Atuty oferty

Opis hotelu

Wyposażenie

Hotel apartamentowy wzniesiony został w roku 1985. Goście zakwaterowani są w 250 pokojach. Do dyspozycji gości jest lobby wraz z recepcją z check-out-service. Na większość pięter można dostać się za pomocą windy. Na miejscu znajduje się szatnia, sejf i kantor wymiany walut. Wi-Fi w pomieszczeniach ogólnodostępnych zapewnia stały dostęp do sieci. Do dyspozycji gości jest restauracja, jadalnia, sala śniadaniowa, kawiarnia, bar i pub. Dostępna jest baza handlowa w postaci sklepów. Dzieci mogą bawić się do woli na placu zabaw. Do Państwa dyspozycji jest również sala telewizyjna i pokój zabaw dla dzieci. Goście przybywający własnym autem skorzystać mogą z parkingu. Do pozostałych oferowanych na miejscu usług należą: opieka medyczna i pralnia.

Pokoje

Pokoje wyposażone są w centralne ogrzewanie, wentylator i łazienkę. Większość pokoi posiada balkon z widokiem na okolicę. W pokoju znajduje się sejf. Dostępne są również minilodówka i ekspres do kawy / herbaty. Dopełnieniem wyposażenia jest internet, telefon, telewizor i radio. Łazienki dysponują prysznicem i wanną. W łazienkach znajduje się ponadto suszarka do włosów. Obiekt oferuje pokoje dla niepalących.

Oferta sportowo-rozrywkowa

Na terenie hotelu znajduje się basen otwarty oraz brodzik dla dzieci. Spragnionym relaksu i odprężenia polecamy leżaki i parasole na tarasie do opalania. Na miejscu znajduje się bar z przekąskami. Gościom spędzającym czas aktywnie proponujemy boccię, bilard, darta i saunę. Hotel apartamentowy oferuje gościom bogatą ofertę rozrywkową, w tym dyskotekę, miniklub i night-club. Copyright GIATA 2004 - 2019. Multilingual, powered by www.giata.com for client no. 126372

Wyżywienie

Dostępne warianty żywieniowe to nocleg ze śniadaniem, wyżywienie częściowe, wyżywienie pełne i opcja all inclusive. W ofercie gastronomicznej znajdują się śniadanie, obiad i kolacja. Na życzenie istnieje możliwość przygotowania dań dietetycznych. Polecamy również przekąski. Dostępne są napoje bezalkoholowe i napoje alkoholowe.

Karty kredytowe

W obiekcie akceptowane są następujące karty kredytowe: Visa i MasterCard.

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu

Dokumenty podróży:

Lokalizacja

Opinie

Znasz ten hotel? Podziel się opinią! Dodaj opinię
3.4

Ocena klientów
na podstawie 17 dodanych opinii

Lokalizacja: 3,8
Pokój: 3,2
Posiłki: 2,5
Basen: 3,8
Czystość: 3,4
Obsługa: 3,8
Klienci polecają hotel dla:
  • par
  • aktywnych
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • seniorów
  • miłośników życia nocnego
  • 1.7
    ( czerwiec 2019 )

    Nigdy więcej

    W hotelu trzygwiazdkowym nikt się szału nie spodziewał, ale ale ten to przegięcie. <br />W pokojach brudno, sprzątanie ogranicza się do wymiany ręczników, o pozmywaniu podłogi można zapomnieć, w łazience straszny brud. Obsługa bardzo niemiła, traktują gości jak zło konieczne. Jak znaleźliśmy karalucha w pokoju i zgłosiliśmy to recepcji to nas wyśmiali. Codziennie musieliśmy prosić o dodatkowy ręcznik (bo policzenie do trzech jest zbyt trudne). Obsługa w restauracji jeszcze gorsza, jak poszliśmy poprosić o pożyczenie noża to kierownik nas skrzyczał. Na basenie również brudno, może raz w tygodniu tam sprzątają ale my się na to nie załapaliśmy. <br />Jedyne co tam dobrze działa to Wi-Fi. Plusem hotelu jest tylko położenie - blisko przystanków autobusowych.<br />Serdecznie nie polecam nikomu tego "hotelu"
    W hotelu trzygwiazdkowym nikt się szału nie spodziewał, ale ale ten to przegięcie.
    W pokojach brudno, sprzątanie ogranicza się do wymiany ręczników, o pozmywaniu podłogi można zapomnieć, w łazience straszny brud. Obsługa bardzo niemiła, traktują gości jak zło konieczne. Jak znaleźliśmy karalucha
    w pokoju i zgłosiliśmy to recepcji to nas wyśmiali. Codziennie musieliśmy prosić o dodatkowy ręcznik (bo policzenie do trzech jest zbyt trudne). Obsługa w restauracji jeszcze gorsza, jak poszliśmy poprosić o pożyczenie noża to kierownik nas skrzyczał. Na basenie również brudno, może raz w tygodniu tam sprzątają ale my się na to nie załapaliśmy.
    Jedyne co tam dobrze działa to Wi-Fi. Plusem hotelu jest tylko położenie - blisko przystanków autobusowych.
    Serdecznie nie polecam nikomu tego "hotelu"
  • 2.7
    ( październik 2018 )

    Nie polecam

    W pokoju i łazience było brudno, wanna była w opłakanym stanie, a spłuczka - zepsuta (prosiłam 3 razy o naprawę, nieskutecznie). Hotel nie zapewnia pościeli, a jedynie poduszkę i jeden cienki koc. W pierwszym dniu mojego pobytu zepsuł się internet i hotel nie naprawił tego przez kolejne 5 dni. Dodatkowo, pracownicy i obsługa nie potrafią udzielać konkretnych informacji. Hotel na wstępie zażądał także 50 euro depozytu, o czym nikt mnie wczesniej nie poinformował.
    W pokoju i łazience było brudno, wanna była w opłakanym stanie, a spłuczka - zepsuta (prosiłam 3 razy o naprawę, nieskutecznie). Hotel nie zapewnia pościeli, a jedynie poduszkę i jeden cienki koc. W pierwszym dniu mojego pobytu zepsuł się internet i hotel nie naprawił tego przez kolejne 5 dni. Dodatkowo,
    pracownicy i obsługa nie potrafią udzielać konkretnych informacji. Hotel na wstępie zażądał także 50 euro depozytu, o czym nikt mnie wczesniej nie poinformował.
  • 1.6
    ( październik 2017 )

    Najbrudniejszy i najgorszy hotel w którym byliśmy

    Posiłki<br />Łącznie korzystaliśmy z restauracji hotelowej trzy razy. W dniu przyjazdu zjedliśmy lunch i kolację<br />oraz następnego dnia śniadanie. Zastaliśmy już przy pierwszym posiłku nieświeże jedzenie podane w<br />nieapetyczny sposób. W restauracji podczas lunchu znajdowały się 3 kawałki zimnej już pizzy, a do<br />zakończenia wydawania pozostało 30 min. Ani jedno danie nie było ciepłe. Podczas kolacji zostały<br />podane podgrzane te same sałatki, które były podawane podczas lunchu oraz to samo danie mięsne<br />(potrawka z kurczaka). Podczas śniadania podany został suchy, kilkudniowy chleb, nadpsute<br />pomidory leżące we własnym soku w półmisku, tak samo podawane były owoce. Podczas śniadania<br />do wyboru była między innymi kiepskiej jakości wędlina, żółty ser, który był zepsuty. Lunch oraz<br />kolacja odbywały się w podobnym standardzie.<br /><br />Pokój<br />Pokój był sprzątany bardzo niedokładnie. Pościel nie była zmieniana ani razu. Natomiast podłoga była<br />myta raz na jakiś czas. Na podłodze często zalegał piach i kurz. Balkon nie był sprzątany w ogóle. W<br />drzwiach na dole była 10 centymetrowa luka, przez co w pokoju cały czas odczuwalny był przeciąg.<br />Łazienka była zaniedbana i w złym stanie. Na ścianie w okolicy zlewu oraz wanny widoczny był<br />grzyb. Podłoga ani lustro nie było myte. Ręczniki bardzo brudne o intensywnym octowym zapachu.<br />W łazience oraz w pokoju czuć było wilgoć. Również załączam zdjęcia.<br /><br />Hałas<br />Wieczorem do późnych godzin nocnych niepokoił nas hałas dobiegający z korytarza jak również z<br />pubu znajdującego się pod hotelem. W pubie codziennie odbywały się imprezy trwające do 1-2 w<br />nocy. Ponadto w czasie naszego pobytu kilkukrotnie włączał się alarm przeciwpożarowy bez żadnego<br />powodu.<br /><br />Hotel nie wart nawet złotówki. Jadąc tam narażacie swoje zdrowie. Nie można było liczyć na pomoc ze strony rezydentki Yobboo.
    Posiłki
    Łącznie korzystaliśmy z restauracji hotelowej trzy razy. W dniu przyjazdu zjedliśmy lunch i kolację
    oraz następnego dnia śniadanie. Zastaliśmy już przy pierwszym posiłku nieświeże jedzenie podane w
    nieapetyczny sposób. W restauracji podczas lunchu znajdowały się 3 kawałki zimnej
    już pizzy, a do
    zakończenia wydawania pozostało 30 min. Ani jedno danie nie było ciepłe. Podczas kolacji zostały
    podane podgrzane te same sałatki, które były podawane podczas lunchu oraz to samo danie mięsne
    (potrawka z kurczaka). Podczas śniadania podany został suchy, kilkudniowy chleb, nadpsute
    pomidory leżące we własnym soku w półmisku, tak samo podawane były owoce. Podczas śniadania
    do wyboru była między innymi kiepskiej jakości wędlina, żółty ser, który był zepsuty. Lunch oraz
    kolacja odbywały się w podobnym standardzie.

    Pokój
    Pokój był sprzątany bardzo niedokładnie. Pościel nie była zmieniana ani razu. Natomiast podłoga była
    myta raz na jakiś czas. Na podłodze często zalegał piach i kurz. Balkon nie był sprzątany w ogóle. W
    drzwiach na dole była 10 centymetrowa luka, przez co w pokoju cały czas odczuwalny był przeciąg.
    Łazienka była zaniedbana i w złym stanie. Na ścianie w okolicy zlewu oraz wanny widoczny był
    grzyb. Podłoga ani lustro nie było myte. Ręczniki bardzo brudne o intensywnym octowym zapachu.
    W łazience oraz w pokoju czuć było wilgoć. Również załączam zdjęcia.

    Hałas
    Wieczorem do późnych godzin nocnych niepokoił nas hałas dobiegający z korytarza jak również z
    pubu znajdującego się pod hotelem. W pubie codziennie odbywały się imprezy trwające do 1-2 w
    nocy. Ponadto w czasie naszego pobytu kilkukrotnie włączał się alarm przeciwpożarowy bez żadnego
    powodu.

    Hotel nie wart nawet złotówki. Jadąc tam narażacie swoje zdrowie. Nie można było liczyć na pomoc ze strony rezydentki Yobboo.
  • 3.0
    ( październik 2017 )

    Bardzo słaby hotel

    Ten hotel mozna traktować tylko jako noclegownię. Jedzenie jest niesmaczne, cały czas to samo i często brakuje warzyw. Ponadto psuł sie co chwile ekspres i ustawicznie brakowało sztućców i filiżanek. <br />Brak miejsca żeby usiąść i porozmawiać i nawiązać znajomosci. Miejsce absolutnie nieklimatyzowanym, ot zwykła noclegownia. Jedynym plusem jest czystość w pokojach i ciepła woda w karnie :) Jesli ktoś chciałby spędzać w tym miejscu czas to jest to fatalny wybór
    Ten hotel mozna traktować tylko jako noclegownię. Jedzenie jest niesmaczne, cały czas to samo i często brakuje warzyw. Ponadto psuł sie co chwile ekspres i ustawicznie brakowało sztućców i filiżanek.
    Brak miejsca żeby usiąść i porozmawiać i nawiązać znajomosci. Miejsce absolutnie nieklimatyzowanym,
    ot zwykła noclegownia. Jedynym plusem jest czystość w pokojach i ciepła woda w karnie :) Jesli ktoś chciałby spędzać w tym miejscu czas to jest to fatalny wybór
  • 3.8
    ( październik 2017 )

    Przyzwoity Hotel

    Plus za lokalizację hotelu, minus za brak lodówki w pokoju.<br />posiłki na przyzwoitym poziomie, personel hotelowy pomocny.<br />
    Plus za lokalizację hotelu, minus za brak lodówki w pokoju.
    posiłki na przyzwoitym poziomie, personel hotelowy pomocny.
  • 4.2
    ( październik 2017 )

    Super hotel jako baza wypadowa

    Sam hotel- cóż nam służył jako baza do noclegów tak na prawdę, basen nie korzystaliśmy ale codziennie był czyszczony, jedynym minusem (ale nie wielkim) były posiłki - praktycznie codziennie to samo
    Sam hotel- cóż nam służył jako baza do noclegów tak na prawdę, basen nie korzystaliśmy ale codziennie był czyszczony, jedynym minusem (ale nie wielkim) były posiłki - praktycznie codziennie to samo
  • 4.7
    ( wrzesień 2017 )

    Bardzo nam sie podobało

    Hotel usytuowany dość blisko morza, czysty, spokojna okolica.<br />Przepyszne jedzenie i bardzo mila obsługa
    Hotel usytuowany dość blisko morza, czysty, spokojna okolica.
    Przepyszne jedzenie i bardzo mila obsługa

Przewodnik

Wycieczki fakultatywne

Uwaga! Cena uległa zmianie.
Cena za osobę: Kod oferty: 28082019XYOB113695
2 371 - zł %
Zobacz wszystkie warianty
Zapytaj o ofertę »
Teraz płacisz tylko zaliczkę
Cena całkowita:
(dla 2 osób)
4 742
Szczegóły ceny
  •  
 

Zgodnie z ustawą z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych do rezerwacji imprezy turystycznej doliczona zostanie składka, którą Organizator turystyki w całości odprowadza na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny.

Wysokość składki zależna jest od rodzaju transportu oraz miejsca docelowego imprezy i wynosi:

  • 1) 15 PLN/os. – za imprezy lotnicze czarterowe za wyjątkiem imprez, o których mowa w pkt 6;
  • 2) 13 PLN/os. – za imprezy innym środkiem transportu niż loty czarterowe realizowane poza Europę;
  • 3) 10 PLN/os. – za imprezy innym środkiem transportu niż loty czarterowe realizowane w Europie za wyjątkiem imprez, o których mowa w pkt 6;
  • 4) 7 PLN/os. – za imprezy z dojazdem własnym poza Europą;
  • 5) 5 PLN/os. – za imprezy z dojazdem własnym w Europie;
  • 6) 0 PLN – za imprezy realizowane do krajów mających granicę lądową z Polską oraz na terytorium Polski.
Kup na raty 0%
5 x  zł
Oferta w promocji
Rezerwuj za 100 zł
Zapytaj o ofertę »
śr. 28.08.2019
4 dni
Gdańsk
AI - All Inclusive
Yobboo
Wylot:
Ryanair
śr. 28.08.2019
09:55 - Gdańsk
13:00 - Malta
Powrót:
niedz. 01.09.2019
06:35 - Malta
09:45 - Gdańsk

Szybki kontakt

Jesteś zainteresowany tą ofertą? Zostaw numer telefonu,
oddzwonimy!
* Wyrażam zgodę na kierowanie do mnie przez Travelplanet.pl S.A. informacji handlowejrozwiń drogą elektroniczną i telefoniczną (zgodnie z art. 172 ust. z 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne).
Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzaćrozwiń Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Proszę o kontakt”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.

Gwarancje Travelplanet.pl

  • 1,8 mln zadowolonych Klientów

    Doświadczeni i profesjonalni konsultanci dobiorą najlepszą ofertę do Twoich potrzeb.

  • Gwarancja Ceny

    Wycieczki kosztują dokładnie tyle, ile u organizatorów!

  • Największa liczba wycieczek

    W jednym miejscu możesz porównać i kupić wakacje od ponad 50 organizatorów.

Zamówienie wstępne
  • (zaliczka + ubezpieczenie)
Zaliczka:
 zł
Rzeczywiste raty 0% - bez odsetek i pierwszej wpłaty. Wybór płatności ratalnej będzie dostępny w dalszych krokach.
Kup na raty 0%:
5 x  zł
Wystarczy 100 zł zaliczki aby zarezerwować tę ofertę. Pozostałą kwotę należy wpłacić do 30 dni przed datą wyjazdu.
Czytaj więcej

Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Dalej”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.

KLAUZULA INFORMACYJNA

ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych na etapie poszukiwania imprezy turystycznej jest Travelplanet.pl S.A. z siedzibą we Wrocławiu, kod pocztowy 53-238, ul. Ostrowskiego 9. W związku z zawarciem i realizacją umowy...

Czytaj całość

Wybrana
oferta:

Santa Maria (Ex. Blue Sea)

Liczba osób:
2 dorosłych
Wyżywienie:
All Inclusive
Termin:
śr. 28.08.2019
Wylot z:
Gdańsk
Cena
4 742
śr. 28.08.2019
4 dni
Gdańsk
AI - All Inclusive
Yobboo
Twin Standard Balcony (2P112) 2 371