Atuty oferty

Opis hotelu

Naszym zdaniem :

Przyjemny hotel z podstawowym wyposażeniem. Dobra lokalizacja, wszystkie pokoje z balkonami, rozsądne ceny. Idealne miejsce dla oszczędnych!

Położenie :

W turystycznej stolicy Malty: Bugibba, ok. 800 m od słynnej promenady i publicznej, skalistej plaży, 15 km od Valetty, ok. 12 km od lotniska. W pobliżu (ok. 200 m) znajduje się przystanek autobusowy.

Wyposażenie :

Klimatyzowane pomieszczenia ogólnodostępne, windy, całodobowa recepcja, restauracja Chapels, Steeples Bar /TV lounge, letni bar przekąskowy przy basenie, biblioteczka, bezpłatne łącza internetowe, sklepik z pamiątkami.

Pokoje :

Standardowe - o powierzchni około 22 m kw., mają łazienkę (wanna z podręcznym prysznicem, suszarka), telefon, wentylator sufitowy, sejf, telewizor z kanałami TV sat i radiem, Wi-Fi, balkon z widokiem na ląd. Małe lodówki i serwis do przygotowywania kawy i herbaty można zamówić na miejscu (opłata).

Wyżywienie :

SC - samodzielne wyżywienie
BB - śniadania w formie bufetów
HB - śniadania (bufet) i kolacje (bufet 3-daniowy), napoje do kolacji płatne.

Sport i rozrywka :

Basen z tarasem słonecznym, pokój gier. W mieście wiele mozliwości uprawiania sportów, salony spa, rozrywka.

Dla dzieci :

.

Uwagi :

Oferta jest oparta o tzw. dynamiczne pakietowanie. Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Obywateli polskich nie obowiązują wizy. Należy mieć paszport (ważny minimum 6 miesięcy od daty powrotu) lub dowód osobisty. Dokument tożsamości muszą posiadać także dzieci.

Cena zawiera :

Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną obsługę, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Cena nie zawiera :

Wycieczek fakultatywnych, napiwków, bagażu rejestrowanego (info w kolejnym punkcie), wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT, obowiązkowego podatku turystycznego (0,50 EUR za dzień/osobę pełnoletnią; płatne bezpośrednio w hotelu).

Informacje o lotach liniami Wizzair / Ryanair / Air Malta :

Lecąc z WIZZ, każdy pasażer może wziąć ze sobą:
jedna sztuka bagażu podręcznego, nie większa niż 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg (domyślnie w cenie).    Bagaż główny za dopłatą:
- 20 kg w cenie 400 PLN/sztuka z wylotem z Katowic, 450 PLN/sztuka z wylotem z Warszawy
- 32 kg w cenie 600 PLN/sztuka z wylotem z Katowic, 650 PLN/sztuka z wylotem z Warszawy
WIZZ Priority
Jeśli wykupisz usługę WIZZ Priority (lub masz do niej prawo na podstawie pakietu WIZZ Privilege Pass, WIZZ GO lub WIZZ Plus), będziesz mieć prawo do wniesienia na pokład jednej sztuki bezpłatnego bagażu podręcznego (maks. wymiary: 40 x 30 x 20 cm) i dodatkowej sztuki bagażu podręcznego na kółkach (maks. wymiary: 55 x 40 x 23 cm). Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne. Koszt usługi Wizz Priority to 240 PLN/os. za lot w dwie strony.
Wybór miejsca (za opłatą)
Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji. Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem. W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie.
//
Ryanair:
do kabiny można wnieść jeden bagaż podręczny (max 40cm x 20cm x 25cm), który musi zostać umieszczony pod poprzedzającym hotelem. W przypadku chęci zabrania dodatkowego bagażu za dodatkową opłatą dostępne są opcje:
- pierwszeństwo wejścia na pokład - Pasażerowie, którzy zakupią usługę mogą zabrać 1 dodatkową 10 kg torbę, która musi zmieścić się w koszu do mierzenia bagażu (nie przekraczająca 10 kg i o wymiarach 55 cm x 40 cm x 20 cm); cena 150 PLN/os.
- bagaż rejestrowany 20kg; cena 300 PLN/sztuka
Dodanie ww usług już po założeniu rezerwacji  będzie wiązało się z wyższymi ich cenami.
Podczas odprawy on-line miejsca w samolocie przydzielane automatycznie przez system. Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będzą siedziały obok siebie. Istnieje jednak możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą dzięki której klienci będą mieli gwarancję miejsc obok siebie.
//
Air Malta:
Z uwagi na różne taryfy przelotu dostępne w liniach lotniczych Air Malta dopiero po założeniu wstępnej rezerwacji przelotu (na poprawne dane uczestników wyjazdu) jesteśmy w stanie zweryfikować czy bagaż rejestrowany zawarty jest w cenie danej taryfy czy też nie. W przypadku gdy bagażu nie będzie w cenie taryfy można go dokupić za dodatkową opłatą (kalkulacja indywidualna w zależności od terminu). Limit wagowy takiego bagażu to 23 kg.

Aktualizacje COVID-19 :

Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej.Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/ .

* Udogodnienia:

Bez paszportu Kurorty nadmorskie Basen odkryty Dostęp do internetu Klimatyzacja Darmowe WiFi

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu.

Lokalizacja

Opinie

3.3

Ocena klientów
na podstawie 23 dodanych opinii

Lokalizacja
3,9
Pokój
3,1
Posiłki
2,2
Basen
3,6
Czystość
3,3
Obsługa
3,6
Klienci polecają hotel dla:
  • par
  • aktywnych
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • miłośników życia nocnego
  • seniorów
  • marzec 2020

    Oceniam pozytywnie

    Cena adekwatna do standardu. Po opiniach spodziewałam się że będzie katastrofa. Normalny hotel na średnim poziomie. Czysta pościel , ciepła woda, ręczniki, suszarka, żadnych robali. Brakowało mi lodówki jedynie. Byłam na feriach zimowych z synem i mężem. Nastawialiśmy się na zwiedzanie a nie siedzenie w pokoju. Hotel spełnił oczekiwania. Świetna baza wypadowa. Dookoła hotelu z każdej strony małe sklepy spożywcze czynne do 23 gdzie można wspierać się jedzeniem. Śniadania faktycznie biedne ale nie przyjechaliśmy tam się objadać. Malta cudowna, krajobrazy piekne, nawet jak jest chłodniej to słońce mocno świeci, ludzie pomocni. Polecam każdemu, Na pewno jeszcze wrócimy.
    Cena adekwatna do standardu. Po opiniach spodziewałam się że będzie katastrofa. Normalny hotel na średnim poziomie. Czysta pościel , ciepła woda, ręczniki, suszarka, żadnych robali. Brakowało mi lodówki jedynie. Byłam na feriach zimowych z synem i mężem. Nastawialiśmy się na zwiedzanie a nie siedzenie
    w pokoju. Hotel spełnił oczekiwania. Świetna baza wypadowa. Dookoła hotelu z każdej strony małe sklepy spożywcze czynne do 23 gdzie można wspierać się jedzeniem. Śniadania faktycznie biedne ale nie przyjechaliśmy tam się objadać. Malta cudowna, krajobrazy piekne, nawet jak jest chłodniej to słońce mocno świeci, ludzie pomocni. Polecam każdemu, Na pewno jeszcze wrócimy.
  • 2.2
    grudzień 2019

    fatalny, nie polecam

    Jedzenie fatalne, codziennie to samo, bez smaku, totalna porażka. Hotel zimny, dopiero po interwencji otrzymaliśmy farelkę i koc, obsługa jakby pracowała za karę. problem z zakwaterowaniem- w pokoju, do którego otrzymaliśmy klucze mieszkali inni goscie. Pół nocy problem z zakwaterowaniem. Nigdy więcej!
    Jedzenie fatalne, codziennie to samo, bez smaku, totalna porażka. Hotel zimny, dopiero po interwencji otrzymaliśmy farelkę i koc, obsługa jakby pracowała za karę. problem z zakwaterowaniem- w pokoju, do którego otrzymaliśmy klucze mieszkali inni goscie. Pół nocy problem z zakwaterowaniem. Nigdy więc
    ej!
  • 3.7
    październik 2019

    Hotel jak hotel - po prostu miejsce do spania.

    Malutka wyspa posiada małe hotele i trzeba traktować je jako miejsce do nocowania , bo Malta oferuje dużo atrakcji , więc warto spędzać czas poza pokojami i strukturą hotelu .
    Malutka wyspa posiada małe hotele i trzeba traktować je jako miejsce do nocowania , bo Malta oferuje dużo atrakcji , więc warto spędzać czas poza pokojami i strukturą hotelu .
  • 2.3
    październik 2019

    Hotel dla osób potrzebujących tylko noclegu podczas zwiedzania.

    Hotel w dogodnej lokalizacji, blisko przystanki i sklepiki. Niestety na tym kończą się plusy. Pokoje średnie- była klima ale wyglądała na starą i dodatkowo głośno działała. Bardzo niewygodne okna balkonowe(duże przesuwane, nie dało się uchylać na noc będąc na parterze), w naszym pokoju były w ścianie drzwi- chyba do drugiego pokoju ale pewności nie mam, bo były zablokowane- chyba dlatego z pokoju do pokoju wszystko słychać. Bardzo duży minus za zostawienie otwartych drzwi do pokoju po sprzątaniu- każdy mógł sobie wejść podczas naszej nieobecności :( Ogólnie hotel dość stary i lepiej nie brać w pakiecie jedzenia, dobry dla osób zwiedzających i spędzających czas poza hotelem.
    Hotel w dogodnej lokalizacji, blisko przystanki i sklepiki. Niestety na tym kończą się plusy. Pokoje średnie- była klima ale wyglądała na starą i dodatkowo głośno działała. Bardzo niewygodne okna balkonowe(duże przesuwane, nie dało się uchylać na noc będąc na parterze), w naszym pokoju były w ścianie
    drzwi- chyba do drugiego pokoju ale pewności nie mam, bo były zablokowane- chyba dlatego z pokoju do pokoju wszystko słychać. Bardzo duży minus za zostawienie otwartych drzwi do pokoju po sprzątaniu- każdy mógł sobie wejść podczas naszej nieobecności :( Ogólnie hotel dość stary i lepiej nie brać w pakiecie jedzenia, dobry dla osób zwiedzających i spędzających czas poza hotelem.
  • 2.8
    październik 2019

    Pokój taki sobie, jedzenie okropne, napewno nie skorzystamy ponownie

    Jedynym plusem była niewygórowana cena. Jedzenie było po prostu okropne do tego stopnia, że obiad w hotelu zjedliśmy tylko raz podczas całego pobytu.
    Jedynym plusem była niewygórowana cena. Jedzenie było po prostu okropne do tego stopnia, że obiad w hotelu zjedliśmy tylko raz podczas całego pobytu.
  • 2.6
    sierpień 2019

    Hotel bardzo przeciętny.

    Hotel bardzo przecietny za tą cenę. Hotel z dziewiętnastego wieku. Na stołówce brudno.
    Hotel bardzo przecietny za tą cenę. Hotel z dziewiętnastego wieku. Na stołówce brudno.
  • 1.7
    czerwiec 2019

    Nigdy więcej

    W hotelu trzygwiazdkowym nikt się szału nie spodziewał, ale ale ten to przegięcie. <br />W pokojach brudno, sprzątanie ogranicza się do wymiany ręczników, o pozmywaniu podłogi można zapomnieć, w łazience straszny brud. Obsługa bardzo niemiła, traktują gości jak zło konieczne. Jak znaleźliśmy karalucha w pokoju i zgłosiliśmy to recepcji to nas wyśmiali. Codziennie musieliśmy prosić o dodatkowy ręcznik (bo policzenie do trzech jest zbyt trudne). Obsługa w restauracji jeszcze gorsza, jak poszliśmy poprosić o pożyczenie noża to kierownik nas skrzyczał. Na basenie również brudno, może raz w tygodniu tam sprzątają ale my się na to nie załapaliśmy. <br />Jedyne co tam dobrze działa to Wi-Fi. Plusem hotelu jest tylko położenie - blisko przystanków autobusowych.<br />Serdecznie nie polecam nikomu tego "hotelu"
    W hotelu trzygwiazdkowym nikt się szału nie spodziewał, ale ale ten to przegięcie.
    W pokojach brudno, sprzątanie ogranicza się do wymiany ręczników, o pozmywaniu podłogi można zapomnieć, w łazience straszny brud. Obsługa bardzo niemiła, traktują gości jak zło konieczne. Jak znaleźliśmy karalucha
    w pokoju i zgłosiliśmy to recepcji to nas wyśmiali. Codziennie musieliśmy prosić o dodatkowy ręcznik (bo policzenie do trzech jest zbyt trudne). Obsługa w restauracji jeszcze gorsza, jak poszliśmy poprosić o pożyczenie noża to kierownik nas skrzyczał. Na basenie również brudno, może raz w tygodniu tam sprzątają ale my się na to nie załapaliśmy.
    Jedyne co tam dobrze działa to Wi-Fi. Plusem hotelu jest tylko położenie - blisko przystanków autobusowych.
    Serdecznie nie polecam nikomu tego "hotelu"
Znasz ten hotel? Podziel się opinią!

Przewodnik

Wycieczki fakultatywne

Uwaga! Cena uległa zmianie.
Cena za osobę:
zł/os.
1 085 zł/os.
Kod oferty: 10092020BVBX113695
czw. 10.09.2020
3 dni
Berlin
RO - Bez wyżywienia
Best Reisen
Zobacz inne warianty
Zakwaterowanie

Szczegóły lotu

Wylot:
czw. 10.09.2020 , godz. 20:05
Berlin
RyanAir Ltd
czw. 10.09.2020 , godz. 22:55
Malta
Powrót:
niedz. 13.09.2020 , godz. 06:25
Malta
-
niedz. 13.09.2020 , godz. 09:15
Berlin
Zamówienie wstępne
Prosimy o wypełnienie formularza w celu dokonania rezerwacji miejsc na wybraną wycieczkę. Przesłanie formularza nie wiąże się z żadnymi kosztami i jest niezobowiązujące.
Ta oferta jest dostępna online. W kolejnych krokach otrzymasz możliwość jej opłacenia.
Cena całkowita (): 2 460
Zaliczka:  zł
  • (zaliczka + ubezpieczenie)
Kup na raty 0%: 5 x  zł
Rzeczywiste raty 0% - bez odsetek i pierwszej wpłaty. Wybór płatności ratalnej będzie dostępny w dalszych krokach.
Wystarczy 100 zł zaliczki aby zarezerwować tę ofertę. Pozostałą kwotę należy wpłacić do 30 dni przed datą wyjazdu.
Czytaj więcej

Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Dalej”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.
KLAUZULA INFORMACYJNA
ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych na etapie poszukiwania imprezy turystycznej jest Travelplanet.pl S.A. z siedzibą we Wrocławiu, kod pocztowy 50-418, ul. Traugutta 45. W związku z zawarciem i realizacją umowy...

Wybrana oferta:

Santa Maria (Ex. Blue Sea)

Liczba osób:
2 dorosłych
Wyżywienie:
RO - Bez wyżywienia
Termin:
czw. 10.09.2020
Wylot z:
Berlin
Cena
2 170
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY
czw. 10.09.2020
3 dni
Berlin
RO - Bez wyżywienia
Best Reisen
Twin Room (Land View) DZL (29T) 2 170