Atuty oferty

Opis hotelu

Hotel:

Hotel apartamentowy wzniesiony został w roku 1985. Goście zakwaterowani są w 250 pokojach. Do dyspozycji gości jest lobby wraz z recepcją z check-out-service. Na większość pięter można dostać się za pomocą windy. Na miejscu znajduje się szatnia, sejf i kantor wymiany walut. Wi-Fi w pomieszczeniach ogólnodostępnych zapewnia stały dostęp do sieci. Do dyspozycji gości jest restauracja, jadalnia, sala śniadaniowa, kawiarnia, bar i pub. Dostępna jest baza handlowa w postaci sklepów. Dzieci mogą bawić się do woli na placu zabaw. Do Państwa dyspozycji jest również sala telewizyjna i pokój zabaw dla dzieci. Goście przybywający własnym autem skorzystać mogą z parkingu. Do pozostałych oferowanych na miejscu usług należą: opieka medyczna i pralnia.

Pokoje:

Pokoje wyposażone są w centralne ogrzewanie, wentylator i łazienkę. Większość pokoi posiada balkon z widokiem na okolicę. W pokoju znajduje się sejf. Dostępne są również minilodówka i ekspres do kawy / herbaty. Dopełnieniem wyposażenia jest internet, telefon, telewizor i radio. Łazienki dysponują prysznicem i wanną. W łazienkach znajduje się ponadto suszarka do włosów. Obiekt oferuje pokoje dla niepalących.

Sport i rekreacja:

Na terenie hotelu znajduje się basen otwarty oraz brodzik dla dzieci. Spragnionym relaksu i odprężenia polecamy leżaki i parasole na tarasie do opalania. Na miejscu znajduje się bar z przekąskami. Gościom spędzającym czas aktywnie proponujemy boccię, bilard, darta i saunę. Hotel apartamentowy oferuje gościom bogatą ofertę rozrywkową, w tym dyskotekę, miniklub i night-club. Copyright GIATA 2004 - 2019. Multilingual, powered by www.giata.com for client no. 126372

Wyżywienie:

bez wyżywienia, śniadania, pełne wyżywienie, all inclusive

Cena zawiera:

- Przelot,

- Transfer lotnisko - hotel - lotnisko (tzw. shuttle bus - transfer łączony)

- Bagaż podręczny (Ryanair - 40 x 20 x 25 cm, Wizzair 40 x 30 x 20 cm),

- Zakwaterowanie według wybranej opcji,

- Wyżywienie według wybranej opcji,

- Ubezpieczenie KL i NNW.

Cena nie zawiera:

- Opieki polskiego rezydenta - dostępna za dopłatą 45 pln/os*,

- Dopłaty do pokoju 1-osobowego,

- Dopłaty do dużego bagażu podręcznego do 10 kg (Ryanair - 55x 40 x 20 cm, Wizzair - 55 x 40 x 23 cm),

- Dopłaty do bagażu rejestrowanego (Ryanair - 20 kg, Wizzair - 20 kg),

- Zwyczajowych napiwków, np. dla bagażowych, kierowców i lokalnych przewodników,

- Wydatków osobistych,

- Może nie zawierać zwrotnego depozytu hotelowego płatnego na miejscu,

- Podatku miejskiego od 0,5 euro do 5 euro za pobyt za osobę. Płatne na miejscu,

- Dodatkowych ubezpieczeń (np. od kosztów rezygnacji, chorób przewlekłych, sportów wysokiego ryzyka, itp.).


*Hotele z opieką lub możliwością jej dokupienia (45pln/os) to te gdzie przed nazwą wyżywienia jest * czyli np.  *śniadanie.


Oferta na potwierdzenie.

Informacje dodatkowe:

Nasza firma korzysta z nowoczesnego rozwiązania jakim jest dynamiczne pakietowanie. Oznacza to, że ceny pakietów są aktualne w momencie zakładania rezerwacji, dzięki sprawdzanym i odświeżanym na bieżąco cenom przez całą dobę, 7 dni w tygodniu.

* Udogodnienia:

Bez paszportu Kurorty nadmorskie

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu.

Lokalizacja

Opinie

3.3

Ocena klientów
na podstawie 19 dodanych opinii

Lokalizacja
3,8
Pokój
3,1
Posiłki
2,4
Basen
3,7
Czystość
3,3
Obsługa
3,7
Klienci polecają hotel dla:
  • par
  • aktywnych
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • seniorów
  • miłośników życia nocnego
  • 2.3
    październik 2019

    Hotel dla osób potrzebujących tylko noclegu podczas zwiedzania.

    Hotel w dogodnej lokalizacji, blisko przystanki i sklepiki. Niestety na tym kończą się plusy. Pokoje średnie- była klima ale wyglądała na starą i dodatkowo głośno działała. Bardzo niewygodne okna balkonowe(duże przesuwane, nie dało się uchylać na noc będąc na parterze), w naszym pokoju były w ścianie drzwi- chyba do drugiego pokoju ale pewności nie mam, bo były zablokowane- chyba dlatego z pokoju do pokoju wszystko słychać. Bardzo duży minus za zostawienie otwartych drzwi do pokoju po sprzątaniu- każdy mógł sobie wejść podczas naszej nieobecności :( Ogólnie hotel dość stary i lepiej nie brać w pakiecie jedzenia, dobry dla osób zwiedzających i spędzających czas poza hotelem.
    Hotel w dogodnej lokalizacji, blisko przystanki i sklepiki. Niestety na tym kończą się plusy. Pokoje średnie- była klima ale wyglądała na starą i dodatkowo głośno działała. Bardzo niewygodne okna balkonowe(duże przesuwane, nie dało się uchylać na noc będąc na parterze), w naszym pokoju były w ścianie
    drzwi- chyba do drugiego pokoju ale pewności nie mam, bo były zablokowane- chyba dlatego z pokoju do pokoju wszystko słychać. Bardzo duży minus za zostawienie otwartych drzwi do pokoju po sprzątaniu- każdy mógł sobie wejść podczas naszej nieobecności :( Ogólnie hotel dość stary i lepiej nie brać w pakiecie jedzenia, dobry dla osób zwiedzających i spędzających czas poza hotelem.
  • 2.8
    październik 2019

    Pokój taki sobie, jedzenie okropne, napewno nie skorzystamy ponownie

    Jedynym plusem była niewygórowana cena. Jedzenie było po prostu okropne do tego stopnia, że obiad w hotelu zjedliśmy tylko raz podczas całego pobytu.
    Jedynym plusem była niewygórowana cena. Jedzenie było po prostu okropne do tego stopnia, że obiad w hotelu zjedliśmy tylko raz podczas całego pobytu.
  • 1.7
    czerwiec 2019

    Nigdy więcej

    W hotelu trzygwiazdkowym nikt się szału nie spodziewał, ale ale ten to przegięcie. <br />W pokojach brudno, sprzątanie ogranicza się do wymiany ręczników, o pozmywaniu podłogi można zapomnieć, w łazience straszny brud. Obsługa bardzo niemiła, traktują gości jak zło konieczne. Jak znaleźliśmy karalucha w pokoju i zgłosiliśmy to recepcji to nas wyśmiali. Codziennie musieliśmy prosić o dodatkowy ręcznik (bo policzenie do trzech jest zbyt trudne). Obsługa w restauracji jeszcze gorsza, jak poszliśmy poprosić o pożyczenie noża to kierownik nas skrzyczał. Na basenie również brudno, może raz w tygodniu tam sprzątają ale my się na to nie załapaliśmy. <br />Jedyne co tam dobrze działa to Wi-Fi. Plusem hotelu jest tylko położenie - blisko przystanków autobusowych.<br />Serdecznie nie polecam nikomu tego "hotelu"
    W hotelu trzygwiazdkowym nikt się szału nie spodziewał, ale ale ten to przegięcie.
    W pokojach brudno, sprzątanie ogranicza się do wymiany ręczników, o pozmywaniu podłogi można zapomnieć, w łazience straszny brud. Obsługa bardzo niemiła, traktują gości jak zło konieczne. Jak znaleźliśmy karalucha
    w pokoju i zgłosiliśmy to recepcji to nas wyśmiali. Codziennie musieliśmy prosić o dodatkowy ręcznik (bo policzenie do trzech jest zbyt trudne). Obsługa w restauracji jeszcze gorsza, jak poszliśmy poprosić o pożyczenie noża to kierownik nas skrzyczał. Na basenie również brudno, może raz w tygodniu tam sprzątają ale my się na to nie załapaliśmy.
    Jedyne co tam dobrze działa to Wi-Fi. Plusem hotelu jest tylko położenie - blisko przystanków autobusowych.
    Serdecznie nie polecam nikomu tego "hotelu"
  • 2.7
    październik 2018

    Nie polecam

    W pokoju i łazience było brudno, wanna była w opłakanym stanie, a spłuczka - zepsuta (prosiłam 3 razy o naprawę, nieskutecznie). Hotel nie zapewnia pościeli, a jedynie poduszkę i jeden cienki koc. W pierwszym dniu mojego pobytu zepsuł się internet i hotel nie naprawił tego przez kolejne 5 dni. Dodatkowo, pracownicy i obsługa nie potrafią udzielać konkretnych informacji. Hotel na wstępie zażądał także 50 euro depozytu, o czym nikt mnie wczesniej nie poinformował.
    W pokoju i łazience było brudno, wanna była w opłakanym stanie, a spłuczka - zepsuta (prosiłam 3 razy o naprawę, nieskutecznie). Hotel nie zapewnia pościeli, a jedynie poduszkę i jeden cienki koc. W pierwszym dniu mojego pobytu zepsuł się internet i hotel nie naprawił tego przez kolejne 5 dni. Dodatkowo,
    pracownicy i obsługa nie potrafią udzielać konkretnych informacji. Hotel na wstępie zażądał także 50 euro depozytu, o czym nikt mnie wczesniej nie poinformował.
  • 1.6
    październik 2017

    Najbrudniejszy i najgorszy hotel w którym byliśmy

    Posiłki<br />Łącznie korzystaliśmy z restauracji hotelowej trzy razy. W dniu przyjazdu zjedliśmy lunch i kolację<br />oraz następnego dnia śniadanie. Zastaliśmy już przy pierwszym posiłku nieświeże jedzenie podane w<br />nieapetyczny sposób. W restauracji podczas lunchu znajdowały się 3 kawałki zimnej już pizzy, a do<br />zakończenia wydawania pozostało 30 min. Ani jedno danie nie było ciepłe. Podczas kolacji zostały<br />podane podgrzane te same sałatki, które były podawane podczas lunchu oraz to samo danie mięsne<br />(potrawka z kurczaka). Podczas śniadania podany został suchy, kilkudniowy chleb, nadpsute<br />pomidory leżące we własnym soku w półmisku, tak samo podawane były owoce. Podczas śniadania<br />do wyboru była między innymi kiepskiej jakości wędlina, żółty ser, który był zepsuty. Lunch oraz<br />kolacja odbywały się w podobnym standardzie.<br /><br />Pokój<br />Pokój był sprzątany bardzo niedokładnie. Pościel nie była zmieniana ani razu. Natomiast podłoga była<br />myta raz na jakiś czas. Na podłodze często zalegał piach i kurz. Balkon nie był sprzątany w ogóle. W<br />drzwiach na dole była 10 centymetrowa luka, przez co w pokoju cały czas odczuwalny był przeciąg.<br />Łazienka była zaniedbana i w złym stanie. Na ścianie w okolicy zlewu oraz wanny widoczny był<br />grzyb. Podłoga ani lustro nie było myte. Ręczniki bardzo brudne o intensywnym octowym zapachu.<br />W łazience oraz w pokoju czuć było wilgoć. Również załączam zdjęcia.<br /><br />Hałas<br />Wieczorem do późnych godzin nocnych niepokoił nas hałas dobiegający z korytarza jak również z<br />pubu znajdującego się pod hotelem. W pubie codziennie odbywały się imprezy trwające do 1-2 w<br />nocy. Ponadto w czasie naszego pobytu kilkukrotnie włączał się alarm przeciwpożarowy bez żadnego<br />powodu.<br /><br />Hotel nie wart nawet złotówki. Jadąc tam narażacie swoje zdrowie. Nie można było liczyć na pomoc ze strony rezydentki Yobboo.
    Posiłki
    Łącznie korzystaliśmy z restauracji hotelowej trzy razy. W dniu przyjazdu zjedliśmy lunch i kolację
    oraz następnego dnia śniadanie. Zastaliśmy już przy pierwszym posiłku nieświeże jedzenie podane w
    nieapetyczny sposób. W restauracji podczas lunchu znajdowały się 3 kawałki zimnej
    już pizzy, a do
    zakończenia wydawania pozostało 30 min. Ani jedno danie nie było ciepłe. Podczas kolacji zostały
    podane podgrzane te same sałatki, które były podawane podczas lunchu oraz to samo danie mięsne
    (potrawka z kurczaka). Podczas śniadania podany został suchy, kilkudniowy chleb, nadpsute
    pomidory leżące we własnym soku w półmisku, tak samo podawane były owoce. Podczas śniadania
    do wyboru była między innymi kiepskiej jakości wędlina, żółty ser, który był zepsuty. Lunch oraz
    kolacja odbywały się w podobnym standardzie.

    Pokój
    Pokój był sprzątany bardzo niedokładnie. Pościel nie była zmieniana ani razu. Natomiast podłoga była
    myta raz na jakiś czas. Na podłodze często zalegał piach i kurz. Balkon nie był sprzątany w ogóle. W
    drzwiach na dole była 10 centymetrowa luka, przez co w pokoju cały czas odczuwalny był przeciąg.
    Łazienka była zaniedbana i w złym stanie. Na ścianie w okolicy zlewu oraz wanny widoczny był
    grzyb. Podłoga ani lustro nie było myte. Ręczniki bardzo brudne o intensywnym octowym zapachu.
    W łazience oraz w pokoju czuć było wilgoć. Również załączam zdjęcia.

    Hałas
    Wieczorem do późnych godzin nocnych niepokoił nas hałas dobiegający z korytarza jak również z
    pubu znajdującego się pod hotelem. W pubie codziennie odbywały się imprezy trwające do 1-2 w
    nocy. Ponadto w czasie naszego pobytu kilkukrotnie włączał się alarm przeciwpożarowy bez żadnego
    powodu.

    Hotel nie wart nawet złotówki. Jadąc tam narażacie swoje zdrowie. Nie można było liczyć na pomoc ze strony rezydentki Yobboo.
  • 3.0
    październik 2017

    Bardzo słaby hotel

    Ten hotel mozna traktować tylko jako noclegownię. Jedzenie jest niesmaczne, cały czas to samo i często brakuje warzyw. Ponadto psuł sie co chwile ekspres i ustawicznie brakowało sztućców i filiżanek. <br />Brak miejsca żeby usiąść i porozmawiać i nawiązać znajomosci. Miejsce absolutnie nieklimatyzowanym, ot zwykła noclegownia. Jedynym plusem jest czystość w pokojach i ciepła woda w karnie :) Jesli ktoś chciałby spędzać w tym miejscu czas to jest to fatalny wybór
    Ten hotel mozna traktować tylko jako noclegownię. Jedzenie jest niesmaczne, cały czas to samo i często brakuje warzyw. Ponadto psuł sie co chwile ekspres i ustawicznie brakowało sztućców i filiżanek.
    Brak miejsca żeby usiąść i porozmawiać i nawiązać znajomosci. Miejsce absolutnie nieklimatyzowanym,
    ot zwykła noclegownia. Jedynym plusem jest czystość w pokojach i ciepła woda w karnie :) Jesli ktoś chciałby spędzać w tym miejscu czas to jest to fatalny wybór
  • 3.8
    październik 2017

    Przyzwoity Hotel

    Plus za lokalizację hotelu, minus za brak lodówki w pokoju.<br />posiłki na przyzwoitym poziomie, personel hotelowy pomocny.<br />
    Plus za lokalizację hotelu, minus za brak lodówki w pokoju.
    posiłki na przyzwoitym poziomie, personel hotelowy pomocny.
Znasz ten hotel? Podziel się opinią!

Przewodnik

Wycieczki fakultatywne

Uwaga! Cena uległa zmianie.
Cena za osobę:
zł/os.
1 045 zł/os.
Kod oferty: 09122019XYOB113695
pon. 09.12.2019
4 dni
Kraków
HB - Dwa posiłki
Yobboo
Zobacz inne warianty
Zakwaterowanie
Zapytaj o ofertę

Szczegóły lotu

Wylot:
pon. 09.12.2019 , godz. 10:05
Kraków
Ryanair
pon. 09.12.2019 , godz. 12:45
Malta
Powrót:
pt. 13.12.2019 , godz. 20:20
Malta
pt. 13.12.2019 , godz. 23:00
Kraków
Zamówienie wstępne
Prosimy o wypełnienie formularza w celu dokonania rezerwacji miejsc na wybraną wycieczkę. Przesłanie formularza nie wiąże się z żadnymi kosztami i jest niezobowiązujące.
Ta oferta jest dostępna online. W kolejnych krokach otrzymasz możliwość jej opłacenia.
Cena całkowita (): 2 460
Zaliczka:  zł
  • (zaliczka + ubezpieczenie)
Kup na raty 0%: 5 x  zł
Rzeczywiste raty 0% - bez odsetek i pierwszej wpłaty. Wybór płatności ratalnej będzie dostępny w dalszych krokach.
Wystarczy 100 zł zaliczki aby zarezerwować tę ofertę. Pozostałą kwotę należy wpłacić do 30 dni przed datą wyjazdu.
Czytaj więcej

Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Dalej”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.
KLAUZULA INFORMACYJNA
ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych na etapie poszukiwania imprezy turystycznej jest Travelplanet.pl S.A. z siedzibą we Wrocławiu, kod pocztowy 53-238, ul. Ostrowskiego 9. W związku z zawarciem i realizacją umowy...

Wybrana oferta:

Santa Maria (Ex. Blue Sea)

Liczba osób:
2 dorosłych
Wyżywienie:
HB - Dwa posiłki
Termin:
pon. 09.12.2019
Wylot z:
Kraków
Cena
2 091
pon. 09.12.2019
4 dni
Kraków
HB - Dwa posiłki
Yobboo
Pokoj dwuosobowy (DBL) 2 091