Atuty oferty

Opis hotelu

:

3
Malta/Wyspa Malta

Kategoryzacja hotelu :

kat. Eximtours 3*
kat. lokalna 3*

Położenie :

- Bugibba
- ok 800 m od promenady (gdzie znajdują się liczne sklepy, bary i restauracje)
- ok 2 km Akwarium
- ok 15 km od Valetty
- ok 12 km od lotniska
- w pobliżu znajduje się przystanek autobusowy i informacja turystyczna

Plaża :

- publiczna kamienista ok 800 m.
- mała piaszczysta ok 1500 m.

Pokoje :

Pokój Standard
- wiatrak sufitowy
- TV-SAT
- łazienka (wanna/prysznic, WC)
- balkon/taras
- telefon
- Internet WiFi (płatny)
- klimatyzacja(płatna)
- mini bar/lodówka (płatna)
- sejf (płatny)

Sport, Relaks, Rozrywka :

- 2 baseny (w tym jeden w sąsiednim hotelu San Anton)
- taras słoneczny z bezpłatnymi leżakami i parasolami słonecznymi
- pokój gier
- sala telewizyjna

Dla dzieci :

- brodzik

Wyżywienie :

SelfCatering (SC) - bez wyżywienia
Bed&Breakfast (BB) - śniadanie w formie bufetu.
HalfBoard (HB) - śniadanie i kolacja w formie bufetu. Napoje do kolacji płatne.
Full Board (FB) - śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive (AI) - śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu. Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe dostępne w godzinach wyznaczonych przez hotel.

Restauracje i bary :

- Restauracja główna
- Snack Bar ( bar przy basenie)  
- Lounge Bar

Dodatkowe informacje :

- hotel 4 piętrowy w 3 budynki, każdy z windą
- niska zabudowa
- 250 pokoi
- lobby z recepcją
- Internet Wi-Fi w lobby (bezpłatny)
- pralnia
- sklep z pamiątkami
- przechowalnia bagażu
- sejf (depozyt 10 EURO)
- w hotelu pobierana jest kaucja w wysokości 50EURO/pokój/pobyt (karta lub gotówka, przy płatności kartą zwrot depozytu może trwać nawet do 30 dni)

Errata :

Errata 15.10.2018
W hotelu Santa Maria między posiłkami przekąski nie są serwowane.

Bagaż :

Gdańsk, Kraków, Wrocław (Ryanair);
Cena zawiera bagaż podręczny (40x20x25)
Klienci mogą dokupić dodatkowy bagaż podręczny o wadze 10 kg (55x40x20)
- Usługa EXBAG - 100zł/osobę
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze;
- 20 kg - 220 PLN
Uwaga! Jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane już po potwierdzeniu rezerwacji ich cena będzie wyższaBerlin Schonnefeld (Ryanair)
Cena zawiera bagaż podręczny (40x20x25)
Klienci mogą dokupić dodatkowy bagaż podręczny o wadze 10 kg (55x40x20)
- Usługa EXBAG - 100zł/osobę
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze;
- 20 kg - 220 PLN
Uwaga! Jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane już po potwierdzeniu rezerwacji ich cena będzie wyższaKatowice (WizzAir);
Cena zawiera bagaż podręczny (40x30x20);
Klienci mogą dokupić dodatkowy bagaż o wadze 10 kg (55x40x23)
- Usługa EXBAG - 124zł/osobę
Do każdej rezerwacji istnieje także możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze;
- 20 kg - 200 PLN ( wyloty do 10.12)/ 265 PLN ( wyloty od 11.12-13.01)/ 200 PLN (wyloty od 14.01 - 31.03)
- 32 kg - 275 PLN ( wyloty do 10.12)/ 370 PLN ( wyloty od 11.12-13.01)/ 275 PLN (wyloty od 14.01 - 31.03)
Uwaga! Jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane już po potwierdzeniu rezerwacji ich cena będzie wyższa
Warszawa (WizzAir);
Cena zawiera bagaż podręczny (40x30x20);
Klienci mogą dokupić dodatkowy bagaż o wadze 10 kg (55x40x23)
- Usługa EXBAG - 145zł/osobę
Do każdej rezerwacji istnieje także możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze;
- 20 kg - 295 PLN ( wyloty do 10.12)/ 370 PLN ( wyloty od 11.12-13.01)/ 295 PLN (wyloty od 14.01 - 31.03)
- 32 kg - 435 PLN ( wyloty do 10.12)/ 530 PLN ( wyloty od 11.12-13.01)/ 435 PLN (wyloty od 14.01 - 31.03)
Uwaga! Jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane już po potwierdzeniu rezerwacji ich cena będzie wyższa

* Udogodnienia:

Bez paszportu Kurorty nadmorskie

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu.

Lokalizacja

Opinie

3.4

Ocena klientów
na podstawie 17 dodanych opinii

Lokalizacja
3,8
Pokój
3,2
Posiłki
2,5
Basen
3,8
Czystość
3,4
Obsługa
3,8
Klienci polecają hotel dla:
  • par
  • aktywnych
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • seniorów
  • miłośników życia nocnego
  • 1.7
    czerwiec 2019

    Nigdy więcej

    W hotelu trzygwiazdkowym nikt się szału nie spodziewał, ale ale ten to przegięcie. <br />W pokojach brudno, sprzątanie ogranicza się do wymiany ręczników, o pozmywaniu podłogi można zapomnieć, w łazience straszny brud. Obsługa bardzo niemiła, traktują gości jak zło konieczne. Jak znaleźliśmy karalucha w pokoju i zgłosiliśmy to recepcji to nas wyśmiali. Codziennie musieliśmy prosić o dodatkowy ręcznik (bo policzenie do trzech jest zbyt trudne). Obsługa w restauracji jeszcze gorsza, jak poszliśmy poprosić o pożyczenie noża to kierownik nas skrzyczał. Na basenie również brudno, może raz w tygodniu tam sprzątają ale my się na to nie załapaliśmy. <br />Jedyne co tam dobrze działa to Wi-Fi. Plusem hotelu jest tylko położenie - blisko przystanków autobusowych.<br />Serdecznie nie polecam nikomu tego "hotelu"
    W hotelu trzygwiazdkowym nikt się szału nie spodziewał, ale ale ten to przegięcie.
    W pokojach brudno, sprzątanie ogranicza się do wymiany ręczników, o pozmywaniu podłogi można zapomnieć, w łazience straszny brud. Obsługa bardzo niemiła, traktują gości jak zło konieczne. Jak znaleźliśmy karalucha
    w pokoju i zgłosiliśmy to recepcji to nas wyśmiali. Codziennie musieliśmy prosić o dodatkowy ręcznik (bo policzenie do trzech jest zbyt trudne). Obsługa w restauracji jeszcze gorsza, jak poszliśmy poprosić o pożyczenie noża to kierownik nas skrzyczał. Na basenie również brudno, może raz w tygodniu tam sprzątają ale my się na to nie załapaliśmy.
    Jedyne co tam dobrze działa to Wi-Fi. Plusem hotelu jest tylko położenie - blisko przystanków autobusowych.
    Serdecznie nie polecam nikomu tego "hotelu"
  • 2.7
    październik 2018

    Nie polecam

    W pokoju i łazience było brudno, wanna była w opłakanym stanie, a spłuczka - zepsuta (prosiłam 3 razy o naprawę, nieskutecznie). Hotel nie zapewnia pościeli, a jedynie poduszkę i jeden cienki koc. W pierwszym dniu mojego pobytu zepsuł się internet i hotel nie naprawił tego przez kolejne 5 dni. Dodatkowo, pracownicy i obsługa nie potrafią udzielać konkretnych informacji. Hotel na wstępie zażądał także 50 euro depozytu, o czym nikt mnie wczesniej nie poinformował.
    W pokoju i łazience było brudno, wanna była w opłakanym stanie, a spłuczka - zepsuta (prosiłam 3 razy o naprawę, nieskutecznie). Hotel nie zapewnia pościeli, a jedynie poduszkę i jeden cienki koc. W pierwszym dniu mojego pobytu zepsuł się internet i hotel nie naprawił tego przez kolejne 5 dni. Dodatkowo,
    pracownicy i obsługa nie potrafią udzielać konkretnych informacji. Hotel na wstępie zażądał także 50 euro depozytu, o czym nikt mnie wczesniej nie poinformował.
  • 1.6
    październik 2017

    Najbrudniejszy i najgorszy hotel w którym byliśmy

    Posiłki<br />Łącznie korzystaliśmy z restauracji hotelowej trzy razy. W dniu przyjazdu zjedliśmy lunch i kolację<br />oraz następnego dnia śniadanie. Zastaliśmy już przy pierwszym posiłku nieświeże jedzenie podane w<br />nieapetyczny sposób. W restauracji podczas lunchu znajdowały się 3 kawałki zimnej już pizzy, a do<br />zakończenia wydawania pozostało 30 min. Ani jedno danie nie było ciepłe. Podczas kolacji zostały<br />podane podgrzane te same sałatki, które były podawane podczas lunchu oraz to samo danie mięsne<br />(potrawka z kurczaka). Podczas śniadania podany został suchy, kilkudniowy chleb, nadpsute<br />pomidory leżące we własnym soku w półmisku, tak samo podawane były owoce. Podczas śniadania<br />do wyboru była między innymi kiepskiej jakości wędlina, żółty ser, który był zepsuty. Lunch oraz<br />kolacja odbywały się w podobnym standardzie.<br /><br />Pokój<br />Pokój był sprzątany bardzo niedokładnie. Pościel nie była zmieniana ani razu. Natomiast podłoga była<br />myta raz na jakiś czas. Na podłodze często zalegał piach i kurz. Balkon nie był sprzątany w ogóle. W<br />drzwiach na dole była 10 centymetrowa luka, przez co w pokoju cały czas odczuwalny był przeciąg.<br />Łazienka była zaniedbana i w złym stanie. Na ścianie w okolicy zlewu oraz wanny widoczny był<br />grzyb. Podłoga ani lustro nie było myte. Ręczniki bardzo brudne o intensywnym octowym zapachu.<br />W łazience oraz w pokoju czuć było wilgoć. Również załączam zdjęcia.<br /><br />Hałas<br />Wieczorem do późnych godzin nocnych niepokoił nas hałas dobiegający z korytarza jak również z<br />pubu znajdującego się pod hotelem. W pubie codziennie odbywały się imprezy trwające do 1-2 w<br />nocy. Ponadto w czasie naszego pobytu kilkukrotnie włączał się alarm przeciwpożarowy bez żadnego<br />powodu.<br /><br />Hotel nie wart nawet złotówki. Jadąc tam narażacie swoje zdrowie. Nie można było liczyć na pomoc ze strony rezydentki Yobboo.
    Posiłki
    Łącznie korzystaliśmy z restauracji hotelowej trzy razy. W dniu przyjazdu zjedliśmy lunch i kolację
    oraz następnego dnia śniadanie. Zastaliśmy już przy pierwszym posiłku nieświeże jedzenie podane w
    nieapetyczny sposób. W restauracji podczas lunchu znajdowały się 3 kawałki zimnej
    już pizzy, a do
    zakończenia wydawania pozostało 30 min. Ani jedno danie nie było ciepłe. Podczas kolacji zostały
    podane podgrzane te same sałatki, które były podawane podczas lunchu oraz to samo danie mięsne
    (potrawka z kurczaka). Podczas śniadania podany został suchy, kilkudniowy chleb, nadpsute
    pomidory leżące we własnym soku w półmisku, tak samo podawane były owoce. Podczas śniadania
    do wyboru była między innymi kiepskiej jakości wędlina, żółty ser, który był zepsuty. Lunch oraz
    kolacja odbywały się w podobnym standardzie.

    Pokój
    Pokój był sprzątany bardzo niedokładnie. Pościel nie była zmieniana ani razu. Natomiast podłoga była
    myta raz na jakiś czas. Na podłodze często zalegał piach i kurz. Balkon nie był sprzątany w ogóle. W
    drzwiach na dole była 10 centymetrowa luka, przez co w pokoju cały czas odczuwalny był przeciąg.
    Łazienka była zaniedbana i w złym stanie. Na ścianie w okolicy zlewu oraz wanny widoczny był
    grzyb. Podłoga ani lustro nie było myte. Ręczniki bardzo brudne o intensywnym octowym zapachu.
    W łazience oraz w pokoju czuć było wilgoć. Również załączam zdjęcia.

    Hałas
    Wieczorem do późnych godzin nocnych niepokoił nas hałas dobiegający z korytarza jak również z
    pubu znajdującego się pod hotelem. W pubie codziennie odbywały się imprezy trwające do 1-2 w
    nocy. Ponadto w czasie naszego pobytu kilkukrotnie włączał się alarm przeciwpożarowy bez żadnego
    powodu.

    Hotel nie wart nawet złotówki. Jadąc tam narażacie swoje zdrowie. Nie można było liczyć na pomoc ze strony rezydentki Yobboo.
  • 3.0
    październik 2017

    Bardzo słaby hotel

    Ten hotel mozna traktować tylko jako noclegownię. Jedzenie jest niesmaczne, cały czas to samo i często brakuje warzyw. Ponadto psuł sie co chwile ekspres i ustawicznie brakowało sztućców i filiżanek. <br />Brak miejsca żeby usiąść i porozmawiać i nawiązać znajomosci. Miejsce absolutnie nieklimatyzowanym, ot zwykła noclegownia. Jedynym plusem jest czystość w pokojach i ciepła woda w karnie :) Jesli ktoś chciałby spędzać w tym miejscu czas to jest to fatalny wybór
    Ten hotel mozna traktować tylko jako noclegownię. Jedzenie jest niesmaczne, cały czas to samo i często brakuje warzyw. Ponadto psuł sie co chwile ekspres i ustawicznie brakowało sztućców i filiżanek.
    Brak miejsca żeby usiąść i porozmawiać i nawiązać znajomosci. Miejsce absolutnie nieklimatyzowanym,
    ot zwykła noclegownia. Jedynym plusem jest czystość w pokojach i ciepła woda w karnie :) Jesli ktoś chciałby spędzać w tym miejscu czas to jest to fatalny wybór
  • 3.8
    październik 2017

    Przyzwoity Hotel

    Plus za lokalizację hotelu, minus za brak lodówki w pokoju.<br />posiłki na przyzwoitym poziomie, personel hotelowy pomocny.<br />
    Plus za lokalizację hotelu, minus za brak lodówki w pokoju.
    posiłki na przyzwoitym poziomie, personel hotelowy pomocny.
  • 4.2
    październik 2017

    Super hotel jako baza wypadowa

    Sam hotel- cóż nam służył jako baza do noclegów tak na prawdę, basen nie korzystaliśmy ale codziennie był czyszczony, jedynym minusem (ale nie wielkim) były posiłki - praktycznie codziennie to samo
    Sam hotel- cóż nam służył jako baza do noclegów tak na prawdę, basen nie korzystaliśmy ale codziennie był czyszczony, jedynym minusem (ale nie wielkim) były posiłki - praktycznie codziennie to samo
  • 4.7
    wrzesień 2017

    Bardzo nam sie podobało

    Hotel usytuowany dość blisko morza, czysty, spokojna okolica.<br />Przepyszne jedzenie i bardzo mila obsługa
    Hotel usytuowany dość blisko morza, czysty, spokojna okolica.
    Przepyszne jedzenie i bardzo mila obsługa
Znasz ten hotel? Podziel się opinią!

Przewodnik

Wycieczki fakultatywne

Uwaga! Cena uległa zmianie.
Cena za osobę:
799 zł/os.
539 zł/os.
Kod oferty: 09012020EXIM113695
czw. 09.01.2020
3 dni
Gdańsk
RO - Bez wyżywienia
Exim Tours
Zobacz inne warianty
Zakwaterowanie
Zapytaj o ofertę

Szczegóły lotu

Wylot:
czw. 09.01.2020 , godz. 15:00
Gdańsk
Ryanair (samolot rejsowy)
czw. 09.01.2020 , godz. 18:15
Malta
Powrót:
niedz. 12.01.2020 , godz. 07:20
Malta
Ryanair (samolot rejsowy)
niedz. 12.01.2020 , godz. 10:35
Gdańsk
Zamówienie wstępne
Prosimy o wypełnienie formularza w celu dokonania rezerwacji miejsc na wybraną wycieczkę. Przesłanie formularza nie wiąże się z żadnymi kosztami i jest niezobowiązujące.
Ta oferta jest dostępna online. W kolejnych krokach otrzymasz możliwość jej opłacenia.
Cena całkowita (): 2 460
Zaliczka:  zł
  • (zaliczka + ubezpieczenie)
Kup na raty 0%: 5 x  zł
Rzeczywiste raty 0% - bez odsetek i pierwszej wpłaty. Wybór płatności ratalnej będzie dostępny w dalszych krokach.
Wystarczy 100 zł zaliczki aby zarezerwować tę ofertę. Pozostałą kwotę należy wpłacić do 30 dni przed datą wyjazdu.
Czytaj więcej

Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Dalej”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.
KLAUZULA INFORMACYJNA
ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych na etapie poszukiwania imprezy turystycznej jest Travelplanet.pl S.A. z siedzibą we Wrocławiu, kod pocztowy 53-238, ul. Ostrowskiego 9. W związku z zawarciem i realizacją umowy...

Wybrana oferta:

Santa Maria (Ex. Blue Sea)

Liczba osób:
2 dorosłych
Wyżywienie:
RO - Bez wyżywienia
Termin:
czw. 09.01.2020
Wylot z:
Gdańsk
Cena
1 078
czw. 09.01.2020
3 dni
Gdańsk
RO - Bez wyżywienia
Exim Tours
standard standard balcony (2DY) 1 078