Atuty oferty

Opis hotelu

Naszym zdaniem

Rodzinny, kameralny hotel, przyjazna obsługa. Dobry stosunek ceny do jakości.

Położenie

W samym sercu turystycznego centrum Bugibby, w pobliżu wielu restauracji, kawiarni, tawern i sklepów.  Atrakcyjna nadmorska promenada znajduje się w odległości kilku minut spaceru, w pobliżu hotelu znajduje się też przystanek autobusowy. Odległość od lotniska wynosi 20 km.

Wyposażenie

Recepcja, lobby, kącik śniadaniowy, basen i taras słoneczny na dachu hotelu, darmowe Wi-Fi.

Pokoje

Jasne i funkcjonalnie urządzone, wyposażone w: klimatyzację (czynna sezonowo), łazienkę z wanną/prysznicem, suszarkę, telewizor, darmowe Wi-Fi, zestaw do kawy/herbaty, balkon.

Wyżywienie

RO - Bez wyżywienia
BB - Śniadania

Sport i rozrywka

Basen z tarasem słonecznym

Uwagi

Oferta jest oparta o tzw. dynamiczne pakietowanie. Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Obywateli polskich nie obowiązują wizy. Należy mieć paszport (ważny minimum 6 miesięcy od daty powrotu) lub dowód osobisty. Dokument tożsamości muszą posiadać także dzieci.

Cena zawiera

Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną obsługę, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Cena nie zawiera

Wycieczek fakultatywnych, napiwków, bagażu rejestrowanego (info w kolejnym punkcie), wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT, obowiązkowego podatku turystycznego (0,50 EUR za dzień/osobę pełnoletnią; płatne bezpośrednio w hotelu).

Informacje o lotach liniami Wizzair / Ryanair / Air Malta

Lecąc z WIZZ, każdy pasażer może wziąć ze sobą:
jedna sztuka bagażu podręcznego, nie większa niż 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg (domyślnie w cenie).    Bagaż główny za dopłatą:
- 20 kg w cenie 400 PLN/sztuka z wylotem z Katowic, 450 PLN/sztuka z wylotem z Warszawy
- 32 kg w cenie 600 PLN/sztuka z wylotem z Katowic, 650 PLN/sztuka z wylotem z Warszawy
WIZZ Priority
Jeśli wykupisz usługę WIZZ Priority (lub masz do niej prawo na podstawie pakietu WIZZ Privilege Pass, WIZZ GO lub WIZZ Plus), będziesz mieć prawo do wniesienia na pokład jednej sztuki bezpłatnego bagażu podręcznego (maks. wymiary: 40 x 30 x 20 cm) i dodatkowej sztuki bagażu podręcznego na kółkach (maks. wymiary: 55 x 40 x 23 cm). Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne. Koszt usługi Wizz Priority to 240 PLN/os. za lot w dwie strony.
Wybór miejsca (za opłatą)
Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji. Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem. W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie.
//
Ryanair:
do kabiny można wnieść jeden bagaż podręczny (max 40cm x 20cm x 25cm), który musi zostać umieszczony pod poprzedzającym hotelem. W przypadku chęci zabrania dodatkowego bagażu za dodatkową opłatą dostępne są opcje:
- pierwszeństwo wejścia na pokład - Pasażerowie, którzy zakupią usługę mogą zabrać 1 dodatkową 10 kg torbę, która musi zmieścić się w koszu do mierzenia bagażu (nie przekraczająca 10 kg i o wymiarach 55 cm x 40 cm x 20 cm); cena 100 PLN/os.
- bagaż rejestrowany 20kg; cena 300 PLN/sztuka
Dodanie ww usług już po założeniu rezerwacji  będzie wiązało się z wyższymi ich cenami.
Podczas odprawy on-line miejsca w samolocie przydzielane automatycznie przez system. Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będzą siedziały obok siebie. Istnieje jednak możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą dzięki której klienci będą mieli gwarancję miejsc obok siebie.
//
Air Malta:
Z uwagi na różne taryfy przelotu dostępne w liniach lotniczych Air Malta dopiero po założeniu wstępnej rezerwacji przelotu (na poprawne dane uczestników wyjazdu) jesteśmy w stanie zweryfikować czy bagaż rejestrowany zawarty jest w cenie danej taryfy czy też nie. W przypadku gdy bagażu nie będzie w cenie taryfy można go dokupić za dodatkową opłatą (kalkulacja indywidualna w zależności od terminu). Limit wagowy takiego bagażu to 23 kg.

* Udogodnienia:

  • Bez paszportu
  • Kurorty nadmorskie
* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu

Dokumenty podróży:

Lokalizacja

Opinie

Znasz ten hotel? Podziel się opinią! Dodaj opinię
3.8

Ocena klientów
na podstawie 10 dodanych opinii

Lokalizacja: 4,5
Pokój: 3,2
Posiłki: 3,0
Basen: 2,3
Czystość: 4,0
Obsługa: 4,7
Klienci polecają hotel dla:
  • aktywnych
  • miłośników życia nocnego
  • singli
  • par
  • ceniących spokój i ciszę
  • 4.0
    ( styczeń 2019 )

    Na pewno wrócimy, ale raczej nie do tego hotelu.

    Hotel z pewnością nie zasługuje na 3 gwiazdki. Oprócz położenia i obsługi nic dobrego nie w stanie napisać. Dla nas jednak liczyło się położenie, a tutaj dajemy 5/5.<br />Polecam nie brać balkonu od strony ulicy, bo jest po prostu bardzo głośno - nawet w styczniu.
    Hotel z pewnością nie zasługuje na 3 gwiazdki. Oprócz położenia i obsługi nic dobrego nie w stanie napisać. Dla nas jednak liczyło się położenie, a tutaj dajemy 5/5.
    Polecam nie brać balkonu od strony ulicy, bo jest po prostu bardzo głośno - nawet w styczniu.
  • 4.8
    ( listopad 2018 )

    Bardzo nam się podobało. każdemu polecimy hotel

    Hotel bardzo przyjazny, pokoje urządzone tak jak powinny, niczego nam nie brakowało, dobra lokalizacja, blisko do busa i na deptak, śniadania bardzo obfite, może rzeczywiście codziennie to samo ale tak naprawdę to od nas zależało czy jada się co dzień ten sam zestaw
    Hotel bardzo przyjazny, pokoje urządzone tak jak powinny, niczego nam nie brakowało, dobra lokalizacja, blisko do busa i na deptak, śniadania bardzo obfite, może rzeczywiście codziennie to samo ale tak naprawdę to od nas zależało czy jada się co dzień ten sam zestaw
  • 4.3
    ( styczeń 2018 )

    Podobało mi się , aczkolwiek są pewne minusy. Ogólna ocena - 3,5/5, dlatego że większośc czasu nie spędziłem w pokoju. Osobiście potrzebne było mi łóżko, miejsce do kąpieli i miejsce na rzeczy, więc raczej posiadam małe wymagania.

    - raczej dla miłośników wychodzenia z pokoju<br />- wentylacja - problemy z ustawieniem <br />- mały telewizor <br />- napoje do kupienia nie w cenie pokoju<br />- woda - smakuje jak chlorowana (może jest tak wszędzie na Malcie)
    - raczej dla miłośników wychodzenia z pokoju
    - wentylacja - problemy z ustawieniem
    - mały telewizor
    - napoje do kupienia nie w cenie pokoju
    - woda - smakuje jak chlorowana (może jest tak wszędzie na Malcie)
  • 3.4
    ( styczeń 2018 )

    Przeciętny hotel z monotonnymi, słabymi śniadaniami

    Sam hotel dość przeciętny, choć obecnie w hotelu ftwa remont. Na czystość nie ma co narzekać, ręczniki wymieniane były codziennie co jest plusem. Byliśmy w opcji BB i śniadania bardzo słabe: po pierwsze dosłownie codziennie było to samo: 2 rodzaje wędliny, żółty ser, jajka na twardo i mleko - wszystko trzymane w lodówce, płatki (z zimnym mlekiem) i jakieś dżemy. Brak czegokolwiek na ciepło (oprócz herbaty i kawy). Mogliśmy dopłacić za każdym razem po 2euro za możliwość "Full english breakfest", raz się zdecydowaliśmy ale też nie było jakieś super. Dużo bardziej opłaca się wziąć opcję bez wyżywienia i chodzić do sąsiedniego hotelu na śniadania (są za ok 3euro). Do blaży ok 300m, ale z racji pory wyjazdu nie korzystaliśmy, blisko do przystanku do Vallety.
    Sam hotel dość przeciętny, choć obecnie w hotelu ftwa remont. Na czystość nie ma co narzekać, ręczniki wymieniane były codziennie co jest plusem. Byliśmy w opcji BB i śniadania bardzo słabe: po pierwsze dosłownie codziennie było to samo: 2 rodzaje wędliny, żółty ser, jajka na twardo i mleko - wszystko
    trzymane w lodówce, płatki (z zimnym mlekiem) i jakieś dżemy. Brak czegokolwiek na ciepło (oprócz herbaty i kawy). Mogliśmy dopłacić za każdym razem po 2euro za możliwość "Full english breakfest", raz się zdecydowaliśmy ale też nie było jakieś super. Dużo bardziej opłaca się wziąć opcję bez wyżywienia i chodzić do sąsiedniego hotelu na śniadania (są za ok 3euro). Do blaży ok 300m, ale z racji pory wyjazdu nie korzystaliśmy, blisko do przystanku do Vallety.
  • 2.8
    ( grudzień 2017 )

    No do Bugibby nie koniecznie ale sama Malta fajna

    Hotel tak ogólnie przytulny klimatyczny, ale bez szału widok na morze z balkonu tak ale dopiero na ostatnim piętrze na naszym trzecim to jeszcze raczej dachy domów, obsługa miła poza stołówką (piszę celowo stołówką a nie restauracją) lokal w piwnicy ponury żeby nie powiedzieć obskurny wystrój dno obsługa dno menu jeszcze gorzej. Basen odkryty na dachu zupełne nieporozumienie to raczej duża wanna niż basen ale mimo wszystko można się tam dobrze czuć w tym hotelu jest tak swojsko jakby po domowemu.
    Hotel tak ogólnie przytulny klimatyczny, ale bez szału widok na morze z balkonu tak ale dopiero na ostatnim piętrze na naszym trzecim to jeszcze raczej dachy domów, obsługa miła poza stołówką (piszę celowo stołówką a nie restauracją) lokal w piwnicy ponury żeby nie powiedzieć obskurny wystrój dno obsługa
    dno menu jeszcze gorzej. Basen odkryty na dachu zupełne nieporozumienie to raczej duża wanna niż basen ale mimo wszystko można się tam dobrze czuć w tym hotelu jest tak swojsko jakby po domowemu.
  • 3.6
    ( grudzień 2017 )

    Było poprawnie

    Hotel czysty, pokoje sprzątane codziennie, codziennie czyste ręczniki, śniadania poprawne, jednak codziennie takie same, napoje ciepłe i zimne bez ograniczeń do śniadania. Wystrój hotelu dość prosty, bez fajerwerków, ale zależało nam bardziej na niskiej cenie, żeby mieć po prostu gdzie się przespać. W grudniu chłodno w pokojach, do przykrycia tylko prześcieradła i koce schowane w szafie, ale można prosić o dodatkowe koce. Dziwna sytuacja nas spotkała zaraz po przyjeździe, gdy planowaliśmy przejść się po okolicy i coś zjeść (dojechaliśmy do hotelu ok 23:00). Pan z recepcji, mam nadzieję z dobrej woli, zapytał dokąd się wybieramy. Gdy odpowiedzieliśmy, że coś zjeść, zapytał czy lubimy chińską kuchnię, nie swiadomi dowiedzieliśmy, że owszem, wiec zaproponował, że na przeciwko hotelu jest najlepsza restauracja chińska. W zwiazku z tym, że na Malcie byliśmy po raz pierwszy chcieliśmy spróbować czegoś bardziej regionalnego, ale pan z recepcji uznał, że koniecznie musimy spróbować chińszczyzny. Mimo, że knajpa na przeciwko była zamknięta (i przez chwilę odetchnęliśmy z ulgą) recepcjonista zapukał do restauracji i poprosił właścicielkę o otwarcie, mimo naszego sprzeciwu. W tej sytuacji czuliśmy się zobligowani do zjedzenia czegoś choćby niewielkiego, niestety zamówione z grzeczności przez nas przystawki były kiepskie, a niektóre wręcz nie do zjedzenia, nie polecamy ... trzeba uważać
    Hotel czysty, pokoje sprzątane codziennie, codziennie czyste ręczniki, śniadania poprawne, jednak codziennie takie same, napoje ciepłe i zimne bez ograniczeń do śniadania. Wystrój hotelu dość prosty, bez fajerwerków, ale zależało nam bardziej na niskiej cenie, żeby mieć po prostu gdzie się przespać.
    W grudniu chłodno w pokojach, do przykrycia tylko prześcieradła i koce schowane w szafie, ale można prosić o dodatkowe koce. Dziwna sytuacja nas spotkała zaraz po przyjeździe, gdy planowaliśmy przejść się po okolicy i coś zjeść (dojechaliśmy do hotelu ok 23:00). Pan z recepcji, mam nadzieję z dobrej woli, zapytał dokąd się wybieramy. Gdy odpowiedzieliśmy, że coś zjeść, zapytał czy lubimy chińską kuchnię, nie swiadomi dowiedzieliśmy, że owszem, wiec zaproponował, że na przeciwko hotelu jest najlepsza restauracja chińska. W zwiazku z tym, że na Malcie byliśmy po raz pierwszy chcieliśmy spróbować czegoś bardziej regionalnego, ale pan z recepcji uznał, że koniecznie musimy spróbować chińszczyzny. Mimo, że knajpa na przeciwko była zamknięta (i przez chwilę odetchnęliśmy z ulgą) recepcjonista zapukał do restauracji i poprosił właścicielkę o otwarcie, mimo naszego sprzeciwu. W tej sytuacji czuliśmy się zobligowani do zjedzenia czegoś choćby niewielkiego, niestety zamówione z grzeczności przez nas przystawki były kiepskie, a niektóre wręcz nie do zjedzenia, nie polecamy ... trzeba uważać
  • 3.5
    ( czerwiec 2017 )

    Hotel oceniam jako dobry,bez szału

    Pokój jak i hotel był dobry,lecz uważam iż w tej cenie można znaleźć coś nieco lepszego. Kiepskie sniadania,bardzo ubogie. Klima dziala. Hałas od ulicy. Natomiast załoga hotelu na duży plus-bardzo pomocni. Spóźniał nam się transport na lotnisko-Pani z recepcji bardzo nam pomogła,zadzwoniła do kierowcy i wyjasnila cala sytuacje (wszystkie autobusy sa tam przewaznie spoznione) kazala sie nie martwic i oczywiscie za chwile podjechal bus...:) Polecam dla tych ktorzy maja zamiar cale dnie spedzac na zwiedzaniu a nie na odpoczynku hotelowym.
    Pokój jak i hotel był dobry,lecz uważam iż w tej cenie można znaleźć coś nieco lepszego. Kiepskie sniadania,bardzo ubogie. Klima dziala. Hałas od ulicy. Natomiast załoga hotelu na duży plus-bardzo pomocni. Spóźniał nam się transport na lotnisko-Pani z recepcji bardzo nam pomogła,zadzwoniła do kierowcy
    i wyjasnila cala sytuacje (wszystkie autobusy sa tam przewaznie spoznione) kazala sie nie martwic i oczywiscie za chwile podjechal bus...:) Polecam dla tych ktorzy maja zamiar cale dnie spedzac na zwiedzaniu a nie na odpoczynku hotelowym.

Przewodnik

Wycieczki fakultatywne

Uwaga! Cena uległa zmianie.
Cena za osobę: Kod oferty: 20102019BVBX57791
1 398 - zł %
Zobacz wszystkie warianty
Zapytaj o ofertę »
Teraz płacisz tylko zaliczkę
Cena całkowita:
(dla 2 osób)
2 796
Szczegóły ceny
  •  
 

Zgodnie z ustawą z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych do rezerwacji imprezy turystycznej doliczona zostanie składka, którą Organizator turystyki w całości odprowadza na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny.

Wysokość składki zależna jest od rodzaju transportu oraz miejsca docelowego imprezy i wynosi:

  • 1) 15 PLN/os. – za imprezy lotnicze czarterowe za wyjątkiem imprez, o których mowa w pkt 6;
  • 2) 13 PLN/os. – za imprezy innym środkiem transportu niż loty czarterowe realizowane poza Europę;
  • 3) 10 PLN/os. – za imprezy innym środkiem transportu niż loty czarterowe realizowane w Europie za wyjątkiem imprez, o których mowa w pkt 6;
  • 4) 7 PLN/os. – za imprezy z dojazdem własnym poza Europą;
  • 5) 5 PLN/os. – za imprezy z dojazdem własnym w Europie;
  • 6) 0 PLN – za imprezy realizowane do krajów mających granicę lądową z Polską oraz na terytorium Polski.
Kup na raty 0%
5 x  zł
Oferta w promocji
Rezerwuj za 100 zł
Zapytaj o ofertę »
niedz. 20.10.2019
3 dni
Katowice
RO - Bez wyżywienia
Best Reisen
Wylot:
Wizz Air
niedz. 20.10.2019
06:05 - Katowice
08:45 - Malta
Powrót:
Wizz Air
śr. 23.10.2019
09:20 - Malta
11:55 - Katowice

Szybki kontakt

Jesteś zainteresowany tą ofertą? Zostaw numer telefonu,
oddzwonimy!
* Wyrażam zgodę na kierowanie do mnie przez Travelplanet.pl S.A. informacji handlowejrozwiń drogą elektroniczną i telefoniczną (zgodnie z art. 172 ust. z 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne).
Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzaćrozwiń Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Proszę o kontakt”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.

Gwarancje Travelplanet.pl

  • 1,8 mln zadowolonych Klientów

    Doświadczeni i profesjonalni konsultanci dobiorą najlepszą ofertę do Twoich potrzeb.

  • Gwarancja Ceny

    Wycieczki kosztują dokładnie tyle, ile u organizatorów!

  • Największa liczba wycieczek

    W jednym miejscu możesz porównać i kupić wakacje od ponad 50 organizatorów.

Zamówienie wstępne
  • (zaliczka + ubezpieczenie)
Zaliczka:
 zł
Rzeczywiste raty 0% - bez odsetek i pierwszej wpłaty. Wybór płatności ratalnej będzie dostępny w dalszych krokach.
Kup na raty 0%:
5 x  zł
Wystarczy 100 zł zaliczki aby zarezerwować tę ofertę. Pozostałą kwotę należy wpłacić do 30 dni przed datą wyjazdu.
Czytaj więcej

Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Dalej”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.

KLAUZULA INFORMACYJNA

ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych na etapie poszukiwania imprezy turystycznej jest Travelplanet.pl S.A. z siedzibą we Wrocławiu, kod pocztowy 53-238, ul. Ostrowskiego 9. W związku z zawarciem i realizacją umowy...

Czytaj całość

Wybrana
oferta:

Relax Inn

Liczba osób:
2 dorosłych
Wyżywienie:
RO - Bez wyżywienia
Termin:
niedz. 20.10.2019
Wylot z:
Katowice
Cena
2 796
niedz. 20.10.2019
3 dni
Katowice
RO - Bez wyżywienia
Best Reisen
Double Standard Room Balcony with Twin Beds (1LN) 1 398
Double Sea View Room Balcony with Twin Beds (1LJ) 1 448