Atuty oferty

Opis hotelu

3
Malta/Wyspa Malta

K

- kat. Eximtours 3*
- kal. lokalna 3*

P

- Bugibba
- w pobliżu liczne sklepy, restauracje, bary, kasyno, przystanek autobusowy
- Water Park ok.6 km
- Mdina ok.7 km
- ok. 14 km od Valetty
- ok.20 km od lotniska

P

- skalista ok.200 m
- leżaki i parasole za opłatą

P

Pokoje typu Standard
- klimatyzacja (w okresie letnim))
- TV-SAT
- sejf (ok.1,15 /dzień), internet Wi-Fi (bezpłatny)
- telefon, lodówka/mini bar (ok.2,50 /dzień)
- łazienka (wanna/prysznic, WC, suszarka do włosów)
- zestaw do parzenia kawy/herbaty
- balkon
Pokoje typu sea view zlokalizowane na wyższych piętrach

S

bezpłatnie:
- basen zewnętrzny na dachu
- leżaki i parasole przy basenie

R

- restauracja główna
- lobby bar

W

Self Catering (SC) - bez wyżywienia
Bed&Breakfast (BB) - śniadanie w formie bufetu

D

- 45 pokoi, 7 pięter, winda
- recepcja 24h
- parking
- w hotelu wymagany jest depozyt w wysokości 50/pokój/pobyt
www.relaxinn.com.mt

B

Gdańsk, Kraków, Poznań, Wrocław (Ryanair);
Cena zawiera bagaż podręczny (40x20x25)
Klienci mogą dokupić dodatkowy bagaż podręczny o wadze 10 kg (55x40x20)
- Usługa EXBAG - 58zł/osobę
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze;
- 20 kg - 210 PLN
Uwaga! Jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane już po potwierdzeniu rezerwacji ich cena będzie wyższa
Berlin (Ryanair);
Cena zawiera bagaż podręczny (40x20x25)
Klienci mogą dokupić dodatkowy bagaż podręczny o wadze 10 kg (55x40x20)
- Usługa EXBAG - 58zł/osobę
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze;
- 20 kg - 220 PLN
Uwaga! Jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane już po potwierdzeniu rezerwacji ich cena będzie wyższa
Warszawa (WizzAir);
Cena zawiera bagaż podręczny (40x30x20)
Klienci mogą dokupić dodatkowy bagaż o wadze 10 kg (55x40x23)
- Usługa EXBAG - 80zł/osobę
Do każdej rezerwacji istnieje także możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze;
- 20 kg - 310 PLN
- 32 kg - 410 PLN
Uwaga! Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena będzie wyższa.
Katowice (WizzAir);
Cena zawiera bagaż podręczny (40x30x20)
Klienci mogą dokupić dodatkowy bagaż o wadze 10 kg (55x40x23)
- Usługa EXBAG - 80zł/osobę
Do każdej rezerwacji istnieje także możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze;
- 20 kg - 210 PLN
- 32 kg - 280 PLN
Uwaga! Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena będzie wyższa.

Ta oferta objęta jest Promocją Wakacje 100%

Bądź spokojny o Twoje plany wakacyjne! Każda impreza turystyczna objęta jest promocją Wakacje 100%, która zapewnia pomoc w przypadku ewentualnej upadłości jej organizatora. Rezerwując za pośrednictwem Travelplanet.pl masz 100% pewności, że Twoje wakacje dojdą do skutku. Czytaj więcej >>

Udogodnienia:
  • Bez paszportu
  • Kurorty nadmorskie
Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu

Dokumenty podróży:

Lokalizacja

Opinie

Znasz ten hotel? Podziel się opinią! Dodaj opinię
3.7

Ocena klientów
na podstawie 8 dodanych opinii

Lokalizacja: 4,4
Pokój: 3,1
Posiłki: 2,7
Basen: 2,3
Czystość: 4,0
Obsługa: 4,6
Klienci polecają hotel dla:
  • aktywnych
  • miłośników życia nocnego
  • singli
  • par
  • ceniących spokój i ciszę
  • 4.3
    ( styczeń 2018 )

    Podobało mi się , aczkolwiek są pewne minusy. Ogólna ocena - 3,5/5, dlatego że większośc czasu nie spędziłem w pokoju. Osobiście potrzebne było mi łóżko, miejsce do kąpieli i miejsce na rzeczy, więc raczej posiadam małe wymagania.

    - raczej dla miłośników wychodzenia z pokoju<br />- wentylacja - problemy z ustawieniem <br />- mały telewizor <br />- napoje do kupienia nie w cenie pokoju<br />- woda - smakuje jak chlorowana (może jest tak wszędzie na Malcie)
    - raczej dla miłośników wychodzenia z pokoju
    - wentylacja - problemy z ustawieniem
    - mały telewizor
    - napoje do kupienia nie w cenie pokoju
    - woda - smakuje jak chlorowana (może jest tak wszędzie na Malcie)
  • 3.4
    ( styczeń 2018 )

    Przeciętny hotel z monotonnymi, słabymi śniadaniami

    Sam hotel dość przeciętny, choć obecnie w hotelu ftwa remont. Na czystość nie ma co narzekać, ręczniki wymieniane były codziennie co jest plusem. Byliśmy w opcji BB i śniadania bardzo słabe: po pierwsze dosłownie codziennie było to samo: 2 rodzaje wędliny, żółty ser, jajka na twardo i mleko - wszystko trzymane w lodówce, płatki (z zimnym mlekiem) i jakieś dżemy. Brak czegokolwiek na ciepło (oprócz herbaty i kawy). Mogliśmy dopłacić za każdym razem po 2euro za możliwość "Full english breakfest", raz się zdecydowaliśmy ale też nie było jakieś super. Dużo bardziej opłaca się wziąć opcję bez wyżywienia i chodzić do sąsiedniego hotelu na śniadania (są za ok 3euro). Do blaży ok 300m, ale z racji pory wyjazdu nie korzystaliśmy, blisko do przystanku do Vallety.
    Sam hotel dość przeciętny, choć obecnie w hotelu ftwa remont. Na czystość nie ma co narzekać, ręczniki wymieniane były codziennie co jest plusem. Byliśmy w opcji BB i śniadania bardzo słabe: po pierwsze dosłownie codziennie było to samo: 2 rodzaje wędliny, żółty ser, jajka na twardo i mleko - wszystko
    trzymane w lodówce, płatki (z zimnym mlekiem) i jakieś dżemy. Brak czegokolwiek na ciepło (oprócz herbaty i kawy). Mogliśmy dopłacić za każdym razem po 2euro za możliwość "Full english breakfest", raz się zdecydowaliśmy ale też nie było jakieś super. Dużo bardziej opłaca się wziąć opcję bez wyżywienia i chodzić do sąsiedniego hotelu na śniadania (są za ok 3euro). Do blaży ok 300m, ale z racji pory wyjazdu nie korzystaliśmy, blisko do przystanku do Vallety.
  • 2.8
    ( grudzień 2017 )

    No do Bugibby nie koniecznie ale sama Malta fajna

    Hotel tak ogólnie przytulny klimatyczny, ale bez szału widok na morze z balkonu tak ale dopiero na ostatnim piętrze na naszym trzecim to jeszcze raczej dachy domów, obsługa miła poza stołówką (piszę celowo stołówką a nie restauracją) lokal w piwnicy ponury żeby nie powiedzieć obskurny wystrój dno obsługa dno menu jeszcze gorzej. Basen odkryty na dachu zupełne nieporozumienie to raczej duża wanna niż basen ale mimo wszystko można się tam dobrze czuć w tym hotelu jest tak swojsko jakby po domowemu.
    Hotel tak ogólnie przytulny klimatyczny, ale bez szału widok na morze z balkonu tak ale dopiero na ostatnim piętrze na naszym trzecim to jeszcze raczej dachy domów, obsługa miła poza stołówką (piszę celowo stołówką a nie restauracją) lokal w piwnicy ponury żeby nie powiedzieć obskurny wystrój dno obsługa
    dno menu jeszcze gorzej. Basen odkryty na dachu zupełne nieporozumienie to raczej duża wanna niż basen ale mimo wszystko można się tam dobrze czuć w tym hotelu jest tak swojsko jakby po domowemu.
  • 3.6
    ( grudzień 2017 )

    Było poprawnie

    Hotel czysty, pokoje sprzątane codziennie, codziennie czyste ręczniki, śniadania poprawne, jednak codziennie takie same, napoje ciepłe i zimne bez ograniczeń do śniadania. Wystrój hotelu dość prosty, bez fajerwerków, ale zależało nam bardziej na niskiej cenie, żeby mieć po prostu gdzie się przespać. W grudniu chłodno w pokojach, do przykrycia tylko prześcieradła i koce schowane w szafie, ale można prosić o dodatkowe koce. Dziwna sytuacja nas spotkała zaraz po przyjeździe, gdy planowaliśmy przejść się po okolicy i coś zjeść (dojechaliśmy do hotelu ok 23:00). Pan z recepcji, mam nadzieję z dobrej woli, zapytał dokąd się wybieramy. Gdy odpowiedzieliśmy, że coś zjeść, zapytał czy lubimy chińską kuchnię, nie swiadomi dowiedzieliśmy, że owszem, wiec zaproponował, że na przeciwko hotelu jest najlepsza restauracja chińska. W zwiazku z tym, że na Malcie byliśmy po raz pierwszy chcieliśmy spróbować czegoś bardziej regionalnego, ale pan z recepcji uznał, że koniecznie musimy spróbować chińszczyzny. Mimo, że knajpa na przeciwko była zamknięta (i przez chwilę odetchnęliśmy z ulgą) recepcjonista zapukał do restauracji i poprosił właścicielkę o otwarcie, mimo naszego sprzeciwu. W tej sytuacji czuliśmy się zobligowani do zjedzenia czegoś choćby niewielkiego, niestety zamówione z grzeczności przez nas przystawki były kiepskie, a niektóre wręcz nie do zjedzenia, nie polecamy ... trzeba uważać
    Hotel czysty, pokoje sprzątane codziennie, codziennie czyste ręczniki, śniadania poprawne, jednak codziennie takie same, napoje ciepłe i zimne bez ograniczeń do śniadania. Wystrój hotelu dość prosty, bez fajerwerków, ale zależało nam bardziej na niskiej cenie, żeby mieć po prostu gdzie się przespać.
    W grudniu chłodno w pokojach, do przykrycia tylko prześcieradła i koce schowane w szafie, ale można prosić o dodatkowe koce. Dziwna sytuacja nas spotkała zaraz po przyjeździe, gdy planowaliśmy przejść się po okolicy i coś zjeść (dojechaliśmy do hotelu ok 23:00). Pan z recepcji, mam nadzieję z dobrej woli, zapytał dokąd się wybieramy. Gdy odpowiedzieliśmy, że coś zjeść, zapytał czy lubimy chińską kuchnię, nie swiadomi dowiedzieliśmy, że owszem, wiec zaproponował, że na przeciwko hotelu jest najlepsza restauracja chińska. W zwiazku z tym, że na Malcie byliśmy po raz pierwszy chcieliśmy spróbować czegoś bardziej regionalnego, ale pan z recepcji uznał, że koniecznie musimy spróbować chińszczyzny. Mimo, że knajpa na przeciwko była zamknięta (i przez chwilę odetchnęliśmy z ulgą) recepcjonista zapukał do restauracji i poprosił właścicielkę o otwarcie, mimo naszego sprzeciwu. W tej sytuacji czuliśmy się zobligowani do zjedzenia czegoś choćby niewielkiego, niestety zamówione z grzeczności przez nas przystawki były kiepskie, a niektóre wręcz nie do zjedzenia, nie polecamy ... trzeba uważać
  • 3.5
    ( czerwiec 2017 )

    Hotel oceniam jako dobry,bez szału

    Pokój jak i hotel był dobry,lecz uważam iż w tej cenie można znaleźć coś nieco lepszego. Kiepskie sniadania,bardzo ubogie. Klima dziala. Hałas od ulicy. Natomiast załoga hotelu na duży plus-bardzo pomocni. Spóźniał nam się transport na lotnisko-Pani z recepcji bardzo nam pomogła,zadzwoniła do kierowcy i wyjasnila cala sytuacje (wszystkie autobusy sa tam przewaznie spoznione) kazala sie nie martwic i oczywiscie za chwile podjechal bus...:) Polecam dla tych ktorzy maja zamiar cale dnie spedzac na zwiedzaniu a nie na odpoczynku hotelowym.
    Pokój jak i hotel był dobry,lecz uważam iż w tej cenie można znaleźć coś nieco lepszego. Kiepskie sniadania,bardzo ubogie. Klima dziala. Hałas od ulicy. Natomiast załoga hotelu na duży plus-bardzo pomocni. Spóźniał nam się transport na lotnisko-Pani z recepcji bardzo nam pomogła,zadzwoniła do kierowcy
    i wyjasnila cala sytuacje (wszystkie autobusy sa tam przewaznie spoznione) kazala sie nie martwic i oczywiscie za chwile podjechal bus...:) Polecam dla tych ktorzy maja zamiar cale dnie spedzac na zwiedzaniu a nie na odpoczynku hotelowym.
  • 4.0
    ( marzec 2017 )

    Fajnie:)

    Codziennie sprzątane. Pokoje z aneksem kuchennym. Fajny dla tych co zrobią sobie obiad na kilka dni i dojedza coś na mieście. Pokoje nie są super nowoczesne ale ok za te pieniądze. Mały basen na dachu i ładny widok. Blisko do wody. Warto wypożyczyć auto.tylko nie u gościa przy hotelu.naciaga. dwie uliczki dalej jest o polowe taniej.WiFi za free przy recepcji. Warto pamiętać że na Malcie są angielskie gniazdka i lewo stronny ruch.hotel dla tych co chce zwiedzać super a jak chcesz w hotelu leżeć i pachnieć to lepiej dwa razy droższy i all.
    Codziennie sprzątane. Pokoje z aneksem kuchennym. Fajny dla tych co zrobią sobie obiad na kilka dni i dojedza coś na mieście. Pokoje nie są super nowoczesne ale ok za te pieniądze. Mały basen na dachu i ładny widok. Blisko do wody. Warto wypożyczyć auto.tylko nie u gościa przy hotelu.naciaga. dwie uliczki
    dalej jest o polowe taniej.WiFi za free przy recepcji. Warto pamiętać że na Malcie są angielskie gniazdka i lewo stronny ruch.hotel dla tych co chce zwiedzać super a jak chcesz w hotelu leżeć i pachnieć to lepiej dwa razy droższy i all.
  • 4.2
    ( luty 2017 )

    Super obsluga

    Na najwieksza pochwale zasluguja pracownicy hotelu, poczawszy od recepcji po obsluge restauracji. Wszyscy byli bardzo uprzejmi I pomocni, usmiechnieci oraz pozytywni.
    Na najwieksza pochwale zasluguja pracownicy hotelu, poczawszy od recepcji po obsluge restauracji. Wszyscy byli bardzo uprzejmi I pomocni, usmiechnieci oraz pozytywni.

Przewodnik

Wycieczki fakultatywne

Cena została zaktualizowana z systemem operatora

Oferta jest dostępna!

Kod oferty: 15122018EXIM57791
Cena za osobę:
879 1 199 - 27 %
Zobacz wszystkie warianty
Zapytaj o ofertę »
Teraz płacisz tylko zaliczkę
Cena całkowita:
(dla 2 osób)
1 758
Szczegóły ceny
  •  
 

Zgodnie z ustawą z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych do rezerwacji imprezy turystycznej doliczona zostanie składka, którą Organizator turystyki w całości odprowadza na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny.

Wysokość składki zależna jest od rodzaju transportu oraz miejsca docelowego imprezy i wynosi:

  • 1) 15 PLN/os. – za imprezy lotnicze czarterowe za wyjątkiem imprez, o których mowa w pkt 6;
  • 2) 13 PLN/os. – za imprezy innym środkiem transportu niż loty czarterowe realizowane poza Europę;
  • 3) 10 PLN/os. – za imprezy innym środkiem transportu niż loty czarterowe realizowane w Europie za wyjątkiem imprez, o których mowa w pkt 6;
  • 4) 7 PLN/os. – za imprezy z dojazdem własnym poza Europą;
  • 5) 5 PLN/os. – za imprezy z dojazdem własnym w Europie;
  • 6) 0 PLN – za imprezy realizowane do krajów mających granicę lądową z Polską oraz na terytorium Polski.
Kup na raty 0%
5 x  zł
Oferta w promocji
Rezerwuj za 100 zł
Zapytaj o ofertę »
So 15.12.2018
3 dni
Warszawa
RO - Bez wyżywienia
Exim Tours
Wylot:
WizzAir (samolot rejsowy)
So 15.12.2018
15:35 - Warszawa
18:30 - Malta
Powrót:
WizzAir (samolot rejsowy)
Wt 18.12.2018
19:25 - Malta
22:20 - Warszawa
Trwa sprawdzanie dostępności

Szybki kontakt

Jesteś zainteresowany tą ofertą? Zostaw numer telefonu,
oddzwonimy!
* Wyrażam zgodę na kierowanie do mnie przez Travelplanet.pl S.A. informacji handlowejrozwiń drogą elektroniczną i telefoniczną (zgodnie z art. 172 ust. z 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne).
Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzaćrozwiń Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Proszę o kontakt”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.

Gwarancje Travelplanet.pl

  • 1,4 mln zadowolonych Klientów

    Doświadczeni i profesjonalni konsultanci dobiorą najlepszą ofertę do Twoich potrzeb.

  • Gwarancja Ceny

    Wycieczki kosztują dokładnie tyle, ile u organizatorów!

  • Promocja Wakacje 100% za 0 zł

    Zapewniamy pomoc w przypadku upadłości organizatora. Bądź spokojny o Twoje plany wakacyjne!

  • Największa liczba wycieczek

    W jednym miejscu możesz porównać i kupić wakacje od ponad 50 organizatorów.

Zamówienie wstępne
  • (zaliczka + ubezpieczenie)
Zaliczka:
 zł
Rzeczywiste raty 0% - bez odsetek i pierwszej wpłaty. Wybór płatności ratalnej będzie dostępny w dalszych krokach.
Kup na raty 0%:
5 x  zł
Wystarczy 100 zł zaliczki aby zarezerwować tę ofertę. Pozostałą kwotę należy wpłacić do 30 dni przed datą wyjazdu.
Czytaj więcej

Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Dalej”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.

KLAUZULA INFORMACYJNA

ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych na etapie poszukiwania imprezy turystycznej jest Travelplanet.pl S.A. z siedzibą we Wrocławiu, kod pocztowy 53-238, ul. Ostrowskiego 9. W związku z zawarciem i realizacją umowy...

Czytaj całość

Wybrana
oferta:

Relax Inn

Liczba osób:
2 dorosłych
Wyżywienie:
RO - Bez wyżywienia
Termin:
So 15.12.2018
Wylot z:
Warszawa
Cena
1 758
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY
So 15.12.2018
3 dni
Warszawa
RO - Bez wyżywienia
Exim Tours
standard standard balcony (02W) 879
standard basic (092) 919
family room standard balcony (05J) 959
standard standard seaview balcony (02Y) 969