Atuty oferty

Opis hotelu

Opinia Doradcy Travelplanet.pl
Anna

Raj dla smakoszy

Wspaniały hotel dla każdego. Zarówno dzieci jak i osoby aktywne nie będą tu się nudzić. Ogromny basen, bogate zaplecze sportowo-rekreacyjne. Położony jest bezpośrednio przy pięknej, szerokiej, piaszczystej plaży. Hotel jest dość duży, aczkolwiek przytulny. Wysoki standard pokoi. Na największą uwagę zasługuje ogromny wybór przepysznego wyżywienia. Zarówno podczas śniadań jak i kolacji. Personale dba o każdy szczegół. Bezpłatne WIFI w recepcji.

Polecam dla: dla rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia, dla rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia, dla par, dla seniorów, dla singli

Lokalizacja
4.0
Pokój
5.0
Posiłki
5.0
Basen
5.0
Czystość
5.0
Obsługa
5.0

Kategoria:

****

Region:

/KENIA

Wyposażenie:

• recepcja • ogród • sala TV • Wi-Fi: w całym hotelu, w cenie • kantor • sejf: w recepcji, za opłatą • butik • fryzjer • pralnia: za opłatą • parking: w cenie • sala konferencyjna

Karty:

Visa, MasterCard

Liczba pokojów:

298

Kategoria lokalna:

4 gwiazdki

Dodatkowe informacje:

• hotel nie akceptuje zwierząt

UWAGA:

W trosce o środowisko naturalne od 28.08.2017 r. zabronione jest wwożenie do Kenii torebek plastikowych. Nieprzestrzeganie tego zakazu karane jest grzywną - aby uniknąć problemów na miejscu, zalecamy niepakowanie torebek plastikowych do żadnego z bagażów. Dotyczy to również zakupów zrobionych w strefie wolnocłowej, jeśli zostały zapakowane w torebkę foliową. Zakaz nie obejmuje małych, plastikowych torebek wielokrotnego użytku, służących do przewozu kosmetyków w bagażu podręcznym.

• Transfer sportowych bagaży wielkogabarytowych (szczególnie sprzęt do kitesurfingu i windsurfingu) w Kenii z lotniska (MBA) do hoteli i z powrotem podlega dodatkowej opłacie i nie jest zawarty w cenie pakietu. Klienci mają możliwość zarezerwowania specjalnego transferu z TUI przez biuro podróży (koszt specjalnego transferu jest zależny od położenia hotelu) lub na własną rękę wynająć transfer na lotnisku w Mombasie. W przypadku rezerwacji specjalnego transferu z TUI Poland w celach organizacyjnych prosimy zawsze o poinformowanie biura podróży o zamiarze zabrania takiego bagażu i chęci jego transferu z TUI na co najmniej 7 dni przed wylotem.

• Uwaga: od 01.10.2019 r. stary banknot 1000 KES został wycofany z obiegu.

Dla dzieci:

• basen dla dzieci: wydzielona część basenu dla dzieci
• opieka nad dziećmi: za opłatą
• wysokie krzesełka dla dzieci
• miniklub: 4-12 lat, codziennie, w cenie
• animacje dla dzieci: codziennie
• pokój gier i zabaw
• łóżeczka dla dzieci: za opłatą, na zapytanie

Sport i wellness:

W cenie • centrum fitness • aqua fitness • piłka plażowa • siatkówka • siatkówka plażowa • 2 korty tenisowe: sprzęt za kaucją • oświetlenie kortu tenisowego • squash

Płatne • masaże: w ofercie firm zewnętrznych • zabiegi kosmetyczne: w ofercie firm zewnętrznych • katamaran: w ofercie firm zewnętrznych • windsurfing: w ofercie firm zewnętrznych • kitesurfing: w ofercie firm zewnętrznych • szkoła surfingu: w ofercie firm zewnętrznych • kajaki: w ofercie firm zewnętrznych • szkoły nurkowania PADI i SSI: w ofercie firm zewnętrznych • nurkowanie powierzchniowe: w ofercie firm zewnętrznych

Rozrywka:

• zajęcia sportowe

• wieczory tematyczne

• przedstawienia

• muzyka na żywo

Pokoje:

Pokój 2-osobowy DZX1

• 1-3 os. • widok na ogród • balkon lub taras • czajnik elektryczny • 1 podwójne łóżko • klimatyzacja: indywidualnie sterowana • sejf: za opłatą • telefon • minibar: za opłatą • TV sat. • moskitiera • zestaw do przygotowywania kawy/herbaty • prysznic • suszarka do włosów • WC

Pokój 2-osobowy DZX2

• 1-3 os. • od strony morza • balkon • 1 podwójne łóżko • klimatyzacja: indywidualnie sterowana • sejf: za opłatą • telefon • minibar: za opłatą • TV sat. • moskitiera • zestaw do przygotowywania kawy/herbaty • prysznic • suszarka do włosów • WC

Wyżywienie:

All inclusive • śniadanie: kontynentalne, amerykańskie, w formie bufetu
• obiad: codziennie, w formie bufetu
• kolacja: codziennie, w formie bufetu
• przekąski: codziennie, ciasto: codziennie
• wybrane napoje bezalkoholowe: codziennie
• wybrane lokalne napoje alkoholowe: codziennie
• wybrane napoje do posiłków
• kawa/herbata po południu
• napoje: wybrane międzynarodowe napoje alkoholowe: codziennie, płatne

Pełne wyżywienie • śniadanie: kontynentalne, amerykańskie, w formie bufetu
• obiad: codziennie, w formie bufetu
• kolacja: codziennie, w formie bufetu

Dwa posiłki • śniadanie: kontynentalne, amerykańskie, w formie bufetu
• do wyboru obiad lub kolacja:
• obiad: codziennie, w formie bufetu
• kolacja: codziennie, w formie bufetu

Restauracje i bary • restauracje: 4
• restauracja "La Via Romana": rodzaje kuchni: włoska, a la carte, stałe menu, na zapytanie, wymagana rezerwacja, w cenie, w zależności od sezonu; w zależności od warunków pogodowych, kilka razy w tygodniu, wymagany odpowiedni strój
• główna restauracja: rodzaje kuchni: międzynarodowa, dania wegetariańskie, bufet, show cooking, popołudniowa herbata, wysokie krzesełka dla dzieci, wymagany odpowiedni strój
• restauracja "Manyatta Grill Restaurant": rodzaje kuchni: regionalna, dania z grilla, stałe menu, show cooking, wymagany odpowiedni strój
• restauracja "Boriti Restaurant": rodzaje kuchni: międzynarodowa, a la carte, wybór z menu

• bary i inne:

4
• bar przekąskowy: codziennie
• bar na plaży "Beach Bar": codziennie
• bar "Main Bar": codziennie
• bar przy zewnętrznym basenie "Pool Bar": codziennie

Dodatkowe informacje • kolacja przy świecach: codziennie, na zapytanie, wymagana rezerwacja, płatna, stałe menu, wybór z menu
• wymagane noszenie opasek all inclusive

* Udogodnienia:

Oferty egzotyczne Kurorty nadmorskie Dla rodzin z dziećmi Fitness / siłownia Bezpośrednio przy plaży Basen odkryty Animacje dla dorosłych Sport Tenis Golf Nurkowanie Windsurfing Dostęp do internetu Klimatyzacja Życie nocne Darmowe WiFi

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu.

Lokalizacja

Opinie

4.7

Ocena klientów
na podstawie 7 dodanych opinii

Lokalizacja
4,7
Pokój
4,3
Posiłki
4,6
Basen
5,0
Czystość
4,7
Obsługa
5,0
Klienci polecają hotel dla:
  • par
  • singli
  • ceniących spokój i ciszę
  • aktywnych
  • seniorów
  • 5.0
    grudzień 2019

    Rewelacja

    Świetny hotel w pięknej lokalizacji. Od razu dodam, że pokoje po remoncie- są już w bardzo współczesnym i europejskim stylu (klimatyzacja i lodówka także są). Codziennie sprzątany i wieczorem spryskiwany przeciwko insektom. Jedzenie bardzo smaczne i urozmaicone, alkohole/drinki bardzo ok- od razu dodam, że to lokalne whisky, vodka czy rum ale przecież w drinku to i tak mało wyczuwalne:) Fanta, cola itd butelkowana. Nie ma do czego się przyczepi!:) A obsługa jak marzenie, aż czasami głupio, że tak usłużni i mili. Polecamy
    Świetny hotel w pięknej lokalizacji. Od razu dodam, że pokoje po remoncie- są już w bardzo współczesnym i europejskim stylu (klimatyzacja i lodówka także są). Codziennie sprzątany i wieczorem spryskiwany przeciwko insektom. Jedzenie bardzo smaczne i urozmaicone, alkohole/drinki bardzo ok- od razu dodam,
    że to lokalne whisky, vodka czy rum ale przecież w drinku to i tak mało wyczuwalne:) Fanta, cola itd butelkowana. Nie ma do czego się przyczepi!:) A obsługa jak marzenie, aż czasami głupio, że tak usłużni i mili. Polecamy
  • 5.0
    listopad 2019

    Polecam, było super

    Wyjazd udany, hotel polecam. Od początku: przed wyjazdem obowiązkowe szczepienia, trochę to kosztuje, ale większość raz na całe życie, a Afryka to podobno kontynent największego ryzyka. Komary/moskity - zabrać Muggi ale wysokoprocentowe, dają dobrą ochronę. W hotelu nie ma moskitier, codziennie wieczorem wchodzi pracownik i spryskuje sprejem całe pomieszczenia. Raz w nocy pojawił się komar, zgłosiłam na recepcji, dali dodatkowy sprey i coś do gniazdka. Gniazdka- inny układ niż w Polsce, w sklepiku jest do zakupienia "adapter" i wszystko pasuje. W pokojach powinny być lodówki, u nas nie było, zgłosiłam na recepcji przynieśli nim wróciliśmy z plaży. W recepcji bardzo grzeczni, tylko nie wszyscy rozumieją wszystko, Betty bardzo pomocna i zaradna. Generalnie wszyscy pracownicy hotelu mili, uśmiechnięci i w miarę szybko działający-jak na Afrykę. Lepiej zabierać dolary niż euro. W hotelu jest kantor, ale przeliczniki słabe: za dolara/ 78 szylingów kenijskich za euro /88 i jeszcze minus prowizja, najlepiej wymienić na lotnisku zaraz po przylocie, ale wtedy nie ma czasu. My przez przypadek robiąc zakupy w najbliższym sklepiku spożywczym, po wyjściu z hotelu w lewo ok. 500m, kobieta przeliczyła nam dolary po 1:100, daliśmy/zapłaciliśmy 100 $ to resztę wydała w ich walucie, było na napiwki i pamiątki. Obsługa nie wystawia ręki po napiwki, są mili i jak dostaną coś od czasu do czasu to dziękują i pamiętają. W lobby bar jest super kelner-Laban, rozpoznaje gości, przynosi wszystko i co chwilę podchodzi z zapytaniem co jeszcze. Czuliśmy się naprawdę dopieszczeni. Tubylcy mają problemy z wymianą 1$ więc jeżeli macie wymienioną ich walutę lepiej dać 100 ichniejszych. Wizę można kupić na lotnisku, wniosek rozdają w samolocie albo przez internet, przed wyjazdem, tylko wówczas na decyzję my czekaliśmy ok tygodnia. Plaża- najpiękniejszy naszym zdaniem odcinek Diani Beach jest przed tym hotelem, szeroka, sprzątana codziennie, piaseczek biały, do oceanu można wchodzić nawet bez butów ochronnych, byliśmy rok temu w Diani Sea i tam obowiązkowo obuwie do wody.Posiłki: bardzo smaczne, wszystko super, warto jednak zapisać się, stanowisko przed wejściem do głównej restauracji(w ramach pobytu All gratis), na diner do restauracji z grilem, kucharz Eric serwuje najlepsze mięsa grilowane w Afryce, Eric and his grilled meat is the best in Africa!). Na masaże polecam wybrać się na plażę i w lewą stronę do dziewczyn : Jemmy(Dźemi) i Lucy - są rewelacyjne, masaż od palców u nóg po czubek głowy(dosłownie) wraz z twarzą - 1 godz/10$, po prostu warto, chodziliśmy codziennie, rewelacja. Natomiast safari tylko z Jonathanem(ceny można negocjować), po wyjściu na plażę w prawo, tuż obok hotelu pytajcie o niego, ceny niższe niż Polak w Tropikach(byliśmy z nimi rok temu) - w busikach 7 osób zamiast ustalonych 6 w busiku, na wstępie informacja, że dla kierowcy napiwek 10$/dzień+ "tropiciel" czy jak się zwał5$/dzień, miał być ktoś mówiący po polsku, ale po niedługiej chwili przesiadł się do innego busika twierdząć, że mają tyle safari w tym dniu, a on jest jeden i musi obsłużyć innych, w zamian dali kogoś mówiącego po angielsku- tak było rok temu. Teraz wybraliśmy Jonathana, nie wiedząc nic o nim i miła niespodzianka, zaproponował Jeep/ 4 osoby nawet nie wspomniał o napiwkach, był z nami tylko kierowca-rewelacja, który także tropił zwierzynę, jeździł i zatrzymywał się na nasze żądanie- zdjęcia wyszły rewelacja, o niebo lepszy z tamtymi rok temu. Teraz nasz kierowca anglojęzyczny, ale podawał nazwy zwierząt po polsku, można się było dogadać. Polecam Jonathana. Oczywiście najdroższe wyjazdy są z TUI, więc jeżeli kogoś stać i chce dużo przepłacić...Rezydentka TUI była, ale jakby nie dla wszystkich. Samolot przyleciał do Mombasy z 3 godzinnym opóźnieniem, pani z TUI, na lotnisku wsiadła na chwilkę do naszego autobusu, nie odczytała nawet listy z nazwiskami, turystów, a gdyby ktoś się zawieruszył?- już tak kiedyś mieliśmy w Afryce, czekaliśmy w autobusie na lotnisku 2 godz, bo turysta z kolei czekał na swój bagaż, który się zawieruszył-Afryka!!! Do hotelu przybyliśmy także 3 godz później, tutaj zaskoczenie, manager restauracji trzymała ją otwartą aby nasza grupa mogła zjeść śniadanie. Niestety takich zwyczajów nie ma rezydentka z TUI, miała się z nami spotkać o 11.00 w dniu naszego przybycia do hotelu - nieważne, że my wówczas byliśmy dopiero kwaterowani lub jedliśmy śniadanie. Podobnie przed odjazdem, ja oraz 5 innych osób, czekaliśmy, aż pani rezydentka dogada się z pilotami z lotniska odnośnie przelotu dwojga turystów do Tanzanii na Safari w Masai Mara. Oczywiście safari zakupione w TUI, tzn prowizja, zapewne niezła za tak drogie safari dla p. rezydent. Nieważne, że kolejne osoby czekają i chcą tylko zapytać czy odlot samolotu do Polski będzie w terminie, czy znowu odstawią jakieś chece. Rezydentka interesowała się tylko dwoma osobami, od których będzie miała prowizję. Po 30 min zrezygnowałam z czekania, przyszłam wieczorem, wszystko było napisane w skoroszycie TUI. Ale po co w takim razie ta rezydentka, i jej pensja, która jest wliczona w nasze wczasy? Autokar został podstawiony zgodnie z planem, ktoś wsiadł powiedział, że jedziemy na lotnisko i tyle. A gdy kogoś zabrakło? Sami musicie się pilnować, swoich najbliższych także. Ogólnie jednak wszystko, poza rezydentką, super. Hotel godny polecenia, baseny bardzo duże, plaża świetna. Pamiętajcie o jednym, to jest Kenia, cokolwiek im zostawicie wracając do kraju- ubrania, buty, kosmetyki - cokolwiek! tamci pogodni ludzie będą wam wdzięczni, obojętne czy na plaży, na ulicy czy w hotelu. Jeżeli nie byliście w Kenii to zobaczycie tą biedę, poraża. Udanych wakacji.
    Wyjazd udany, hotel polecam. Od początku: przed wyjazdem obowiązkowe szczepienia, trochę to kosztuje, ale większość raz na całe życie, a Afryka to podobno kontynent największego ryzyka. Komary/moskity - zabrać Muggi ale wysokoprocentowe, dają dobrą ochronę. W hotelu nie ma moskitier, codziennie wieczorem
    wchodzi pracownik i spryskuje sprejem całe pomieszczenia. Raz w nocy pojawił się komar, zgłosiłam na recepcji, dali dodatkowy sprey i coś do gniazdka. Gniazdka- inny układ niż w Polsce, w sklepiku jest do zakupienia "adapter" i wszystko pasuje. W pokojach powinny być lodówki, u nas nie było, zgłosiłam na recepcji przynieśli nim wróciliśmy z plaży. W recepcji bardzo grzeczni, tylko nie wszyscy rozumieją wszystko, Betty bardzo pomocna i zaradna. Generalnie wszyscy pracownicy hotelu mili, uśmiechnięci i w miarę szybko działający-jak na Afrykę. Lepiej zabierać dolary niż euro. W hotelu jest kantor, ale przeliczniki słabe: za dolara/ 78 szylingów kenijskich za euro /88 i jeszcze minus prowizja, najlepiej wymienić na lotnisku zaraz po przylocie, ale wtedy nie ma czasu. My przez przypadek robiąc zakupy w najbliższym sklepiku spożywczym, po wyjściu z hotelu w lewo ok. 500m, kobieta przeliczyła nam dolary po 1:100, daliśmy/zapłaciliśmy 100 $ to resztę wydała w ich walucie, było na napiwki i pamiątki. Obsługa nie wystawia ręki po napiwki, są mili i jak dostaną coś od czasu do czasu to dziękują i pamiętają. W lobby bar jest super kelner-Laban, rozpoznaje gości, przynosi wszystko i co chwilę podchodzi z zapytaniem co jeszcze. Czuliśmy się naprawdę dopieszczeni. Tubylcy mają problemy z wymianą 1$ więc jeżeli macie wymienioną ich walutę lepiej dać 100 ichniejszych. Wizę można kupić na lotnisku, wniosek rozdają w samolocie albo przez internet, przed wyjazdem, tylko wówczas na decyzję my czekaliśmy ok tygodnia. Plaża- najpiękniejszy naszym zdaniem odcinek Diani Beach jest przed tym hotelem, szeroka, sprzątana codziennie, piaseczek biały, do oceanu można wchodzić nawet bez butów ochronnych, byliśmy rok temu w Diani Sea i tam obowiązkowo obuwie do wody.Posiłki: bardzo smaczne, wszystko super, warto jednak zapisać się, stanowisko przed wejściem do głównej restauracji(w ramach pobytu All gratis), na diner do restauracji z grilem, kucharz Eric serwuje najlepsze mięsa grilowane w Afryce, Eric and his grilled meat is the best in Africa!). Na masaże polecam wybrać się na plażę i w lewą stronę do dziewczyn : Jemmy(Dźemi) i Lucy - są rewelacyjne, masaż od palców u nóg po czubek głowy(dosłownie) wraz z twarzą - 1 godz/10$, po prostu warto, chodziliśmy codziennie, rewelacja. Natomiast safari tylko z Jonathanem(ceny można negocjować), po wyjściu na plażę w prawo, tuż obok hotelu pytajcie o niego, ceny niższe niż Polak w Tropikach(byliśmy z nimi rok temu) - w busikach 7 osób zamiast ustalonych 6 w busiku, na wstępie informacja, że dla kierowcy napiwek 10$/dzień+ "tropiciel" czy jak się zwał5$/dzień, miał być ktoś mówiący po polsku, ale po niedługiej chwili przesiadł się do innego busika twierdząć, że mają tyle safari w tym dniu, a on jest jeden i musi obsłużyć innych, w zamian dali kogoś mówiącego po angielsku- tak było rok temu. Teraz wybraliśmy Jonathana, nie wiedząc nic o nim i miła niespodzianka, zaproponował Jeep/ 4 osoby nawet nie wspomniał o napiwkach, był z nami tylko kierowca-rewelacja, który także tropił zwierzynę, jeździł i zatrzymywał się na nasze żądanie- zdjęcia wyszły rewelacja, o niebo lepszy z tamtymi rok temu. Teraz nasz kierowca anglojęzyczny, ale podawał nazwy zwierząt po polsku, można się było dogadać. Polecam Jonathana. Oczywiście najdroższe wyjazdy są z TUI, więc jeżeli kogoś stać i chce dużo przepłacić...Rezydentka TUI była, ale jakby nie dla wszystkich. Samolot przyleciał do Mombasy z 3 godzinnym opóźnieniem, pani z TUI, na lotnisku wsiadła na chwilkę do naszego autobusu, nie odczytała nawet listy z nazwiskami, turystów, a gdyby ktoś się zawieruszył?- już tak kiedyś mieliśmy w Afryce, czekaliśmy w autobusie na lotnisku 2 godz, bo turysta z kolei czekał na swój bagaż, który się zawieruszył-Afryka!!! Do hotelu przybyliśmy także 3 godz później, tutaj zaskoczenie, manager restauracji trzymała ją otwartą aby nasza grupa mogła zjeść śniadanie. Niestety takich zwyczajów nie ma rezydentka z TUI, miała się z nami spotkać o 11.00 w dniu naszego przybycia do hotelu - nieważne, że my wówczas byliśmy dopiero kwaterowani lub jedliśmy śniadanie. Podobnie przed odjazdem, ja oraz 5 innych osób, czekaliśmy, aż pani rezydentka dogada się z pilotami z lotniska odnośnie przelotu dwojga turystów do Tanzanii na Safari w Masai Mara. Oczywiście safari zakupione w TUI, tzn prowizja, zapewne niezła za tak drogie safari dla p. rezydent. Nieważne, że kolejne osoby czekają i chcą tylko zapytać czy odlot samolotu do Polski będzie w terminie, czy znowu odstawią jakieś chece. Rezydentka interesowała się tylko dwoma osobami, od których będzie miała prowizję. Po 30 min zrezygnowałam z czekania, przyszłam wieczorem, wszystko było napisane w skoroszycie TUI. Ale po co w takim razie ta rezydentka, i jej pensja, która jest wliczona w nasze wczasy? Autokar został podstawiony zgodnie z planem, ktoś wsiadł powiedział, że jedziemy na lotnisko i tyle. A gdy kogoś zabrakło? Sami musicie się pilnować, swoich najbliższych także. Ogólnie jednak wszystko, poza rezydentką, super. Hotel godny polecenia, baseny bardzo duże, plaża świetna. Pamiętajcie o jednym, to jest Kenia, cokolwiek im zostawicie wracając do kraju- ubrania, buty, kosmetyki - cokolwiek! tamci pogodni ludzie będą wam wdzięczni, obojętne czy na plaży, na ulicy czy w hotelu. Jeżeli nie byliście w Kenii to zobaczycie tą biedę, poraża. Udanych wakacji.
  • 4.3
    listopad 2018

    Bardzo nam się podobało. Polecam

    Hotel ok, jedzenie dobre, szczególnie afrykańskie potrawy, codziennie były świeże ryby. Pokoje nieco podstarzałe, trzeba brać pod uwagę że to jest Afryka i standard też jest inny. Alkohole w all inclusive słabe, napoje typu fanta, piwo, woda butelkowane. Animatorzy nienachalni. Duży plus to spokój na basenie, bez głośnej muzyki i ciągłego nawoływania przez animatorów do różnych zajęć, zdecydowanie można się zrelaksować. Mało atrakcji dla dzieci, tylko bardzo ubogi pokój zabaw. Warto sprawdzić czy lot jest z międzylądowaniem, bo jest to różnica ok. 2-3 godzin lotu.
    Hotel ok, jedzenie dobre, szczególnie afrykańskie potrawy, codziennie były świeże ryby. Pokoje nieco podstarzałe, trzeba brać pod uwagę że to jest Afryka i standard też jest inny. Alkohole w all inclusive słabe, napoje typu fanta, piwo, woda butelkowane. Animatorzy nienachalni. Duży plus to spokój
    na basenie, bez głośnej muzyki i ciągłego nawoływania przez animatorów do różnych zajęć, zdecydowanie można się zrelaksować. Mało atrakcji dla dzieci, tylko bardzo ubogi pokój zabaw. Warto sprawdzić czy lot jest z międzylądowaniem, bo jest to różnica ok. 2-3 godzin lotu.
  • 4.7
    styczeń 2017

    Hotel godny polecenia!

    Piękny, wspaniale położony hotel z przemiłą obsługą. W pokojach czysto, przy każdym łóżku moskitiera, którą codziennie spryskuje specjalnym preparatem, chroniącym przed moskitami, boy hotelowy. Podczas tygodniowego pobytu nie widzieliśmy ani jednego komara, więc zażywanie malarone w porze suchej mija się z celem. Nad Oceanem Indyjskim przepięknie, każdy wczasowicz ma do dyspozycji swój parasol i dowolną ilość leżaków z codziennie świeżymi prześcieradłami i czystymi ręcznikami (bezpłatnie). Plaża bardzo czysta, dno oceanu piaszczyste. Woda ciepła jak w wannie. Przypływy i odpływy to dodatkowa atrakcja. Jedynym problemem są tubylcy, którzy nieco utrudniają spacery, chcąc koniecznie coś sprzedać turystom. Z czasem można się do nich przyzwyczaić, gdyż są bardzo sympatyczni. Dużą niespodzianką , a także dodatkową atrakcją, dla Europejczyka są swobodnie biegające małpki. To małe złodziejki wiecznie szukające jedzenia. W ogóle nie boją się ludzi. Zawsze trzeba zamykać drzwi balkonowe. Piękne baseny (3) zachęcają do pływania przez cały dzień. Kuchnia przystosowana dla turystów. Przepyszne owoce. Wyjazd uważamy z mężem za bardzo udany, a hotel godny polecenia wszystkim, którzy pragną odpocząć w ciszy i spokoju.
    Piękny, wspaniale położony hotel z przemiłą obsługą. W pokojach czysto, przy każdym łóżku moskitiera, którą codziennie spryskuje specjalnym preparatem, chroniącym przed moskitami, boy hotelowy. Podczas tygodniowego pobytu nie widzieliśmy ani jednego komara, więc zażywanie malarone w porze suchej mija
    się z celem. Nad Oceanem Indyjskim przepięknie, każdy wczasowicz ma do dyspozycji swój parasol i dowolną ilość leżaków z codziennie świeżymi prześcieradłami i czystymi ręcznikami (bezpłatnie). Plaża bardzo czysta, dno oceanu piaszczyste. Woda ciepła jak w wannie. Przypływy i odpływy to dodatkowa atrakcja. Jedynym problemem są tubylcy, którzy nieco utrudniają spacery, chcąc koniecznie coś sprzedać turystom. Z czasem można się do nich przyzwyczaić, gdyż są bardzo sympatyczni. Dużą niespodzianką , a także dodatkową atrakcją, dla Europejczyka są swobodnie biegające małpki. To małe złodziejki wiecznie szukające jedzenia. W ogóle nie boją się ludzi. Zawsze trzeba zamykać drzwi balkonowe. Piękne baseny (3) zachęcają do pływania przez cały dzień. Kuchnia przystosowana dla turystów. Przepyszne owoce. Wyjazd uważamy z mężem za bardzo udany, a hotel godny polecenia wszystkim, którzy pragną odpocząć w ciszy i spokoju.
  • 5.0
    marzec 2016

    Ekstra hotel

    Fantastyczny hotel, fantastyczna obsługa, animatorzy, super jedzenie. Naprawdę trzeba być mega malkontentem, żeby doszukiwać się w nim czegokolwiek na minus.
    Fantastyczny hotel, fantastyczna obsługa, animatorzy, super jedzenie. Naprawdę trzeba być mega malkontentem, żeby doszukiwać się w nim czegokolwiek na minus.
  • 4.8
    styczeń 2016

    cudo!

    cudownie, wspaniały wypoczynek, piękna plaża... na pewno wrócimy!!!!!
    cudownie, wspaniały wypoczynek, piękna plaża... na pewno wrócimy!!!!!
  • 4.2
    styczeń 2016

    fajny hotel

    ogólnie dobrze /, all inclusive praktycznie nie dziala-za wszystko trzeba dopłacać / oprócz wódki lokalnej i piwa w godz.10- 22/ później też platna
    ogólnie dobrze /, all inclusive praktycznie nie dziala-za wszystko trzeba dopłacać / oprócz wódki lokalnej i piwa w godz.10- 22/ później też platna
Znasz ten hotel? Podziel się opinią!

Przewodnik

Wycieczki fakultatywne

Uwaga! Cena uległa zmianie.
Cena za osobę:
zł/os.
5 889 zł/os.
Kod oferty: 28012020TUIZ839
wt. 28.01.2020
15 dni
Warszawa
HB - Dwa posiłki
TUI
Zobacz inne warianty
Zakwaterowanie
Zapytaj o ofertę

Szczegóły lotu

Wylot:
wt. 28.01.2020 , godz. 20:00
Warszawa
LOT
śr. 29.01.2020 , godz. 06:15
Mombasa
Powrót:
śr. 12.02.2020 , godz. 08:15
Mombasa
LOT
śr. 12.02.2020 , godz. 15:05
Warszawa
Zamówienie wstępne
Prosimy o wypełnienie formularza w celu dokonania rezerwacji miejsc na wybraną wycieczkę. Przesłanie formularza nie wiąże się z żadnymi kosztami i jest niezobowiązujące.
Ta oferta jest dostępna online. W kolejnych krokach otrzymasz możliwość jej opłacenia.
Cena całkowita (): 2 460
Zaliczka:  zł
  • (zaliczka + ubezpieczenie)
Kup na raty 0%: 5 x  zł
Rzeczywiste raty 0% - bez odsetek i pierwszej wpłaty. Wybór płatności ratalnej będzie dostępny w dalszych krokach.
Wystarczy 100 zł zaliczki aby zarezerwować tę ofertę. Pozostałą kwotę należy wpłacić do 30 dni przed datą wyjazdu.
Czytaj więcej

Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Dalej”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.
KLAUZULA INFORMACYJNA
ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych na etapie poszukiwania imprezy turystycznej jest Travelplanet.pl S.A. z siedzibą we Wrocławiu, kod pocztowy 50-418, ul. Traugutta 45. W związku z zawarciem i realizacją umowy...

Wybrana oferta:

Southern Palms Beach Resort

Liczba osób:
2 dorosłych
Wyżywienie:
HB - Dwa posiłki
Termin:
wt. 28.01.2020
Wylot z:
Warszawa
Cena
11 778
wt. 28.01.2020
15 dni
Warszawa
HB - Dwa posiłki
TUI
Pokój 2-osobowy (DZX1) 11 778