• Turyści przybywający na Bali (w tym dzieci) są zobowiązani do opłacenia podatku turystycznego w wysokości 150 000 rupii indonezyjskich (wartość ok.40PLN) przy wjeździe. Zalecamy opłacenie pełnej kwoty za pośrednictwem portalu Love Bali lovebali.baliprov.go.id
  • przed wyjazdem. Po opłaceniu podatku należy zachować kod QR podczas całego pobytu.

    Hotel Restu Bali

    Ocena: 2/5

    Bali, Kuta Beach, Kuta Beach

    od 5 902 za os.

    Wybierz termin

    Wybraliśmy dla was

    Prognozowane ceny w nadchodzących miesiącach

    Wybierz termin

    Nieoficjalny opis hotelu

    Numer hotelu: 139 462

    KATEGORIA

    3*

    REGION

    Bali

    hotel



    lokalizacja


    2 km od centrum miejscowości Kuta, 5 km od lotniska w Denpasar. Hotel usytuowany na powierzchni: 2800 m2.



    kategoria hotelu


    3*


    kategoria lokalna hotelu


    3*



    Data otwarcia


    1978 r. Odnowiony w 2012 r.


    Na terenie hotelu: restauracje (3), room service (płatny), pralnia (płatna), sala konferencyjna, baseny odkryte (2).





    internet



    - Wi-Fi w hotelu bezpłatne


    plaża



    1 km od hotelu.

    pokoje



    Zlokalizowane w 4 budynkach:
    - budynek główny (liczba pięter: 3)
    - 3 bloki (liczba pięter: 2)

    Typy pokoi:


    - pokoje deluxe dla max. 3 os.: 1 sypialnia, przepierzenie, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (płatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras
    - pokoje superior dla max. 3 os.: 1 sypialnia, przepierzenie, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), taras


    Wyżywienie


    - restauracje, restauracja a la carte

    śniadanie


    - śniadanie (07:00-10:00)
    Restauracje a la carte
    - płatna, wymagana rezerwacja.
    - chińska/owoce morza




    aktywnie i animacyjnie



    płatne



    - masaż



    dodatkowe informacje


    Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.

    Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:
    - Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - TAK
    - Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK
    - Czy w hotelu można kupić maseczki? - BEZPŁATNIE
    - Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK
    - Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - TAK
    - Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK
    - Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK
    - Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE
    - Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK (ŚNIADANIE)
    - Jak będą serwowane posiłki? - SAMOOBSŁUGA LUB OBSŁUGA KELNERSKA NA ŻYCZENIE GOŚCIA
    - Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK
    - Czy jest dostępna usługa Room Service? - TAK (W WYZNACZONYCH GODZINACH)
    - Czy będą czynne restauracje a la carte/tematyczne? - TAK (ZA OPŁATĄ)
    - Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - TAK
    - Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - NA 1 M2 MAX 1 GOŚĆ
    - Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - TAK
    - Czy na leżakach są materace? - NIE
    - Czy na plaży są dostępne ręczniki? - NIE
    - Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK (PO KAŻDYM UŻYCIU)
    - Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK (OBSŁUGA KELNERSKA)
    - Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK
    - Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID-19? - Tak, mamy, najpierw Gość zostanie poinformowany o warunkach i zostanie poproszony, aby nie wychodził w trakcie pobytu, hotel kontaktuje się z lekarzem. Jeśli Gość czegoś potrzebuje, personel musi założyć osłonę twarzy i maskę
    - Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - Gość zostanie umieszczony w pokoju izolacji z dala od innych Gości. Hotel upewni się, że lekarz skontaktował się w celu ewakuacji do szpitala


    Połączenia lotnicze mogą/lub odbywają się z międzylądowaniem, ponadto niektóre rejsy mogą być tylko z bagażem podręcznym – w celu uzyskania informacji prosimy o kontakt z infolinią lub sprawdzenie naszego systemu online.
    -->


    Proszę zapoznać się z przepisami wjazdowymi które można znaleźć tutaj https://www.coraltravel.pl/bezpieczne-podrozowanie#kierunek. Połączenia lotnicze mogą/lub odbywają się z międzylądowaniem, w celu uzyskania informacji prosimy o kontakt z infolinią lub sprawdzenie naszego systemu online.
    Na miejscu opieka anglojęzyczna rezydenta.




    Aktualizacja opisu


    08.02.2024 16:08

    usługi dostępne w hotelu



    Wi-Fi


    Serwis plażowy

    Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

    Informacje o hotelu

    • Odległość od plaży Plaża 0 m
    • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
    • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
    • Leżaki i parasole przy basenie Leżaki i parasole przy basenie tak
    • TV TV tak
    • Minibar, Bar Minibar tak
    • Surfing Surfing tak
    • Fitness Fitness tak
    • Basen dla dzieci Basen dla dzieci tak
    • Zwierzęta dozwolone Zwierzęta dozwolone tak
    • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
    • Wypożyczalnia rowerów Wypożyczalnia rowerów tak

    Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

    Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

    Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

    +48 71 771 76 83

    Ładuję

    Ładowanie położenia hotelu i opisu...

    Pogoda

    Aktualna pogoda

    • Temperatura 29 °C temperatura w nocy 25 °C

    • Temperatura wody 29 °C

    Prognoza pogody na następne dni

    • Jutro 31 °C temperatura w nocy 26 °C

    • Sobota 30 °C temperatura w nocy 26 °C

    • Niedziela 31 °C temperatura w nocy 26 °C

    • Poniedziałek 30 °C temperatura w nocy 25 °C

    Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

    • Najlepszy
    • Dobry
    • Niski sezon
    1. Styczeń
    2. Luty
    3. Marzec
    4. Kwiecień
    5. Maj
    6. Czerwiec
    7. Lipiec
    8. Sierpień
    9. Wrzesień
    10. Październik
    11. Listopad
    12. Grudzień

    Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować