Atuty oferty

Opis hotelu

Kategoria:

***

Region:

MAJORKA/HISZPANIA

Wyposażenie:

• recepcja
• kantor: w recepcji
• sejf: w recepcji
• winda
• sala TV
• bankomat w hotelu
• ogród
• taras
• Wi-Fi: w całym hotelu, za opłatą
• terminal internetowy: za opłatą
• kawiarenka internetowa: za opłatą
• pralnia: za opłatą
• minimarket
• lekarz
• amfiteatr
• parking: niestrzeżony, w cenie
• sala konferencyjna

Karty:

Visa, MasterCard, American Express, Maestro 

Liczba pokojów:

1468

Kategoria lokalna:

3 gwiazdki

Dodatkowe informacje:

• hotel nie akceptuje zwierząt 

Podatek turystyczny: od dnia 01.01.2018, zgodnie z decyzją rządu Balearów, zmianie ulega stawka podatku na rzecz turystyki zrównoważonej. Zapłata za podatek odbywa się podczas zakwaterowania, bezpośrednio w hotelu. Szczegółowe informacje oraz wykaz hoteli wraz z wysokością podatku są dostępne - tutaj.

Dla dzieci:

• basen dla dzieci
• wysokie krzesełka dla dzieci
• wózek dla dzieci: za opłatą
• łóżeczko dziecięce: w cenie
• miniklub
• pokój gier i zabaw
• plac zabaw

Sport i wellness:

Płatne • masaże • szkoła nurkowania PADI: w ofercie firm zewnętrznych

Pokoje:

Apartament APX1

• 2-4 os. • ok. 42 m2 • balkon lub taras • 3 pojedyncze łóżka • sejf: za opłatą • sofa • kuchnia • lodówka • czajnik elektryczny • TV • wanna lub prysznic • WC

Apartament APX2

• 4-6 os. • pokój dzienny • 4 pojedyncze łóżka • sejf: za opłatą • sofa • kuchnia • lodówka • czajnik elektryczny • TV • wanna lub prysznic • WC

Studio Minerva I & II STX3

• 1-3 os. • ok. 30 m2 • ostatni całkowity remont w 2017 r. • balkon lub taras • pokój dzienno-sypialny • 2 pojedyncze łóżka • sejf: za opłatą • sofa • kuchnia • lodówka • płyta kuchenna • kuchenka mikrofalowa • ekspres do kawy • zestaw do parzenia kawy/herbaty • czajnik elektryczny • toster • telefon • TV • serwis sprzątający: kilka razy w tygodniu, w cenie • wanna lub prysznic • WC • suszarka do włosów

Studio Standard Plus STX2

• 2-4 os. • ok. 30 m2 • od strony jeziora lub ogrodu • balkon lub taras • 4 pojedyncze łóżka • wentylator sufitowy • lodówka • telefon • TV • serwis sprzątający: kilka razy w tygodniu, w cenie • wanna lub prysznic • WC

Apartament Minerva I & II APX4

• 2-4 os. • ok. 42 m2 • pokój dzienno-sypialny • 1 pojedyncze łóżko • 1 podwójne łóżko • toster • ostatni całkowity remont w 2017 r. • balkon lub taras • sejf: za opłatą • sofa • kuchnia • lodówka • płyta kuchenna • kuchenka mikrofalowa • ekspres do kawy • zestaw do parzenia kawy/herbaty • czajnik elektryczny • telefon • TV • serwis sprzątający: kilka razy w tygodniu, w cenie • wanna lub prysznic • WC • suszarka do włosów

Apartament Minerva I & II APX5

• 4-6 os. • ok. 60 m2 • pokój dzienny • 4 pojedyncze łóżka • ostatni całkowity remont w 2017 r. • balkon lub taras • sejf: za opłatą • sofa • kuchnia • lodówka • płyta kuchenna • kuchenka mikrofalowa • ekspres do kawy • zestaw do parzenia kawy/herbaty • czajnik elektryczny • telefon • TV • serwis sprzątający: kilka razy w tygodniu, w cenie • wanna lub prysznic • WC • suszarka do włosów

Apartament ekonomiczny APZ1

• Pokoje ekonomiczne to dobry wybór dla osób, którym zależy na pobycie w hotelu w najniższej możliwej cenie. Pokoje mogą różnić się wielkością, lokalizacją lub wyposażeniem od tych znajdujących się w regularnej ofercie danego obiektu. Z reguły nie ma możliwości wymiany pokoju ekonomicznego na inny.

Studio STX1

• 1-3 os. • balkon • sejf: za opłatą • sofa • kuchnia • wanna lub prysznic • WC

Wyżywienie:

All inclusive • śniadanie: 08:00 - 10:30, kontynentalne, w formie bufetu
• obiad: 13:00 - 15:00, w formie bufetu
• kolacja: 18:00 - 21:30, w formie bufetu
• przekąski: codziennie 12:00 - 17:30 i 21:30 - 22:30
• lody: codziennie 12:00 - 17:00
• wybrane napoje bezalkoholowe: 08:00 - 23:45, wybrane lokalne napoje alkoholowe: 12:00 - 23:45, wybrane napoje do posiłków
• kawa/herbata po południu

Dwa posiłki • śniadanie: 08:00 - 10:30, kontynentalne, w formie bufetu
• kolacja: 18:00 - 21:30, w formie bufetu

Restauracje i bary • restauracje: 2
• główna restauracja "BUFFET RESTAURANT": rodzaje kuchni: międzynarodowa, śródziemnomorska, hiszpańska, bufet, marzec - październik, codziennie 08:00 - 10:30, 13:00 - 15:00 i 18:00 - 21:30, wysokie krzesełka dla dzieci
• restauracja "RESTAURANTE MINERVA": rodzaje kuchni: międzynarodowa, włoska, śródziemnomorska, a la carte, wybór z menu, w cenie, kwiecień - październik, codziennie, z klimatyzacją, wysokie krzesełka dla dzieci

Dodatkowe informacje • wymagane noszenie opasek all inclusive

Podatek turystyczny
Przy zakwaterowaniu od Klientów pobierany jest obowiązkowy podatek turystyczny. Jego wysokość zależy od lokalnej kategorii danego hotelu i wynosi od 2,20 EUR (obiekty 1-3 gwiazdkowe) do 4,40 EUR (obiekty 5 gwiazdkowe) od osoby powyżej 16 roku życia za dzień.

* Udogodnienia:

Bez paszportu Kurorty nadmorskie Dla rodzin z dziećmi Basen odkryty Rowery Sport Tenis Golf Minigolf Sporty wodne Dostęp do internetu Klimatyzacja

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu.

Lokalizacja

Opinie

4.2

Ocena klientów
na podstawie 32 dodanych opinii

Lokalizacja
4,4
Pokój
4,1
Posiłki
3,7
Basen
4,2
Czystość
4,2
Obsługa
4,4
Klienci polecają hotel dla:
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • aktywnych
  • par
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • seniorów
  • 2.8
    lipiec 2019

    duże rozczarowanie w porównaniu z zeszłym rokiem

    W tym hotelu byliśmy z dziećmi drugi raz. W zeszłym roku bardzo nam się podobało, więc postanowiliśmy powtórzyć wycieczkę. Niestety w porównaniu do zeszłego roku jest o wiele gorzej ze względu na brak osobnej restauracji dla gości TUI. W zeszłym roku w odrębnej restauracji było spokojnie, kulturalnie, natomiast w tym roku trzeba korzystać z jednej wspólnej wielkiej restauracji, gdzie jest tłok, zamieszanie, trzeba polować na miejsce, stać w kolejkach po jedzenie, dramat. Każda wizyta na posiłku to nerwy, więc odechciewało się tam chodzić. Poza tym jakość jedzenia też o wiele gorsza niż w zeszłym roku. Gdyby tak wyglądała nasza pierwsza wizyta w tym hotelu na pewno byśmy do niego nie wrócili. Pokoje ładne, a najpiękniejsza ze wszystkiego plaża, ale ze względu na tą stołówkę hotelu nie polecam.
    W tym hotelu byliśmy z dziećmi drugi raz. W zeszłym roku bardzo nam się podobało, więc postanowiliśmy powtórzyć wycieczkę. Niestety w porównaniu do zeszłego roku jest o wiele gorzej ze względu na brak osobnej restauracji dla gości TUI. W zeszłym roku w odrębnej restauracji było spokojnie, kulturalnie,
    natomiast w tym roku trzeba korzystać z jednej wspólnej wielkiej restauracji, gdzie jest tłok, zamieszanie, trzeba polować na miejsce, stać w kolejkach po jedzenie, dramat. Każda wizyta na posiłku to nerwy, więc odechciewało się tam chodzić. Poza tym jakość jedzenia też o wiele gorsza niż w zeszłym roku. Gdyby tak wyglądała nasza pierwsza wizyta w tym hotelu na pewno byśmy do niego nie wrócili. Pokoje ładne, a najpiękniejsza ze wszystkiego plaża, ale ze względu na tą stołówkę hotelu nie polecam.
  • 4.8
    lipiec 2019

    Super

    Byliśmy w 4 osoby. Obawialismy co zostaniemy po tylu negatywnych opiniach tym bardziej że skorzystaliśmy z apartamentu AZP1. Apartament jak najbardziej w porządku, czysto, schludnie z klimatyzacją. Kuchnia w pełni wyposażona w sprzęt ( mikrofala, kuchenka, czajnik , toster, lodówka i zamrażalka). Łazienka również czysta i wyposazona w wannę z możliwości brania prysznica, suszarka . Super widoki z balkonu na jezioro oraz miasto i góry. Jedzenie na plus codziennie coś innego. Każdy cos dla siebie znajdzie. Niektóre dania się powtarzają codziennie ale nie mieliśmy zastrzeżen bo były smaczne( pizza, makarony). Różnego rodzaju ciasta, desery , owoce, lody. Akurat korzystaliśmy z All In i byliśmy bardzo zadowolenie. Więc też nie zrozumieliśmy opini negatywnych co do jedzenia. Blisko do plaży około 10 minut. Po drodze wiele sklepów oraz restauracji. Plaża piękna, woda błękitna i przejrzysta. Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyjazdu także polecamy.
    Byliśmy w 4 osoby. Obawialismy co zostaniemy po tylu negatywnych opiniach tym bardziej że skorzystaliśmy z apartamentu AZP1. Apartament jak najbardziej w porządku, czysto, schludnie z klimatyzacją. Kuchnia w pełni wyposażona w sprzęt ( mikrofala, kuchenka, czajnik , toster, lodówka i zamrażalka). Łazienka
    również czysta i wyposazona w wannę z możliwości brania prysznica, suszarka . Super widoki z balkonu na jezioro oraz miasto i góry. Jedzenie na plus codziennie coś innego. Każdy cos dla siebie znajdzie. Niektóre dania się powtarzają codziennie ale nie mieliśmy zastrzeżen bo były smaczne( pizza, makarony). Różnego rodzaju ciasta, desery , owoce, lody. Akurat korzystaliśmy z All In i byliśmy bardzo zadowolenie. Więc też nie zrozumieliśmy opini negatywnych co do jedzenia. Blisko do plaży około 10 minut. Po drodze wiele sklepów oraz restauracji. Plaża piękna, woda błękitna i przejrzysta. Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyjazdu także polecamy.
  • 5.0
    lipiec 2019

    Ekstra

    Piękny wypoczynek, ciężko znaleźć cokolwiek do zarzucenia. Gorąco polecamy ( Dwie osoby dorosłe i dwójka dzieci 2 i 5 lat )
    Piękny wypoczynek, ciężko znaleźć cokolwiek do zarzucenia. Gorąco polecamy ( Dwie osoby dorosłe i dwójka dzieci 2 i 5 lat )
  • 2.8
    czerwiec 2019

    Słabo

    Na samym wejściu do pokoju hotelowego zastałem brud i syf , musieliśmy czekać kilka godzin zanim ktoś z łaski swojej przyjdzie i to posprząta . Jest to dla mnie niedopomyslenia . Pokój powinien być przygotowany do używalności jak gości się przyjmuje . Przyjechaliśmy o 16 godzinie do pokoju a pokój był czysty po 4 godzinach . Jedzenie takie żeby przeżyć . WsZystko na jedno kopyto . Jedyne co było dobre i duży wybór to drinki bo były dobre i zawsze ma barach była miła i dobra obsługa . Jadłem raz frytki które waliły mułem co świadczy o tym ze chyba były we fryturze z rybami. Poleciłbym go jedynie osobom które chcą się żywić na mieście (żadne all inclusive ). Na terenie całego hotelu to chyba tylko przy dwóch basenach jest bar z drinkami i napojami a tak to trzeba dużo się nachodzić jak się jest na jednym basenie .
    Na samym wejściu do pokoju hotelowego zastałem brud i syf , musieliśmy czekać kilka godzin zanim ktoś z łaski swojej przyjdzie i to posprząta . Jest to dla mnie niedopomyslenia . Pokój powinien być przygotowany do używalności jak gości się przyjmuje . Przyjechaliśmy o 16 godzinie do pokoju a pokój był
    czysty po 4 godzinach . Jedzenie takie żeby przeżyć . WsZystko na jedno kopyto . Jedyne co było dobre i duży wybór to drinki bo były dobre i zawsze ma barach była miła i dobra obsługa . Jadłem raz frytki które waliły mułem co świadczy o tym ze chyba były we fryturze z rybami. Poleciłbym go jedynie osobom które chcą się żywić na mieście (żadne all inclusive ). Na terenie całego hotelu to chyba tylko przy dwóch basenach jest bar z drinkami i napojami a tak to trzeba dużo się nachodzić jak się jest na jednym basenie .
  • 5.0
    czerwiec 2019

    Udany pobyt

    Zakwaterowanie w Minevra 2. Pokój duży z aneksem kuchennym, balkonem i łazienką wyposażoną w wannę z osłoną. Płyta elektryczna z dwoma polami grzewczymi oraz czajnik. Na wyposażeniu są też sztućce i naczynia oraz lodówka. Balkon z zamontowaną suszarką na rzeczy, stolikiem oraz dwoma krzesłami. Byliśmy w pokoju dwuosobowym, typu studio STX1. Warunki mieszkaniowe uważam za bardzo dobre. Klimatyzacja działała bez zarzutu. Budynek wyposażony w 3 windy. Na terenie obiektu kilka basenów. Praktycznie chodziliśmy na plażę morską, ale z tego co zauważyłem, to leżaków nie brakowało. Do morza kawałek trzeba przejść, ale jest to spokojny spacer ok. 10-15 min . Mankamentem są posiłki. Restauracja centralna jest bardzo duża, ale obiektów które z niej korzystają jest kilka, więc szczególnie przy śniadaniu jest trochę tłoczno. Jedzenie uważam za dobre, duża ilość owoców, deserów. Nie najlepsza jajecznica, zbyt mocno ścięta i sucha, raczej nie polecam. Herbata i kawa w restauracji centralnej dostępna tylko na śniadanie. W porze obiadowej i wieczornej dostępne zimne napoje, piwo, wino białe, czerwone i różowe. Dla turystów z biura TUI tym razem nie była przeznaczona stołówka na piętrze centralnej restauracji, tylko wydzielona część na parterze i rzeczywiści było tam łatwiej o miejsce. W trakcie dnia przy basenach, a wieczorem przy scenie za restauracją były prowadzone animacje dla dzieci i dorosłych. Obok atrakcje dla dzieci, stoły bilardowe oraz tor gokartowy. Do centrum starego miasta Alcudii jest spory kawałek około 50 minutowy spacer lub można dojechać autobusem (1,55 euro za bilet). Spacer w dużej części można odbyć promenadą przy plaży. Ogólnie z pobytu i warunków jestem zadowolony, a pobyt uważam za udany.
    Zakwaterowanie w Minevra 2. Pokój duży z aneksem kuchennym, balkonem i łazienką wyposażoną w wannę z osłoną. Płyta elektryczna z dwoma polami grzewczymi oraz czajnik. Na wyposażeniu są też sztućce i naczynia oraz lodówka. Balkon z zamontowaną suszarką na rzeczy, stolikiem oraz dwoma krzesłami. Byliśmy
    w pokoju dwuosobowym, typu studio STX1. Warunki mieszkaniowe uważam za bardzo dobre. Klimatyzacja działała bez zarzutu. Budynek wyposażony w 3 windy. Na terenie obiektu kilka basenów. Praktycznie chodziliśmy na plażę morską, ale z tego co zauważyłem, to leżaków nie brakowało. Do morza kawałek trzeba przejść, ale jest to spokojny spacer ok. 10-15 min . Mankamentem są posiłki. Restauracja centralna jest bardzo duża, ale obiektów które z niej korzystają jest kilka, więc szczególnie przy śniadaniu jest trochę tłoczno. Jedzenie uważam za dobre, duża ilość owoców, deserów. Nie najlepsza jajecznica, zbyt mocno ścięta i sucha, raczej nie polecam. Herbata i kawa w restauracji centralnej dostępna tylko na śniadanie. W porze obiadowej i wieczornej dostępne zimne napoje, piwo, wino białe, czerwone i różowe. Dla turystów z biura TUI tym razem nie była przeznaczona stołówka na piętrze centralnej restauracji, tylko wydzielona część na parterze i rzeczywiści było tam łatwiej o miejsce. W trakcie dnia przy basenach, a wieczorem przy scenie za restauracją były prowadzone animacje dla dzieci i dorosłych. Obok atrakcje dla dzieci, stoły bilardowe oraz tor gokartowy. Do centrum starego miasta Alcudii jest spory kawałek około 50 minutowy spacer lub można dojechać autobusem (1,55 euro za bilet). Spacer w dużej części można odbyć promenadą przy plaży. Ogólnie z pobytu i warunków jestem zadowolony, a pobyt uważam za udany.
  • 2.8
    maj 2019

    Nie polecam

    W maju w pokoju było bardzo zimno, trudno było spać z tego powodu. hotel każe placić za grzejnik, ktory niewiele pomaga, 15 euro za tydzień, Pokoje niesympatyczne, wyrwane skrzydło szafy, zacieki na podłodze, drzwi balkonowe, które wymagały wielkiego wysiłku, by je otworzyć - nie pomogla prosba o naprawę sytuacji. Przy drugim łóżku nie było lampki do czytania, Ze względu na to, jak czułam się w pokoju i hotelu chciałam, żeby ten pobyt jak najszybciej sie skończył. Sam hotel to wiele budynków rozrzuconych na bardzo dużym obszarze, recepcja daleko, w oddzielnym budynku, nie ma części wspólnej, gdzie można miło spedzić czas poza pokojem. WiFi płatne 5 Euro za dzień za jedno urządzenie. Baseny zbyt zimne na kąpiel. Moja córeczka zostawila w pokoju prezent dla taty i bardzo rozpaczała po powrocie, mimo, że udalo sie to znaleźć, hotel nie chciał mi tego wysłać zwykłym listem, żądając zamówienia kuriera, co przekroczyłoby 60 krotnie wartość tej rzeczy. Jedzenie monotonne i mało smaczne. Dla wegetarian bardzo mały wybór potraw. Do plaży daleko. Sama plaża przepiękna, płytkie morze, ładny piasek, piękne widoki. Obok hotelu dużo sklepów, ale samo miasteczko nie jest ciekawe. Warto zwiedzić pobliską Alcudię, klimatyczne średniowieczne miateczko z wąskimi uliczkami, murem obronnym. Warto wybrać się na wycieczkę do Puerto de Soller, przejechac się drewnianym tramwajem do Soller. <br />Bylam z biurem Top Turistik, co było dziwnym doświadczeniem, bo o raz pierwszy nie było opieki rezydenta, można było dzwonić na anglojęzyczny numer ich kontrahenta na Majorce, mimo, że znam angielski nie udało mi się przez caly pobyt uzyskać informacji o możliwych wycieczkach, musiałam jechać z lokalną firmą. Pojawił się też problemm z bagażem. Na umowie z Travelplanet miałam napisane, że wykupiłam dodatkowy bagaż 10 kg rejestrowany/podręczny. Dzwoniłam do konsultanta upewnić się, że mogę nadać ten bagaż, otrzymałam odpowiedź, ze tak, po czym na lonisku okazało się, że musze za to zaplacić 98 zł od walizki w jedna stronę. To był dla mnie ogromny problem, bo bylam z córeczką i mialam dwie walizki, ktore musialam zabrać do samolotu, to okazało sie bardzo trudne na lotnisku na Majorce, bo do pokonania jest tam bardzo długa trasa do bramki.
    W maju w pokoju było bardzo zimno, trudno było spać z tego powodu. hotel każe placić za grzejnik, ktory niewiele pomaga, 15 euro za tydzień, Pokoje niesympatyczne, wyrwane skrzydło szafy, zacieki na podłodze, drzwi balkonowe, które wymagały wielkiego wysiłku, by je otworzyć - nie pomogla prosba o naprawę
    sytuacji. Przy drugim łóżku nie było lampki do czytania, Ze względu na to, jak czułam się w pokoju i hotelu chciałam, żeby ten pobyt jak najszybciej sie skończył. Sam hotel to wiele budynków rozrzuconych na bardzo dużym obszarze, recepcja daleko, w oddzielnym budynku, nie ma części wspólnej, gdzie można miło spedzić czas poza pokojem. WiFi płatne 5 Euro za dzień za jedno urządzenie. Baseny zbyt zimne na kąpiel. Moja córeczka zostawila w pokoju prezent dla taty i bardzo rozpaczała po powrocie, mimo, że udalo sie to znaleźć, hotel nie chciał mi tego wysłać zwykłym listem, żądając zamówienia kuriera, co przekroczyłoby 60 krotnie wartość tej rzeczy. Jedzenie monotonne i mało smaczne. Dla wegetarian bardzo mały wybór potraw. Do plaży daleko. Sama plaża przepiękna, płytkie morze, ładny piasek, piękne widoki. Obok hotelu dużo sklepów, ale samo miasteczko nie jest ciekawe. Warto zwiedzić pobliską Alcudię, klimatyczne średniowieczne miateczko z wąskimi uliczkami, murem obronnym. Warto wybrać się na wycieczkę do Puerto de Soller, przejechac się drewnianym tramwajem do Soller.
    Bylam z biurem Top Turistik, co było dziwnym doświadczeniem, bo o raz pierwszy nie było opieki rezydenta, można było dzwonić na anglojęzyczny numer ich kontrahenta na Majorce, mimo, że znam angielski nie udało mi się przez caly pobyt uzyskać informacji o możliwych wycieczkach, musiałam jechać z lokalną firmą. Pojawił się też problemm z bagażem. Na umowie z Travelplanet miałam napisane, że wykupiłam dodatkowy bagaż 10 kg rejestrowany/podręczny. Dzwoniłam do konsultanta upewnić się, że mogę nadać ten bagaż, otrzymałam odpowiedź, ze tak, po czym na lonisku okazało się, że musze za to zaplacić 98 zł od walizki w jedna stronę. To był dla mnie ogromny problem, bo bylam z córeczką i mialam dwie walizki, ktore musialam zabrać do samolotu, to okazało sie bardzo trudne na lotnisku na Majorce, bo do pokonania jest tam bardzo długa trasa do bramki.
  • 4.5
    kwiecień 2019

    Pozytywne zaskoczenie

    Do hotelu byliśmy nastawieni sceptycznie - ze względu na różne opinie w internecie. Cały pobyt spędziliśmy w budynku Minerva II, pokój po remoncie, typu studio. Jedynym minusem były brązowe koce jako pościel - nie wyglądały zachęcająco, ale i one i cały pokój były czyste. Z balkonu cudowny widok na morze, jezioro i górę. Personel bardzo miły, uśmiechnięty, pomocny. Bardzo dobra baza wypadowa do różnych atrakcji nie tylko Alcudii, ale też całej Majorki. Wybraliśmy opcję all inclusive i to był świetny wybór. Jedzenie świeże, urozmaicone, bardzo dobre. Nie rozumiem ludzi, którzy narzekają, było trochę rzeczy tłustych, ale też sporo gotowanych, trochę lokalnych i trochę międzynarodowych, dla każdego coś dobrego. Jak najbardziej polecam
    Do hotelu byliśmy nastawieni sceptycznie - ze względu na różne opinie w internecie. Cały pobyt spędziliśmy w budynku Minerva II, pokój po remoncie, typu studio. Jedynym minusem były brązowe koce jako pościel - nie wyglądały zachęcająco, ale i one i cały pokój były czyste. Z balkonu cudowny widok na morze,
    jezioro i górę. Personel bardzo miły, uśmiechnięty, pomocny. Bardzo dobra baza wypadowa do różnych atrakcji nie tylko Alcudii, ale też całej Majorki. Wybraliśmy opcję all inclusive i to był świetny wybór. Jedzenie świeże, urozmaicone, bardzo dobre. Nie rozumiem ludzi, którzy narzekają, było trochę rzeczy tłustych, ale też sporo gotowanych, trochę lokalnych i trochę międzynarodowych, dla każdego coś dobrego. Jak najbardziej polecam
Znasz ten hotel? Podziel się opinią!

Przewodnik

Wycieczki fakultatywne

Filmy i zdjęcia

Uwaga! Cena uległa zmianie.
Cena za osobę:
zł/os.
1 630 zł/os.
Kod oferty: 02102019TUIZ38712
śr. 02.10.2019
4 dni
Warszawa
HB - Dwa posiłki
TUI
Zobacz inne warianty
Zakwaterowanie
Zapytaj o ofertę

Szczegóły lotu

Wylot:
śr. 02.10.2019 , godz. 06:55
Warszawa
Enter Air
śr. 02.10.2019 , godz. 10:20
Mallorca
Powrót:
niedz. 06.10.2019 , godz. 07:35
Mallorca
niedz. 06.10.2019 , godz. 10:35
Warszawa
Zamówienie wstępne
Prosimy o wypełnienie formularza w celu dokonania rezerwacji miejsc na wybraną wycieczkę. Przesłanie formularza nie wiąże się z żadnymi kosztami i jest niezobowiązujące.
Ta oferta jest dostępna online. W kolejnych krokach otrzymasz możliwość jej opłacenia.
Cena całkowita (): 2 460
Zaliczka:  zł
  • (zaliczka + ubezpieczenie)
Kup na raty 0%: 5 x  zł
Rzeczywiste raty 0% - bez odsetek i pierwszej wpłaty. Wybór płatności ratalnej będzie dostępny w dalszych krokach.
Wystarczy 100 zł zaliczki aby zarezerwować tę ofertę. Pozostałą kwotę należy wpłacić do 30 dni przed datą wyjazdu.
Czytaj więcej

Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Dalej”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.
KLAUZULA INFORMACYJNA
ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych na etapie poszukiwania imprezy turystycznej jest Travelplanet.pl S.A. z siedzibą we Wrocławiu, kod pocztowy 53-238, ul. Ostrowskiego 9. W związku z zawarciem i realizacją umowy...

Wybrana oferta:

Bellevue Club

Liczba osób:
2 dorosłych
Wyżywienie:
HB - Dwa posiłki
Termin:
śr. 02.10.2019
Wylot z:
Warszawa
Cena
3 260
śr. 02.10.2019
4 dni
Warszawa
HB - Dwa posiłki
TUI
Apartament w supercenie (APZ1) 3 260
Studio (STX1) 3 328
Apartament (APX1) 3 398
Studio (STX3) 3 706
Apartament (APX4) 3 846