Atuty oferty

Opis hotelu

Wyróżniliśmy hotel ze względu na:

  • Piaszczystą plażę z łagodnym zejściem do morza
  • Udogodnienia dla rodzin z dziećmi
  • Bliskość centrum urokliwej Paguery
  • Otoczenie pachnącym lasem piniowym
Opinia Doradcy Travelplanet.pl - Marzena

Piękna plaża i bliskość bulwaru to doskonala lokalizacja dla wszystkich

Hotel położony przy naprawdę pięknej plaży z łagodnym zejściem do wody co sprawia, że kąpieli mogą zażyć nawet najmłodsi goście. Dla nich również przygotowany jest duży mini klub, plac zabaw w lekkim zacienieniu oraz specjalne menu w restauracji. Pokoje zarówno standardy jak i superiory są czyste, codziennie sprzątane, w standardach są większe łazienki. Dużym atutem są pokoje, które wszystkie mają widok na morze. Obsługa jest naprawdę pomocna o każdej porze dnia i nocy. Przy hotel sklep ogólnospożywczy, w którym można nabyć potrzebną nam rzeczy. Idąc wzdłuż plaży możemy dojść do placu zabaw (miejskiego ale otwartego) oraz do głównej ulicy bulwarowej, gdzie znajdują się knajpki, sklepy lodziarnie. Lokalizacja jest naprawdę wspaniała, wszędzie blisko. Polecam hotel szczególnie.

Polecam dla: dla rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia, dla rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia, dla par, dla seniorów, dla singli, dla aktywnych

Zobacz szczegółowe oceny

Lokalizacja: 5.0
Pokój: 5.0
Posiłki: 5.0
Basen: 4.0
Czystość: 5.0
Obsługa: 5.0


3*+
Hiszpania/Majorka

Kategoryzacja hotelu

- Kat. Exim Tours 3+*
- Kat. lokalna 3*

Położenie

- bezpośrednio przy plaży
- ok. 500 m od centrum Paguery
- ok. 9 km od Magaluf
- ok. 21 km od Palma de Mallorca
- ok. 30 km od lotniska
- w pobliżu liczne sklepy, restauracje, kluby, bary
- ok. 4 km od hotelu pola golfowe go
- przystanek autobusowy i postój taksówek przy hotelu

Plaża

- piaszczysta
- publiczna
- szeroka
- leżaki i parasole (płatne)

Pokoje

Pokój Standardowy
- klimatyzacja centralna
- TV, telefon
- lodówka do wypożyczenia w recepcji ok. 60 Eur/tydzień
- łazienka (WC, prysznic)
- balkon
Pokój Superior
- pokoje o podwyższonym standardzie
- odremontowane w 2011 r.
- wyposażenie jak w pokoju standardowym W POKOJACH DBL + CHD + INF nie ma możliwości dostawienia  łóżeczka dla infanta

Sport, Relaks, Rozrywka

Bezpłatne
- 2 baseny, leżaki i parasole
- siłownia, aerobik, gimnastyka wodna
- siatkówka
- kort tenisowy, tenis stołowy
- mini golf
- animacje dzienne i wieczorne
Płatne
- bilard, sala gier
- masaże
- sauna (ok. 6 Euro za 1 h)
- sporty wodne na plaży

Dla dzieci

- plac zabaw, mini klub (4-12 lat)
- brodzik
- łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zapytanie)
- wysokie krzesełka w restauracji

Dodatkowe informacje

- internet Wi Fi (ok. 20 EUR/tydz.)
- kącik internetowy (ok. 1 EUR/10 min)
- ręcznik plażowy ok. 5 Euro/1 tydzień + 10 Euro depozyt
- sala konferencyjna (do 60 osób)
- lekarz (na życzenie)
- sklepy, mini market
- sala telewizyjna
- wypożyczalnia samochodów, rowerów
- hotel wybudowany w 1973 roku, częściowy remont odbył się w 2012 roku
- obiekt dysponuje 443 pokojami
- www.hotasahoteles.es
 
Uwaga! Zgodnie z informacjami otrzymanymi z Parlamentu Balearów z dniem 01.01.2018 roku zmianie ulegną kwoty podatku ekologicznego. Podatek będzie pobierany w hotelu podczas zakwaterowania oraz będzie obejmował wszystkich turystów (od 16 roku życia) przyjeżdżających na Majorkę. Dla Klientów przybywających na Majorce w dniach 01.05 - 31.10.2018 wysokość opłaty została ustalona na kwotę 4,40 EUR  za dobę za osobę w hotelach 5*, 5* luxury, 4* superior; 3,30 EUR za dobę za osobę w hotelach 4*, 3* superior oraz 2,20 EUR za dobę za osobę w hotelach 3*oraz 2*. Klienci przebywający na Majorce w dniach 01.01 - 30.04.2018 otrzymają 75 % rabatu od powyższych cen. Nowymi kwotami podatku zostaną objęci wszyscy turyści, również Ci, którzy dokonali rezerwacji jeszcze przed wprowadzeniem zmiany kwoty podatku.

Wyżywienie

All inclusive: śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu, przekąski w ciągu dnia w snack bar. Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane są w godzinach 10:00 - 23:00.

Restauracje i bary

- restauracja główna
- bar przy basenie
- lobby bar
- snack bar

Cena

Cena zawiera (PLN): bilet lotniczy, zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00), transfer lotnisko - hotel - lotnisko; opiekę polskojęzycznego rezydenta (od maja do października); wyżywienie wg opisu, podatek VAT, obowiązkowe ubezpieczenie (KL I NW, BAGAŻU, ubezpieczenia od chorób przewlekłych Europaische Reiseversicherung AG Europejskie), opłaty lotniskowe.

Bagaż

- w przypadku przelotów samolotami czarterowymi cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż główny 20 kg
- w przypadku przelotów samolotami rejsowymi (linie lotnicze Ryanair);
Kraków, Warszawa Modlin,Wrocław(RyanAir);
Cena zawiera bagaż podręczny (40x20x25)
Klienci mogą dokupić dodatkowy bagaż podręczny o wadze 10 kg (55x40x20)
- Usługa EXBAG - 80zł/osobę,
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze;
- 20 kg - 210 PLN (od 16.03 - 31.05 i od 01.10-31.10)/ 300 PLN (od 01.06-30.09)
Uwaga! Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena będzie wyższa.

Podatek turystyczny
Przy zakwaterowaniu od Klientów pobierany jest obowiązkowy podatek turystyczny. Jego wysokość zależy od lokalnej kategorii danego hotelu i wynosi od 2,20 EUR (obiekty 1-3 gwiazdkowe) do 4,40 EUR (obiekty 5 gwiazdkowe) od osoby powyżej 16 roku życia za dzień.

* Udogodnienia:

  • Bez paszportu
  • Kurorty nadmorskie
  • Dla rodzin z dziećmi
  • Fitness / siłownia
  • Bezpośrednio przy plaży
  • Basen odkryty
  • Basen kryty
  • Blisko lotniska
  • Animacje dla dorosłych
  • Sport
  • Tenis
  • Golf
  • Minigolf
  • Sporty wodne
  • Dostęp do internetu
  • Klimatyzacja
  • Życie nocne
* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu

Dokumenty podróży:

Lokalizacja

Opinie

Znasz ten hotel? Podziel się opinią! Dodaj opinię
4.3

Ocena klientów
na podstawie 67 dodanych opinii

Lokalizacja: 4,9
Pokój: 4,1
Posiłki: 4,4
Basen: 4,5
Czystość: 4,4
Obsługa: 4,3
Klienci polecają hotel dla:
  • seniorów
  • par
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • aktywnych
  • 3.8
    ( listopad 2018 )

    Bardzo nam się podobało,napewno tam wrócimy.

    Hotel spoko, odnowiony,czysto ok.
    Hotel spoko, odnowiony,czysto ok.
  • 5.0
    ( listopad 2018 )

    Swietny hotel

    Super polozenie
    Super polozenie
  • 2.5
    ( listopad 2018 )

    Nie jestem wymagająca, ale to nieporozumienie

    Niestety, hotel, chociaż położony w ładnym miejscu, okazał się być porażką. Obsługa conajmniej mierna. Żadnych standardów. Czułam się jak bydło na wybiegu. Ale zacznijmy od początku...<br />W wypożyczalni aut umówiliśmy się, że rano kluczyki będą na nas czekały w recepcji hotelowej. W recepcji problem, kluczyków nie ma, pani nawet nie poszukała, pomimo moich próśb. Zlekceważyła nas totalnie i wręcz odwróciła się plecami... Więc my do wypożyczalni, telefony, zamieszanie... Oczywiście okazało się, że kluczyk jest w recepcji na naszej półeczce, trzeba bylo tam tylko zerknąć. Straciliśmy godzinę.<br />Mieliśmy śniadania i obiadokolacje. Zapisali nas na drugi turnus (...?) i okazalo sie, że obiady mamy od godz. 20,00... Sniadania były do 10.00, więc porażka. <br />Zresztą coś dziwnego się stało, ponieważ bardzo wielu ludzi się rozchorowało. My wszyscy. Dwa dni wycięte. Problemy z żołądkiem. Na następny dzień przed restauracją były gigantyczne kolejki! Czekaliśmy na korytarzu prawie godzinę, bo wszystkim kazali umyć ręce w płynie antybakteryjnym. I tak do końca pobytu. <br />Nie było opasek, trzeba było chodzić z karteczką, żeby wejść na posiłęk... Karteczka jedna na pokój, więc tylko razem... Karteczki sprawdzane przed wejsciem, ciagłe kolejki...<br />Karta też jedna na pokój. Mąż jezdził calymi dniami na rowerze, ja zwiedzałam i musieliśmy na jedną godzinę skrzyknąć się w hotelu, bo kart szt.1. Nie chcieli wydać drugiej. Dopiero po interwencji, kiedy nasze zdenerwowanie sięgnęło zenitu, jakieś dwa dni przed wyjazdem, dostaliśmy drugą kartę. <br />Wyżywienia i jakości pokoi nie będę komentować. Mieściło się w standardzie. To nie pięć gwiazdek, więc i warunki nie były na pięć, ale za tą cenę ok. <br />Jedyne, co tak naprawdę mogę pochwalić, to serwis sprzątający. Panie były niesamowite i bardzo miłe. Nic z pokoju nie zginęło, było ładnie posprzątane. <br />aaa... bym zapomniała... Kolega zostawił na kolacji bluzę Aeronautica Militare wartą ponad 1000 zł. Siedzieliśmy prawie do końca, więc było już pustawo kiedy wychodziliśmy. Jak się zorientował i po nią wrócił, już jej nie było i niby obsługa nic nie wiedziała... W hotelu sami Niemcy 70 plus i szczerze wątpię, żeby zabrał ją ktoś z gości. Zwłaszcza, że już prawie nikogo nie było. Człowiek jest zupełnie bezradny w takich sytuacjach... <br />Na koniec perełka. Wracaliśmy lotem kursowym, nie czarterem, nasze biuro wysłało karty pokładowe do recepcji, żeby nam podrukowali a w recepcji zlewka... kart nie ma i ręce rozkładają. Musieliśmy dzwonić wieczorem przed wylotem (wylot rano) na nr alarmowy biura i jakiś miły pan przysłał nam je na maila. Oczywiście hotel je miał. Biuro podało nam datę i godzinę, kiedy przesłało je do hotelu. <br />Reasumując- hotel dla ludzi o mocnych nerwach i żyłce masochisty.<br />
    Niestety, hotel, chociaż położony w ładnym miejscu, okazał się być porażką. Obsługa conajmniej mierna. Żadnych standardów. Czułam się jak bydło na wybiegu. Ale zacznijmy od początku...
    W wypożyczalni aut umówiliśmy się, że rano kluczyki będą na nas czekały w recepcji hotelowej. W recepcji problem,
    kluczyków nie ma, pani nawet nie poszukała, pomimo moich próśb. Zlekceważyła nas totalnie i wręcz odwróciła się plecami... Więc my do wypożyczalni, telefony, zamieszanie... Oczywiście okazało się, że kluczyk jest w recepcji na naszej półeczce, trzeba bylo tam tylko zerknąć. Straciliśmy godzinę.
    Mieliśmy śniadania i obiadokolacje. Zapisali nas na drugi turnus (...?) i okazalo sie, że obiady mamy od godz. 20,00... Sniadania były do 10.00, więc porażka.
    Zresztą coś dziwnego się stało, ponieważ bardzo wielu ludzi się rozchorowało. My wszyscy. Dwa dni wycięte. Problemy z żołądkiem. Na następny dzień przed restauracją były gigantyczne kolejki! Czekaliśmy na korytarzu prawie godzinę, bo wszystkim kazali umyć ręce w płynie antybakteryjnym. I tak do końca pobytu.
    Nie było opasek, trzeba było chodzić z karteczką, żeby wejść na posiłęk... Karteczka jedna na pokój, więc tylko razem... Karteczki sprawdzane przed wejsciem, ciagłe kolejki...
    Karta też jedna na pokój. Mąż jezdził calymi dniami na rowerze, ja zwiedzałam i musieliśmy na jedną godzinę skrzyknąć się w hotelu, bo kart szt.1. Nie chcieli wydać drugiej. Dopiero po interwencji, kiedy nasze zdenerwowanie sięgnęło zenitu, jakieś dwa dni przed wyjazdem, dostaliśmy drugą kartę.
    Wyżywienia i jakości pokoi nie będę komentować. Mieściło się w standardzie. To nie pięć gwiazdek, więc i warunki nie były na pięć, ale za tą cenę ok.
    Jedyne, co tak naprawdę mogę pochwalić, to serwis sprzątający. Panie były niesamowite i bardzo miłe. Nic z pokoju nie zginęło, było ładnie posprzątane.
    aaa... bym zapomniała... Kolega zostawił na kolacji bluzę Aeronautica Militare wartą ponad 1000 zł. Siedzieliśmy prawie do końca, więc było już pustawo kiedy wychodziliśmy. Jak się zorientował i po nią wrócił, już jej nie było i niby obsługa nic nie wiedziała... W hotelu sami Niemcy 70 plus i szczerze wątpię, żeby zabrał ją ktoś z gości. Zwłaszcza, że już prawie nikogo nie było. Człowiek jest zupełnie bezradny w takich sytuacjach...
    Na koniec perełka. Wracaliśmy lotem kursowym, nie czarterem, nasze biuro wysłało karty pokładowe do recepcji, żeby nam podrukowali a w recepcji zlewka... kart nie ma i ręce rozkładają. Musieliśmy dzwonić wieczorem przed wylotem (wylot rano) na nr alarmowy biura i jakiś miły pan przysłał nam je na maila. Oczywiście hotel je miał. Biuro podało nam datę i godzinę, kiedy przesłało je do hotelu.
    Reasumując- hotel dla ludzi o mocnych nerwach i żyłce masochisty.
  • 4.5
    ( wrzesień 2018 )

    Polecam

    Byliśmy we wrześniu,pobyt all inclusive.W zasadzie nie ma się do czego przyczepić. Plaża czysta, szeroka, łagodne zejście do cieplutkiego morza. Na basenach zawsze znalazło się jakieś wolne leżaki, jest ich mnóstwo. Animacje codziennie - bardzo fajna ekipa (pozdrowienia dla animatorki Klaudii). Jedzenia bardzo dużo, w różne dni różne kolacje ( wieczór chiński, meksykański itp). Było smacznie. Codziennie rano sprzątane pokoje, obsługa bardzo miła. Bardzo fajne położenie, jest gdzie pochodzić a i autobusem za parę groszy można pojechać pozwiedzać np. Palmę. Ogólnie pobyt uważamy za bardzo udany i z chęcią wybralibyśmy się w to miejsce ponownie.<br />
    Byliśmy we wrześniu,pobyt all inclusive.W zasadzie nie ma się do czego przyczepić. Plaża czysta, szeroka, łagodne zejście do cieplutkiego morza. Na basenach zawsze znalazło się jakieś wolne leżaki, jest ich mnóstwo. Animacje codziennie - bardzo fajna ekipa (pozdrowienia dla animatorki Klaudii). Jedzenia
    bardzo dużo, w różne dni różne kolacje ( wieczór chiński, meksykański itp). Było smacznie. Codziennie rano sprzątane pokoje, obsługa bardzo miła. Bardzo fajne położenie, jest gdzie pochodzić a i autobusem za parę groszy można pojechać pozwiedzać np. Palmę. Ogólnie pobyt uważamy za bardzo udany i z chęcią wybralibyśmy się w to miejsce ponownie.
  • 4.3
    ( wrzesień 2018 )

    Polecam!

    Hotel bardzo fajny, przy plaży i długim deptaku. Dobra lokalizacja - można wybrać się do Palmy autobusem, przystanek zaraz przy hotelu. Polecam dokupić opcję superior przy wyborze pokoju. Posiłki urozmaicone, natomiast słabą stroną były zdecydowanie drinki z automatu.
    Hotel bardzo fajny, przy plaży i długim deptaku. Dobra lokalizacja - można wybrać się do Palmy autobusem, przystanek zaraz przy hotelu. Polecam dokupić opcję superior przy wyborze pokoju. Posiłki urozmaicone, natomiast słabą stroną były zdecydowanie drinki z automatu.
  • 5.0
    ( sierpień 2018 )

    Polecam

    Nie było się do czego "przyczepić", chętnie jeszcze kiedyś tam wrócę
    Nie było się do czego "przyczepić", chętnie jeszcze kiedyś tam wrócę
  • 2.7
    ( maj 2018 )

    jestem strasznie zawiedziony

    hotel Beverly Playa jest ładnym hotelem ale organizacja dla gości all Inclusive jest całkowicie nie adekwatna do ceny ,absolutnie nie polecam tego pobytu <br />
    hotel Beverly Playa jest ładnym hotelem ale organizacja dla gości all Inclusive jest całkowicie nie adekwatna do ceny ,absolutnie nie polecam tego pobytu

Przewodnik

Wycieczki fakultatywne

Filmy i zdjęcia

Cena została zaktualizowana z systemem operatora

Oferta jest dostępna!

Kod oferty: 18042019EXIM10510
Cena za osobę:
1 529 1 619 - 6 %
Zobacz wszystkie warianty
Zapytaj o ofertę »
Teraz płacisz tylko zaliczkę
Cena całkowita:
(dla 2 osób)
3 058
Szczegóły ceny
  •  
 

Zgodnie z ustawą z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych do rezerwacji imprezy turystycznej doliczona zostanie składka, którą Organizator turystyki w całości odprowadza na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny.

Wysokość składki zależna jest od rodzaju transportu oraz miejsca docelowego imprezy i wynosi:

  • 1) 15 PLN/os. – za imprezy lotnicze czarterowe za wyjątkiem imprez, o których mowa w pkt 6;
  • 2) 13 PLN/os. – za imprezy innym środkiem transportu niż loty czarterowe realizowane poza Europę;
  • 3) 10 PLN/os. – za imprezy innym środkiem transportu niż loty czarterowe realizowane w Europie za wyjątkiem imprez, o których mowa w pkt 6;
  • 4) 7 PLN/os. – za imprezy z dojazdem własnym poza Europą;
  • 5) 5 PLN/os. – za imprezy z dojazdem własnym w Europie;
  • 6) 0 PLN – za imprezy realizowane do krajów mających granicę lądową z Polską oraz na terytorium Polski.
Kup na raty 0%
5 x  zł
Oferta w promocji
Rezerwuj za 100 zł
Zapytaj o ofertę »
Cz 18.04.2019
3 dni
Warszawa - Modlin
AI - All Inclusive
Exim Tours
Wylot:
Ryanair (samolot rejsowy)
Cz 18.04.2019
20:10 - Warszawa - Modlin
23:20 - Mallorca
Powrót:
Ryanair (samolot rejsowy)
N 21.04.2019
16:35 - Mallorca
19:45 - Warszawa - Modlin
Trwa sprawdzanie dostępności

Szybki kontakt

Jesteś zainteresowany tą ofertą? Zostaw numer telefonu,
oddzwonimy!
* Wyrażam zgodę na kierowanie do mnie przez Travelplanet.pl S.A. informacji handlowejrozwiń drogą elektroniczną i telefoniczną (zgodnie z art. 172 ust. z 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne).
Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzaćrozwiń Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Proszę o kontakt”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.

Gwarancje Travelplanet.pl

  • 1,4 mln zadowolonych Klientów

    Doświadczeni i profesjonalni konsultanci dobiorą najlepszą ofertę do Twoich potrzeb.

  • Gwarancja Ceny

    Wycieczki kosztują dokładnie tyle, ile u organizatorów!

  • Największa liczba wycieczek

    W jednym miejscu możesz porównać i kupić wakacje od ponad 50 organizatorów.

Zamówienie wstępne
  • (zaliczka + ubezpieczenie)
Zaliczka:
 zł
Rzeczywiste raty 0% - bez odsetek i pierwszej wpłaty. Wybór płatności ratalnej będzie dostępny w dalszych krokach.
Kup na raty 0%:
5 x  zł
Wystarczy 100 zł zaliczki aby zarezerwować tę ofertę. Pozostałą kwotę należy wpłacić do 30 dni przed datą wyjazdu.
Czytaj więcej

Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Dalej”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.

KLAUZULA INFORMACYJNA

ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych na etapie poszukiwania imprezy turystycznej jest Travelplanet.pl S.A. z siedzibą we Wrocławiu, kod pocztowy 53-238, ul. Ostrowskiego 9. W związku z zawarciem i realizacją umowy...

Czytaj całość

Wybrana
oferta:

Beverly Playa

Liczba osób:
2 dorosłych
Wyżywienie:
All Inclusive
Termin:
Cz 18.04.2019
Wylot z:
Warszawa - Modlin
Cena
3 058
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY
Cz 18.04.2019
3 dni
Warszawa - Modlin
AI - All Inclusive
Exim Tours
standard dbl (1U1) 1 529
superior dbl (2TR) 1 599