Atuty oferty

Opis hotelu

Wyróżniliśmy hotel ze względu na:

  • Piaszczystą plażę z łagodnym zejściem do morza
  • Udogodnienia dla rodzin z dziećmi
  • Bliskość centrum urokliwej Paguery
  • Otoczenie pachnącym lasem piniowym
Opinia Doradcy Travelplanet.pl - Marzena

Piękna plaża i bliskość bulwaru to doskonala lokalizacja dla wszystkich

Hotel położony przy naprawdę pięknej plaży z łagodnym zejściem do wody co sprawia, że kąpieli mogą zażyć nawet najmłodsi goście. Dla nich również przygotowany jest duży mini klub, plac zabaw w lekkim zacienieniu oraz specjalne menu w restauracji. Pokoje zarówno standardy jak i superiory są czyste, codziennie sprzątane, w standardach są większe łazienki. Dużym atutem są pokoje, które wszystkie mają widok na morze. Obsługa jest naprawdę pomocna o każdej porze dnia i nocy. Przy hotel sklep ogólnospożywczy, w którym można nabyć potrzebną nam rzeczy. Idąc wzdłuż plaży możemy dojść do placu zabaw (miejskiego ale otwartego) oraz do głównej ulicy bulwarowej, gdzie znajdują się knajpki, sklepy lodziarnie. Lokalizacja jest naprawdę wspaniała, wszędzie blisko. Polecam hotel szczególnie.

Polecam dla: dla rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia, dla rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia, dla par, dla seniorów, dla singli, dla aktywnych

Zobacz szczegółowe oceny

Lokalizacja: 5.0
Pokój: 5.0
Posiłki: 5.0
Basen: 4.0
Czystość: 5.0
Obsługa: 5.0


Informacje o destynacji

Szanowni Państwo, chcielibyśmy poinformować, że klienci TOP Touristik, podczas pobytu na destynacjach, są obsługiwani przez anglojęzycznego lub niemieckojęzycznego przedstawiciela, dostępnego tylko i wyłącznie telefonicznie 24h/dobę.

W hotelach klienci znajdą foldery informacyjne o wycieczkach fakultatywnych itp. oraz nasz numer telefonu. Jeżeli klient chce zarezerwować wycieczkę, może do naszadzwonić, wtedy personel odwiedzi klienta w hotelu.

Ważne informacje

Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

Cena zawiera

Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż .

Położenie

Hotel Beverly Playa w Paguera, znajduje się bezpośrednio przy piaszczystej plaży. Transport publiczny znajduje się zaledwie 300 metrów od hotelu, skąd  możemy dotrzeć do centrum, z licznymi barami, kawiarni, restauracji, sklepami oraz lokalami rozrywkowymi. Miasto Palma oddalone jest o około 20 km, a lotnisko o około 32 km.

Adres

Hotel Beverly Playa

Carrer dIsaac Albeniz, 3, Calvia, 07184, Spain

Tel: +34 971 68 52 14  ,  Mail: centraldereservas@beverlyplaya.es

Wyposażenie

Hotel zbudowany został w roku 1973. Obiekt oferuje łącznie 443 pokoje. W obiekcie do dyspozycji gości jest czynna 24 godziny na dobę recepcja oraz 24-godzinny check-out-service. Poszczególne piętra osiągalne są za pomocą windy bądź też schodami. Na miejscu znajduje się sejf i kantor wymiany walut. Wi-Fi umożliwia dostęp do internetu również w pomieszczeniach ogólnodostępnych. Do dyspozycji gości jest restauracja, kawiarnia i bar. Udane zakupy zrealizujecie Państwo w supermarkecie i sklepie z pamiątkami oraz w pozostałych placówkach handlowych. W obrębie hotelu znajduje się malowniczy ogród i plac zabaw. Do Państwa dyspozycji jest również sala telewizyjna i pokój zabaw dla dzieci. Goście przybywający własnym autem skorzystać mogą z parkingu. Poza tym goście skorzystać mogą z przechowalni rowerów. Do pozostałych świadczonych usług należą opieka nad dziećmi, wypożyczalnia samochodów, opieka medyczna i pralnia. Podróżnych preferujących zapoznanie się z okolicą w sposób aktywny ucieszy z pewnością możliwość wypożyczenia rowerów.

Pokoje

Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie i łazienkę. Większość pokoi posiada balkon z widokiem na okolicę. Większość kwater zwrócona jest ku morzu. Dla naszych małych gości przygotowaliśmy łóżeczka dziecięce. Dopełnieniem wyposażenia jest internet, telefon, telewizor, radio i Wi-Fi. Łazienki dysponują prysznicem, wanną i jacuzzi. W łazienkach znajduje się ponadto suszarka do włosów. Rodziny z dziećmi zamieszkać mogą w przygotowanych specjalnie z myślą o nich pokojach rodzinnych.

Wyżywienie

Dostępne warianty żywieniowe to wyżywienie częściowe i opcja all inclusive. Podawane na miejscu posiłki to śniadanie, obiad i kolacja. Polecamy również przekąski. Specjalną atrakcję stanowi pokaz show-cookingu. Na miejscu podawane będą napoje bezalkoholowe.

All Inclusive

Śniadanie, obiad i kolacja z reguly w formie bufetu oraz przekąski w ciągu dnia. Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe sa dostepne w

każdym otwartym barze (więcej informacji w recepcji).

Oferta sportowo-rozrywkowa

Orzeźwienie i ochłodę znajdziecie Państwo w jednym z naszych basenów (krytym bądź otwartym). Do dyspozycji gości jest również taras do opalania, leżaki oraz parasole przeciwsłoneczne. O Państwa pełne odprężenie zadba kąpiel w jacuzzi. Na miejscu dostępny jest ponadto bar z przekąskami. Urozmaicenie stanowią liczne i różnorodne aktywności rekreacyjne oferowane w obiekcie, jak np. rower / rower górski, tenis ziemny, minigolf i golf. Aqua fitness to niewątpliwa atrakcja dla entuzjastów sportów wodnych. Bogata oferta sportowa wewnątrz obiektu obejmuje studio fitness, tenisa stołowego, bilard i aerobik. Strefa Wellness ukoi Państwa zmysły i ciało. Proponujemy saunę, jak również za opłatą zabiegi masażu. Program animacyjny, dyskoteka i miniklub zapewnią Państwu doskonałą zabawę w czasie wolnym.

Karty kredytowe

W hotelu akceptowane są następujące karty kredytowe: Visa i MasterCard.

Podatki – Baleary

Szanowni państwo przypominamy, iż na terenie Balearów (Majorka i wszystkie pozostałe wyspy) od dnia 01.07.2016 obowiązuje w hotelach podatek turystyczny. Powyższy podatek płatny jest bezpośrednio w recepcji hotelowej przy zakwaterowaniu i pobycie powyżej 12 godzin. Podatek dotyczy osób od 16 roku życia.

Hotel 5*/4* Superior - 2 Euro/osoba/noc 01.07. - 31.10. (1 Euro/osoba/noc 01.11. - 30.04.)

Hotel 4*/3* Superior - 1,5 Euro/osoba/noc 01.07. - 31.10. (0,75 Euro/osoba/noc 01.11. - 30.04.)

Hotel 1*-3* - 1 Euro/osoba/noc 01.07. - 31.10. (0,5 Euro/osoba/noc 01.11. - 30.04.)



Apartamenty wakacyjne (4 klucze) 2 Euro/osoba/noc 01.07. - 31.10. (1 Euro/osoba/noc 01.11. - 30.04.)

Apartamenty wakacyjne (3 klucze Superior) 1,5 Euro/osoba/noc 01.07. - 31.10. (0,75 Euro/osoba/noc 01.11-30.04)

Apartamenty wakacyjne (1-3 klucze) 1 Euro/osoba/noc 01.07. - 31.10. (0,5 Euro/osoba/noc 01.11-30.04)



Hotele wielskie/Finca 1 Euro/osoba/noc 01.07. - 31.10. (0,5 Euro/osoba/noc 01.11. - 30.04.)

Hostele, pensjonaty i kempingi 0,5 Euro/osoba/noc 01.07. - 31.10. (0,25 Euro/osoba/noc 01.11. - 30.04.)

Schroniska 0,5 Euro/osoba/noc 01.07. - 31.10. (0,25 Euro/osoba/noc 01.11. - 30.04.)

Statki wycieczkowe 1 Euro/osoba/noc 01.07. - 31.10. (0,5 Euro/osoba/noc 01.11. - 30.04.).



Zmiana jest możliwa. Nie ponosimy żadnej odpowiedzialności.

Check-in / Check-out

Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:

- zaczyna się meldunkiem - od godziny 14:00 w dniu przyjazdu 

- kończy się po wymeldowaniu - do godziny 12:00 w dniu wyjazdu 

Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.

Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.

W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.

Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

Kaucja w hotelach - Deposit

Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji  lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji.Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.

Informacje odnośnie przelotów samolotem

Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.

W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą (*). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się.

+ Ryanair (FR) Uwaga zmiany (data lotu od 01.11.2018):

Bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x20x25 cm, max. 10 kg.

Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład):  od 70 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x20x25 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów).

*Bagaż rejestrowany: 265 - 400 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in.

+ Wizz Air (W6): Uwaga zmiany (data lotu od 01.11.2018):

Bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg.

Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład): od 75 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów.

*Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 200 - 450 PLN.

+ Norwegian (DY): 55x40x23 cm, 10 kg. *Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 230 - 300 PLN.

+ Easyjet (U2): 55x40x23 , *Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 250 - 300 PLN.

++ LOT (LO) / Air France (AF) / TAP (TP) / British Airways (BA) / Alitalia (AZ) / El Al (LY): 55x40x23 , 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 280 - 400 PLN.

++ W przypadku czarterów (np. Smart Wings (QS), Enter Air (E4) cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg. *Cena bagażu może ulec zmianie jeżeli zostanie on dodany już po potwierdzeniu rezerwacji.

Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu.

Wszelkie informacje odnośnie limitów bagażu oraz serwisu pokładowego w cenie przelotu wszystkich linii lotniczych, z którymi współpracuje TOP Touristik znajdziecie Państwo na naszej stronie www.TOPtouristik.pl w zakładce Wszystko o lataniu/bagaż:

www.vcms.eu/upload/getbyid/260107/Airlines_Policies.pdf

Podatek turystyczny
Przy zakwaterowaniu od Klientów pobierany jest obowiązkowy podatek turystyczny. Jego wysokość zależy od lokalnej kategorii danego hotelu i wynosi od 2,20 EUR (obiekty 1-3 gwiazdkowe) do 4,40 EUR (obiekty 5 gwiazdkowe) od osoby powyżej 16 roku życia za dzień.

* Udogodnienia:

  • Bez paszportu
  • Kurorty nadmorskie
  • Dla rodzin z dziećmi
  • Fitness / siłownia
  • Bezpośrednio przy plaży
  • Basen odkryty
  • Basen kryty
  • Blisko lotniska
  • Animacje dla dorosłych
  • Sport
  • Tenis
  • Golf
  • Minigolf
  • Sporty wodne
  • Dostęp do internetu
  • Klimatyzacja
  • Życie nocne
* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu

Dokumenty podróży:

Lokalizacja

Opinie

Znasz ten hotel? Podziel się opinią! Dodaj opinię
4.3

Ocena klientów
na podstawie 67 dodanych opinii

Lokalizacja: 4,9
Pokój: 4,1
Posiłki: 4,4
Basen: 4,5
Czystość: 4,4
Obsługa: 4,3
Klienci polecają hotel dla:
  • seniorów
  • par
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • aktywnych
  • 3.8
    ( listopad 2018 )

    Bardzo nam się podobało,napewno tam wrócimy.

    Hotel spoko, odnowiony,czysto ok.
    Hotel spoko, odnowiony,czysto ok.
  • 5.0
    ( listopad 2018 )

    Swietny hotel

    Super polozenie
    Super polozenie
  • 2.5
    ( listopad 2018 )

    Nie jestem wymagająca, ale to nieporozumienie

    Niestety, hotel, chociaż położony w ładnym miejscu, okazał się być porażką. Obsługa conajmniej mierna. Żadnych standardów. Czułam się jak bydło na wybiegu. Ale zacznijmy od początku...<br />W wypożyczalni aut umówiliśmy się, że rano kluczyki będą na nas czekały w recepcji hotelowej. W recepcji problem, kluczyków nie ma, pani nawet nie poszukała, pomimo moich próśb. Zlekceważyła nas totalnie i wręcz odwróciła się plecami... Więc my do wypożyczalni, telefony, zamieszanie... Oczywiście okazało się, że kluczyk jest w recepcji na naszej półeczce, trzeba bylo tam tylko zerknąć. Straciliśmy godzinę.<br />Mieliśmy śniadania i obiadokolacje. Zapisali nas na drugi turnus (...?) i okazalo sie, że obiady mamy od godz. 20,00... Sniadania były do 10.00, więc porażka. <br />Zresztą coś dziwnego się stało, ponieważ bardzo wielu ludzi się rozchorowało. My wszyscy. Dwa dni wycięte. Problemy z żołądkiem. Na następny dzień przed restauracją były gigantyczne kolejki! Czekaliśmy na korytarzu prawie godzinę, bo wszystkim kazali umyć ręce w płynie antybakteryjnym. I tak do końca pobytu. <br />Nie było opasek, trzeba było chodzić z karteczką, żeby wejść na posiłęk... Karteczka jedna na pokój, więc tylko razem... Karteczki sprawdzane przed wejsciem, ciagłe kolejki...<br />Karta też jedna na pokój. Mąż jezdził calymi dniami na rowerze, ja zwiedzałam i musieliśmy na jedną godzinę skrzyknąć się w hotelu, bo kart szt.1. Nie chcieli wydać drugiej. Dopiero po interwencji, kiedy nasze zdenerwowanie sięgnęło zenitu, jakieś dwa dni przed wyjazdem, dostaliśmy drugą kartę. <br />Wyżywienia i jakości pokoi nie będę komentować. Mieściło się w standardzie. To nie pięć gwiazdek, więc i warunki nie były na pięć, ale za tą cenę ok. <br />Jedyne, co tak naprawdę mogę pochwalić, to serwis sprzątający. Panie były niesamowite i bardzo miłe. Nic z pokoju nie zginęło, było ładnie posprzątane. <br />aaa... bym zapomniała... Kolega zostawił na kolacji bluzę Aeronautica Militare wartą ponad 1000 zł. Siedzieliśmy prawie do końca, więc było już pustawo kiedy wychodziliśmy. Jak się zorientował i po nią wrócił, już jej nie było i niby obsługa nic nie wiedziała... W hotelu sami Niemcy 70 plus i szczerze wątpię, żeby zabrał ją ktoś z gości. Zwłaszcza, że już prawie nikogo nie było. Człowiek jest zupełnie bezradny w takich sytuacjach... <br />Na koniec perełka. Wracaliśmy lotem kursowym, nie czarterem, nasze biuro wysłało karty pokładowe do recepcji, żeby nam podrukowali a w recepcji zlewka... kart nie ma i ręce rozkładają. Musieliśmy dzwonić wieczorem przed wylotem (wylot rano) na nr alarmowy biura i jakiś miły pan przysłał nam je na maila. Oczywiście hotel je miał. Biuro podało nam datę i godzinę, kiedy przesłało je do hotelu. <br />Reasumując- hotel dla ludzi o mocnych nerwach i żyłce masochisty.<br />
    Niestety, hotel, chociaż położony w ładnym miejscu, okazał się być porażką. Obsługa conajmniej mierna. Żadnych standardów. Czułam się jak bydło na wybiegu. Ale zacznijmy od początku...
    W wypożyczalni aut umówiliśmy się, że rano kluczyki będą na nas czekały w recepcji hotelowej. W recepcji problem,
    kluczyków nie ma, pani nawet nie poszukała, pomimo moich próśb. Zlekceważyła nas totalnie i wręcz odwróciła się plecami... Więc my do wypożyczalni, telefony, zamieszanie... Oczywiście okazało się, że kluczyk jest w recepcji na naszej półeczce, trzeba bylo tam tylko zerknąć. Straciliśmy godzinę.
    Mieliśmy śniadania i obiadokolacje. Zapisali nas na drugi turnus (...?) i okazalo sie, że obiady mamy od godz. 20,00... Sniadania były do 10.00, więc porażka.
    Zresztą coś dziwnego się stało, ponieważ bardzo wielu ludzi się rozchorowało. My wszyscy. Dwa dni wycięte. Problemy z żołądkiem. Na następny dzień przed restauracją były gigantyczne kolejki! Czekaliśmy na korytarzu prawie godzinę, bo wszystkim kazali umyć ręce w płynie antybakteryjnym. I tak do końca pobytu.
    Nie było opasek, trzeba było chodzić z karteczką, żeby wejść na posiłęk... Karteczka jedna na pokój, więc tylko razem... Karteczki sprawdzane przed wejsciem, ciagłe kolejki...
    Karta też jedna na pokój. Mąż jezdził calymi dniami na rowerze, ja zwiedzałam i musieliśmy na jedną godzinę skrzyknąć się w hotelu, bo kart szt.1. Nie chcieli wydać drugiej. Dopiero po interwencji, kiedy nasze zdenerwowanie sięgnęło zenitu, jakieś dwa dni przed wyjazdem, dostaliśmy drugą kartę.
    Wyżywienia i jakości pokoi nie będę komentować. Mieściło się w standardzie. To nie pięć gwiazdek, więc i warunki nie były na pięć, ale za tą cenę ok.
    Jedyne, co tak naprawdę mogę pochwalić, to serwis sprzątający. Panie były niesamowite i bardzo miłe. Nic z pokoju nie zginęło, było ładnie posprzątane.
    aaa... bym zapomniała... Kolega zostawił na kolacji bluzę Aeronautica Militare wartą ponad 1000 zł. Siedzieliśmy prawie do końca, więc było już pustawo kiedy wychodziliśmy. Jak się zorientował i po nią wrócił, już jej nie było i niby obsługa nic nie wiedziała... W hotelu sami Niemcy 70 plus i szczerze wątpię, żeby zabrał ją ktoś z gości. Zwłaszcza, że już prawie nikogo nie było. Człowiek jest zupełnie bezradny w takich sytuacjach...
    Na koniec perełka. Wracaliśmy lotem kursowym, nie czarterem, nasze biuro wysłało karty pokładowe do recepcji, żeby nam podrukowali a w recepcji zlewka... kart nie ma i ręce rozkładają. Musieliśmy dzwonić wieczorem przed wylotem (wylot rano) na nr alarmowy biura i jakiś miły pan przysłał nam je na maila. Oczywiście hotel je miał. Biuro podało nam datę i godzinę, kiedy przesłało je do hotelu.
    Reasumując- hotel dla ludzi o mocnych nerwach i żyłce masochisty.
  • 4.5
    ( wrzesień 2018 )

    Polecam

    Byliśmy we wrześniu,pobyt all inclusive.W zasadzie nie ma się do czego przyczepić. Plaża czysta, szeroka, łagodne zejście do cieplutkiego morza. Na basenach zawsze znalazło się jakieś wolne leżaki, jest ich mnóstwo. Animacje codziennie - bardzo fajna ekipa (pozdrowienia dla animatorki Klaudii). Jedzenia bardzo dużo, w różne dni różne kolacje ( wieczór chiński, meksykański itp). Było smacznie. Codziennie rano sprzątane pokoje, obsługa bardzo miła. Bardzo fajne położenie, jest gdzie pochodzić a i autobusem za parę groszy można pojechać pozwiedzać np. Palmę. Ogólnie pobyt uważamy za bardzo udany i z chęcią wybralibyśmy się w to miejsce ponownie.<br />
    Byliśmy we wrześniu,pobyt all inclusive.W zasadzie nie ma się do czego przyczepić. Plaża czysta, szeroka, łagodne zejście do cieplutkiego morza. Na basenach zawsze znalazło się jakieś wolne leżaki, jest ich mnóstwo. Animacje codziennie - bardzo fajna ekipa (pozdrowienia dla animatorki Klaudii). Jedzenia
    bardzo dużo, w różne dni różne kolacje ( wieczór chiński, meksykański itp). Było smacznie. Codziennie rano sprzątane pokoje, obsługa bardzo miła. Bardzo fajne położenie, jest gdzie pochodzić a i autobusem za parę groszy można pojechać pozwiedzać np. Palmę. Ogólnie pobyt uważamy za bardzo udany i z chęcią wybralibyśmy się w to miejsce ponownie.
  • 4.3
    ( wrzesień 2018 )

    Polecam!

    Hotel bardzo fajny, przy plaży i długim deptaku. Dobra lokalizacja - można wybrać się do Palmy autobusem, przystanek zaraz przy hotelu. Polecam dokupić opcję superior przy wyborze pokoju. Posiłki urozmaicone, natomiast słabą stroną były zdecydowanie drinki z automatu.
    Hotel bardzo fajny, przy plaży i długim deptaku. Dobra lokalizacja - można wybrać się do Palmy autobusem, przystanek zaraz przy hotelu. Polecam dokupić opcję superior przy wyborze pokoju. Posiłki urozmaicone, natomiast słabą stroną były zdecydowanie drinki z automatu.
  • 5.0
    ( sierpień 2018 )

    Polecam

    Nie było się do czego "przyczepić", chętnie jeszcze kiedyś tam wrócę
    Nie było się do czego "przyczepić", chętnie jeszcze kiedyś tam wrócę
  • 2.7
    ( maj 2018 )

    jestem strasznie zawiedziony

    hotel Beverly Playa jest ładnym hotelem ale organizacja dla gości all Inclusive jest całkowicie nie adekwatna do ceny ,absolutnie nie polecam tego pobytu <br />
    hotel Beverly Playa jest ładnym hotelem ale organizacja dla gości all Inclusive jest całkowicie nie adekwatna do ceny ,absolutnie nie polecam tego pobytu

Przewodnik

Wycieczki fakultatywne

Filmy i zdjęcia

Cena została zaktualizowana z systemem operatora

Oferta jest dostępna!

Kod oferty: 01022019XTOP10510
Cena za osobę:
1 498 - zł %
Zobacz wszystkie warianty
Zapytaj o ofertę »
Teraz płacisz tylko zaliczkę
Cena całkowita:
(dla 2 osób)
2 996
Szczegóły ceny
  •  
 

Zgodnie z ustawą z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych do rezerwacji imprezy turystycznej doliczona zostanie składka, którą Organizator turystyki w całości odprowadza na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny.

Wysokość składki zależna jest od rodzaju transportu oraz miejsca docelowego imprezy i wynosi:

  • 1) 15 PLN/os. – za imprezy lotnicze czarterowe za wyjątkiem imprez, o których mowa w pkt 6;
  • 2) 13 PLN/os. – za imprezy innym środkiem transportu niż loty czarterowe realizowane poza Europę;
  • 3) 10 PLN/os. – za imprezy innym środkiem transportu niż loty czarterowe realizowane w Europie za wyjątkiem imprez, o których mowa w pkt 6;
  • 4) 7 PLN/os. – za imprezy z dojazdem własnym poza Europą;
  • 5) 5 PLN/os. – za imprezy z dojazdem własnym w Europie;
  • 6) 0 PLN – za imprezy realizowane do krajów mających granicę lądową z Polską oraz na terytorium Polski.
Kup na raty 0%
5 x  zł
Oferta w promocji
Rezerwuj za 100 zł
Zapytaj o ofertę »
Pt 01.02.2019
7 dni
Berlin Tegel
BB - Śniadania
TOP Touristik
Wylot:
Ryanair
Pt 01.02.2019
13:05 - Berlin Tegel
16:00 - Mallorca
Powrót:
Pt 08.02.2019
11:25 - Mallorca
14:20 - Berlin Tegel
Trwa sprawdzanie dostępności

Szybki kontakt

Jesteś zainteresowany tą ofertą? Zostaw numer telefonu,
oddzwonimy!
* Wyrażam zgodę na kierowanie do mnie przez Travelplanet.pl S.A. informacji handlowejrozwiń drogą elektroniczną i telefoniczną (zgodnie z art. 172 ust. z 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne).
Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzaćrozwiń Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Proszę o kontakt”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.

Gwarancje Travelplanet.pl

  • 1,4 mln zadowolonych Klientów

    Doświadczeni i profesjonalni konsultanci dobiorą najlepszą ofertę do Twoich potrzeb.

  • Gwarancja Ceny

    Wycieczki kosztują dokładnie tyle, ile u organizatorów!

  • Największa liczba wycieczek

    W jednym miejscu możesz porównać i kupić wakacje od ponad 50 organizatorów.

Zamówienie wstępne
  • (zaliczka + ubezpieczenie)
Zaliczka:
 zł
Rzeczywiste raty 0% - bez odsetek i pierwszej wpłaty. Wybór płatności ratalnej będzie dostępny w dalszych krokach.
Kup na raty 0%:
5 x  zł
Wystarczy 100 zł zaliczki aby zarezerwować tę ofertę. Pozostałą kwotę należy wpłacić do 30 dni przed datą wyjazdu.
Czytaj więcej

Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Dalej”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.

KLAUZULA INFORMACYJNA

ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych na etapie poszukiwania imprezy turystycznej jest Travelplanet.pl S.A. z siedzibą we Wrocławiu, kod pocztowy 53-238, ul. Ostrowskiego 9. W związku z zawarciem i realizacją umowy...

Czytaj całość

Wybrana
oferta:

Beverly Playa

Liczba osób:
2 dorosłych
Wyżywienie:
BB - Śniadania
Termin:
Pt 01.02.2019
Wylot z:
Berlin Tegel
Cena
2 996
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY
Pt 01.02.2019
7 dni
Berlin Tegel
BB - Śniadania
TOP Touristik
Double Standard Room (Economy) (RMSDDB000E) 1 498
Double Standard Room (LateralSeaView, Balcony or Terrace) (RMSDDBLSA0) 1 572
Double Superior Room (LateralSeaView, Balcony or Terrace) (RMSPDBLSA0) 1 716