Hotel Samos

Hiszpania, Majorka, Magaluf

Piękna plaża około 250 m W pobliżu sklepy, restauracje, bary i kluby Pole golfowe około 4,1 km Szeroki wybór lokali gastronomicznych

Do tego hotelu opis jeszcze nie jest gotowy

• Odległość od centrum miasta Centrum miasta 12 km
  • Tenis, Siatkówka Tenis tak
  • Bar Bar tak
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych Ułatwienia dla niepełnosprawnych tak
  • Wypożyczalnia rowerów Wypożyczalnia rowerów tak

Dobry (Na podstawie 10 opinii)

312. najwyższa ocena z 2370 hoteli w Majorka

Szilvia C.

Zweryfikowana opinia (Invia.hu) Data pobytu 2.10. - 7.10.2023 Oceniono: Październik 2023

Wszystko było świetne

Radoslav J.

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 25.6. - 2.7.2023 Oceniono: Lipiec 2023

Hotel odpowiada 4 gwiazdkom, pozytyw - ciągłe sprzątanie korytarzy pokoi, pełen szacunku i uprzejmy personel hotelu. Negatywy - brytyjska młodzież, która nie wie, jak się zachować i systematycznie łamie zasady pory nocnej. Hotel udawał, że jest ok i nic z tym nie robił. Kto wybiera rejon Magaluf ma co do tego pewne przeczucia, ale to było przez samochód.

Tylko śniadania - obfite i można powiedzieć, że każdy coś dla siebie znajdzie

Basen ok, dużo leżaków, ponadstandardowe hotelowe centrum fitness, animacje, bilard, codzienne sprzątanie pokoi, uprzejmy pomocny personel, dobre śniadania, wszędzie czysto, miejsce na zostawienie bagażu, mały ale nowoczesny pokój z balkonem - prysznic ok, klima klimatyzacja ok, położenie hotelu de facto idealne do zwiedzania Magaluf, czyli życie nocne i bliskość plaży, wszystkie fast foody i restauracje na wyciągnięcie ręki

Magaluf platja - piękna plaża, ale uważaj, jeśli morze jest bardziej wzburzone, napływ ryb znacznie zanieczyszcza morze. Son matias platja - nieco wolniejsze wejście niż magaluf, min ras, pisek, ale łagodniejsze morze, ale nie tak czyste jak magaluf platja Platja Alcudia - idealna dla rodzin z dziećmi, wyjątkowo powolne wejście do morza ze 100m, bardzo ciepłe morze

Szilvia C.

Wszystko było świetne

Radoslav J.

Tylko śniadania - obfite i można powiedzieć, że każdy coś dla siebie znajdzie

Klient chciał pozostać anonimowy

Niezweryfikowana opinia Data pobytu 26.9. - 3.10.2022 Oceniono: Październik 2022

Ogólnie rzecz biorąc, sam hotel Samos był świetny. . został nieco przebudowany, więc zasługiwał na tę dodatkową gwiazdkę, pokoje były standardowe, chociaż łazienka mogłaby być ładniejsza, ale mieliśmy sprzątanie, kiedy tego potrzebowaliśmy, i ręczniki. Zapłaciliśmy dodatkowo za widok na basen i muszę powiedzieć, że był naprawdę świetny, piękny widok i co najważniejsze nie było słychać hałasu z zewnątrz, ponieważ tuż obok hotelu znajduje się duży klub nocny , więc naprawdę było warto. Łóżka były świetne, mała lodówka i telewizor. . .

Byłem BARDZO zadowolony z posiłku. Szeroki wybór na śniadanie, lunch i kolację. Naprawdę podobał mi się każdy posiłek i jest naprawdę wiele do wyboru, chciałbym wrócić tylko po wspaniałe jedzenie:)

Pierwszego dnia mieliśmy problem z kartą do pokoju, bo nie mogli otworzyć drzwi, ale po chwili dali nam nową kartę i przyszedł do nas pracownik i wszystko się wyjaśniło. Drugiego dnia problem polegał na tym, że nie można było zamknąć drzwi, ale wszystko zostało rozwiązane w mgnieniu oka, pracownicy przybyli w krótkim czasie i rozwiązali problem, z czego byłem zadowolony. Personel jest miły, pomocny i miły, a hotel ma swoich animatorów, więc było też bardzo fajnie, a animatorzy też byli świetni :)

W odległości krótkiego spaceru od hotelu znajduje się piękna plaża Magaluf, która jest absolutnie genialna i gorąco polecam wszystkim, aby ją odwiedzili. Okolica jest pełna barów, restauracji i sklepów, więc na pewno nie będziesz się nudzić!

Zuzana P.

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 27.9. - 1.10.2022 Oceniono: Październik 2022

Daję hotelowi 3 gwiazdki, zdjęcia w menu wprowadzają w błąd, ogólnie niższa średnia.

Jedzenie było dobre, dieta urozmaicona, smakowało całkiem nieźle. ALE oferta all inc. obejmuje śniadanie, obiad, kolację, wodę i kawę. Za wszystko inne trzeba zapłacić. Jeśli chcesz piwo lub drinka z baru przy basenie, potrzebujesz portfela - za plastikowe kubki wymagana jest kaucja.

Wydawało mi się, że to hostel - wymeldować się, zameldować, o nic nie pytać... Byliśmy też w niemałym szoku, że musieliśmy opuścić pokój o 10:45, ale instrukcja mówiła, że do 12:00. Komunikacja jest po prostu STRASZNA!

Plaża była ładna, okolica też ładna, morze ładne i czyste, podobało nam się za to, że był to koniec września.

Damian Kulesza

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 21.9. - 26.9.2021 Oceniono: Wrzesień 2021