Hotel HSM Atlantic Park

Ocena: 4/5

Hiszpania, Majorka, Magaluf

od 2 106 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny w nadchodzących miesiącach

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Numer hotelu: 25 974

Opis kontrahenta

Opis ogólny:Około 400 m od piaszczystej plaży leży hotel HSM Atlantic Park Hotel. Na plaży leżaki do opalania i parasole słoneczne dostępne są za opłatą. Do turystycznego centrum jest ok. 500 m. Miasto Santa Ponsa jest oddalone o około 8 km (Calvia około 9 km, Palma de Mallorca około 15 km). Do najbliższego supermarketu można dotrzeć po ok. 600 m. Najbliższe bary i restauracje znajdują się w odległości ok. 400 m. Najbliższa dyskoteka oddalona jest o około 900 m. Z hotelu można wygodnie dotrzeć do następujących atrakcji: Pirates Adventure (ok. 100 m), Katmandu Park (ok. 1,3 km) oraz Marineland (ok. 7 km). Wypożyczalnia samochodów i przystanek autobusowy (bezpośrednio przy hotelu) zapewniają mobilność na wakacjach. Lotnisko (PMI) położone jest ok. 25 km od hotelu.Wyposażenie :Ten 9-piętrowy hotel, częściowo odnowiony w 2023 roku, został zaprojektowany w stylu śródziemnomorskim i oddaje do dyspozycji gości 242 pokoi. Hotel posiada całodobową recepcję (check-in od godz. 14:00, check-out do godz. 12:00), lobby z barem, 2 windy oraz klimatyzację. W hotelu znajduje się restauracja i bar z przekąskami. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi. Na zewnątrz hotelu dzieci mogą korzystać z placu zabaw. Poza tym hotel posiada salę konferencyjną z dostępem do Internetu. Usługa prania oraz opieka medyczna są dostępne odpłatnie.Basen:Na terenie zewnętrznym hotelu znajduje się basen ze słodką wodą z oddzielnym basenikiem dla dzieci. W strefie basenowej są dostępne parasole słoneczne i leżaki do opalania (bezpłatnie). Znajdujący się przy basenie bar umożliwia gościom relaks nad wodą przy drinku.Wyżywienie:Śniadanie (serwowane w godzinach 08:00 - 10:30) w formie szwedzkiego stołu. Opcja częściowego wyżywienia obejmuje śniadanie i kolację. Pełne wyżywienie Plus obejmuje śniadanie, obiad i kolację jak również napoje podczas posiłków. All Inclusive Light: śniadanie, obiad i kolacja. Napoje bezalkoholowe (10:00 - 00:00). Dodatkowo przekąski, woda, piwo, wino, kawa i herbata oraz ciasta i wyroby cukiernicze w określonych godzinach.Sport/czas wolny:Aktywności sportowe i rekreacyjne: siatkówka, tenis stołowy (bezpłatnie), rzutki (bezpłatnie), kort tenisowy (za dodatkową opłatą), bilard (za opłatą) i piłka nożna. Pole golfowe oddalone jest od hotelu o około 2 km. Miłośnicy jednośladów korzystać mogą z wypożyczalni rowerów. W ramach rozrywki dorośli mogą skorzystać z programu animacyjnego z wieczornymi pokazami. Opieka nad dziećmi: program animacji i mini klub (dla dzieci w wieku od 8 - 12 lat).Informacje dodatkowe:Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku, niemiecku, francusku i po hiszpańsku. Dostępne opcje płatnicze: Eurocard/MasterCard oraz Visa.

WYŻYWIENIE

WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski

DOKONANIE REZERWACJI

Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).

PRZEPISY WIZOWE, PASZPORTOWE, SANITARNE

Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.

PRZELOT LINIAMI RESJOWYMI - WARUNKI

Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon) pochodzą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane i zmieniane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji).
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej.Warunki przewozów wybranych przewoźników:
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg.
Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
CORENDON - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.

CENA ZAWIERA/NIE ZAWIERA

Oferta z przelotamami SAMOLOTEM LINIOWYM/TANIMI LINIAMI LOTNICZYMI (dynamiczne pakietowanie):
Cena zawiera: ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), bilet lotniczy, zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00 - godziny mogą się wahać w zależności od decyzji dyrekcji), wyżywienie w/g opisu, opłaty lotniskowe i paliwowe, podatek VAT,  odprawę online w przypadku przelotów linią Ryanair/Wizzair, transfer.
OBSŁUGA PRZEDSTAWICIELA: nie zawiera obsługi polskojęzycznego przedstawiciela. Klienci otrzymują numer alarmowy do biura na 2 dni przed wylotem.
Cena nie zawiera: bagażu głównego (możliwość dokupienia), standardowej obsługi rezydenta (spotkania informacyjnie), dodatkowych opłat klimatycznych, podatków turystycznych.
NIE ZAWIERA TRANSFERU w przypadku hoteli w Palma de Mallorca. 
Oferta liniami lotniczymi Wizzair nie zawiera miejsc obok siebie - możliwe do dokupienia.

RODZAJ OFERTY- DYNAMICZNE PAKIETOWANIE

W przypadku przelotów regularnymi liniami rejsowymi oferta jest realizowana w systemie DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu.
W przypadku większości ofert z Dynamicznego Pakietowania na miejscu Klienci są pod telefoniczną opieką anglojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta. Klienci mają możliwość kontaktu w języku polskim pod alarmowym numerem telefonu (szczegółowe informacje podawane są w dokumentach podróży). Oferta pochodząca z dynamicznego pakietowania nie oferuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem.
Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Oferta nie zawiera bagażu głównego. Warunki bagażu danej linii sprawdź w opisie oferty. Podstawa ceny zawiera transfer lotnisko-hotel-lotnisko (brak transferu do hoteli w miejscowości Palma de Mallorca)

Ważne informacje

Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 400 m
  • Odległość od centrum miasta Centrum miasta 500 m
  • Odległość od lotniska Lotnisko 28 km
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Leżaki i parasole przy basenie Leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Minibar, Bar Minibar tak
  • Lódowka Lódowka tak
  • Kącik dziecięcy, Plac zabaw, Basen dla dzieci Kącik dziecięcy tak
  • Tenis, Siatkówka Tenis tak
  • Golf Golf tak
  • Zjeżdżalnie Zjeżdżalnie tak
  • Hotel przy ulicy Hotel przy ulicy tak
  • Programy animacyjne Programy animacyjne tak
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych Ułatwienia dla niepełnosprawnych tak
  • Zwierzęta dozwolone Zwierzęta dozwolone tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Recepcja 24h Recepcja 24h tak
  • Wypożyczalnia rowerów Wypożyczalnia rowerów tak

Opinie o hotelu

Ocena 3,8 / 5
Travelplanet

Dobry (Na podstawie 5 opinii)

Zakwaterowanie 4,1 / 5

Wyżywienie 3,4 / 5

Okolica 3,9 / 5

Cena 3,6 / 5

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

305. najwyższa ocena z 2367 hoteli w Majorka

Piotr O.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 1.10. - 8.10.2023 Oceniono: Październik 2023

HSM Atlantic Park Ocena: 4/5 Hiszpania, Majorka

Wszystko jak najlepszym porządku otrzymaliśmy transfer z lotniska do hotelu jaki z hotelu na lotniska z szybką i łatwą do zrozumienia instrukcją jak dotrzeć do transferu hotel czysty przyjemny urozmaicony śniadania jesteśmy zadowoleni

Wszystko jak najlepszym porządku otrzymaliśmy transfer z lotniska do hotelu jaki z hotelu na lotniska z szybką i łatwą do zrozumienia instrukcją jak dotrzeć do transferu hotel czysty przyjemny urozmaicony śniadania jesteśmy zadowoleni

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Hotel jak w najlepszym porządku codziennie wymienione ręczniki czysty wygodne łóżka obsługa bardzo obsługa bardzo miła

Wyżywienie
Wyżywienie urozmaicone każdy coś po ciebie Może wybrać bardzo duży wybór

Obsługa w hotelu
Pracownicy chociaż bardzo mili i pomocni

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Jolanta

Ocena 4,6 / 5

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

HSM Atlantic Park Ocena: 4/5 Hiszpania, Majorka

Przeżyliśmy cudownych 7 dni na Majorce, w komfortowym hotelu dzięki uczynnej, miłej obsludze.

To na długo pozostanie w naszych sercach

Przeżyliśmy cudownych 7 dni na Majorce, w komfortowym hotelu dzięki uczynnej, miłej obsludze.

To na długo pozostanie w naszych sercach

Zakwaterowanie 4,9 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Filtruj opinie

Piotr O.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 1.10. - 8.10.2023 Oceniono: Październik 2023

HSM Atlantic Park Ocena: 4/5 Hiszpania, Majorka

Wszystko jak najlepszym porządku otrzymaliśmy transfer z lotniska do hotelu jaki z hotelu na lotniska z szybką i łatwą do zrozumienia instrukcją jak dotrzeć do transferu hotel czysty przyjemny urozmaicony śniadania jesteśmy zadowoleni

Wszystko jak najlepszym porządku otrzymaliśmy transfer z lotniska do hotelu jaki z hotelu na lotniska z szybką i łatwą do zrozumienia instrukcją jak dotrzeć do transferu hotel czysty przyjemny urozmaicony śniadania jesteśmy zadowoleni

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Hotel jak w najlepszym porządku codziennie wymienione ręczniki czysty wygodne łóżka obsługa bardzo obsługa bardzo miła

Wyżywienie
Wyżywienie urozmaicone każdy coś po ciebie Może wybrać bardzo duży wybór

Obsługa w hotelu
Pracownicy chociaż bardzo mili i pomocni

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Jolanta

Ocena 4,6 / 5

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

HSM Atlantic Park Ocena: 4/5 Hiszpania, Majorka

Przeżyliśmy cudownych 7 dni na Majorce, w komfortowym hotelu dzięki uczynnej, miłej obsludze.

To na długo pozostanie w naszych sercach

Przeżyliśmy cudownych 7 dni na Majorce, w komfortowym hotelu dzięki uczynnej, miłej obsludze.

To na długo pozostanie w naszych sercach

Zakwaterowanie 4,9 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Basia

Ocena 4,7 / 5

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

HSM Atlantic Park Ocena: 4/5 Hiszpania, Majorka

Lokalizacja na samym koncu Magaluf wiec spokojnie, spacerkiem 5 min na plze przy ktorej fajne knajpki z pysznym jedzeniem.

Lokalizacja na samym koncu Magaluf wiec spokojnie, spacerkiem 5 min na plze przy ktorej fajne knajpki z pysznym jedzeniem.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Renata

Ocena 5,0 / 5

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

HSM Atlantic Park Ocena: 4/5 Hiszpania, Majorka

Hotel bardzo duży, ale przy tym dokonały, rewelacyjne wyżywienie bardzo urozmaicona kuchnia, bardzo dobre jakościowo produkty, fantastyczna obsługa, bardzo blisko do centrum rozrywkowego gdzie wieczorem można iść potańczyć. Hotel gorąco polecam dla wszystkich: starszych, młodszych, par, rodzin. Pokoje są z bardzo ładnym widokiem, przestronne codziennie sprzątane, bardzo ładna łazienka. Wi Fi bezpłatne.

Hotel bardzo duży, ale przy tym dokonały, rewelacyjne wyżywienie bardzo urozmaicona kuchnia, bardzo dobre jakościowo produkty, fantastyczna obsługa, bardzo blisko do centrum rozrywkowego gdzie wieczorem można iść potańczyć. Hotel gorąco polecam dla wszystkich: starszych, młodszych, par, rodzin. Pokoje są z bardzo ładnym widokiem, przestronne codziennie sprzątane, bardzo ładna łazienka. Wi Fi bezpłatne.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Alina

Ocena 4,5 / 5

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

HSM Atlantic Park Ocena: 4/5 Hiszpania, Majorka

Dużym plusem hotelu jest jego położenie na obrzeżach miasta, z dala od zgiełku ale mimo to wszędzie blisko. W mieście każdy może znaleźć coś dla siebie , i nocne życie i urokliwe miejsca na przyjemne spacery w ciszy. Jedzenie w hotelu smaczne i duży wybór . Miejsce warte polecenia i hotel i Magaluf i na pewno Majorka.

Dużym plusem hotelu jest jego położenie na obrzeżach miasta, z dala od zgiełku ale mimo to wszędzie blisko. W mieście każdy może znaleźć coś dla siebie , i nocne życie i urokliwe miejsca na przyjemne spacery w ciszy. Jedzenie w hotelu smaczne i duży wybór . Miejsce warte polecenia i hotel i Magaluf i na pewno Majorka.

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (1)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować