Atuty oferty

Opis hotelu

Opinia Doradcy Travelplanet.pl - Karolina

Rozległy hotel w centrum rozrywkowego miasta

Hotel jest położony w samym centrum El Arenal jednak mimo takiego położenia odznacza się rozległym terenem oraz niską zabudową. Hotel składa się z 8 budynków oraz kilku basenów. W hotelu jest bardzo dużo gości, cały czas coś się dzieje, jest muzyka, jest tłoczno, głośno i gwarno. Dlatego też polecam którym nie zależy na ciszy i spokoju. Większość klientów to imprezowicze ale hotel ten wybierają też rodziny z dziećmi. Hotel składa się z kilku budynków o różnym standardzie. Pokoje ekonomiczne położone są w budynku po drugiej stronie ulicy, mają standard 2* i polecane są dla osób niewymagających, którym nie zależy na standardzie oraz widoku. Najładniejsze pokoje i najwyższy standard znajdziemy w części o nazwie Copacabana, jest to nowo otwarta część hotelu, którą mogę śmiało polecić, dalej od zgiełku w otoczeniu zieleni. Dla rodzin z dziećmi dobrą alternatywą będzie też część hotelu o nazwie Hawana. Pokoje są nowsze i w spokojniejszej części. Hotel polecam szczególnie osobą nastawionym na rozrywki, korzystanie z uroków miasta lub lubiącym gwarne i tłoczne miejsca.

Polecam dla: dla par, dla osób niepełnosprawnych, dla miłośników życia nocnego, dla singli, dla aktywnych

Zobacz szczegółowe oceny

Lokalizacja: 4.0
Pokój: 3.0
Posiłki: 4.0
Basen: 4.0
Czystość: 4.0
Obsługa: 4.0


Informacje o destynacji

Szanowni Państwo, chcielibyśmy poinformować, że klienci TOP Touristik, podczas pobytu na destynacjach, są obsługiwani przez anglojęzycznego lub niemieckojęzycznego przedstawiciela, dostępnego tylko i wyłącznie telefonicznie 24h/dobę. W hotelach klienci znajdą foldery informacyjne o wycieczkach fakultatywnych itp. oraz nasz numer telefonu. Jeżeli klient chce zarezerwować wycieczkę, może do naszadzwonić, wtedy personel odwiedzi klienta w hotelu.

Ważne informacje

Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

Cena zawiera

Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż .

Położenie

Hotel Palma Bay Club znajduje się w spokojnej dzielnicy El Arenal. Do plaży jest około 350 m. Do centrum z licznymi lokali rozrywkowych, barów i restauracji można dojść w ciągu 5 minut. Lotnisko Palma de Mallorca znajduje się w odległości około 6 km.

Wyposażenie

Ośrodek wypoczynkowy oferuje 525 pokoi. Do dyspozycji gości jest lobby oraz recepcja. Większość pięter osiągalna jest za pomocą windy. Na miejscu znajduje się sejf i kantor wymiany walut. Wi-Fi (odpłatnie) umożliwia dostęp do internetu również w pomieszczeniach ogólnodostępnych. Do dyspozycji gości jest restauracja, jadalnia i bar. W artykuły codziennego użytku możecie Państwo zaopatrzyć się w supermarkecie. W sklepie z pamiątkami nabyć można drobiazgi upamiętniające pobyt. W obrębie kompleksu znajduje się malowniczy ogród i plac zabaw. Do Państwa dyspozycji jest również kiosk z prasą, sala telewizyjna i pokój zabaw dla dzieci. Goście przybywający własnym autem skorzystać mogą z parkingu. Do pozostałych świadczonych usług należą opieka nad dziećmi, opieka medyczna i pralnia. Podróżnych preferujących zapoznanie się z okolicą w sposób aktywny ucieszy z pewnością możliwość wypożyczenia rowerów (odpłatnie).

Pokoje

Kabiny wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie i łazienkę. Większość kabin posiada balkon z widokiem na okolicę. W pokoju znajduje się sejf. Dopełnieniem wyposażenia jest internet, telefon, telewizor i Wi-Fi (odpłatnie). Dostępne są kabiny przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Łazienki dysponują prysznicem i wanną. W łazience goście znajdą suszarkę do włosów. Istnieje również możliwość rezerwacji kwatery z łazienką dla osób niepełnosprawnych.

Oferta sportowo-rozrywkowa

Na terenie obiektu znajduje się basen otwarty oraz brodzik dla dzieci. Do dyspozycji gości jest również taras, leżaki oraz parasole przeciwsłoneczne. O Państwa pełne odprężenie zadba kąpiel w jacuzzi. Na miejscu znajduje się bar z przekąskami. Urozmaicenie stanowią liczne i różnorodne aktywności rekreacyjne oferowane w kompleksie, jak np. rower / rower górski, tenis ziemny, boccia, siatkówka plażowa, siatkówka, minigolf, golf, padel tenis i strzelanie z łuku. Aqua fitness to niewątpliwa atrakcja dla entuzjastów sportów wodnych. Bogata oferta sportowa wewnątrz ośrodka wypoczynkowego obejmuje studio fitness, tenisa stołowego, bilard, darta i zajęcia gimnastyczne. W kompleksie znajdziecie Państwo Strefę Wellness z sauną, zabiegami masażu i solarium. Program animacyjny, dyskoteka i miniklub zapewnią Państwu doskonałą zabawę w czasie wolnym.

Wyżywienie

Dostępne warianty żywieniowe to nocleg ze śniadaniem, wyżywienie częściowe, wyżywienie pełne i opcja all inclusive. W ofercie gastronomicznej znajdują się śniadanie, obiad i kolacja. Polecamy również przekąski. Dostępne są napoje bezalkoholowe i napoje alkoholowe.

All inclusive

Obejmuje śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu, przekąski, lody oraz lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe od około 10:00 do około 23:00.

Karty kredytowe

W obiekcie akceptowane są następujące karty kredytowe: Visa i MasterCard.

Podatki – Baleary

Szanowni państwo przypominamy, iż na terenie Balearów (Majorka i wszystkie pozostałe wyspy) od dnia 01.07.2016 obowiązuje w hotelach podatek turystyczny. Powyższy podatek płatny jest bezpośrednio w recepcji hotelowej przy zakwaterowaniu i pobycie powyżej 12 godzin. Podatek dotyczy osób od 16 roku życia.

Hotel 5*/4* Superior - 2 Euro/osoba/noc 01.07. - 31.10. (1 Euro/osoba/noc 01.11. - 30.04.)

Hotel 4*/3* Superior - 1,5 Euro/osoba/noc 01.07. - 31.10. (0,75 Euro/osoba/noc 01.11. - 30.04.)

Hotel 1*-3* - 1 Euro/osoba/noc 01.07. - 31.10. (0,5 Euro/osoba/noc 01.11. - 30.04.)



Apartamenty wakacyjne (4 klucze) 2 Euro/osoba/noc 01.07. - 31.10. (1 Euro/osoba/noc 01.11. - 30.04.)

Apartamenty wakacyjne (3 klucze Superior) 1,5 Euro/osoba/noc 01.07. - 31.10. (0,75 Euro/osoba/noc 01.11-30.04)

Apartamenty wakacyjne (1-3 klucze) 1 Euro/osoba/noc 01.07. - 31.10. (0,5 Euro/osoba/noc 01.11-30.04)



Hotele wielskie/Finca 1 Euro/osoba/noc 01.07. - 31.10. (0,5 Euro/osoba/noc 01.11. - 30.04.)

Hostele, pensjonaty i kempingi 0,5 Euro/osoba/noc 01.07. - 31.10. (0,25 Euro/osoba/noc 01.11. - 30.04.)

Schroniska 0,5 Euro/osoba/noc 01.07. - 31.10. (0,25 Euro/osoba/noc 01.11. - 30.04.)

Statki wycieczkowe 1 Euro/osoba/noc 01.07. - 31.10. (0,5 Euro/osoba/noc 01.11. - 30.04.).



Zmiana jest możliwa. Nie ponosimy żadnej odpowiedzialności.

Check-in / Check-out

Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:

- zaczyna się meldunkiem - od godziny 14:00 w dniu przyjazdu 

- kończy się po wymeldowaniu - do godziny 12:00 w dniu wyjazdu 

Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.

Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.

W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.

Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

Kaucja w hotelach - Deposit

Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji  lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji.Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.

Informacje odnośnie przelotów samolotem

Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.

W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą (*). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się.

+ W przypadku czarterów np. Smart Wings, Travel Service, Enter Air cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg.

++ Ryanair (FR), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x20x25 cm, max. 10 kg.

Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład):  od 70 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x20x25 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów). *Bagaż rejestrowany: 265 - 400 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in.

++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg.

Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład): od 75 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów. *Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 200 - 450 PLN.

++ Easyjet (U2): 55x40x23 , *Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 250 - 300 PLN.

+++ LOT (LO), Lufthansa (LH), Air France (AF), KLM (KL), TAP (TP), British Airways (BA), Alitalia (AZ), El Al (LY): 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 280 - 400 PLN.

Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu.

Wszelkie informacje odnośnie limitów bagażu oraz serwisu pokładowego w cenie przelotu wszystkich linii lotniczych, z którymi współpracuje TOP Touristik znajdziecie Państwo na naszej stronie www.TOPtouristik.pl w zakładce Wszystko o lataniu/bagaż:

www.vcms.eu/upload/getbyid/260107/Airlines_Policies.pdf

Podatek turystyczny
Przy zakwaterowaniu od Klientów pobierany jest obowiązkowy podatek turystyczny. Jego wysokość zależy od lokalnej kategorii danego hotelu i wynosi od 2,20 EUR (obiekty 1-3 gwiazdkowe) do 4,40 EUR (obiekty 5 gwiazdkowe) od osoby powyżej 16 roku życia za dzień.

* Udogodnienia:

  • Bez paszportu
  • Kurorty nadmorskie
  • Dla rodzin z dziećmi
  • Fitness / siłownia
  • Basen odkryty
  • Przedszkole
  • Blisko lotniska
  • Sport
  • Tenis
  • Minigolf
  • Dostęp do internetu
  • Klimatyzacja
* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu

Dokumenty podróży:

Lokalizacja

Opinie

Znasz ten hotel? Podziel się opinią! Dodaj opinię
3.9

Ocena klientów
na podstawie 15 dodanych opinii

Lokalizacja: 4,1
Pokój: 3,5
Posiłki: 4,1
Basen: 4,2
Czystość: 3,9
Obsługa: 4,2
Klienci polecają hotel dla:
  • aktywnych
  • par
  • seniorów
  • singli
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • 3.6
    ( kwiecień 2019 )

    Nie było tak źle

    Ogolne wrażenie jest dobre. Zameldowania nas do budynku Rio Bay. Mimo zgłoszenia o awarii umywalki zaraz po zakwaterowaniu do czasu wyjazdu nie usunięta została awaria. Minusem są kolejki i oczekiwanie na wolny stolik w porze obiadowe.
    Ogolne wrażenie jest dobre. Zameldowania nas do budynku Rio Bay. Mimo zgłoszenia o awarii umywalki zaraz po zakwaterowaniu do czasu wyjazdu nie usunięta została awaria. Minusem są kolejki i oczekiwanie na wolny stolik w porze obiadowe.
  • 3.4
    ( kwiecień 2019 )

    Hotel średni.

    Trafiliśmy do budynku Sahara do pokoju ekonomicznego. Jeśli ktoś szuka tu pobytu na wymarzone wakacje to nie polecam. Jest to jednogwiazdkowy hotel należący do kompleksu Palma Bay. Pokój bardzo mały, łóżka na kółkach które się non stop rozjezdzaja. Łazienka również malutka. My byliśmy nastawieni na zwiedzanie więc tylko wracaliśmy się przespać. Wyżywienie natomiast bardzo dobre lecz w tym czasie pracuje tylko jedna kuchnia więc w restauracji panuje wieczny haos. Czasem na kolację trzeba było czekać na miejsce przy stoliku, wtedy pani nawet nie wpuszczała do restauracji. Jako wyspę na zwiedzanie mogę polecić. Piękne miejsca do zwiedzania oczywiście samochodem, bo komunikacja nie dojedzie się w piękne zakątki tej wyspy.
    Trafiliśmy do budynku Sahara do pokoju ekonomicznego. Jeśli ktoś szuka tu pobytu na wymarzone wakacje to nie polecam. Jest to jednogwiazdkowy hotel należący do kompleksu Palma Bay. Pokój bardzo mały, łóżka na kółkach które się non stop rozjezdzaja. Łazienka również malutka. My byliśmy nastawieni na zwiedzanie
    więc tylko wracaliśmy się przespać. Wyżywienie natomiast bardzo dobre lecz w tym czasie pracuje tylko jedna kuchnia więc w restauracji panuje wieczny haos. Czasem na kolację trzeba było czekać na miejsce przy stoliku, wtedy pani nawet nie wpuszczała do restauracji. Jako wyspę na zwiedzanie mogę polecić. Piękne miejsca do zwiedzania oczywiście samochodem, bo komunikacja nie dojedzie się w piękne zakątki tej wyspy.
  • 3.8
    ( wrzesień 2018 )

    Nasza opinia, bez szału ale nie było tragedii.

    Hotel położony w bardzo dobrej lokalizacji, blisko plaża, restauracje i całodobowy market. Ciasne, ciemne pokoje, mała toaleta, w której był zapchany odpływ prysznicowy i brak jakichkolwiek wieszaków na mokre rzeczy. Jakość jedzenia średnia, ale przez zróżnicowane posiłki każdy mógł znaleźć coś dla siebie. Duża liczba basenów o różnym stopniu zasłonecznienia (pod koniec sezonu nie było problemu ze znalezieniem miejsca zarówno w słońcu jak i w cieniu). W całym kompleksie i na stołówce było bardzo czysto, natomiast w pokojach była zmywana tylko podłoga i ścielone łóżko. Obsługa bardzo miła, uśmiechnięta i służąca pomocą. Super ekipa animatorów potrafiąca porwać do zabawy nie tylko dzieci ale także starszych wczasowiczów.
    Hotel położony w bardzo dobrej lokalizacji, blisko plaża, restauracje i całodobowy market. Ciasne, ciemne pokoje, mała toaleta, w której był zapchany odpływ prysznicowy i brak jakichkolwiek wieszaków na mokre rzeczy. Jakość jedzenia średnia, ale przez zróżnicowane posiłki każdy mógł znaleźć coś dla siebie.
    Duża liczba basenów o różnym stopniu zasłonecznienia (pod koniec sezonu nie było problemu ze znalezieniem miejsca zarówno w słońcu jak i w cieniu). W całym kompleksie i na stołówce było bardzo czysto, natomiast w pokojach była zmywana tylko podłoga i ścielone łóżko. Obsługa bardzo miła, uśmiechnięta i służąca pomocą. Super ekipa animatorów potrafiąca porwać do zabawy nie tylko dzieci ale także starszych wczasowiczów.
  • 4.0
    ( wrzesień 2016 )

    w porządku

    kompleks hoteli budynków składających się z niby 3 gwiazdek reszta z jednej gwiazdki, nas zakwaterowanie na początku w nowo wyremontowanym trzygwiazdkowym w budynku Rio w którym balkon wychodzi na małą studnie z której śmierdziało, w recepcji po krótkiej rozmowie przekwaterowano nas do budynku Habana który był starszy ale było czysto i schludnie łóżka na kółkach potrafiły rozjeżdżać się od siebie ,ręczniki codziennie zmieniane czysta ale już od zużycia niektóre był nic spokoju nie zginęła chociaż było na wierzchu z pokoju nie zginęło chociaż było na wierzchu. jedzenie jak to jedzenie w tak dużym kompleksie na dwoje babka wróżyła nie najwyższych lotów ale każdy znajdzie coś dla siebie, obsługa barmani w porządku mili są pomocni, dużym plusem według mnie byli animatorzy uśmiechnięci w tym 1 Polak Piotrek cel Pedro. odległość do morza dosłownie kilka minut cały pobyt na Plus
    kompleks hoteli budynków składających się z niby 3 gwiazdek reszta z jednej gwiazdki, nas zakwaterowanie na początku w nowo wyremontowanym trzygwiazdkowym w budynku Rio w którym balkon wychodzi na małą studnie z której śmierdziało, w recepcji po krótkiej rozmowie przekwaterowano nas do budynku Habana
    który był starszy ale było czysto i schludnie łóżka na kółkach potrafiły rozjeżdżać się od siebie ,ręczniki codziennie zmieniane czysta ale już od zużycia niektóre był nic spokoju nie zginęła chociaż było na wierzchu z pokoju nie zginęło chociaż było na wierzchu. jedzenie jak to jedzenie w tak dużym kompleksie na dwoje babka wróżyła nie najwyższych lotów ale każdy znajdzie coś dla siebie, obsługa barmani w porządku mili są pomocni, dużym plusem według mnie byli animatorzy uśmiechnięci w tym 1 Polak Piotrek cel Pedro. odległość do morza dosłownie kilka minut cały pobyt na Plus
  • 4.0
    ( wrzesień 2016 )

    dobry hotel za ta cene

    Uwazam ze za ta cene hotel jest calkowicie przyzwoity,zaplacilismy okolo 140 zl za osobe za dobe,all inclusiv,.Mielismy malenki ale czysty pokoj w budynku acapulco.Pokoj wymaga remontu gruntownego,brakuje lodowki,jednak w sumie mial wszystko co potrzeba.<br />Jedzenie na stolowce oraz jej obsluga swietne,przekaski w snack barze baaardzo dobre,przy basenie tez pycha.dla dzieciakow lody,slush ice,pizza,hot dogi itp.kazdy znajdzie cos smcznego dla siebie.<br />na terenie kompleksu baseny,brodziki,plac zabaw,mini klub i sklepik calo dobowy,<br />odleglosc od plazy i promenady idealna,max 300m.<br />Jest to hotel dla nie wymagajacych lusksusow,ale majacy wszystko co potzreba.
    Uwazam ze za ta cene hotel jest calkowicie przyzwoity,zaplacilismy okolo 140 zl za osobe za dobe,all inclusiv,.Mielismy malenki ale czysty pokoj w budynku acapulco.Pokoj wymaga remontu gruntownego,brakuje lodowki,jednak w sumie mial wszystko co potrzeba.
    Jedzenie na stolowce oraz jej obsluga swietne,przekaski
    w snack barze baaardzo dobre,przy basenie tez pycha.dla dzieciakow lody,slush ice,pizza,hot dogi itp.kazdy znajdzie cos smcznego dla siebie.
    na terenie kompleksu baseny,brodziki,plac zabaw,mini klub i sklepik calo dobowy,
    odleglosc od plazy i promenady idealna,max 300m.
    Jest to hotel dla nie wymagajacych lusksusow,ale majacy wszystko co potzreba.
  • 3.0
    ( maj 2016 )

    UWAGA NA TEN HOTEL !!!

    Nie polecam z uwagi na fakt meldowania turystów w pierwszej kolejności do budynków znajdujących się po drugiej stronie ulicy. Zanim zarezerwowałam ten hotel kilkakrotnie dopytywałam czy na pewno rezerwuje pokój w budynkach znajdujących się wewnątrz resortu. Po przyjeździe do hotelu okazało się, że nikogo to nie interesuje i pokój otrzymaliśmy w budynku za bramą. Nasz pobyt w tym pokoju zakończył się po niespełna 3 minutach... koszmarny smród odchodów wymieszanych z lizolem; brud oraz zupełnie inne warunki niż te opisywane w ofercie. Pomimo naszych dwugodzinnych próśb Pan z recepcji nie chciał zmienić nam pokoju, nikt nie pofatygował się aby pójść do pokoju i zobaczyć co reklamujemy. O drugiej w nocy zmienialiśmy na własny koszt hotel ( koszt 71 euro za noc ze śniadaniem). Dnia następnego okazało się, iż nasz pokój na nas czekał ( czysty, pachnący w wyremontowanej części resortu i co ważne zbliżony do tego co opisano w ofercie). Przeproszono nas i zaproponowano abyśmy wrócili. Zmiana budynku noclegowego powodowała również zmianę bransoletki a co za tym idzie miejsca spożywania posiłków. Szkoda, że taki falstart hotelu przysłania jego walory - naprawdę dobra obsługę szczególnie w restauracjach oraz dobre jedzenie. Koszmar zmiany hotelu w nocy oraz olewający stosunek recepcjonisty sprawił, iż nigdy nie wrócilibyśmy do tego hotelu. Fakt bukowania przyjezdnych do gorszej jakości pokoi i zmiana ich następnego dnia pod wpływem reklamacji wydaje się być metoda standardowa dla tego miejsca. Sa też tacy, którzy wyprowadzają się z tego miejsca- hoteli obok jest naprawdę dużo. W recepcji spokojnie dogadamy się w języku niemieckim i angielskim...chociaż jak pojawia się problem nagle następuje amnezja u niektórych pracowników. Strata czasu , strata pieniędzy na zmiany hotelu ( dochodzić roszczeń musimy w sądzie bo biuro odmawia uznania reklamacji, chociaż nikt z pracowników również nie pojawił się w tym miejscu aby zweryfikować co reklamujemy) a przede wszystkim stres towarzyszący nie sa warte aby decydować się na wyjazd do tego hotelu.
    Nie polecam z uwagi na fakt meldowania turystów w pierwszej kolejności do budynków znajdujących się po drugiej stronie ulicy. Zanim zarezerwowałam ten hotel kilkakrotnie dopytywałam czy na pewno rezerwuje pokój w budynkach znajdujących się wewnątrz resortu. Po przyjeździe do hotelu okazało się, że nikogo
    to nie interesuje i pokój otrzymaliśmy w budynku za bramą. Nasz pobyt w tym pokoju zakończył się po niespełna 3 minutach... koszmarny smród odchodów wymieszanych z lizolem; brud oraz zupełnie inne warunki niż te opisywane w ofercie. Pomimo naszych dwugodzinnych próśb Pan z recepcji nie chciał zmienić nam pokoju, nikt nie pofatygował się aby pójść do pokoju i zobaczyć co reklamujemy. O drugiej w nocy zmienialiśmy na własny koszt hotel ( koszt 71 euro za noc ze śniadaniem). Dnia następnego okazało się, iż nasz pokój na nas czekał ( czysty, pachnący w wyremontowanej części resortu i co ważne zbliżony do tego co opisano w ofercie). Przeproszono nas i zaproponowano abyśmy wrócili. Zmiana budynku noclegowego powodowała również zmianę bransoletki a co za tym idzie miejsca spożywania posiłków. Szkoda, że taki falstart hotelu przysłania jego walory - naprawdę dobra obsługę szczególnie w restauracjach oraz dobre jedzenie. Koszmar zmiany hotelu w nocy oraz olewający stosunek recepcjonisty sprawił, iż nigdy nie wrócilibyśmy do tego hotelu. Fakt bukowania przyjezdnych do gorszej jakości pokoi i zmiana ich następnego dnia pod wpływem reklamacji wydaje się być metoda standardowa dla tego miejsca. Sa też tacy, którzy wyprowadzają się z tego miejsca- hoteli obok jest naprawdę dużo. W recepcji spokojnie dogadamy się w języku niemieckim i angielskim...chociaż jak pojawia się problem nagle następuje amnezja u niektórych pracowników. Strata czasu , strata pieniędzy na zmiany hotelu ( dochodzić roszczeń musimy w sądzie bo biuro odmawia uznania reklamacji, chociaż nikt z pracowników również nie pojawił się w tym miejscu aby zweryfikować co reklamujemy) a przede wszystkim stres towarzyszący nie sa warte aby decydować się na wyjazd do tego hotelu.
  • 4.7
    ( wrzesień 2014 )

    Ok.

    Ocena ogólna: ok.<br />Zakwaterowanie: Cały kompleks hotelowy składa się z budynków hotelowych oraz bungalowów. Jeśli chodzi o poziom warunków zakwaterowania w bungalowach, to są one o wiele gorsze niż w okolicznych hotelach. Standard w budynkach hotelowych jest zdecydowanie wyższy. <br />
    Ocena ogólna: ok.
    Zakwaterowanie: Cały kompleks hotelowy składa się z budynków hotelowych oraz bungalowów. Jeśli chodzi o poziom warunków zakwaterowania w bungalowach, to są one o wiele gorsze niż w okolicznych hotelach. Standard w budynkach hotelowych jest zdecydowanie wyższy.

Przewodnik

Wycieczki fakultatywne

Filmy i zdjęcia

Uwaga! Cena uległa zmianie.
Cena za osobę: Kod oferty: 27062019XTOP2639
3 070 - zł %
Zobacz wszystkie warianty
Zapytaj o ofertę »
Teraz płacisz tylko zaliczkę
Cena całkowita:
(dla 2 osób)
6 140
Szczegóły ceny
  •  
 

Zgodnie z ustawą z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych do rezerwacji imprezy turystycznej doliczona zostanie składka, którą Organizator turystyki w całości odprowadza na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny.

Wysokość składki zależna jest od rodzaju transportu oraz miejsca docelowego imprezy i wynosi:

  • 1) 15 PLN/os. – za imprezy lotnicze czarterowe za wyjątkiem imprez, o których mowa w pkt 6;
  • 2) 13 PLN/os. – za imprezy innym środkiem transportu niż loty czarterowe realizowane poza Europę;
  • 3) 10 PLN/os. – za imprezy innym środkiem transportu niż loty czarterowe realizowane w Europie za wyjątkiem imprez, o których mowa w pkt 6;
  • 4) 7 PLN/os. – za imprezy z dojazdem własnym poza Europą;
  • 5) 5 PLN/os. – za imprezy z dojazdem własnym w Europie;
  • 6) 0 PLN – za imprezy realizowane do krajów mających granicę lądową z Polską oraz na terytorium Polski.
Kup na raty 0%
5 x  zł
Oferta w promocji
Rezerwuj za 100 zł
Zapytaj o ofertę »
Cz 27.06.2019
5 dni
Berlin
AI - All Inclusive
TOP Touristik
Wylot:
Ryanair
Cz 27.06.2019
11:20 - Berlin
14:00 - Mallorca
Powrót:
Wt 02.07.2019
14:20 - Mallorca
17:10 - Berlin

Szybki kontakt

Jesteś zainteresowany tą ofertą? Zostaw numer telefonu,
oddzwonimy!
* Wyrażam zgodę na kierowanie do mnie przez Travelplanet.pl S.A. informacji handlowejrozwiń drogą elektroniczną i telefoniczną (zgodnie z art. 172 ust. z 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne).
Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzaćrozwiń Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Proszę o kontakt”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.

Gwarancje Travelplanet.pl

  • 1,4 mln zadowolonych Klientów

    Doświadczeni i profesjonalni konsultanci dobiorą najlepszą ofertę do Twoich potrzeb.

  • Gwarancja Ceny

    Wycieczki kosztują dokładnie tyle, ile u organizatorów!

  • Największa liczba wycieczek

    W jednym miejscu możesz porównać i kupić wakacje od ponad 50 organizatorów.

Zamówienie wstępne
  • (zaliczka + ubezpieczenie)
Zaliczka:
 zł
Rzeczywiste raty 0% - bez odsetek i pierwszej wpłaty. Wybór płatności ratalnej będzie dostępny w dalszych krokach.
Kup na raty 0%:
5 x  zł
Wystarczy 100 zł zaliczki aby zarezerwować tę ofertę. Pozostałą kwotę należy wpłacić do 30 dni przed datą wyjazdu.
Czytaj więcej

Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Dalej”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.

KLAUZULA INFORMACYJNA

ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych na etapie poszukiwania imprezy turystycznej jest Travelplanet.pl S.A. z siedzibą we Wrocławiu, kod pocztowy 53-238, ul. Ostrowskiego 9. W związku z zawarciem i realizacją umowy...

Czytaj całość

Wybrana
oferta:

Palma Bay Club

Liczba osób:
2 dorosłych
Wyżywienie:
Wszystko w cenie
Termin:
Cz 27.06.2019
Wylot z:
Berlin
Cena
6 140
Cz 27.06.2019
5 dni
Berlin
AI - All Inclusive
TOP Touristik
pokój, anneks, balkon, ekonomiczny (RMAX0000BE) 2 841
pokój, standardowy, balkon lub taras (RMSD0000A0) 3 070
pokój, superior, dwuosobowy, balkon lub taras (RMSPDB00A0) 3 615