Atuty oferty

Opis hotelu

Opinia Doradcy Travelplanet.pl - Karolina

Rozległy hotel w centrum rozrywkowego miasta

Hotel jest położony w samym centrum El Arenal jednak mimo takiego położenia odznacza się rozległym terenem oraz niską zabudową. Hotel składa się z 8 budynków oraz kilku basenów. W hotelu jest bardzo dużo gości, cały czas coś się dzieje, jest muzyka, jest tłoczno, głośno i gwarno. Dlatego też polecam którym nie zależy na ciszy i spokoju. Większość klientów to imprezowicze ale hotel ten wybierają też rodziny z dziećmi. Hotel składa się z kilku budynków o różnym standardzie. Pokoje ekonomiczne położone są w budynku po drugiej stronie ulicy, mają standard 2* i polecane są dla osób niewymagających, którym nie zależy na standardzie oraz widoku. Najładniejsze pokoje i najwyższy standard znajdziemy w części o nazwie Copacabana, jest to nowo otwarta część hotelu, którą mogę śmiało polecić, dalej od zgiełku w otoczeniu zieleni. Dla rodzin z dziećmi dobrą alternatywą będzie też część hotelu o nazwie Hawana. Pokoje są nowsze i w spokojniejszej części. Hotel polecam szczególnie osobą nastawionym na rozrywki, korzystanie z uroków miasta lub lubiącym gwarne i tłoczne miejsca.

Polecam dla: dla par, dla osób niepełnosprawnych, dla miłośników życia nocnego, dla singli, dla aktywnych

Zobacz szczegółowe oceny

Lokalizacja: 4.0
Pokój: 3.0
Posiłki: 4.0
Basen: 4.0
Czystość: 4.0
Obsługa: 4.0


Kategoria

***

Region

Majorka, Hiszpania

Plaża

do piaszczystej, publicznej plaży ok. 350 m. Leżaki i parasole za opłatą.

Internet

kącik internetowy i WiFi na terenie całego hotelu za opłatą.

Kategoria lokalna

3 gwiazdki (budynki główne) /1 gwiazdka (budynki boczne).

Ważne informacje

Prosimy o zwrócenie uwagi na rodzaj zarezerwowanego przelotu. W zależności od linii lotniczej limity bagażu głównego mogą wynosić od 30 kg do 0 kg/osoba. (standardowo przy przelotach czarterowych wynoszą 20 kg/osoba).

* Udogodnienia:

  • Bez paszportu
  • Kurorty nadmorskie
  • Dla rodzin z dziećmi
  • Fitness / siłownia
  • Basen odkryty
  • Przedszkole
  • Blisko lotniska
  • Sport
  • Tenis
  • Minigolf
  • Dostęp do internetu
  • Klimatyzacja
* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu

Dokumenty podróży:

Lokalizacja

Opinie

Znasz ten hotel? Podziel się opinią! Dodaj opinię
4.0

Ocena klientów
na podstawie 16 dodanych opinii

Lokalizacja: 4,1
Pokój: 3,6
Posiłki: 4,1
Basen: 4,3
Czystość: 3,9
Obsługa: 4,3
Klienci polecają hotel dla:
  • aktywnych
  • par
  • seniorów
  • singli
  • miłośników życia nocnego
  • 3.6
    ( kwiecień 2019 )

    Nie było tak źle

    Ogolne wrażenie jest dobre. Zameldowania nas do budynku Rio Bay. Mimo zgłoszenia o awarii umywalki zaraz po zakwaterowaniu do czasu wyjazdu nie usunięta została awaria. Minusem są kolejki i oczekiwanie na wolny stolik w porze obiadowe.
    Ogolne wrażenie jest dobre. Zameldowania nas do budynku Rio Bay. Mimo zgłoszenia o awarii umywalki zaraz po zakwaterowaniu do czasu wyjazdu nie usunięta została awaria. Minusem są kolejki i oczekiwanie na wolny stolik w porze obiadowe.
  • 3.4
    ( kwiecień 2019 )

    Hotel średni.

    Trafiliśmy do budynku Sahara do pokoju ekonomicznego. Jeśli ktoś szuka tu pobytu na wymarzone wakacje to nie polecam. Jest to jednogwiazdkowy hotel należący do kompleksu Palma Bay. Pokój bardzo mały, łóżka na kółkach które się non stop rozjezdzaja. Łazienka również malutka. My byliśmy nastawieni na zwiedzanie więc tylko wracaliśmy się przespać. Wyżywienie natomiast bardzo dobre lecz w tym czasie pracuje tylko jedna kuchnia więc w restauracji panuje wieczny haos. Czasem na kolację trzeba było czekać na miejsce przy stoliku, wtedy pani nawet nie wpuszczała do restauracji. Jako wyspę na zwiedzanie mogę polecić. Piękne miejsca do zwiedzania oczywiście samochodem, bo komunikacja nie dojedzie się w piękne zakątki tej wyspy.
    Trafiliśmy do budynku Sahara do pokoju ekonomicznego. Jeśli ktoś szuka tu pobytu na wymarzone wakacje to nie polecam. Jest to jednogwiazdkowy hotel należący do kompleksu Palma Bay. Pokój bardzo mały, łóżka na kółkach które się non stop rozjezdzaja. Łazienka również malutka. My byliśmy nastawieni na zwiedzanie
    więc tylko wracaliśmy się przespać. Wyżywienie natomiast bardzo dobre lecz w tym czasie pracuje tylko jedna kuchnia więc w restauracji panuje wieczny haos. Czasem na kolację trzeba było czekać na miejsce przy stoliku, wtedy pani nawet nie wpuszczała do restauracji. Jako wyspę na zwiedzanie mogę polecić. Piękne miejsca do zwiedzania oczywiście samochodem, bo komunikacja nie dojedzie się w piękne zakątki tej wyspy.
  • 5.0
    ( wrzesień 2018 )

    Hotel, do którego wraca się z przyjemnością

    Na samym wstępie muszę napisać, że spędziłam urlop w tym hotelu dwukrotnie, z czego bez problemu można wywnioskować, że hotel jest świetny i chętnie się do niego wraca. Jednorazowy 7-dniowy pobyt na Majorce to zdecydowanie za mało, wyspa zachwyca ilością miejsc i widoków, które zapierają dech w piersiach. Hotel jest w doskonałej lokalizacji. Położony bardzo blisko morza w miasteczku od rana do nocy tętniącym życiem. Z racji dużej powierzchni obiektu jest tam zatrudnionych wielu pracowników i każdy z nich witał nas uśmiechem i chęcią pomocy. Cała załoga to profesjonalni i życzliwi ludzie. Na terenie hotelu jest kilkanaście punktów gastronomicznych- restauracje serwujące śniadania, obiady i kolacje, bary z pizzą, przekąskami, lodami czy napojami, gdzie można było zjeść świeże i smaczne jedzenie. Dużym plusem była możliwość zamawiania lunch boxów, które można było odbierać po śniadaniu i wyruszać na całodniowe wycieczki. Pokoje mieliśmy z widokiem na morze, całkiem zadbane, codziennie sprzątane przez obsługę. Hotel z pewnością mogę polecić osobom lubiącym, gdy dużo się dzieje. Te wszystkie czynniki sprawiły, że chętnie do niego wróciłam i być może kiedyś zrobię to ponownie :-)
    Na samym wstępie muszę napisać, że spędziłam urlop w tym hotelu dwukrotnie, z czego bez problemu można wywnioskować, że hotel jest świetny i chętnie się do niego wraca. Jednorazowy 7-dniowy pobyt na Majorce to zdecydowanie za mało, wyspa zachwyca ilością miejsc i widoków, które zapierają dech w piersiach.
    Hotel jest w doskonałej lokalizacji. Położony bardzo blisko morza w miasteczku od rana do nocy tętniącym życiem. Z racji dużej powierzchni obiektu jest tam zatrudnionych wielu pracowników i każdy z nich witał nas uśmiechem i chęcią pomocy. Cała załoga to profesjonalni i życzliwi ludzie. Na terenie hotelu jest kilkanaście punktów gastronomicznych- restauracje serwujące śniadania, obiady i kolacje, bary z pizzą, przekąskami, lodami czy napojami, gdzie można było zjeść świeże i smaczne jedzenie. Dużym plusem była możliwość zamawiania lunch boxów, które można było odbierać po śniadaniu i wyruszać na całodniowe wycieczki. Pokoje mieliśmy z widokiem na morze, całkiem zadbane, codziennie sprzątane przez obsługę. Hotel z pewnością mogę polecić osobom lubiącym, gdy dużo się dzieje. Te wszystkie czynniki sprawiły, że chętnie do niego wróciłam i być może kiedyś zrobię to ponownie :-)
  • 3.8
    ( wrzesień 2018 )

    Nasza opinia, bez szału ale nie było tragedii.

    Hotel położony w bardzo dobrej lokalizacji, blisko plaża, restauracje i całodobowy market. Ciasne, ciemne pokoje, mała toaleta, w której był zapchany odpływ prysznicowy i brak jakichkolwiek wieszaków na mokre rzeczy. Jakość jedzenia średnia, ale przez zróżnicowane posiłki każdy mógł znaleźć coś dla siebie. Duża liczba basenów o różnym stopniu zasłonecznienia (pod koniec sezonu nie było problemu ze znalezieniem miejsca zarówno w słońcu jak i w cieniu). W całym kompleksie i na stołówce było bardzo czysto, natomiast w pokojach była zmywana tylko podłoga i ścielone łóżko. Obsługa bardzo miła, uśmiechnięta i służąca pomocą. Super ekipa animatorów potrafiąca porwać do zabawy nie tylko dzieci ale także starszych wczasowiczów.
    Hotel położony w bardzo dobrej lokalizacji, blisko plaża, restauracje i całodobowy market. Ciasne, ciemne pokoje, mała toaleta, w której był zapchany odpływ prysznicowy i brak jakichkolwiek wieszaków na mokre rzeczy. Jakość jedzenia średnia, ale przez zróżnicowane posiłki każdy mógł znaleźć coś dla siebie.
    Duża liczba basenów o różnym stopniu zasłonecznienia (pod koniec sezonu nie było problemu ze znalezieniem miejsca zarówno w słońcu jak i w cieniu). W całym kompleksie i na stołówce było bardzo czysto, natomiast w pokojach była zmywana tylko podłoga i ścielone łóżko. Obsługa bardzo miła, uśmiechnięta i służąca pomocą. Super ekipa animatorów potrafiąca porwać do zabawy nie tylko dzieci ale także starszych wczasowiczów.
  • 4.0
    ( wrzesień 2016 )

    w porządku

    kompleks hoteli budynków składających się z niby 3 gwiazdek reszta z jednej gwiazdki, nas zakwaterowanie na początku w nowo wyremontowanym trzygwiazdkowym w budynku Rio w którym balkon wychodzi na małą studnie z której śmierdziało, w recepcji po krótkiej rozmowie przekwaterowano nas do budynku Habana który był starszy ale było czysto i schludnie łóżka na kółkach potrafiły rozjeżdżać się od siebie ,ręczniki codziennie zmieniane czysta ale już od zużycia niektóre był nic spokoju nie zginęła chociaż było na wierzchu z pokoju nie zginęło chociaż było na wierzchu. jedzenie jak to jedzenie w tak dużym kompleksie na dwoje babka wróżyła nie najwyższych lotów ale każdy znajdzie coś dla siebie, obsługa barmani w porządku mili są pomocni, dużym plusem według mnie byli animatorzy uśmiechnięci w tym 1 Polak Piotrek cel Pedro. odległość do morza dosłownie kilka minut cały pobyt na Plus
    kompleks hoteli budynków składających się z niby 3 gwiazdek reszta z jednej gwiazdki, nas zakwaterowanie na początku w nowo wyremontowanym trzygwiazdkowym w budynku Rio w którym balkon wychodzi na małą studnie z której śmierdziało, w recepcji po krótkiej rozmowie przekwaterowano nas do budynku Habana
    który był starszy ale było czysto i schludnie łóżka na kółkach potrafiły rozjeżdżać się od siebie ,ręczniki codziennie zmieniane czysta ale już od zużycia niektóre był nic spokoju nie zginęła chociaż było na wierzchu z pokoju nie zginęło chociaż było na wierzchu. jedzenie jak to jedzenie w tak dużym kompleksie na dwoje babka wróżyła nie najwyższych lotów ale każdy znajdzie coś dla siebie, obsługa barmani w porządku mili są pomocni, dużym plusem według mnie byli animatorzy uśmiechnięci w tym 1 Polak Piotrek cel Pedro. odległość do morza dosłownie kilka minut cały pobyt na Plus
  • 4.0
    ( wrzesień 2016 )

    dobry hotel za ta cene

    Uwazam ze za ta cene hotel jest calkowicie przyzwoity,zaplacilismy okolo 140 zl za osobe za dobe,all inclusiv,.Mielismy malenki ale czysty pokoj w budynku acapulco.Pokoj wymaga remontu gruntownego,brakuje lodowki,jednak w sumie mial wszystko co potrzeba.<br />Jedzenie na stolowce oraz jej obsluga swietne,przekaski w snack barze baaardzo dobre,przy basenie tez pycha.dla dzieciakow lody,slush ice,pizza,hot dogi itp.kazdy znajdzie cos smcznego dla siebie.<br />na terenie kompleksu baseny,brodziki,plac zabaw,mini klub i sklepik calo dobowy,<br />odleglosc od plazy i promenady idealna,max 300m.<br />Jest to hotel dla nie wymagajacych lusksusow,ale majacy wszystko co potzreba.
    Uwazam ze za ta cene hotel jest calkowicie przyzwoity,zaplacilismy okolo 140 zl za osobe za dobe,all inclusiv,.Mielismy malenki ale czysty pokoj w budynku acapulco.Pokoj wymaga remontu gruntownego,brakuje lodowki,jednak w sumie mial wszystko co potrzeba.
    Jedzenie na stolowce oraz jej obsluga swietne,przekaski
    w snack barze baaardzo dobre,przy basenie tez pycha.dla dzieciakow lody,slush ice,pizza,hot dogi itp.kazdy znajdzie cos smcznego dla siebie.
    na terenie kompleksu baseny,brodziki,plac zabaw,mini klub i sklepik calo dobowy,
    odleglosc od plazy i promenady idealna,max 300m.
    Jest to hotel dla nie wymagajacych lusksusow,ale majacy wszystko co potzreba.
  • 3.0
    ( maj 2016 )

    UWAGA NA TEN HOTEL !!!

    Nie polecam z uwagi na fakt meldowania turystów w pierwszej kolejności do budynków znajdujących się po drugiej stronie ulicy. Zanim zarezerwowałam ten hotel kilkakrotnie dopytywałam czy na pewno rezerwuje pokój w budynkach znajdujących się wewnątrz resortu. Po przyjeździe do hotelu okazało się, że nikogo to nie interesuje i pokój otrzymaliśmy w budynku za bramą. Nasz pobyt w tym pokoju zakończył się po niespełna 3 minutach... koszmarny smród odchodów wymieszanych z lizolem; brud oraz zupełnie inne warunki niż te opisywane w ofercie. Pomimo naszych dwugodzinnych próśb Pan z recepcji nie chciał zmienić nam pokoju, nikt nie pofatygował się aby pójść do pokoju i zobaczyć co reklamujemy. O drugiej w nocy zmienialiśmy na własny koszt hotel ( koszt 71 euro za noc ze śniadaniem). Dnia następnego okazało się, iż nasz pokój na nas czekał ( czysty, pachnący w wyremontowanej części resortu i co ważne zbliżony do tego co opisano w ofercie). Przeproszono nas i zaproponowano abyśmy wrócili. Zmiana budynku noclegowego powodowała również zmianę bransoletki a co za tym idzie miejsca spożywania posiłków. Szkoda, że taki falstart hotelu przysłania jego walory - naprawdę dobra obsługę szczególnie w restauracjach oraz dobre jedzenie. Koszmar zmiany hotelu w nocy oraz olewający stosunek recepcjonisty sprawił, iż nigdy nie wrócilibyśmy do tego hotelu. Fakt bukowania przyjezdnych do gorszej jakości pokoi i zmiana ich następnego dnia pod wpływem reklamacji wydaje się być metoda standardowa dla tego miejsca. Sa też tacy, którzy wyprowadzają się z tego miejsca- hoteli obok jest naprawdę dużo. W recepcji spokojnie dogadamy się w języku niemieckim i angielskim...chociaż jak pojawia się problem nagle następuje amnezja u niektórych pracowników. Strata czasu , strata pieniędzy na zmiany hotelu ( dochodzić roszczeń musimy w sądzie bo biuro odmawia uznania reklamacji, chociaż nikt z pracowników również nie pojawił się w tym miejscu aby zweryfikować co reklamujemy) a przede wszystkim stres towarzyszący nie sa warte aby decydować się na wyjazd do tego hotelu.
    Nie polecam z uwagi na fakt meldowania turystów w pierwszej kolejności do budynków znajdujących się po drugiej stronie ulicy. Zanim zarezerwowałam ten hotel kilkakrotnie dopytywałam czy na pewno rezerwuje pokój w budynkach znajdujących się wewnątrz resortu. Po przyjeździe do hotelu okazało się, że nikogo
    to nie interesuje i pokój otrzymaliśmy w budynku za bramą. Nasz pobyt w tym pokoju zakończył się po niespełna 3 minutach... koszmarny smród odchodów wymieszanych z lizolem; brud oraz zupełnie inne warunki niż te opisywane w ofercie. Pomimo naszych dwugodzinnych próśb Pan z recepcji nie chciał zmienić nam pokoju, nikt nie pofatygował się aby pójść do pokoju i zobaczyć co reklamujemy. O drugiej w nocy zmienialiśmy na własny koszt hotel ( koszt 71 euro za noc ze śniadaniem). Dnia następnego okazało się, iż nasz pokój na nas czekał ( czysty, pachnący w wyremontowanej części resortu i co ważne zbliżony do tego co opisano w ofercie). Przeproszono nas i zaproponowano abyśmy wrócili. Zmiana budynku noclegowego powodowała również zmianę bransoletki a co za tym idzie miejsca spożywania posiłków. Szkoda, że taki falstart hotelu przysłania jego walory - naprawdę dobra obsługę szczególnie w restauracjach oraz dobre jedzenie. Koszmar zmiany hotelu w nocy oraz olewający stosunek recepcjonisty sprawił, iż nigdy nie wrócilibyśmy do tego hotelu. Fakt bukowania przyjezdnych do gorszej jakości pokoi i zmiana ich następnego dnia pod wpływem reklamacji wydaje się być metoda standardowa dla tego miejsca. Sa też tacy, którzy wyprowadzają się z tego miejsca- hoteli obok jest naprawdę dużo. W recepcji spokojnie dogadamy się w języku niemieckim i angielskim...chociaż jak pojawia się problem nagle następuje amnezja u niektórych pracowników. Strata czasu , strata pieniędzy na zmiany hotelu ( dochodzić roszczeń musimy w sądzie bo biuro odmawia uznania reklamacji, chociaż nikt z pracowników również nie pojawił się w tym miejscu aby zweryfikować co reklamujemy) a przede wszystkim stres towarzyszący nie sa warte aby decydować się na wyjazd do tego hotelu.

Przewodnik

Wycieczki fakultatywne

Filmy i zdjęcia

Uwaga! Cena uległa zmianie.
Cena za osobę: Kod oferty: 11032020NPL2639
104 - zł %
Zobacz wszystkie warianty
Zapytaj o ofertę »
Teraz płacisz tylko zaliczkę
Cena całkowita:
(dla 2 osób)
208
Szczegóły ceny
  •  
 

Zgodnie z ustawą z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych do rezerwacji imprezy turystycznej doliczona zostanie składka, którą Organizator turystyki w całości odprowadza na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny.

Wysokość składki zależna jest od rodzaju transportu oraz miejsca docelowego imprezy i wynosi:

  • 1) 15 PLN/os. – za imprezy lotnicze czarterowe za wyjątkiem imprez, o których mowa w pkt 6;
  • 2) 13 PLN/os. – za imprezy innym środkiem transportu niż loty czarterowe realizowane poza Europę;
  • 3) 10 PLN/os. – za imprezy innym środkiem transportu niż loty czarterowe realizowane w Europie za wyjątkiem imprez, o których mowa w pkt 6;
  • 4) 7 PLN/os. – za imprezy z dojazdem własnym poza Europą;
  • 5) 5 PLN/os. – za imprezy z dojazdem własnym w Europie;
  • 6) 0 PLN – za imprezy realizowane do krajów mających granicę lądową z Polską oraz na terytorium Polski.
Kup na raty 0%
5 x  zł
Oferta w promocji
Rezerwuj za 100 zł
Zapytaj o ofertę »
1 dzień
HB - Dwa posiłki
Neckermann
Wyjazd:
śr. 11.03.2020
00:00 -
00:00 - Majorka
Powrót:
czw. 12.03.2020
00:00 -
00:00 -
Ważne!
Oferta z dojazdem własnym.

Szybki kontakt

Jesteś zainteresowany tą ofertą? Zostaw numer telefonu,
oddzwonimy!
* Wyrażam zgodę na kierowanie do mnie przez Travelplanet.pl S.A. informacji handlowejrozwiń drogą elektroniczną i telefoniczną (zgodnie z art. 172 ust. z 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne).
Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzaćrozwiń Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Proszę o kontakt”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.

Gwarancje Travelplanet.pl

  • 1,8 mln zadowolonych Klientów

    Doświadczeni i profesjonalni konsultanci dobiorą najlepszą ofertę do Twoich potrzeb.

  • Gwarancja Ceny

    Wycieczki kosztują dokładnie tyle, ile u organizatorów!

  • Największa liczba wycieczek

    W jednym miejscu możesz porównać i kupić wakacje od ponad 50 organizatorów.

Zamówienie wstępne
  • (zaliczka + ubezpieczenie)
Zaliczka:
 zł
Rzeczywiste raty 0% - bez odsetek i pierwszej wpłaty. Wybór płatności ratalnej będzie dostępny w dalszych krokach.
Kup na raty 0%:
5 x  zł
Wystarczy 100 zł zaliczki aby zarezerwować tę ofertę. Pozostałą kwotę należy wpłacić do 30 dni przed datą wyjazdu.
Czytaj więcej

Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Dalej”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.

KLAUZULA INFORMACYJNA

ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych na etapie poszukiwania imprezy turystycznej jest Travelplanet.pl S.A. z siedzibą we Wrocławiu, kod pocztowy 53-238, ul. Ostrowskiego 9. W związku z zawarciem i realizacją umowy...

Czytaj całość

Wybrana
oferta:

Palma Bay Club

Liczba osób:
2 dorosłych
Wyżywienie:
HB - Dwa posiłki
Termin:
śr. 11.03.2020
Cena
208
śr. 11.03.2020
1 dzień
HB - Dwa posiłki
Neckermann
Pokoj trzyosobowy Standard lazienka prysznic WC klimatyzacja balkon (2I) 104