Hotel Na Taconera Sport & Relax

Hiszpania, Majorka, Cala Ratjada

Świeżo wyremontowany kompleks Idealny dla aktywnych wczasowiczów Bardzo popularny wśród stałych gości Gustowne i nowoczesne udogodnienia

Do tego hotelu opis jeszcze nie jest gotowy

• Odległość od centrum miasta Centrum miasta 3.5 km
  • Leżaki i parasole przy basenie Leżaki i parasole przy basenie tak
  • Tenis, Siatkówka Tenis tak
  • Wypożyczalnia rowerów Wypożyczalnia rowerów tak

277. najwyższa ocena z 2370 hoteli w Majorka

Simona P.

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 27.6. - 4.7.2022 Oceniono: Lipiec 2022

Na Taconera Sport & Relax Ocena: 4/5 Hiszpania, Majorka

Miejsce docelowe i hotel były świetne. Hotel położony jest we wschodniej części wyspy, w spokojnej okolicy, z "centrum" jest 10 minut autobusem. Znajdziecie tu mniejszą plażę, która znajduje się około 7 minut spacerem od hotelu. Nie mam nic do zarzucenia hotelowi jako takiemu, jest mniejszy, przyjemny, mają wszystko, czego potrzeba. Jeśli chodzi o usługi biura podróży .......... to były to najgorsze (lub żadne) usługi z jakimi się spotkałem. Problem zaczął się już na lotnisku, kiedy przez półtorej godziny szukaliśmy stoiska z ich szyldem. Po drodze zapytaliśmy około 6 osób, czy wiedzą, jak nas nawigować, albo nie wiedziały, albo źle nas nawigowały. W końcu go znaleźliśmy, ale organizacja była fatalna. Podróż autobusem trwała dość długo, ponieważ musieliśmy też podwozić innych turystów do ich hoteli (2,5 godziny). Następnego dnia skontaktowałem się z CA, że nie mamy delegata, nikt się z nami nie kontaktował, chcielibyśmy poznać okolicę i zobaczyć, czy zaproponują nam jakieś wycieczki. Odesłali mnie bezpośrednio do CK, który nie odebrał telefonu... nikt się z nami nie kontaktował przez cały wyjazd, sami załatwialiśmy wycieczki, jak również transport na lotnisko w dniu wylotu. Wypożyczyliśmy samochód, nie chcieliśmy ryzykować, że nikt po nas nie przyjedzie, bo kaszlali na nas przez całe wakacje. Cóż, czego człowiek nie może sobie zapewnić, tego nie ma... Więc ogólne podsumowanie jest chyba takie: cel podróży, hotel, otoczenie, pogoda, morze były doskonałe, biuro podróży było tragedia i nie polecam nikomu.

Mniejsze pokoje, podstawowe wyposażenie - podwójne łóżko, mały telewizor z kanałami niemieckimi, szafa, stolik, prysznic w łazience, toaleta, żel pod prysznic, dwie szklanki, suszarka do włosów, ręczniki. Czystość jest bardzo dobra, codziennie zmieniali ręczniki, myli podłogę i codziennie wycierali kurz. Personel był bardzo miły, uczynny, zawsze uśmiechnięty.

Jedzenie było w formie bufetów, chociaż wybór nie był ogromny, ale to, co było w ofercie, było bardzo smaczne. Oferowali warzywa, makarony, ryby, mięso (kurczak, wołowinę, wieprzowinę), ziemniaki, ryż, sosy, owoce, słodkie desery, lody. Człowiek zawsze coś wybierał.

W hotelu znajduje się centrum fitness, boiska sportowe i basen. Możesz to rozgryźć. To, co można poprawić, to jakiś program, była tylko jedna noc muzyki przy basenie, nie mają żadnego programu animacyjnego. Ten hotel jest odpowiedni dla tych, którzy naprawdę chcą się zrelaksować lub uprawiać sport i nic im nie przeszkadza.

Plaża jest mniejsza, położona w pięknej zatoce, mamy stamtąd dużo zdjęć, bardzo fotogeniczne miejsce. Nie było dużo ludzi, było dużo miejsca i darmowe leżaki na plaży. Są one płatne, jeden kosztuje 8,25 €/osobę/dzień. Jest bar, w którym można napić się drinków, za które też trzeba zapłacić, plaża nie należy do żadnego hotelu. Morze było lazurowo czyste, miało przyjemną temperaturę.

Damian

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu

Na Taconera Sport & Relax Ocena: 4/5 Hiszpania, Majorka

Hotel ogólnie w porządku, miła obsługa, fajna i spokojna okolica, jednak jedzenie trochę standardowe, powtarzalne, wyposażenie trochę zużyte, jednak suma sumarum było ok. Nie polecam tym, którzy lubią się zabawić. Do najbliższego miasteczka jakieś 3,5 Kilometra, taksówka kosztuje 7 Euro w jedną stronę. Plaże 400 metrów od Hotelu, mała, piaszczysta, wieczorem zabrudzona wodorostami.
Minus - Klimatyzacja trochę głośna i wyłączana w nocy.

Simona P.

Damian

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu

Na Taconera Sport & Relax Ocena: 4/5 Hiszpania, Majorka

Minus - Klimatyzacja trochę głośna i wyłączana w nocy.