Hotel Santa Mónica Playa

Hiszpania, Costa Dorada, Salou

250 m od pięknej, piaszczystej plaży Pole golfowe ok. 5 km Kilka minut do centrum Programy animacyjne

Do tego hotelu opis jeszcze nie jest gotowy

• Odległość od centrum miasta Centrum miasta 300 m
  • Leżaki i parasole przy basenie Leżaki i parasole przy basenie tak
  • Hotel przy ulicy Hotel przy ulicy tak
  • Bar Bar tak
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych Ułatwienia dla niepełnosprawnych tak
  • Wypożyczalnia rowerów Wypożyczalnia rowerów tak

Dobry (Na podstawie 7 opinii)

34. najwyższa ocena z 751 hoteli w Costa Dorada

Elena E.

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 15.9. - 22.9.2022 Oceniono: Październik 2022

Santa Mónica Playa Ocena: 3/5 Hiszpania, Costa Dorada

Wakacje byłyby super, gdyby nie nocleg i fakt, że kierowca autobusu nie zadał sobie trudu, żeby mnie odebrać. Musiałem dostać się na lotnisko na własny koszt.

W hotelu przydałby się remont jak sól. Sprzęt jest przestarzały, ściany są brudne (prawdopodobnie) od roweru, światła nie działają, kafelki są popękane, a łazienka śmierdzi. Włosy w łóżku iw wannie, brudna klimatyzacja. Niestety nie pomyślałem o robieniu zdjęć.

Dieta jest skierowana do starszej klienteli, co oznacza, że jedzenia było dużo, ale wszystko było tłuste i bez smaku. Nawet deserów nie dało się jeszcze zjeść. Przynajmniej zmusiło mnie to do spróbowania lokalnych restauracji, które mogę tylko polecić.

Jakie usługi?

Plaża jest piękna, czysta i łatwo dostępna (około 5 do 10 minut spacerem). Nie było nawet przepełnione i śmiem twierdzić, że było też bezpieczne.

Michał Kaczmarski

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 12.8. - 17.8.2021 Oceniono: Sierpień 2021

Santa Mónica Playa Ocena: 3/5 Hiszpania, Costa Dorada

Nasze wakacje były krótkie, lecz cudowne. Jako minus niestety można zaznaczyć, że czas podany w ofercie (6 dni) obejmował pierwszy dzień przylotu (bardzo pózno) oraz dzień wylotu (południe), więc niestety w zasadzie spędziliśmy w Salou 4 pełne dni. Niemniej jednak wszystkie nasze oczekiwania zostały spełnione a nawet i przekroczone. Bardzo miła obsługa hotelowa, szybki oraz sprawny transport z lotniska do hotelu i z hotelu na lotnisko wywarły na mnie pozytywne wrażenie. Dodatkowo schludny pokój, bardzo dogodna lokalizacja i brak problemów na miejscu pozytywnie wpłynęły na moją ocenę wyjazdu.

Pokój bardzo schludny i odpowiadający standardom jakich oczekiwaliśmy. Mieliśmy możliwość komfortowego wypoczynku gdyż pokój był nie tylko duży, ale też przede wszystkim bardzo cichy. Sam hotel znajduje się niedaleko tętniącej życiem ulicy, jednak do naszego pokoju nie dochodził absolutnie żaden hałas. Jedynym minusem były dość niekomfortowe poduszki, jednak nie stanowiło to jakiegoś ogromnego problemu.

Posiłki były powtarzalne, ale smaczne (z wyjątkiem jajecznicy podawanej na śniadanie). Spokojnie mogliśmy najeść się przy każdym posiłku i nie przejmować się niczym związanym z wyżywieniem.

Hotel jest oceniany na 3 gwiazdki, jednak gdy wraz z partnerką dotarliśmy do niego pózną porą byliśmy bardzo pozytywnie zaskoczeni. Obsługa była sprawna i miła, a w dodatku mieliśmy możliwość porozumiewania się po polsku. Miłym zaskoczeniem była przygotowana kolacja w pokoju hotelowym, gdyż nasz lot był pózno i nie spodziewaliśmy się żadnej możliwości skorzystania z wyżywienia. Spokojnie można by przyznać hotelowi Santa Monica Playa 4 gwiazdki lub 3,5 gdyż świetnie spełnia standardy 3 gwiazdkowego hotelu, dodatkowo wykraczając ponad oczekiwania w porównaniu do innych pobytów w 3 gwiazdkowych hotelach.

Plaża niestety zatłoczona lecz można się było tego spodziewać. Niemniej jednak woda była bardzo czysta a na samej plaży relatywnie mało śmieci. Dodatkowo bliskość do hotelu oraz centrum miasteczka Salou jest zdecydowanym atutem plaży.

Elena E.

Jakie usługi?

Michał Kaczmarski

Agnieszka M.

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 9.8. - 13.8.2021 Oceniono: Sierpień 2021

Santa Mónica Playa Ocena: 3/5 Hiszpania, Costa Dorada

Ogólne wrażenia z pobytu bardzo dobre.

Jak na 3 gwiazdki hotel spełniał oczekiwania.

Rzeczywiście monotonne posiłki. Zawsze jednak można było skomponować coś innego. Śniadania słabe. Dziwne zasady otrzymywania wody do posiłków.

W hotelu można poczuć się zaopiekowanym. W recepcji kontakt z j. polskim to komfort niesamowity.

Plaży hotel nie posiada, ale za to możność korzystania z innych miejsc urokliwych - super.

Elwira Tomczyk

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu

Santa Mónica Playa Ocena: 3/5 Hiszpania, Costa Dorada

Bylismy z dwojka dzieci (2 lata i 4 lata). Bliskie polozenie przy plazy umozliwialo latwe zwiedzanie Salou. Z mila checia wrocimy w te rejony. Plaze w Salou z lagodnym zejscie do morza, dopiero po kilkunastu metrach robi sie glebiej. Przy plazy publiczne toalety, darmowe prysznice.

Zalety: Bliskie położenie od plaży Funkcjonalne pokoje Mila obsluga Fajny basen Ciekawa lokalizacja

Wady:Brak

Jacek

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu

Santa Mónica Playa Ocena: 3/5 Hiszpania, Costa Dorada

Hotel sam w sobie nie był zły. Pokoje codziennie sprzątane, znośne choć jak na 3 gwiazdki to słabo. Basen mały i zimna woda. Codziennie odbywała się jakaś hotelowa mini dyskoteka lub ktoś śpiewał więc to na plus. Lokalizacja bardzo dobra. Plaża 5 min drogi główna ulica 5 min drogi. Pod hotelem dość głośny bar z fajną muzyką. Jedzenie niestety monotonne i słabe. Jedynie kolacja była do zaakceptowania. Bardzo duży plus to Polka pracująca w recepcji jeśli ktoś ma problemy z językami obcymi.