Znakomity wybór! Nasi Klienci byli tym hotelem zachwyceni.

Hotel Ibersol Torremolinos Beach (ex. Marcorfort Torremolinos)

Hiszpania, Costa Del Sol, Torremolinos

Położenie tuż piaszczystej plaży i promenadzie Smaczne i różnorodne posiłki Serdeczni i pomocni pracownicy Dogodne połączenie z zabytkową Malagą

Do tego hotelu opis jeszcze nie jest gotowy

• Odległość od centrum miasta Centrum miasta 2.5 km
  • Basen wewnętrzny Basen wewnętrzny tak
  • Leżaki i parasole przy basenie Leżaki i parasole przy basenie tak
  • Kącik dziecięcy, Basen dla dzieci Kącik dziecięcy tak
  • Hotel przy ulicy Hotel przy ulicy tak

31. najwyższa ocena z 1134 hoteli w Costa Del Sol

Milan

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 5.11. - 10.11.2023 Oceniono: Listopad 2023

Ibersol Torremolinos Beach (ex. Marcorfort Torremolinos) Ocena: 4/5 Hiszpania, Costa Del Sol

satysfakcja pod każdym względem, doskonała umowa z przedstawicielami biura podróży.

Maria J.

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 17.9. - 23.9.2023 Oceniono: Październik 2023

Wrześniowe wakacje na wybrzeżu Costa del Sol uważam za bardzo udane.

Pokój hotelowy gustownie urządzony, wygodne łózko, duży balkon z widokiem na morze. Pokój był codziennie sprzątany.

Wyżywienie bardzo urozmaicone, potrawy z różnych kuchni europejskich. Piękna, duża stołówka. Personel dbający o porządek.

Hotel Ibersol ma kilka basenów, widać pracę animatorów organizujących zabawy dla dzieci i imprezy dla dorosłych. Każdego wieczoru odbywały się koncerty. W hotelu jest wypożyczalnia rowerów, przechowalnia bagażu. Można wyprać i wysuszyć rzeczy, wypożyczyć żelazko i niewielką deskę do prasowania.

Nasz pobyt we wrześniu spowodował, że plaże nie były zatłoczone. Można było bez problemu znaleźć miejsce w części płatnej z leżakami, bądź też w innym miejscu. plaże były sprzątane i wyrównywane codziennie.

Milan

Maria J.

Wrześniowe wakacje na wybrzeżu Costa del Sol uważam za bardzo udane.

Vítězslava D.

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 3.9. - 16.9.2023 Oceniono: Wrzesień 2023

Współpraca z biurem podróży przebiegała w miłej i bezproblemowej atmosferze. Minusem naszego pobytu było to, że z jednej strony po przybyciu na lotnisko nikt na nas nie czekał, trzeba było biegać po lotnisku w poszukiwaniu delegata. Ostatecznie wszystko poszło dobrze i delegat się odnalazł. To były nerwy. Kiedy się spotkaliśmy, wcisnął nam w ręce kopertę – po niemiecku. Następnie trzeba było poczekać na innych urlopowiczów, za czym również tęsknił. Znalazł ich po około 15 minutach i bezpiecznie dostarczyli nas do hotelu. Była noc i kopertę otworzyłem dopiero rano. Koperta zawierała ofertę wycieczki w języku niemieckim oraz ofertę wynajmu samochodu. Zupełnie przeoczyłem, że na pierwszej stronie jest napisane po niemiecku, że delegat będzie wieczorem na przyjęciu. Nie mówię zbyt dobrze po niemiecku. Dlatego nie byliśmy tam wieczorem. Zadzwoniłem zatem pod numer telefonu podany w niemieckim tekście na kopercie, informując, że zamówię mały samochód i że potrzebuję informacji na temat wyjazdu, ponieważ nie jestem na spotkaniu z delegatem. Alexandra Hörr powiedziała mi, że jeśli nie mówię po niemiecku lub angielsku, nie mogę zamówić samochodu i że instrukcje odjazdu znajdują się w kodzie QR na papierze w kopercie. Ale mi się nie załadowało. Wysłałem go mojemu synowi w Czechach za pośrednictwem czatu, aby go przeczytał. Była informacja o tygodniowym pobycie. Mieliśmy 12-dniowy pobyt. Nie przydało mi się to. Ostatecznie zamówiłem samochód u Hörra, ale zamiast TOYOTY AYGO dostałem CITRÖEN C1. Wnętrze jest czyste, ale silnik jest okropny. Hałas silnika przypominał pracę motocykla terenowego. Ponadto spodziewaliśmy się, że kiedy zamawiałem wakacje w czeskim biurze podróży, w recepcji będzie katalog biur podróży w języku czeskim, ale nic tam nie było. Książki tam były, ale z innych biur podróży. Więc po raz pierwszy doświadczyłem naprawy. Na poprzednich wakacjach zawsze znajdowała się w hotelu teczka z nazwą karty podróżnej, dokumentami z wycieczkami i opisem tego, co tam ciekawego oraz wpisany był w niej numer telefonu. numer delegata mówiącego po czesku. Robiąc to, straciłam radość wakacji.

Zakwaterowanie było naprawdę miłe. Wszystko czyste, codziennie zmieniane roczniki, pościel i pranie. Wspaniały widok na morze z balkonu.

Jedzenie jest doskonałe. Wszystko było pyszne i każdy znalazł coś dla siebie. Świetny wybór wszystkiego.

Obsługa hotelu była znakomita, a dzięki obsłudze recepcji dowiedzieliśmy się, kiedy i gdzie należy czekać przy wyjściu z hotelu na lotnisko. Z kodu QR nie dowiedzieliśmy się niczego.

Plaża jest prawie przy hotelu. leżaki z parasolem w cenie 12 euro/dzień. Wszędzie czysto. Jednakże dostęp do morza był ogólnie słaby. najpierw ładne, proste, stopniowe wejście i nagle głębia. Dla osób starszych problemem nie było wejście do morza, ale wydostanie się z niego.

Klient chciał pozostać anonimowy

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 4.8. - 9.8.2022 Oceniono: Sierpień 2022

Pokoje są ładne, obsługa jest w porządku, jedzenie to katastrofa... Absolutnie nie polecam!

Uważaj - jeśli nie chcesz sprzątać, możesz również umieścić znak na drzwiach, sprzątaczki nie dbają o to i i tak posprzątają za ciebie. Nawet jeśli dasz znak, że nie chcesz, aby ci przeszkadzano, że śpisz, będą cię bić, aż cię obudzą… Po przyjeździe sprawdź miejsce pod łóżkiem (ja osobiście miałem obce włosy i okruchy tam)

Nie mogłem się doczekać owoców morza. W przeszłości odwiedzałem hotel obok i było ich niezliczoną ilość... tutaj dwa razy doświadczyłem owoców. Na lunch proponują "bilard bistro" - zamawiałem to samo danie 3 razy - raz przynieśli kurczaka z ziemniakami i grillowanymi warzywami, następnego dnia kurczak z frytkami, a trzeciego dnia zamiast kurczaka była wieprzowina, która było tylko ścięgnem, twardym, i polali je sosem z grzybów

Winogrona

Czysta i cicha plaża

Matěj Helebrand

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 7.6. - 14.6.2022 Oceniono: Czerwiec 2022

Wspaniałe wakacje, wspaniałe duże plaże, dużo atrakcji, niewielka odległość do pięknej Malagi

Zakwaterowanie bez zastrzeżeń, wszystko działało jak należy, mieliśmy piękny widok na morze

Jedzenie jest urozmaicone i wysokiej jakości, każdy znajdzie coś dla siebie i to zmienia się każdego dnia

Dobra, nie ma problemu

Duża, ciągnąca się przez całe wybrzeże, piaszczysta, dużo atrakcji, barów i restauracji