Atuty oferty

Opis hotelu

Opinia Doradcy Travelplanet.pl
Karolina

Nowoczesny i stylowy hotel

Hotel już przy samym wejściu sprawia bardzo przyjemne wrażenie, recepcja jest bardzo nowocześnie urządzona, utrzymana w ożywczym pomarańczowym kolorze dodającym energii. W pokojach znajdziemy wszystko co niezbędne i będzie to miejsce gdzie będzie można w spokoju wypocząć po wieczornych wyjściach. Hotel zlokalizowany jest w spacerowej odległości od centrum i plaży. Jedzenie jest bardzo smaczne i urozmaicone. Znajdziemy tu duży wybór świeżych warzyw i owoców, lokalne przysmaki jak i potrawy smakujące każdemu, takie jak makarony czy frytki.

Polecam dla: dla rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia, dla par, dla miłośników życia nocnego, dla seniorów, dla singli, dla aktywnych

Lokalizacja
5.0
Pokój
4.0
Posiłki
4.0
Basen
3.0
Czystość
4.0
Obsługa
4.0

Opis oferty:

Drodzy Klienci, już od wielu lat Yobboo Travel oferuje Wam wysokiej jakości wyjazdy poprzez współpracę ze sprawdzonymi i zaufanymi partnerami na całym świecie.

Do każdej oferty dołączamy wyjątkowy na rynku pakiet korzyści Yobboo Travel

- możliwość otrzymania kart pokładowych RÓWNIEŻ na lot powrotny przed rozpoczęciem podróży

- gwarancja niezmienności ceny GRATIS na wszystkie oferty

- wsparcie centrum alarmowego 24/7


Hotel:

Hotel zbudowany został w roku 1989. Obiekt oferuje łącznie 323 pokoje. Do dyspozycji gości jest lobby wraz z recepcją z check-out-service. Poszczególne piętra obiektu osiągalne są za pomocą windy. W skład wyposażenia wchodzą restauracja, kawiarnia, bar, sala telewizyjna, pokój zabaw dla dzieci, pralnia i sala konferencyjna. W pomieszczeniach ogólnodostępnych goście mają dostęp do internetu. Dostępna jest baza handlowa w postaci sklepów. Dzieci mogą bawić się do woli na placu zabaw. Na potrzeby naszych gości udostępniamy garaż (odpłatnie) oraz parking (odpłatnie).

Pokoje:

Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie i łazienkę. Balkon należy do standardowego wyposażenia większości pokoi. W pokoju znajduje się sejf. Do wyposażenia należą również internet, telefon i telewizor. W łazienkach znajduje się suszarka do włosów. Hotel oferuje pokoje dla niepalących.

Sport i rekreacja:

Na terenie obiektu znajduje się basen otwarty oraz brodzik dla dzieci. Spragnionym relaksu i odprężenia polecamy leżaki i parasole na tarasie do opalania. W ofercie baru znajdują się napoje orzeźwiające. W czasie wolnym poza boccią, studiem fitness i tenisem stołowym zapraszamy również do skorzystania z bilardu (za dodatkową opłatą). W kategorii rozrywki polecamy Państwu miniklub. Copyright GIATA 2004 - 2018. Multilingual, powered by www.giata.com for client no. 126372

Wyżywienie:

Przygotowaliśmy dla Państwa zróżnicowane warianty żywieniowe. Dostępne opcje to wyżywienie częściowe, wyżywienie pełne i opcja all inclusive. Standardowe posiłki znajdujące się w ofercie to śniadanie, obiad i kolacja.

Cena zawiera:

- Przelot,

- Transfer lotnisko - hotel - lotnisko (tzw. shuttle bus - transfer łączony),

- Zakwaterowanie według wybranej opcji,

- Wyżywienie według wybranej opcji,

- Wsparcie centrum alarmowego,

- Ubezpieczenie KL i NNW,

- Turystyczny Fundusz Gwarancyjny,

- Bagaż zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.*


Informacje dodatkowe:

Istnieje możliwość dokupienia dodatkowego bagażu zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.*

Przy zamiarze dokupienia bagażu prosimy o wpisanie takiej informacji w uwagach do zamówienia.

Po potwierdzeniu rezerwacji cena bagaży może ulec zmianie.

W tanich liniach lotniczych (Ryanair, Wizzair) istnieje możliwość wykupienie miejsc w samolocie obok siebie i/lub dopłaty do wcześniejszej odprawy również na lot powrotny.*

*Informacje o bagażach i odprawie:

https://www.yobboo.pl/att/Yobboo-Travel-Informacje-o-bagazach-i-odprawie.pdf

Istnieje możliwość dokupienia dodatkowych ubezpieczeń (np. od kosztów rezygnacji, chorób przewlekłych, sportów wysokiego ryzyka, itp.). W przypadku ubezpieczenia od kosztów rezygnacji konieczny kontakt z Organizatorem w ciągu 3 dni od założenia rezerwacji gdy jest więcej niż 30 dni do wylotu lub w dniu rezerwacji gdy do wylotu zostało mniej niż 30 dni.

Oferta może nie zawierać lokalnych podatków płatnych na miejscu oraz zwrotnego depozytu hotelowego płatnego na miejscu.

Informacje dotyczące COVID-19:
Zgodnie z nowymi zasadami wprowadzonymi przez rząd Hiszpanii, wszyscy turyści przybywający do tego kraju zobowiązani są na 48 godzin przed podróżą, do wypełnienia formularza za pomocą bezpłatnej aplikacji SPAIN TRAVEL HEALTH-SPTH, dostępnej na stronie www: https://www.spth.gob.es.
Należy w nim umieścić informacje o chorobach, jakie się przebyło ostatnio, o ostatnich podróżach (daty i miejsca), a także numer swojego telefonu i adres, pod którym będzie się przebywać w Hiszpanii. Po uzupełnieniu wszystkich wymaganych danych podróżujący otrzyma kod QR, który należy zapisać na urządzeniu mobilnym, w celu okazania służbom granicznym.
Do 31 lipca 2020 r., będzie można wypełniać również formularze papierowe.
Od 01 sierpnia wszyscy pasażerowie przybywający drogą lotniczą i morską mają obowiązek posiadania kodu QR w wersji elektronicznej pod rygorem nie wpuszczenia na teren Hiszpanii i/lub na pokład samolotu/statku.

Lokalizacja

Opinie

3.2

Ocena klientów
na podstawie 7 dodanych opinii

Lokalizacja
4,0
Pokój
3,1
Posiłki
2,7
Basen
3,0
Czystość
3,3
Obsługa
3,1
Klienci polecają hotel dla:
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • par
  • aktywnych
  • seniorów
  • 4.7
    luty 2019

    hotel ładny, piękny widok na ocean z balkonu, jedzenie mało urozmaicone

    Hotel położony w pięknej okolicy, do plaży ok 100 m, kolejka do centrum Barcelony po drugiej stronie ulicy. Pokój narożny z pięknym widokiem na okolicę i ocean.
    Hotel położony w pięknej okolicy, do plaży ok 100 m, kolejka do centrum Barcelony po drugiej stronie ulicy. Pokój narożny z pięknym widokiem na okolicę i ocean.
  • 1.8
    wrzesień 2017

    Okropny

    Jak na 4* hotel to ogromna pomyłka. Obsługa niemiła, jedzenie monotonne, tluste i niedoprawione, pokoje ponure, brudne, zagrzybione i male. Ogólnie hotel wola o remont. Animacji brak. Oferta drinków bardzo ograniczona. Jednym słowem nie polecam!
    Jak na 4* hotel to ogromna pomyłka. Obsługa niemiła, jedzenie monotonne, tluste i niedoprawione, pokoje ponure, brudne, zagrzybione i male. Ogólnie hotel wola o remont. Animacji brak. Oferta drinków bardzo ograniczona. Jednym słowem nie polecam!
  • 4.0
    sierpień 2017

    Bardzo fajny hotel

    Duzy hotel.Na plus:<br />Zajecia z animatorami,organizowanie gier+wieczorki dla dzieci,rozne pokazy np.zwierzat tropikalnych.<br /><br />Mini club dla dzieci<br /><br />Pomocna i mila obsluga.<br /><br />Pokoje czyste,zadbane,klimatyzowane<br /><br />Na minus: <br />Jedzenie,malo urozmaicone.<br />Troszke maly basen,brodzik tojuz w ogole wersja mini.<br />Majac pokoj od strony drugiego hotelu spory halas do poznych godzin nocnych.<br /><br />Ogolna ocena 4.5/6 :)
    Duzy hotel.Na plus:
    Zajecia z animatorami,organizowanie gier+wieczorki dla dzieci,rozne pokazy np.zwierzat tropikalnych.

    Mini club dla dzieci

    Pomocna i mila obsluga.

    Pokoje czyste,zadbane,klimatyzowane

    Na minus:
    Jedzenie,malo urozmaicone.
    Troszke
    maly basen,brodzik tojuz w ogole wersja mini.
    Majac pokoj od strony drugiego hotelu spory halas do poznych godzin nocnych.

    Ogolna ocena 4.5/6 :)
  • 4.0
    sierpień 2016

    Wróciliśmy zadowoleni!

    HOTEL : Usytuowany w samym centrum Santa Susanna, przy głównej ulicy gdzie mieści się dużo restauracji, barów, sklepów z pamiątkami. Wnętrza hotelu są urządzone z klasą. Praktycznie codziennie wieczorami w hotelu odbywały się różne animacje - dla dorosłych i dla dzieci (pokaz egzotycznych papug, pokaz węży, pokazy magii, mini disco dla dzieci z clownem, disco dla dorosłych)<br /><br />BASEN : Nawet spory, czysty lecz przy basenie zbyt mało leżaków. Ludzie "zajmowali" sobie leżaki ręcznikami które leżały tak cały dzień nawet jeśli właścicieli owych ręczników nie było przy basenie.<br /><br />POSIŁKI : Wraz z partnerem mieliśmy wykupiony pobyt z samymi śniadaniami z których byliśmy nie do końca zadowoleni. Mały wybór jedzenia "na ciepło", z warzyw tylko same pomidory, dookoła szwedzkich stołów mnóstwo ludzi przez co ciężko dopchać się po cokolwiek do zjedzenia. Na salę konsumencką zdecydowanie jest wpuszczana zbyt duża liczba osób naraz.<br /><br />PLAŻA : Zaledwie 5 minut od hotelu idąc spokojnym tempem. Plaża żwirowa lecz nie przeszkadza to w wylegiwaniu się na ręczniku. Do plaży co jakiś czas przypływa statek, którym można wybrać się w rejs po najbliższych miejscowościach na wybrzeżu. Statek posiada w części szklane dno dzięki czemu można podglądać życie morskie pod wodą.<br /><br />
    HOTEL : Usytuowany w samym centrum Santa Susanna, przy głównej ulicy gdzie mieści się dużo restauracji, barów, sklepów z pamiątkami. Wnętrza hotelu są urządzone z klasą. Praktycznie codziennie wieczorami w hotelu odbywały się różne animacje - dla dorosłych i dla dzieci (pokaz egzotycznych papug, pokaz
    węży, pokazy magii, mini disco dla dzieci z clownem, disco dla dorosłych)

    BASEN : Nawet spory, czysty lecz przy basenie zbyt mało leżaków. Ludzie "zajmowali" sobie leżaki ręcznikami które leżały tak cały dzień nawet jeśli właścicieli owych ręczników nie było przy basenie.

    POSIŁKI : Wraz z partnerem mieliśmy wykupiony pobyt z samymi śniadaniami z których byliśmy nie do końca zadowoleni. Mały wybór jedzenia "na ciepło", z warzyw tylko same pomidory, dookoła szwedzkich stołów mnóstwo ludzi przez co ciężko dopchać się po cokolwiek do zjedzenia. Na salę konsumencką zdecydowanie jest wpuszczana zbyt duża liczba osób naraz.

    PLAŻA : Zaledwie 5 minut od hotelu idąc spokojnym tempem. Plaża żwirowa lecz nie przeszkadza to w wylegiwaniu się na ręczniku. Do plaży co jakiś czas przypływa statek, którym można wybrać się w rejs po najbliższych miejscowościach na wybrzeżu. Statek posiada w części szklane dno dzięki czemu można podglądać życie morskie pod wodą.

  • 3.0
    wrzesień 2015

    Bez zachwytów, na pewno tam nie wrócimy

    “ Witam, wróciliśmy z 2 tyg. pobytu w "Mercur-ym", wrażenie-żadne. Pokój dostaliśmy z widokiem na sąsiedni pokój tak że można było się przywitać ze współlokatorami, dopiero po interwencji dostaliśmy pokój z lepszym widokiem. Sprzątanie ograniczone do przetarcia widocznej części podłogi i wymiany ręczników, pościel nie ruszona przez 2 tygodnie ( i to ma być hotel 4-gwiazdkowy z plusem). Lodówka za dodatkową opłatą, wi-f/internet - dostępne tylko koło recepcji.<br />Stołówka - jak zakładowy bufet, jedzenie przeciętne i monotonne. Napoje do posiłków tylko na śniadanie. Do pozostałych posiłków nawet wodę trzeba dokupić.<br />Blisko za to do LIDL-a i Mc Donalda można więc było podratować żołądek<br />Plaża niedaleko hotelu w prawo(w stronę Caprici).<br />Hotel raczej o charakterze miejskim gdzie ludzie zatrzymują się na krótko. Świadczą o tym stale przewijające się liczne, zorganizowane grupy młodzieży/sportowców - bardzo hałaśliwe. <br />Jeżeli chodzi o rozrywkę i animacje radzę skorzystać z gościnności sąsiednich hoteli.<br />W Mercurym wszechobecne od rana do wieczora disco polo z komputera. <br /> Mirka i Zbyszek z Gdańska<br />
    “ Witam, wróciliśmy z 2 tyg. pobytu w "Mercur-ym", wrażenie-żadne. Pokój dostaliśmy z widokiem na sąsiedni pokój tak że można było się przywitać ze współlokatorami, dopiero po interwencji dostaliśmy pokój z lepszym widokiem. Sprzątanie ograniczone do przetarcia widocznej części podłogi i wymiany ręczników,
    pościel nie ruszona przez 2 tygodnie ( i to ma być hotel 4-gwiazdkowy z plusem). Lodówka za dodatkową opłatą, wi-f/internet - dostępne tylko koło recepcji.
    Stołówka - jak zakładowy bufet, jedzenie przeciętne i monotonne. Napoje do posiłków tylko na śniadanie. Do pozostałych posiłków nawet wodę trzeba dokupić.
    Blisko za to do LIDL-a i Mc Donalda można więc było podratować żołądek
    Plaża niedaleko hotelu w prawo(w stronę Caprici).
    Hotel raczej o charakterze miejskim gdzie ludzie zatrzymują się na krótko. Świadczą o tym stale przewijające się liczne, zorganizowane grupy młodzieży/sportowców - bardzo hałaśliwe.
    Jeżeli chodzi o rozrywkę i animacje radzę skorzystać z gościnności sąsiednich hoteli.
    W Mercurym wszechobecne od rana do wieczora disco polo z komputera.
    Mirka i Zbyszek z Gdańska
  • 2.0
    wrzesień 2014

    Miłe wrażenia z pobytu dzięki wycieczce do Barcelony, którą bardzo polecamy.

    Ocena ogólna: Miłe wrażenia z pobytu dzięki wycieczce do Barcelony, którą bardzo polecamy.<br />Zakwaterowanie: Warunki zakwaterowania bardzo słabe jak na standard hotelu czterogwiazdkowego.<br />Wyżywienie: Na śniadania bardzo mały wybór. Jeśli chodzi o warzywa, to w ofercie jedynie pomidory i czosnek. Lunche i kolacje na wyższym poziomie, ale zdarzały się niedostatecznie doprawione potrawy o mdłym smaku. Mimo wszystko zawsze udawało nam się wybrać coś dla siebie. Bardzo pyszne dania mięsne, rybne, owoce oraz grillowane warzywa.<br />Usługi hotelowe: Z usług hotelowych nie jesteśmy zadowoleni. Nie zawsze zdarzało się nam mieć do czynienia z grzecznym i uprzejmym personelem. Były problemy z serwowaniem drinków w ramach pakietu all inclusive chociaż byliśmy dokładnie zorientowani co przysługiwało nam w tej opcji. Byliśmy gorzej traktowani w porównaniu do gości hotelowych nie korzystających z all inclusive. Pracownicy baru obsługiwali nas niechętnie, co pozostawiło bardzo niemiłe wrażenie.<br />Plaża: Naszym zdaniem plaża mogłaby być zdecydowanie bardziej czysta.<br />
    Ocena ogólna: Miłe wrażenia z pobytu dzięki wycieczce do Barcelony, którą bardzo polecamy.
    Zakwaterowanie: Warunki zakwaterowania bardzo słabe jak na standard hotelu czterogwiazdkowego.
    Wyżywienie: Na śniadania bardzo mały wybór. Jeśli chodzi o warzywa, to w ofercie jedynie pomidory i czosnek.
    Lunche i kolacje na wyższym poziomie, ale zdarzały się niedostatecznie doprawione potrawy o mdłym smaku. Mimo wszystko zawsze udawało nam się wybrać coś dla siebie. Bardzo pyszne dania mięsne, rybne, owoce oraz grillowane warzywa.
    Usługi hotelowe: Z usług hotelowych nie jesteśmy zadowoleni. Nie zawsze zdarzało się nam mieć do czynienia z grzecznym i uprzejmym personelem. Były problemy z serwowaniem drinków w ramach pakietu all inclusive chociaż byliśmy dokładnie zorientowani co przysługiwało nam w tej opcji. Byliśmy gorzej traktowani w porównaniu do gości hotelowych nie korzystających z all inclusive. Pracownicy baru obsługiwali nas niechętnie, co pozostawiło bardzo niemiłe wrażenie.
    Plaża: Naszym zdaniem plaża mogłaby być zdecydowanie bardziej czysta.
  • 2.7
    wrzesień 2014

    Warunki panujące w hotelu były średnie. Nie zdecydujemy się na ponowne odwiedzenie tego…

    Ocena ogólna: Warunki panujące w hotelu były średnie. Nie zdecydujemy się na ponowne odwiedzenie tego miejsca. Inni klienci również podzielali nasze zdanie. Zgodnie z doświadczeniami innych gości hotelowych, którzy odwiedzili ten hotel dwa lata temu jakość usług była na zdecydowanie wyższym poziomie. Jeśli chodzi o naszą ocenę, to hotel nie zasługuje na więcej niż trzy gwiazdki.<br />Zakwaterowanie: Na początku otrzymaliśmy pokój, w którym materac na jednym z łóżek był w złym stanie i pachniał stęchlizną. Po naszej interwencji otrzymaliśmy pokój o wyższym standardzie, ale pomimo tego, że pokój ten był urządzony dosyć funkcjonalnie i utrzymany w czystości nie spełniał wymogów hotelu czterogwiazdkowego. Zdarzało się nam trafiać na wyższy standard pomieszczeń w hotelach trzygwiazdkowych. Mamy także zastrzeżenia do pani sprzątającej pokoje, ponieważ ścieliła ona łóżka w tych samych rękawiczkach, w których wcześniej myła łazienkę.<br />Wyżywienie: Ogólnie rzecz biorąc wyżywienie było smaczne, chociaż nie wszystkie potrawy. Bardzo duży wybór dań rybnych, ale naszym zdaniem w ofercie zdecydowanie brakowało mięs między innymi wieprzowiny. Niezbyt urozmaicone przystawki. W ofercie brakowało dań z ryżem i ziemniakami. Pomimo tego, że kolacja planowo powinna trwać do 21:30 o 21:00 personel zaczynał zbierać wszystko ze stołów, co było dosyć irytujące. Jadalnia zlokalizowana jest w piwnicy, przez co nie ma możliwości spożywania posiłków na tarasie i podziwiania pięknych widoków. Bardzo duże kolejki. Na śniadania zdecydowanie zbyt mało warzyw, w ofercie dostępne jedynie pomidory. W pobliskich kawiarniach zdarzało nam się nie otrzymać deseru do kawy.<br />Usługi hotelowe: Zarówno w dniu przyjazdu, jak i wyjazdu udostępniane jest niewielkie pomieszczenie na bagaż wyposażone dodatkowo w zamykane szafki, do których nie otrzymaliśmy kluczy. Ze względu na to byliśmy zmuszeni zabrać wszystkie cenne rzeczy ze sobą na plażę. Programy animacyjne były organizowane dla dzieci i dla dorosłych. Trwały od 21:00 do 00:00. W pobliżu sporo barów i dyskotek. Niesprawne automaty do monet. Informacja na stronie biura podróży odnośnie lodówek w pokoju i przechowalni bagażu wliczonych w cenę pobytu okazały się niezgodne z rzeczywistością. Duży wybór miejsc godnych odwiedzenia. W szczególności polecamy Marineland i Barcelonę.<br />Plaża: Plaża jest usytuowana w odległości 100 m od hotelu. Dojście na plażę prowadziło podziemnym tunelem, który był bardzo brudny. Na plaży pełno śmieci. Woda w morzu czysta i przejrzysta. W powietrzu unosił się nieprzyjemny zapach.<br />
    Ocena ogólna: Warunki panujące w hotelu były średnie. Nie zdecydujemy się na ponowne odwiedzenie tego miejsca. Inni klienci również podzielali nasze zdanie. Zgodnie z doświadczeniami innych gości hotelowych, którzy odwiedzili ten hotel dwa lata temu jakość usług była na zdecydowanie wyższym poziomie.
    Jeśli chodzi o naszą ocenę, to hotel nie zasługuje na więcej niż trzy gwiazdki.
    Zakwaterowanie: Na początku otrzymaliśmy pokój, w którym materac na jednym z łóżek był w złym stanie i pachniał stęchlizną. Po naszej interwencji otrzymaliśmy pokój o wyższym standardzie, ale pomimo tego, że pokój ten był urządzony dosyć funkcjonalnie i utrzymany w czystości nie spełniał wymogów hotelu czterogwiazdkowego. Zdarzało się nam trafiać na wyższy standard pomieszczeń w hotelach trzygwiazdkowych. Mamy także zastrzeżenia do pani sprzątającej pokoje, ponieważ ścieliła ona łóżka w tych samych rękawiczkach, w których wcześniej myła łazienkę.
    Wyżywienie: Ogólnie rzecz biorąc wyżywienie było smaczne, chociaż nie wszystkie potrawy. Bardzo duży wybór dań rybnych, ale naszym zdaniem w ofercie zdecydowanie brakowało mięs między innymi wieprzowiny. Niezbyt urozmaicone przystawki. W ofercie brakowało dań z ryżem i ziemniakami. Pomimo tego, że kolacja planowo powinna trwać do 21:30 o 21:00 personel zaczynał zbierać wszystko ze stołów, co było dosyć irytujące. Jadalnia zlokalizowana jest w piwnicy, przez co nie ma możliwości spożywania posiłków na tarasie i podziwiania pięknych widoków. Bardzo duże kolejki. Na śniadania zdecydowanie zbyt mało warzyw, w ofercie dostępne jedynie pomidory. W pobliskich kawiarniach zdarzało nam się nie otrzymać deseru do kawy.
    Usługi hotelowe: Zarówno w dniu przyjazdu, jak i wyjazdu udostępniane jest niewielkie pomieszczenie na bagaż wyposażone dodatkowo w zamykane szafki, do których nie otrzymaliśmy kluczy. Ze względu na to byliśmy zmuszeni zabrać wszystkie cenne rzeczy ze sobą na plażę. Programy animacyjne były organizowane dla dzieci i dla dorosłych. Trwały od 21:00 do 00:00. W pobliżu sporo barów i dyskotek. Niesprawne automaty do monet. Informacja na stronie biura podróży odnośnie lodówek w pokoju i przechowalni bagażu wliczonych w cenę pobytu okazały się niezgodne z rzeczywistością. Duży wybór miejsc godnych odwiedzenia. W szczególności polecamy Marineland i Barcelonę.
    Plaża: Plaża jest usytuowana w odległości 100 m od hotelu. Dojście na plażę prowadziło podziemnym tunelem, który był bardzo brudny. Na plaży pełno śmieci. Woda w morzu czysta i przejrzysta. W powietrzu unosił się nieprzyjemny zapach.
Znasz ten hotel? Podziel się opinią!

Przewodnik

Wycieczki fakultatywne

Uwaga! Cena uległa zmianie.
Cena za osobę:
zł/os.
1 157 zł/os.
Kod oferty: 05102020XYOB7470
pon. 05.10.2020
7 dni
Kraków
FB - Pełne wyżywienie
Yobboo
Zobacz inne warianty
Zakwaterowanie
Zapytaj o ofertę

Szczegóły lotu

Wylot:
pon. 05.10.2020 , godz. 18:05
Kraków
Ryanair
pon. 05.10.2020 , godz. 20:50
Barcelona
Powrót:
pon. 12.10.2020 , godz. 21:25
Barcelona
wt. 13.10.2020 , godz. 00:15
Kraków
Zamówienie wstępne
Prosimy o wypełnienie formularza w celu dokonania rezerwacji miejsc na wybraną wycieczkę. Przesłanie formularza nie wiąże się z żadnymi kosztami i jest niezobowiązujące.
Ta oferta jest dostępna online. W kolejnych krokach otrzymasz możliwość jej opłacenia.
Cena całkowita (): 2 460
Zaliczka:  zł
  • (zaliczka + ubezpieczenie)
Kup na raty 0%: 5 x  zł
Rzeczywiste raty 0% - bez odsetek i pierwszej wpłaty. Wybór płatności ratalnej będzie dostępny w dalszych krokach.
Wystarczy 100 zł zaliczki aby zarezerwować tę ofertę. Pozostałą kwotę należy wpłacić do 30 dni przed datą wyjazdu.
Czytaj więcej

Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Dalej”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.
KLAUZULA INFORMACYJNA
ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych na etapie poszukiwania imprezy turystycznej jest Travelplanet.pl S.A. z siedzibą we Wrocławiu, kod pocztowy 50-418, ul. Traugutta 45. W związku z zawarciem i realizacją umowy...

Wybrana oferta:

Mercury (Santa Susanna)

Liczba osób:
2 dorosłych
Wyżywienie:
FB - Pełne wyżywienie
Termin:
pon. 05.10.2020
Wylot z:
Kraków
Cena
2 315
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY
pon. 05.10.2020
7 dni
Kraków
FB - Pełne wyżywienie
Yobboo
Pokoj dwuosobowy (DBL) 2 315