Atuty oferty

Opis hotelu

POŁOŻENIE :

Hotel położony około 200 metrów od centrum PIneda de Mar, około 40 km od lotniska w Gironie i około 76 km od lotniska w Barcelonie.

PLAŻA :

450 metrów od hotelu, publiczna, piaszczysta. Dojście do plaży ulicą, parasole i leżaki: płatne.

HOTEL :

KATEGORIA LOKALNA 3*
Hotel odnowiony w 2012 roku, położony na powierzchni 2500 m2. Stanowi znakomitą bazę wypadową na zwiedzanie Barcelony.

DO DYSPOZYCJI GOŚCI :

recepcja czynna całą dobę, windy, restauracja, 2 bary (przy basenie i snack bar), pralnia: płatna, taras słoneczny, wypożyczalnia samochodów i rowerów: płatna.
Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.
Akceptowane karty płatnicze: Visa, MasterCard.

INTERNET :

Wi - Fi w lobby bezpłatnie.

SPORT, REKREACJA I ROZRYWKA :

Bezpłatnie: basen zewnętrzny na dachu, animacje ( w wyznaczonych przed hotel dniach).
Odpłatnie: bilard

DLA DZIECI :

łóżeczko dla dziecka: na zamówienie przed przyjazdem.

ZAKWATEROWANIE :

127 pokoi
Pokoje typu standard, wyposażone w: centralną klimatyzację, sejf: płatny, TV, telefon, łazienkę z wanną.

WYŻYWIENIE :

BB - śniadanie
HB - śniadanie i obiadokolacja. Napoje do obiadokolacji dodatkowo płatne.

INFORMACJE DODATKOWE :

Adres:
Carrer Roig i Jalpí, 1, 08397 Pineda de Mar, Barcelona, Hiszpania

CENA :

OFERTA Z PRZELOTEM:
Cena zawiera: bilet lotniczy, bagaż podręczny, transfer lotnisko - hotel - lotnisko (shuttle bus), zakwaterowanie w hotelu; opiekę polskojęzycznego rezydenta w wybranych regionach, część oferty jest bez rezydenta jeśli opisane w "uwagach" przy opisie hotelu;  wyżywienie wg oferty, opłaty lotniskowe, ubezpieczenie ERGO Reiseversicherung AG (ERGO Ubezpieczenia Podróży) NNW, KL (od momentu rozpoczęcia imprezy do jej zakończenia z wyłączeniem czasu trwania dojazdu własengo), bagaż, OC organizatora, VAT, składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG).
Cena nie zawiera: bagażu rejestrowanego, miejsc obok siebie w samolocie, dodatkowego ubezpieczenia: od kosztów rezygnacji ( ok 3% wartości rezerwacji), chorób przewlekłych( ok. 68 PLN/os/tydz.), a także dodatkowego ubezpieczenie KL w okresie pandemii (w tym COVID-19 - KL do 20 000 EUR) / cena ok. 47.12 PLN/ os/tydz.) , wycieczek fakultatywnych. podatku turystycznego* (dot. Costa Brava, Majorka).
UWAGA! Do każdej rezerwacji istnieje także możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego według cennika przewoźnika. Wtym celu należy podczas procesu zakładnia rezerwacji wybrać składnik opcjonalny lub po prostu wysłać wiadomość do rezerwacji w BlueVendo z prośbą o dodanie bagażu i informacją dla ilu osób bagaż ma zostać zakupiony.
DOJAZD WŁASNY:
Cena zawiera: zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, ubezpieczenie Europäische Reiseversicherung AG (ERV AG) NNW, KL (od momentu rozpoczęcia imprezy do jej zakończenia z wyłączeniem czasu trwania dojazdu własengo), bagaż, OC organizatora, VAT.
Cena nie zawiera: dodatkowego ubezpieczenia od kosztów rezygnacji i chorób przewlekłych, wycieczek fakultatywnych, podatku turystycznego* (dot. Costa Brava, Majorka).
*Podatek turystyczny w Katalonii (dotyczy ofert na COSTA BRAVA) oraz na Majorce (pobyty od 1 lipca 2016) nie jest wliczony w cenę.
Klienci (powyżej 16 roku życia) zobligowani są do wniesienia należnej opłaty bezpośrednio po przyjeździe do hotelu:
hotele 5* ok. 2,25-2,50 za dzień od osoby
hotele 4* ok. 1,00-1,65 za dzień od osoby
hotele 3 *ok. 0,50-1,10 za dzień od osoby
pozostałe obiekty ok. 1 za dzień od osoby
Dzieci 0-16 lat zwolnione są z podatku.
Ponad to na Costa Brava opłata dotyczy tylko pierwszego tygodnia pobytu (max 7 dni), w dalszym okresie podatek nie obowiązuje.Cena uzależniona jest od dostępności miejsc w samolocie w danej taryfie cenowej. Linie lotnicze podają ceny aktualne na chwile zapytania. W związku z powyższym ze względu na wyczerpanie się danych taryf, do momentu podpisania umowy cena może ulegać zmianom.
W przypadku bagażu, który przekracza obowiązujący bezpłatny limit (ilość sztuk lub wymiary) pobierane będą opłaty za nadbagaż. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu podręcznego podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie.

BAGAŻ :

LIMIT BAGAŻU PODRĘCZNEGO w PRIMIE w cenie:
Wizzair: Klienci Prima Holiday mają wykupioną usługę WIZZ PRIORITY!
Usługa daje mozliwość:
* zabrania na pokład jednej sztuki małego bagażu, która musi zmieścić się pod fotelem, np. torbę na aparat, na laptopa, lub torebkę ( 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg))
* zabrania na pokład jednej podręcznej walizki na kółkach (55 x 40 x 23 cm, maks. 10 kg)
* pierwszeństwo wejścia na pokład
* Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne.
Ryanair: 10kg, nieprzekraczający wymiarów 55 x 40 x 20 cm, oraz dodatkowo jeden mały bagaż, np. torebkę lub torbę na laptopa, nieprzekraczający wymiarów 35 x 20 x 20 cm oraz pierwszeństwo wejścia na pokład. Pasażerowie, którzy wykupili opcję pierwszeństwa wejścia na pokład mogą wnieść na pokład jeden mały oraz jeden duży bagaż podręczny, chyba że ze względów operacyjnych konieczne jest umieszczenie dużego bagażu podręcznego w luku. Obowiązuje Regulamin dotyczący bagażu rejestrowanego.
LOT: 8 kg nieprzekraczający wymiarów 55 x 40 x 23 cm. Dodatkowo jako bagaż podręczny pasażer może zabrać ze sobą torebkę damską lub torbę męską lub laptopa (wymiary 40 cm x 35 cm x 12 cm)
EasyJet: jedną sztukę bagażu wliczając torebki i laptopy o wymiarach nie przekraczających 56x45x25 cm (w tym kółka, kieszonki i rączki).
CENY DODATKOWEGO BAGAŻU REJESTROWANEGO:
Wizzair: 10kg/20kg/32kg - 100-400 zł - cena na potwierdzenie uzależniona od wagi bagażu, trasy i terminu lotu
Ryanair: 20kg - ok 300 zł - cena na potwierdzenie uzależniona od trasy i terminu lotu
EasyJet: 15kg - ok. 300 zł; 23kg - ok. 350 zł
LOT: 23 kg - ok 300 zł Uwaga!! Ceny podane na moment zakładania rezerwacji. Po potwierdzeniu rezerwacji cena bagażu dodatkowego może ulec zmianie!
LIMIT BAGAŻU REJESTROWANEGO:
Wizzair: 10kg/20kg/32kg
Ryanair: 10kg/20kg 
Easyjet: 15kg
LOT: 23 kg (Wymiary jednej sztuki bagażu nie mogą przekroczyć 158 cm)

DOBA HOTELOWA :

!!! UWAGA !!!
DOBA HOTELOWA W REGIONIE COSTA BRAVA KOŃCZY SIĘ O GODZINIE 10:00, KWATEROWANIE OD GODZINY 14:00

WARUNKI WJAZDOWE :

* dokumentem podróży uprawniającym do wjazdu i pobytu (niezależnie od jego celu) na terytorium Hiszpanii jest ważny paszport lub dowód osobisty.
* Obywatele polscy korzystają z prawa do swobodnego przepływu osób w ramach Unii Europejskiej/Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
* każdy uczestnik imprezy zobowiązany jest do przestrzegania paszportowych, celnych, zdrowotnych i innych przepisów kraju, do którego podróżuje. Klient odpowiedzialny jest za dotrzymanie wszelkich przepisów niezbędnych do przeprowadzenia imprezy turystycznej, o których został poinformowany przez organizatora.

COVID-19 :

HOTELE - Aktualnie obowiazujace srodki majace na celu zapobieganie rozprzestrzenianiu sie wirusa COVID-19.
Aktualizacja na dzień 01.07.2020
Wszyscy pasazerowie przybywajacy do Hiszpanii droga powietrzna lub morska musza przejsc kontrole zdrowia przed wjazdem do kraju. Kontrole te moga obejmowac pomiar temperatury, kontrole dokumentacji i kontrole wizualna stanu pasazera.
 
Kontrola temperatury bedzie przeprowadzana rutynowo w celu identyfikacji podroznych z goraczka. Jako granice wykrywalnosci ustala sie temperature rowna lub wieksza niz 37,5 oC. Pomiar temperatury musi odbywac sie za pomoca bezdotykowych termometrow lub kamer termograficznych. Dane osobowe i obrazy zarejestrowane przez kamery termowizyjne nie beda przechowywane, a prywatnosc pasazerow musi byc zagwarantowana przez cały czas.
Firmy zeglugowe, pod nadzorem Sanidad Exterior (dot. zdrowia osob z zagranicy), moga mierzyc temperature pasazerow w podrozach miedzynarodowych przed ich przybyciem do hiszpanskiego portu, zgodnie z postanowieniami niniejszego rozdziału.
 
W odniesieniu do kontroli dokumentow, wszyscy pasazerowie pochodzacy z dowolnego lotniska lub portu znajdujacego sie poza terytorium Hiszpanii musza wypełnic formularz dotyczacy zdrowia publicznego, ktorego tresc stanowi załacznik I do niniejszej rezolucji.
Proces wypełniania formularza bedzie odbywał sie droga elektroniczna, w taki sposob, ze wszystkie osoby, ktore planuja podroz do Hiszpanii, musza go wypełnic przed rozpoczeciem podrozy przez adres internetowy: www.spth.gob.es lub za pomoca bezpłatnej aplikacji HISZPANIA TRAVEL HEALTH-SpTH
Ważne!
 
Do 31 lipca 2020 r., będzie można wypełniać również formularze papierowe.
 
Od 01 sierpnia wszyscy pasażerowie przybywający drogą lotniczą i morską mają obowiązek posiadania kodu QR w wersji elektronicznej pod rygorem nie wpuszczenia na teren Hiszpanii i/lub na pokład samolotu/statku.
Instytut ds. Jakosci w Turystyce Hiszpanii w Ministerstwie Przemysłu Handlu i Turystyki zarzadziło wprowadzenie szeregu norm sanitarnych, ktore zaczynaja obowiazywac wraz z otwarciem hoteli.
Ich głownym załozeniem jest zapewnienie bezpieczenstwa sanitarnego gosciom poprzez zachowanie pomiedzy personelem a goscmi oraz miedzy samymi goscmi dystansu społecznego, zwiekszenie czestotliwosci dezynfekcji przedmiotow najczesciej dotykanych jak blaty, krany, klamki, uchwyty, krany, umywalki, lady, drzwi, windy, klucze, karty do pokoi, przyciski do spłuczki, telefony, suszarki, karty menu, wieszaki, minibary itd. oraz takiego przeorganizowania pracy, by zachowac maksymalne bezpieczenstwo podczas rejestracji, posiłkow, wypoczynku oraz w strefach wspolnych. Ponizej bardziej szczegołowa lista podjetych działan.1. Higiena personelu hotelowego
- zmiana ubrania po przyjsciu do pracy na słuzbowy uniform, ktory ma byc prany po kazdym dniu, w temperaturze powyzej 60 stopni C.
- personel bez kontaktu fizycznego miedzy soba
- oddzielny personel oddelegowany do sprzatania pokoi i oddzielny do sprzatania pozostałych powierzchni. Wozki ze sprzetem do sprzatania dezynfekowane po kazdej zmianie.
- praca personelu w maseczkach ochronnych i w rekawiczkach, zmiana rekawiczek za kazdym razem po zakonczeniu pracy w pokoju.
- codzienna rejestracja i kontrola wszystkich czynnosci dezynfekcyjnych2. Informacja dla gosci
- zaznaczenie miejsc dla gosci podczas rejestracji w recepcji, podobnie przy wejsciu do restauracji (dla zachowania dystansu).
- informacja na plakatach przynajmniej w jednym obcym jezyku.3. Recepcja
- ograniczenie liczby osob przebywajacych jednorazowo w recepcji
- zainstalowanie ekranow ochronnych oddzielajacych recepcje (łatwych w czyszczeniu i dezynfekcji)
- personel w obowiazkowych maseczkach ochronnych
- dostepny płyn do dezynfekcji rak
- jednorazowe długopisy lub mozliwosc ich dezynfekcji
- płatnosc karta lub w inny elektroniczny sposob
- dezynfekcja lady recepcyjnej przynajmniej raz dziennie, po kazdej zmianie personelu
- deponowanie kart do pokojow / kluczy w specjalnym pojemniku z płynem dezynfekcyjnym
- dezynfekcja lady, sprzetu w recepcji, klawiatury, telefonu itd. oraz sprzetu w kasie po kazdej zmianie personelu
- w drzwiach wejsciowych do hotelu specjalny dywanik nasaczony srodkiem dezynfekcyjnym
- zaniesienie bagazu do pokoju przez personel hotelowy tylko w rekawiczkach jednorazowych lub dezynfekcja uchwytow i raczek sciereczkami dezynfekujacymi
- zabronione odprowadzanie na parking samochodow klientow przez personel hotelowy4. Kawiarnia /Restauracja
- eliminacja ze stołow elementow wspolnych takich jak cukiernice, solniczki, pojemniki z pieprzem, przyprawy, oliwa, elementy dekoracji
- przy bufecie ekran ochronny
- w wypadku room serwisu personel w maseczkach ochronnych i rekawiczkach jednorazowych (z zachowaniem dystansu)
- tace myte w wysokiej temperaturze w zmywarkach5. Pokoje hotelowe
- zredukowanie liczby tekstyliow w pokojach jak dywany, serwety, dekoracje - w pokoju tylko jeden kosz na odpadki i smiecie, z pokrywa i podwojnym workiem plastikowym, jedynie w łazience.
- zapasowe koce i poduszki w szafie specjalnie zabezpieczone,
- suszarka do włosow dezynfekowana włacznie z filtrem po opuszczeniu przez goscia pokoju,
- dezynfekcja wieszakow
- dezynfekcja minibarow,
- ograniczenie usługi prasowania
- przy zmianie poscieli i recznikow, te bez kontaktu z podłoga, zapakowane bezposrednio do workow plastikowych, pranie w temperaturze powyzej 60 stopni C.
- dezynfekcja scian, podłog, sufitu, okien, luster, mebli, sprzetu stanowiacego wyposazenie
- czesta wymiana filtrow6. Jadalnia, strefa wypoczynkowa
- monitorowanie zachowywania dystansu społecznego
- zwiekszenie liczby turnusow na posiłki
- ograniczenie liczby krzeseł, by wymusic dystans społeczny
- zawieszenie plakatow informacyjnych przypominajacych o myciu rak przed i po nacisnieciu przyciskow w automatach sprzedajacych napoje czy ekspresach kawowych7. Strefy wspolne
- przestrzeganie dystansowania
- zapewnienie w tych strefach srodkow do dezynfekcji rak
- w łazienkach wspolnych suszarki do rak lub reczniki papierowe, sprzatanie i dezynfekcja min 6 razy dziennie
- kosze na smieci z pokrywa i podwojnym workiem plastikowym
- wszelkie pomieszczenia, sale konferencyjne, sale fitness wietrzone dwa razy dziennie8. Sale fitness - limit osob
- w przypadku zajec grupowych, zachowanie odstepow, oznaczenie na podłodze miejsc na uczestnikow, by uniknac bliskosci czy kontaktu
- w przypadku korzystania ze sprzetu uzywanie recznikow, dezynfekcja sprzetu po kazdym uzytkowniku9. Windy
- ograniczenie liczby uzytkownikow, korzystanie z maseczek ochronnych10. Baseny i Spa
- wprowadzone beda normy na podstawie wynikow badan naukowych dotyczacych zachowania sie wirusa w wodzie w basenach krytych oraz pod gołym niebem11. Strefy dla dzieci
- przy wejsciu na teren mycie lub dezynfekcja rak
- regularna dezynfekcja urzadzen i zabawek
- osoby obsługujace z podwyzszonym rezimem sanitarnym12. Programy animacyjne
- kontrolowana liczba uczestnikow, zachowanie dystansu społecznego, ewentualne uzywanie maseczek ochronnych
- dezynfekcja wszelkiego sprzetu13. Imprezy
- kiedy beda mozliwe, kazdy hotel powinien sam zdecydowac czy posiada odpowiednie warunki na organizacje eventow
- ograniczona liczba uczestnikow i zachowanie dystansu społecznego podczas zajec, konsumpcji i podczas zakonczenia. Ewentualnie uzycie maseczek ochronnych.

Informacje dotyczące COVID-19:
Zgodnie z nowymi zasadami wprowadzonymi przez rząd Hiszpanii, wszyscy turyści przybywający do tego kraju zobowiązani są na 48 godzin przed podróżą, do wypełnienia formularza za pomocą bezpłatnej aplikacji SPAIN TRAVEL HEALTH-SPTH, dostępnej na stronie www: https://www.spth.gob.es.
Należy w nim umieścić informacje o chorobach, jakie się przebyło ostatnio, o ostatnich podróżach (daty i miejsca), a także numer swojego telefonu i adres, pod którym będzie się przebywać w Hiszpanii. Po uzupełnieniu wszystkich wymaganych danych podróżujący otrzyma kod QR, który należy zapisać na urządzeniu mobilnym, w celu okazania służbom granicznym.
Do 31 lipca 2020 r., będzie można wypełniać również formularze papierowe.
Od 01 sierpnia wszyscy pasażerowie przybywający drogą lotniczą i morską mają obowiązek posiadania kodu QR w wersji elektronicznej pod rygorem nie wpuszczenia na teren Hiszpanii i/lub na pokład samolotu/statku.

* Udogodnienia:

Bez paszportu Kurorty nadmorskie Basen odkryty Rowery Animacje dla dorosłych Sport Sporty wodne Zwierzęta domowe Dostęp do internetu Klimatyzacja Darmowe WiFi

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu.

Lokalizacja

Opinie

3.8

Ocena klientów
na podstawie 4 dodanych opinii

Lokalizacja
4,8
Pokój
3,3
Posiłki
4,0
Basen
2,7
Czystość
4,0
Obsługa
3,8
Klienci polecają hotel dla:
  • par
  • aktywnych
  • seniorów
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • 4.5
    sierpień 2019

    Dobra lokalizacja i wakacyjna atmosfera.

    Dogodne usytuowanie, spokojna i miła atmosfera, pomocna obsługa, dobra kuchnia.
    Dogodne usytuowanie, spokojna i miła atmosfera, pomocna obsługa, dobra kuchnia.
  • 3.8
    sierpień 2019

    WAKACJE SUPER, HOTEL OK

    Hotel położony w bardzo dobrym miejscu, przy ulicce na której toczy się całe życie Pinedy de Mar. Codziennie jakieś folklorystyczne koncerty, tańce na ulicy itd. Blisko sklepów, do plaży jakieś 10 minut spacerkiem (ok 600m). Plaża ładna, dużo placów zabaw, jakieś bary itd. Bardzo szybko robi się głęboko. Na plaży jest ostry żwirek. Jedzenie dobre, obiadokolacje urozmaicone , codziennie coś się zmieniało, dużo ryb i owoców morza. <br />Pokoje bardzo stare i niewyględne ale nam służyły do spania więc ok, sprzątanie polega na wywaleniu śmieci z koszy i jak się poprosi wymianie ręczników i dosłownie nic poza tym, ale obsługa miła. Basen jma ok 5x4m ale bardzo mało ludzi korzysta, byliśmy tam raz jak mały spał i byliśmy sami. <br />Pineda jest bardzo dobrym miejscem wypadowym, wszędzie można dojechać publicznymi środkami transportu . bilet do Barcelony 10 Euro, do Blanes 5,5 Euro.
    Hotel położony w bardzo dobrym miejscu, przy ulicce na której toczy się całe życie Pinedy de Mar. Codziennie jakieś folklorystyczne koncerty, tańce na ulicy itd. Blisko sklepów, do plaży jakieś 10 minut spacerkiem (ok 600m). Plaża ładna, dużo placów zabaw, jakieś bary itd. Bardzo szybko robi się głęboko.
    Na plaży jest ostry żwirek. Jedzenie dobre, obiadokolacje urozmaicone , codziennie coś się zmieniało, dużo ryb i owoców morza.
    Pokoje bardzo stare i niewyględne ale nam służyły do spania więc ok, sprzątanie polega na wywaleniu śmieci z koszy i jak się poprosi wymianie ręczników i dosłownie nic poza tym, ale obsługa miła. Basen jma ok 5x4m ale bardzo mało ludzi korzysta, byliśmy tam raz jak mały spał i byliśmy sami.
    Pineda jest bardzo dobrym miejscem wypadowym, wszędzie można dojechać publicznymi środkami transportu . bilet do Barcelony 10 Euro, do Blanes 5,5 Euro.
  • 2.8
    lipiec 2019

    Nie wrócimy z powodu niskiego standardu pokoju i niemiłej obsługi w restauracji

    Hotel o dość dobrej lokalizacji w centrum miasta.<br />Niski standard pokoju, brak lodówki - była w ofercie, TV - bardzo mało programów, o słabej jakości sygnału, WF osiągalne tylko w lobby - bardzo słaba jakość.<br />W restauracji niemiła obsługa, brak wody do kolacji.
    Hotel o dość dobrej lokalizacji w centrum miasta.
    Niski standard pokoju, brak lodówki - była w ofercie, TV - bardzo mało programów, o słabej jakości sygnału, WF osiągalne tylko w lobby - bardzo słaba jakość.
    W restauracji niemiła obsługa, brak wody do kolacji.
  • 4.0
    lipiec 2019

    Okolica fajna ale hotel średnio

    Hotel nie do końca spełnił moje oczekiwanie.<br />W pokoju i łazience gdy była wyłączona klimatyzacja czuć było smród taki jakby cofało z kanalizacji tak było u nas u znajomych nie.<br />Niektórzy w recepcji mili a niektórzy bardzo przepisowi tylko w jedną stronę .<br />Doba hotelowa zaczyna się o 13 a do pokoju wpuścili nas o 14.<br />Suchego prowiantu na wycieczkę do Barcelony nie otrzymaliśmy bo koleżanka zgłosiła o 20 a trzeba było do 19 o czym Pani rezydent nas nie poinformowała.<br />W pokoju stare meble ,telewizor też stary ,kable na wierzchu
    Hotel nie do końca spełnił moje oczekiwanie.
    W pokoju i łazience gdy była wyłączona klimatyzacja czuć było smród taki jakby cofało z kanalizacji tak było u nas u znajomych nie.
    Niektórzy w recepcji mili a niektórzy bardzo przepisowi tylko w jedną stronę .
    Doba hotelowa zaczyna się o 13
    a do pokoju wpuścili nas o 14.
    Suchego prowiantu na wycieczkę do Barcelony nie otrzymaliśmy bo koleżanka zgłosiła o 20 a trzeba było do 19 o czym Pani rezydent nas nie poinformowała.
    W pokoju stare meble ,telewizor też stary ,kable na wierzchu
Znasz ten hotel? Podziel się opinią!

Przewodnik

Wycieczki fakultatywne

Uwaga! Cena uległa zmianie.
Cena za osobę:
zł/os.
1 550 zł/os.
Kod oferty: 29082020BVPR21552
sob. 29.08.2020
5 dni
Warszawa - Modlin
BB - Śniadania
Prima Holiday
Zobacz inne warianty
Zakwaterowanie

Szczegóły lotu

Wylot:
sob. 29.08.2020 , godz. 20:00
Warszawa - Modlin
RyanAir Ltd
sob. 29.08.2020 , godz. 23:05
Barcelona
Powrót:
czw. 03.09.2020 , godz. 20:55
Barcelona
-
pt. 04.09.2020 , godz. 00:05
Warszawa - Modlin
Zamówienie wstępne
Prosimy o wypełnienie formularza w celu dokonania rezerwacji miejsc na wybraną wycieczkę. Przesłanie formularza nie wiąże się z żadnymi kosztami i jest niezobowiązujące.
Ta oferta jest dostępna online. W kolejnych krokach otrzymasz możliwość jej opłacenia.
Cena całkowita (): 2 460
Zaliczka:  zł
  • (zaliczka + ubezpieczenie)
Kup na raty 0%: 5 x  zł
Rzeczywiste raty 0% - bez odsetek i pierwszej wpłaty. Wybór płatności ratalnej będzie dostępny w dalszych krokach.
Wystarczy 100 zł zaliczki aby zarezerwować tę ofertę. Pozostałą kwotę należy wpłacić do 30 dni przed datą wyjazdu.
Czytaj więcej

Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Dalej”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.
KLAUZULA INFORMACYJNA
ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych na etapie poszukiwania imprezy turystycznej jest Travelplanet.pl S.A. z siedzibą we Wrocławiu, kod pocztowy 50-418, ul. Traugutta 45. W związku z zawarciem i realizacją umowy...

Wybrana oferta:

Checkin Montpalau

Liczba osób:
2 dorosłych
Wyżywienie:
BB - Śniadania
Termin:
sob. 29.08.2020
Wylot z:
Warszawa - Modlin
Cena
3 100
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY
sob. 29.08.2020
5 dni
Warszawa - Modlin
BB - Śniadania
Prima Holiday
Standard DBL (1VB) 3 100