Atuty oferty

Opis hotelu

Opinia Doradcy Travelplanet.pl - Karolina

Świetna relacja ceny do jakości

Pokoje są skromne i nieduże, ale czyste i zadbane, świetnym wyjściem jest pokój z widokiem na morze - nie ma nic piękniejszego niż obserwowanie spadającego do morza zachodzącego słońca. Basen jest niewielki, jednak plaża jest na tyle blisko, że kto by tam chciał siedzieć przy basenie. W wysokim sezonie w hotelu odbywają się wieczorne animacje, ale można również wybrać się na wieczorny spacer główną ulicą gdzie znajdziemy masę sklepików z pamiątkami, restauracje i bary. Na pewno nie można się tu nudzić.

Polecam dla: dla par, dla miłośników życia nocnego, dla seniorów, dla singli, dla aktywnych

Zobacz szczegółowe oceny

Lokalizacja: 5.0
Pokój: 3.0
Basen: 3.0
Czystość: 4.0
Obsługa: 4.0


POŁOŻENIE

Hotel położony ok. 500 m od centrum Malgrat de Mar z licznymi barami, restauracjami, kawiarniami oraz sklepami z pamiątkami. Do lotniska w Gironie ok. 30 km, do lotniska w Barcelonie ok. 80 km.

PLAŻA

Hotel położony ok. 150 m od szerokiej, piaszczysto-żwirowej plaży. Dojście przez promenadę. Leżaki i parasole za dodatkową opłatą.

HOTEL

KATEGORIA LOKALNA 3*
Zadbany obiekt hotelowy z przestronnymi pokojami. Usytuowany w nadmorskiej promenadzie w centrum miejscowości. Propozycja dla gości lubiących korzytać z okolicznych barów, dyskotek i resteuracji.

DO DYSPOZYCJI GOŚCI

Recepcja, windy, klimatyzowana restauracja, bar, sala telewizyjna, bar przy basenie, taras słoneczny, sala konferencyjna, centrum informacji turystycznej, bezpłatny parking oraz wypożyczalnia samochodów. Hotel dysponuje także przechowalnią bagażu oraz prysznicami, z których można skorzystać już po wymeldowaniu z pokoju.

INTERNET

W recepcji WiFi bezpłatny tylko przy zakupie napoju w barze, w pokojach i przy basenie za dodatkową opłatą. Punkt internetowy odpłatnie.

SPORT, REKREACJA I ROZRYWKA

Bezpłatnie: basen, leżaki przy basenie, hotelowe programy animacyjne w sezonie wakacyjnym.
Odpłatnie: bilard, gry komputerowe, sporty wodne przy plaży. Centrum sportowe naprzeciw hotelu w z salą fitness, mini-golfem, kortem tenisowym i salą do squasha.

DLA DZIECI

Brodzik, plac zabaw, mini club, bezpłatne łóżeczko dla dziecka na zamówienie przed wylotem.

ZAKWATEROWANIA

Oferuje 210 pokoi. Wszystkie klimatyzowane, z łazienkami), TV/SAT, (ok. 5 EUR depozyt/pobyt), telefonem, sejfem (płatny ok. 20 Eur/tydzień + ok. 10 Eur depozyt) oraz z balkonem. Pokoje standardowe (pow. ok. 17 m2) - dla max 4 osób.

WYŻYWIENIE

HB - śniadania i obiadokolacje w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji za dodatkową opłatą.
HB+ - śniadania i obiadokolacje w formie bufetu. Woda i wino do obiadokolacji.
FB -śniadania, obiady i kolacje w formie bufetu. Napoje do obiadów i kolacji za dodatkową opłatą.
FB+ -śniadania, obiady i kolacje w formie bufetu. Woda i wino do obiadów i kolacji.

INFORMACJE DODATKOWE

www.hotelreymarplaya.com
4 pokoje przygotowane dla potrzeb Gości niepełnosprawnych oraz udogodnienia na terenie hotelu.

CENA

OFERTA Z PRZELOTEM:
Cena zawiera: bilet lotniczy, bagaż podręczny, transfer lotnisko - hotel - lotnisko (shuttle bus), zakwaterowanie w hotelu, opiekę polskojęzycznego rezydenta (UWAGA!!! region Costa Doroda - oferta bez polskojęzycznego rezydenta - obsługa anglojęzyczna), wyżywienie wg oferty, opłaty lotniskowe, ubezpieczenie Europäische Reiseversicherung AG (ERV AG) NNW, KL (od momentu rozpoczęcia imprezy do jej zakończenia z wyłączeniem czasu trwania dojazdu własengo), bagaż, OC organizatora, VAT, składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG).
Cena nie zawiera: bagażu rejestrowanego, miejsc obok siebie w samolocie, dodatkowego ubezpieczenia od kosztów rezygnacji i chorób przewlekłych, wycieczek fakultatywnych, podatku turystycznego* (dot. Costa Brava, Majorka).
UWAGA! Do każdej rezerwacji istnieje także możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego według cennika przewoźnika. Wtym celu należy podczas procesu zakładnia rezerwacji wybrać składnik opcjonalny lub po prostu wysłać wiadomość do rezerwacji w BlueVendo z prośbą o dodanie bagażu i informacją dla ilu osób bagaż ma zostać zakupiony.
DOJAZD WŁASNY:
Cena zawiera: zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, ubezpieczenie Europäische Reiseversicherung AG (ERV AG) NNW, KL (od momentu rozpoczęcia imprezy do jej zakończenia z wyłączeniem czasu trwania dojazdu własengo), bagaż, OC organizatora, VAT.
Cena nie zawiera: dodatkowego ubezpieczenia od kosztów rezygnacji i chorób przewlekłych, wycieczek fakultatywnych, podatku turystycznego* (dot. Costa Brava, Majorka).
*Podatek turystyczny w Katalonii (dotyczy ofert na COSTA BRAVA) oraz na Majorce (pobyty od 1 lipca 2016) nie jest wliczony w cenę.
Klienci (powyżej 16 roku życia) zobligowani są do wniesienia należnej opłaty bezpośrednio po przyjeździe do hotelu:
hotele 5* ok. 2,25-2,50 za dzień od osoby
hotele 4* ok. 1,00-1,65 za dzień od osoby
hotele 3 *ok. 0,50-1,10 za dzień od osoby
pozostałe obiekty ok. 1 za dzień od osoby
Dzieci 0-16 lat zwolnione są z podatku.
Ponad to na Costa Brava opłata dotyczy tylko pierwszego tygodnia pobytu (max 7 dni), w dalszym okresie podatek nie obowiązuje.Cena uzależniona jest od dostępności miejsc w samolocie w danej taryfie cenowej. Linie lotnicze podają ceny aktualne na chwile zapytania. W związku z powyższym ze względu na wyczerpanie się danych taryf, do momentu podpisania umowy cena może ulegać zmianom.
W przypadku bagażu, który przekracza obowiązujący bezpłatny limit (ilość sztuk lub wymiary) pobierane będą opłaty za nadbagaż. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu podręcznego podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie.

BAGAŻ

LIMIT BAGAŻU PODRĘCZNEGO w PRIMIE w cenie:
Wizzair: Klienci Prima Holiday mają wykupioną usługę WIZZ PRIORITY!
Usługa daje mozliwość:
* zabrania na pokład jednej sztuki małego bagażu, która musi zmieścić się pod fotelem, np. torbę na aparat, na laptopa, lub torebkę ( 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg))
* zabrania na pokład jednej podręcznej walizki na kółkach (55 x 40 x 23 cm, maks. 10 kg)
* pierwszeństwo wejścia na pokład
* Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne.
Ryanair: 10kg, nieprzekraczający wymiarów 55 x 40 x 20 cm, oraz dodatkowo jeden mały bagaż, np. torebkę lub torbę na laptopa, nieprzekraczający wymiarów 35 x 20 x 20 cm oraz pierwszeństwo wejścia na pokład. Pasażerowie, którzy wykupili opcję pierwszeństwa wejścia na pokład mogą wnieść na pokład jeden mały oraz jeden duży bagaż podręczny, chyba że ze względów operacyjnych konieczne jest umieszczenie dużego bagażu podręcznego w luku. Obowiązuje Regulamin dotyczący bagażu rejestrowanego.
LOT: 8 kg nieprzekraczający wymiarów 55 x 40 x 23 cm. Dodatkowo jako bagaż podręczny pasażer może zabrać ze sobą torebkę damską lub torbę męską lub laptopa (wymiary 40 cm x 35 cm x 12 cm)
EasyJet: jedną sztukę bagażu wliczając torebki i laptopy o wymiarach nie przekraczających 56x45x25 cm (w tym kółka, kieszonki i rączki).
CENY DODATKOWEGO BAGAŻU REJESTROWANEGO:
Wizzair: 10kg/20kg/32kg - 100-400 zł - cena na potwierdzenie uzależniona od wagi bagażu, trasy i terminu lotu
Ryanair: 20kg - ok 300 zł - cena na potwierdzenie uzależniona od trasy i terminu lotu
EasyJet: 15kg - ok. 300 zł; 23kg - ok. 350 zł
LOT: 23 kg - ok 300 zł Uwaga!! Ceny podane na moment zakładania rezerwacji. Po potwierdzeniu rezerwacji cena bagażu dodatkowego może ulec zmianie!
LIMIT BAGAŻU REJESTROWANEGO:
Wizzair: 10kg/20kg/32kg
Ryanair: 10kg/20kg 
Easyjet: 15kg
LOT: 23 kg (Wymiary jednej sztuki bagażu nie mogą przekroczyć 158 cm)

DOBA HOTELOWA

!!! UWAGA !!!
DOBA HOTELOWA W REGIONIE COSTA BRAVA KOŃCZY SIĘ O GODZINIE 10:00, KWATEROWANIE OD GODZINY 14:00

WARUNKI WJAZDOWE

dokumentem podróży uprawniającym do wjazdu i pobytu (niezależnie od jego celu) na terytorium Hiszpanii jest ważny paszport lub dowód osobisty.
Obywatele polscy korzystają z prawa do swobodnego przepływu osób w ramach Unii Europejskiej/Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
każdy uczestnik imprezy zobowiązany jest do przestrzegania paszportowych, celnych, zdrowotnych i innych przepisów kraju, do którego podróżuje. Klient odpowiedzialny jest za dotrzymanie wszelkich przepisów niezbędnych do przeprowadzenia imprezy turystycznej, o których został poinformowany przez organizatora.

* Udogodnienia:

  • Bez paszportu
  • Kurorty nadmorskie
  • Basen odkryty
  • Rowery
  • Blisko lotniska
  • Animacje dla dorosłych
  • Sporty wodne
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych
  • Dostęp do internetu
  • Klimatyzacja
  • Blisko centrum
  • Darmowe WiFi
* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu

Dokumenty podróży:

Lokalizacja

Opinie

Znasz ten hotel? Podziel się opinią! Dodaj opinię
3.7

Ocena klientów
na podstawie 14 dodanych opinii

Lokalizacja: 4,1
Pokój: 3,6
Posiłki: 3,4
Basen: 3,6
Czystość: 3,9
Obsługa: 3,7
Klienci polecają hotel dla:
  • par
  • aktywnych
  • seniorów
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • 4.8
    ( maj 2019 )

    Wracam we wrzesniu

    Co tu pisać na pewno tam wrócę, bardzo dobra kuchnia , fontanna czekoladowa czy wieczór owoców morza często tego nie spotkamy w 4*
    Co tu pisać na pewno tam wrócę, bardzo dobra kuchnia , fontanna czekoladowa czy wieczór owoców morza często tego nie spotkamy w 4*
  • 4.6
    ( sierpień 2017 )

    Polecam osobom niewymagającym luksusów

    Hotel położony blisko morza.Wystarczy przejść podziemnym pasażem i jesteśmy już na plaży. Pokoje może nie najnowocześniejsze- kto szuka marmuru i nowoczesnego wystroju to nie znajdzie go tam...ale mi to nie było potrzebne, ponieważ jadąc na wakacje wole zwiedzać okolice niż zachwycać sie pokojem, w którym tylko śpię.Pokoje codziennie sprzątane, ręczniki wymienianie podczas każdej wizyty, mydło, żel i papier na bieżąco uzupełniane. Jeśli chodzi o posiłki to śniadanie codziennie takie same tzw. szwedzki stół, ale każdy znajdzie coś dla siebie.Obiady i kolacje różnorodne i smaczne.<br />Jadąc do Hiszpanii zwykle nie warto wykupywać oferty all inclusive ponieważ składa się ona tylko 3-ech posiłków, za napoje do kolacji czy obiadu trzeba płacić.
    Hotel położony blisko morza.Wystarczy przejść podziemnym pasażem i jesteśmy już na plaży. Pokoje może nie najnowocześniejsze- kto szuka marmuru i nowoczesnego wystroju to nie znajdzie go tam...ale mi to nie było potrzebne, ponieważ jadąc na wakacje wole zwiedzać okolice niż zachwycać sie pokojem, w
    którym tylko śpię.Pokoje codziennie sprzątane, ręczniki wymienianie podczas każdej wizyty, mydło, żel i papier na bieżąco uzupełniane. Jeśli chodzi o posiłki to śniadanie codziennie takie same tzw. szwedzki stół, ale każdy znajdzie coś dla siebie.Obiady i kolacje różnorodne i smaczne.
    Jadąc do Hiszpanii zwykle nie warto wykupywać oferty all inclusive ponieważ składa się ona tylko 3-ech posiłków, za napoje do kolacji czy obiadu trzeba płacić.
  • 2.8
    ( lipiec 2017 )

    Hotel niewart swojej ceny- nie polecam

    Hotel nastawiony na turystów z UK , śniadania typowo angielskie, moim zdaniem okropne. Animacje w hotelu również dedykowane angielskim gościom. Dodam, że animacje są bardzo głośne i trwają, aż do północy. Restuacja jest całkowicie nieprzystosowana do obsługi dużej ilości gości. Śniadania w godzinach 8 do 9.30 są nieporozumieniem wziąwszy pod uwagę liczbę gości jak i koncerty trwające do późnych godzin nocnych.<br />Winda hotelowa jest stara, zdezelowana i mieści ledwie 3 osoby. Wszystkie napoje do posiłków są płatne, a kelnerzy lubią oszukiwać turystów przy wydawaniu reszty (np. Na 10€ czego doświadczyliśmy). Pilot do TV oraz suszarkę można wypożyczyć z recepcji (kaucja). Brak lodówki w pokoju jest uciążliwy.
    Hotel nastawiony na turystów z UK , śniadania typowo angielskie, moim zdaniem okropne. Animacje w hotelu również dedykowane angielskim gościom. Dodam, że animacje są bardzo głośne i trwają, aż do północy. Restuacja jest całkowicie nieprzystosowana do obsługi dużej ilości gości. Śniadania w godzinach
    8 do 9.30 są nieporozumieniem wziąwszy pod uwagę liczbę gości jak i koncerty trwające do późnych godzin nocnych.
    Winda hotelowa jest stara, zdezelowana i mieści ledwie 3 osoby. Wszystkie napoje do posiłków są płatne, a kelnerzy lubią oszukiwać turystów przy wydawaniu reszty (np. Na 10€ czego doświadczyliśmy). Pilot do TV oraz suszarkę można wypożyczyć z recepcji (kaucja). Brak lodówki w pokoju jest uciążliwy.
  • 2.8
    ( lipiec 2017 )

    Hotel niewart swojej ceny- nie polecam

    Hotel nastawiony na turystów z UK , śniadania typowo angielskie, moim zdaniem okropne. Animacje w hotelu również dedykowane angielskim gościom. Dodam, że animacje są bardzo głośne i trwają, aż do północy. Restuacja jest całkowicie nieprzystosowana do obsługi dużej ilości gości. Śniadania w godzinach 8 do 9.30 są nieporozumieniem wziąwszy pod uwagę liczbę gości jak i koncerty trwające do późnych godzin nocnych.<br />Winda hotelowa jest stara, zdezelowana i mieści ledwie 3 osoby. Wszystkie napoje do posiłków są płatne, a kelnerzy lubią oszukiwać turystów przy wydawaniu reszty (np. Na 10€ czego doświadczyliśmy). Pilot do TV oraz suszarkę można wypożyczyć z recepcji (kaucja). Brak lodówki w pokoju jest uciążliwy.
    Hotel nastawiony na turystów z UK , śniadania typowo angielskie, moim zdaniem okropne. Animacje w hotelu również dedykowane angielskim gościom. Dodam, że animacje są bardzo głośne i trwają, aż do północy. Restuacja jest całkowicie nieprzystosowana do obsługi dużej ilości gości. Śniadania w godzinach
    8 do 9.30 są nieporozumieniem wziąwszy pod uwagę liczbę gości jak i koncerty trwające do późnych godzin nocnych.
    Winda hotelowa jest stara, zdezelowana i mieści ledwie 3 osoby. Wszystkie napoje do posiłków są płatne, a kelnerzy lubią oszukiwać turystów przy wydawaniu reszty (np. Na 10€ czego doświadczyliśmy). Pilot do TV oraz suszarkę można wypożyczyć z recepcji (kaucja). Brak lodówki w pokoju jest uciążliwy.
  • 3.6
    ( lipiec 2017 )

    Raczej tam nie wrócimy...

    nieciekawa miejscowość, sam hotel nienajgorszy w dobrej lokalizacji ale brak lodówki w pokoju ,na 7pięter 2 malutkie windy,często trzeba było iść schodami,jedzenie ok,było w czym wybierać,plaża w miarę blisko,jednak ogólnie w Hiszpanii jest wiele ładniejszych miejsc niż Malgrat de Mar...
    nieciekawa miejscowość, sam hotel nienajgorszy w dobrej lokalizacji ale brak lodówki w pokoju ,na 7pięter 2 malutkie windy,często trzeba było iść schodami,jedzenie ok,było w czym wybierać,plaża w miarę blisko,jednak ogólnie w Hiszpanii jest wiele ładniejszych miejsc niż Malgrat de Mar...
  • 2.3
    ( lipiec 2016 )

    Katastrofa, nie zasługuje na 3*

    najgorszy hotel w jakim byłem, nie zasługuje na 3*. Nie mogę się nadziwić pochlebnym komentarzom, chyba to pracownicy organizatora. Często wyjeżdżam i często korzystam z hoteli ale Reymar Playa to naprawdę dno. Pokoje brudne, podłogi nie myte, balkon był brudny w dniu przyjazdu i nie był sprzątany ANI RAZU. Pokoje malutkie, ciasnota, walizki na balkonie. Ręczniki ze sztucznego materiału, trudno się wytrzeć, kuchnia bardzo monotonna i b. skromna, zwłaszcza śniadania - nie było nawet jajecznicy, sic! Obsługa nieuprzejma. Bardzo nie polecam, również organizatora Wezyr Holidays - nie zrobili nic aby wymienić nam pokój w którym nie mieściliśmy się, jako rozwiązanie zaproponowali nam dopłatę w wysokości - UWAGA 2.700 EUR, tak, prawie 3 tys EUR. Dno totalne
    najgorszy hotel w jakim byłem, nie zasługuje na 3*. Nie mogę się nadziwić pochlebnym komentarzom, chyba to pracownicy organizatora. Często wyjeżdżam i często korzystam z hoteli ale Reymar Playa to naprawdę dno. Pokoje brudne, podłogi nie myte, balkon był brudny w dniu przyjazdu i nie był sprzątany ANI
    RAZU. Pokoje malutkie, ciasnota, walizki na balkonie. Ręczniki ze sztucznego materiału, trudno się wytrzeć, kuchnia bardzo monotonna i b. skromna, zwłaszcza śniadania - nie było nawet jajecznicy, sic! Obsługa nieuprzejma. Bardzo nie polecam, również organizatora Wezyr Holidays - nie zrobili nic aby wymienić nam pokój w którym nie mieściliśmy się, jako rozwiązanie zaproponowali nam dopłatę w wysokości - UWAGA 2.700 EUR, tak, prawie 3 tys EUR. Dno totalne
  • 2.2
    ( lipiec 2016 )

    Najgorszy hotel z jakim miałem do czynienia przez kilkanaście lat podróżowania w kat 3 ***

    Dziwię się opiniom pochlebnym, ja dałem się właśnie nabrać dzięki nim, a mam wrażenie że pisały je osoby zainteresowane, pracownicy??<br />Hotel bardzo słaby, pomimo tylko 3*, ale i na nie trzeba czymś zasłużyć, wg mnie ledwo może 2* bym dał. Pokoje przeraźliwie małe, ciasnota, walizki trzymaliśmy na balkonie, wg mnie to skandal. Pokoje nie sprzątane w ogóle, pomimo, iż wyjeżdżaliśmy na długie wycieczki, personel miał więc wiele okazji i mnóstwo czasu żeby posprzątać. Nic z tego. Sprzątanie polegało tylko i wyłącznie na wymianie ręczników - NIC WIĘCEJ. Podłoga nie umyta ani razu, pościel nie zmieniona przez 2 tyg ani razu !!!!! Balkon był już brudny przed naszym przyjzadem i taki tez pozostał, wszędzie pajęczyny, kurz i brud. Ręczniki z tworzywa sztucznego!!! nie da się nimi normalnie wycierać, TV był, ale trzeba było płacić, internet płatny 5 EUR za dzień !!! To maja być 3 gwiazdki???? Żart i kpina z gości. Obsługa chyba z więzienia, nieprzyjemna, zarówno w recepcji i stołówce. Jedzenie bardzo słabe, zwłaszcza śniadania. Katastrofa , nawet jajecznicy nie było. To była moja podróżnicza i wczasowa wtopa życia. Na wycieczkach jakie sobie organizowaliśmy korzystaliśmy z innych hoteli 3* - nie ma porównania, Reymar Playa to przy innych hotelach z tej kategorii dno, niestety, byłem tam 2 tygodnie, dobrze, że z przerwami na wycieczki. Klimatyzacja niewydajna, słabiutka. Prosiłem o zmianę pokoju - odpowiedź rezydenta po 2 dniach wysiłku?? - dopłata 2.700 EUR !!!!! Tak, prawie 3 tys EUR, to tak jakby kazali mi zapłacić raz jeszcze za wczasy z wyżywieniem. Chamstwo. Na obiadokolacjach nie było nawet podstawowego deseru jakim jest wszędzie arbuz !!! Chyba za drogi, jedzenie monotonne i fatalne, ale dzięki temu można było schudnąć - i to jedyny plus stołówki. A sama stołówka mała z dwoma rzędami potraw, tzn, drugi rząd był kopią [pierwszego. Naprawdę słabo. Czułem , że ten hotel nie będzie rewelacyjny, ale te opinie jednak spowodowały, że się zdecydowałem. Niestety te opinie pozytywne to bujda, zresztą pisane tym samymy językiem dla mnie lipa. Ja odradzam, mam nadzieję, że w życiu więcej mnie taki hotel i warunki nie spotkają. Zastanawiam się nad pozwaniem organizatora - Wezyr Hilidays - do sądu. bo proponowanie dopałaty do pokoju prawie 3 tys EUR to bezczelna kpina z klienta. Omijajcie Wezyra szerokim łukiem, hotele, po których jeździliśmy zbierając wczasowiczóe, to największe dziadostwo jakie widziałem w życiu, w drodze powrotnej nie mogliśmy się nadziwić, że można mieć wczasy w takich beznadziejnych miejscach. Myslę że inni klienci Wezyra, z jakimi jechaliśmy na lotnisko, mogli mieć jeszcze gorzej niż ja. Z plusów??? Dobra baza wypadowa i bliskość morza. Blisko Francja i Barcelona, można zorganizować sobie wiele wycieczek i warto samemu wynająć na miejscu auto. Wycieczki u rezydenta b. drogie, 2 wycieczki i macie samochód na prawie całe 2 tygodnie. Aha - nie jestem malkontentem, raz zdarzyło mi się, na kilkanaście takich wyjazdów, źle ocenić hotel i organizatora. Zdawałem sobie sprawę z ceny i z 3***, ale proszę mi wierzyć, nawet 3 gwiazdki do czegoś zobowiązują - a tu olanie klienta po całej linii i przez hotel i jego obsługę i organizatora jakim był Wezyr - Szerokim łukiem omijajcie i hotel i organizatora. Mam sporo zdjęć z tego syfu. Aha, lustro wycierane ścierką od podłogi, urocze zdjęcia. Reasumując - bród, smród i ubóstwo, przez duże U, i chamstwo obsługi, no i 5 eurasów za dostęp do internetu na dzień i płatny TV, No i widać, nawet po zdjęciach, że hotel ten ma już kilkadziesiąt lat, a w środku jest znacznie gorzej, plus beznadziejna obsługa. Śniadania trwają tylko 1,5 godz, więc o po 9 kolejka jak u nas za mięsem za komuny, szkoda gadać. Obsługa zabiera talerze prawie podczas jedzenia, żebyście już sobie wyszli, i to bez pytania....<br />
    Dziwię się opiniom pochlebnym, ja dałem się właśnie nabrać dzięki nim, a mam wrażenie że pisały je osoby zainteresowane, pracownicy??
    Hotel bardzo słaby, pomimo tylko 3*, ale i na nie trzeba czymś zasłużyć, wg mnie ledwo może 2* bym dał. Pokoje przeraźliwie małe, ciasnota, walizki trzymaliśmy na
    balkonie, wg mnie to skandal. Pokoje nie sprzątane w ogóle, pomimo, iż wyjeżdżaliśmy na długie wycieczki, personel miał więc wiele okazji i mnóstwo czasu żeby posprzątać. Nic z tego. Sprzątanie polegało tylko i wyłącznie na wymianie ręczników - NIC WIĘCEJ. Podłoga nie umyta ani razu, pościel nie zmieniona przez 2 tyg ani razu !!!!! Balkon był już brudny przed naszym przyjzadem i taki tez pozostał, wszędzie pajęczyny, kurz i brud. Ręczniki z tworzywa sztucznego!!! nie da się nimi normalnie wycierać, TV był, ale trzeba było płacić, internet płatny 5 EUR za dzień !!! To maja być 3 gwiazdki???? Żart i kpina z gości. Obsługa chyba z więzienia, nieprzyjemna, zarówno w recepcji i stołówce. Jedzenie bardzo słabe, zwłaszcza śniadania. Katastrofa , nawet jajecznicy nie było. To była moja podróżnicza i wczasowa wtopa życia. Na wycieczkach jakie sobie organizowaliśmy korzystaliśmy z innych hoteli 3* - nie ma porównania, Reymar Playa to przy innych hotelach z tej kategorii dno, niestety, byłem tam 2 tygodnie, dobrze, że z przerwami na wycieczki. Klimatyzacja niewydajna, słabiutka. Prosiłem o zmianę pokoju - odpowiedź rezydenta po 2 dniach wysiłku?? - dopłata 2.700 EUR !!!!! Tak, prawie 3 tys EUR, to tak jakby kazali mi zapłacić raz jeszcze za wczasy z wyżywieniem. Chamstwo. Na obiadokolacjach nie było nawet podstawowego deseru jakim jest wszędzie arbuz !!! Chyba za drogi, jedzenie monotonne i fatalne, ale dzięki temu można było schudnąć - i to jedyny plus stołówki. A sama stołówka mała z dwoma rzędami potraw, tzn, drugi rząd był kopią [pierwszego. Naprawdę słabo. Czułem , że ten hotel nie będzie rewelacyjny, ale te opinie jednak spowodowały, że się zdecydowałem. Niestety te opinie pozytywne to bujda, zresztą pisane tym samymy językiem dla mnie lipa. Ja odradzam, mam nadzieję, że w życiu więcej mnie taki hotel i warunki nie spotkają. Zastanawiam się nad pozwaniem organizatora - Wezyr Hilidays - do sądu. bo proponowanie dopałaty do pokoju prawie 3 tys EUR to bezczelna kpina z klienta. Omijajcie Wezyra szerokim łukiem, hotele, po których jeździliśmy zbierając wczasowiczóe, to największe dziadostwo jakie widziałem w życiu, w drodze powrotnej nie mogliśmy się nadziwić, że można mieć wczasy w takich beznadziejnych miejscach. Myslę że inni klienci Wezyra, z jakimi jechaliśmy na lotnisko, mogli mieć jeszcze gorzej niż ja. Z plusów??? Dobra baza wypadowa i bliskość morza. Blisko Francja i Barcelona, można zorganizować sobie wiele wycieczek i warto samemu wynająć na miejscu auto. Wycieczki u rezydenta b. drogie, 2 wycieczki i macie samochód na prawie całe 2 tygodnie. Aha - nie jestem malkontentem, raz zdarzyło mi się, na kilkanaście takich wyjazdów, źle ocenić hotel i organizatora. Zdawałem sobie sprawę z ceny i z 3***, ale proszę mi wierzyć, nawet 3 gwiazdki do czegoś zobowiązują - a tu olanie klienta po całej linii i przez hotel i jego obsługę i organizatora jakim był Wezyr - Szerokim łukiem omijajcie i hotel i organizatora. Mam sporo zdjęć z tego syfu. Aha, lustro wycierane ścierką od podłogi, urocze zdjęcia. Reasumując - bród, smród i ubóstwo, przez duże U, i chamstwo obsługi, no i 5 eurasów za dostęp do internetu na dzień i płatny TV, No i widać, nawet po zdjęciach, że hotel ten ma już kilkadziesiąt lat, a w środku jest znacznie gorzej, plus beznadziejna obsługa. Śniadania trwają tylko 1,5 godz, więc o po 9 kolejka jak u nas za mięsem za komuny, szkoda gadać. Obsługa zabiera talerze prawie podczas jedzenia, żebyście już sobie wyszli, i to bez pytania....

Przewodnik

Wycieczki fakultatywne

Uwaga! Cena uległa zmianie.
Cena za osobę: Kod oferty: 11092019BVPR1210
1 989 2 229 - 11 %
Zobacz wszystkie warianty
Zapytaj o ofertę »
Teraz płacisz tylko zaliczkę
Cena całkowita:
(dla 2 osób)
3 978
Szczegóły ceny
  •  
 

Zgodnie z ustawą z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych do rezerwacji imprezy turystycznej doliczona zostanie składka, którą Organizator turystyki w całości odprowadza na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny.

Wysokość składki zależna jest od rodzaju transportu oraz miejsca docelowego imprezy i wynosi:

  • 1) 15 PLN/os. – za imprezy lotnicze czarterowe za wyjątkiem imprez, o których mowa w pkt 6;
  • 2) 13 PLN/os. – za imprezy innym środkiem transportu niż loty czarterowe realizowane poza Europę;
  • 3) 10 PLN/os. – za imprezy innym środkiem transportu niż loty czarterowe realizowane w Europie za wyjątkiem imprez, o których mowa w pkt 6;
  • 4) 7 PLN/os. – za imprezy z dojazdem własnym poza Europą;
  • 5) 5 PLN/os. – za imprezy z dojazdem własnym w Europie;
  • 6) 0 PLN – za imprezy realizowane do krajów mających granicę lądową z Polską oraz na terytorium Polski.
Kup na raty 0%
5 x  zł
Oferta w promocji
Rezerwuj za 100 zł
Zapytaj o ofertę »
śr. 11.09.2019
4 dni
Katowice
HB - Dwa posiłki
Prima Holiday
Wylot:
Wizz Air
śr. 11.09.2019
17:55 - Katowice
20:50 - Barcelona
Powrót:
Linia Rejsowa
niedz. 15.09.2019
00:00 - Barcelona
00:00 - Katowice

Szybki kontakt

Jesteś zainteresowany tą ofertą? Zostaw numer telefonu,
oddzwonimy!
* Wyrażam zgodę na kierowanie do mnie przez Travelplanet.pl S.A. informacji handlowejrozwiń drogą elektroniczną i telefoniczną (zgodnie z art. 172 ust. z 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne).
Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzaćrozwiń Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Proszę o kontakt”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.

Gwarancje Travelplanet.pl

  • 1,8 mln zadowolonych Klientów

    Doświadczeni i profesjonalni konsultanci dobiorą najlepszą ofertę do Twoich potrzeb.

  • Gwarancja Ceny

    Wycieczki kosztują dokładnie tyle, ile u organizatorów!

  • Największa liczba wycieczek

    W jednym miejscu możesz porównać i kupić wakacje od ponad 50 organizatorów.

Zamówienie wstępne
  • (zaliczka + ubezpieczenie)
Zaliczka:
 zł
Rzeczywiste raty 0% - bez odsetek i pierwszej wpłaty. Wybór płatności ratalnej będzie dostępny w dalszych krokach.
Kup na raty 0%:
5 x  zł
Wystarczy 100 zł zaliczki aby zarezerwować tę ofertę. Pozostałą kwotę należy wpłacić do 30 dni przed datą wyjazdu.
Czytaj więcej

Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Dalej”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.

KLAUZULA INFORMACYJNA

ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych na etapie poszukiwania imprezy turystycznej jest Travelplanet.pl S.A. z siedzibą we Wrocławiu, kod pocztowy 53-238, ul. Ostrowskiego 9. W związku z zawarciem i realizacją umowy...

Czytaj całość

Wybrana
oferta:

Reymar Playa

Liczba osób:
2 dorosłych
Wyżywienie:
HB - Dwa posiłki
Termin:
śr. 11.09.2019
Wylot z:
Katowice
Cena
3 978
śr. 11.09.2019
4 dni
Katowice
HB - Dwa posiłki
Prima Holiday
twin room dbl (24Y) 1 989