od 2 070 zł za os.
Wybraliśmy dla was
Lato 2024
pt 7.6. - pt 14.6.2024 (8 dni) Bez wyżywienia / Lato 2024Tylko zakwaterowanie
so 28.9. - pt 4.10.2024 (7 dni) Bez wyżywienia Tylko zakwaterowanieNajlepsza cena
śr 22.5. - wt 28.5.2024 (7 dni) Bez wyżywienia / Najlepsza cenaPrognozowane ceny w nadchodzących miesiącach
Wybierz termin
Nieoficjalny opis hotelu
Numer hotelu: 91 971
KATEGORIA
3*REGION
Costa Bravahotel
lokalizacja
100 m od LLoret De Mar, 20 km od lotniska w Gironie, 90 km od lotniska w Barcelonie. Hotel usytuowany na powierzchni: 2500 m2.
kategoria hotelu
3*
kategoria lokalna hotelu
3*
Data otwarcia
1973 r. Odnowiony w 2012 r.
Na terenie hotelu: restauracja, bar, room service (płatny), sejf w recepcji (płatny), pralnia (płatna), basen odkryty.
internet
- Wi-Fi w lobby bezpłatne
plaża
300 m od hotelu, publiczna, żwirowa, dojście do plaży ulicą. Płatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe.
pokoje
Zlokalizowane w 1 budynku:
- budynek główny (liczba pięter: 5, liczba wind: 2)
Typy pokoi:
- pokoje standardowe dla max. 4 os.: klimatyzacja centralna (działa w godzinach 06:00-04:00), sejf (płatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon
Wyżywienie
- restauracja główna, bar
bez wyżywienia
śniadanie
- śniadanie (07:00-10:00)
śniadanie i obiadokolacja
- śniadanie (07:00-10:00), obiadokolacja (19:00-22:00)
śniadanie, obiad i kolacja
- śniadanie (07:00-10:00), obiad (12:00-14:00), kolacja (19:00-22:00)
All Inclusive Soft (10:00-23:00)
- śniadanie (07:00-10:00), obiad (12:00-14:00), kolacja (19:00-22:00)
- wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe tylko do posiłków
z myślą o dzieciach
- krzesełka dla dzieci w restauracji
- łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zamówienie przed przyjazdem)
aktywnie i animacyjnie
w cenie
- sauna
- jacuzzi
płatne
- bilard
- centrum SPA
- masaż
- łaźnia turecka
dodatkowe informacje
Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.
Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:
- Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE
- Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK
- Czy w hotelu można kupić maseczki? - NIE
- Czy w hotelu znajduje się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK
- Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE
- Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK
- Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK
- Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE
- Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK (ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA, ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA)
- Jak będą serwowane posiłki? - SAMOOBSŁUGA LUB OBSŁUGA KELNERSKA NA ŻYCZENIE GOŚCIA
- Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK
- Czy jest dostępna usługa Room Service? - TAK (W WYZNACZONYCH GODZINACH)
- Czy będą czynne restauracje a'la carte/tematyczne? - NIE
- Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIE
- Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - NIE
- Czy na leżakach są materace? - NIE
- Czy na plaży są dostępne ręczniki? - NIE
- Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK (PO KAŻDYM UŻYCIU)
- Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK (OBSŁUGA KELNERSKA)
- Czy centrum SPA jest czynne? - NIE
- Czy hamam/łaźnia turecka jest czynna? - NIE
- Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - NIE
- Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19?tak
- Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki?odizolowanie zakażonego gościa od pozostałych
OPŁATA TURYSTYCZNA
W Katalonii obowiązuje opłata turystyczna, którą Klienci wnoszą w recepcji hotelowej podczas kwaterowania. Wysokość tej opłaty kształtuje się następująco:
5* - ok. 3€/os/doba (Barcelona ok. 6,25€/os.),
4* - ok. 1,20€/os/doba (Barcelona ok. 4,45€/os/doba),
3* oraz 2* - ok. 0,60€/os./doba (Barcelona ok. 3,75€/dobra)
apartamenty – ok. 0,60 €/os/doba (Barcelona ok. 3,75€/os/doba).
Do powyższych cen należy doliczyć 10% podatku.
Opłata turystyczna naliczana jest od ukończonego 16 roku życia i tylko za pierwsze 7 dni pobytu.
Prosimy o sprawdzenie szczegółowych informacji związanych z pobytem: https://www.coraltravel.pl/bezpieczne-podrozowanie/#hotel
Informacje na temat przepisów wjazdowych do poszczególnych krajów dostępne są pod linkiem: https://www.coraltravel.pl/bezpieczne-podrozowanie.
Aktualizacja opisu
08.02.2024 16:06
usługi dostępne w hotelu
Wi-Fi
SPA
All Inclusive
Serwis plażowy
Pokoje 4 osobowe
Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.
Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?
Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!
Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.
Ładowanie położenia hotelu i opisu...