Atuty oferty

Opis hotelu

Opinia Doradcy Travelplanet.pl
Karolina

Dobry stosunek jakości do ceny

W porównaniu z innymi hotelami w najdroższej dzielnicy w jakiej się znajduje, czyli w Fenals, hotel prezentuje bardzo dobre warunki w stosunku do ceny. Zarówno jeśli chodzi o pokoje, które nie budzą zastrzeżeń, jak również poziom obsługi czy animacje. W niedalekiej odległości od hotelu znajduje się plaża - najładniejsza w całym Lloret, miejsca gdzie można kupić pamiątki, a do klubowej części miasta również nie jest daleko.

Polecam dla: dla rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia, dla rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia, dla par, dla miłośników życia nocnego, dla seniorów, dla singli, dla aktywnych, dla ceniących spokój i ciszę

Lokalizacja
5.0
Pokój
4.0
Basen
4.0
Czystość
3.0
Obsługa
4.0

POŁOŻENIE :

Centrum Lloret de Mar ok. 800m. Przystanek autobusu liniowego przed hotelem. 25km do lotniska Port lotniczy Girona. Pole golfowe PGA Catalunya oraz park wodny Water World oddalone są od obiektu o 3 km.

PLAŻA :

Wydzielona część plaży publicznej, oddalona ok. 150m; piaszczysta. Leżaki i parasole za opłatą. Brak ręczników plażowych.

HOTEL :

Kategoria lokalna 4*
Hotel nie najnowszy, odpowiedni zarówno dla rodzin z dziećmi jak i dla osób zainteresowanych nocnym życiem Lloret de Mar. Położony w spokojnej dzielnicy z dala od nocnego zgiełku miasta ale jedyne 15 minut spaceru od jednego z największych na wybrzeżu centrów rozrywki.

DO DYSPOZYCJI GOŚCI :

Ogólne i usługi: recepcja, windy, sala TV, sklep z pamiątkami, wypożyczalnia samochodów.
Restauracje i bary: restauracja główna, bar, kawiarnia.

INTERNET :

Punkt internetowy oraz Wi-Fi odpłatnie.

SPORT, REKREACJA I ROZRYWKA :

Bezpłatnie: basen odkryty, leżaki i parasole przy basenie, taras słoneczny.
Odpłatnie: wypożyczalnia rowerów, sporty wodne przy plaży.

DLA DZIECI :

Brodzik, plac zabaw, mini klub czynny sezonowo i w określonych godzinach (5-12 lat), wysokie krzesła w restauracji, łóżeczko dla dzieci do 2 lat na życzenie.

ZAKWATEROWANIE :

Hotel oferuje 374 wygodnych pokoi.
Pokój typu Standard: dwuosobowy z możliwością zakwaterowania maks 2+2.
Wyposażenie: łóżko małżeńskie lub dwa pojedyncze, łazienka (prysznic/wanna, suszarka do włosów, WC), klimatyzacja (czynna sezonowo), TV, telefon, sejf (odpłatnie), lodówka, sejf (odpłatnie), balkon.Hotel posiada pokoje przystosowane dla osób niepełnosprawnych - na potwierdzenie.

WYŻYWIENIE :

HB+: śniadanie, obiadokolacja w formie bufetu. Do obiadokolacji serwowana jest na stół połlitrowa butelka wody i wina.
FB+: śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Do obiadu i kolacji serwowana jest na stół półitrowa butelka wody i wina.
All inclusive: śniadanie, obiad i kolacja, lekka przekąska w ciągu dnia, lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe 10:00 - 00:00 w wyznaczonych barach. All Inclusive nie zawiera importowanych i wysokojakościowych napojów alkoholowych, soków ze świeżych owoców, napojów butelkowanych i energetycznych.

WAŻNE INFORMACJE DODATKOWE i inne :

Na miejscu w recepcji hotelu pobierana jest obligatoryjna opłata klimatyczna.
Uwaga! Doba hotelowa jest do godziny 10.00 (nie do godziny 12.00)
www.htophotels.com

CENA :

OFERTA Z PRZELOTEM:
Cena zawiera: bilet lotniczy, bagaż podręczny, transfer lotnisko - hotel - lotnisko (shuttle bus), zakwaterowanie w hotelu; opiekę polskojęzycznego rezydenta w wybranych regionach, część oferty jest bez rezydenta jeśli opisane w "uwagach" przy opisie hotelu;  wyżywienie wg oferty, opłaty lotniskowe, ubezpieczenie ERGO Reiseversicherung AG (ERGO Ubezpieczenia Podróży) NNW, KL (od momentu rozpoczęcia imprezy do jej zakończenia z wyłączeniem czasu trwania dojazdu własengo), bagaż, OC organizatora, VAT, składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG).
Cena nie zawiera: bagażu rejestrowanego, miejsc obok siebie w samolocie, dodatkowego ubezpieczenia: od kosztów rezygnacji ( ok 3% wartości rezerwacji), chorób przewlekłych( ok. 68 PLN/os/tydz.), a także dodatkowego ubezpieczenie KL w okresie pandemii (w tym COVID-19 - KL do 20 000 EUR) / cena ok. 47.12 PLN/ os/tydz.) , wycieczek fakultatywnych. podatku turystycznego* (dot. Costa Brava, Majorka).
UWAGA! Do każdej rezerwacji istnieje także możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego według cennika przewoźnika. Wtym celu należy podczas procesu zakładnia rezerwacji wybrać składnik opcjonalny lub po prostu wysłać wiadomość do rezerwacji w BlueVendo z prośbą o dodanie bagażu i informacją dla ilu osób bagaż ma zostać zakupiony.
DOJAZD WŁASNY:
Cena zawiera: zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, ubezpieczenie Europäische Reiseversicherung AG (ERV AG) NNW, KL (od momentu rozpoczęcia imprezy do jej zakończenia z wyłączeniem czasu trwania dojazdu własengo), bagaż, OC organizatora, VAT.
Cena nie zawiera: dodatkowego ubezpieczenia od kosztów rezygnacji i chorób przewlekłych, wycieczek fakultatywnych, podatku turystycznego* (dot. Costa Brava, Majorka).
*Podatek turystyczny w Katalonii (dotyczy ofert na COSTA BRAVA) oraz na Majorce (pobyty od 1 lipca 2016) nie jest wliczony w cenę.
Klienci (powyżej 16 roku życia) zobligowani są do wniesienia należnej opłaty bezpośrednio po przyjeździe do hotelu:
hotele 5* ok. 2,25-2,50 za dzień od osoby
hotele 4* ok. 1,00-1,65 za dzień od osoby
hotele 3 *ok. 0,50-1,10 za dzień od osoby
pozostałe obiekty ok. 1 za dzień od osoby
Dzieci 0-16 lat zwolnione są z podatku.
Ponad to na Costa Brava opłata dotyczy tylko pierwszego tygodnia pobytu (max 7 dni), w dalszym okresie podatek nie obowiązuje.Cena uzależniona jest od dostępności miejsc w samolocie w danej taryfie cenowej. Linie lotnicze podają ceny aktualne na chwile zapytania. W związku z powyższym ze względu na wyczerpanie się danych taryf, do momentu podpisania umowy cena może ulegać zmianom.
W przypadku bagażu, który przekracza obowiązujący bezpłatny limit (ilość sztuk lub wymiary) pobierane będą opłaty za nadbagaż. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu podręcznego podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie.

BAGAŻ :

LIMIT BAGAŻU PODRĘCZNEGO w PRIMIE w cenie:
Wizzair: Klienci Prima Holiday mają wykupioną usługę WIZZ PRIORITY!
Usługa daje mozliwość:
* zabrania na pokład jednej sztuki małego bagażu, która musi zmieścić się pod fotelem, np. torbę na aparat, na laptopa, lub torebkę ( 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg))
* zabrania na pokład jednej podręcznej walizki na kółkach (55 x 40 x 23 cm, maks. 10 kg)
* pierwszeństwo wejścia na pokład
* Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne.
Ryanair: 10kg, nieprzekraczający wymiarów 55 x 40 x 20 cm, oraz dodatkowo jeden mały bagaż, np. torebkę lub torbę na laptopa, nieprzekraczający wymiarów 35 x 20 x 20 cm oraz pierwszeństwo wejścia na pokład. Pasażerowie, którzy wykupili opcję pierwszeństwa wejścia na pokład mogą wnieść na pokład jeden mały oraz jeden duży bagaż podręczny, chyba że ze względów operacyjnych konieczne jest umieszczenie dużego bagażu podręcznego w luku. Obowiązuje Regulamin dotyczący bagażu rejestrowanego.
LOT: 8 kg nieprzekraczający wymiarów 55 x 40 x 23 cm. Dodatkowo jako bagaż podręczny pasażer może zabrać ze sobą torebkę damską lub torbę męską lub laptopa (wymiary 40 cm x 35 cm x 12 cm)
EasyJet: jedną sztukę bagażu wliczając torebki i laptopy o wymiarach nie przekraczających 56x45x25 cm (w tym kółka, kieszonki i rączki).
CENY DODATKOWEGO BAGAŻU REJESTROWANEGO:
Wizzair: 10kg/20kg/32kg - 100-400 zł - cena na potwierdzenie uzależniona od wagi bagażu, trasy i terminu lotu
Ryanair: 20kg - ok 300 zł - cena na potwierdzenie uzależniona od trasy i terminu lotu
EasyJet: 15kg - ok. 300 zł; 23kg - ok. 350 zł
LOT: 23 kg - ok 300 zł Uwaga!! Ceny podane na moment zakładania rezerwacji. Po potwierdzeniu rezerwacji cena bagażu dodatkowego może ulec zmianie!
LIMIT BAGAŻU REJESTROWANEGO:
Wizzair: 10kg/20kg/32kg
Ryanair: 10kg/20kg 
Easyjet: 15kg
LOT: 23 kg (Wymiary jednej sztuki bagażu nie mogą przekroczyć 158 cm)

DOBA HOTELOWA :

!!! UWAGA !!!
DOBA HOTELOWA W REGIONIE COSTA BRAVA KOŃCZY SIĘ O GODZINIE 10:00, KWATEROWANIE OD GODZINY 14:00

COVID-19 :

HOTELE - Aktualnie obowiazujace srodki majace na celu zapobieganie rozprzestrzenianiu sie wirusa COVID-19.
Aktualizacja z dnia 03.08.2020 r.
Rząd hiszpański przyjął nowy dekret dotyczący obostrzeń, na mocy którego spotkania grupowe na Balearach zostaną ograniczone. Wszelkie spotkania lub imprezy odbywające się w przestrzeniach użytku publicznego (w tym w parkach, plażach, promenadach plażowych itp.) będą ograniczone do grup maksymalnie trzydziestoosobowych na zewnątrz i piętnastoosobowych w pomieszczeniach zamkniętych. Podczas spotkań grupowych należy nadal przestrzegać wszystkich norm dotyczących dystansu społecznego.
Aktulizacja z dnia 13.07.2020 r.
Od 13.07.2020 władze Balearów wprowadziły używanie maseczek na twarzy jako element obowiązkowy w przestrzeni publicznej, nawet jeśli jest zachowany dystans społeczny. Obowiązek ten dotyczy wszystkich od 6-go roku życia. Dotyczy to przestrzeni publicznej na zewnątrz, jak również w miejscach zamkniętych tj. supermarkety, hotele itp. Przepis ten nie dotyczy osób z problemami oddechowymi, które uniemożliwiają noszenie maseczki, osób przebywających na plaży, czy basenie, podczas konsumpcji w restauracjach, jak również podczas uprawiania sportu. 
Wszyscy pasazerowie przybywajacy do Hiszpanii droga powietrzna lub morska musza przejsc kontrole zdrowia przed wjazdem do kraju. Kontrole te moga obejmowac pomiar temperatury, kontrole dokumentacji i kontrole wizualna stanu pasazera.
 
Kontrola temperatury bedzie przeprowadzana rutynowo w celu identyfikacji podroznych z goraczka. Jako granice wykrywalnosci ustala sie temperature rowna lub wieksza niz 37,5 oC. Pomiar temperatury musi odbywac sie za pomoca bezdotykowych termometrow lub kamer termograficznych. Dane osobowe i obrazy zarejestrowane przez kamery termowizyjne nie beda przechowywane, a prywatnosc pasazerow musi byc zagwarantowana przez cały czas.
Firmy zeglugowe, pod nadzorem Sanidad Exterior (dot. zdrowia osob z zagranicy), moga mierzyc temperature pasazerow w podrozach miedzynarodowych przed ich przybyciem do hiszpanskiego portu, zgodnie z postanowieniami niniejszego rozdziału.
 
W odniesieniu do kontroli dokumentow, wszyscy pasazerowie pochodzacy z dowolnego lotniska lub portu znajdujacego sie poza terytorium Hiszpanii musza wypełnic formularz dotyczacy zdrowia publicznego, ktorego tresc stanowi załacznik I do niniejszej rezolucji.
Proces wypełniania formularza bedzie odbywał sie droga elektroniczna, w taki sposob, ze wszystkie osoby, ktore planuja podroz do Hiszpanii, musza go wypełnic przed rozpoczeciem podrozy przez adres internetowy: www.spth.gob.es lub za pomoca bezpłatnej aplikacji HISZPANIA TRAVEL HEALTH-SpTH
Ważne!
 
FORMULARZE W WERSJI PAPIEROWEJ BĘDĄ AKCEPTOWANE W WYJĄTKOWYCH SYTUACJACH. 
 
Od 01 sierpnia wszyscy pasażerowie przybywający drogą lotniczą i morską mają obowiązek posiadania kodu QR w wersji elektronicznej pod rygorem nie wpuszczenia na teren Hiszpanii i/lub na pokład samolotu/statku.
Instytut ds. Jakosci w Turystyce Hiszpanii w Ministerstwie Przemysłu Handlu i Turystyki zarzadziło wprowadzenie szeregu norm sanitarnych, ktore zaczynaja obowiazywac wraz z otwarciem hoteli.
Ich głownym załozeniem jest zapewnienie bezpieczenstwa sanitarnego gosciom poprzez zachowanie pomiedzy personelem a goscmi oraz miedzy samymi goscmi dystansu społecznego, zwiekszenie czestotliwosci dezynfekcji przedmiotow najczesciej dotykanych jak blaty, krany, klamki, uchwyty, krany, umywalki, lady, drzwi, windy, klucze, karty do pokoi, przyciski do spłuczki, telefony, suszarki, karty menu, wieszaki, minibary itd. oraz takiego przeorganizowania pracy, by zachowac maksymalne bezpieczenstwo podczas rejestracji, posiłkow, wypoczynku oraz w strefach wspolnych. Ponizej bardziej szczegołowa lista podjetych działan.1. Higiena personelu hotelowego
- zmiana ubrania po przyjsciu do pracy na słuzbowy uniform, ktory ma byc prany po kazdym dniu, w temperaturze powyzej 60 stopni C.
- personel bez kontaktu fizycznego miedzy soba
- oddzielny personel oddelegowany do sprzatania pokoi i oddzielny do sprzatania pozostałych powierzchni. Wozki ze sprzetem do sprzatania dezynfekowane po kazdej zmianie.
- praca personelu w maseczkach ochronnych i w rekawiczkach, zmiana rekawiczek za kazdym razem po zakonczeniu pracy w pokoju.
- codzienna rejestracja i kontrola wszystkich czynnosci dezynfekcyjnych2. Informacja dla gosci
- zaznaczenie miejsc dla gosci podczas rejestracji w recepcji, podobnie przy wejsciu do restauracji (dla zachowania dystansu).
- informacja na plakatach przynajmniej w jednym obcym jezyku.3. Recepcja
- ograniczenie liczby osob przebywajacych jednorazowo w recepcji
- zainstalowanie ekranow ochronnych oddzielajacych recepcje (łatwych w czyszczeniu i dezynfekcji)
- personel w obowiazkowych maseczkach ochronnych
- dostepny płyn do dezynfekcji rak
- jednorazowe długopisy lub mozliwosc ich dezynfekcji
- płatnosc karta lub w inny elektroniczny sposob
- dezynfekcja lady recepcyjnej przynajmniej raz dziennie, po kazdej zmianie personelu
- deponowanie kart do pokojow / kluczy w specjalnym pojemniku z płynem dezynfekcyjnym
- dezynfekcja lady, sprzetu w recepcji, klawiatury, telefonu itd. oraz sprzetu w kasie po kazdej zmianie personelu
- w drzwiach wejsciowych do hotelu specjalny dywanik nasaczony srodkiem dezynfekcyjnym
- zaniesienie bagazu do pokoju przez personel hotelowy tylko w rekawiczkach jednorazowych lub dezynfekcja uchwytow i raczek sciereczkami dezynfekujacymi
- zabronione odprowadzanie na parking samochodow klientow przez personel hotelowy4. Kawiarnia /Restauracja
- eliminacja ze stołow elementow wspolnych takich jak cukiernice, solniczki, pojemniki z pieprzem, przyprawy, oliwa, elementy dekoracji
- przy bufecie ekran ochronny
- w wypadku room serwisu personel w maseczkach ochronnych i rekawiczkach jednorazowych (z zachowaniem dystansu)
- tace myte w wysokiej temperaturze w zmywarkach5. Pokoje hotelowe
- zredukowanie liczby tekstyliow w pokojach jak dywany, serwety, dekoracje - w pokoju tylko jeden kosz na odpadki i smiecie, z pokrywa i podwojnym workiem plastikowym, jedynie w łazience.
- zapasowe koce i poduszki w szafie specjalnie zabezpieczone,
- suszarka do włosow dezynfekowana włacznie z filtrem po opuszczeniu przez goscia pokoju,
- dezynfekcja wieszakow
- dezynfekcja minibarow,
- ograniczenie usługi prasowania
- przy zmianie poscieli i recznikow, te bez kontaktu z podłoga, zapakowane bezposrednio do workow plastikowych, pranie w temperaturze powyzej 60 stopni C.
- dezynfekcja scian, podłog, sufitu, okien, luster, mebli, sprzetu stanowiacego wyposazenie
- czesta wymiana filtrow6. Jadalnia, strefa wypoczynkowa
- monitorowanie zachowywania dystansu społecznego
- zwiekszenie liczby turnusow na posiłki
- ograniczenie liczby krzeseł, by wymusic dystans społeczny
- zawieszenie plakatow informacyjnych przypominajacych o myciu rak przed i po nacisnieciu przyciskow w automatach sprzedajacych napoje czy ekspresach kawowych7. Strefy wspolne
- przestrzeganie dystansowania
- zapewnienie w tych strefach srodkow do dezynfekcji rak
- w łazienkach wspolnych suszarki do rak lub reczniki papierowe, sprzatanie i dezynfekcja min 6 razy dziennie
- kosze na smieci z pokrywa i podwojnym workiem plastikowym
- wszelkie pomieszczenia, sale konferencyjne, sale fitness wietrzone dwa razy dziennie8. Sale fitness - limit osob
- w przypadku zajec grupowych, zachowanie odstepow, oznaczenie na podłodze miejsc na uczestnikow, by uniknac bliskosci czy kontaktu
- w przypadku korzystania ze sprzetu uzywanie recznikow, dezynfekcja sprzetu po kazdym uzytkowniku9. Windy
- ograniczenie liczby uzytkownikow, korzystanie z maseczek ochronnych10. Baseny i Spa
- wprowadzone beda normy na podstawie wynikow badan naukowych dotyczacych zachowania sie wirusa w wodzie w basenach krytych oraz pod gołym niebem11. Strefy dla dzieci
- przy wejsciu na teren mycie lub dezynfekcja rak
- regularna dezynfekcja urzadzen i zabawe

WARUNKI WJAZDOWE :

* dokumentem podróży uprawniającym do wjazdu i pobytu (niezależnie od jego celu) na terytorium Hiszpanii jest ważny paszport lub dowód osobisty.
* Obywatele polscy korzystają z prawa do swobodnego przepływu osób w ramach Unii Europejskiej/Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
* każdy uczestnik imprezy zobowiązany jest do przestrzegania paszportowych, celnych, zdrowotnych i innych przepisów kraju, do którego podróżuje. Klient odpowiedzialny jest za dotrzymanie wszelkich przepisów niezbędnych do przeprowadzenia imprezy turystycznej, o których został poinformowany przez organizatora.

Informacje dotyczące COVID-19:
Zgodnie z nowymi zasadami wprowadzonymi przez rząd Hiszpanii, wszyscy turyści przybywający do tego kraju zobowiązani są na 48 godzin przed podróżą, do wypełnienia formularza za pomocą bezpłatnej aplikacji SPAIN TRAVEL HEALTH-SPTH, dostępnej na stronie www: https://www.spth.gob.es.
Należy w nim umieścić informacje o chorobach, jakie się przebyło ostatnio, o ostatnich podróżach (daty i miejsca), a także numer swojego telefonu i adres, pod którym będzie się przebywać w Hiszpanii. Po uzupełnieniu wszystkich wymaganych danych podróżujący otrzyma kod QR, który należy zapisać na urządzeniu mobilnym, w celu okazania służbom granicznym.
Do 31 lipca 2020 r., będzie można wypełniać również formularze papierowe.
Od 01 sierpnia wszyscy pasażerowie przybywający drogą lotniczą i morską mają obowiązek posiadania kodu QR w wersji elektronicznej pod rygorem nie wpuszczenia na teren Hiszpanii i/lub na pokład samolotu/statku.

* Udogodnienia:

Bez paszportu Kurorty nadmorskie Dla rodzin z dziećmi Hotel klubowy Basen odkryty Blisko lotniska Animacje dla dorosłych Golf Sporty wodne Ułatwienia dla niepełnosprawnych Klimatyzacja Blisko centrum

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu.

Lokalizacja

Opinie

4.0

Ocena klientów
na podstawie 9 dodanych opinii

Lokalizacja
4,6
Pokój
3,8
Posiłki
4,0
Basen
3,4
Czystość
4,4
Obsługa
3,9
Klienci polecają hotel dla:
  • par
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • seniorów
  • aktywnych
  • 3.8
    wrzesień 2019

    Podobało nam sie

    Hotel czysty, 4 windy, jeden duży basen przy hotelu i 3 baseny w tym 2 jacuzzi na dachu. <br />Pokoje czyste, dobrze utrzymane, jedynie brakowało nam na wyposażeniu lodówki, czajnika. Klimatyzacja na wyposażeniu. <br />Wi-Fi w hotelu szybkie ale tylko 1 godz bezpłatna,nawet w lobby to duży minus. Mieliśmy wykupiony opcję HB, jedzenie smaczne, różnorodne. Plus za tematyczne kolacje. <br />Animacje były słabe. Dzieci nie mają co robić, jest jedynie mała sala zabaw, ani jednej zjeżdżalni.
    Hotel czysty, 4 windy, jeden duży basen przy hotelu i 3 baseny w tym 2 jacuzzi na dachu.
    Pokoje czyste, dobrze utrzymane, jedynie brakowało nam na wyposażeniu lodówki, czajnika. Klimatyzacja na wyposażeniu.
    Wi-Fi w hotelu szybkie ale tylko 1 godz bezpłatna,nawet w lobby to duży minus. Mieliśmy
    wykupiony opcję HB, jedzenie smaczne, różnorodne. Plus za tematyczne kolacje.
    Animacje były słabe. Dzieci nie mają co robić, jest jedynie mała sala zabaw, ani jednej zjeżdżalni.
  • 4.8
    wrzesień 2019

    bylo ok

    hotel fajny ,bardzo czysty, jedzenie ok ,obsluga bardzo pomocna mimo ze wycieczka bardzo tania organizacja super polecam
    hotel fajny ,bardzo czysty, jedzenie ok ,obsluga bardzo pomocna mimo ze wycieczka bardzo tania organizacja super polecam
  • 3.7
    czerwiec 2019

    Szału nie ma.

    Przecietny hotel. Jednak spodziewalbym sie wiecej po 4 gwiazdkach. Jedzenie srednie, malo urozmaicone. Napoje strasznie przesłodzone. W pokojach brak lodowki mimo ze pisza ze jest.
    Przecietny hotel. Jednak spodziewalbym sie wiecej po 4 gwiazdkach. Jedzenie srednie, malo urozmaicone. Napoje strasznie przesłodzone. W pokojach brak lodowki mimo ze pisza ze jest.
  • 4.8
    czerwiec 2019

    Jesteśmy zachwyceni

    na plus:<br />pyszne i niesamowicie urozmaicone jedzenie, bliskość plaży, bardzo mili, pomocni i uśmiechnięci pracownicy<br />(mały) minus:<br />wyposażenie (meble, etc.) nieco sterane, choć łazienka była na pewno po niedawnym remoncie, a cały hotel czysty i schludny
    na plus:
    pyszne i niesamowicie urozmaicone jedzenie, bliskość plaży, bardzo mili, pomocni i uśmiechnięci pracownicy
    (mały) minus:
    wyposażenie (meble, etc.) nieco sterane, choć łazienka była na pewno po niedawnym remoncie, a cały hotel czysty i schludny
  • 3.2
    maj 2019

    Srednio

    Obsługa niezbyt miła, obojętna jak coś potrzebowaliśmy. Pokoje małe dawno remontu nie było. W opcji all inclusive tylko do 23h alkohol... kilka kart trzeba nosić zeby z czegoś skorzystać 2 drinki można wziąść i od nowa stać w kolejce do tego kilka tylko alkoholi do wyboru. Blisko plaży to na plus. Malo kto zna angielski.
    Obsługa niezbyt miła, obojętna jak coś potrzebowaliśmy. Pokoje małe dawno remontu nie było. W opcji all inclusive tylko do 23h alkohol... kilka kart trzeba nosić zeby z czegoś skorzystać 2 drinki można wziąść i od nowa stać w kolejce do tego kilka tylko alkoholi do wyboru. Blisko plaży to na plus.
    Malo kto zna angielski.
  • 5.0
    październik 2018

    Super hotel

    Bardzo czysto , bardzo duży wybór dań, miła obsługa. Polecam
    Bardzo czysto , bardzo duży wybór dań, miła obsługa. Polecam
  • 1.8
    lipiec 2017

    MASAKRA!!

    Hotel straszny , brudny , śmierdzący , jedzenie gorsze niż pasza dla bydła , obsługa gorsza niż bydło , przedziwny system kart all inclusive premium, które jest totalnym kłamstwem , jedyny plus to bliskość cudownej plaży .
    Hotel straszny , brudny , śmierdzący , jedzenie gorsze niż pasza dla bydła , obsługa gorsza niż bydło , przedziwny system kart all inclusive premium, które jest totalnym kłamstwem , jedyny plus to bliskość cudownej plaży .
Znasz ten hotel? Podziel się opinią!

Przewodnik

Wycieczki fakultatywne

Uwaga! Cena uległa zmianie.
Cena za osobę:
zł/os.
1 382 zł/os.
Kod oferty: 30092020BVPR21949
śr. 30.09.2020
4 dni
Kraków
HB - Dwa posiłki
Prima Holiday
Zobacz inne warianty
Zakwaterowanie

Szczegóły lotu

Wylot:
śr. 30.09.2020 , godz. 07:15
Kraków
RyanAir Ltd
śr. 30.09.2020 , godz. 10:00
Barcelona
Powrót:
niedz. 04.10.2020 , godz. 22:05
Barcelona
-
pon. 05.10.2020 , godz. 00:55
Kraków
Zamówienie wstępne
Prosimy o wypełnienie formularza w celu dokonania rezerwacji miejsc na wybraną wycieczkę. Przesłanie formularza nie wiąże się z żadnymi kosztami i jest niezobowiązujące.
Ta oferta jest dostępna online. W kolejnych krokach otrzymasz możliwość jej opłacenia.
Cena całkowita (): 2 460
Zaliczka:  zł
  • (zaliczka + ubezpieczenie)
Kup na raty 0%: 5 x  zł
Rzeczywiste raty 0% - bez odsetek i pierwszej wpłaty. Wybór płatności ratalnej będzie dostępny w dalszych krokach.
Wystarczy 100 zł zaliczki aby zarezerwować tę ofertę. Pozostałą kwotę należy wpłacić do 30 dni przed datą wyjazdu.
Czytaj więcej

Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Dalej”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.
KLAUZULA INFORMACYJNA
ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych na etapie poszukiwania imprezy turystycznej jest Travelplanet.pl S.A. z siedzibą we Wrocławiu, kod pocztowy 50-418, ul. Traugutta 45. W związku z zawarciem i realizacją umowy...

Wybrana oferta:

HTop Royal Beach (Lloret de Mar)

Liczba osób:
2 dorosłych
Wyżywienie:
HB - Dwa posiłki
Termin:
śr. 30.09.2020
Wylot z:
Kraków
Cena
2 764
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY
śr. 30.09.2020
4 dni
Kraków
HB - Dwa posiłki
Prima Holiday
Standard DBL (1VG) 2 764