Atuty oferty

Lato 2020

Opis hotelu

:

3
Hiszpania/Costa Brava/Costa Dorada

Kategoryzacja hotelu :

- kat. Exim Tours 3*
- kat. lokalna 3*

Położenie :

- LLoret de Mar
- ok. 50 m od przystanku autobusowego
- ok. 800 m od centrum miejscowości
- ok. 6 km od Blanes
- ok. 30 km od lotniska w Gironie
- ok. 78 km od Barcelony
- ok. 92 km od lotniska El Prat w Barcelonie

Plaża :

- publiczna, piaszczysto-żwirkowa, ok. 800 m od hotelu
- leżaki i parasole za opłatą (ok. 10 EUR/komplet)

Pokoje :

Standard
- łazienka (wanna/prysznic, WC, suszarka do włosów)
- klimatyzacja, TV-SAT
- telefon
- sejf (płatny)
- balkon/taras

Sport, Relaks, Rozrywka :

Bezpłatne
- 2 baseny
- leżaki i parasole przy basenie
- taras słoneczny
- animacje
Płatne
- bilard
- sporty wodne na plaży

Dla dzieci :

- brodzik
- animacje
- łóżeczko dla dziecka ( na zamówienie)

Wyżywienie :

Half Board (HB) - śniadanie i kolacja w formie bufetu. Napoje do kolacji płatne.
Full Board (FB) - śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive (AI) - śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu, pomiędzy posiłkami przekąski, kawa, herbata, ciasto. Lokalne napoje bezalkoholowe i  alkoholowe dostępne są bezpłatnie w godz. 11:00 - 23:00

Restauracje i bary :

- restauracja główna
- 2 bary

Dodatkowe informacje :

- 420 pokoi, 2 budynki, 6 pięter
- należy do sieci hotelowej Blue Sea
- sala TV
- wypożyczania  samochodów
- bezpłatny  internet Wi-Fi  w miejscach wyznaczonych przez hotel
- www.blueseahotels.com

Bagaż :

Gdańsk, Kraków, Poznań, Wrocław, Warszawa Modlin (RyanAir);
Cena zawiera bagaż podręczny (40x20x25)
Klienci mogą dokupić dodatkowy bagaż podręczny o wadze 10 kg (55x40x20)
- Usługa EXBAG - 100zł/osobę,
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze;
- 20 kg - 220 PLN (do 31.05 i od 01.10-31.10)/ 305 PLN (od 01.06-30.09)
Uwaga! Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena będzie wyższa.Katowice (WizzAir);
Cena zawiera bagaż podręczny (40x30x20);
Klienci mogą dokupić dodatkowy bagaż o wadze 10 kg (55x40x23)
- Usługa EXBAG - 130 zł/osobę
Do każdej rezerwacji istnieje także możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze;
- 20 kg -  280 PLN ( wyloty do 05.05)/ 230 PLN ( wyloty od 06.05 - 31.10)
- 32 kg -  385 PLN ( wyloty do 05.05)/ 320 PLN ( wyloty od 06.05 - 31.10)
Uwaga! Jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane już po potwierdzeniu rezerwacji ich cena będzie wyższa
Warszawa (WizzAir);
Cena zawiera bagaż podręczny (40x30x20);
Klienci mogą dokupić dodatkowy bagaż o wadze 10 kg (55x40x23)
- Usługa EXBAG - 170 zł/osobę
Do każdej rezerwacji istnieje także możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze;
- 20 kg -  350 PLN ( wyloty do 05.05)/ 260 PLN ( wyloty od 06.05 - 31.10)
- 32 kg -  500 PLN ( wyloty do 05.05)/ 410 PLN ( wyloty od 06.05 - 31.10)
Uwaga! Jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane już po potwierdzeniu rezerwacji ich cena będzie wyższaGdańśk (WizzAir);
Cena zawiera bagaż podręczny (40x30x20);
Klienci mogą dokupić dodatkowy bagaż o wadze 10 kg (55x40x23)
- Usługa EXBAG - 155 zł/osobę
Do każdej rezerwacji istnieje także możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze;
- 20 kg -  350 PLN ( wyloty do 05.05)/ 260 PLN ( wyloty od 06.05 - 31.10)
- 32 kg -  500 PLN ( wyloty do 05.05)/ 410 PLN ( wyloty od 06.05 - 31.10)
Uwaga! Jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane już po potwierdzeniu rezerwacji ich cena będzie wyższa Kraków (WizzAir);
Cena zawiera bagaż podręczny (40x30x20);
Klienci mogą dokupić dodatkowy bagaż o wadze 10 kg (55x40x23)
- Usługa EXBAG - 110 zł/osobę
Do każdej rezerwacji istnieje także możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze;
- 20 kg -  225 PLN ( wyloty do 31.10)
- 32 kg -  335 PLN ( wyloty do 31.10)
Uwaga! Jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane już po potwierdzeniu rezerwacji ich cena będzie wyższa

* Udogodnienia:

Bez paszportu Kurorty nadmorskie Dla rodzin z dziećmi Basen odkryty Animacje dla dorosłych Dostęp do internetu Klimatyzacja Blisko centrum

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu.

Lokalizacja

Opinie

2.7

Ocena klientów
na podstawie 9 dodanych opinii

Lokalizacja
3,6
Pokój
2,4
Posiłki
2,5
Basen
2,4
Czystość
2,8
Obsługa
2,3
Klienci polecają hotel dla:
  • aktywnych
  • miłośników życia nocnego
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • seniorów
  • 2.7
    lipiec 2019

    Obsługa fatalna nie mówi połowa po angilsku

    Brak kontaktu z kimś kto mówi po polsku w barze obsługa fatalna jak by tam byli za kare a nie w pracy
    Brak kontaktu z kimś kto mówi po polsku w barze obsługa fatalna jak by tam byli za kare a nie w pracy
  • 1.4
    maj 2019

    Wróciliśmy rozczarowani

    Wokół piękne hotele A ten jak wyciągnięty z przeszłości. Jedzenie średnie. Napoje tanie rozcieczane z wodą.obsluga obojętna. Łazienki brzydkie ale czyste. Nie ma co robić z dziećmi.brak animacji.basen malusi.dużogosci z Rosji.slabej jakości alkohol.widok na zatloczoną ulice. Boss zagląda z biura przez ramię repcepcjonistcce patrząc z pogardą na gości. Brak krzesełek dla dzieci przy posiłkach.lokalizacja ciężka do pokonania jeśli prowadzisz wózek. Obsługa nie zna języka angielskiego,kalecząc słówka. Z plusów to pogoda która nam się trafiła.
    Wokół piękne hotele A ten jak wyciągnięty z przeszłości. Jedzenie średnie. Napoje tanie rozcieczane z wodą.obsluga obojętna. Łazienki brzydkie ale czyste. Nie ma co robić z dziećmi.brak animacji.basen malusi.dużogosci z Rosji.slabej jakości alkohol.widok na zatloczoną ulice. Boss zagląda z biura przez
    ramię repcepcjonistcce patrząc z pogardą na gości. Brak krzesełek dla dzieci przy posiłkach.lokalizacja ciężka do pokonania jeśli prowadzisz wózek. Obsługa nie zna języka angielskiego,kalecząc słówka. Z plusów to pogoda która nam się trafiła.
  • 2.8
    maj 2019

    Hotel średniej klasy

    Hotel ma cienkie ścianki działowe słychać rozmowy 3 pokoje dalej,co przy zasypianiu jest mega irytujące. Jedzenie przeciętne choć to zależy od naszych preferencji, legitymowanie na każdym kroku ,sprawdzanie listy przed posiłkiem obsługa mało asertywna, wnętrza pokoi z lat osiemdziesiątych.
    Hotel ma cienkie ścianki działowe słychać rozmowy 3 pokoje dalej,co przy zasypianiu jest mega irytujące. Jedzenie przeciętne choć to zależy od naszych preferencji, legitymowanie na każdym kroku ,sprawdzanie listy przed posiłkiem obsługa mało asertywna, wnętrza pokoi z lat osiemdziesiątych.
  • 1.0
    maj 2019

    Tragedia

    Nie przyjeżdżajcie tu szkoda kasy syf i obsługa tragiczna
    Nie przyjeżdżajcie tu szkoda kasy syf i obsługa tragiczna
  • 1.3
    maj 2019

    Przeczytajcie zanim kupicie naprawdę nie warto tu przyjeżdżać

    Szczerze mówiąc przyjeżdżając tu zasugerowalismy się dobrymi opiniami które są chyba wystawiane nie przez gości hotelu a właścicieli. Na wstępie obskurne łazienki z lat 90 następnie strasznie nie wygodne prycze bo łóżkami to trudno nazwać! Obsługa tragedia! Legitymują przy każdym możliwej okazji każde wejścia na posiłek nie wpuszcza cię bo musza cię spisać ( straszne uczucie kiedy wiesz że nie możesz wejść na posiłek jak cywilizowany człowiek bo pan musi cię odznaczyć z pełnych danych jak przy odprawie lotniczej) nie mówiąc już o wyjściu z restauracji gdzie raz zdarzyło nam się zabrać ze sobą owoc . Usłyszeliśmy że market mamy w centrum. Przeszukanie pełną parą. W trakcie jedzenia panie kelnerki wraz z małym kelnerem zaglądają co nakładasz i w jakiej ilości na talerz. Nie wspominając już o ceratach jednorazowych i plastikach jak dla świnek w chlewie nie w restauracji. Dla mnie osobiscie obłęd nie czułam się tam jak gość a jedynie klient któremu należałala się porcja i do domu. Pokoje strasznie małe dla młodej pary tragedia. Wszystko w rozpadzie . Drinki w plastikach w małych kubeczkach 3 rodzaje i syfiaste piwo. Nie ma mowy o pożądanym alkoholu lub względnie smakujący napoju. Wszystko tanie klejące i wydzielane. Hotel przepełniony emerytami. A że ci nie wymagający to i jakość bylejka. Basen jak oczko w ogródku i kilka połamanych leżaków . Do tego sztuczna śmierdząca trawa gdzie wszystko się w niej klei. Obsluga naprawde ukierunkowana na zrobic i iść do domu. Zero uśmiechu wiecznie pretensje że nie tam usiadłeś że to nie dla gości. to co zaskoczyło mnie najbardziej to wykwaterowali nas o 11 wylot mieliśmy o 15 restauracja otwarta a mimo to nie pozwolili nam zjesc posiłku. Pan kelner kazał mi się cofnąć wypraszający mnie z restauracji mimo że stałam w kolejce z talerzem . Nikt nas nie poinformował nie odciął opaski . A zachowanie obsługi oceniam na tragiczne! Jestem w loret 2raz tu są piekne hotele z miłą obsługą nie jestescie zmuszeni być w właśnie w tym. Naprawde nie warto
    Szczerze mówiąc przyjeżdżając tu zasugerowalismy się dobrymi opiniami które są chyba wystawiane nie przez gości hotelu a właścicieli. Na wstępie obskurne łazienki z lat 90 następnie strasznie nie wygodne prycze bo łóżkami to trudno nazwać! Obsługa tragedia! Legitymują przy każdym możliwej okazji każde
    wejścia na posiłek nie wpuszcza cię bo musza cię spisać ( straszne uczucie kiedy wiesz że nie możesz wejść na posiłek jak cywilizowany człowiek bo pan musi cię odznaczyć z pełnych danych jak przy odprawie lotniczej) nie mówiąc już o wyjściu z restauracji gdzie raz zdarzyło nam się zabrać ze sobą owoc . Usłyszeliśmy że market mamy w centrum. Przeszukanie pełną parą. W trakcie jedzenia panie kelnerki wraz z małym kelnerem zaglądają co nakładasz i w jakiej ilości na talerz. Nie wspominając już o ceratach jednorazowych i plastikach jak dla świnek w chlewie nie w restauracji. Dla mnie osobiscie obłęd nie czułam się tam jak gość a jedynie klient któremu należałala się porcja i do domu. Pokoje strasznie małe dla młodej pary tragedia. Wszystko w rozpadzie . Drinki w plastikach w małych kubeczkach 3 rodzaje i syfiaste piwo. Nie ma mowy o pożądanym alkoholu lub względnie smakujący napoju. Wszystko tanie klejące i wydzielane. Hotel przepełniony emerytami. A że ci nie wymagający to i jakość bylejka. Basen jak oczko w ogródku i kilka połamanych leżaków . Do tego sztuczna śmierdząca trawa gdzie wszystko się w niej klei. Obsluga naprawde ukierunkowana na zrobic i iść do domu. Zero uśmiechu wiecznie pretensje że nie tam usiadłeś że to nie dla gości. to co zaskoczyło mnie najbardziej to wykwaterowali nas o 11 wylot mieliśmy o 15 restauracja otwarta a mimo to nie pozwolili nam zjesc posiłku. Pan kelner kazał mi się cofnąć wypraszający mnie z restauracji mimo że stałam w kolejce z talerzem . Nikt nas nie poinformował nie odciął opaski . A zachowanie obsługi oceniam na tragiczne! Jestem w loret 2raz tu są piekne hotele z miłą obsługą nie jestescie zmuszeni być w właśnie w tym. Naprawde nie warto
  • 2.5
    maj 2019

    Obsluga i traktowanie czlowieka jak klienta a je goscia

    1. Ogolna ocena średnia. <br />2. Ostateczna ocena troche podyktowana potraktowaniem nas na koniec pobytu. Koniec naszego pobytu w hotelu o 15 i mimo ze obiad od 12 45 nie wpussczono nas na stolowke. 8 h podróży nawet bez lunch boxa. Ogolnie w ostatnim dniu bylismy potraktowani jak osiolki ktorych nalezy sie szybko pozbyc z hotelu bo przeszkadzamy.<br />3. Obsluga bardzo chlodna i ciagle weryfikowanie czy my to my na stolowce. Czy mamy prawo tu byc. Czy mozemy jesc. czy mozemy wziac wode za darmo w ramach all inc. <br />4. Pokoje niewygodne poprostu. Ciagle piszczaca klima mimo ze nie wlaczona. Lozka tragedia. Na studiach tapczan bym wygodniejszy. W tym.hotelu tylko panie sprzatajace byly usmiechniete i miłe. <br />5. Jedzenie jak dla mnie angielskie. Za ciezkie i trudne na polski brzuszek. Malo owocoe morza. Codziennie paella.<br />6. Basem maly. Kilka lezakow. I hotel dla starszych osob. Bez fajnyvh wieczorów w sytuacji braku pogody.<br /><br />7. Z pewnoscia drugo raz nie przyjade do tego hotelu bo to rzeczywistośc Polski lat 90. Wolę chyba pod namiot. <br /><br />8. Mi3jscowosc loret fajna. Ciekawa i blisko barcelony. Dobre połączenia.<br /><br />9. Wezcie inny hotel bo w okolicy kilka bylo spoko. Ale pewnie drozszych.
    1. Ogolna ocena średnia.
    2. Ostateczna ocena troche podyktowana potraktowaniem nas na koniec pobytu. Koniec naszego pobytu w hotelu o 15 i mimo ze obiad od 12 45 nie wpussczono nas na stolowke. 8 h podróży nawet bez lunch boxa. Ogolnie w ostatnim dniu bylismy potraktowani jak osiolki ktorych nalezy
    sie szybko pozbyc z hotelu bo przeszkadzamy.
    3. Obsluga bardzo chlodna i ciagle weryfikowanie czy my to my na stolowce. Czy mamy prawo tu byc. Czy mozemy jesc. czy mozemy wziac wode za darmo w ramach all inc.
    4. Pokoje niewygodne poprostu. Ciagle piszczaca klima mimo ze nie wlaczona. Lozka tragedia. Na studiach tapczan bym wygodniejszy. W tym.hotelu tylko panie sprzatajace byly usmiechniete i miłe.
    5. Jedzenie jak dla mnie angielskie. Za ciezkie i trudne na polski brzuszek. Malo owocoe morza. Codziennie paella.
    6. Basem maly. Kilka lezakow. I hotel dla starszych osob. Bez fajnyvh wieczorów w sytuacji braku pogody.

    7. Z pewnoscia drugo raz nie przyjade do tego hotelu bo to rzeczywistośc Polski lat 90. Wolę chyba pod namiot.

    8. Mi3jscowosc loret fajna. Ciekawa i blisko barcelony. Dobre połączenia.

    9. Wezcie inny hotel bo w okolicy kilka bylo spoko. Ale pewnie drozszych.
  • 4.0
    kwiecień 2019

    Fajny hotel jak na tą cenę

    Czysto w restauracji czysto w barze czyste korytarze i pokoje też. <br />Jedyna najgorsza tam rzecz lub też pomieszczenie to łazienka. <br />Wanna z brudną ceratą, zero wentylacji w łazience. Gdybym miała możliwość unikalnym tam kąpieli. Dość mały basen jak na tak dużą <br />Ilość gości jaką mieści ten hotel. Poza tym wszystko w porządku. Gdybyśmy jechali w sezonie znów wybralibysmy ten hotel.
    Czysto w restauracji czysto w barze czyste korytarze i pokoje też.
    Jedyna najgorsza tam rzecz lub też pomieszczenie to łazienka.
    Wanna z brudną ceratą, zero wentylacji w łazience. Gdybym miała możliwość unikalnym tam kąpieli. Dość mały basen jak na tak dużą
    Ilość gości jaką mieści ten
    hotel. Poza tym wszystko w porządku. Gdybyśmy jechali w sezonie znów wybralibysmy ten hotel.
Znasz ten hotel? Podziel się opinią!

Przewodnik

Wycieczki fakultatywne

Uwaga! Cena uległa zmianie.
Cena za osobę:
899 zł/os.
849 zł/os.
Kod oferty: 18102020EXIM2555
niedz. 18.10.2020
3 dni
Gdańsk
HB - Dwa posiłki
Exim Tours
Zobacz inne warianty
Zakwaterowanie
Zapytaj o ofertę

Szczegóły lotu

Wylot:
niedz. 18.10.2020 , godz. 18:30
Gdańsk
WizzAir (samolot rejsowy)
niedz. 18.10.2020 , godz. 21:35
Barcelona
Powrót:
śr. 21.10.2020 , godz. 22:15
Barcelona
WizzAir (samolot rejsowy)
czw. 22.10.2020 , godz. 01:25
Gdańsk
Zamówienie wstępne
Prosimy o wypełnienie formularza w celu dokonania rezerwacji miejsc na wybraną wycieczkę. Przesłanie formularza nie wiąże się z żadnymi kosztami i jest niezobowiązujące.
Ta oferta jest dostępna online. W kolejnych krokach otrzymasz możliwość jej opłacenia.
Cena całkowita (): 2 460
Zaliczka:  zł
  • (zaliczka + ubezpieczenie)
Kup na raty 0%: 5 x  zł
Rzeczywiste raty 0% - bez odsetek i pierwszej wpłaty. Wybór płatności ratalnej będzie dostępny w dalszych krokach.
Wystarczy 100 zł zaliczki aby zarezerwować tę ofertę. Pozostałą kwotę należy wpłacić do 30 dni przed datą wyjazdu.
Czytaj więcej

Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Dalej”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.
KLAUZULA INFORMACYJNA
ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych na etapie poszukiwania imprezy turystycznej jest Travelplanet.pl S.A. z siedzibą we Wrocławiu, kod pocztowy 53-238, ul. Ostrowskiego 9. W związku z zawarciem i realizacją umowy...

Wybrana oferta:

Blue Sea Montevista Hawai (ex Evenia )

Liczba osób:
2 dorosłych
Wyżywienie:
HB - Dwa posiłki
Termin:
niedz. 18.10.2020
Wylot z:
Gdańsk
Cena
1 698
niedz. 18.10.2020
3 dni
Gdańsk
HB - Dwa posiłki
Exim Tours
Standard (2T1) 1 698