Atuty oferty

Opis hotelu

Informacje dotyczące COVID-19:
Zgodnie z nowymi zasadami wprowadzonymi przez rząd Hiszpanii, wszyscy turyści przybywający do tego kraju zobowiązani są na 48 godzin przed podróżą, do wypełnienia formularza za pomocą bezpłatnej aplikacji SPAIN TRAVEL HEALTH-SPTH, dostępnej na stronie www: https://www.spth.gob.es.
Należy w nim umieścić informacje o chorobach, jakie się przebyło ostatnio, o ostatnich podróżach (daty i miejsca), a także numer swojego telefonu i adres, pod którym będzie się przebywać w Hiszpanii. Po uzupełnieniu wszystkich wymaganych danych podróżujący otrzyma kod QR, który należy zapisać na urządzeniu mobilnym, w celu okazania służbom granicznym.
Do 31 lipca 2020 r., będzie można wypełniać również formularze papierowe.
Od 01 sierpnia wszyscy pasażerowie przybywający drogą lotniczą i morską mają obowiązek posiadania kodu QR w wersji elektronicznej pod rygorem nie wpuszczenia na teren Hiszpanii i/lub na pokład samolotu/statku.

* Udogodnienia:

Bez paszportu Kurorty nadmorskie Dla rodzin z dziećmi Fitness / siłownia Basen odkryty Blisko lotniska Animacje dla dorosłych Dostęp do internetu Klimatyzacja Życie nocne Blisko centrum Darmowe WiFi

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu.

Lokalizacja

Opinie

2.9

Ocena klientów
na podstawie 10 dodanych opinii

Lokalizacja
3,8
Pokój
2,7
Posiłki
2,8
Basen
2,7
Czystość
3,0
Obsługa
2,6
Klienci polecają hotel dla:
  • aktywnych
  • miłośników życia nocnego
  • par
  • singli
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • 5.0
    wrzesień 2019

    Dobry stosunek ceny do jakości

    Pobyt w hotelu Montevista uważam za bardzo udany. Widać, że obiekt został odnowiony, pokoje są jasne i przestronne, co ważne klimatyzowane. Hotel cechuje się bardzo dobrym położeniem - zaledwie kilka minut od plaży. Sklepy i restauracje znajdują się w pobliżu. Basen czysty - mógłby być trochę większy, ale w końcu taka specyfika basenów w Lloret de Mar :). Jedzenie smaczne i duży wybór. Hotel spełnił moje oczekiwania. Na wakacje wybrałam się z biurem podróży FUNCLUB. Jestem bardzo zadowolona z tego wyboru. Duży ukłon w stronę kierowców - bardzo profesjonalnych i uśmiechniętych. Jadąc autokarem tyle kilometrów, czułam się naprawdę bezpiecznie i komfortowo. Organizacja na miejscu na wysokim poziomie, nie mam żadnych zastrzeżeń. Szczerze polecam!
    Pobyt w hotelu Montevista uważam za bardzo udany. Widać, że obiekt został odnowiony, pokoje są jasne i przestronne, co ważne klimatyzowane. Hotel cechuje się bardzo dobrym położeniem - zaledwie kilka minut od plaży. Sklepy i restauracje znajdują się w pobliżu. Basen czysty - mógłby być trochę większy,
    ale w końcu taka specyfika basenów w Lloret de Mar :). Jedzenie smaczne i duży wybór. Hotel spełnił moje oczekiwania. Na wakacje wybrałam się z biurem podróży FUNCLUB. Jestem bardzo zadowolona z tego wyboru. Duży ukłon w stronę kierowców - bardzo profesjonalnych i uśmiechniętych. Jadąc autokarem tyle kilometrów, czułam się naprawdę bezpiecznie i komfortowo. Organizacja na miejscu na wysokim poziomie, nie mam żadnych zastrzeżeń. Szczerze polecam!
  • 2.7
    lipiec 2019

    Obsługa fatalna nie mówi połowa po angilsku

    Brak kontaktu z kimś kto mówi po polsku w barze obsługa fatalna jak by tam byli za kare a nie w pracy
    Brak kontaktu z kimś kto mówi po polsku w barze obsługa fatalna jak by tam byli za kare a nie w pracy
  • 1.4
    maj 2019

    Wróciliśmy rozczarowani

    Wokół piękne hotele A ten jak wyciągnięty z przeszłości. Jedzenie średnie. Napoje tanie rozcieczane z wodą.obsluga obojętna. Łazienki brzydkie ale czyste. Nie ma co robić z dziećmi.brak animacji.basen malusi.dużogosci z Rosji.slabej jakości alkohol.widok na zatloczoną ulice. Boss zagląda z biura przez ramię repcepcjonistcce patrząc z pogardą na gości. Brak krzesełek dla dzieci przy posiłkach.lokalizacja ciężka do pokonania jeśli prowadzisz wózek. Obsługa nie zna języka angielskiego,kalecząc słówka. Z plusów to pogoda która nam się trafiła.
    Wokół piękne hotele A ten jak wyciągnięty z przeszłości. Jedzenie średnie. Napoje tanie rozcieczane z wodą.obsluga obojętna. Łazienki brzydkie ale czyste. Nie ma co robić z dziećmi.brak animacji.basen malusi.dużogosci z Rosji.slabej jakości alkohol.widok na zatloczoną ulice. Boss zagląda z biura przez
    ramię repcepcjonistcce patrząc z pogardą na gości. Brak krzesełek dla dzieci przy posiłkach.lokalizacja ciężka do pokonania jeśli prowadzisz wózek. Obsługa nie zna języka angielskiego,kalecząc słówka. Z plusów to pogoda która nam się trafiła.
  • 2.8
    maj 2019

    Hotel średniej klasy

    Hotel ma cienkie ścianki działowe słychać rozmowy 3 pokoje dalej,co przy zasypianiu jest mega irytujące. Jedzenie przeciętne choć to zależy od naszych preferencji, legitymowanie na każdym kroku ,sprawdzanie listy przed posiłkiem obsługa mało asertywna, wnętrza pokoi z lat osiemdziesiątych.
    Hotel ma cienkie ścianki działowe słychać rozmowy 3 pokoje dalej,co przy zasypianiu jest mega irytujące. Jedzenie przeciętne choć to zależy od naszych preferencji, legitymowanie na każdym kroku ,sprawdzanie listy przed posiłkiem obsługa mało asertywna, wnętrza pokoi z lat osiemdziesiątych.
  • 1.0
    maj 2019

    Tragedia

    Nie przyjeżdżajcie tu szkoda kasy syf i obsługa tragiczna
    Nie przyjeżdżajcie tu szkoda kasy syf i obsługa tragiczna
  • 1.3
    maj 2019

    Przeczytajcie zanim kupicie naprawdę nie warto tu przyjeżdżać

    Szczerze mówiąc przyjeżdżając tu zasugerowalismy się dobrymi opiniami które są chyba wystawiane nie przez gości hotelu a właścicieli. Na wstępie obskurne łazienki z lat 90 następnie strasznie nie wygodne prycze bo łóżkami to trudno nazwać! Obsługa tragedia! Legitymują przy każdym możliwej okazji każde wejścia na posiłek nie wpuszcza cię bo musza cię spisać ( straszne uczucie kiedy wiesz że nie możesz wejść na posiłek jak cywilizowany człowiek bo pan musi cię odznaczyć z pełnych danych jak przy odprawie lotniczej) nie mówiąc już o wyjściu z restauracji gdzie raz zdarzyło nam się zabrać ze sobą owoc . Usłyszeliśmy że market mamy w centrum. Przeszukanie pełną parą. W trakcie jedzenia panie kelnerki wraz z małym kelnerem zaglądają co nakładasz i w jakiej ilości na talerz. Nie wspominając już o ceratach jednorazowych i plastikach jak dla świnek w chlewie nie w restauracji. Dla mnie osobiscie obłęd nie czułam się tam jak gość a jedynie klient któremu należałala się porcja i do domu. Pokoje strasznie małe dla młodej pary tragedia. Wszystko w rozpadzie . Drinki w plastikach w małych kubeczkach 3 rodzaje i syfiaste piwo. Nie ma mowy o pożądanym alkoholu lub względnie smakujący napoju. Wszystko tanie klejące i wydzielane. Hotel przepełniony emerytami. A że ci nie wymagający to i jakość bylejka. Basen jak oczko w ogródku i kilka połamanych leżaków . Do tego sztuczna śmierdząca trawa gdzie wszystko się w niej klei. Obsluga naprawde ukierunkowana na zrobic i iść do domu. Zero uśmiechu wiecznie pretensje że nie tam usiadłeś że to nie dla gości. to co zaskoczyło mnie najbardziej to wykwaterowali nas o 11 wylot mieliśmy o 15 restauracja otwarta a mimo to nie pozwolili nam zjesc posiłku. Pan kelner kazał mi się cofnąć wypraszający mnie z restauracji mimo że stałam w kolejce z talerzem . Nikt nas nie poinformował nie odciął opaski . A zachowanie obsługi oceniam na tragiczne! Jestem w loret 2raz tu są piekne hotele z miłą obsługą nie jestescie zmuszeni być w właśnie w tym. Naprawde nie warto
    Szczerze mówiąc przyjeżdżając tu zasugerowalismy się dobrymi opiniami które są chyba wystawiane nie przez gości hotelu a właścicieli. Na wstępie obskurne łazienki z lat 90 następnie strasznie nie wygodne prycze bo łóżkami to trudno nazwać! Obsługa tragedia! Legitymują przy każdym możliwej okazji każde
    wejścia na posiłek nie wpuszcza cię bo musza cię spisać ( straszne uczucie kiedy wiesz że nie możesz wejść na posiłek jak cywilizowany człowiek bo pan musi cię odznaczyć z pełnych danych jak przy odprawie lotniczej) nie mówiąc już o wyjściu z restauracji gdzie raz zdarzyło nam się zabrać ze sobą owoc . Usłyszeliśmy że market mamy w centrum. Przeszukanie pełną parą. W trakcie jedzenia panie kelnerki wraz z małym kelnerem zaglądają co nakładasz i w jakiej ilości na talerz. Nie wspominając już o ceratach jednorazowych i plastikach jak dla świnek w chlewie nie w restauracji. Dla mnie osobiscie obłęd nie czułam się tam jak gość a jedynie klient któremu należałala się porcja i do domu. Pokoje strasznie małe dla młodej pary tragedia. Wszystko w rozpadzie . Drinki w plastikach w małych kubeczkach 3 rodzaje i syfiaste piwo. Nie ma mowy o pożądanym alkoholu lub względnie smakujący napoju. Wszystko tanie klejące i wydzielane. Hotel przepełniony emerytami. A że ci nie wymagający to i jakość bylejka. Basen jak oczko w ogródku i kilka połamanych leżaków . Do tego sztuczna śmierdząca trawa gdzie wszystko się w niej klei. Obsluga naprawde ukierunkowana na zrobic i iść do domu. Zero uśmiechu wiecznie pretensje że nie tam usiadłeś że to nie dla gości. to co zaskoczyło mnie najbardziej to wykwaterowali nas o 11 wylot mieliśmy o 15 restauracja otwarta a mimo to nie pozwolili nam zjesc posiłku. Pan kelner kazał mi się cofnąć wypraszający mnie z restauracji mimo że stałam w kolejce z talerzem . Nikt nas nie poinformował nie odciął opaski . A zachowanie obsługi oceniam na tragiczne! Jestem w loret 2raz tu są piekne hotele z miłą obsługą nie jestescie zmuszeni być w właśnie w tym. Naprawde nie warto
  • 2.5
    maj 2019

    Obsluga i traktowanie czlowieka jak klienta a je goscia

    1. Ogolna ocena średnia. <br />2. Ostateczna ocena troche podyktowana potraktowaniem nas na koniec pobytu. Koniec naszego pobytu w hotelu o 15 i mimo ze obiad od 12 45 nie wpussczono nas na stolowke. 8 h podróży nawet bez lunch boxa. Ogolnie w ostatnim dniu bylismy potraktowani jak osiolki ktorych nalezy sie szybko pozbyc z hotelu bo przeszkadzamy.<br />3. Obsluga bardzo chlodna i ciagle weryfikowanie czy my to my na stolowce. Czy mamy prawo tu byc. Czy mozemy jesc. czy mozemy wziac wode za darmo w ramach all inc. <br />4. Pokoje niewygodne poprostu. Ciagle piszczaca klima mimo ze nie wlaczona. Lozka tragedia. Na studiach tapczan bym wygodniejszy. W tym.hotelu tylko panie sprzatajace byly usmiechniete i miłe. <br />5. Jedzenie jak dla mnie angielskie. Za ciezkie i trudne na polski brzuszek. Malo owocoe morza. Codziennie paella.<br />6. Basem maly. Kilka lezakow. I hotel dla starszych osob. Bez fajnyvh wieczorów w sytuacji braku pogody.<br /><br />7. Z pewnoscia drugo raz nie przyjade do tego hotelu bo to rzeczywistośc Polski lat 90. Wolę chyba pod namiot. <br /><br />8. Mi3jscowosc loret fajna. Ciekawa i blisko barcelony. Dobre połączenia.<br /><br />9. Wezcie inny hotel bo w okolicy kilka bylo spoko. Ale pewnie drozszych.
    1. Ogolna ocena średnia.
    2. Ostateczna ocena troche podyktowana potraktowaniem nas na koniec pobytu. Koniec naszego pobytu w hotelu o 15 i mimo ze obiad od 12 45 nie wpussczono nas na stolowke. 8 h podróży nawet bez lunch boxa. Ogolnie w ostatnim dniu bylismy potraktowani jak osiolki ktorych nalezy
    sie szybko pozbyc z hotelu bo przeszkadzamy.
    3. Obsluga bardzo chlodna i ciagle weryfikowanie czy my to my na stolowce. Czy mamy prawo tu byc. Czy mozemy jesc. czy mozemy wziac wode za darmo w ramach all inc.
    4. Pokoje niewygodne poprostu. Ciagle piszczaca klima mimo ze nie wlaczona. Lozka tragedia. Na studiach tapczan bym wygodniejszy. W tym.hotelu tylko panie sprzatajace byly usmiechniete i miłe.
    5. Jedzenie jak dla mnie angielskie. Za ciezkie i trudne na polski brzuszek. Malo owocoe morza. Codziennie paella.
    6. Basem maly. Kilka lezakow. I hotel dla starszych osob. Bez fajnyvh wieczorów w sytuacji braku pogody.

    7. Z pewnoscia drugo raz nie przyjade do tego hotelu bo to rzeczywistośc Polski lat 90. Wolę chyba pod namiot.

    8. Mi3jscowosc loret fajna. Ciekawa i blisko barcelony. Dobre połączenia.

    9. Wezcie inny hotel bo w okolicy kilka bylo spoko. Ale pewnie drozszych.
Znasz ten hotel? Podziel się opinią!

Przewodnik

Wycieczki fakultatywne

Uwaga! Cena uległa zmianie.
Cena za osobę:
zł/os.
799 zł/os.
Kod oferty: 09042021EXIM2555
pt. 09.04.2021
3 dni
Kraków
BB - Śniadania
Exim Tours
Zobacz inne warianty
Zakwaterowanie

Szczegóły lotu

Wylot:
pt. 09.04.2021 , godz. 06:30
Kraków
WizzAir (samolot rejsowy)
pt. 09.04.2021 , godz. 09:15
Barcelona
Powrót:
pon. 12.04.2021 , godz. 09:55
Barcelona
WizzAir (samolot rejsowy)
pon. 12.04.2021 , godz. 12:35
Kraków
Zamówienie wstępne
Prosimy o wypełnienie formularza w celu dokonania rezerwacji miejsc na wybraną wycieczkę. Przesłanie formularza nie wiąże się z żadnymi kosztami i jest niezobowiązujące.
Ta oferta jest dostępna online. W kolejnych krokach otrzymasz możliwość jej opłacenia.
Cena całkowita (): 2 460
Zaliczka:  zł
  • (zaliczka + ubezpieczenie)
Kup na raty 0%: 5 x  zł
Rzeczywiste raty 0% - bez odsetek i pierwszej wpłaty. Wybór płatności ratalnej będzie dostępny w dalszych krokach.
Wystarczy 100 zł zaliczki aby zarezerwować tę ofertę. Pozostałą kwotę należy wpłacić do 30 dni przed datą wyjazdu.
Czytaj więcej

Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Dalej”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.
KLAUZULA INFORMACYJNA
ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych na etapie poszukiwania imprezy turystycznej jest Travelplanet.pl S.A. z siedzibą we Wrocławiu, kod pocztowy 50-418, ul. Traugutta 45. W związku z zawarciem i realizacją umowy...

Wybrana oferta:

Blue Sea Montevista Hawai (ex Evenia )

Liczba osób:
2 dorosłych
Wyżywienie:
BB - Śniadania
Termin:
pt. 09.04.2021
Wylot z:
Kraków
Cena
1 598
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY
pt. 09.04.2021
3 dni
Kraków
BB - Śniadania
Exim Tours
Standard (20W) 1 598