Atuty oferty

Opis hotelu

Wyróżniliśmy hotel ze względu na:

• Szeroką plażę z długim deptakiem
  • Duży teren, otoczony zadbanym ogrodem
  • Bardzo dobre posiłki, bogate w lokalne smaki
  • Przestronne apartamenty w andaluzyjskim stylu
Opinia Doradcy Travelplanet.pl - Katarzyna C

Na pewno tu wrócę

Dla mnie to nr 1 tym regionie. Pokoje są naprawdę duże 2-pomieszczeniowe, wyremontowane. Większości przypadków wychodzi się z nich prosto do ogrodu. Sam ogród jest naprawdę spory co myślę że zadowoli dzieci które rozpiera energia. Bardzo fajny kompleks basenowy ze zjeżdżalniami i z dużą liczbą leżaków. Obsługa bardzo miła i pomocna, świetne animacje. Wrażenie zrobił na mnie duży plac na animacje zrobiony w formie rynku w miasteczku. Otoczony sklepikami, w środku znajduje się scena oraz duży bar ze stolikami. Wyżywienie pyszne różnorodne. Bardzo polecam. W tym hotelu naprawdę czuć wakacyjna atmosferę.

Polecam dla: dla rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia, dla rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia, dla par, dla miłośników życia nocnego, dla seniorów, dla singli, dla aktywnych, dla ceniących spokój i ciszę

Zobacz szczegółowe oceny

Costa del Sol, Hiszpania

Opis hotelu

Informacje Ogólne:

Witamy Best Pueblo Indalo Hotel w Mojacar. Hotel położony jest 300 m od plaży piaszczysta. Miasta położone najbliżej hotelu to Garrucha (5 km), Carboneras (21 km) i Vera (15 km). Dla Państwa komfortu hotel posiada sklepy, recepcję, mini market i klimatyzację. W 3-piętrowym hotelu personel mówi po hiszpańsku i angielsku. Dzieci mają możliwość zabawy na placu zabaw. Mobilność także na urlopie zapewni wypożyczalnia samochodów. Do dyspozycji są 2 baseny ze słodką wodą oraz oddzielny brodzik. Bezpłatne parasole słoneczne i leżaki do opalania są dostępne na basenie. W pobliżu hotelu z możliwością dojazdu: Cabo De Gata (60 km) i Almeria (92 km). W pobliżu hotelu znajdują się informacja turystyczna, centrum miasta i bary/restauracje. Hotel posiada parking dla samochodów.

Udogodnienia:

Hotel oferuje pralnię. Dostęp do Internetu w terminalach internetowych. Rodzinny hotel oferuje klub dziecięcy, brodzik i zajęcia animacyjne dla dzieci, aby zapewnić rodzicom i najmłodszym gościom przyjemny pobyt. Hotel posiada salę konferencyjną. Godziny pracy recepcji: 24h.

Posiłki:

W hotelu znajduje się restauracja.

Sport i Rozrywka:

Aby aktywnie spędzać czas wolny, hotel oferuje tenis stołowy, program zajęć animacyjnych i sala gier. Goście, którzy również na urlopie chcą spędzać czas uprawiając sport, mają następujące możliwości: aerobik. Miłośnicy golfa znajdą pole golfowe w odległości 4 km. W zależności od pogody i sezonu jako formę rozrywki oferujemy przedstawienia wieczorne.

Dodatkowe Informacje:

Akceptujemy następujące formy płatności: karta Eurocard/MasterCard i karta Visa. Za korzystanie z niektórych urządzeń, ofert i aktywności mogą być pobierane dodatkowe opłaty.

Prosimy o zwrócenie uwagi na rodzaj zarezerwowanego przelotu. W zależności od linii lotniczej limity bagażu głównego mogą wynosić od 30 kg do 0 kg/osoba. (standardowo przy przelotach czarterowych wynoszą 20 kg/osoba).

Uwaga!

cena ofert z przelotem liniami Ryanair zawiera jedynie bagaż podręczny o wymiarach 40x25x20 cm, max.10 kg na osobę.
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg. Aby zamówić dodatkowy bagaż, wpisz prośbę w polu "uwagi do rezerwacji" lub skontaktuj się z naszą infolinią 71 769 56 98. Ostateczna cena za bagaż zostanie podana przez naszego pracownika.

* Udogodnienia:

• Dostęp do internetu
  • Klimatyzacja
  • Wellness / spa
* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu

Dokumenty podróży:

• 3.8
    ( wrzesień 2018 )

Specyficzne miejsce w którym nie ma Al Inclusive

Byliśmy w tym hotelu rodziną 2+2 (2 i 3 lata). Lecieliśmy z Katowic, przy czym na miejscu byliśmy przed 9. I tu zaczynają się schody. Check in jest dopiero od 17, zatem po całonocnej podróży z dziećmi, czekaliśmy w upale na apartament. Zmęczeni, głodni... "All inclusive" obowiązywał nas dopiero od obiadu (a była 9 rano!!!). Mogliśmy korzystać jedynie z napojów i Snack Baru, w którym dostępne jest tylko Hot Dog z zimną bułką, Burger równie nieapetyczny oraz kanapki typu sandwich (jedyna zjadliwa rzecz). Ok 13.30 powoli zaczęli rozdawać ludziom klucze do pokoju - my dostaliśmy przed 15 po zagorzałej dyskusji na recepcji, kiedy to moje dzieci tam zasnęły (tak - na kanapach w recepcji, gdzie przyszliśmy z upału powyżej 30 stopni, na recepcję o klimatyzowanej temp ok 20 stopni czekaliśmy na pokój - (skutek u dzieci wiadomy - ból gardła i kaszel). Jak już wspomniałam to nie jest All inclusive. I to należy podkreślić, bo co się okazało - hotel nie jest przystosowany do ALL (Hiszpanie z tego nie korzystają, a hotel chyba w 90% zajmują właśnie Hiszpanie). Z opcji ALL to tylko napoje, alkohol, lody (2 rodzaje wodnistych lodów), a z przekąsek jak już wspomniałam hot dog, burger i kanapka sandwich. O pizzy o której mowa w ofercie nie ma mowy w Snack Barze. Dodatkowo należy podkreślić, że "przekąski" znajdują się jedynie w barze na Patio, czyli będąc w Splash Parku trzeba pokonać cały ośrodek (uwierzcie odechciewa się jeść gdy ma się przed oczami pokonanie tej trasy). Przy wspomnianym Splash Parku dostępne jedynie jakieś picie a z alkoholi tylko piwo. Drugi bar jest przy głównym basenie i brodziku - tam drinki, lody, napoje - to wszystko.<br />Trzeba zdać sobie sprawę że jest tam z milion schodów (od restauracji do naszego pokoju było ich 155!!) oraz jedna winda - na końcu ośrodka. Polacy dostają apartamenty położone najwyżej (i przez to najdalej). Niby z tarasu fajny widok - widać morze, ale trzeba liczyć się z tym wspinaniem po schodach, "uliczkami" pod górkę, lub dochodzeniem do windy.<br />Sam apartament jest ok. Niby jest codziennie sprzątane, ale u nich za odkurzacz robi zmiotka i szufelka, więc zawsze coś zostanie. W naszym apartamencie mieliśmy plagę irytujących mrówek - środek chemiczny który dostaliśmy niestety nie załatwił sprawy. Łóżka - słowo "fatalne" to delikatne określenie. Cały pobyt marzyłam o swoim łóżku, bo te w sypialnianym apartamencie to można powiedzieć było coś jak metalowe łóżka polowe które niemiłosiernie skrzypią z każdym ruchem ciała. W połączeniu z gumowym ochraniaczem na materacu który również hałasuje to noce słabo przespane. Osoby podróżujące 2 + 2 należy uświadomić że dodatkowe dwie osoby śpią w dużym pokoju na rozkładanej skórzanej (lub skóropodobnej) sofie - nie wiem na ile wygodna, bo my mieliśmy apartament z 2 sypialniami.<br />Wymeldowanie dla osób które wyjeżdżają popołudniu jest tak jak dla wszystkich - do 10.00 trzeba oddać klucz. No i obiad już też nie jest przewidziany.<br />Rezydentka p. Agnieszka - fatalna. Na spotkaniu organizacyjnym bardzo przeszkadzały i rozpraszały ją dzieci (ma szczęście że jak zwracała uwagę dzieciom, to nie moim bo odpowiedziałabym jej coś konkretnego), które de facto były bardzo grzeczne, a to że roczne dziecko gada coś pod nosem (cicho) nie powinno nikogo dziwić.<br />Jedzenie - śniadania i obiady to niemal ciągle jedno i to samo. Kolacje całkiem fajne, w piątek i sobotę można liczyć na wielkie kotły pełne krewetek, małż, ślimaków - saute (dla nas to była BOMBA), w inne dni pieczony łeb świniaka lub inne mięsa. Poza tym ciągle risotto, paella (ale taka bardziej uboga). Ogólnie dość tłusto - trzeciego dnia mieliśmy dość. Nie było typowych sałatek - można było robić własne kompozycje (były w pojemnikach sałata, kapusta, pomidory, ogórki, oliwki i jeszcze inne warzywa), ale mi brakowało "gotowca" - tak żeby poczuć smak hiszpańskiej sałatki. Na posiłki trzeba zabierać ze sobą kartkę, którą dostaje się przy meldowaniu - do stolika podchodzi kelner i zbiera zamówienie na napoje, alkohole (za chiny nie porozumiecie się z kelnerem po angielsku) - tu akurat z jednej strony fajnie, bo do obiadu i kolacji podawane są napoje butelkowane (np. cała butelka wody, butelka pepsi, czy też butelka wina czy piwa). Te kartki to jakiś ich wewnętrzny wymysł być może do kontroli tego ile napojów im schodzi. Trzeba liczyć się z tym, że stołówka/restauracja zawsze pełna po brzegi - czasem trzeba szukać wolnego stolika, lub czatować aż ktoś skończy jeść i kelner posprząta stolik. Raz czekaliśmy na kelnera aż posprząta ładnych kilka minut.<br /><br />WIeczorami MiniDisco dla dzieci (od 21.30) z tańcami oraz konkursami dla dzieci. Pozdrowienia dla Pani Nikoletty :)(polka współprowadząca MiniDisco). Hiszpańscy animatorzy nastawieni raczej na hiszpańskie oraz brytyjskie dzieci.<br /><br />Reasumując - miejsce jako Mojacar dość fajne, ale jadąc tam drugi raz szukałabym innego hotelu lub brałabym pod uwagę opcję śniadania i obiadokolacje, bo za niefunkcjonujące All Inclusive nie warto dopłacać. Dodatkowo upierałabym się aby lokalizacja mojego apartamentu była jednak trochę niżej ;)

• 4.6
    ( sierpień 2017 )

piękne,klimatyczne miejsce gwarantujące prawdziwy wypoczynek

Hotel w pełni zasługuje na3+gwiazdki,fantastyczna atmosfera,piękny ogród,wyśmienite jedzenie,jesteśmy bardzo zadowoleni
  • 4.3
    ( sierpień 2017 )

swietne miejsce dla rodzin z dziecmi

super hotel dla dzieciakow, 2 place zabaw, z czego jeden to malpi gaj, kilka basenow, mini klub, bardzo fajne animacje. poza tym bardzo dobre jedzenie, okolica tez przyjemna. jedyny minus to ogromna ilosc schodow - w zaleznosci od lokalizacji pokoju. mimo wszystko polecam.
  • 4.0

Bardzo dobre 3 gwiazdki

ale zdecydowanie nie jest to hotel 4-gwiazdkowy. Świetny dla rodzin z dziećmi. Byliśmy z 2 wnukami, wszystkim się bardzo podobało. Miasteczko Mojacar jest cudne. Miejsce położenia hotelu świetne, sam hotel, wyżywienie i obsługa na dobrym 3-gwiazdkowym poziomie. Biuro Travelplanet pochwalam, z jednym wyjątkiem, mianowicie, ponieważ nie wszystkie hotele 3-gwiazdkowe zapewniają ręczniki plażowe, zapytałam o to przed podróżą doradce. Otrzymałam odpowiedz:"Otrzymaliśmy wiadomość od Organizatora, iż w pokojach są ręczniki". Szkoda, ze Pani nie dodała, ze w kranach jest woda.<br />
  • 2.3
    ( sierpień 2017 )

Bardzo nam się nie podobało.

W hotelu zatrzymaliśmy się w terminie 31.07 - 14.08. jako 4 osobowa rodzina ( 2 +2 ), a położony jest w bardzo imprezowej okolicy, oraz sam obiekt jest nastawiony głownie na młodych Hiszpanów co skutkowało licznymi imprezami w nocy po mimo że cisza nocna w hotelu zaczynała się od 24.00 . Pokoje są dość duże i przestronne, lecz 2 osobowa rozkładana kanapa była BARDZO nie wygodna, ponieważ materac miał zaledwie 10cm grubości, przez który przebijały się różne metalowe sprężyny, mocowania itd. Nie polecamy pokoi na parterze z 2 powodów jedno to liczne kradzieże oraz karaluchy.<br />Niestety sami odczuliśmy jak wygląda kradzież całej elektroniki z pokoju, a pracownicy hotelu łącznie z dyrekcja nie byli chętni pomocy, między innymi z powodu że zmuszaliśmy ich do umówienia w języku angielskim. Kradzieże w tym hotelu są na porządku dziennym co sami pracownicy na recepcji przyznają odsyłając wszystkich do Guardii Civil . Ponieważ Wi-Fi działa tylko w 3 miejscach ( Recepcja, główny dziedziniec, restauracja) nie jedno krotnie byliśmy świadkami że kolejne osoby przychodziły i zgłaszały kradzieże. Jeśli chodzi o ogród to ładny i zadbany, baseny czyste. Śniadania codziennie te same zestawy , obiady - nie mogę się wypowiedzieć bo jedliśmy na miesicie i bardzo polecam restauracje AKU AKU, kolacje co tydzień takie same lecz co najgorsze na start dostawiane były nieświeże rzeczy czyli to co zostało ze śniadania lub możne z obiadu.<br />Mieliśmy wykupione HB ( śniadania i obiado kolacje ) ponieważ dużo jeździliśmy po okolicy.<br />Około 250 m od hotelu jest wypożyczalnia samochodów( Car - Car Hire) w dość atrakcyjnych cenach ( najniższych w okolicy), obsługa bardzo sympatyczna płynnie mówiąca po angielsku. Ponieważ plaża przy hotelu była FATALNA brudna, zaśmiecona i na pewno nie piaszczysta tylko żwirowo kamienista, a przez 2 tygodnie pobytu tylko 2 razy była czyszczona, bardzo polecam wypożyczyć sobie samochód i wybrać się na wycieczkę na plaże ( Playa de los muertos -kamienista ale super czysta woda i bardzo sympatyczna zatoczka, Playa de Monsul - piaszczysta :) , Playa de los Genoveses- również piaszczysta). Polecamy również wycieczkę do Carteginy do której było około 1,5h spokojnej jazdy samochodem. Ceny w sklepach na terenie hotelu są o 20% wyższe niż w pobliskich sklepikach. Jeszcze warto dodać że w hotelu pracuje sympatyczna polska animatorka dla dzieci Pani Natalia która ma bardzo dużą cierpliwość do dzieci i potrafi fajnie zorganizować różne zabawy. Co wieczór na głównym dziedzińcu odbywały się Mini Disco dla dzieci - także w języku polskim, natomiast kolejne występy dla wszystkich zaczynały się od 22.00 i prowadzone były tylko w języku hiszpańskim. Niestety w trakcie Mini Disco czy kolejnych atrakcji rzadko kiedy można było wysiedzieć ponieważ co druga osoba paliła papierosy co zniechęcało nas oglądania przedstawienia. Jeżeli chodzi o rezydentkę Panią Agnieszkę niestety ale przy wyjaśnianiu wszelkich problemów trzymała stronę bardziej hotelu jak gości ( Nie była to tylko nasza opinia), w hotelu bywała bardzo rzadko a jak się umywaliśmy na spotkanie czy rozmowę to często zmieniała godziny czy terminy. Gdy poprosiliśmy Panią Agnieszkę o regulamin podróży aby zobaczyć co trzeba spełnić do dochodzenia odszkodowania za skradzione rzeczy dostaliśmy go przez animatorkę dopiero po kilku dniach, a na naszą prośbę o pomoc przy skompletowaniu dokumentów ( otrzymaniu pisma od hotelu że wie o całej sytuacji związanej z kradzieżą ) Pani Agnieszka stwierdzała że nie jest od tego i nie będzie się tym zajmować. <br />Generalnie nikomu nie polecam hotelu Best Pubelo Indalo, a co roku wyjeżdżamy na wakacje w różne miejsca na świecie i nigdy nie spotkałem się z tak dużą ignorancją chęcią pomocy.<br />Niestety zdjęć nie mamy za dużo ponieważ skradli nam 2 smartfony, Ipada, lustrzankę, zegarek sportowy, kamerę sportową GoPro, głośnik JBL, ale na jedynym smartfonie który wytrzymał tą podróż mamy uwiecznionego karalucha na podłodze, czy też zaśmieconą plażę o której wcześniej pisałem.
  • 4.8
    ( lipiec 2016 )

Bardzo nam się podobało, chcielibyśmy w tym roku tam znów polecieć.

Świetny hotel dla rodzin z dziećmi byliśmy z dziećmi na all inclusive było wspaniale. Obsługa średnio mówi po angielsku ale spotkaliśmy Polkę tam pracującą. Bardzo dobre jedzenie, wszystko butelkowane, oryginalne (napoje , wino, piwo, lody-algida). Wspaniały plac zabaw dla dzieci zupełnie bezpłatny, trzy baseny, apartamenty 2-pokojowe z kuchnią i łazienką mieliśmy cudowny z widokiem na morze, do którego dzieliła nas tylko ulica i promenada. Okolica spokojna, dość przyzwoite ceny w sklepikach, tu też można kupić od Chińczyków dobre produkty w okazyjnych cenach. W hotelu dla dzieci atrakcje ; mini klub, hotelowa maskotka Smok Hugo i wieczorne dance-party.
  • 5.0
    ( czerwiec 2016 )

Świetny hotel, bardzo dobre wyżywienie, miła obsługa - blisko plaży. Wszystkim bardzo polecam.

Bardzo dobre miejsce do wypoczynku z rodziną - polecam

Przewodnik

Wycieczki fakultatywne

Cena została zaktualizowana z systemem operatora

Oferta jest dostępna!

(dla 2 osób)
3 641
Szczegóły ceny

Zgodnie z ustawą z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych do rezerwacji imprezy turystycznej doliczona zostanie składka, którą Organizator turystyki w całości odprowadza na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny.

Wysokość składki zależna jest od rodzaju transportu oraz miejsca docelowego imprezy i wynosi:

• 1) 15 PLN/os. – za imprezy lotnicze czarterowe za wyjątkiem imprez, o których mowa w pkt 6;
  • 2) 13 PLN/os. – za imprezy innym środkiem transportu niż loty czarterowe realizowane poza Europę;
  • 3) 10 PLN/os. – za imprezy innym środkiem transportu niż loty czarterowe realizowane w Europie za wyjątkiem imprez, o których mowa w pkt 6;
  • 4) 7 PLN/os. – za imprezy z dojazdem własnym poza Europą;
  • 5) 5 PLN/os. – za imprezy z dojazdem własnym w Europie;
  • 6) 0 PLN – za imprezy realizowane do krajów mających granicę lądową z Polską oraz na terytorium Polski.
Kup na raty 0%
11:05 - Warszawa - Modlin
Trwa sprawdzanie dostępności

Szybki kontakt

Jesteś zainteresowany tą ofertą? Zostaw numer telefonu,
oddzwonimy!
* Wyrażam zgodę na kierowanie do mnie przez Travelplanet.pl S.A. informacji handlowejrozwiń drogą elektroniczną i telefoniczną (zgodnie z art. 172 ust. z 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne).
Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzaćrozwiń Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Proszę o kontakt”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.

Gwarancje Travelplanet.pl

• 1,4 mln zadowolonych Klientów

Doświadczeni i profesjonalni konsultanci dobiorą najlepszą ofertę do Twoich potrzeb.

• Gwarancja Ceny

Wycieczki kosztują dokładnie tyle, ile u organizatorów!

• Największa liczba wycieczek

W jednym miejscu możesz porównać i kupić wakacje od ponad 50 organizatorów.

Zamówienie wstępne
  • (zaliczka + ubezpieczenie)
Zaliczka:
 zł
Rzeczywiste raty 0% - bez odsetek i pierwszej wpłaty. Wybór płatności ratalnej będzie dostępny w dalszych krokach.
Kup na raty 0%:
5 x  zł
Wystarczy 100 zł zaliczki aby zarezerwować tę ofertę. Pozostałą kwotę należy wpłacić do 30 dni przed datą wyjazdu.
Czytaj więcej

Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Dalej”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.

KLAUZULA INFORMACYJNA

ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych na etapie poszukiwania imprezy turystycznej jest Travelplanet.pl S.A. z siedzibą we Wrocławiu, kod pocztowy 53-238, ul. Ostrowskiego 9. W związku z zawarciem i realizacją umowy...