Atuty oferty
Otwarte granice

oferta dostępna dla turystów z Polski

dowiedz się więcej

Opis hotelu

Kategoria:

****

Region:

Grecja / Thassos

Opis oferty: :

Położony przy jednej z najładniejszych plaż na Thassos - Tripiti, oferuje świetne warunki pobytu i profesjonalny serwis. Eleganckie pokoje są funkcjonalnie wyposażone, przestronne i bardzo zadbane, w każdym jest internet bezprzewodowy i widok na morze! Dla aktywnych urlopowiczów przygotowano możliwość gry w minigolfa i tenis stołowy. Z terenu basenów można bezpośrednio wejść na plażę, gdzie znajduje się tawerna serwująca przysmaki kuchni greckiej. Z hotelu blisko jest do Limenarii, gdzie warto wybrać się na wycieczkę w poszukiwaniu pamiątek oraz dla skosztowania lokalnych potraw w okolicy.

POŁOŻENIE: :

ok. 3 km od centrum LIMENARII ze sklepami i tawernami, na wzgórzu; ok. 55 km od portu lotniczego w Kavali (transfer autokarem i promem); przystanek autobusowy ok. 30 m od hotelu (ok. 1,5 EUR/Limenaria).

PLAŻA: :

Tripiti, publiczna, piaszczysta, w zatoce, łagodne zejście do morza, bezpośrednio przy hotelu, bezpłatne parasole i leżaki.

HOTEL: :

czterogwiazdkowy, zbudowany w 2009 r., regularnie odnawiany, 70 pokoi, 1 budynek, 4 piętra, 2 windy, lobby, całodobowa recepcja, restauracja Thalasso - dania w formie bufetu, kuchnia grecka i międzynarodowa, tawerna Meltemi przy plaży - á la carte, kuchnia grecka, dania rybne; w restauracjach dostępne foteliki dla dzieci, dania wegetariańskie, bar w lobby, bar przy basenie, sklep z pamiątkami, kantor; centrum konferencyjne dla 50 osób, bezpłatny internet bezprzewodowy; za opłatą: room-service, pralnia; występują różnice poziomów; akceptowane karty kredytowe: Visa, MasterCard.

superior: :

2-os. (możliwość 1 lub 2 dostawek dla dzieci), ok. 25 m², indywidualnie sterowana klimatyzacja, łazienka (wanna lub prysznic, wc; suszarka), internet bezprzewodowy, telewizja satelitarna, telefon, lodówka; sejf; bezpłatne łóżeczko dla dziecka do 2 lat na zamówienie przed przyjazdem; balkon, boczny lub frontalny widok na morze.

SPORT I ROZRYWKA: :

basen, słodka woda, ok. 450 m², gł. 1-1,5 m, brodzik dla dzieci, słodka woda, ok. 50 m², gł. 0,6 m, przy basenie bezpłatne parasole i leżaki, ręczniki (wypożyczenie: ok. 2 EUR); plac zabaw dla dzieci, animacje (w terminie: czerwiec-wrzesień; w języku angielskim); za opłatą: tenis stołowy (ok. 5 EUR/godz.), minigolf (ok. 5 EUR/godz.); centrum spa (wstęp płatny ok. 15 EUR/dzień): kryty basen, prostokątny kształt, słodka woda, ok. 100 m², sauna, hammam, jacuzzi, masaże, zabiegi na twarz i ciało (zabiegi dodatkowo płatne; bezpłatnie wejście na jacuzzi i do sauny raz na pobyt).

KONTAKT: :

0030/2593053520,, www.dhotels.gr

GRATIS: :

serwis plażowyWi-Fi

Podatek turystyczny
Przy zakwaterowaniu od Klientów pobierany jest obowiązkowy podatek turystyczny. Jego wysokość zależy od lokalnej kategorii danego hotelu i wynosi od 0,25 EUR (obiekty 1-2 gwiazdkowe) do 4 EUR (obiekty 5 gwiazdkowe) od pokoju za dzień.

Informacje dotyczące COVID-19:
Zgodnie z nowymi zasadami wprowadzonymi przeze rząd Grecji, Wszyscy turyści przybywający do tego kraju zobowiązani są na co najmniej 48 godzin przed podróżą, do wypełnienia formularza Passenger Locator Form (PLF).
Formularz dostępny jest na stronie www: travel.gov.gr
Należy w nim umieścić informacje o miejscu przylotu, adresie pobytu w Grecji, podstawowe dane osobowe i miejscu pobytu w ciągu ostatnich 14 dni przed przylotem. Po uzupełnieniu wszystkich wymaganych danych, podróżujący otrzyma kod QR, który należy wydrukować lub zapisać na urządzeniu mobilnym.

* Udogodnienia:

Bez paszportu Kurorty nadmorskie Dla rodzin z dziećmi Fitness / siłownia Bezpośrednio przy plaży Basen odkryty Basen kryty Sport Tenis Minigolf Ułatwienia dla niepełnosprawnych Dostęp do internetu Klimatyzacja Darmowe WiFi

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu.

Lokalizacja

Opinie

4.3

Ocena klientów
na podstawie 3 dodanych opinii

Lokalizacja
4,0
Pokój
3,7
Posiłki
4,3
Basen
4,0
Czystość
4,3
Obsługa
4,7
Klienci polecają hotel dla:
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • ceniących spokój i ciszę
  • seniorów
  • par
  • 4.0
    lipiec 2016

    Raczej pozytywnie

    Hotel cudnie usytuowany tuż przy plaży. Wszystkie pokoje z widokiem na morze. Bardzo ciekawie zaaranżowana recepcja, pełna designerskich mebli . Ładna restauracja z bardzo poprawną obsługą i znakomitym jedzieniem. Niestety pokoje bardzo przeciętne, dalece odbiegające od b. dobrego wrażenia, jakie robią części wspólne hotelu. Wielkość pokoi urągająca standardom. Przy dostawce nie było się gdzie ruszyć. Najgorszy jednak był kompletny brak miejsca na ułożenie ubrań. Co prawda była szafa, ale wyposażona tylko w jedną półkę! Przez cały pobyt większość ubrań trzymaliśmy w walizce.
    Hotel cudnie usytuowany tuż przy plaży. Wszystkie pokoje z widokiem na morze. Bardzo ciekawie zaaranżowana recepcja, pełna designerskich mebli . Ładna restauracja z bardzo poprawną obsługą i znakomitym jedzieniem. Niestety pokoje bardzo przeciętne, dalece odbiegające od b. dobrego wrażenia, jakie robią
    części wspólne hotelu. Wielkość pokoi urągająca standardom. Przy dostawce nie było się gdzie ruszyć. Najgorszy jednak był kompletny brak miejsca na ułożenie ubrań. Co prawda była szafa, ale wyposażona tylko w jedną półkę! Przez cały pobyt większość ubrań trzymaliśmy w walizce.
  • 4.0
    czerwiec 2016

    Rysa na kryształowej opinii o hotelu

    Wybraliśmy ( we dwoje) ten hotel ze względu na to, że to nowy obiekt, przy pięknej plaży, na wyspie spokojnej...w nadziei na taki wypoczynek. Niestety, właściciele hotelu ( być może w porozumieniu z organizatorem--reklamacja w toku) realizują bardzo słabą politykę. Na lotnisku rezydentka poinformowała nas ( i jeszcze jedną ekipę z naszego samolotu), że na jeden nocleg musimy zostać przeniesieni do innego hotelu. Będąc w wakacyjnym nastroju podeszliśmy do propozycji ugodowo i przeniesiono nas do jakiegoś kiepskiego, góra jednogwiazdkowego pensjonatu w pobliskiej miejscowości Limeria. Hotelik zastępczy przy promenadzie w " strefie kibica--mecze piłkarskie" i imprezie do 3 nad ranem.....bez czynnej klimatyzacji..czyli z otwartym balkonem. Do 12 tej godziny następnego dnia koczowaliśmy na holu właściwego hotelu z bagażami, a właścicielka hotelu okazała zdziwienie moim żądaniem rekompensaty za taką atrakcję. Rezydentka zgłosiła konieczność napisania reklamacji ( co na prośbę uczyniłam). <br />Wracając do hotelu: bardzo mała ilość pracowników, kelnerów, sprzątających, za to szpiegujący członkowie rodzinki. Pracownicy przerzucani od szofera do kelnera, bardzo ciężko pracują. Na plaży bardzo dużo krzykliwych rodzin ze wschodnich terenów Europy, przychodzących z pobliskich pensjonatów, dziwna organizacja--pracownik hotelu chodzący i dopytujący się czy jest się gościem hotelowym, czy nie ( bo wtedy leżaki płatne). Jaki kłopot w założeniu bransoletek, może podejrzenia o fałszerstwa? nie wiem. Ceny napojów, które były dodatkowo płatne, bardzo wysokie. Po mojej interwencji( rezydentka zagubiona w sytuacji) hotel z bólem zgodził się na rekompensatę w postaci: pokoju o lepszym standardzie oraz napojów z wyjątkiem alkoholu gratis. Właściciele, z jakiegoś porażającego skąpstwa próbowali rozcieńczać soki i zmniejszać szklanki (!), a gratisowe napoje ograniczyli do dodatku obiadowego i kolacji ( bardzo słabe, bo to nie all inclusive light ). Jedzenie opłacone przez biuro, jako HR --bezsmakowe zaledwie przyzwoite, w tygodniu coraz słabsze, przy zamianie " turnusu" jednodniowo lepiej, owoce arbuz i melon...(podczas gdy, brzoskwinie 1E w miasteczku za KG.) Cały biznes i zdwojone siły kelnerskie w tawernie przy plaży...bo za gotówkę. W hotelu miały miejsce dwa śluby, jeden przygotowywany był w pokoju obok...goście i panna młoda( ok. 20 osób)w eleganckich strojach robiący zdjęcia na tarasie, a ja obok w klapkach i bikini...widocznie w Rumunii takie zwyczaje :) . Opisuję szczegółowo...raczej ku przestrodze i konieczności dochodzenia swoich praw...może się oduczą kombinować (a podobne przeniesienia, jak ustaliłam były częstsze...). Według mnie hotel, mimo inwestowania właścicieli w wystrój, będzie z czasem raczej miejscem dla mało wymagającego klienta, gęsta atmosfera. Szkoda, bo miejsce super. Na innych portalach turystycznych użyłam określenia, że pod lukrem jest zakalec i lepszego określenia nie znajduję.
    Wybraliśmy ( we dwoje) ten hotel ze względu na to, że to nowy obiekt, przy pięknej plaży, na wyspie spokojnej...w nadziei na taki wypoczynek. Niestety, właściciele hotelu ( być może w porozumieniu z organizatorem--reklamacja w toku) realizują bardzo słabą politykę. Na lotnisku rezydentka poinformowała
    nas ( i jeszcze jedną ekipę z naszego samolotu), że na jeden nocleg musimy zostać przeniesieni do innego hotelu. Będąc w wakacyjnym nastroju podeszliśmy do propozycji ugodowo i przeniesiono nas do jakiegoś kiepskiego, góra jednogwiazdkowego pensjonatu w pobliskiej miejscowości Limeria. Hotelik zastępczy przy promenadzie w " strefie kibica--mecze piłkarskie" i imprezie do 3 nad ranem.....bez czynnej klimatyzacji..czyli z otwartym balkonem. Do 12 tej godziny następnego dnia koczowaliśmy na holu właściwego hotelu z bagażami, a właścicielka hotelu okazała zdziwienie moim żądaniem rekompensaty za taką atrakcję. Rezydentka zgłosiła konieczność napisania reklamacji ( co na prośbę uczyniłam).
    Wracając do hotelu: bardzo mała ilość pracowników, kelnerów, sprzątających, za to szpiegujący członkowie rodzinki. Pracownicy przerzucani od szofera do kelnera, bardzo ciężko pracują. Na plaży bardzo dużo krzykliwych rodzin ze wschodnich terenów Europy, przychodzących z pobliskich pensjonatów, dziwna organizacja--pracownik hotelu chodzący i dopytujący się czy jest się gościem hotelowym, czy nie ( bo wtedy leżaki płatne). Jaki kłopot w założeniu bransoletek, może podejrzenia o fałszerstwa? nie wiem. Ceny napojów, które były dodatkowo płatne, bardzo wysokie. Po mojej interwencji( rezydentka zagubiona w sytuacji) hotel z bólem zgodził się na rekompensatę w postaci: pokoju o lepszym standardzie oraz napojów z wyjątkiem alkoholu gratis. Właściciele, z jakiegoś porażającego skąpstwa próbowali rozcieńczać soki i zmniejszać szklanki (!), a gratisowe napoje ograniczyli do dodatku obiadowego i kolacji ( bardzo słabe, bo to nie all inclusive light ). Jedzenie opłacone przez biuro, jako HR --bezsmakowe zaledwie przyzwoite, w tygodniu coraz słabsze, przy zamianie " turnusu" jednodniowo lepiej, owoce arbuz i melon...(podczas gdy, brzoskwinie 1E w miasteczku za KG.) Cały biznes i zdwojone siły kelnerskie w tawernie przy plaży...bo za gotówkę. W hotelu miały miejsce dwa śluby, jeden przygotowywany był w pokoju obok...goście i panna młoda( ok. 20 osób)w eleganckich strojach robiący zdjęcia na tarasie, a ja obok w klapkach i bikini...widocznie w Rumunii takie zwyczaje :) . Opisuję szczegółowo...raczej ku przestrodze i konieczności dochodzenia swoich praw...może się oduczą kombinować (a podobne przeniesienia, jak ustaliłam były częstsze...). Według mnie hotel, mimo inwestowania właścicieli w wystrój, będzie z czasem raczej miejscem dla mało wymagającego klienta, gęsta atmosfera. Szkoda, bo miejsce super. Na innych portalach turystycznych użyłam określenia, że pod lukrem jest zakalec i lepszego określenia nie znajduję.
  • 5.0
    wrzesień 2015

    Hotel godny polecenia dla osób, które lubią spokój.

    Hotel jest pięknie położony wszystkie pokoje z widokiem na morze. Nie polecam pokoi na 3 i 4 piętrze nad kuchnią. Hotel jest jednak oddalony o 40 min drogi spacerem (dosyć niebezpieczną droga, bez pobocza) od jakiegokolwiek sklepu i miasta. Jedzenie wyśmienite, hotel pięknie urządzony, pokoje jednak są podstawowe. W łazience zamiast prysznica jest wanna z zasłonką. Bardzo mili kelnerzy ze Słowenii :-) Hotel godny polecenia dla osób, które lubią spokój.
    Hotel jest pięknie położony wszystkie pokoje z widokiem na morze. Nie polecam pokoi na 3 i 4 piętrze nad kuchnią. Hotel jest jednak oddalony o 40 min drogi spacerem (dosyć niebezpieczną droga, bez pobocza) od jakiegokolwiek sklepu i miasta. Jedzenie wyśmienite, hotel pięknie urządzony, pokoje jednak
    są podstawowe. W łazience zamiast prysznica jest wanna z zasłonką. Bardzo mili kelnerzy ze Słowenii :-) Hotel godny polecenia dla osób, które lubią spokój.
Znasz ten hotel? Podziel się opinią!

Przewodnik

Wycieczki fakultatywne

Uwaga! Cena uległa zmianie.
Cena za osobę:
3 439 zł/os.
2 349 zł/os.
Kod oferty: 17052021VITX35809
pon. 17.05.2021
7 dni
Warszawa
HB - Dwa posiłki
Itaka
Zobacz inne warianty
Zakwaterowanie

Szczegóły lotu

Wylot:
pon. 17.05.2021 , godz. 00:00
Warszawa
pon. 17.05.2021 , godz. 00:00
Kavala
Powrót:
pon. 24.05.2021 , godz. 00:00
Kavala
pon. 24.05.2021 , godz. 00:00
Warszawa
Zamówienie wstępne
Prosimy o wypełnienie formularza w celu dokonania rezerwacji miejsc na wybraną wycieczkę. Przesłanie formularza nie wiąże się z żadnymi kosztami i jest niezobowiązujące.
Ta oferta jest dostępna online. W kolejnych krokach otrzymasz możliwość jej opłacenia.
Cena całkowita (): 2 460
Zaliczka:  zł
  • (zaliczka + ubezpieczenie)
Kup na raty 0%: 5 x  zł
Rzeczywiste raty 0% - bez odsetek i pierwszej wpłaty. Wybór płatności ratalnej będzie dostępny w dalszych krokach.
Wystarczy 100 zł zaliczki aby zarezerwować tę ofertę. Pozostałą kwotę należy wpłacić do 30 dni przed datą wyjazdu.
Czytaj więcej

Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Dalej”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.
KLAUZULA INFORMACYJNA
ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych na etapie poszukiwania imprezy turystycznej jest Travelplanet.pl S.A. z siedzibą we Wrocławiu, kod pocztowy 50-418, ul. Traugutta 45. W związku z zawarciem i realizacją umowy...

Wybrana oferta:

Blue Dream Palace

Liczba osób:
2 dorosłych
Wyżywienie:
HB - Dwa posiłki
Termin:
pon. 17.05.2021
Wylot z:
Warszawa
Cena
4 698
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY
pon. 17.05.2021
7 dni
Warszawa
HB - Dwa posiłki
Itaka
Pok. superior 2 os. (DHS) 4 698