Atuty oferty

Opis hotelu

Opinia Doradcy Travelplanet.pl
Asia

Zadbany hotel w zacisznym otoczeniu.

Niska zabudowa i położenie w bujnym ogrodzie dają świetne warunki do spokojnego i kameralnego wypoczynku. Hotel znajduje się w pobliżu centrum Kolymbii z nastrojowymi tawernami, barami i restauracjami - świetny cel wieczornych spacerów. Nowoczesne i przytulne pokoje zapewniają komfort wypoczywającym. W lobby można nawiązać kontakt z bliskimi dzięki bezpłatnemu dostępowi do bezprzewodowego Internetu.

Polecam dla: dla rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia, dla rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia, dla seniorów, dla ceniących spokój i ciszę

Pokój

Region:

Grecja / Rodos

Opis oferty: :

Kameralny i zadbany, świetnie położony blisko plaży, w pięknie utrzymanym ogrodzie z zielonymi trawnikami i kwitnącymi bugenwillami. Do centrum Kolymbii z tawernami, barami i sklepami dojść można krótkim spacerem. Znakomite miejsce na spokojne wakacje z rodziną i wyjazd w gronie przyjaciół. Idealny punkt wypadowy do zwiedzania wyspy i takich jej atrakcji jak: słynna Zatoka Anthonyego Quinna, malownicze Lindos i Epta Piges (7 Źródeł).

POŁOŻENIE: :

ok. 1 km od centrum KOLYMBII z barami, tawernami i sklepikami; ok. 30 km od miasta Rodos, ok. 25 km od lotniska na Rodos; przystanek autobusowy przed hotelem (ok. 4 EUR/Rodos).

PLAŻA: :

publiczna, piaszczysto-żwirkowa, łagodne zejście do morza, ok. 100 m od hotelu, przejście przez ulicę, parasole i leżaki płatne (ok. 8 EUR/parasol i 2 leżaki).

HOTEL: :

czterogwiazdkowy, zadbany, całkowicie odnowiony w 2010 r., 115 pokoi, 3 budynki, 1-2 piętra, winda, lobby, całodobowa recepcja, restauracja - dania w formie bufetu, obsługa kelnerska, kuchnia grecka i międzynarodowa, dostępne foteliki dla dzieci, dania wegetariańskie; bar w lobby (czynny zależnie od pogody), snack bar przy basenie; sklepik: artykuły spożywcze, plażowe, pocztówki; zadbany, duży ogród, bezpłatny internet bezprzewodowy; akceptowane karty kredytowe: Visa, MasterCard.

standardowy: :

2-os. (możliwość 1 lub 2 dostawek dla dzieci - łóżko piętrowe), ok. 21 m², ładnie urządzony, indywidualnie sterowana klimatyzacja, łazienka (wanna lub prysznic, wc; suszarka), bezpłatny internet bezprzewodowy, telewizja satelitarna, telefon, sejf (płatny: ok. 14 EUR/tydz.), lodówka, czajnik; bezpłatne łóżeczko dla dziecka do 2 lat na zamówienie przed przyjazdem; balkon (stolik i krzesełka); pokój standardowy z prywatnym basenem za dopłatą.

SPORT I ROZRYWKA: :

basen, nieregularny kształt, słodka woda, ok. 350 m², gł. 1,2-2 m, brodzik dla dzieci, słodka woda, ok. 50 m², gł. 0,4 m, przy basenie bezpłatne parasole, leżaki i ręczniki (wymagany depozyt: ok. 10 EUR/ręcznik); tenis stołowy, rzutki; plac zabaw dla dzieci, animacje w języku polskim (w terminie: lipiec-sierpień); za opłatą: kort tenisowy (ok. 10 EUR/godz.).

ALL INCLUSIVE::

śniadanie (7.00-10.00), obiad (12.30-14.30), kolacja (18.30-21.00) w formie bufetu w restauracji; przekąski (11.00-18.30), lody (11.00-20.00) w snack barze; kawa i herbata w snack barze (15.00-17.00); lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe w snack barze (11.00-24.00).

KONTAKT: :

0030/2241056271.,

GRATIS: :

Wi-Fi

Podatek turystyczny
Przy zakwaterowaniu od Klientów pobierany jest obowiązkowy podatek turystyczny. Jego wysokość zależy od lokalnej kategorii danego hotelu i wynosi od 0,25 EUR (obiekty 1-2 gwiazdkowe) do 4 EUR (obiekty 5 gwiazdkowe) od pokoju za dzień.

* Udogodnienia:

Bez paszportu Kurorty nadmorskie Dla rodzin z dziećmi Basen odkryty Blisko lotniska Sport Tenis Dostęp do internetu Klimatyzacja

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu.

Opinie

Czystość
Obsługa
Klienci polecają hotel dla:
  • ceniących spokój i ciszę
  • par
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • aktywnych
  • seniorów
    czerwiec 2019

Mile spędzone wakacje!

Hotel - bardzo czysto, sprzątanie codziennie, jedzenie bardzo smaczne, dużo ale mały wybór choć nam w zupełności wystarczał. Okolica super świetne miejsce wypadowe aby pozwiedzać całe Rodos!
    czerwiec 2019

Bardzo nam sie podobało

Hotel położony blisko plaży, co uważam za ważny atut, gdyż widziałam w Kolymbi hotele <br />Które oddalone są od morza o około 3 km. plaża żwirowo piaszczysta, z wielką przewagą dosyć duzego żwiru.<br />Radziłabym zabrać ze sobą specjalne obuwie. Zejście do morza łagodne, woda ciepła i czysta.<br />Sam hotel bardzo kameralny, przez co panuje tam cisza i spokój pomimo tego ze gości tam dużo rodzin z dziećmi. Hotel dysponuje dużym basenem dla dzieci ( ten mniejszy widoczny na zdjęciu pokazowym).<br />Pokoje jak i sam obiekt czysty, położony wśród zieleni. Jedzenie dobre. Nie ma moze bardzo duzego wyboru jak to sie zdarza w różnych hotelach ale kazdy znajdzie cos dla siebie i napewno nie bedzie chodzil glodny. Zawsze do wyboru było ,, jakies,, mieso albo cos z owoców morza, do tego makarony, sosy szelkiego rodzaju, warzywa i salatki. Takze naprawde nie jest zle jak to niektorzy opisuja. Z hotelu do ścisłego centrum Kolymbi jakieś 15 min spaceru. W centrum sklepy i tawerny. Blisko hotelu również znajdują się sklepy z pamiątkami I to w nich warto zrobić zakupy bo jest trochę taniej. Sama miejacowosc jest dobrym pkt wypadowym do zwiedzania. Warto wynając auto albo skuter żeby troche pooglądać tutejsze piękne okolice.gwarantuje niezapomniane widoki.<br />Szczerze polecam.
    Sam
    Szczerze polecam.
  • 3.5
    wrzesień 2018

Nigdy więcej all inclusive

Pobyt w tym hotelu przekonał mnie do tego, żeby nigdy więcej all inclusive. Wykupiliśmy tą opcję ze względu na 1,5roczne dziecko. Ogólnie czystko, sprzątane codzień pokoje. Jedzenie fatalne, ale uwierzcie, nie jestem bardzo wymagająca. Dziecko musieliśmy żywić sami. Słoiczek obiadu typu gerber w pobliskim sklepie kosztował ponad 3 euro... Jadła tylko chleb z masłem, arbuzy i pomidory. Sami zaczęliśmy jeść kolacje w pobliskiej Tavernie Michel (bardzo polecamy), każda kolacja kosztowała ok 20-30 euro... Więc mogliśmy wykupić pobyt ze śniadaniem (nie wiem, że tutaj można), bo i tak o wiele drożej nas to wyszło. <br />Na początku września panują tam nieziemskie upały, tak więc rano po względnie chłodnej nocy (25-26st) na stołówce były otwarte okna. Natomiast w porze obiadowej i kolacji była rozkręcona klima, bardzo, za bardzo, nie wiem ile, ale nasze dziecko w 3 dniu dzięki tej klimie się rozchorowało, na szczęście jakoś się wykaraskała, więc na 7dniowy pobyt mieliśmy tylko 2 dni w pokoju. Na każdą moją prośbę czy mogę wziąć jedzenie na zewnątrz ze względu na klimatyzację, spotykałam się z oporem. W końcu zapytałam czy mogę nosić posiłki do pokoju, ogólnie zgodzili się, ale za każdym razem jak niosłam jedzenie Córci do pokoju były jakieś uwagi (sami jedliśmy na stołówce wymieniając się opieką nad dzieckiem). Ogólnie hotel stary, ale w miarę zadbany. Niezaduży basen, ale jest. Animacje ze strony biura Itaka dla mnie bombowe. Nie jesteśmy zwolennikami spędzenia wakacji 2000km od domu nad basenem, ale jeżeli ktoś lubi taki rodzaj odpoczynku na pewno będzie się super bawił.<br />Na schodach śmierdzi toaletą, która znajduje się na samym dole. <br />Zapłaciliśmy za wycieczkę dzień przed wylotem po 1650zł/os więc przebolałam ten fakt. Ale jeżeli wykupiłabym ją za normalną cenę ok 3000 o chyba bym załamała ręce. Na pewno jeden z najgorszych hoteli w Kolymbii. Jak nie najgorszy. <br />Ogólnie obsługa bardzo miła i pomocna.<br />Natomiast widać, że Grecy są bardzo nastawieni na wydojenie turystów na każdym kroku. Widać to nawet w hotelu. Na pytanie mojego męża pani recepcjonistki jak możemy udać się pozwiedzać najważniejsze miejsca Rofos odpowiedziała, że najlepiej taksą (kurs ok 30eur w jedną str) albo wypożyczyć samochód, który oferowali (195 euro 7 dni). Na szczęście ogarneliśmy, że pod hotelem zatrzymują się autobusy, które wożą w te wszystkie miejsca, które chcieliśmy zobaczyć, i za kurs do zatoki Quinna, Lindos i Plażę Tsambika zapłaciliśmy łącznie w obie strony 30 euro. <br />Pani w aptece wcisnęła nam syrop na kaszel na bazie tymianku za 15 euro (65 zł), który w PL kosztuje 4 zł<br /><br />Ogólnie dobrze położony, bardzo blisko plaży, pod hotelem przystanek autobusowy, którym dojedziesz w najważniejsze miejsca za grosze. <br />Ale nie polecam...
    Na schodach śmierdzi toaletą, która znajduje się na samym dole.
    Ogólnie obsługa bardzo miła i pomocna.

Ale nie polecam...
  • 3.8
    maj 2018

Ok

Hotel w świetnym położeniu - blisko plaży. Cisza i spokój. Mało rodzin z dziećmi - polecam wybrać się jeszcze przed sezonem. Maj - pogoda super - średnio 25 stopni ;) obsługa bardzo uprzejma i pomocna. Z jedzeniem gorzej - bardzo monotonne - ale warto wyjść poza teren hotelowy i spróbować czegoś z lokalnych przysmaków ;)
    przysmaków ;)
  • 4.7
    wrzesień 2017

Super wakacje

Hotel czysty, codziennie sprzątane pokoje, obsługa przemiła,lokalizacja idealna (zaraz przy przystanku i jednocześnie przy samym morzu ) basen duży , czysty , animacje wieczorne REWELACJA, jedzenie trochę monotonne ale przy innych plusach to ginie. POLECAM !!!!
    wrzesień 2017

Polecam

pyszne jedzenie, duży basen i wystarczająca liczba leżaków, miła obsługa, blisko plaża, przystanek autobusowy przy hotelu
  • 4.8
    lipiec 2017

BARDZO NAM SIĘ PODOBAŁO

Hotel położony w idealnym miejscu,Blisko morza,krok od górskiego szlaku,każdy znajdzie coś dla siebie.Hotel czysty,pościel pachnąca,obsługa bardzo miła,baseny i leżaki zadbane.Bardzo polecam mimo że w tym roku przeżyliśmy trzęsienie ziemi.
Znasz ten hotel? Podziel się opinią!

Przewodnik

Wycieczki fakultatywne

Uwaga! Cena uległa zmianie.
Cena za osobę:

Smartwings
pt. 18.10.2019 , godz. 14:00
Zamówienie wstępne
Prosimy o wypełnienie formularza w celu dokonania rezerwacji miejsc na wybraną wycieczkę. Przesłanie formularza nie wiąże się z żadnymi kosztami i jest niezobowiązujące.
Ta oferta jest dostępna online. W kolejnych krokach otrzymasz możliwość jej opłacenia.
Cena całkowita (): 2 460
Zaliczka:  zł
  • (zaliczka + ubezpieczenie)
Kup na raty 0%: 5 x  zł
Rzeczywiste raty 0% - bez odsetek i pierwszej wpłaty. Wybór płatności ratalnej będzie dostępny w dalszych krokach.
Wystarczy 100 zł zaliczki aby zarezerwować tę ofertę. Pozostałą kwotę należy wpłacić do 30 dni przed datą wyjazdu.
Czytaj więcej

Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Dalej”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.
KLAUZULA INFORMACYJNA
ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych na etapie poszukiwania imprezy turystycznej jest Travelplanet.pl S.A. z siedzibą we Wrocławiu, kod pocztowy 53-238, ul. Ostrowskiego 9. W związku z zawarciem i realizacją umowy...