Atuty oferty

Opis hotelu

POŁOŻENIE :

Na niewielkim wzgórzu, ok. 2 km od centrum KIOTARI ze sklepami, barami i restauracjami, ok. 3,5 km od Lardos, ok. 16 km od Lindos; ok. 55 km od portu lotniczego w Rodos; przystanek autobusowy ok. 150 m od hotelu (Lindos ok. 3 EUR/Rodos ok. 7 EUR)

PLAŻA :

publiczna, żwirowa, piasek w miejscu, gdzie są leżaki, łagodne zejście do morza, bezpośrednio przy hotelu (ok. 150 m do recepcji), dojście przez teren hotelu, bezpłatne parasole, ręcznik i leżaki, ręczniki za kaucją (ok. 10 EUR); sporty wodne (oferta zewnętrzna)

HOTEL :

pięciogwiazdkowy, luksusowy i nowoczesny, zbudowany w 2007 r., rozbudowany w 2008 (nowa część) i 2011 r. (zjeżdżalnie), składa się z części głównej, nastawionej na aktywności i relaksacyjnej, 462 pokoje, ok. 30 budynków, 2 piętra,

DO DYSPOZYCJI GOŚCI :

8 wind i ruchome schody, przestronny i elegancki hol, całodobowa recepcja, 3 restauracje - dania w formie bufetu, obsługa kelnerska: główna - kuchnia międzynarodowa, grecka tawerna przy plaży (otwarta od 1.06 do 30.09, zależnie od pogody wymagana rezerwacja 1 dzień wcześniej), włoska w budynku głównym (wymagana wcześniejsza rezerwacja 1 dzień wcześniej), w restauracjach dostępne foteliki dla dzieci, dania wegetariańskie, bar w lobby, bar na plaży, 2 bary przy basenie, Activity bar; bankomat, sklep z ubraniami, minimarket; , taras z widokiem na morze, ogród; za opłatą: fryzjer, opiekunka do dziecka (na zapytanie); występują różnice poziomów - niepolecany osobom z ograniczeniami ruchowymi; akceptowane karty kredytowe: Visa, MasterCard, American Express

INTERNET :

bezpłatny internet bezprzewodowy w miejscach ogólnodostępnych

KONFERENCJE/INCENTIVE :

centrum konferencyjne dla 200 osób

SPORT, REKREACJA I ROZRYWKA :

Bezpłatnie: 3 baseny, nieregularny kształt, słodka woda: ok. 800 m, gł. 0,8-1,4 m, ok. 1200 m, gł. 0,8-1,4 m, kompleks zjeżdżalni (6-10 lat lub za zgodą rodziców; część powyżej 10 lat i część dla dzieci powyżej 1,2 m wzrostu), ok. 400 m, gł. 0,8-1,4 m, 2 baseny dla dzieci, słodka woda, jeden z nich: ok. 100 m, gł. 0,2 m, przy basenach bezpłatne parasole i leżaki, ręczniki za kaucją (ok. 10 EUR/ręcznik); 2 korty tenisowe (oświetlenie płatne: ok. 10 EUR/godz., wypożyczenie sprzętu za kaucją: ok. 10 EUR), piłka nożna, boccia, siatkówka, siatkówka plażowa; plac i pokój zabaw dla dzieci, miniklub (4-12 lat), dyskoteka, amfiteatr, animacje dla dorosłych i dzieci (w terminie: 1.05-15.10);
Odpłatnie: sporty wodne na plaży (oferta zewnętrzna); centrum spa: bezpłatnie: basen kryty, słodka woda, ok. 100 m, gł. 0,8-1,4 m, hammam, jacuzzi, siłownia; za opłatą: zabiegi na twarz i ciało, refleksologia, manicure, pedicure.

ZAKWATEROWANIE :

standardowy: 2-os. (możliwość 1 dostawki), ok. 27 m, nowoczesny, klimatyzowany, łazienka (wanna, wc; suszarka), telewizja satelitarna, polski program, telefon, mini-lodówka, sejf; bezpłatne łóżeczko dla dziecka do 2 lat na zamówienie przed przyjazdem; balkon (stolik i krzesełka), widok na ogród lub basen; widok na morze za dopłatą; rodzinny: 3-os. (możliwość 1 dostawki), ok. 30 m, jedno pomieszczenie, wyposażenie jak w pokoju standardowym; pokój rodzinny na zamówienie, za dopłatą; superior rodzinny: 3-os. (możliwość 1 dostawki), ok. 33 m, wyposażenie jak w pokoju rodzinnym, dodatkowo: pokój dzienny oddzielony przesuwnymi drzwiami; pokój superior rodzinny na zapytanie, za dopłatą.

WYŻYWIENIE :

All inclusive: śniadanie, późne śniadanie kontynentalne, obiad, kolacja w formie bufetu w restauracji głównej; kolacja w restauracji tematycznej (wymagana rezerwacja); podczas kolacji obowiązuje strój formalny (panowie - długie spodnie) przekąski w wyznaczonych barach; napoje bezalkoholowe (00.00-24.00) i lokalne napoje alkoholowe (10.00-24.00) w wyznaczonych barach; wymagane noszenie opasek all inclusive.

INFORAMCJE DODATKOWE :

851 09, Grecja

CENA :

Cena zawiera - oferta z przelotem: bilet lotniczy, bagaż rejestrowany 20 kg w przypadku ofert czarterowych, dla lotów na połączeniach rejsowych w tym LOT - bagaż podręczny 8 kg o maksymalnych wymiarach 55 x 40 x 23 cm, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, opłaty lotniskowe, opiekę polskojęzycznego rezydenta (oferta na Korfu, Santorini i Rodos - oferta bez rezydenta!- zaznaczone indywidalnie w "uwagach" przy opisie hotelu), ubezpieczenie ERGO Reiseversicherung (ERGO Ubezpieczenia Podróży) NNW, KL, bagaż, OC organizatora, składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG), VAT.
Cena zawiera - oferta z dojazdem własnym: zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, opiekę polskojęzycznego rezydenta, ubezpieczenie ERGO Reiseversicherung AG (ERGO Ubezpieczenia Podróży) NNW, KL, bagaż (od momentu rozpoczęcia imprezy do jej zakończenia z wyłączeniem czasu trwania dojazdu własnego), OC organizatora, VAT.
Cena nie zawiera:  dodatkowego ubezpieczenia: od kosztów rezygnacji ( ok 3% wartości rezerwacji), chorób przewlekłych( ok. 68 PLN/os/tydz.), a także dodatkowego ubezpieczenie KL w okresie pandemii (w tym COVID-19 - KL do 20 000 EUR) / cena ok. 47.12 PLN/ os/tydz.), w przypadku połaczeń rejsowych (nie czarter) w tym LOT opłaty za bagaż rejestrowany ok. 250pln, wycieczek fakultatywnych.
Podatek turystyczny: od dnia 01.01.2018, zgodnie z decyzją rządu greckiego, będzie pobierany podatek turystyczny. Zapłata za podatek odbywa się podczas zakwaterowania. Wysokość podatku turystycznego zależy od kategorii lokalnej hotelu/kwatery. Dla obiektów:
1- i 2-gwiazdkowych - ok. 0,50 EURO za pokój/noc
3-gwiazdkowych - ok. 1,50 EURO za pokój/noc
4-gwiazdkowych - ok. 3 EURO za pokój/noc
5-gwiazdkowych - ok. 4 EURO za pokój/noc
W przypadku połączeń rejsowych cena uzależniona jest od dostępności miejsc w samolocie w danej taryfie cenowej. Linie lotnicze podają ceny aktualne na chwile zapytania. W związku z powyższym ze względu na wyczerpanie się danych taryf, do momentu podpisania umowy cena może ulegać zmianom.
W przypadku bagażu, który przekracza obowiązujący bezpłatny limit (ilość sztuk lub wymiary) pobierane będą opłaty za nadbagaż. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu podręcznego podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie.

BAGAŻ :

DLA PRZELOTÓW LOW COST:
CENY DODATKOWEGO BAGAŻU REJESTROWANEGO:
Wizzair: 10kg/20kg/32kg - 100-400 zł - cena na potwierdzenie uzależniona od wagi bagażu, trasy i terminu lotu
Ryanair: 20 kg - ok 300 zł - cena na potwierdzenie uzależniona od trasy i terminu lotu
Uwaga!! Ceny podane na moment zakładania rezerwacji. Po potwierdzeniu rezerwacji cena bagażu dodatkowego może ulec zmianie!LIMIT BAGAŻU REJESTROWANEGO:
Wizzair: 10kg/20kg/32kg
Ryanair: 10kg/20kg
LIMIT BAGAŻU PODRĘCZNEGO w PRIMIE w cenie:
Wizzair: Klienci Prima Holiday mają wykupioną usługę WIZZ PRIORITY!
Usługa daje mozliwość:
* zabrania na pokład jednej sztuki małego bagażu, która musi zmieścić się pod fotelem, np. torbę na aparat, na laptopa, lub torebkę ( 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg))
* zabrania na pokład jednej podręcznej walizki na kółkach (55 x 40 x 23 cm, maks. 10 kg)
* pierwszeństwo wejścia na pokład
* Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne.
Ryanair: 10kg, nieprzekraczający wymiarów 55 x 40 x 20 cm, oraz dodatkowo jeden mały bagaż, np. torebkę lub torbę na laptopa, nieprzekraczający wymiarów 35 x 20 x 20 cm oraz pierwszeństwo wejścia na pokład. Pasażerowie, którzy wykupili opcję pierwszeństwa wejścia na pokład mogą wnieść na pokład jeden mały oraz jeden duży bagaż podręczny, chyba że ze względów operacyjnych konieczne jest umieszczenie dużego bagażu podręcznego w luku. Obowiązuje Regulamin dotyczący bagażu rejestrowanego.

WARUNKI WJAZDOWE :

* dokumentem podróży uprawniającym do wjazdu i pobytu (niezależnie od jego celu) na terytorium Grecjii jest ważny paszport lub dowód osobisty.
* Obywatele polscy korzystają z prawa do swobodnego przepływu osób w ramach Unii Europejskiej/Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
* każdy uczestnik imprezy zobowiązany jest do przestrzegania paszportowych, celnych, zdrowotnych i innych przepisów kraju, do którego podróżuje. Klient odpowiedzialny jest za dotrzymanie wszelkich przepisów niezbędnych do przeprowadzenia imprezy turystycznej, o których został poinformowany przez organizatora.

DOKUMENTY PODRÓŻY :

DOKUMENTY PODRÓŻY WYSYŁANE SĄ MAILEM NA 2 DZNI PRZED WYLOTEM.

Covid- 19 :

Grecja- aktualnie obowiazujace srodki majace na celu zapobieganie rozprzestrzenianiu sie wirusa COVID-19
Aktualizacja z dnia 03.08.2020 r.
Rząd grecki w związku panującą pandemią COVID-19 wprowadza:
Obowiązkowe użycie maski we wszystkich zamkniętych przestrzeniach:
* Sklepy oferujące towary i usługi wszelkiego rodzaju,
* Przedsiębiorstwa użyteczności publicznej,
* Banki,
* Gabinety lekarskie,
* Budynki komunalne (inne usługi publiczne),
* Sklepy spożywcze (piekarnie, sklepy mięsne, warzywniaki itp.)
* Salony fryzjerskie i kosmetyczne.
Inne obszary, w których stosowanie masek na twarz jest już obowiązkowe, obejmują:
* Cały transport publiczny,
* Taksówki,
* Supermarkety,
* Szpitale,
* Ośrodki zdrowia i centra diagnostyczne,
* Windy,
* Statki,
* Samoloty,
* Personel obsługujący klientów w restauracjach, kawiarniach i barach.
Nowe obostrzenia obowiązują do 31 sierpnia, chyba że rząd wyda inne polecenie
Grecki Rząd oficjalnie wprowadził nowe warunki wjazdowe dla turystów podróżujących do Grecji od 1 lipca 2020:
Na co najmniej na 24 godzin przed wjazdem do Grecji trzeba wypełnić formularz (Passenger Locator Form, PFL) na stronie https://travel.gov.gr/#/ W dokumencie trzeba podać informacje o miejscu przekroczenia granicy, długości pobytu w innych krajach i adres, pod którym będzie się przebywać w Grecji. System wygeneruje kod QR, który należy wydrukować lub zapisać na urządzeniu mobilnym - w wypadku podróży lotniczych będzie on skanowany przy wyjściu z samolotu.
Informujemy, że w związku z pojawiającymi się nowymi zarażeniami wirusem COVID-19 rząd grecki wprowadza nowe obostrzenia, które dotyczą obowiązku noszenia maseczki we wszystkich miejscach przestrzeni publicznej.
Transfer
Środki higieny i społeczny dystans - podczas transferu powinieneś mieć zapewniony dostęp do środków dezynfekujących. W czasie transferu wymagane jest także noszenie maseczki ochronnej i zachowanie społecznego dystansu. Zaleca się korzystanie ze środkowych i tylnych drzwi.
Prywatne transfery hotelowe - odbywają się w ograniczonej liczbie osób, zależnej od wielkości pojazdu. Kierowcy mają obowiązek stosowania masek ochronnych i rękawiczek oraz dezynfekcji pojazdów i ich regularnej, naturalnej wentylacji. Według wstępnych informacji autobusy będą mogły być wypełnione w 60%, a na ich pokładzie obowiązkowe będzie noszenie masek.
Hotele
Wszystkie hotele w Grecji zostały zobligowane do przestrzegania restrykcyjnych zasad bezpieczeństwa:
* Wyznaczenie koordynatora ds. Zdrowia - osoba pełniąca tę funkcję, będzie nadzorowała przestrzeganie protokołów i pracę wszystkich działów. Koordynator ds. Zdrowia musi zostać zgłoszony do rejestru Krajowej Organizacji Zdrowia Publicznego. Dodatkowo hotele zobowiązane są do sporządzenia planu operacyjnego na potrzeby zarządzania przypadkami COVID-19.
* Przeszkolony i zdyscyplinowany personel - kadra hoteli w Grecji musi zostać przeszkolona w zakresie przenoszenia wirusa i sposobie postępowania w przypadku wykrycia zakażeń. Zaleceniem jest, aby pracownicy codziennie mierzyli temperaturę i w przypadku wystąpienia niepokojących objawów, pozostali w domu.
* Obsługa medyczna - każdy obiekt jest zobowiązany do posiadania lekarza na wezwanie, który będzie działał zgodnie z instrukcjami w celu wykrycia podejrzanych przypadków COVID-19. Równolegle, za pośrednictwem telemedycyny, lekarze będą mogli obserwować podejrzane przypadki. Jednocześnie personel hotelowy ma obowiązek zapewnienia gościom maksymalnej ochrony poprzez utrzymywanie społecznego dystansu i regularnego stosowania środków higieny.
* Rejestr gości i personelu - Każdy hotel jest zobligowany do prowadzenia aktualnego i zgodne z przepisami RODO, rejestru członków personelu i gości, dzięki czemu w przypadku wykrycia przypadku choroby, wszystkie osoby mogące mieć z nim styczność, zostaną o tym fakcie poinformowane.
* Komunikacja i stosowanie widocznej informacji - wszystkie hotele w Grecji, muszą informować swoich gości na temat stosowanych zabezpieczeń. Zaleca się, aby na stronach internetowych hoteli, znajdowały się specjalne sekcje dedykowane COVID-19. Goście mają także mieć w ogólnodostępnych miejscach i pokojach, dokładne i wielojęzyczne instrukcje o działaniach zapobiegawczych i dostępnych środkach.
* Dystans społeczny - Goście i obsługa hoteli w Grecji zobowiązani są do utrzymywania 2 metrowego dystansu społecznego.
* Wykorzystanie technologii - rekomendacja stosowania technologii, umożliwiającej płatności zbliżeniowe oraz zakwaterowanie i wymeldowanie z obiektu, zamawianie dodatkowych usług, przez urządzenia mobilne.
* Zakaz wejścia dla osób z zewnątrz - goście spoza hotelu nie mogą do niego wchodzić.
* Przedłużenie czasu zameldowania i wymeldowania pomiędzy pobytami - zaleca się, aby wymeldowanie nastąpiło do 10 rano, a zameldowanie od godziny 15:00, aby pokoje zostały dokładnie wyczyszczone i zdezynfekowane oraz miały zapewnioną naturalną wentylację.
* Sprzątanie - Sprzątanie pokojów ma się odbywać z wykorzystaniem środków dezynfekujących a obsługa ma obowiązek zwrócenia specjalnej uwagi na dokładne czyszczenie wszystkich powierzchni łazienki przed przybyciem nowych gości. Należy unikać częstego sprzątania pokojów w czasie pobytu gości w celu unikania kontaktu z obsługą. Zalecane jest powiadomienie gości (na drzwiach lub wewnątrz pokoju) o tym, kiedy i w jaki sposób sprzątnięto ich pokoje. Ogólnodostępne pomieszczenia mają być czyszczone równie starannie, ze szczególnym naciskiem na częstą dezynfekcję takich miejsc jak klamki, przyciski windy itp.
* Dyskrecja - Personel ma obowiązek zapewnić dyskrecję gościom przebywającym na wczasach w Grecji, jeśli wykryto u nich objawy choroby.
* Ogólnodostępne środki dezynfekujące - Obiekty noclegowe są zobowiązane do udostępniania gościom i korzystania przez ich personel ze środków dezynfekujących. Wymagane jest także zapewnienie wystarczającej ilości materiałów jednorazowych, koniecznych do zachowania higieny i czystości (ręczniki papierowe, materiały jednorazowego użytku).
* Restauracje hotelowe - Restauracje są zobowiązane do przestrzegania najwyższych norm sanitarnych. Towary muszą być odbierane przez delegowane osoby, które będą nosić rękawiczki i maski ochronne. Pracownicy kuchni powinni zachować odległość od siebie, zgodną z wymogami Ministerstwa Zdrowia. Na terenie hotelowych restauracji, obowiązują identyczne zasady, jak w restauracjach i barach na terenie całej Grecji. Managerowie są natomiast odpowiedzialni za właściwe rozmieszczanie stolików, z zachowaniem społecznego dystansu.
* Place zabaw - na placach zabaw należy unikać przeludnienia i stosować zasady dystansu społecznego.
* SPA i Wellness - obowiązują zasady dystansu społecznego. Goście mają dostęp tylko po wcześniejszym uzgodnieniu. Zaleca się stosowanie okien z pleksiglasu w recepcji strefy SPA.
* Sklepy hotelowe i pomieszczenia ogólnodostępne - te przestrzenie są dostępne dla gości pod warunkiem zapewnienia dostosowanej do wielkości liczby gości oraz przestrzegania dystansu społecznego. Zaleca się, aby unikać korzystania z wind.
* Sprawna i zadbana klimatyzacja - Hotele mają obowiązek zwrócenia szczególnej uwagi na dobry stan klimatyzacji, jej właściwego funkcjonowania i zwiększenia cyrkulacji powietrza. Zaleca się także stosowanie naturalnej wentylacji w pokojach i ogólnodostępnych pomieszczeniach.
* Animacje - program animacyjny może zostać ograniczony do zabaw wyłącznie na świeżym powietrzu z zachowaniem dystansu społecznego. Akcesoria używane podczas animacji są obowiązkowo dezynfekowane po każdych zajęciach.
Plaże i baseny
Wybierając Grecję na wakacje, możesz korzystać z plaż i basenów. W celu zapewniania bezpieczeństwa, wprowadzono następujące zasady użytkowania:
* Odkryte baseny hotelowe - dozwolone jest wyłącznie korzystanie z odkrytych basenów kąpielowych. Zabrania się otwierania basenów krytych
* Ograniczenia w liczbie kąpiących - wskazana gęstość zatłoczenia w basenach hotelowych jest mierzona w stosunku 5m powierzchni wody na osobę
* Dystans społeczny - Greckie plaże i baseny mają mieć zapewniony bezpieczny, 2-metrowy dystans pomiędzy leżakami i wypoczywającymi (nie dotyczy wypoczywających wspólnie rodzin i

Podatek turystyczny
Przy zakwaterowaniu od Klientów pobierany jest obowiązkowy podatek turystyczny. Jego wysokość zależy od lokalnej kategorii danego hotelu i wynosi od 0,25 EUR (obiekty 1-2 gwiazdkowe) do 4 EUR (obiekty 5 gwiazdkowe) od pokoju za dzień.

Informacje dotyczące COVID-19:
Zgodnie z nowymi zasadami wprowadzonymi przez rząd Grecji, Wszyscy turyści przybywający do tego kraju zobowiązani są na co najmniej 24 godzin przed podróżą (zalecamy 72 godzin), do wypełnienia formularza Passenger Locator Form (PLF).
Formularz dostępny jest na stronie www: travel.gov.gr
Należy w nim umieścić informacje o miejscu przylotu, adresie pobytu w Grecji, podstawowe dane osobowe i miejscu pobytu w ciągu ostatnich 14 dni przed przylotem. Po uzupełnieniu wszystkich wymaganych danych, podróżujący otrzyma kod QR, który należy wydrukować lub zapisać na urządzeniu mobilnym.

UWAGA: Plik otrzymasz w dniu planowanego przybycia do Grecji (o północy).
Tuż po wyjściu z samolotu, na podstawie tych danych pracownicy służb granicznych podejmą decyzję czy wjeżdżający może przekroczyć granicę, czy musi poddać się badaniu na COVID-19. Do chwili otrzymania wyniku badania, podróżujący ma obowiązek pozostania w izolacji w miejscu pobytu podanym w formularzu.

UWAGA: Osoby nieprzestrzegające przepisów, podlegają grzywnie w kwocie 500 Euro.

* Udogodnienia:

Bez paszportu Kurorty nadmorskie Dla rodzin z dziećmi Fitness / siłownia Basen odkryty Basen kryty Rowery Zjeżdżalnie wodne Animacje dla dorosłych Sport Tenis Sporty wodne Nurkowanie Żeglarstwo Dostęp do internetu Klimatyzacja Życie nocne Wellness / spa Darmowe WiFi

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu.

Lokalizacja

Opinie

4.6

Ocena klientów
na podstawie 16 dodanych opinii

Lokalizacja
4,3
Pokój
4,8
Posiłki
4,4
Basen
4,8
Czystość
4,7
Obsługa
4,8
Klienci polecają hotel dla:
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • par
  • aktywnych
  • ceniących spokój i ciszę
  • 4.8
    wrzesień 2019

    Hotel godny polecenia !!!

    Gorąco polecam hotel, piękne widoki, świetna obsługa, bardzo klimatycznie :) Duze plusy: jedzenie - bardzo duży wybór i smaczne, wszystko świeże, czystość- pokoje sprzątanie codziennie i bardzo starannie, atraicje- mnóstwo od różnego rodzaju basenów po świetne przedstawienia w amfiteatrze, leżaki oraz parasole na plaży w cenie, a w recepcji bardzo miła i pomocna Pani Martyna. Minusem jest długi transfer z lotniska prawie dwie godziny oraz lekko zaniedbana plaża, ale myślę, że można wybaczyć te niedociągnięcia:) Natomiast nie polecam wycieczek z Tui- drogie i zupełnie nie warte tych pieniędzy... płaci się głównie chyba za autokar bo za wejście na Andropol trzeba było osobno zapłacić, a poza tym nie odwiedziliśmy żadnego konkretnego miejsca zwykły <br />spacer po starym mieście i czas wolny, sto razy lepsza wycieczka łódka i połowę niższa cena ... <br />Na koniec dodam tylko, że zamawialismy pokój z widokiem na ogród, na miejscu okazało się, że nie tylko mamy widok na piękna zieleń oraz drzewo oliwkowe, Ale także na basen i plażę:)
    Gorąco polecam hotel, piękne widoki, świetna obsługa, bardzo klimatycznie :) Duze plusy: jedzenie - bardzo duży wybór i smaczne, wszystko świeże, czystość- pokoje sprzątanie codziennie i bardzo starannie, atraicje- mnóstwo od różnego rodzaju basenów po świetne przedstawienia w amfiteatrze, leżaki oraz
    parasole na plaży w cenie, a w recepcji bardzo miła i pomocna Pani Martyna. Minusem jest długi transfer z lotniska prawie dwie godziny oraz lekko zaniedbana plaża, ale myślę, że można wybaczyć te niedociągnięcia:) Natomiast nie polecam wycieczek z Tui- drogie i zupełnie nie warte tych pieniędzy... płaci się głównie chyba za autokar bo za wejście na Andropol trzeba było osobno zapłacić, a poza tym nie odwiedziliśmy żadnego konkretnego miejsca zwykły
    spacer po starym mieście i czas wolny, sto razy lepsza wycieczka łódka i połowę niższa cena ...
    Na koniec dodam tylko, że zamawialismy pokój z widokiem na ogród, na miejscu okazało się, że nie tylko mamy widok na piękna zieleń oraz drzewo oliwkowe, Ale także na basen i plażę:)
  • 4.7
    sierpień 2019

    Polecamy hotel

    Lokalizacja: blisko głównej ulicy przy której był przystanek autobusowy, komunikacja funkcjonowała dobrze.<br />Jedzenie: duży wybór, smaczne, brakowało kuchni świata, spory wybór ryb na kolację, napoje serwowane przez kelnerów.<br />Plaża: kamienista (buty się przydają), woda bardzo czysta, można korzystać ze sportów wodnych.
    Lokalizacja: blisko głównej ulicy przy której był przystanek autobusowy, komunikacja funkcjonowała dobrze.
    Jedzenie: duży wybór, smaczne, brakowało kuchni świata, spory wybór ryb na kolację, napoje serwowane przez kelnerów.
    Plaża: kamienista (buty się przydają), woda bardzo czysta, można korzystać
    ze sportów wodnych.
  • 5.0
    sierpień 2019

    Świetna miejscówka

    Spędziłem tam 10 fantastycznych dni z rodziną. Córka była mega zadowolona z basenów, a wieczorami odliczała czas do dyskoteki i zabawy z animatorami. Zresztą będąc na basenie także chodziła do klubiku (i wcale jej nie przeszkadzało, że nie było akurat animatora mówiącego po Polsku).<br />Animatorzy również dla dorosłych organizowali ciekawe zabawy oraz pokazy.<br />Jedzenia mnóstwo (oczywiście dość dużo potraw się powtarzało, ale zawsze było parę innych), no i oczywiście można było skorzystać z restauracji tematycznych (6 różnych). Plaża fajna tyle, że kamienista, ale woda czyściutka i ciepła. Barów też pełno w różnych miejscach więc nie trzeba się zbytnio nachodzić.<br />Pokój mieliśmy czysty, nie zniszczony i nie "śmierdział" poprzednią epoką. Duża łazienka z wanną i prysznicem. Codziennie posprzątane, zmienione ręczniki. Na prawdę nie ma się do czego przyczepić (chociaż malkontenci zawsze coś bzdurnego znajdą). W recepcji jest nawet Polka. Cała obsługa jest bardzo pomocna. Tylko auto lepiej wypożyczyć w Kiotarii (20 minut spacerkiem z hotelu) Tam przynajmniej obsługa nie zachowuje się jakby tam byli za karę, no i oczywiście dużo niższa cena, a do hotelu i tak was odwiozą po oddaniu auta.<br />Byłem już w wielu krajach i hotelach i to jest pierwszy do którego chcę wrócić jeszcze raz, tak mi się tam podobało.
    Spędziłem tam 10 fantastycznych dni z rodziną. Córka była mega zadowolona z basenów, a wieczorami odliczała czas do dyskoteki i zabawy z animatorami. Zresztą będąc na basenie także chodziła do klubiku (i wcale jej nie przeszkadzało, że nie było akurat animatora mówiącego po Polsku).
    Animatorzy również
    dla dorosłych organizowali ciekawe zabawy oraz pokazy.
    Jedzenia mnóstwo (oczywiście dość dużo potraw się powtarzało, ale zawsze było parę innych), no i oczywiście można było skorzystać z restauracji tematycznych (6 różnych). Plaża fajna tyle, że kamienista, ale woda czyściutka i ciepła. Barów też pełno w różnych miejscach więc nie trzeba się zbytnio nachodzić.
    Pokój mieliśmy czysty, nie zniszczony i nie "śmierdział" poprzednią epoką. Duża łazienka z wanną i prysznicem. Codziennie posprzątane, zmienione ręczniki. Na prawdę nie ma się do czego przyczepić (chociaż malkontenci zawsze coś bzdurnego znajdą). W recepcji jest nawet Polka. Cała obsługa jest bardzo pomocna. Tylko auto lepiej wypożyczyć w Kiotarii (20 minut spacerkiem z hotelu) Tam przynajmniej obsługa nie zachowuje się jakby tam byli za karę, no i oczywiście dużo niższa cena, a do hotelu i tak was odwiozą po oddaniu auta.
    Byłem już w wielu krajach i hotelach i to jest pierwszy do którego chcę wrócić jeszcze raz, tak mi się tam podobało.
  • 4.0
    lipiec 2019

    Mieszane uczucia

    Po raz kolejny przekonaliśmy się, że opinia opinii nie równa. <br />Ponieważ mamy jakieś doświadczenie w podróżach, oczekiwania co do standardu oraz stosunku ceny do jakości, wydaje mi się, że hotel nie jest wart swojej ceny.<br />I tu ważna kwestia. Za 10 nocy przełom lipca i sierpnia zapłaciliśmy około 23tys zł. To ważne, bo być może są osoby, które rezerwowały w lepszej cenie i dla nich stosunek ceny do jakości był ok.<br />Dla nas nie do końca, ponieważ (wady):<br />- natłok ludzi - kilka dni <br />- bardzo słabe jedzenie - również w restauracjach ala carte<br />- brak takiej podstawy jak uzupełnianie wody w pokojowej lodówce!!!!!<br />- rozległość hotelu powoduje, że trzeba się sporo nachodzić i to pod wielką górę, żeby dojść do Activity Pool z lobby<br />- pokoje z widokiem na ogród to kpina (zdjęcie dodane - pokój 4006)<br />- brak normalnych przekąsek w ciągu dnia (tłuste makarony, kebaby i ociekające tłuszczem burgery to średnia opcja)<br />- lód do napojów robiony chyba z wody basenowej<br />- deficyt w obsłudze - za mało pracowników<br /><br /><br />Ale, żeby być fair, są też plusy:<br />+ świetna obsługa - recepcja/kelnerzy - brawo<br />+ animacje - starali się jak mogli<br />+ czystość w pokoju i codzienny serwis - miłe zaskoczenie<br />+ w miarę czyste baseny jak na taką ilość ludzi<br />
    Po raz kolejny przekonaliśmy się, że opinia opinii nie równa.
    Ponieważ mamy jakieś doświadczenie w podróżach, oczekiwania co do standardu oraz stosunku ceny do jakości, wydaje mi się, że hotel nie jest wart swojej ceny.
    I tu ważna kwestia. Za 10 nocy przełom lipca i sierpnia zapłaciliśmy
    około 23tys zł. To ważne, bo być może są osoby, które rezerwowały w lepszej cenie i dla nich stosunek ceny do jakości był ok.
    Dla nas nie do końca, ponieważ (wady):
    - natłok ludzi - kilka dni
    - bardzo słabe jedzenie - również w restauracjach ala carte
    - brak takiej podstawy jak uzupełnianie wody w pokojowej lodówce!!!!!
    - rozległość hotelu powoduje, że trzeba się sporo nachodzić i to pod wielką górę, żeby dojść do Activity Pool z lobby
    - pokoje z widokiem na ogród to kpina (zdjęcie dodane - pokój 4006)
    - brak normalnych przekąsek w ciągu dnia (tłuste makarony, kebaby i ociekające tłuszczem burgery to średnia opcja)
    - lód do napojów robiony chyba z wody basenowej
    - deficyt w obsłudze - za mało pracowników


    Ale, żeby być fair, są też plusy:
    + świetna obsługa - recepcja/kelnerzy - brawo
    + animacje - starali się jak mogli
    + czystość w pokoju i codzienny serwis - miłe zaskoczenie
    + w miarę czyste baseny jak na taką ilość ludzi
  • 4.0
    lipiec 2019

    Hotel na dobrym poziomie :-)

    Kilka dni temu wróciliśmy z tygodniowego pobytu w hotelu Lindos Imperial, więc recenzja na ciepło:) Hotel jest olbrzymi . Urocze ścieżki obsadzone pięknymi roślinami. Niektóre pokoje są dość daleko od recepcji ale wszystko jest tak zorganizowane i przemyślane, że można tam dotrzeć różnymi skrótami i windami. Trochę się trzeba niestety nachodzić, ogromny teren.<br /> Są miejsca dla osób lubiących spokój i ciszę oraz dla tych lubiących zabawę i muzykę, mam na myśli największy basen, gdzie wciąż coś się dzieje - gry, zabawy, zawody.. <br />Pokoje codziennie sprzątane, ręczniki codziennie wymieniane. Bardzo miły, życzliwy, pomocny personel. Przesympatyczna i pomocna Polka w recepcji. Jedyny minus to brak wody do picia w pokojach. <br /> Jedzenie - czasami powtarzające się, ale wszystko bardzo smaczne. Ogromny plus za kolacje w restauracjach tematycznych - warto skorzystać podczas pobytu. <br />Podsumowując- urocze miejsce.
    Kilka dni temu wróciliśmy z tygodniowego pobytu w hotelu Lindos Imperial, więc recenzja na ciepło:) Hotel jest olbrzymi . Urocze ścieżki obsadzone pięknymi roślinami. Niektóre pokoje są dość daleko od recepcji ale wszystko jest tak zorganizowane i przemyślane, że można tam dotrzeć różnymi skrótami i
    windami. Trochę się trzeba niestety nachodzić, ogromny teren.
    Są miejsca dla osób lubiących spokój i ciszę oraz dla tych lubiących zabawę i muzykę, mam na myśli największy basen, gdzie wciąż coś się dzieje - gry, zabawy, zawody..
    Pokoje codziennie sprzątane, ręczniki codziennie wymieniane. Bardzo miły, życzliwy, pomocny personel. Przesympatyczna i pomocna Polka w recepcji. Jedyny minus to brak wody do picia w pokojach.
    Jedzenie - czasami powtarzające się, ale wszystko bardzo smaczne. Ogromny plus za kolacje w restauracjach tematycznych - warto skorzystać podczas pobytu.
    Podsumowując- urocze miejsce.
  • 5.0
    lipiec 2019

    Bardzo nam sie spodobalo, napewno tam wrócimy

    Hotel godny polecenia, miła i fachowa obsługa. Gorąco polecamy.
    Hotel godny polecenia, miła i fachowa obsługa. Gorąco polecamy.
  • 5.0
    maj 2019

    Jesteśmy zachwyceni

    Hotel pięknie położony, pokój przestronny, łazienka z dużą wanną. Pokój czysty, zadbany, codziennie dokładnie sprzątany. <br />Jedzenie pyszne, urozmaicone, zarówno produkty uniwersalne np. parówki i jajecznica na śniadanie, jak i tematyczne , typowo greckie. Wyśmienite desery, idealnie słodkie.<br />Obsługa hotelu uśmiechnięta , miła i pomocna. Bez problemu mówi po angielsku. Barman nie tylko leją drinki ale chętnie odpowiadają o okolicy, kelnerzy w restauracji hotelowej niczym w gwiazdkowej restauracji i polska recepcjonistka. Dodatkowo zajęcia sportowe i wieczorne show. Personel chętnie lecz nie nachalnie namawia do uczestnictwa i aktywności. Jedne z lepszych wakacji. I tak pisać można bez końca trzeba pojechać samemu i bawić się tak jak MY!
    Hotel pięknie położony, pokój przestronny, łazienka z dużą wanną. Pokój czysty, zadbany, codziennie dokładnie sprzątany.
    Jedzenie pyszne, urozmaicone, zarówno produkty uniwersalne np. parówki i jajecznica na śniadanie, jak i tematyczne , typowo greckie. Wyśmienite desery, idealnie słodkie.
    Obsługa
    hotelu uśmiechnięta , miła i pomocna. Bez problemu mówi po angielsku. Barman nie tylko leją drinki ale chętnie odpowiadają o okolicy, kelnerzy w restauracji hotelowej niczym w gwiazdkowej restauracji i polska recepcjonistka. Dodatkowo zajęcia sportowe i wieczorne show. Personel chętnie lecz nie nachalnie namawia do uczestnictwa i aktywności. Jedne z lepszych wakacji. I tak pisać można bez końca trzeba pojechać samemu i bawić się tak jak MY!
Znasz ten hotel? Podziel się opinią!

Przewodnik

Wycieczki fakultatywne

Uwaga! Cena uległa zmianie.
Cena za osobę:
zł/os.
2 579 zł/os.
Kod oferty: 16102020BVPR6984
pt. 16.10.2020
7 dni
Warszawa
HB - Dwa posiłki
Prima Holiday
Zobacz inne warianty
Zakwaterowanie
Zapytaj o ofertę

Szczegóły lotu

Wylot:
pt. 16.10.2020 , godz. 12:30
Warszawa
Enter Air
pt. 16.10.2020 , godz. 16:20
Rhodos
Powrót:
pt. 23.10.2020 , godz. 06:30
Rhodos
Enter Air
pt. 23.10.2020 , godz. 08:20
Warszawa
Zamówienie wstępne
Prosimy o wypełnienie formularza w celu dokonania rezerwacji miejsc na wybraną wycieczkę. Przesłanie formularza nie wiąże się z żadnymi kosztami i jest niezobowiązujące.
Ta oferta jest dostępna online. W kolejnych krokach otrzymasz możliwość jej opłacenia.
Cena całkowita (): 2 460
Zaliczka:  zł
  • (zaliczka + ubezpieczenie)
Kup na raty 0%: 5 x  zł
Rzeczywiste raty 0% - bez odsetek i pierwszej wpłaty. Wybór płatności ratalnej będzie dostępny w dalszych krokach.
Wystarczy 100 zł zaliczki aby zarezerwować tę ofertę. Pozostałą kwotę należy wpłacić do 30 dni przed datą wyjazdu.
Czytaj więcej

Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Dalej”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.
KLAUZULA INFORMACYJNA
ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych na etapie poszukiwania imprezy turystycznej jest Travelplanet.pl S.A. z siedzibą we Wrocławiu, kod pocztowy 50-418, ul. Traugutta 45. W związku z zawarciem i realizacją umowy...

Wybrana oferta:

Lindos Imperial

Liczba osób:
2 dorosłych
Wyżywienie:
HB - Dwa posiłki
Termin:
pt. 16.10.2020
Wylot z:
Warszawa
Cena
5 158
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY
pt. 16.10.2020
7 dni
Warszawa
HB - Dwa posiłki
Prima Holiday
Promo Room DBL (1SI) 5 158
Superior Garden View DBL (2C7) 5 518
Superior Sea View DBL (2DR) 5 958
Family Room Garden View DBL (1KG) 6 318
Family Room Sea View DBL (1L5) 6 678