Atuty oferty

Wystarczy 20% zaliczki, by dokonać rezerwacji

dowiedz się więcej

Gwarancja najniższej ceny

Możesz później dokonać zmiany tej rezerwacji

Opis hotelu

Opinia Doradcy Travelplanet.pl
Karolina

Blisko rozrywek

Hotel Evi cieszy się dużym uznaniem głównie wśród młodych ludzi nastawionych na nocne życie w Faliraki. I faktycznie ja także bym go dedykowała tej grupie osób. Hotel jest położony w pieszej odległości od ścisłego centrum miasta, gdzie na klientów czekają dyskoteki, restauracje, puby, sklepy a nawet Mc Donald. Sam obiekt zaskoczył mnie bardzo pozytywnie z uwagi na czystość, ładnie zaprojektowane wnętrza, spory basen i skromne ale schludne pokoje. Hotel wprawdzie ma kawałek do plaży ale spacerek po nocnych szaleństwach myślę, że każdemu dobrze zrobi.

Polecam dla: dla miłośników życia nocnego, dla singli, dla aktywnych

5.0

REGION:

Rodos

OPIS:

Bliskość centrum kurortu Faliraki znanego z bogatego życia nocnego i zabawy do rana sprawia, że hotel jest świetnym miejscem dla amatorów greckich klimatów, nastawionych na aktywne wakacje w swobodnej atmosferze. Nieopodal znajdują się bary, puby, tawerny, sklepy i dyskoteki. Słynny park wodny Faliraki Water Park oddalony jest zaledwie 3 km od hotelu.

kategoria organizatora:

kategoria lokalna:

Data otwarcia:

1988 r. Odnowiony w 2007 r.
Na terenie hotelu: restauracja, bar, sejf w recepcji (płatny), basen odkryty.

rabaty i zniżki:

1. dziecko do 13 lat pobyt w hotelu gratis

internet:

Wi-Fi w lobby płatne

plaża:

800 m od hotelu, publiczna, piaszczysto-żwirowazne!: parasole, leżaki.

pokoje:

Zlokalizowane są w 6 budynkach:1 budynek główny (liczba pięter: 2, liczba wind: 0), 5 aneksów (liczba pięter: 3, liczba wind: 0)
Typy pokoi:
pokoje double dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna (bezpłatna), łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras

Wyżywienie:

restauracja główna, bar
(10:00-00:00)
śniadanie (07:00-10:00), obiad (12:30-14:00), kolacja (18:00-21:00) serwowane w restauracji głównej, napoje bezalkoholowe, lokalne napoje alkoholowe

z myślą o dzieciach:

brodzik
DODATKOWE INFORMACJE
PODATEK TURYSTYCZNY
W Grecji od dnia 01.01.2018, zgodnie z decyzją rządu greckiego, będzie pobierany podatek turystyczny. Zapłata za podatek odbywa się podczas zakwaterowania. Wysokość podatku turystycznego zależy od kategorii lokalnej hotelu/kwatery. Opłaty kształtują się następująco: a) Hotel 5-gwiazdkowy - 4,00 EUR za pokój / doba, b) Hotel 4-gwiazdkowy - 3,00 EUR za pokój / doba, c) Hotel 3-gwiazdkowy - 1,50 EUR za pokój / doba, d) Hotel 1- i 2-gwiazdkowy - 0,50 EUR za pokój / doba, e) Apartament 4 Klucze - 1,00 EUR za pokój / doba, f) Apartament 3 Klucze - 0,50 EUR za pokój / doba, g) Apartament 1 i 2 Klucze - 0,25 EUR za pokój / doba.

Aktualizacja opisu:

14.01.2020 11:36

usługi dostępne w hotelu:

Serwis plażowy
Pokoje 4 osobowe

Podatek turystyczny
Przy zakwaterowaniu od Klientów pobierany jest obowiązkowy podatek turystyczny. Jego wysokość zależy od lokalnej kategorii danego hotelu i wynosi od 0,25 EUR (obiekty 1-2 gwiazdkowe) do 4 EUR (obiekty 5 gwiazdkowe) od pokoju za dzień.

* Udogodnienia:

Bez paszportu Kurorty nadmorskie Dla rodzin z dziećmi Basen odkryty Blisko lotniska Animacje dla dorosłych Sport Sporty wodne Dostęp do internetu Klimatyzacja Życie nocne Blisko centrum

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu.

Opinie

• 2.2
    wrzesień 2019

Porażka

Witam bylem tam 4dni dobrze ze tylko na tyle bo hotel DRAMAT.Klima nie działa zardzewiała zagrzybiona, karaluchy lataja po pokojach jedzenie dramat jakies jajka z proszku brzuch boli po 1dniach wszystko jakies dziwne i najlepsza atrakcja to jest łysy ochroniarz po 22 goni ludzi po basenie.Zaplacilem za 4dni 1000zl ale szczerze radze omijać ten hotel
    za 4dni 1000zl ale szczerze radze omijać ten hotel
  • 3.2
    sierpień 2019

Nie polecam

Był to mój trzeci pobyt w Grecji, pierwszy na Rodos. Okazuje się, że hotel hotelowi nie równy. Na Krecie i Zakyntos każdy mój pokój w hotelu 3* wyglądał o niebo lepiej i w każdym codziennie sprzątano. W Evi nie dość, że w szafach nie było półek i były tylko 3 wieszaki na 1 szafę to jeszcze telewizor nie działał i cały czas psuła się klimatyzacja. Gdy zgłosiłam to Panu na recepcji ten stwierdził, że "to jest hotel 3 *a nie 5* więc o co mi chodzi???". Na świeże ręcznikiki mogliśmy liczyć raz na jakiś czas. Panie sprzątające zaznaczaly na swoich kartkach sprzątaniecie pokoju mimo, że go nie sprzątaly. Przy basenie popękane szyby. Za to jedzenie całkiem nieźle a w wieczór grecki (co drugi wtorek) mnóstwo greckich specjałów. W ostatnim dniu po wymeldowaniu do czasu zbiórki na szczęście nadal mogliśmy korzystać z all inclusive, basenu i reszty. Wg mnie hotel na jeden pobyt.
  • 3.2
    lipiec 2019

Wakacje na tak hotel na nie

Ogólnie okolica super wszędzie blisko. Natomiast w hotelu jedno co było ok to duży basen i to tyle plusów. Pokoje średniej klasy co jest zrozumiałe co do standardu natomiast mogliby coś zrobić z grzybem wkoło przyszniców. Klimatyzacja tragedia niedość że głośna jakby co najmniej ktoś kopał po drzwiach to jeszcze nic nie chłodzi. Ogólnie pokoje czyste jeden minus to ten grzyb w łazienkach. Bar no cóż jedyne serwowane drinki to wódka z czymś, rum z czymś oraz gin z czymś za wszystko inne trzeba było zapłacić. Żeby nie było bywałam w 3-gwiazdkowych hotelach i mimo że drineczki były małe zawsze był wybór że można było je czymś "zabarwić" a tu nic i jeszcze te kolejki, żeby móc wziąć już tego "drinka" trzeba było nieraz stać po 15 min. Po dwóch dniach zaczęliśmy chodzić po swój alkohol bo nie wiedzieliśmy już sensu stania przy barze. Jedzenie no cóż wybredni nie jesteśmy ale z całego tyg mogę powiedzieć że zjadłam że smakiem 2 rzeczy. Więcej też chodziliśmy się stołować na miasto bo niedość że wyboru żadnego to nie do zjedzenia. Jedyne co to BARDZO DOBRE SAŁATKI. Jeżeli chodzi o basen bardzo duży co nam się podobało natomiast bardzo mało leżaków wkoło i wiecznie wszystkie pozajmowane chociaż wlascicieli rzeczy na nich leżących nie było widać po pół dnia. Więc niby był zakaz zajmowania leżaków ale tego nikt nie pilnował. No cóż wakacje spędziliśmy super ale mało co bywaliśmy w hotelu i więcej na pewno nie wrócimy. A i łazienki publiczne TRAGEDIA gorzej jak w chlewie i nie będę się tu rozpisywać bo mógł by czyjś żałądek tego nie wytrzymać...
  • 3.0
    czerwiec 2019

HOTEL TO TOTALNA KATASTROFA

Połozenie hotelu bardzo dobre , wszedzie blisko, świetna lokalizacja, basen ładny , pokoje sprzatane codzienne i to na tyle pozytywnych wrażeń, jedzenie jak dla ... brak okreslenia zeby nie ubliżyć zwierzętom, nawt kot nie chciał zjeść <br />ryby którą chciałam go nakarmić, naprawdę koszmar. Obsługa pracująca za karę. Brak napoji dla dzieci tzn. dystrybutorów z napojami ,jeżeli dziecko chce się napić wody musi stać w kolejce za drinkami , tylko jeden bar. Ciastka schowane i kanapki w ciagu dnia jezeli się nie upomnisz to nie widoczne , brak info. stojąc w kolejce , juz odechciewa się jeść, jezeli bierzesz drinki to juz nie dostaniesz wody dla dziecka . Opinie czytałam i myślałam ze są przesadzone jak to my polacy potrafimy narzekać, ale niestety wszystko się zgadza. Zawsze biorę poprawkę na narzekajacych<br /> lecz tym razem się przeliczyłam z brakiem ostrożności. Jezeli traficie dobrą cenę to ok , ale tylko na bazę wypadową. Wyspa przepiękna.
    ryby którą chciałam go nakarmić, naprawdę koszmar. Obsługa
  • 2.7
    wrzesień 2018

Zdecydowanie odradzam!

Zacznę od tego, że nie należę do osób marudnych, które wymagają luksusu. Jednak to co zobaczyłam w tym hotelu to po prostu koszmar. Zacznę od tego, że mimo iż byliśmy na wakacjach we wrześniu to w pokoju było praktycznie 35 stopni. Klimatyzacja działała tak jakby zaraz miała wyzionąć ducha i była pełna grzyba. Dodatkowo działała tylko gdy byliśmy w pokoju. Przez całą noc nie była w stanie schłodzić pokoju choć nie było już strasznych upałów. Jedzenie było okropne i było go bardzo mało. Jeżeli nie przyszło się pierwszemu to można było pomarzyć o zjedzeniu czegoś sensownego. Owoce - tylko do kolacji i to znikome ilości. Niby all inclusive a przekąską były dwa ciastka ala pieguski! Jak człowiek spóźnił się na lunch to do 19 głodował. Ten hotel nie ma dobrych stron. Ma jedynie dobre położenie bo jest fajną bazą wypadową. Poza tym to istny koszmar. Nie wybieracie go.
  • 2.2
    wrzesień 2018

Tragedia!

Zdjęcia sprzed 5lat bo parasole jeszcze nie są w strzepkach... <br />Nie spodziewaliśmy się luksosow, wiadomo ale w życiu nie byłam w gorszym hotelu... Wybraliśmy hotel jako bazę wypadową ale bez przesady. <br />1.Po kilku dniach żywienia się tym samym najlepiej było zostać przy makaronie z pomidorami.. No nic <br />2. Klimatyzacja żyła swoim życiem więc w środku nocy biegalismy do recepcji z zazaleniami (ktore były im obojętne) bo nie dało się wytrzymać z gorącą więc spalismy w innych pokojach...<br />3. Parasole rozwalone<br />4. Łazienki: można było myć zęby przy zalewie, brać prysznic i jednoczescie siedzieć na ubikacji<br />5. Plaża-wcale nie tak blisko jak mówią.. A w tym skwarze to po prostu katorga! <br />6. Najgorsze jednak były noce kiedy piękne stworzenia wychodziły żeby posiedzieć sobie z nami w pokoju... <br />Karaluchy wielkości pięści! <br />Jak to Pan w recepcji stwierdził "to nasza wina, bo mamy jedzenie w pokoju" nic podobnego, jedynie co mieliśmy to była woda.. Naprawdę, bardzo niesmaczne poranki...<br /><br />Podsumowując, faliraki to super miasteczko więc je bardzo polecam ale w mieście są inne, dużo lepsze i wcale nie droższe hotele! Warto poszukać!
    Zdjęcia sprzed 5lat bo parasole jeszcze nie są w strzepkach...
    No nic
    3. Parasole rozwalone
    5. Plaża-wcale nie tak blisko jak mówią.. A w tym skwarze to po prostu katorga!
    Karaluchy wielkości pięści!

• 3.5
    sierpień 2018

Jesteśmy zadowoleni!

Nie przyjechaliśmy na Rodos siedzieć w hotelu, jesteśmy młodymi ludźmi i ten hotel sprostał naszym oczekiwaniom. Sa to trzy gwiazdki za najmniejsze pieniądze więc nie ma co spodziewać sie luksusu, pokoje czyste i sa w porządku, caly hotel na plus, drinki bardzo dobre i rożnorodne, jednym dużym minusem jest jedzenie, na obiad czy kolacje czesto nie bylo co znaleźć, duży wybór niestety jedzenie najczesciej najgorszej jakości.
Znasz ten hotel? Podziel się opinią!

Przewodnik

Wycieczki fakultatywne

Uwaga! Cena uległa zmianie.
Cena za osobę:

pon. 05.10.2020 , godz. 17:35
pon. 05.10.2020 , godz. 19:05
Zamówienie wstępne
Prosimy o wypełnienie formularza w celu dokonania rezerwacji miejsc na wybraną wycieczkę. Przesłanie formularza nie wiąże się z żadnymi kosztami i jest niezobowiązujące.
Ta oferta jest dostępna online. W kolejnych krokach otrzymasz możliwość jej opłacenia.
Cena całkowita (): 2 460
Zaliczka:  zł
  • (zaliczka + ubezpieczenie)
Kup na raty 0%: 5 x  zł
Rzeczywiste raty 0% - bez odsetek i pierwszej wpłaty. Wybór płatności ratalnej będzie dostępny w dalszych krokach.
Wystarczy 100 zł zaliczki aby zarezerwować tę ofertę. Pozostałą kwotę należy wpłacić do 30 dni przed datą wyjazdu.
Czytaj więcej

Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Dalej”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.
KLAUZULA INFORMACYJNA
ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych na etapie poszukiwania imprezy turystycznej jest Travelplanet.pl S.A. z siedzibą we Wrocławiu, kod pocztowy 50-418, ul. Traugutta 45. W związku z zawarciem i realizacją umowy...