• Wjazd możliwy na podstawie ważnego paszportu lub dowodu osobistego.
  • Nie ma szczególnych wymagań dotyczących szczepień​​​​​​.
  • UWAGA: Zgodnie z prawem greckim od dnia 1 stycznia 2024 obowiązuje nowa taryfa podatku od noclegów, naliczanego za pokój za każdą dobę pobytu. Jego wysokość jest uzależniona od kategorii obiektu: 1* i 2* - ok. 1,50 EUR za pokój/noc, 3* - ok. 3 EUR za pokój/noc, 4* - ok. 7 EUR za pokój/noc, 5* - ok. 10 EUR za pokój/noc.
[data: 20.03.2024]
Przed wykupieniem wycieczki polecamy sprawdzić aktualne informacje na oficjalnej stronie rządowej.
https://www.gov.pl/web/grecja/informacje-dla-podrozujacych

Hotel Oasis Hotel Bungalows

Ocena: 3/5

Grecja, Rodos, Afandou

Miły personel Piękny ogród Dobrze utrzymany basen

Więcej o hotelu

od 2 087 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny w nadchodzących miesiącach

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Numer hotelu: 8 744

Opis kontrahenta

Opis ogólny:
Rodzinny hotel Oasis Hotel jest oddalony o ok. 800 m od piaszczystej/żwirowej plaży (bezpłatny transfer na plażę). Na plaży parasole słoneczne i leżaki do opalania dostępne są za opłatą. Do turystycznego centrum jest ok. 6 km. Miasto Afandou jest oddalone o około 1 km (Rhodes około 20 km). Najbliższe sklepy znajdują się ok. 6 km od hotelu, do najbliższego supermarketu można dotrzeć po ok. 200 m. Najbliższe bary i restauracje położone są w odległości ok. 1 km. Najbliższa dyskoteka oddalona jest o około 6 km. Dalsze możliwości rozrywki podczas wakacji gwarantują kino i teatr (ok. 20 km). Z hotelu można wygodnie dotrzeć do następujących atrakcji: Seven Springs (ok. 8 km), Old Town (ok. 20 km) oraz Lindos (ok. 30 km). Wypożyczalnia samochodów, wypożyczalnia motocykli, przystanek autobusowy (bezpośrednio przy hotelu) i postój taksówek (ok. 1 km) zapewniają mobilność na wakacjach. W nagłych sytuacjach opieki medycznej udzieli oddalony o ok. 20 km szpital. Lotnisko (RHO) położone jest ok. 18 km od hotelu. Między hotelem a lotniskiem dostępny jest odpłatny transfer.
Wyposażenie :
Ten jednopiętrowy hotel został zaprojektowany w stylu tradycyjnym i oddaje do dyspozycji gości 52 pokoi mieszczących się w budynku głównym i 9 budynkach gospodarczych. Hotel posiada całodobową recepcję (check-in od godz. 15:00, check-out do godz. 11:00), lobby z barem, klimatyzację, sejf (odpłatny) oraz parking (bezpłatny). W hotelu znajduje się klimatyzowana restauracja. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi. Hotelowy plac zabaw zapewni mniejszym gościom dodatkową rozrywkę. Usługa sprzątania pokoi oraz usługa konsjerża są bezpłatne. Usługa prania i prasowania oraz opieka medyczna są dostępne odpłatnie.
Basen:
Na terenie zewnętrznym hotelu znajduje się basen ze słodką wodą z oddzielnym basenikiem dla dzieci. W strefie basenowej są dostępne parasole słoneczne i leżaki do opalania (bezpłatnie). Goście mogą zrelaksować się przy drinku w barze znajdującym się przy basenie (bar zaprasza od godziny 10:00 - 18:00).
Wyżywienie:
Śniadanie kontynentalne (serwowane w godzinach 07:00 - 10:00). All Inclusive: śniadanie, obiad i kolacja. Śniadanie, obiad i kolację można zjeść jedynie w wybranych restauracjach. Koktajle w określonych godzinach. Napoje bezalkoholowe (10:00 - 23:00), piwo (10:00 - 23:00), wino (10:00 - 23:00), kawa i herbata (10:00 - 23:00), lokalne alkohole (10:00 - 23:00), przekąski (16:00 - 17:00) oraz bezpłatny dostęp do Internetu.
Sport/czas wolny:
Aktywności sportowe i rekreacyjne: piłka nożna, bilard (za opłatą) i tenis stołowy (bezpłatnie). W odległości ok. 1 km od hotelu można skorzystać z oferty sportów wodnych (realizacja przez firmy zewnętrzne). W odległości ok. 1 km od hotelu znajduje się pole golfowe. Miłośnicy jednośladów korzystać mogą z wypożyczalni rowerów. Oferty wellness: masaże za opłatą. Na terenie obiektu dostępny jest pokój gier.
Informacje dodatkowe:
Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku, niemiecku, rosyjsku, grecku i po polsku. Dostępne opcje płatnicze: Visa oraz Eurocard/MasterCard.

DOKONANIE REZERWACJI

Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).

PRZEPISY WIZOWE, PASZPORTOWE, SANITARNE

Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.

RODZAJ OFERTY - WAŻNE INFORMACJE

1. Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
2. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej.
3. Warunki przewozów wybranych przewoźników:
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg.
Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
CORENDON - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 2 dni pracujące przed datą wylotu.
4. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.

CENA ZAWIERA/NIE ZAWIERA- WAŻNE INFORMACJE

Cena zawiera:
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy,
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi,
- bagaż główny tylko w przypadku przelotów liniami czarterowymi
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- bagażu głównego w przypadku przelotów liniami rejsowymi
- podatku turystycznego (taksa turystyczna- płatna na miejscu za osobę/za noc uzależniona od kategorii obiektu: apartamenty i  hotele 1* i 2* - ok. 0,75 EUR; 3* - ok. 1,5 EUR , 4* - ok. 3,5 EUR, 5* - ok. 5 EUR.
Klienci przylatujący na Rodos i Zakyntos są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego przedstawiciela organizatora. Oferta pobytu na Krecie nie zawiera opieki przedstawiciela/rezydenta - Klienci mają możliwość kontaktu w języku polskim lub angielskim pod alarmowym numerem telefonu (podany w dokumentach podróży). Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem.
UWAGA! Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 2 dni przed datą wylotu - licząc dni pracujące.

Ważne informacje

Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 800 m
  • Odległość od centrum miasta Centrum miasta 1000 m
  • Odległość od lotniska Lotnisko 23 km
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Leżaki i parasole przy basenie Leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Lódowka Lódowka tak
  • Kącik dziecięcy, Plac zabaw, Basen dla dzieci Kącik dziecięcy tak
  • Golf Golf tak
  • Centrum nurkowania Centrum nurkowania tak
  • Fitness Fitness tak
  • Bar Bar tak
  • Zwierzęta dozwolone Zwierzęta dozwolone tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Kawiarnia Kawiarnia tak
  • Wypożyczalnia rowerów Wypożyczalnia rowerów tak

Opinie o hotelu

Ocena 3,4 / 5
Travelplanet

Dobry (Na podstawie 5 opinii)

Zakwaterowanie 3,3 / 5

Wyżywienie 2,8 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 3,7 / 5

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

230. najwyższa ocena z 1164 hoteli w Rodos

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 2,6 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 7.9. - 17.9.2023 Oceniono: Wrzesień 2023

Oasis Hotel Bungalows Ocena: 3/5 Grecja, Rodos

Ogólnie wakacje udane, choć wiedziałem, że do plaży daleko, to trochę rozczarowała mnie droga na plażę. Od drugiego dnia korzystałem z bezpłatnego minibusa na kolejną plażę. Byłem tam bardzo szczęśliwy. Również lokalne połączenie autobusowe z innymi miejscami było fajne. Przystanek autobusowy znajduje się tuż przed hotelem, autobusy są wyraźnie i wyraźnie oznakowane. Zakwaterowanie może być fajne, bungalowy w naprawdę pięknym ogrodzie. Personel zrelaksowany, największym rozczarowaniem było jedzenie. Nie jestem wybredna i nie mam nic przeciwko, jeśli niektóre posiłki się powtarzają, ale dla mnie to najgorsze ze wszystkich moich wakacji w Grecji. Chociaż nie cierpiałem głodu. W przeciwnym razie ogólne wrażenie wakacji jest pozytywne.

Ogólnie wakacje udane, choć wiedziałem, że do plaży daleko, to trochę rozczarowała mnie droga na plażę. Od drugiego dnia korzystałem z bezpłatnego minibusa na kolejną plażę. Byłem tam bardzo szczęśliwy. Również lokalne połączenie autobusowe z innymi miejscami było fajne. Przystanek autobusowy znajduje się tuż przed hotelem, autobusy są wyraźnie i wyraźnie oznakowane. Zakwaterowanie może być fajne, bungalowy w naprawdę pięknym ogrodzie. Personel zrelaksowany, największym rozczarowaniem było jedzenie. Nie jestem wybredna i nie mam nic przeciwko, jeśli niektóre posiłki się powtarzają, ale dla mnie to najgorsze ze wszystkich moich wakacji w Grecji. Chociaż nie cierpiałem głodu. W przeciwnym razie ogólne wrażenie wakacji jest pozytywne.

Zakwaterowanie 3,3 / 5

Wyżywienie 1,5 / 5

Okolica 3,0 / 5

Cena 2,5 / 5

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 3,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 31.7. - 7.8.2023 Oceniono: Sierpień 2023

Oasis Hotel Bungalows Ocena: 3/5 Grecja, Rodos

może być

może być

Zakwaterowanie 2,8 / 5

Wyżywienie 1,5 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 3,5 / 5

Zakwaterowanie
hotel wymaga remontu.

Wyżywienie
najsłabszy punkt to wyżywienie, ciężko było znaleźć coś dobrego. mały wybór

Obsługa w hotelu
obsługa dziwna.

Plaża
super

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Filtruj opinie

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 2,6 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 7.9. - 17.9.2023 Oceniono: Wrzesień 2023

Oasis Hotel Bungalows Ocena: 3/5 Grecja, Rodos

Ogólnie wakacje udane, choć wiedziałem, że do plaży daleko, to trochę rozczarowała mnie droga na plażę. Od drugiego dnia korzystałem z bezpłatnego minibusa na kolejną plażę. Byłem tam bardzo szczęśliwy. Również lokalne połączenie autobusowe z innymi miejscami było fajne. Przystanek autobusowy znajduje się tuż przed hotelem, autobusy są wyraźnie i wyraźnie oznakowane. Zakwaterowanie może być fajne, bungalowy w naprawdę pięknym ogrodzie. Personel zrelaksowany, największym rozczarowaniem było jedzenie. Nie jestem wybredna i nie mam nic przeciwko, jeśli niektóre posiłki się powtarzają, ale dla mnie to najgorsze ze wszystkich moich wakacji w Grecji. Chociaż nie cierpiałem głodu. W przeciwnym razie ogólne wrażenie wakacji jest pozytywne.

Ogólnie wakacje udane, choć wiedziałem, że do plaży daleko, to trochę rozczarowała mnie droga na plażę. Od drugiego dnia korzystałem z bezpłatnego minibusa na kolejną plażę. Byłem tam bardzo szczęśliwy. Również lokalne połączenie autobusowe z innymi miejscami było fajne. Przystanek autobusowy znajduje się tuż przed hotelem, autobusy są wyraźnie i wyraźnie oznakowane. Zakwaterowanie może być fajne, bungalowy w naprawdę pięknym ogrodzie. Personel zrelaksowany, największym rozczarowaniem było jedzenie. Nie jestem wybredna i nie mam nic przeciwko, jeśli niektóre posiłki się powtarzają, ale dla mnie to najgorsze ze wszystkich moich wakacji w Grecji. Chociaż nie cierpiałem głodu. W przeciwnym razie ogólne wrażenie wakacji jest pozytywne.

Zakwaterowanie 3,3 / 5

Wyżywienie 1,5 / 5

Okolica 3,0 / 5

Cena 2,5 / 5

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 3,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 31.7. - 7.8.2023 Oceniono: Sierpień 2023

Oasis Hotel Bungalows Ocena: 3/5 Grecja, Rodos

może być

może być

Zakwaterowanie 2,8 / 5

Wyżywienie 1,5 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 3,5 / 5

Zakwaterowanie
hotel wymaga remontu.

Wyżywienie
najsłabszy punkt to wyżywienie, ciężko było znaleźć coś dobrego. mały wybór

Obsługa w hotelu
obsługa dziwna.

Plaża
super

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Alexandra Hazuchová

Ocena 4,8 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 29.7. - 5.8.2022 Oceniono: Sierpień 2022

Oasis Hotel Bungalows Ocena: 3/5 Grecja, Rodos

Pobyt w hotelu oceniam jako doskonały, świetny personel, zawsze wychodzili z siebie, żeby się z nami spotkać... Jedzenie jest również smaczne.. Pokoje są prostsze, ale czyste.. Do morza około 15-20 minut spacerkiem od hotelu i jest czysto :) Na pewno tu wrócę, rada wróci w przyszłości.

Pobyt w hotelu oceniam jako doskonały, świetny personel, zawsze wychodzili z siebie, żeby się z nami spotkać... Jedzenie jest również smaczne.. Pokoje są prostsze, ale czyste.. Do morza około 15-20 minut spacerkiem od hotelu i jest czysto :) Na pewno tu wrócę, rada wróci w przyszłości.

Zakwaterowanie 4,3 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować