Atuty oferty

Opis hotelu

Wyróżniliśmy hotel ze względu na:

  • Polskie animacje w sezonie letnim
  • Usytuowanie w pięknym, oliwnym ogrodzie
  • Bezpłatne leżaki i parasole na plaży
  • Spokojną okolicę sprzyjającą relaksowi

Region

Peloponez

Country

Grecja

Warto podkreślić

• Częściowo odnowiony w latach 2015-2017
• Przy plaży, klimat wakacyjnej wioski
• Hotel utrzymany w tradycyjnym greckim stylu
• Mała zjeżdżalnia wodna dla dzieci
• Odnowione pokoje superior w 2016
• Klub animacyjny dla dzieci i dorosłych

Okiem Grecosa

Ogromnym atutem hotelu jest piękny ogród oliwny, w którym mieszczą się częściowo odnowione bungalowy. Hotel utrzymany w tradycyjnym greckim stylu zachwyci gości bogatym programem animacyjnym, zapewniającym rozrywkę dzieciom i dorosłym.

Położenie

• bezpośrednio przy morzu
• najbliższe bary i sklepy ok. 2,5 km
• centrum Petalidi ok. 2,5 km
• przystanek autobusowy ok. 50 m
• Kalamata ok. 30 km
• lotnisko w Kalamacie ok. 20 km
• lotnisko w Araxos / Patra ok. 200 km

Plaża

• bezpośrednio przy hotelu
• hotelowa, żwirkowo-kamienista
• łagodne wejście do wody
• leżaki i parasole (bezpłatnie)
• bar na plaży w opcji All Inclusive (otwarty od ok. 01.07)
• wydzielona strefa deluxe z serwisem kelnerskim - odpłatnie 12 EUR (zestaw - parasol i dwa podwójne leżaki premium z materacami)

Hotel

• częściowo odnowiony w latach 2015-2017
• budynek główny i kompleks bungalowów
• recepcja 24h z lobby
• restauracja przebudowana na sezon 2016
• 3 bary - główny, przy basenie, na plaży
• Wi-Fi w lobby (bezpłatnie)
• sejf (ok. 1,5 EUR/dzień)
• kącik TV, minimarket
• amfiteatr
• sala konferencyjna dla 200 os.
• parking
• hotel nie posiada usprawnień dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej
• 252 pokoje, kategoria lokalna 4*

Pokoje

• 2-4 os. (ok. 25 m2)
• dostawki dla 3. i 4. os. (jako 4. os wyłącznie dziecko 2-13 lat, w niektórych pokojach łóżka piętrowe)
• klimatyzacja (bezpłatnie)
• LCD TV, telefon, lodówka
• Wi-Fi (odpłatnie 24h-1,5 EUR, 72H-3,75 EUR, 7 EUR/tydzień)
• łazienka- wanna/prysznic, suszarka
• balkon lub taras
• widok na ogród
• widok na morze za dopłatą
Superior
• 2-4 os. (ok. 27 m2)
• dostawki dla 3. i 4. os. (jako 4. os wyłącznie dziecko 2-13 lat, w niektórych pokojach łóżka piętrowe)
• klimatyzacja centralna (bezpłatnie)
• LCD TV, telefon, lodówka
• Wi-Fi (odpłatnie: 24h-1,5 EUR, 72H-3,75 EUR, 7 EUR/tydzień)
• łazienka- wanna/prysznic, suszarka
• balkon lub taras, widok na ogród
• widok na morze za dopłatą
• usytuowane w budynku głównym
• odnowione na sezon 2016

Wyżywienie

• All Inclusive
• do kolacji obowiązuje strój formalnyAll Inclusive:
• śniadanie, lunch, kolacja - bufet
• lekkie przekąski w barze przy basenie (16:00-17:00)
• lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe w wyznaczonych barach (11:00-23:00)
• show cooking

Pełen relaks

Bezpłatnie
• basen ze słodką wodą (gł. 1,5-3,0 m)
• leżaki i parasole przy basenie
• kort tenisowy (sprzęt do gry za kaucją ok. 10 EUR)
• koszykówka
• tenis stołowy
• aerobik
• siłownia
• boisko do siatkówki plażowej
Odpłatnie
• hammam, masaże
• zabiegi pielęgnacyjne

Dla dzieci

• brodzik (gł. 0,50 m)
• małe zjeżdżalnie dla dzieci (wodna i na placu zabaw)
• plac zabaw
• miniklub
• Klub Delfinki (15.06-13.09)
• menu dla dzieci
• wysokie krzesełka w restauracji
• łóżeczka dla niemowląt (na życzenie)

Cena obejmuje

przelot samolotem Polska - Grecja - Polska, opłatę lotniskową, opłatę za wylot z lotniska lokalnego, noclegi, wyżywienie, opiekę rezydenta, transfer lotnisko - hotel - lotnisko, ubezpieczenie podstawowe T.U. EUROPA (15 000 EUR), NNW (3 000 EUR) i bagażu (300 EUR).

Promocja F!RST DEAL! 2020
GRATIS:
- Gwarancja najniższej ceny na rynku
- Jedna bezkosztowa zmiana rezerwacji
- Dziecko pobyt w hotelu gratis
PONADTO:
- Niska zaliczka 5%
- Rabaty do 40%
- Rabat 2% dla Stałych Klientów

Cena nie obejmuje

- Gwarancja niezmiennej ceny 10 zł/os.
- Gwarancja najniższej ceny z Last Minute 15 zł/os.
- Pakiet Elastyczna Rezerwacja - trzy bezkosztowe zmiany oraz ubezpieczenie od kosztów rezygnacji - 39 zł/os.

od dnia 1.01.2018 r. zgodnie z prawem greckim wszedł w życie podatek od noclegów, naliczany za pokój za każdą dobę pobytu. Jego wysokość jest uzależniona od kategorii obiektu, 1* i 2* - ok. 0,50 EUR za pokój/noc, 3* - ok. 1,50 EUR za pokój/noc, 4* - ok. 3 EUR za pokój/noc, 5* - ok. 4 EUR za pokój/noc

Errata

ERRATA:Do powyższego opisu została wprowadzona errata dnia 12.12.2018, aktualny opis znajduje się w niniejszej umowie oraz na stronie www.grecos.pl
Było:
"Bezpłatnie:
• Klub OPA! ANIMACJE (06.06-25.09)"
Jest:
"Bezpłatnie:
• brak Klubu OPA! ANIMACJE (06.06-25.09)"

Podatek turystyczny
Przy zakwaterowaniu od Klientów pobierany jest obowiązkowy podatek turystyczny. Jego wysokość zależy od lokalnej kategorii danego hotelu i wynosi od 0,25 EUR (obiekty 1-2 gwiazdkowe) do 4 EUR (obiekty 5 gwiazdkowe) od pokoju za dzień.

* Udogodnienia:

  • Bez paszportu
  • Kurorty nadmorskie
  • Dla rodzin z dziećmi
  • Fitness / siłownia
  • Basen odkryty
  • Basen kryty
  • Blisko lotniska
  • Animacje dla dorosłych
  • Sport
  • Tenis
  • Dostęp do internetu
  • Klimatyzacja
* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu

Dokumenty podróży:

Lokalizacja

Opinie

Znasz ten hotel? Podziel się opinią! Dodaj opinię
4.4

Ocena klientów
na podstawie 20 dodanych opinii

Lokalizacja: 3,9
Pokój: 4,2
Posiłki: 4,6
Basen: 4,6
Czystość: 4,5
Obsługa: 4,7
Klienci polecają hotel dla:
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • ceniących spokój i ciszę
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • par
  • seniorów
  • 3.5
    ( lipiec 2019 )

    Podobało się

    Hotel w porządku ale bungalowy pokoje standard do remontu!!!. Mieliśmy bungalow z widokiem na morze. Pokój Ok,podłoga z kamienia ale i tak widoczne plamy, nie stanęłabym na niej boso, łazienka do remontu. Wanna i sedes w strasznym stanie. Po pierwszym szoku można się przyzwyczaić do warunków.klimatyzacja działa bez zarzutu. Jedzenie bardzo dobre ale sama stołówka głównie sprzęt tez wymagałby wymiany . Widoki bardzo piękne!!! Basen i brodzik fajny , dużo leżaków. Jedynie głośna muzyka bo animatorzy francuscy zabawiają gości również z polski. Plaża kamienista ale bardzo fajna. Jest opcja VIP dodatkowo płatna z wypożyczeniem leżaków z materacami super sprawa bardzo bardzo polecam!! Animacje dla dzieci tragedia, miłe dziewczyny ale nie mające nic do zaoferowania oprócz pilnowania dzieci w brodziku albo na sali . Sala w której odbywały się zajęcia duszna , w piwnicy bez klimatyzacji. Żadnych zabaw sportowych tylko malowanie kredkami bądź farbami 👎za to mini dyskoteki super !!! samo miejsce to odludzie przy pobycie z dziećmi brakowało alternatywy w postaci spaceru po miasteczku po promenadzie .do najbliższego miasta można dojechać autobusem bądź taryfa, cena za TAXI 6 euro w jedna stronę. Mimo wszystko wakacje bardzo udane .cena adekwatna do jakości. Jeszcze chciałam zwrócić uwagę na wykupione dodatkowo ubezpieczenie premium -to porażka!!! Gdy potrzebowaliśmy pomocy okazało się ze musimy sami jechać do kalamaty TAXI , znaleźć tam szpital zapłacić za koszty leczenia a potem starać się o zwrot, a nie tak to miało wyglądać.
    Hotel w porządku ale bungalowy pokoje standard do remontu!!!. Mieliśmy bungalow z widokiem na morze. Pokój Ok,podłoga z kamienia ale i tak widoczne plamy, nie stanęłabym na niej boso, łazienka do remontu. Wanna i sedes w strasznym stanie. Po pierwszym szoku można się przyzwyczaić do warunków.klimatyzacja
    działa bez zarzutu. Jedzenie bardzo dobre ale sama stołówka głównie sprzęt tez wymagałby wymiany . Widoki bardzo piękne!!! Basen i brodzik fajny , dużo leżaków. Jedynie głośna muzyka bo animatorzy francuscy zabawiają gości również z polski. Plaża kamienista ale bardzo fajna. Jest opcja VIP dodatkowo płatna z wypożyczeniem leżaków z materacami super sprawa bardzo bardzo polecam!! Animacje dla dzieci tragedia, miłe dziewczyny ale nie mające nic do zaoferowania oprócz pilnowania dzieci w brodziku albo na sali . Sala w której odbywały się zajęcia duszna , w piwnicy bez klimatyzacji. Żadnych zabaw sportowych tylko malowanie kredkami bądź farbami 👎za to mini dyskoteki super !!! samo miejsce to odludzie przy pobycie z dziećmi brakowało alternatywy w postaci spaceru po miasteczku po promenadzie .do najbliższego miasta można dojechać autobusem bądź taryfa, cena za TAXI 6 euro w jedna stronę. Mimo wszystko wakacje bardzo udane .cena adekwatna do jakości. Jeszcze chciałam zwrócić uwagę na wykupione dodatkowo ubezpieczenie premium -to porażka!!! Gdy potrzebowaliśmy pomocy okazało się ze musimy sami jechać do kalamaty TAXI , znaleźć tam szpital zapłacić za koszty leczenia a potem starać się o zwrot, a nie tak to miało wyglądać.
  • 4.3
    ( lipiec 2019 )

    Bardzo przyjemny wyjazd z dzieckiem.

    Opisując krótko - hotel spełnia wymagania, które pozwolą odpocząć. Koło basenu zawsze dostępne leżaki, podobnie na plaży (bezpłatnie). Jedzenie bardzo dobre, kuchnia europejska, dużo jedzenia dla dzieci (pizza, grytki, makarony, nuggetsy etc.). Obsługa miła, bez zastrzeżeń. Dzieci mają co robić - klub delfinki zapewnia możliwość relaksu dla rodziców - dwa 2 razy po dwie godziny dziennie. Dziecko chodziło chętnie, poznało kolegów i koleżanki z Polski, z którymi bawili się później w basenie i już nie trzeba było animacji :) Pokoje bez szału, ale w końcu nie po to sie przyjeżdża - ręczniki wymieniane codziennie, czysto. <br />Hotel położony na odludzi więc raczej dla osób które chcą się zresetować - można podjechac do pobliskich miasteczek, połączenie busami jest bez zastrzeżeń. Na miejscu polecam wybranie wycieczki do Olimpii.<br />Minusem może być jedynie mała ilośc animacji dla dorosłych, gdyż wszystkie są prowadzone w języku franuskim, choć na basenie aqua gym także w angielskim. To wynika z faktu, że hotel jest dedykowany przede wszystkim fracuzom. Poza tym kultura, nie było pijanych Grażyn i Sebastianów :)<br />Polecam.
    Opisując krótko - hotel spełnia wymagania, które pozwolą odpocząć. Koło basenu zawsze dostępne leżaki, podobnie na plaży (bezpłatnie). Jedzenie bardzo dobre, kuchnia europejska, dużo jedzenia dla dzieci (pizza, grytki, makarony, nuggetsy etc.). Obsługa miła, bez zastrzeżeń. Dzieci mają co robić - klub
    delfinki zapewnia możliwość relaksu dla rodziców - dwa 2 razy po dwie godziny dziennie. Dziecko chodziło chętnie, poznało kolegów i koleżanki z Polski, z którymi bawili się później w basenie i już nie trzeba było animacji :) Pokoje bez szału, ale w końcu nie po to sie przyjeżdża - ręczniki wymieniane codziennie, czysto.
    Hotel położony na odludzi więc raczej dla osób które chcą się zresetować - można podjechac do pobliskich miasteczek, połączenie busami jest bez zastrzeżeń. Na miejscu polecam wybranie wycieczki do Olimpii.
    Minusem może być jedynie mała ilośc animacji dla dorosłych, gdyż wszystkie są prowadzone w języku franuskim, choć na basenie aqua gym także w angielskim. To wynika z faktu, że hotel jest dedykowany przede wszystkim fracuzom. Poza tym kultura, nie było pijanych Grażyn i Sebastianów :)
    Polecam.
  • 4.5
    ( czerwiec 2019 )

    Super urlop

    Bardzo dobry hotel.Smaczne Jedzenie .Przemila obsluga.Wszędzie czysto.Plaża kamienista,potrzebne buty do wody.Super Wakacje.
    Bardzo dobry hotel.Smaczne Jedzenie .Przemila obsluga.Wszędzie czysto.Plaża kamienista,potrzebne buty do wody.Super Wakacje.
  • 5.0
    ( wrzesień 2018 )

    Bardzo nam się podobało ,chcemy jeszcze raz tam pojechać

    Wszystko było ok. ,tak jak w opisie hotelu na stronie Travelplanet . Spokojnie , dobre jedzenie ,dużo miłych Francuzów ,nie ma walki o leżaki ,mila obsługa .Polecam :)
    Wszystko było ok. ,tak jak w opisie hotelu na stronie Travelplanet . Spokojnie , dobre jedzenie ,dużo miłych Francuzów ,nie ma walki o leżaki ,mila obsługa .Polecam :)
  • 4.8
    ( wrzesień 2018 )

    Super wakacje:)

    Spędziłam z mężem tydzień w tym hotelu. Nie ma się do czego przyczepić. Pokoj standard (bungalow)z widokiem na morze, super, duzy, codziennie sprzatany, klima ok. Jedzenie rewelacja, duży wybór i smaczne, kazdy znajdzie cos dla siebie. Plaza żwirowa, czysciutka, zejście ścieżką od basenu , troche schodów, jest prysznic, wc, bar all i mnostwo lezakow i parasoli. Lezaki w cenie na basenie i plaży, baz problemu o kazdej porze. Obsluga bardzo miła. Napoje, woda, piwo , wino i koktajle w dystrybutorach samoobsugowych super! Animatorzy z grecosa super, bardzo pomocni i uśmiechnięci, duzo atrakcji sportowych. Wieksza czesc gości to francuzi i maja bardzo duzo animacji, nam to zupelnie nie przeszkadzało. Warto wynajac samochód bo wokoło mnostwo pieknych miejsc. Jedyny minus to odległość od miasteczka, jedynie jakims środkiem transportu. Spacer jedynie po terenie ośrodka, bo droga bez chodnika. Sklepik hotelowy dobrze zaopatrzony. Polecam zarówno traveplanet jak i grecos. Super
    Spędziłam z mężem tydzień w tym hotelu. Nie ma się do czego przyczepić. Pokoj standard (bungalow)z widokiem na morze, super, duzy, codziennie sprzatany, klima ok. Jedzenie rewelacja, duży wybór i smaczne, kazdy znajdzie cos dla siebie. Plaza żwirowa, czysciutka, zejście ścieżką od basenu , troche schodów,
    jest prysznic, wc, bar all i mnostwo lezakow i parasoli. Lezaki w cenie na basenie i plaży, baz problemu o kazdej porze. Obsluga bardzo miła. Napoje, woda, piwo , wino i koktajle w dystrybutorach samoobsugowych super! Animatorzy z grecosa super, bardzo pomocni i uśmiechnięci, duzo atrakcji sportowych. Wieksza czesc gości to francuzi i maja bardzo duzo animacji, nam to zupelnie nie przeszkadzało. Warto wynajac samochód bo wokoło mnostwo pieknych miejsc. Jedyny minus to odległość od miasteczka, jedynie jakims środkiem transportu. Spacer jedynie po terenie ośrodka, bo droga bez chodnika. Sklepik hotelowy dobrze zaopatrzony. Polecam zarówno traveplanet jak i grecos. Super
  • 4.3
    ( wrzesień 2017 )

    Sponczi

    Na miejscu potwierdziły się opinie innych gości.
    Na miejscu potwierdziły się opinie innych gości.
  • 4.2
    ( wrzesień 2017 )

    Podobalo nam sie :)

    Pobyt w hotelu wspominamy bardzo milo, to co nam sie podobalo to rozne zabawy, gry i konkursy organizowane przez animatorów Grecos. Pokoj niestety trafił się średni, nie byl ulokowany centralnie w hotelu (jak wszystkie, na parterze lub 1 pietrze), tylko z boku budynku. Mielismy wejscie do pokoju z zewnatrz schodami w dół jak do piwnicy, aczkolwiek hotel jest na górce więc pokoj z drugiej strony mial taras i duze okna. Co do czystości nie mamy zastrzeżeń, obsluga codziennie sprzątała. Jesli chodzi o jedzenie rowniez średnie, sniadania monotonne, codziennie to samo, a jajecznica zawsze zimna. Obiady i kolacje cechowały sie wieksza różnorodnością. Salatki przepyszne i rozmaite, codziennie jakas jedna, nowa. Smakosze mięs na pewno w któryś dzien trafia na idealny smak dla siebie. Pojawialy się nawet owoce morza, raz same, raz zmieszane z sosami, w formie zapiekanek serowych. Natomiast makarony srednio zadowalały smakiem, sosy dobre, ale makaron zawsze rozgotowany. <br />Plaza prześliczna, blisko od hotelu i prywatna. Ścieżka na plaze pieknie zbudowana, z punktami widokowymi z ktorych wychodzą cudne zdjecia. Moge szczerze polecic hotel, do śniadań da sie przyzwyczaić (aczkolwiek po tygodniu juz sie marzy o normalnym sniadaniu w domu), a pokoj i jego umiejscowienie to kwestia przypadku i szczęścia.
    Pobyt w hotelu wspominamy bardzo milo, to co nam sie podobalo to rozne zabawy, gry i konkursy organizowane przez animatorów Grecos. Pokoj niestety trafił się średni, nie byl ulokowany centralnie w hotelu (jak wszystkie, na parterze lub 1 pietrze), tylko z boku budynku. Mielismy wejscie do pokoju z zewnatrz
    schodami w dół jak do piwnicy, aczkolwiek hotel jest na górce więc pokoj z drugiej strony mial taras i duze okna. Co do czystości nie mamy zastrzeżeń, obsluga codziennie sprzątała. Jesli chodzi o jedzenie rowniez średnie, sniadania monotonne, codziennie to samo, a jajecznica zawsze zimna. Obiady i kolacje cechowały sie wieksza różnorodnością. Salatki przepyszne i rozmaite, codziennie jakas jedna, nowa. Smakosze mięs na pewno w któryś dzien trafia na idealny smak dla siebie. Pojawialy się nawet owoce morza, raz same, raz zmieszane z sosami, w formie zapiekanek serowych. Natomiast makarony srednio zadowalały smakiem, sosy dobre, ale makaron zawsze rozgotowany.
    Plaza prześliczna, blisko od hotelu i prywatna. Ścieżka na plaze pieknie zbudowana, z punktami widokowymi z ktorych wychodzą cudne zdjecia. Moge szczerze polecic hotel, do śniadań da sie przyzwyczaić (aczkolwiek po tygodniu juz sie marzy o normalnym sniadaniu w domu), a pokoj i jego umiejscowienie to kwestia przypadku i szczęścia.

Przewodnik

Wycieczki fakultatywne

Uwaga! Cena uległa zmianie.
Cena za osobę: Kod oferty: 12092019GRCS173095
2 595 2 720 - 5 %
Zobacz wszystkie warianty
Zapytaj o ofertę »
Teraz płacisz tylko zaliczkę
Cena całkowita:
(dla 2 osób)
5 190
Szczegóły ceny
  •  
 

Zgodnie z ustawą z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych do rezerwacji imprezy turystycznej doliczona zostanie składka, którą Organizator turystyki w całości odprowadza na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny.

Wysokość składki zależna jest od rodzaju transportu oraz miejsca docelowego imprezy i wynosi:

  • 1) 15 PLN/os. – za imprezy lotnicze czarterowe za wyjątkiem imprez, o których mowa w pkt 6;
  • 2) 13 PLN/os. – za imprezy innym środkiem transportu niż loty czarterowe realizowane poza Europę;
  • 3) 10 PLN/os. – za imprezy innym środkiem transportu niż loty czarterowe realizowane w Europie za wyjątkiem imprez, o których mowa w pkt 6;
  • 4) 7 PLN/os. – za imprezy z dojazdem własnym poza Europą;
  • 5) 5 PLN/os. – za imprezy z dojazdem własnym w Europie;
  • 6) 0 PLN – za imprezy realizowane do krajów mających granicę lądową z Polską oraz na terytorium Polski.
Kup na raty 0%
5 x  zł
Oferta w promocji
Rezerwuj za 100 zł
Zapytaj o ofertę »
czw. 12.09.2019
7 dni
Katowice
AI - All Inclusive
Grecos Holiday
Wylot:
Aegean Airlines
czw. 12.09.2019
12:45 - Katowice
16:15 - Kalamata
Powrót:
Aegean Airlines
czw. 19.09.2019
10:30 - Kalamata
12:00 - Katowice

Szybki kontakt

Jesteś zainteresowany tą ofertą? Zostaw numer telefonu,
oddzwonimy!
* Wyrażam zgodę na kierowanie do mnie przez Travelplanet.pl S.A. informacji handlowejrozwiń drogą elektroniczną i telefoniczną (zgodnie z art. 172 ust. z 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne).
Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzaćrozwiń Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Proszę o kontakt”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.

Gwarancje Travelplanet.pl

  • 1,8 mln zadowolonych Klientów

    Doświadczeni i profesjonalni konsultanci dobiorą najlepszą ofertę do Twoich potrzeb.

  • Gwarancja Ceny

    Wycieczki kosztują dokładnie tyle, ile u organizatorów!

  • Największa liczba wycieczek

    W jednym miejscu możesz porównać i kupić wakacje od ponad 50 organizatorów.

Zamówienie wstępne
  • (zaliczka + ubezpieczenie)
Zaliczka:
 zł
Rzeczywiste raty 0% - bez odsetek i pierwszej wpłaty. Wybór płatności ratalnej będzie dostępny w dalszych krokach.
Kup na raty 0%:
5 x  zł
Wystarczy 100 zł zaliczki aby zarezerwować tę ofertę. Pozostałą kwotę należy wpłacić do 30 dni przed datą wyjazdu.
Czytaj więcej

Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Dalej”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.

KLAUZULA INFORMACYJNA

ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych na etapie poszukiwania imprezy turystycznej jest Travelplanet.pl S.A. z siedzibą we Wrocławiu, kod pocztowy 53-238, ul. Ostrowskiego 9. W związku z zawarciem i realizacją umowy...

Czytaj całość

Wybrana
oferta:

Sunrise Village (Petalidi)

Liczba osób:
2 dorosłych
Wyżywienie:
All Inclusive
Termin:
czw. 12.09.2019
Wylot z:
Katowice
Cena
5 190
czw. 12.09.2019
7 dni
Katowice
AI - All Inclusive
Grecos Holiday
Pokój superior (SP2) 2 595
Pokój superior z widokiem na morze (SS2) 2 680