Atuty oferty

Opis hotelu

Opinia Doradcy Travelplanet.pl
Paulina

Greckie wakacje, dla osób ceniących spokój i ciszę. Komfort dla małowymagających.

Hotel położony na niewielkim wzgórzu z widokiem na przepiękną zatokę. Pokoje skromne typowo w greckim stylu, czyste. Na tarasie, jedząc posiłek można podziwiać ten zapierających dech w piersiach widok, który nie jest często spotykany w hotelach 3*. Brakuję tutaj plaży przy hotelu oraz animacji, jednak obiekt bardzo nadrabia położeniem oraz atmosferą. Polecam wybrać się na pieszą wycieczkę, by zwiedzić okolicę i zachwycić się greckim klimatem.

Polecam dla: dla par, dla seniorów, dla ceniących spokój i ciszę

Lokalizacja
4.0
Pokój
4.0
Basen
5.0
Czystość
4.0
Obsługa
5.0

POŁOŻENIE :

ok. 1 km od centrum miejscowości STALIDA, bary, restauracje i sklepy ok. 350 m od hotelu, ok. 3 km od Hersonissos i Malii; ok. 30 km od lotniska w Heraklionie, ok. 105 km od lotniska w Sitii, ok. 170 km od lotniska w Chanii; przystanek autobusowy ok. 150 m od hotelu.

PLAŻA :

plaża bezpośrednio przy hotelu, zejście schodkami do drewnianego pomostu na skałkach; plaża publiczna, piaszczysta, łagodne zejście do morza, ok. 500 m od hotelu, przejście ścieżką przy wybrzeżu (momentami schodki), parasole i leżaki płatne (ok. 7 EUR/komplet)

HOTEL :

czterogwiazdkowy, zadbany, ostatnia rozbudowa na przełomie 2017/2018 r., budynek główny i 9 pawilonów, 250 pokoi, 2 piętra, winda, lobby, całodobowa recepcja, restauracja główna - dania w formie bufetu, kuchnia lokalna i międzynarodowa, dostępne foteliki dla dzieci; bar w lobby, snack bar przy basenie; minimarket; taras, ogród, bezpłatny internet bezprzewodowy w lobby; możliwość zakwaterowania online (http://horizonbeachstalis.com/index.php/express-check-in-form)

INTERNET :

Wi-Fi w pokojach płatne
Wi-Fi w częściach wspólnych bezpłatne

SPORT, REKREACJA I ROZRYWKA :

Bezpłatnie: basen, woda mieszana, ok. 180 m, gł. do 1,6 m, basen przy pokojach rodzinnych, woda mieszana, ok. 120 m, gł. do 1,6 m, 2 brodziki dla dzieci, przy basenach bezpłatne parasole i leżaki; aquapark: basen ze zjeżdżalniami, gł. ok. 1,2 m, brodzik dla dzieci ze zjeżdżalniami, gł. ok. 0,3 m; siłownia; plac zabaw dla dzieci;
Odpłatnie: centrum spa, sporty wodne na plaży (oferta zewnętrzna)

DLA DZIECI :

brodziki (2), plac zabaw, krzesełka dla dzieci w restauracji, łóżeczko dla dziecka do 2 lat (bezpłatne, na zamówienie przed przyjazdem)

ZAKWATEROWANIE :

standardowy: 2-os. (możliwość 1 dostawki), ok. 23 m, zadbany, indywidualnie sterowana klimatyzacja (bezpłatna 15.06-15.09, w pozostałych terminach płatna ok. 5 EUR/pokój/dzień), łazienka (wanna lub prysznic, wc), lodówka, telewizja satelitarna, sejf (płatny: ok. 10 EUR/tydz.), internet bezprzewodowy (płatny: ok. 3 EUR/dzień); bezpłatne łóżeczko dla dziecka do 2 lat na zamówienie przed przyjazdem, balkon lub taras (stolik i krzesełka); widok na morze za dopłatą; superior: 2-os., całkowicie odnowiony, wyposażenie jak w pokoju standardowym; rodzinny: dla maks. 4 os., ok. 25-32 m wyposażenie jak w pokoju standardowym, dodatkowo telefon; balkon; widok na morze za dopłatą; pokój superior i rodzinny za dopłatą.

WYŻYWIENIE :

All inclusive: śniadanie, obiad, kolacja  w formie bufetu w restauracji głównej; przekąski w snack barze; kawa, herbata i ciastka; napoje bezalkoholowe i lokalne napoje alkoholowe: piwo, wino, ouzo, gin, wódka, rum, raki, brandy w wyznaczonym barze

INFORMACJE DODATKOWE :

ADRES: 136, Erinis Street, Stalis, Municipality of Hersonissos, Island Crete, Greece, 70007

CENA :

Cena zawiera - oferta z przelotem: bilet lotniczy, bagaż rejestrowany 20 kg w przypadku ofert czarterowych, dla lotów na połączeniach rejsowych w tym LOT - bagaż podręczny 8 kg o maksymalnych wymiarach 55 x 40 x 23 cm, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, opłaty lotniskowe, opiekę polskojęzycznego rezydenta (oferta na Korfu, Santorini i Rodos - oferta bez rezydenta!- zaznaczone indywidalnie w "uwagach" przy opisie hotelu), ubezpieczenie ERGO Reiseversicherung (ERGO Ubezpieczenia Podróży) NNW, KL, bagaż, OC organizatora, składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG), VAT.
Cena zawiera - oferta z dojazdem własnym: zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, opiekę polskojęzycznego rezydenta, ubezpieczenie ERGO Reiseversicherung AG (ERGO Ubezpieczenia Podróży) NNW, KL, bagaż (od momentu rozpoczęcia imprezy do jej zakończenia z wyłączeniem czasu trwania dojazdu własnego), OC organizatora, VAT.
Cena nie zawiera:  dodatkowego ubezpieczenia: od kosztów rezygnacji ( ok 3% wartości rezerwacji), chorób przewlekłych( ok. 68 PLN/os/tydz.), a także dodatkowego ubezpieczenie KL w okresie pandemii (w tym COVID-19 - KL do 20 000 EUR) / cena ok. 47.12 PLN/ os/tydz.), w przypadku połaczeń rejsowych (nie czarter) w tym LOT opłaty za bagaż rejestrowany ok. 250pln, wycieczek fakultatywnych.
Podatek turystyczny: od dnia 01.01.2018, zgodnie z decyzją rządu greckiego, będzie pobierany podatek turystyczny. Zapłata za podatek odbywa się podczas zakwaterowania. Wysokość podatku turystycznego zależy od kategorii lokalnej hotelu/kwatery. Dla obiektów:
1- i 2-gwiazdkowych - ok. 0,50 EURO za pokój/noc
3-gwiazdkowych - ok. 1,50 EURO za pokój/noc
4-gwiazdkowych - ok. 3 EURO za pokój/noc
5-gwiazdkowych - ok. 4 EURO za pokój/noc
W przypadku połączeń rejsowych cena uzależniona jest od dostępności miejsc w samolocie w danej taryfie cenowej. Linie lotnicze podają ceny aktualne na chwile zapytania. W związku z powyższym ze względu na wyczerpanie się danych taryf, do momentu podpisania umowy cena może ulegać zmianom.
W przypadku bagażu, który przekracza obowiązujący bezpłatny limit (ilość sztuk lub wymiary) pobierane będą opłaty za nadbagaż. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu podręcznego podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie.

BAGAŻ :

DLA PRZELOTÓW LOW COST:
CENY DODATKOWEGO BAGAŻU REJESTROWANEGO:
Wizzair: 10kg/20kg/32kg - 100-400 zł - cena na potwierdzenie uzależniona od wagi bagażu, trasy i terminu lotu
Ryanair: 20 kg - ok 300 zł - cena na potwierdzenie uzależniona od trasy i terminu lotu
Uwaga!! Ceny podane na moment zakładania rezerwacji. Po potwierdzeniu rezerwacji cena bagażu dodatkowego może ulec zmianie!LIMIT BAGAŻU REJESTROWANEGO:
Wizzair: 10kg/20kg/32kg
Ryanair: 10kg/20kg
LIMIT BAGAŻU PODRĘCZNEGO w PRIMIE w cenie:
Wizzair: Klienci Prima Holiday mają wykupioną usługę WIZZ PRIORITY!
Usługa daje mozliwość:
* zabrania na pokład jednej sztuki małego bagażu, która musi zmieścić się pod fotelem, np. torbę na aparat, na laptopa, lub torebkę ( 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg))
* zabrania na pokład jednej podręcznej walizki na kółkach (55 x 40 x 23 cm, maks. 10 kg)
* pierwszeństwo wejścia na pokład
* Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne.
Ryanair: 10kg, nieprzekraczający wymiarów 55 x 40 x 20 cm, oraz dodatkowo jeden mały bagaż, np. torebkę lub torbę na laptopa, nieprzekraczający wymiarów 35 x 20 x 20 cm oraz pierwszeństwo wejścia na pokład. Pasażerowie, którzy wykupili opcję pierwszeństwa wejścia na pokład mogą wnieść na pokład jeden mały oraz jeden duży bagaż podręczny, chyba że ze względów operacyjnych konieczne jest umieszczenie dużego bagażu podręcznego w luku. Obowiązuje Regulamin dotyczący bagażu rejestrowanego.

WARUNKI WJAZDOWE :

* dokumentem podróży uprawniającym do wjazdu i pobytu (niezależnie od jego celu) na terytorium Grecjii jest ważny paszport lub dowód osobisty.
* Obywatele polscy korzystają z prawa do swobodnego przepływu osób w ramach Unii Europejskiej/Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
* każdy uczestnik imprezy zobowiązany jest do przestrzegania paszportowych, celnych, zdrowotnych i innych przepisów kraju, do którego podróżuje. Klient odpowiedzialny jest za dotrzymanie wszelkich przepisów niezbędnych do przeprowadzenia imprezy turystycznej, o których został poinformowany przez organizatora.

DOKUMENTY PODRÓŻY :

DOKUMENTY PODRÓŻY WYSYŁANE SĄ MAILEM NA 2 DZNI PRZED WYLOTEM.

Covid- 19 :

Grecja- aktualnie obowiazujace srodki majace na celu zapobieganie rozprzestrzenianiu sie wirusa COVID-19
Aktualizacja z dnia 03.08.2020 r.
Rząd grecki w związku panującą pandemią COVID-19 wprowadza:
Obowiązkowe użycie maski we wszystkich zamkniętych przestrzeniach:
* Sklepy oferujące towary i usługi wszelkiego rodzaju,
* Przedsiębiorstwa użyteczności publicznej,
* Banki,
* Gabinety lekarskie,
* Budynki komunalne (inne usługi publiczne),
* Sklepy spożywcze (piekarnie, sklepy mięsne, warzywniaki itp.)
* Salony fryzjerskie i kosmetyczne.
Inne obszary, w których stosowanie masek na twarz jest już obowiązkowe, obejmują:
* Cały transport publiczny,
* Taksówki,
* Supermarkety,
* Szpitale,
* Ośrodki zdrowia i centra diagnostyczne,
* Windy,
* Statki,
* Samoloty,
* Personel obsługujący klientów w restauracjach, kawiarniach i barach.
Nowe obostrzenia obowiązują do 31 sierpnia, chyba że rząd wyda inne polecenie
Grecki Rząd oficjalnie wprowadził nowe warunki wjazdowe dla turystów podróżujących do Grecji od 1 lipca 2020:
Na co najmniej na 24 godzin przed wjazdem do Grecji trzeba wypełnić formularz (Passenger Locator Form, PFL) na stronie https://travel.gov.gr/#/ W dokumencie trzeba podać informacje o miejscu przekroczenia granicy, długości pobytu w innych krajach i adres, pod którym będzie się przebywać w Grecji. System wygeneruje kod QR, który należy wydrukować lub zapisać na urządzeniu mobilnym - w wypadku podróży lotniczych będzie on skanowany przy wyjściu z samolotu.
Informujemy, że w związku z pojawiającymi się nowymi zarażeniami wirusem COVID-19 rząd grecki wprowadza nowe obostrzenia, które dotyczą obowiązku noszenia maseczki we wszystkich miejscach przestrzeni publicznej.
Transfer
Środki higieny i społeczny dystans - podczas transferu powinieneś mieć zapewniony dostęp do środków dezynfekujących. W czasie transferu wymagane jest także noszenie maseczki ochronnej i zachowanie społecznego dystansu. Zaleca się korzystanie ze środkowych i tylnych drzwi.
Prywatne transfery hotelowe - odbywają się w ograniczonej liczbie osób, zależnej od wielkości pojazdu. Kierowcy mają obowiązek stosowania masek ochronnych i rękawiczek oraz dezynfekcji pojazdów i ich regularnej, naturalnej wentylacji. Według wstępnych informacji autobusy będą mogły być wypełnione w 60%, a na ich pokładzie obowiązkowe będzie noszenie masek.
Hotele
Wszystkie hotele w Grecji zostały zobligowane do przestrzegania restrykcyjnych zasad bezpieczeństwa:
* Wyznaczenie koordynatora ds. Zdrowia - osoba pełniąca tę funkcję, będzie nadzorowała przestrzeganie protokołów i pracę wszystkich działów. Koordynator ds. Zdrowia musi zostać zgłoszony do rejestru Krajowej Organizacji Zdrowia Publicznego. Dodatkowo hotele zobowiązane są do sporządzenia planu operacyjnego na potrzeby zarządzania przypadkami COVID-19.
* Przeszkolony i zdyscyplinowany personel - kadra hoteli w Grecji musi zostać przeszkolona w zakresie przenoszenia wirusa i sposobie postępowania w przypadku wykrycia zakażeń. Zaleceniem jest, aby pracownicy codziennie mierzyli temperaturę i w przypadku wystąpienia niepokojących objawów, pozostali w domu.
* Obsługa medyczna - każdy obiekt jest zobowiązany do posiadania lekarza na wezwanie, który będzie działał zgodnie z instrukcjami w celu wykrycia podejrzanych przypadków COVID-19. Równolegle, za pośrednictwem telemedycyny, lekarze będą mogli obserwować podejrzane przypadki. Jednocześnie personel hotelowy ma obowiązek zapewnienia gościom maksymalnej ochrony poprzez utrzymywanie społecznego dystansu i regularnego stosowania środków higieny.
* Rejestr gości i personelu - Każdy hotel jest zobligowany do prowadzenia aktualnego i zgodne z przepisami RODO, rejestru członków personelu i gości, dzięki czemu w przypadku wykrycia przypadku choroby, wszystkie osoby mogące mieć z nim styczność, zostaną o tym fakcie poinformowane.
* Komunikacja i stosowanie widocznej informacji - wszystkie hotele w Grecji, muszą informować swoich gości na temat stosowanych zabezpieczeń. Zaleca się, aby na stronach internetowych hoteli, znajdowały się specjalne sekcje dedykowane COVID-19. Goście mają także mieć w ogólnodostępnych miejscach i pokojach, dokładne i wielojęzyczne instrukcje o działaniach zapobiegawczych i dostępnych środkach.
* Dystans społeczny - Goście i obsługa hoteli w Grecji zobowiązani są do utrzymywania 2 metrowego dystansu społecznego.
* Wykorzystanie technologii - rekomendacja stosowania technologii, umożliwiającej płatności zbliżeniowe oraz zakwaterowanie i wymeldowanie z obiektu, zamawianie dodatkowych usług, przez urządzenia mobilne.
* Zakaz wejścia dla osób z zewnątrz - goście spoza hotelu nie mogą do niego wchodzić.
* Przedłużenie czasu zameldowania i wymeldowania pomiędzy pobytami - zaleca się, aby wymeldowanie nastąpiło do 10 rano, a zameldowanie od godziny 15:00, aby pokoje zostały dokładnie wyczyszczone i zdezynfekowane oraz miały zapewnioną naturalną wentylację.
* Sprzątanie - Sprzątanie pokojów ma się odbywać z wykorzystaniem środków dezynfekujących a obsługa ma obowiązek zwrócenia specjalnej uwagi na dokładne czyszczenie wszystkich powierzchni łazienki przed przybyciem nowych gości. Należy unikać częstego sprzątania pokojów w czasie pobytu gości w celu unikania kontaktu z obsługą. Zalecane jest powiadomienie gości (na drzwiach lub wewnątrz pokoju) o tym, kiedy i w jaki sposób sprzątnięto ich pokoje. Ogólnodostępne pomieszczenia mają być czyszczone równie starannie, ze szczególnym naciskiem na częstą dezynfekcję takich miejsc jak klamki, przyciski windy itp.
* Dyskrecja - Personel ma obowiązek zapewnić dyskrecję gościom przebywającym na wczasach w Grecji, jeśli wykryto u nich objawy choroby.
* Ogólnodostępne środki dezynfekujące - Obiekty noclegowe są zobowiązane do udostępniania gościom i korzystania przez ich personel ze środków dezynfekujących. Wymagane jest także zapewnienie wystarczającej ilości materiałów jednorazowych, koniecznych do zachowania higieny i czystości (ręczniki papierowe, materiały jednorazowego użytku).
* Restauracje hotelowe - Restauracje są zobowiązane do przestrzegania najwyższych norm sanitarnych. Towary muszą być odbierane przez delegowane osoby, które będą nosić rękawiczki i maski ochronne. Pracownicy kuchni powinni zachować odległość od siebie, zgodną z wymogami Ministerstwa Zdrowia. Na terenie hotelowych restauracji, obowiązują identyczne zasady, jak w restauracjach i barach na terenie całej Grecji. Managerowie są natomiast odpowiedzialni za właściwe rozmieszczanie stolików, z zachowaniem społecznego dystansu.
* Place zabaw - na placach zabaw należy unikać przeludnienia i stosować zasady dystansu społecznego.
* SPA i Wellness - obowiązują zasady dystansu społecznego. Goście mają dostęp tylko po wcześniejszym uzgodnieniu. Zaleca się stosowanie okien z pleksiglasu w recepcji strefy SPA.
* Sklepy hotelowe i pomieszczenia ogólnodostępne - te przestrzenie są dostępne dla gości pod warunkiem zapewnienia dostosowanej do wielkości liczby gości oraz przestrzegania dystansu społecznego. Zaleca się, aby unikać korzystania z wind.
* Sprawna i zadbana klimatyzacja - Hotele mają obowiązek zwrócenia szczególnej uwagi na dobry stan klimatyzacji, jej właściwego funkcjonowania i zwiększenia cyrkulacji powietrza. Zaleca się także stosowanie naturalnej wentylacji w pokojach i ogólnodostępnych pomieszczeniach.
* Animacje - program animacyjny może zostać ograniczony do zabaw wyłącznie na świeżym powietrzu z zachowaniem dystansu społecznego. Akcesoria używane podczas animacji są obowiązkowo dezynfekowane po każdych zajęciach.
Plaże i baseny
Wybierając Grecję na wakacje, możesz korzystać z plaż i basenów. W celu zapewniania bezpieczeństwa, wprowadzono następujące zasady użytkowania:
* Odkryte baseny hotelowe - dozwolone jest wyłącznie korzystanie z odkrytych basenów kąpielowych. Zabrania się otwierania basenów krytych
* Ograniczenia w liczbie kąpiących - wskazana gęstość zatłoczenia w basenach hotelowych jest mierzona w stosunku 5m powierzchni wody na osobę
* Dystans społeczny - Greckie plaże i baseny mają mieć zapewniony bezpieczny, 2-metrowy dystans pomiędzy leżakami i wypoczywającymi (nie dotyczy wypoczywających wspólnie rodzin i

Podatek turystyczny
Przy zakwaterowaniu od Klientów pobierany jest obowiązkowy podatek turystyczny. Jego wysokość zależy od lokalnej kategorii danego hotelu i wynosi od 0,25 EUR (obiekty 1-2 gwiazdkowe) do 4 EUR (obiekty 5 gwiazdkowe) od pokoju za dzień.

Informacje dotyczące COVID-19:
Zgodnie z nowymi zasadami wprowadzonymi przez rząd Grecji, Wszyscy turyści przybywający do tego kraju zobowiązani są na co najmniej 24 godzin przed podróżą (zalecamy 72 godzin), do wypełnienia formularza Passenger Locator Form (PLF).
Formularz dostępny jest na stronie www: travel.gov.gr
Należy w nim umieścić informacje o miejscu przylotu, adresie pobytu w Grecji, podstawowe dane osobowe i miejscu pobytu w ciągu ostatnich 14 dni przed przylotem. Po uzupełnieniu wszystkich wymaganych danych, podróżujący otrzyma kod QR, który należy wydrukować lub zapisać na urządzeniu mobilnym.

UWAGA: Plik otrzymasz w dniu planowanego przybycia do Grecji (o północy).
Tuż po wyjściu z samolotu, na podstawie tych danych pracownicy służb granicznych podejmą decyzję czy wjeżdżający może przekroczyć granicę, czy musi poddać się badaniu na COVID-19. Do chwili otrzymania wyniku badania, podróżujący ma obowiązek pozostania w izolacji w miejscu pobytu podanym w formularzu.

UWAGA: Osoby nieprzestrzegające przepisów, podlegają grzywnie w kwocie 500 Euro.

* Udogodnienia:

Bez paszportu Kurorty nadmorskie Dla rodzin z dziećmi Fitness / siłownia Basen odkryty Rowery Zjeżdżalnie wodne Blisko lotniska Animacje dla dorosłych Sport Dostęp do internetu Klimatyzacja Wellness / spa Darmowe WiFi

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu.

Lokalizacja

Opinie

3.9

Ocena klientów
na podstawie 28 dodanych opinii

Lokalizacja
4,3
Pokój
3,6
Posiłki
3,9
Basen
3,6
Czystość
3,8
Obsługa
4,2
Klienci polecają hotel dla:
  • par
  • aktywnych
  • ceniących spokój i ciszę
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • 4.7
    czerwiec 2019

    Było super!!

    Bardzo polecam hotel!<br />Jest czysto,bardzo blisko rozrywki i sklepów.<br />Jedzenie dobre i również dobry alkohol.<br />Bardzo miła obsługa
    Bardzo polecam hotel!
    Jest czysto,bardzo blisko rozrywki i sklepów.
    Jedzenie dobre i również dobry alkohol.
    Bardzo miła obsługa
  • 2.0
    październik 2018

    Nie polecam.. jakas pomyłka.

    Barman mysli ze jest Bogiem.. Do picia maja tylko piwo i wino biale i czerwone z dystrybutora ktorego nie dalo sie pic.. brak przekasek.. jedna blacha ciasta na dzien i kawa lura z automatu. Napoje to raczej sok najtanszy rozrabiany z woda. Basen zamykany o 20. Brak muzyki rozrywek. Jedzenie odgrzewane codziennie pod innymi postaciami. Mala stołówka.. czekanie na stolik i sztućce. Ochroa weszla nam do pokoju jak znajomi chcieli u nas posiedziec i ich wyprosili. Grozili ze jak bedziemy glosno to nas wyrzuca z hotelu. Rezydentka tez raczej mało zarada.. choc cała obsluga ma wyje....ne na gości.. nie polecam i przestrzegam każdego kto chciałby sie tam wybrać.
    Barman mysli ze jest Bogiem.. Do picia maja tylko piwo i wino biale i czerwone z dystrybutora ktorego nie dalo sie pic.. brak przekasek.. jedna blacha ciasta na dzien i kawa lura z automatu. Napoje to raczej sok najtanszy rozrabiany z woda. Basen zamykany o 20. Brak muzyki rozrywek. Jedzenie odgrzewane
    codziennie pod innymi postaciami. Mala stołówka.. czekanie na stolik i sztućce. Ochroa weszla nam do pokoju jak znajomi chcieli u nas posiedziec i ich wyprosili. Grozili ze jak bedziemy glosno to nas wyrzuca z hotelu. Rezydentka tez raczej mało zarada.. choc cała obsluga ma wyje....ne na gości.. nie polecam i przestrzegam każdego kto chciałby sie tam wybrać.
  • 4.5
    październik 2018

    Bardzo udany pobyt.

    Hotel nad samym morzem, blisko do pięknych, piaszczystych, szerokich plaż. Pokoje czyste, jedzenie wyśmienite, obsługa przyjazna i życzliwa - tacy są wszyscy mieszkańcy Krety, cisza, spokój i cudne widoki.
    Hotel nad samym morzem, blisko do pięknych, piaszczystych, szerokich plaż. Pokoje czyste, jedzenie wyśmienite, obsługa przyjazna i życzliwa - tacy są wszyscy mieszkańcy Krety, cisza, spokój i cudne widoki.
  • 1.7
    wrzesień 2018

    Ttagedia

    Najgorszy hotel w jakim byłem...<br />Obsługa dramat. Zdjęcia pokazane są jedynie części wyremontowanej, która zajmuje moooze 20% hotelu. Reszta to syf i malaria. Basen zamykany furtką ok 20 to kpina.. Nie można nawet przy nim posiedzieć.. Słona woda w basenie.. Alkohole? To byl jakiś żart.. Słone piwo, słone napoje, wino koszmar, zdatne jedynie brandyktore się skończyło po drugim dniu i do końca wyjazdu nie było dowiezione.. Za co te 4 gwiazdki? Może za syf w łazienkach i koszmarne pokoje
    Najgorszy hotel w jakim byłem...
    Obsługa dramat. Zdjęcia pokazane są jedynie części wyremontowanej, która zajmuje moooze 20% hotelu. Reszta to syf i malaria. Basen zamykany furtką ok 20 to kpina.. Nie można nawet przy nim posiedzieć.. Słona woda w basenie.. Alkohole? To byl jakiś żart.. Słone piwo,
    słone napoje, wino koszmar, zdatne jedynie brandyktore się skończyło po drugim dniu i do końca wyjazdu nie było dowiezione.. Za co te 4 gwiazdki? Może za syf w łazienkach i koszmarne pokoje
  • 4.5
    maj 2018

    Przyzwoity hotel 3***

    Spędziłam tu udaną majówkę. Hotel położony przy morzu, ładna plaża z aksamitnym piaskiem w zasięgu 5-10 minutowego spacerku. Pokój mały i skromny, ale czysty, codziennie sprzątany. Obsługa miła i pomocna. Wyżywienie smaczne, urozmaicone. Polecam
    Spędziłam tu udaną majówkę. Hotel położony przy morzu, ładna plaża z aksamitnym piaskiem w zasięgu 5-10 minutowego spacerku. Pokój mały i skromny, ale czysty, codziennie sprzątany. Obsługa miła i pomocna. Wyżywienie smaczne, urozmaicone. Polecam
  • 5.0
    maj 2018

    Świetny hotel, dobra baza wypadowa

    Wakacje spędziliśmy w maju 2018, przed sezonem, aczkolwiek pogoda dopisywała, średnia temp. ok. 30st. Celsjusza. Hotel był pełen turystów, ale nie było najmniejszych problemów w stołówce czy wokół basenów (sa dwa baseny i jeden brodzik dla dzieci). Jest to kompleks hotelowy a nie jeden budynek, nam się trafił pokój w budynku niedaleko głównego budynku, bardzo cichy, spokojny i wyremontowany bodajże rok czy dwa lata wcześniej. W pokoju lodówka i możliwość załatwienia również czajnika. Bez problemu dostaliśmy łóżeczko dla dziecka (9m-cy w trakcie wyjazdu). Pokój codziennie sprzątany, bardzo czysty, ręczniki wymieniane. Obsługa hotelu jest po prostu REWELACYJNA, przyjazna, otwarta, rozmowna i chętna do pomocy. Jedzenie głównie nastawione na brytyjskich turystów (fasola w sosie ketchupowym? na śniadanie), ale jest też pełno innego jedzenia - świetne warzywa, owoce i ryby ...naprawdę smacznie! Świetne miejsce na wycieczki po środkowej i wschodniej części wyspy, jakieś 30km od Heraklionu...szczególnie polecamy wycieczkę do portowego miasteczka Agios Nikolaos i uroczej Ierapetra. Gdybyśmy teraz nie chcieli zwiedzić części zachodniej Krety to na pewno byśmy wracali do tego właśnie hotelu!<br />
    Wakacje spędziliśmy w maju 2018, przed sezonem, aczkolwiek pogoda dopisywała, średnia temp. ok. 30st. Celsjusza. Hotel był pełen turystów, ale nie było najmniejszych problemów w stołówce czy wokół basenów (sa dwa baseny i jeden brodzik dla dzieci). Jest to kompleks hotelowy a nie jeden budynek, nam się
    trafił pokój w budynku niedaleko głównego budynku, bardzo cichy, spokojny i wyremontowany bodajże rok czy dwa lata wcześniej. W pokoju lodówka i możliwość załatwienia również czajnika. Bez problemu dostaliśmy łóżeczko dla dziecka (9m-cy w trakcie wyjazdu). Pokój codziennie sprzątany, bardzo czysty, ręczniki wymieniane. Obsługa hotelu jest po prostu REWELACYJNA, przyjazna, otwarta, rozmowna i chętna do pomocy. Jedzenie głównie nastawione na brytyjskich turystów (fasola w sosie ketchupowym? na śniadanie), ale jest też pełno innego jedzenia - świetne warzywa, owoce i ryby ...naprawdę smacznie! Świetne miejsce na wycieczki po środkowej i wschodniej części wyspy, jakieś 30km od Heraklionu...szczególnie polecamy wycieczkę do portowego miasteczka Agios Nikolaos i uroczej Ierapetra. Gdybyśmy teraz nie chcieli zwiedzić części zachodniej Krety to na pewno byśmy wracali do tego właśnie hotelu!
  • 4.0
    maj 2018

    Bardzo przyzwoity hotel dla niezbyt wymagających;)

    Czytając niektóre negatywne komentarze, stwierdzam, że wczasowicze oczekują cudów od 3* hotelu. Bądźmy realistami. Proponuję dobrze zastanowić się nad wyborem miejsca do spędzenia urlopu, bo jeśli zależy nam na luksusowych apartamentach, spa i owocach morza w menu - wtedy polecam hotele 5*. My jednak jesteśmy tzw. niewymagającymi turystami, którzy są nastawieni na zwiedzanie okolicy, zamiast marudzić, że podali wczorajszy makaron z kluskami zalany innym sosem ;))) Dodam, że byliśmy z 9-miesięcznym dzieckiem i pobyt wspominamy bardzo mile. Pokój choć był nieduży, za to wyremontowany. Nowe, czyste łazienki. Jedzenie też bardzo przyzwoite. Jedynie mogłabym się przyczepić do herbaty - była wyjątkowo niesmaczna ;) Obsługa też przeurocza, zwłaszcza panie kelnerki, które ciągle zagadywały do naszego malca :) Widok z restauracji - wprost na morze - zapiera dech w piersiach. Baseny czyste, dużym plusem jest też brodzik dla najmłodszych. Czego chcieć więcej? Jeśli chodzi o lokalizację, to Stalida jest świetną miejscowością, jeśli chcemy zwiedzać głównie środkową i wschodnią część wyspy. Niedaleko hotelu znajduje się też piaszczysta plaża, idealna do robienia zamków z piasku :D Osobiście byłam bardzo zadowolona z pobytu w tym miejscu. Śmiało mogę polecić ten hotel każdemu, kto jest nastawiony na niskobudżetowy urlop połączony ze zwiedzaniem wyspy. Natomiast osoby, które jadą do hotelu by napawać się urokiem hotelu samego w sobie, niech raczej szukają wypoczynku pod innym adresem;)
    Czytając niektóre negatywne komentarze, stwierdzam, że wczasowicze oczekują cudów od 3* hotelu. Bądźmy realistami. Proponuję dobrze zastanowić się nad wyborem miejsca do spędzenia urlopu, bo jeśli zależy nam na luksusowych apartamentach, spa i owocach morza w menu - wtedy polecam hotele 5*. My jednak
    jesteśmy tzw. niewymagającymi turystami, którzy są nastawieni na zwiedzanie okolicy, zamiast marudzić, że podali wczorajszy makaron z kluskami zalany innym sosem ;))) Dodam, że byliśmy z 9-miesięcznym dzieckiem i pobyt wspominamy bardzo mile. Pokój choć był nieduży, za to wyremontowany. Nowe, czyste łazienki. Jedzenie też bardzo przyzwoite. Jedynie mogłabym się przyczepić do herbaty - była wyjątkowo niesmaczna ;) Obsługa też przeurocza, zwłaszcza panie kelnerki, które ciągle zagadywały do naszego malca :) Widok z restauracji - wprost na morze - zapiera dech w piersiach. Baseny czyste, dużym plusem jest też brodzik dla najmłodszych. Czego chcieć więcej? Jeśli chodzi o lokalizację, to Stalida jest świetną miejscowością, jeśli chcemy zwiedzać głównie środkową i wschodnią część wyspy. Niedaleko hotelu znajduje się też piaszczysta plaża, idealna do robienia zamków z piasku :D Osobiście byłam bardzo zadowolona z pobytu w tym miejscu. Śmiało mogę polecić ten hotel każdemu, kto jest nastawiony na niskobudżetowy urlop połączony ze zwiedzaniem wyspy. Natomiast osoby, które jadą do hotelu by napawać się urokiem hotelu samego w sobie, niech raczej szukają wypoczynku pod innym adresem;)
Znasz ten hotel? Podziel się opinią!

Przewodnik

Wycieczki fakultatywne

Filmy i zdjęcia

Uwaga! Cena uległa zmianie.
Cena za osobę:
zł/os.
2 810 zł/os.
Kod oferty: 13082020BVPR10646
czw. 13.08.2020
5 dni
Warszawa
AI - All Inclusive
Prima Holiday
Zobacz inne warianty
Zakwaterowanie

Szczegóły lotu

Wylot:
czw. 13.08.2020 , godz. 15:20
Warszawa
LOT Polish Airlines
czw. 13.08.2020 , godz. 19:25
Heraklion
Powrót:
wt. 18.08.2020 , godz. 20:25
Heraklion
-
wt. 18.08.2020 , godz. 22:30
Warszawa
Zamówienie wstępne
Prosimy o wypełnienie formularza w celu dokonania rezerwacji miejsc na wybraną wycieczkę. Przesłanie formularza nie wiąże się z żadnymi kosztami i jest niezobowiązujące.
Ta oferta jest dostępna online. W kolejnych krokach otrzymasz możliwość jej opłacenia.
Cena całkowita (): 2 460
Zaliczka:  zł
  • (zaliczka + ubezpieczenie)
Kup na raty 0%: 5 x  zł
Rzeczywiste raty 0% - bez odsetek i pierwszej wpłaty. Wybór płatności ratalnej będzie dostępny w dalszych krokach.
Wystarczy 100 zł zaliczki aby zarezerwować tę ofertę. Pozostałą kwotę należy wpłacić do 30 dni przed datą wyjazdu.
Czytaj więcej

Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Dalej”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.
KLAUZULA INFORMACYJNA
ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych na etapie poszukiwania imprezy turystycznej jest Travelplanet.pl S.A. z siedzibą we Wrocławiu, kod pocztowy 50-418, ul. Traugutta 45. W związku z zawarciem i realizacją umowy...

Wybrana oferta:

Horizon Beach (Stalida)

Liczba osób:
2 dorosłych
Wyżywienie:
All Inclusive
Termin:
czw. 13.08.2020
Wylot z:
Warszawa
Cena
5 620
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY
czw. 13.08.2020
5 dni
Warszawa
AI - All Inclusive
Prima Holiday
Double Room (1DD) 5 620