Atuty oferty

Opis hotelu

Opinia Doradcy Travelplanet.pl
Justyna

Poczuj się komfortowo

Po wejściu do lobby to co najbardziej zaciekawia to nowoczesny design. Długa marmurowa recepcja, wygodne stylowe sofy a w rogu bar serwujący między innymi kawę z profesjonalnego ekspresu. Nie tylko loby zostało zaprojektowane w gustownym tonnie. Pokoje charakteryzuje elegancja w większości w stonowanych kolorach, w których znajdują się rzeczy niezbędne do komfortowego wypoczynku. Podczas pobytu będziemy mogli codziennie rozkoszować się kuchnią kreteńską, niekiedy przygotowywaną na naszych oczach. Nasze komfortowe wakacje nie obędą się bez chwil czerpania z promieni słonecznych oraz z pływania w jednym z trzech basenów lub podgrzewanym jacuzzi. Skorzystać możemy również z wewnętrznego basenu, który jest podgrzewany tylko w kwietniu. Wieczory natomiast warto spędzić w zabytkowym centrum miasta Rethymno, które znajduje się tak niedaleko od hotelu.

Polecam dla: dla par, dla miłośników życia nocnego, dla aktywnych

Lokalizacja
5.0
Pokój
5.0
Posiłki
5.0
Basen
5.0
Czystość
5.0
Obsługa
5.0

KATEGORIA:

4*

REGION:

Kreta

OPIS:

Świetnie położony nieopodal dużego miasta Rethymnon a także w odległości krótkiego spaceru od piaszczystej plaży. Hotel oferuje przestrzenne i komfortowe pokoje dla całych rodzin, na najmłodszych czekać będzie brodzik do wodnych szaleństw a na rodziców centrum SPA, salon piękności a na plaży centrum sportów wodnych. W pobliżu hotelu znajdziemy wiele sklepów i lokalnych tawern.

lokalizacja:

1 km od Rethymno, 82 km od lotniska w Heraklionie-HER. Hotel usytuowany na powierzchni: 5658 m2.

kategoria organizatora:

4*

kategoria lokalna:

4*

Data otwarcia:

1987 r. Odnowiony w 2019 r.
Na terenie hotelu: restauracje (2), bary (3), room service (płatny), pralnia (płatna), sala konferencyjna, basen kryty, basen odkryty.
Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.

internet:

- Wi-Fi w hotelu bezpłatne

plaża:

200 m od hotelu, publiczna, piaszczysto-żwirowa, dojście do plaży ulicą. Płatne: parasole, leżaki.

pokoje:

Zlokalizowane są w 2 budynkach (liczba pięter: 5, liczba wind: 4).
Typy pokoi:
- pokoje double dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon
- pokoje superior land/pool view dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon
- pokoje double pool view dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon
- suity dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon
- pokoje rodzinne dla max. 4 os.: 1 sypialnia, przepierzenie, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon
- pokoje ekonomiczne dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon

Wyżywienie:

- restauracja główna "Daphne", restauracja a la carte, bary (3), cukiernia

śniadanie i obiadokolacja:

- śniadanie (07:15-10:00), kolacja (18:30-21:00) serwowane w restauracji głównej

śniadanie, obiad i kolacja:

- śniadanie (07:15-10:00), obiad (12:30-14:30), kolacja (18:30-21:00) serwowane w restauracji głównej
All Inclusive
(10:00-23:00)
- śniadanie (07:15-10:00), późne śniadanie (10:00-11:00), obiad (12:30-14:30), kolacja (18:30-21:00) serwowane w restauracji głównej
- przekąski (14:30-16:00) serwowane w barze z przekąskami
- podwieczorek (14:30-17:00) serwowany w restauracji "Arbona"
- lody
- wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe
Restauracje a la carte
- płatna. Wymagana rezerwacja.
- "Semeli" międzynarodowa

z myślą o dzieciach:

- brodzik
- krzesełka dla dzieci w restauracji
- łóżeczko dla dziecka do 2 lat (bezpłatne, na zamówienie przed przyjazdem)

w cenie:

- tenis stołowy
- rzutki
- bilard
- aerobik
- lekkie animacje, w dzień
- jacuzzi

płatne:

- centrum SPA
- masaż, sauna
- salon piękności
DODATKOWE INFORMACJE
Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.
Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:
- Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel?- NIE
- Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? -NIE
- Czy w hotelu można kupić maseczki? - NIE
- Czy w hotelu znajduje się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK
- Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego ostanu zdrowia?- NIE
- Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp.? - TAK
- Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki,szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK
- Czy w hotelu jest bufet szwedzki?- TAK, NA ŚNIADANIE, OBIAD I KOLACJĘ
- Jak będą serwowane posiłki?- PRZEZ OBSŁUGĘ KELNERSKĄ
- Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK
- Czy jest dostępna usługa Room Service? - TAK W WYZNACZONYCH GODZINACH
- Czy będą czynne restauracje a la carte/tematyczne? - TAK
- Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - OPCJONALNIE
- Jakie jest maksymalne obłożenie plaży?- MAX 40 GOŚCI NA 176 M2
- Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - NIE
- Czy na leżakach są materace? - NIE
- Czy na plaży są dostępne ręczniki? - NIE
- Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK, PO KAŻDYM UŻYCIU
- Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK, OBSŁUGA KELNERSKA
- Czy centrum SPA jest czynne? - TAK
- Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK
- Czy hotel prowadzi program animacyjny?- TAK
- Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19?- TAK
- Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? -TAK
PODATEK TURYSTYCZNY
W Grecji od dnia 01.01.2018, zgodnie z decyzją rządu greckiego, będzie pobierany podatek turystyczny. Zapłata za podatek odbywa się podczas zakwaterowania. Wysokość podatku turystycznego zależy od kategorii lokalnej hotelu/kwatery. Opłaty kształtują się następująco: a) Hotel 5-gwiazdkowy - 4,00 EUR za pokój / doba, b) Hotel 4-gwiazdkowy - 3,00 EUR za pokój / doba, c) Hotel 3-gwiazdkowy - 1,50 EUR za pokój / doba, d) Hotel 1- i 2-gwiazdkowy - 0,50 EUR za pokój / doba, e) Apartament 4 Klucze - 1,00 EUR za pokój / doba, f) Apartament 3 Klucze - 0,50 EUR za pokój / doba, g) Apartament 1 i 2 Klucze - 0,25 EUR za pokój / doba.

Aktualizacja opisu:

25.08.2020 16:17

usługi dostępne w hotelu:

Niepełnosprawni
Wi-Fi
SPA
All Inclusive
Serwis plażowy
Pokoje 4 osobowe

Podatek turystyczny
Przy zakwaterowaniu od Klientów pobierany jest obowiązkowy podatek turystyczny. Jego wysokość zależy od lokalnej kategorii danego hotelu i wynosi od 0,25 EUR (obiekty 1-2 gwiazdkowe) do 4 EUR (obiekty 5 gwiazdkowe) od pokoju za dzień.

Informacje dotyczące COVID-19:
Zgodnie z nowymi zasadami wprowadzonymi przez rząd Grecji, Wszyscy turyści przybywający do tego kraju zobowiązani są na co najmniej 24 godzin przed podróżą (zalecamy 72 godzin), do wypełnienia formularza Passenger Locator Form (PLF).
Formularz dostępny jest na stronie www: travel.gov.gr
Należy w nim umieścić informacje o miejscu przylotu, adresie pobytu w Grecji, podstawowe dane osobowe i miejscu pobytu w ciągu ostatnich 14 dni przed przylotem. Po uzupełnieniu wszystkich wymaganych danych, podróżujący otrzyma kod QR, który należy wydrukować lub zapisać na urządzeniu mobilnym.

UWAGA: Plik otrzymasz w dniu planowanego przybycia do Grecji (o północy).
Tuż po wyjściu z samolotu, na podstawie tych danych pracownicy służb granicznych podejmą decyzję czy wjeżdżający może przekroczyć granicę, czy musi poddać się badaniu na COVID-19. Do chwili otrzymania wyniku badania, podróżujący ma obowiązek pozostania w izolacji w miejscu pobytu podanym w formularzu.

UWAGA: Osoby nieprzestrzegające przepisów, podlegają grzywnie w kwocie 500 Euro.

* Udogodnienia:

Bez paszportu Kurorty nadmorskie Dla rodzin z dziećmi Fitness / siłownia Basen odkryty Basen kryty Rowery Sport Sporty wodne Windsurfing Ułatwienia dla niepełnosprawnych Żeglarstwo Dostęp do internetu Klimatyzacja Życie nocne Blisko centrum Wellness / spa Darmowe WiFi

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu.

Lokalizacja

Opinie

5.0

Ocena klientów
na podstawie 2 dodanych opinii

Lokalizacja
5,0
Pokój
5,0
Posiłki
5,0
Basen
5,0
Czystość
5,0
Obsługa
5,0
Klienci polecają hotel dla:
  • par
  • aktywnych
  • miłośników życia nocnego
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • 5.0
    wrzesień 2019

    Bardzo fajny hotel, miła obsługa, czyściutko, milutko, super ;)

    Hotel super ;)
    Hotel super ;)
  • 5.0
    wrzesień 2015

    REWELKA... Polecamy... :)

    Wszystkie informacje zgodne z opisem hotelu, przemila sympatyczna obsluga, życzliwie nastawiona do wszystkich gości, jedzenie przepyszne - bardzo duzy wybór szwecki stół, codziennie jakies nowości.<br />Pokoje super wyposazone, codziennie sprzatane, bardzo blisko do plazy i morza.<br />Szczerze polecamy!!! Chetnie wybralibyśmy sie tam jeszcze raz :)
    Wszystkie informacje zgodne z opisem hotelu, przemila sympatyczna obsluga, życzliwie nastawiona do wszystkich gości, jedzenie przepyszne - bardzo duzy wybór szwecki stół, codziennie jakies nowości.
    Pokoje super wyposazone, codziennie sprzatane, bardzo blisko do plazy i morza.
    Szczerze polecamy!!!
    Chetnie wybralibyśmy sie tam jeszcze raz :)
Znasz ten hotel? Podziel się opinią!

Przewodnik

Wycieczki fakultatywne

Filmy i zdjęcia

Uwaga! Cena uległa zmianie.
Cena za osobę:
2 953 zł/os.
2 677 zł/os.
Kod oferty: 23092020WEZY20040
śr. 23.09.2020
7 dni
Warszawa
HB - Dwa posiłki
Coral Travel
Zobacz inne warianty
Zakwaterowanie
Zapytaj o ofertę

Szczegóły lotu

Wylot:
śr. 23.09.2020 , godz. 10:00
Warszawa
Enter Air
śr. 23.09.2020 , godz. 13:45
Heraklion
Powrót:
śr. 30.09.2020 , godz. 14:35
Heraklion
Enter Air
śr. 30.09.2020 , godz. 16:20
Warszawa
Zamówienie wstępne
Prosimy o wypełnienie formularza w celu dokonania rezerwacji miejsc na wybraną wycieczkę. Przesłanie formularza nie wiąże się z żadnymi kosztami i jest niezobowiązujące.
Ta oferta jest dostępna online. W kolejnych krokach otrzymasz możliwość jej opłacenia.
Cena całkowita (): 2 460
Zaliczka:  zł
  • (zaliczka + ubezpieczenie)
Kup na raty 0%: 5 x  zł
Rzeczywiste raty 0% - bez odsetek i pierwszej wpłaty. Wybór płatności ratalnej będzie dostępny w dalszych krokach.
Wystarczy 100 zł zaliczki aby zarezerwować tę ofertę. Pozostałą kwotę należy wpłacić do 30 dni przed datą wyjazdu.
Czytaj więcej

Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Dalej”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.
KLAUZULA INFORMACYJNA
ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych na etapie poszukiwania imprezy turystycznej jest Travelplanet.pl S.A. z siedzibą we Wrocławiu, kod pocztowy 50-418, ul. Traugutta 45. W związku z zawarciem i realizacją umowy...

Wybrana oferta:

Theartemis Palace

Liczba osób:
2 dorosłych
Wyżywienie:
HB - Dwa posiłki
Termin:
śr. 23.09.2020
Wylot z:
Warszawa
Cena
5 354
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY
śr. 23.09.2020
7 dni
Warszawa
HB - Dwa posiłki
Coral Travel
ECONOMY ROOM (48163) 5 354
Standard Double Room (64442) 5 657
Double Room Pool View (59892) 5 959
Double Room Superior (63868) 6 261
Superior Pool View (64444) 6 563
Superior Room With Jacuzzi (64443) 6 833