Atuty oferty

Lato 2020

Wystarczy 10% zaliczki, by zarezerwować tę ofertę

dowiedz się więcej

Rabaty do 40% dla każdego

dowiedz się więcej

Możesz później dokonać zmiany tej rezerwacji

dowiedz się więcej

Opis hotelu

Opinia Doradcy Travelplanet.pl
Paulina

Świetny standard nieopodal centrum Rethymno!

Hotel zlokalizowany jest w ścisłym centrum miasta Rethymno, co daje ogromne możliwości komunikacyjne, a także zapewnia świetne rozwiązanie dla amatorów odkrywania kreteńskiej kultury na własną rękę. Dla tych hotel ma świetne rozwiązanie jakim jest możliwość wypożyczenia roweru bezpośrednio w recepcji. Przyjemnie zorganizowana infrastruktura, pozwala na spokojny odpoczynek pomimo gwaru miasta. Czyste zadbane pokoje urządzone w jasnych barwach spełnią oczekiwania wymagających klientów – zwłaszcza świetnie wyposażone pokoje superior. Duży basen pozwoli na ochłodę w letnie upalne dni a położony nieopodal bar zapewni orzeźwiające napoje. Polecam głównie na osób młodych nastawionych na nocne życie w mieście a także dla osób nastawionych na zwiedzanie Krety indywidualnie ceniących jednocześnie dobry standard hotelu.

Polecam dla: dla rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia, dla par, dla miłośników życia nocnego, dla seniorów, dla singli, dla aktywnych, dla ceniących spokój i ciszę

Lokalizacja
5.0
Pokój
4.0
Basen
5.0
Czystość
5.0
Obsługa
5.0

Region:

Kreta zachodnia

Kraj:

Grecja

Warto podkreślić:

- Piaszczysta plaża
- W pobliżu starówki miasta Rethymnon
- Serwis na wysokim poziomie

Okiem Grecosa:

Hotel położony blisko centrum Rethymnonu, nieopodal długiej,piaszczystej plaży. Zapewnia znakomity serwis i wyśmienitą, urozmaiconą kuchnię. Wybierany przez Gości szukających aktywnego wypoczynku, dogodnej bazy do zwiedzania oraz wspaniałej zabawy.

Położenie:

• ok. 180 m od morza
• centrum Rethymnonu ok. 1 km
• przystanek autobusowy ok. 30 m
• lotnisko w Chanii ok. 65 km
• lotnisko w Heraklionie ok. 80 km

Plaża:

• ok. 180 m od hotelu
• długa, piaszczysta
• odznaczona Błękitną Flagą
• leżaki i parasole (płatne ok. 7 EUR/dzień)
• łagodne wejście do morza

Hotel:

• kompleks 3 trzypiętrowych budynków
• recepcja (24 h)
• 3 windy
• restauracje- główna, a la carte (płatna) przy basenie, bar, kawiarnia
• ręczniki plażowe (2 EUR + kaucja 10 EUR/szt.)
• Wi-Fi (bezpłatnie)
• kącik TV
• 175 pokoi
• kategoria lokalna 4* - oczekuje na 5*

Pokoje:

Standard
• 2-os. (ok. 18 m2)
• klimatyzacja centralna (bezpłatnie)
• Wi-Fi (bezpłatnie)
• TV-SAT
• telefon
• lodówka
• zestaw do kawy i herbaty
• sejf (ok. 20 EUR/tydz.)
• łazienka- wanna/prysznic, suszarka
• balkon
Superior
• 2-3 os. (ok. 22 m2)
• dostawka dla 3. osoby
• zestaw do kawy i herbaty
• wyposażony jak pokój standard

Wyżywienie:

• śniadania i obiadokolacje w formie bufetu
• do kolacji obowiązuje strój formalny

Pełen relaks:

Pełen relaks Bezpłatnie:

• 2 baseny ze słodką wodą
• leżaki i parasole przy basenie
• tenis stołowy
• siłownia
• lekki program animacyjny
• okazjonalne wieczory z grecką muzyką
Pełen relaks Odpłatnie:
• leżaki i parasole na plaży
• bilard
• masaże
• sporty wodne na plaży

Dla dzieci:

• łóżeczka dla niemowląt (na życzenie)
• krzesełka w restauracji

• opiekunka dla dzieci (odpłatnie)
• lekkie animacje
• Dzieci pobyt gratis - 1. dziecko do 7 lat

Cena obejmuje:

przelot samolotem Polska - Grecja - Polska, opłatę lotniskową, opłatę za wylot z lotniska lokalnego, noclegi, wyżywienie, opiekę rezydenta, transfer lotnisko - hotel - lotnisko, ubezpieczenie podstawowe T.U. EUROPA (9 500 EUR), NNW (1 000 EUR) i bagażu (100 EUR).

Cena nie obejmuje:

*Wariant Podstawowy ubezpieczenia TU Europa nie zapewnia ochrony w
przypadku choroby przewlekłej, szkód pod wpływem alkoholu oraz
uprawiania sportów.*
Od dnia 1.01.2018 r. zgodnie z prawem greckim wszedł w życie podatek od noclegów, naliczany za pokój za każdą dobę pobytu. Jego wysokość jest uzależniona od kategorii obiektu,  1* i 2* - ok. 0,50 EUR za pokój/noc, 3* - ok. 1,50 EUR za pokój/noc, 4* - ok. 3 EUR za pokój/noc, 5* - ok. 4 EUR za pokój/noc

Informacje dodatkowe:

Uwaga!  W przypadku powrotów w nocy (czwartek nad ranem lub poniedziałek nad ranem) wykwaterowanie z hotelu odbywa się w godzinach wyznaczonych przez hotel w dniu zakończenia doby hotelowej, informacja o terminie pobytu w hotelu znajduje się na umowie, w części USŁUGI W CENIE , PKT.1 TERMIN .

Podatek turystyczny
Przy zakwaterowaniu od Klientów pobierany jest obowiązkowy podatek turystyczny. Jego wysokość zależy od lokalnej kategorii danego hotelu i wynosi od 0,25 EUR (obiekty 1-2 gwiazdkowe) do 4 EUR (obiekty 5 gwiazdkowe) od pokoju za dzień.

* Udogodnienia:

Bez paszportu Kurorty nadmorskie Dla rodzin z dziećmi Hotel klubowy Basen odkryty Rowery Animacje dla dorosłych Sport Tenis Sporty wodne Nurkowanie Jazda konna Windsurfing Ułatwienia dla niepełnosprawnych Żeglarstwo Dostęp do internetu Klimatyzacja Życie nocne Blisko centrum Darmowe WiFi

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu.

Lokalizacja

Opinie

4.4

Ocena klientów
na podstawie 20 dodanych opinii

Lokalizacja
4,4
Pokój
4,4
Posiłki
4,8
Basen
4,4
Czystość
4,8
Obsługa
4,8
Klienci polecają hotel dla:
  • par
  • seniorów
  • aktywnych
  • singli
  • ceniących spokój i ciszę
  • 4.3
    październik 2019

    bardzo dobra lokalizacja

    Na plus oceniamy: położenie hotelu blisko starówki Rethymno. Odległość do morza. Posiłki bardzo urozmaicone i każdy znajdzie coś dla siebe. Codziennie zmieniane ręczniki i pościel. Na minus oceniam pokój. Niestety Polakom przydzielane są najgorsze pokoje tj. na najniższej kondygnacji. Pokoje są ciemne i nawet w ciągu dnia trzeba korzystać z oświetlenia sztucznego. Niestety z tarasu nie można korzystać, ponieważ natychmiast "atakują" owady. Razem z mężem wróciliśmy mocno pogryzieni.
    Na plus oceniamy: położenie hotelu blisko starówki Rethymno. Odległość do morza. Posiłki bardzo urozmaicone i każdy znajdzie coś dla siebe. Codziennie zmieniane ręczniki i pościel. Na minus oceniam pokój. Niestety Polakom przydzielane są najgorsze pokoje tj. na najniższej kondygnacji. Pokoje są ciemne
    i nawet w ciągu dnia trzeba korzystać z oświetlenia sztucznego. Niestety z tarasu nie można korzystać, ponieważ natychmiast "atakują" owady. Razem z mężem wróciliśmy mocno pogryzieni.
  • 4.7
    sierpień 2019

    Bardzo nam się podobało

    Hotel wart swoich gwiazdek, miła obsługa, czyste pokoje,codziennie zmieniane ręczniki, zróżnicowane, wyborne jedzenie na pewno każdemu coś dopasuje, jedyny chyba minus to dość wysoki koszt napojów za które należy zapłacić przy kolacji Ale za to przemiła obsługa kelnerów.
    Hotel wart swoich gwiazdek, miła obsługa, czyste pokoje,codziennie zmieniane ręczniki, zróżnicowane, wyborne jedzenie na pewno każdemu coś dopasuje, jedyny chyba minus to dość wysoki koszt napojów za które należy zapłacić przy kolacji Ale za to przemiła obsługa kelnerów.
  • 4.8
    czerwiec 2019

    Rewelacyjne położenie

    Bardzo dobry hotel za rozsądną cenę. Posiada wszystko co potrzebne, aby maksymalnie się zrelaksować, porządnie wypocząć, dogłębnie zwiedzić zachodnią Kretę. Największym atutem tego hotelu jest jego położenie, wszędzie blisko: na plażę, do sklepu, do starego miasta, do greckich tawern.
    Bardzo dobry hotel za rozsądną cenę. Posiada wszystko co potrzebne, aby maksymalnie się zrelaksować, porządnie wypocząć, dogłębnie zwiedzić zachodnią Kretę. Największym atutem tego hotelu jest jego położenie, wszędzie blisko: na plażę, do sklepu, do starego miasta, do greckich tawern.
  • 4.2
    czerwiec 2019

    Ogólnie hotel wart polecenia, ale...

    Hotel czterogwiazdkowy, ale moim zdaniem zasługuje na trzy. W hotelu Minos gościliśmy przez 11 dni.<br />1. Hotel rzeczywiście znajduje się bardzo blisko plaży, to na pewno na plus (piaszczysta, gdzieniegdzie trochę kamieni).<br />2. Obsługa zdecydowanie pozytywnie (bardzo się starali), chociaż tak jak zawsze i wszędzie znajdą się osoby (wśród kelnerów w restauracji hotelowej) nieprzyjemne. Panie w recepcji były bardzo pomocne - nie sprzedawały ściemy, że w razie problemu przyjdź to ci pomożemy, tylko naprawdę pomagały. Kiedy zamówiliśmy lekarza do hotelu i dwa razy przekładał wizytę, Panie z recepcji dowiedziawszy się o tym niezwłocznie interweniowały i pomogły załatwić sprawę. O wiele szczegółów można było dopytać (chodziliśmy w mało uczęszczane miejsca) i usłyszeć wiele praktycznych wskazówek. Kucharz w restauracji zawsze bardzo się starał (przyrządzał dobre jedzenie i zawsze parę słów na temat jedzenia powiedział). Generalnie bardzo sympatyczny człowiek. Barman (głównodowodzący barem) jak miał czas zawsze porozmawiał, czuło się, że rozmowa się klei. Kilka razy częstował nas Raki domowej roboty. Przesympatyczny człowiek. <br />3. Pokoje. My trafiliśmy na całkiem niezły pokój z widokiem na morze, basen i hotelowy bar. W pokoju szafa, lodówka, dwa łączone pojedyncze łóżka, balkon (nam to wystarczyło w 100%). Pokój po liftingu (malowane ściany). Łazienka po remoncie, ale to chyba najsłabszy punkt - bardzo ciasno, nie można się ruszyć żeby w coś łokciem nie uderzyć, a jestem osobą szczupłą średniego wzrostu. Konstrukcja wanny zmiksowanej z prysznicem zupełnie nie przemyślana. Na podłodze zawsze było pełno wody, a ta nigdy nie ściekała, bo kratka odpływowa była źle usytuowana (za wysoko obsadzona i za daleko od wanny). Z komentarzy na tym portalu i z tego co sam widziałem wnioskuję, że wszystko zależy od tego, na co kto trafi. Fakt, że można trafić na pokój znajdujący się na parterze, w bardzo zacienionym miejscu, z widokiem na palmę i ścianę sąsiedniego budynku. Po drugiej stronie hotelu rzeczywiście znajduję się ruchliwa ulica i ktoś kto lubi spokój, może nie być zadowolony.<br />Absolutnie nie zgadzam się z opiniami na tym portalu, że pokoje są dobrze wyciszone. Ściany są cienkie i bardzo dobrze słychać sąsiadów obok. Jeżeli np. sąsiedzi głośno się śmieją, to o spokoju nie ma mowy :)<br />4. Klimatyzacja w pokoju. Daję to jako oddzielny punkt, bo wymaga to odrębnej uwagi. Klimatyzacja w tym hotelu jest centralna i nie za bardzo można nią sterować, tzn. można ją włączyć i wyłączyć, czy też zwiększyć moc na panelu sterowania dostępnym w pokoju. Wykazuje ona natomiast dużą bezwładność, i ciężko jest uzyskać pożądaną temperaturę. Generalnie , klimatyzacja działa i jest w cenie – to na pewno na plus. Lepiej żeby była taka klimatyzacja, niż żadna.<br />5. Ekipa sprzątająca pokoje. W całych hotelu bardzo czysto. Pokoje sprzątane codziennie i dość sumiennie. Ręczniki wymieniane systematycznie. Nawet takie drobnostki jak kawa, herbata, czy szampon w łazience były na bieżąco uzupełniane. <br />6. Jedzenie. Przez kilka pierwszych dni było ok. Później zaczęła uderzać w nas monotonia. No cóż, z mojego doświadczenia wynika, że to problem wielu hoteli w całej Europie. Ogólnie jedzenie dobre, niemniej powinni przemyśleć serwowanie sałatek (zwłaszcza tych z sosami) z jakiejś chłodziarki, a nie po prostu „z blatu”. Jeśli kolację serwowano od godziny 18.30 a my przyszliśmy koło 20.00, to niektóre sałatki były już nieco nieświeże i nie nadawały się do jedzenia. Desery dobre, ale po kilku dniach zobaczyliśmy, że co kilka dni powtarza się to samo.<br />7. Baseny. Hotel ma dwa baseny. Baseny bardzo płytkie i małe jak na standardy czterogwiazdkowego hotelu. Żartowaliśmy, że to raczej brodziki, aniżeli baseny :)<br />8. Animacje. Jeżeli o nas chodzi, to nie przyjeżdżamy do hotelu dla animacji, tylko dla wygody (wszystko gotowe o nic się nie martwię). Z tego co widziałem przebywając w barze hotelowym (animacje nas nie interesują), to animacje w tym hotelu wyglądają tak: magik, taniec brzucha, dyskoteka, taniec (para tańczy a ludzie patrzą), konkursy w stylu „jaka to melodia”. Jeżeli ktoś lubi takie klimaty, to z może będzie zadowolony :).<br />Podsumowanie. Ogólnie hotel wart polecenia. Są pewne niedociągnięcia, czy minusy, ale gdzie ich nie ma. Jak na standard oferowany przez hotel, trochę drogo.<br />
    Hotel czterogwiazdkowy, ale moim zdaniem zasługuje na trzy. W hotelu Minos gościliśmy przez 11 dni.
    1. Hotel rzeczywiście znajduje się bardzo blisko plaży, to na pewno na plus (piaszczysta, gdzieniegdzie trochę kamieni).
    2. Obsługa zdecydowanie pozytywnie (bardzo się starali), chociaż tak jak
    zawsze i wszędzie znajdą się osoby (wśród kelnerów w restauracji hotelowej) nieprzyjemne. Panie w recepcji były bardzo pomocne - nie sprzedawały ściemy, że w razie problemu przyjdź to ci pomożemy, tylko naprawdę pomagały. Kiedy zamówiliśmy lekarza do hotelu i dwa razy przekładał wizytę, Panie z recepcji dowiedziawszy się o tym niezwłocznie interweniowały i pomogły załatwić sprawę. O wiele szczegółów można było dopytać (chodziliśmy w mało uczęszczane miejsca) i usłyszeć wiele praktycznych wskazówek. Kucharz w restauracji zawsze bardzo się starał (przyrządzał dobre jedzenie i zawsze parę słów na temat jedzenia powiedział). Generalnie bardzo sympatyczny człowiek. Barman (głównodowodzący barem) jak miał czas zawsze porozmawiał, czuło się, że rozmowa się klei. Kilka razy częstował nas Raki domowej roboty. Przesympatyczny człowiek.
    3. Pokoje. My trafiliśmy na całkiem niezły pokój z widokiem na morze, basen i hotelowy bar. W pokoju szafa, lodówka, dwa łączone pojedyncze łóżka, balkon (nam to wystarczyło w 100%). Pokój po liftingu (malowane ściany). Łazienka po remoncie, ale to chyba najsłabszy punkt - bardzo ciasno, nie można się ruszyć żeby w coś łokciem nie uderzyć, a jestem osobą szczupłą średniego wzrostu. Konstrukcja wanny zmiksowanej z prysznicem zupełnie nie przemyślana. Na podłodze zawsze było pełno wody, a ta nigdy nie ściekała, bo kratka odpływowa była źle usytuowana (za wysoko obsadzona i za daleko od wanny). Z komentarzy na tym portalu i z tego co sam widziałem wnioskuję, że wszystko zależy od tego, na co kto trafi. Fakt, że można trafić na pokój znajdujący się na parterze, w bardzo zacienionym miejscu, z widokiem na palmę i ścianę sąsiedniego budynku. Po drugiej stronie hotelu rzeczywiście znajduję się ruchliwa ulica i ktoś kto lubi spokój, może nie być zadowolony.
    Absolutnie nie zgadzam się z opiniami na tym portalu, że pokoje są dobrze wyciszone. Ściany są cienkie i bardzo dobrze słychać sąsiadów obok. Jeżeli np. sąsiedzi głośno się śmieją, to o spokoju nie ma mowy :)
    4. Klimatyzacja w pokoju. Daję to jako oddzielny punkt, bo wymaga to odrębnej uwagi. Klimatyzacja w tym hotelu jest centralna i nie za bardzo można nią sterować, tzn. można ją włączyć i wyłączyć, czy też zwiększyć moc na panelu sterowania dostępnym w pokoju. Wykazuje ona natomiast dużą bezwładność, i ciężko jest uzyskać pożądaną temperaturę. Generalnie , klimatyzacja działa i jest w cenie – to na pewno na plus. Lepiej żeby była taka klimatyzacja, niż żadna.
    5. Ekipa sprzątająca pokoje. W całych hotelu bardzo czysto. Pokoje sprzątane codziennie i dość sumiennie. Ręczniki wymieniane systematycznie. Nawet takie drobnostki jak kawa, herbata, czy szampon w łazience były na bieżąco uzupełniane.
    6. Jedzenie. Przez kilka pierwszych dni było ok. Później zaczęła uderzać w nas monotonia. No cóż, z mojego doświadczenia wynika, że to problem wielu hoteli w całej Europie. Ogólnie jedzenie dobre, niemniej powinni przemyśleć serwowanie sałatek (zwłaszcza tych z sosami) z jakiejś chłodziarki, a nie po prostu „z blatu”. Jeśli kolację serwowano od godziny 18.30 a my przyszliśmy koło 20.00, to niektóre sałatki były już nieco nieświeże i nie nadawały się do jedzenia. Desery dobre, ale po kilku dniach zobaczyliśmy, że co kilka dni powtarza się to samo.
    7. Baseny. Hotel ma dwa baseny. Baseny bardzo płytkie i małe jak na standardy czterogwiazdkowego hotelu. Żartowaliśmy, że to raczej brodziki, aniżeli baseny :)
    8. Animacje. Jeżeli o nas chodzi, to nie przyjeżdżamy do hotelu dla animacji, tylko dla wygody (wszystko gotowe o nic się nie martwię). Z tego co widziałem przebywając w barze hotelowym (animacje nas nie interesują), to animacje w tym hotelu wyglądają tak: magik, taniec brzucha, dyskoteka, taniec (para tańczy a ludzie patrzą), konkursy w stylu „jaka to melodia”. Jeżeli ktoś lubi takie klimaty, to z może będzie zadowolony :).
    Podsumowanie. Ogólnie hotel wart polecenia. Są pewne niedociągnięcia, czy minusy, ale gdzie ich nie ma. Jak na standard oferowany przez hotel, trochę drogo.
  • 4.5
    październik 2017

    BYŁO SUPER NA PEWNO TAM WRÓCIMY.

    BARDZO DOBRA LOKALIZACJA, JEDZENIE ZRÓŻNICOWANE I BARDZO SMACZNE, POKÓJ OK , CZYSTOŚĆ -PANIE BARDZO SIĘ STARAJĄ., BASENY EKSTRA, KORYTARZE W STARYM STYLU BARDZIEJ HOTELOWO NIŻ WCZASOWO ALE OK, OBSŁUGA MIŁA I UCZYNNA SZCZEGÓLNIE PODCZAS POSIŁKÓW. STANDARD OBSŁUGI (DBAŁOŚĆ O KLIENTA) NA WYSOKIM POZIOMIE, WIECZORNE ATRAKCJE ARTYSTYCZNE CIEKAWE I NA WYSOKIM POZIOMIE. PANIE W RECEPCJI POMOCNE ACZKOLWIEK NIEZBYT ZORGANIZOWANE, WYRAŹNIE PREFERUJĄ TURYSTÓW Z EUROPY ZACHODNIEJ. ROWERY WYPOŻYCZANE ZA DARMO ALE STAN TECHNICZNY WYMAGA POPRAWY. BRAK CZYTELNEGO I LOGICZNEGO SYSTEMU WYPOŻYCZANIA ROWERÓW. MANAGEROWIE HOTELU - PROFESJONALIŚCI BARDZO ZAANGAŻOWANI, TROSKLIWI I MILI SZCZEGÓLNIE PAN VASYLIS. POLECAM POBYT- ZDECYDOWANIE.
    BARDZO DOBRA LOKALIZACJA, JEDZENIE ZRÓŻNICOWANE I BARDZO SMACZNE, POKÓJ OK , CZYSTOŚĆ -PANIE BARDZO SIĘ STARAJĄ., BASENY EKSTRA, KORYTARZE W STARYM STYLU BARDZIEJ HOTELOWO NIŻ WCZASOWO ALE OK, OBSŁUGA MIŁA I UCZYNNA SZCZEGÓLNIE PODCZAS POSIŁKÓW. STANDARD OBSŁUGI (DBAŁOŚĆ O KLIENTA) NA WYSOKIM POZIOMIE,
    WIECZORNE ATRAKCJE ARTYSTYCZNE CIEKAWE I NA WYSOKIM POZIOMIE. PANIE W RECEPCJI POMOCNE ACZKOLWIEK NIEZBYT ZORGANIZOWANE, WYRAŹNIE PREFERUJĄ TURYSTÓW Z EUROPY ZACHODNIEJ. ROWERY WYPOŻYCZANE ZA DARMO ALE STAN TECHNICZNY WYMAGA POPRAWY. BRAK CZYTELNEGO I LOGICZNEGO SYSTEMU WYPOŻYCZANIA ROWERÓW. MANAGEROWIE HOTELU - PROFESJONALIŚCI BARDZO ZAANGAŻOWANI, TROSKLIWI I MILI SZCZEGÓLNIE PAN VASYLIS. POLECAM POBYT- ZDECYDOWANIE.
  • 4.7
    październik 2017

    Bardzo się nam podobało

    Hotel czysty i schludny, blisko morza. Pokój w dobrym standarcie, codziennie sprzątany. Obsługa dyskretna, pomocna i bardzo miła. Wyżywienie urozmaicone i smaczne. Miejsce jak najbardziej godne polecenia!
    Hotel czysty i schludny, blisko morza. Pokój w dobrym standarcie, codziennie sprzątany. Obsługa dyskretna, pomocna i bardzo miła. Wyżywienie urozmaicone i smaczne. Miejsce jak najbardziej godne polecenia!
  • 4.7
    październik 2017

    Polecamy!

    Październik to idealny miesiąc na ciepłą i słoneczną Kretę. <br />Hotel duży, ale przestronny, śniadania i kolacje bardzo bogate i różnorodne - codziennie inne dania na kolację.<br />Do centrum miasta ok 30 minut piechotą, do plaży ok 200 m<br /><br />A cena bardzo atrakcyjna za 7 dni - 1 310 zł<br />Co to więcej chcieć?:)
    Październik to idealny miesiąc na ciepłą i słoneczną Kretę.
    Hotel duży, ale przestronny, śniadania i kolacje bardzo bogate i różnorodne - codziennie inne dania na kolację.
    Do centrum miasta ok 30 minut piechotą, do plaży ok 200 m

    A cena bardzo atrakcyjna za 7 dni - 1 310 zł
    Co
    to więcej chcieć?:)
Znasz ten hotel? Podziel się opinią!

Przewodnik

Wycieczki fakultatywne

Filmy i zdjęcia

Uwaga! Cena uległa zmianie.
Cena za osobę:
2 530 zł/os.
2 315 zł/os.
Kod oferty: 31052020GRCS2330
niedz. 31.05.2020
7 dni
Poznań
HB - Dwa posiłki
Grecos Holiday
Zobacz inne warianty
Zakwaterowanie
Zapytaj o ofertę

Szczegóły lotu

Wylot:
niedz. 31.05.2020 , godz. 15:45
Poznań
Smartwings ex.Travel Ser
niedz. 31.05.2020 , godz. 19:50
Chania
Powrót:
niedz. 07.06.2020 , godz. 12:50
Chania
Smartwings ex.Travel Ser
niedz. 07.06.2020 , godz. 14:45
Poznań
Zamówienie wstępne
Prosimy o wypełnienie formularza w celu dokonania rezerwacji miejsc na wybraną wycieczkę. Przesłanie formularza nie wiąże się z żadnymi kosztami i jest niezobowiązujące.
Ta oferta jest dostępna online. W kolejnych krokach otrzymasz możliwość jej opłacenia.
Cena całkowita (): 2 460
Zaliczka:  zł
  • (zaliczka + ubezpieczenie)
Kup na raty 0%: 5 x  zł
Rzeczywiste raty 0% - bez odsetek i pierwszej wpłaty. Wybór płatności ratalnej będzie dostępny w dalszych krokach.
Wystarczy 100 zł zaliczki aby zarezerwować tę ofertę. Pozostałą kwotę należy wpłacić do 30 dni przed datą wyjazdu.
Czytaj więcej

Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Dalej”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.
KLAUZULA INFORMACYJNA
ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych na etapie poszukiwania imprezy turystycznej jest Travelplanet.pl S.A. z siedzibą we Wrocławiu, kod pocztowy 53-238, ul. Ostrowskiego 9. W związku z zawarciem i realizacją umowy...

Wybrana oferta:

Minos

Liczba osób:
2 dorosłych
Wyżywienie:
HB - Dwa posiłki
Termin:
niedz. 31.05.2020
Wylot z:
Poznań
Cena
4 630
niedz. 31.05.2020
7 dni
Poznań
HB - Dwa posiłki
Grecos Holiday
Pokój standard (DBL) 4 630
Pokój superior (SP2) 4 860