Atuty oferty
brak kwarantanny

Wylot na wakacje i powrót do kraju bez obowiązkowej kwarantanny.

otwarte granice

Podróże są możliwe po spełnieniu kilku warunków.

dowiedz się więcej
Obowiązkowy test w Polsce

Obowiązkowy test w Polsce

dowiedz się więcej

Opis hotelu

Opinia Doradcy Travelplanet.pl
Tomasz

Wspaniała zieleń i różnorodny wybór pokoi.

Hotel posiadający kilkanaście typów pokoi, dzięki czemu możesz zarezerwować wakacje i cieszyć się prywatnym basenem, ogródkiem czy nawet jacuzzi. Niezwykle przyjemnie jest wypoczywać na terenie tego obiektu, wśród bujnej zieleni i przeważającej ciszy. Pośród licznych atrakcji znajdują się w nim zjeżdżalnie wodne, miejsce idealne na zabawy dzieci. Przesyłając znajomym zdjęcia z plaży, możesz otrzymać pytania, czy to na pewno Grecja? Składająca się jasnego żwirku, ma łagodne zdjęcie do wody i przejrzystą wodę, co upodabnia ją na pierwszy rzut oka do egzotycznych zakątków świata. Warto spędzić czas na plaży do zachodu słońca, gdyż te malowniczo chowa się na tle pobliskiej wyspy Dia.

Polecam dla: dla rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia, dla par, dla ceniących spokój i ciszę

Lokalizacja
2.0
Pokój
5.0
Posiłki
4.0
Basen
5.0
Czystość
5.0
Obsługa
3.0

KATEGORIA:

5*

REGION:

Kreta

OPIS:

Położony nad brzegiem Morza Egejskiego hotel Radisson Blu Beach Resort w Milatos to idealne miejsce na letnie wakacje. Otoczony turkusowymi wodami i idyllicznymi plażami, hotel oferuje liczne opcje zakwaterowania i najwyższej jakości usługi w stylowym nadmorskim otoczeniu. Wszystkie pokoje zostały zaprojektowane w 2 stylowych trendach, w ciepłych, minojskich kształtach i kolorach lub w jasnych kolorach i wzorach inspirowanych wyspami Morza Egejskiego. Prywatna piaszczysta plaża hotelu, eleganckie Spa i 5 basenów sprawiają, że można się zrelaksować, podczas gdy dzieci będą się świetnie bawić w parku wodnym lub klubie dla dzieci. Wyjątkowe restauracje zaprowadzą w bogaty świat smaków i zmysłów każdego smakosza. Jedno z najlepszych miejsc na Krecie w sam raz dla rodzin i par.

lokalizacja:

Milatos, 13 km od miejscowości Malia, 45 km od lotniska w Heraklionie-HER. Hotel usytuowany na powierzchni: 220000 m2.

kategoria organizatora:

5*

kategoria lokalna:

5*

Data otwarcia:

2002 r. Odnowiony w 2019 r.
Na terenie hotelu: restauracje (5), bary (7), room service (płatny), sejf w recepcji (bezpłatny), pralnia (płatna), sala konferencyjna, 5 basenów odkrytych, 3 zjeżdżalnie wodne (działają w godzinach 10:00-18:00).

internet:

- Wi-Fi w hotelu bezpłatne

plaża:

Przy hotelu, prywatna, piaszczysta. Bezpłatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe.

pokoje:

Zlokalizowane są w 19 budynkach:
- 1 budynek główny (liczba pięter: 3, liczba wind: 1)
- 18 bungalowów (liczba pięter: 2)
Typy pokoi:
- pokoje standardowe dla max. 2 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (HB - płatny, AI - bezpłatny, uzupełniany tylko w dniu przyjazdu), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon lub taras
- pokoje superior dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (HB - płatny, AI - bezpłatny, uzupełniany tylko w dniu przyjazdu), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon lub taras
- suity rodzinne superior dla max. 5 os.: salon, 2 sypialnie, drzwi łączące między pokojami, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (HB - płatny, Al - bezpłatny, uzupełniany tylko w dniu przyjazdu), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon lub taras
- suity deluxe island dla max. 4 os.: salon, 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (HB - płatny, Al - bezpłatny, uzupełniany tylko w dniu przyjazdu), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon lub taras
- wille deluxe island hideaway pool dla max. 4 os.: salon, 1 sypialnia, basen, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (HB - płatny, AI - bezpłatny, uzupełniany tylko w dniu przyjazdu), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), taras
- junior suity deluxe pure white dla max. 2 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (HB- płatny, AI - bezpłatny, uzupełniany tylko w dniu przyjazdu), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon
- junior suity deluxe chill white dla max. 2 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (HB - płatny, AI - bezpłatny, uzupełniany tylko w dniu przyjazdu), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon lub taras
- wille deluxe island dla max. 6 os.: salon, jadalnia, 2 sypialnie, drzwi łączące między pokojami, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), aneks kuchenny, zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (HB - płatny, AI - bezpłatny, uzupełniany tylko w dniu przyjazdu), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), taras
- suity deluxe island outdoor jacuzzi dla max. 4 os.: salon, 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (HB - płatny, AI - bezpłatny, uzupełniany tylko w dniu przyjazdu), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, jacuzzi, WC), balkon lub taras
- junior suity deluxe chill white outdoor jacuzzi dla max. 2 os.: salon, 1 sypialnia, bezpośredni dostęp do plaży, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (HB - płatny, AI - bezpłatny, uzupełniany tylko w dniu przyjazdu), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, jacuzzi, WC), taras
- junior suity deluxe chill white private pool dla max. 2 os.: salon, jadalnia, 1 sypialnia, basen, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (HB - płatny, AI - bezpłatny, uzupełniany tylko w dniu przyjazdu), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), taras
- wille deluxe island dla max. 8 os.: salon, jadalnia, 3 sypialnie, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), aneks kuchenny, zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (HB - płatny, AI - bezpłatny, uzupełniany tylko w dniu przyjazdu), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), taras
- wille open plan lotf pool dla max. 5 os.: salon, 2 sypialnie, przepierzenie, basen, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (HB - płatny, AI - bezpłatny, uzupełniany tylko w dniu przyjazdu), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), taras
- wille deluxe island hideaway pool dla max. 6 os.: salon, 2 sypialnie, drzwi łączące między pokojami, basen, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (HB - płatny, AI - bezpłatny, uzupełniany tylko w dniu przyjazdu), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), taras
- wille deluxe island hideaway pool dla max. 8 os.: salon, 3 sypialnie, drzwi łączące między pokojami, basen, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (HB - płatny, AI - bezpłatny, uzupełniany tylko w dniu przyjazdu), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), taras
- wille deluxe island hideaway pool dla max. 8 os.: salon, jadalnia, 4 sypialnie, przepierzenie, basen, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (HB - płatny, AI - bezpłatny, uzupełniany tylko w dniu przyjazdu), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), taras
- wille dream pool dla max. 10 os.: salon, jadalnia, 4 sypialnie, przepierzenie, basen, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), aneks kuchenny, zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (HB - płatny, AI - bezpłatny, uzupełniany tylko w dniu przyjazdu), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, jacuzzi, WC), taras
- wille deep blu pool dla max. 4 os.: salon, jadalnia, 2 sypialnie, basen, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (HB - płatny, AI - bezpłatny, uzupełniany tylko w dniu przyjazdu), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), taras

Wyżywienie:

- restauracja główna "Mosaic", restauracje a la carte (4), bary (7)

śniadanie i obiadokolacja:

- śniadanie (07:30-10:30), późne śniadanie (10:30-11:00), kolacja (18:30-21:30) serwowane w restauracji głównej
All Inclusive
(10:00-00:00)
- śniadanie (07:30-10:30), późne śniadanie (10:30-11:00), obiad (12:30-14:30), kolacja (18:30-21:30) serwowane w restauracji głównej
- lody
- napoje bezalkoholowe, lokalne napoje alkoholowe
Restauracje a la carte
- płatne. Wymagana rezerwacja.
- "Ariadni", "On the Rocks BBQ" 2x lokalna
- "Italian Deli" włoska
- "1948 Bellevue" francuska/owoce morza

z myślą o dzieciach:

- brodziki (3), zjeżdżalnia wodna typu ośmiorniczka, statek piracki
- animacje dla dzieci oraz miniklub dla dzieci w wieku 4-12 lat
- dzieci w wieku 1-3 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna
- plac zabaw
- menu i krzesełka dla dzieci w restauracji
- opiekunka dla dzieci (płatna)
- łóżeczko dla dziecka do 2 lat (bezpłatne, na zamówienie przed przyjazdem)

w cenie:

- tenis stołowy, rzutki
- koszykówka
- miniboisko do piłki nożnej
- aerobik
- siłownia
- lekkie animacje
- jacuzzi

płatne:

- korty do tenisa ziemnego (2)
- rakiety i piłki do tenisa ziemnego
- lekcje tenisa
- centrum SPA
- masaż, sauna
- salon piękności
- łaźnia turecka
DODATKOWE INFORMACJE
Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.
Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:
- Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE
- Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - NIE
- Czy w hotelu można kupić maseczki? - TAK
- Czy w hotelu znajduje się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK
- Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE
- Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp.? - TAK
- Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - NIE
- Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - NIE
- Jak będą serwowane posiłki? - OBSŁUGA KELNERSKA
- Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK
- Czy jest dostępna usługa Room Service? - CAŁODOBOWO
- Czy będą czynne restauracje a la carte/tematyczne? - TAK
- Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - OPCJONALNIE
- Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - 1 GOŚĆ/ 2 M2
- Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - TAK
- Czy na leżakach są materace? - NIE
- Czy na plaży są dostępne ręczniki? - BEZPŁATNE, ROZPAKOWANE
- Czy leżaki są dezynfekowane? - PO KAŻDYM UŻYCIU
- Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - SAMOOBSŁUGA
- Czy zjeżdżalnie wodne i aquapark są czynne? - TAK (10:00-18:00)
- Czy centrum SPA jest czynne? - TAK
- Czy łaźnia turecka jest czynna? - NIE
- Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK
- Czy siłownia jest czynna? - TAK
- Czy mini klub jest czynny? - TAK
- Czy hotel prowadzi program animacyjny? - ANIMACJE W CIĄGU DNIA I WIECZOREM, ZAJĘCIA SPORTOWE, SIATKÓWKA, PIŁKA WODNA, RZUTKI, MINIDISCO, DYSKOTEKA
- Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? - TAK, ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYMI WYTYCZNYMI
- Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - ODSTĘP PRZYNAJMNIEJ 2 METRÓW POMIĘDZY GOŚĆMI, NOWE REGULACJE W SPRAWIE FUNKCJONOWANIA MINIKLUBU, SIŁOWNI, SPA, ŁAŹNI i PLAŻY, TRZYMANIE SIĘ OBOWIĄZUJĄCYCH WYTYCZNYCH
PODATEK TURYSTYCZNY
W Grecji od dnia 01.01.2018, zgodnie z decyzją rządu greckiego, będzie pobierany podatek turystyczny. Zapłata za podatek odbywa się podczas zakwaterowania. Wysokość podatku turystycznego zależy od kategorii lokalnej hotelu/kwatery. Opłaty kształtują się następująco: a) Hotel 5-gwiazdkowy - 4,00 EUR za pokój / doba, b) Hotel 4-gwiazdkowy - 3,00 EUR za pokój / doba, c) Hotel 3-gwiazdkowy - 1,50 EUR za pokój / doba, d) Hotel 1- i 2-gwiazdkowy - 0,50 EUR za pokój / doba, e) Apartament 4 Klucze - 1,00 EUR za pokój / doba, f) Apartament 3 Klucze - 0,50 EUR za pokój / doba, g) Apartament 1 i 2 Klucze - 0,25 EUR za pokój / doba.

Aktualizacja opisu:

25.08.2020 16:23

usługi dostępne w hotelu:

Hotel rodzinny
Wi-Fi
Przy plaży
SPA
Siłownia
Tenis
Mini Klub
All Inclusive
Serwis plażowy
Zjeżdżalnie

Sale konferencyjne:

Pokoje 4 osobowe
Pokoje 5 osobowe
Pokoje 6 osobowe
Pokoje 8 osobowe

Podatek turystyczny
Przy zakwaterowaniu od Klientów pobierany jest obowiązkowy podatek turystyczny. Jego wysokość zależy od lokalnej kategorii danego hotelu i wynosi od 0,25 EUR (obiekty 1-2 gwiazdkowe) do 4 EUR (obiekty 5 gwiazdkowe) od pokoju za dzień.

Informacje dotyczące COVID-19:

Podróżujący z Polski do Grecji od 3 października 2020 muszą przedstawić negatywny wynik testu PCR na COVID-19. Koszty takich testów i obowiązek ich wykonania w Polsce, spoczywa na podróżujących.

Zgodnie z nowymi zasadami wprowadzonymi przez rząd Grecji, Wszyscy turyści przybywający do tego kraju zobowiązani są na co najmniej 24 godzin przed podróżą (zalecamy 72 godzin), do wypełnienia formularza Passenger Locator Form (PLF).
Formularz dostępny jest na stronie www: travel.gov.gr
Należy w nim umieścić informacje o miejscu przylotu, adresie pobytu w Grecji, podstawowe dane osobowe i miejscu pobytu w ciągu ostatnich 14 dni przed przylotem. Po uzupełnieniu wszystkich wymaganych danych, podróżujący otrzyma kod QR, który należy wydrukować lub zapisać na urządzeniu mobilnym.

UWAGA: Plik otrzymasz w dniu planowanego przybycia do Grecji (o północy).
Tuż po wyjściu z samolotu, na podstawie tych danych pracownicy służb granicznych podejmą decyzję czy wjeżdżający może przekroczyć granicę, czy musi poddać się badaniu na COVID-19. Do chwili otrzymania wyniku badania, podróżujący ma obowiązek pozostania w izolacji w miejscu pobytu podanym w formularzu.

UWAGA: Osoby nieprzestrzegające przepisów, podlegają grzywnie w kwocie 500 Euro.

* Udogodnienia:

Bez paszportu Kurorty nadmorskie Dla rodzin z dziećmi Hotel klubowy Fitness / siłownia Basen odkryty Basen kryty Zjeżdżalnie wodne Blisko lotniska Animacje dla dorosłych Sport Tenis Golf Sporty wodne Nurkowanie Dostęp do internetu Klimatyzacja Wellness / spa Darmowe WiFi

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu.

Lokalizacja

Opinie

3.4

Ocena klientów
na podstawie 9 dodanych opinii

Lokalizacja
2,9
Pokój
3,7
Posiłki
3,1
Basen
3,9
Czystość
3,0
Obsługa
2,9
Klienci polecają hotel dla:
  • aktywnych
  • ceniących spokój i ciszę
  • seniorów
  • par
  • osób niepełnosprawnych
  • 5.0
    maj 2019

    Warto pojechać na leniuchowanie

    Bardzo fajne pokoje - duże. Nam trafił się pokój z małym jaccuzzi na tarasie, z widokiem na morze.<br />Mieliśmy wannę w pokoju, z telewizorkiem, więc można było się wymoczyć oglądając filmy. W pokoju bardzo szybkie WIFI, więc to duży plus. Duże wygodne łózko małżeńskie + kanapa w takim małym saloniku. <br />Pokoje czyściutkie - codziennie sprzątane. Sejf w pokoju w cenie. <br /><br />Wspaniała plaża z białym piaseczkiem i falochronem, więc nawet jak wiało - można było się spokojnie kąpać. zejście łagodne - więc idealnie się można polenić. Byliśmy w maju, więc w chłodniejsze dni kąpaliśmy się w podgrzewanym basenie.<br /><br />Hotel bardzo duży, ale w ogóle tego nie czuć. Poza posiłkami i plażą prawie nie widuje się innych gości - mieliśmy wrażenie że jesteśmy tam sami. Dodatkowo jak człowiek się mocno zmęczy w barze, można poprosić i obsługa zawiezie meleksem do pokoju ;) Były rodziny z dziećmi, ale w osobnej strefie hotelu, więc poza posiłkami wcale ich nie widywaliśmy.<br /><br />Smaczne jedzenie, przede wszystkim śniadania - bardzo różnorodne. Była Pani smażąca na świeżo omlety, podczas kolacji szef kuchni serwował na świeżo chińskie dania z woka. Wszystko pyszne - obsługa w restauracji miła, choć nieco roztrzepana.<br /><br />Jeśli komuś zależy na spacerach - jest 15minutowa trasa do miejscowości obok, gdzie są 3 małe tawerny, sklep i wypożyczalnia aut i mały port dla łódek.
    Bardzo fajne pokoje - duże. Nam trafił się pokój z małym jaccuzzi na tarasie, z widokiem na morze.
    Mieliśmy wannę w pokoju, z telewizorkiem, więc można było się wymoczyć oglądając filmy. W pokoju bardzo szybkie WIFI, więc to duży plus. Duże wygodne łózko małżeńskie + kanapa w takim małym saloniku.

    Pokoje czyściutkie - codziennie sprzątane. Sejf w pokoju w cenie.

    Wspaniała plaża z białym piaseczkiem i falochronem, więc nawet jak wiało - można było się spokojnie kąpać. zejście łagodne - więc idealnie się można polenić. Byliśmy w maju, więc w chłodniejsze dni kąpaliśmy się w podgrzewanym basenie.

    Hotel bardzo duży, ale w ogóle tego nie czuć. Poza posiłkami i plażą prawie nie widuje się innych gości - mieliśmy wrażenie że jesteśmy tam sami. Dodatkowo jak człowiek się mocno zmęczy w barze, można poprosić i obsługa zawiezie meleksem do pokoju ;) Były rodziny z dziećmi, ale w osobnej strefie hotelu, więc poza posiłkami wcale ich nie widywaliśmy.

    Smaczne jedzenie, przede wszystkim śniadania - bardzo różnorodne. Była Pani smażąca na świeżo omlety, podczas kolacji szef kuchni serwował na świeżo chińskie dania z woka. Wszystko pyszne - obsługa w restauracji miła, choć nieco roztrzepana.

    Jeśli komuś zależy na spacerach - jest 15minutowa trasa do miejscowości obok, gdzie są 3 małe tawerny, sklep i wypożyczalnia aut i mały port dla łódek.
  • 2.0
    wrzesień 2015

    to nie jest hotel 5* !!!!

    Miałem okazję być w tym hotelu 11- 18 września 2015r. w tym roku był to mój czwarty wyjazd do hotelu 5* więc mam skalę porównawcza jak powinien wyglądać taki właśnie hotel. jechałem z przekonaniem, że to będzie pięciogwiazdkowy hotel europejski ale niestety bardzo się zawiodłem! Uważałem, że ja się decyduję z rozmysłem na takiej klasy hotel i za to płacę to mam prawo mieć określone oczekiwania. Pomimo, że sam obiekt jest ładnie położony to na tym plusy się kończą! <br />Zaskoczyło mnie, że nawet rezydentka biura podróży na spotkaniu powitalnym powiedziała, że hotel nie spełnia standardów 5*.<br />Największym problemem jest obsługa hotelu, brak pracowników w wystarczającej ilości oraz brak właściwie opcji ALL. <br />największe mankamenty:<br />1. brud i notoryczny brak naczyń, sztućców na stołówce!<br />2.soki i inne napoje serwowane z dystrybutorów nie nadające sie do picia i ku mojemu zaskoczeniu np. sok jabłkowy z kartony nie byl zawarty w opcji premium!!<br />3.ciągły brak szklanek w barach<br />4. alkohol w opcji premium to dżin, wódka i tekila (zupełny brak umiejętności personelu w serwowaniu drinków!!)<br />5. alkohol podawany ciepły<br />6. monotonne jedzenie na stołówce (cały czas było to samo do jedzenia)<br />7. w kąciku dla dzieci ciągle frytki i smażone na głębokim tłuszczu mrożone kotleciki!! <br />8. bar nad basenem z jedzeniem od 14 do 16 to właściwie fikcja! raz gdy wróciliśmy później i chcieliśmy coś zjeść to okazało się, że są tam dostępne tylko frytki i spagetii wątpliwej jakości!<br />9. brak jakiej kolwiek obsługi kelnerskiej!!!! wszystko trzeba było sobie samemu przynieść i znaleźć nawet na stołówce głównej!<br />10 po jedzenie i picie stało się najczęściej w kolejkach, brakowało nawet łyżeczek do herbaty i wtedy personel wykładał duże łyżki do zupy aby można było sobie wymieszać kawę czy herbatę!! (to juz byla największa porażka tego niby 5* hotelu<br />11. brak na stołówce jakiego kolwiek menadżera czy kierownika (pisze z rozmysłem: stołówka bo nie przypominało to restauracji hotelu 5*)<br />12. ogólny chaos w recepcji - przy zameldowaniu musieliśmy długo czekać aż panie skończyły rozmowy telefoniczne zanim się nami zajęły co było lekko niestosowne w stosunku do nas jako gości<br />13. brak bezpłatnego internetu na terenie hotelu, nawet nie było WiFi w lobby! pierwszy raz się spotkałem, że w hotelu 5* nie było dostępu do bezpłatnego internetu!<br />14. w opcji premium mieliśmy dostęp tak naprawdę do posiłków w głównej stołówce oraz do napojów w barze przy basenie! nie było żadnych ciastek, ani innych przekąsek, jeśli ktoś zgłodniał w ciągu dnia nie było możliwości zjedzenia czego kolwiek!!<br />15. w nocy brak żadnej możliwości napicia się czegoś gorącego czy zjedzenia czegoś! wszystko dokładnie pozamykane<br />16, w pokojach brak czajnika, kawy i herbaty!<br />17. w barze kawa tylko z automatu podłączonego do jakiegoś systemu brak możliwości napicia sie innej kawy np. parzonej!! pierwszy raz zdarzyło mi się będąc w hotelu 5*, że nie napiłem sie kawy!<br />18. nie wyszkolony personel, który skupiał sie tylko na tym, żeby jak najszybciej sprzątnąć naczynia! zdarzyło mi się kilkakrotnie, że w momencie gdy poszedłem po coś do jedzenia po powrocie do stolika nie było już mojego talerza itp. i znowu musiałem szukać noża i widelca itp koszmar!!!!<br />19. wino serwowane w stołówce nalewane było z karafek uzupełnianych z olbrzymich worków aluminiowych!!! <br />20. przy wejściu na stołówkę stała pani z wydrukowaną listą pokoi i pyla każdego wchodzącego gościa o numer jego pokoju i odhaczała jego obecność na posiłku na liście!!!!!!!!!!!!!!!<br /><br />Najbardziej przykrym widokiem był wręcz niewolniczo pracujący w tym samym składzie na rożnych stanowiskach od świtu do ciemnej nocy personel!!! Było to bardzo przykre ponieważ pracownicy byli bardzo zmęczeni i nikt się nawet nie uśmiechał bo zwyczajnie nie mieli na to siły! Przykład: barman w barze przy basenie sprzątał naczynia ze stolików na olbrzymim terenie, stal za barem i nalewał napoje, a wieczorem podczas pracy tzw. płatnych restauracji obsługiwał tam gości a po ich zamknięciu wracał do pracy w barze!! I tak dzień w dzień!<br /><br />Pierwszy raz z przykrością piszę tak negatywna opinie o hotelu w którym byłem! ale niestety myśląc, ze jadę do hotelu 5* głęboko się rozczarowałem tym bardziej, że miały to być europejskie 5* !!!<br />
    Miałem okazję być w tym hotelu 11- 18 września 2015r. w tym roku był to mój czwarty wyjazd do hotelu 5* więc mam skalę porównawcza jak powinien wyglądać taki właśnie hotel. jechałem z przekonaniem, że to będzie pięciogwiazdkowy hotel europejski ale niestety bardzo się zawiodłem! Uważałem, że ja się
    decyduję z rozmysłem na takiej klasy hotel i za to płacę to mam prawo mieć określone oczekiwania. Pomimo, że sam obiekt jest ładnie położony to na tym plusy się kończą!
    Zaskoczyło mnie, że nawet rezydentka biura podróży na spotkaniu powitalnym powiedziała, że hotel nie spełnia standardów 5*.
    Największym problemem jest obsługa hotelu, brak pracowników w wystarczającej ilości oraz brak właściwie opcji ALL.
    największe mankamenty:
    1. brud i notoryczny brak naczyń, sztućców na stołówce!
    2.soki i inne napoje serwowane z dystrybutorów nie nadające sie do picia i ku mojemu zaskoczeniu np. sok jabłkowy z kartony nie byl zawarty w opcji premium!!
    3.ciągły brak szklanek w barach
    4. alkohol w opcji premium to dżin, wódka i tekila (zupełny brak umiejętności personelu w serwowaniu drinków!!)
    5. alkohol podawany ciepły
    6. monotonne jedzenie na stołówce (cały czas było to samo do jedzenia)
    7. w kąciku dla dzieci ciągle frytki i smażone na głębokim tłuszczu mrożone kotleciki!!
    8. bar nad basenem z jedzeniem od 14 do 16 to właściwie fikcja! raz gdy wróciliśmy później i chcieliśmy coś zjeść to okazało się, że są tam dostępne tylko frytki i spagetii wątpliwej jakości!
    9. brak jakiej kolwiek obsługi kelnerskiej!!!! wszystko trzeba było sobie samemu przynieść i znaleźć nawet na stołówce głównej!
    10 po jedzenie i picie stało się najczęściej w kolejkach, brakowało nawet łyżeczek do herbaty i wtedy personel wykładał duże łyżki do zupy aby można było sobie wymieszać kawę czy herbatę!! (to juz byla największa porażka tego niby 5* hotelu
    11. brak na stołówce jakiego kolwiek menadżera czy kierownika (pisze z rozmysłem: stołówka bo nie przypominało to restauracji hotelu 5*)
    12. ogólny chaos w recepcji - przy zameldowaniu musieliśmy długo czekać aż panie skończyły rozmowy telefoniczne zanim się nami zajęły co było lekko niestosowne w stosunku do nas jako gości
    13. brak bezpłatnego internetu na terenie hotelu, nawet nie było WiFi w lobby! pierwszy raz się spotkałem, że w hotelu 5* nie było dostępu do bezpłatnego internetu!
    14. w opcji premium mieliśmy dostęp tak naprawdę do posiłków w głównej stołówce oraz do napojów w barze przy basenie! nie było żadnych ciastek, ani innych przekąsek, jeśli ktoś zgłodniał w ciągu dnia nie było możliwości zjedzenia czego kolwiek!!
    15. w nocy brak żadnej możliwości napicia się czegoś gorącego czy zjedzenia czegoś! wszystko dokładnie pozamykane
    16, w pokojach brak czajnika, kawy i herbaty!
    17. w barze kawa tylko z automatu podłączonego do jakiegoś systemu brak możliwości napicia sie innej kawy np. parzonej!! pierwszy raz zdarzyło mi się będąc w hotelu 5*, że nie napiłem sie kawy!
    18. nie wyszkolony personel, który skupiał sie tylko na tym, żeby jak najszybciej sprzątnąć naczynia! zdarzyło mi się kilkakrotnie, że w momencie gdy poszedłem po coś do jedzenia po powrocie do stolika nie było już mojego talerza itp. i znowu musiałem szukać noża i widelca itp koszmar!!!!
    19. wino serwowane w stołówce nalewane było z karafek uzupełnianych z olbrzymich worków aluminiowych!!!
    20. przy wejściu na stołówkę stała pani z wydrukowaną listą pokoi i pyla każdego wchodzącego gościa o numer jego pokoju i odhaczała jego obecność na posiłku na liście!!!!!!!!!!!!!!!

    Najbardziej przykrym widokiem był wręcz niewolniczo pracujący w tym samym składzie na rożnych stanowiskach od świtu do ciemnej nocy personel!!! Było to bardzo przykre ponieważ pracownicy byli bardzo zmęczeni i nikt się nawet nie uśmiechał bo zwyczajnie nie mieli na to siły! Przykład: barman w barze przy basenie sprzątał naczynia ze stolików na olbrzymim terenie, stal za barem i nalewał napoje, a wieczorem podczas pracy tzw. płatnych restauracji obsługiwał tam gości a po ich zamknięciu wracał do pracy w barze!! I tak dzień w dzień!

    Pierwszy raz z przykrością piszę tak negatywna opinie o hotelu w którym byłem! ale niestety myśląc, ze jadę do hotelu 5* głęboko się rozczarowałem tym bardziej, że miały to być europejskie 5* !!!
  • 2.0
    sierpień 2011

    Szczerze odradzam!!!

    Standard max 3 gwiazdki, brudny, zapuszczony hotel, wielkość restauracji nie jest dostosowana do ilości wtłaczanych gości, co powoduje anomalia typu: racjonowanie żywności np: 1 gałka loda, 2 placki ziemniaczane, 1 kieliszek wina (przy all inclusiv), wstrzymywanie wpuszczania kolejnych grup osób na salę restauracyjną, walka o stolik oraz czyste nakrycie. Sporo basenów, ale wszystkie ze słoną wodą, oczyszczane nie częściej niż raz na 2 tygodnie. Mnóstwo mankamentów w pokojach (brak żarówek, wylewająca się we wszystkich pokojach woda spod prysznica na środek łazienek, kapiące wodą do wnętrza klimatyzatory, zachwaszczone klomby. Bary ulokowane tak, aby najlepiej z nich nie korzystać. Jedyne, czym hotel dysponuje to imponujące zdjęcia na stronie internetowej, ale szok jest na miejscu, bo realia w niczym nie przypominają tego co pokazano na zdjęciach.
    Standard max 3 gwiazdki, brudny, zapuszczony hotel, wielkość restauracji nie jest dostosowana do ilości wtłaczanych gości, co powoduje anomalia typu: racjonowanie żywności np: 1 gałka loda, 2 placki ziemniaczane, 1 kieliszek wina (przy all inclusiv), wstrzymywanie wpuszczania kolejnych grup osób na salę
    restauracyjną, walka o stolik oraz czyste nakrycie. Sporo basenów, ale wszystkie ze słoną wodą, oczyszczane nie częściej niż raz na 2 tygodnie. Mnóstwo mankamentów w pokojach (brak żarówek, wylewająca się we wszystkich pokojach woda spod prysznica na środek łazienek, kapiące wodą do wnętrza klimatyzatory, zachwaszczone klomby. Bary ulokowane tak, aby najlepiej z nich nie korzystać. Jedyne, czym hotel dysponuje to imponujące zdjęcia na stronie internetowej, ale szok jest na miejscu, bo realia w niczym nie przypominają tego co pokazano na zdjęciach.
  • 5.0
    lipiec 2011

    Hotel wart każdej wydanej złotówki lub euro!!!

    <strong>Ogólnie:</strong> Kto pisze te negatywne komentarze - wieczni malkontenci. Hotel piękny - Imperium Minosa, zaprojektowany na wzór pałacu w Knossos - nawet wejście w kształcie i kolorze podobne do rekonstrukcji tegoż pałacu. Z lotniska transfer tylko do tego hotelu - było nas z Itaki 10 osób zawieĽli nas małym busikiem. W recepcji piękne, życzliwe dziewczyny,perfekcyjnie mówiące po angielsku. Cała obsługa przesympatyczna od recepcji, przez kelnerów, animatorów, barmanów, aż po ekipę sprzątającą. Jedzenia nie dasz rady przejeść- ilości ogromne, na kolację lub obiadokolację kilka rodzajów mięs, deserów (rożne rodzaje - ciastka, torciki, galaretki, budynie, panacotta, lody i wiele innych), dla wybrednych dzieci - frytki i pizza. Na kolacji stanowiska greckie, orientalne, rosyjskie. W tygodniu gry i zabawy ,Waterpolo, wieczorne dyskoteki dla dzieci i dorosłych... basenów kilka, my siedzieliśmy głównie w tym przeznaczonym dla rodzin z dziećmi ( 3 baseny o różnych głębokościach), tuż obok snack bar z kawą, wodą, sokami, piwem i napojami gazowanymi plus przekąski: ciasteczka, rogaliki, kanapeczki... 3 zjeżdżalnie czynne w określonych godzinach ( wyłączone w czasie największego upału - wtedy jesteśmy na lunchu w klimatyzowanej restauracji i na sjeście do 15-16 - ma to sens - póĽniej można kapać się i opalać do 19) mini basenik dla dzieci ze statkiem pirackim i zjeżdżalnia ośmiornicą - statek już trochę stracił farbę ale dzieciakom to nie przeszkadza. 20 minut spacerkiem i jesteś w Milatos - 4 tawerny, 2 sklepiki - nie potrzebujesz więcej, wszystko zapewnia hotel - nawet sklep z pamiątkami - ceny takie jaki w mieście - sprawdziliśmy w Heraklionie i Agios Nikolaos - w tym drugim nawet drożej. W drugą stronę około 4 km jest Sissi - w 35 min. Pokoje sprzątają codziennie, pościel i ręczniki zmieniają codziennie. 3 razy byliśmy w innych restauracjach w ramach all inclusiv na terenie hotelu ( włoska, orientalna, steak and grill) My z mężem i dziećmi - 11 i 5 lat , jesteśmy zachwyceni. A propos opinii. które przeczytałam przed chwilą od tegorocznych wczasowiczów. na kolację były dwa terminy wejść od 18 30 i póĽniej od 20 30 stąd te czekania po 15 minut, więc nie piszmy, że nie panują nad liczbą gości lub, że trzeba było czekać w kolejkach... - wszystkie informacje, mini plan ośrodka rozkład barów i restauracji podany na dwustronnej kartce , która dostaliśmy w recepcji na dzień dobry. Zjeżdżalnie czynne od 10 do 12 i od 15 do 17 napisane jak byk - czyli po śniadaniu, nie w czasie obiadu i sjesty i nie w czasie kolacji - logiczne - w trakcie naszego pobyty zdarzyła się jedna awaria - naprawiona w 20 minut!!! Lunch box szykowali na ewentualny wyjazd na wycieczkę, żaden problem (woda, babeczka, pomarańcza i soczek x liczba gości) a przy wyjeĽdzie z hotelu wcześniej niż pora śniadania było wczesne śniadanie w formie kawy, herbaty i ciastek, rogalików. Podczas kolacji można było zrobi sobie kanapki.<br>
    Ogólnie: Kto pisze te negatywne komentarze - wieczni malkontenci. Hotel piękny - Imperium Minosa, zaprojektowany na wzór pałacu w Knossos - nawet wejście w kształcie i kolorze podobne do rekonstrukcji tegoż pałacu. Z lotniska transfer tylko do tego hotelu - było nas z Itaki 10 osób
    zawieĽli nas małym busikiem. W recepcji piękne, życzliwe dziewczyny,perfekcyjnie mówiące po angielsku. Cała obsługa przesympatyczna od recepcji, przez kelnerów, animatorów, barmanów, aż po ekipę sprzątającą. Jedzenia nie dasz rady przejeść- ilości ogromne, na kolację lub obiadokolację kilka rodzajów mięs, deserów (rożne rodzaje - ciastka, torciki, galaretki, budynie, panacotta, lody i wiele innych), dla wybrednych dzieci - frytki i pizza. Na kolacji stanowiska greckie, orientalne, rosyjskie. W tygodniu gry i zabawy ,Waterpolo, wieczorne dyskoteki dla dzieci i dorosłych... basenów kilka, my siedzieliśmy głównie w tym przeznaczonym dla rodzin z dziećmi ( 3 baseny o różnych głębokościach), tuż obok snack bar z kawą, wodą, sokami, piwem i napojami gazowanymi plus przekąski: ciasteczka, rogaliki, kanapeczki... 3 zjeżdżalnie czynne w określonych godzinach ( wyłączone w czasie największego upału - wtedy jesteśmy na lunchu w klimatyzowanej restauracji i na sjeście do 15-16 - ma to sens - póĽniej można kapać się i opalać do 19) mini basenik dla dzieci ze statkiem pirackim i zjeżdżalnia ośmiornicą - statek już trochę stracił farbę ale dzieciakom to nie przeszkadza. 20 minut spacerkiem i jesteś w Milatos - 4 tawerny, 2 sklepiki - nie potrzebujesz więcej, wszystko zapewnia hotel - nawet sklep z pamiątkami - ceny takie jaki w mieście - sprawdziliśmy w Heraklionie i Agios Nikolaos - w tym drugim nawet drożej. W drugą stronę około 4 km jest Sissi - w 35 min. Pokoje sprzątają codziennie, pościel i ręczniki zmieniają codziennie. 3 razy byliśmy w innych restauracjach w ramach all inclusiv na terenie hotelu ( włoska, orientalna, steak and grill) My z mężem i dziećmi - 11 i 5 lat , jesteśmy zachwyceni. A propos opinii. które przeczytałam przed chwilą od tegorocznych wczasowiczów. na kolację były dwa terminy wejść od 18 30 i póĽniej od 20 30 stąd te czekania po 15 minut, więc nie piszmy, że nie panują nad liczbą gości lub, że trzeba było czekać w kolejkach... - wszystkie informacje, mini plan ośrodka rozkład barów i restauracji podany na dwustronnej kartce , która dostaliśmy w recepcji na dzień dobry. Zjeżdżalnie czynne od 10 do 12 i od 15 do 17 napisane jak byk - czyli po śniadaniu, nie w czasie obiadu i sjesty i nie w czasie kolacji - logiczne - w trakcie naszego pobyty zdarzyła się jedna awaria - naprawiona w 20 minut!!! Lunch box szykowali na ewentualny wyjazd na wycieczkę, żaden problem (woda, babeczka, pomarańcza i soczek x liczba gości) a przy wyjeĽdzie z hotelu wcześniej niż pora śniadania było wczesne śniadanie w formie kawy, herbaty i ciastek, rogalików. Podczas kolacji można było zrobi sobie kanapki.
  • 3.0
    wrzesień 2010

    nie polecam!

    <strong>Ogólnie:</strong> Hotel wizualnie atrakcyjny. plaza zwirowa,mala, bardzo kamieniste dno. polozenie koszmarne-do drogi ktora jezdzi autobus ok 4 godz piechota, 15min do wioski milatos (mozna smacznie zjesc,napic sie ,zrobic zakupy), 1 godz piechota do sissi. obsluga fatalna, wymuszanie napiwkow, w zasadzie lepiej sie obsluzyc samemu,trzeba sie prosic o wszystko,nawet o kieliszki i komplet sztuccow. kiepskie traktowanie klientow,niegrzeczne, aroganckie, (takze na recepcji). Polacy traktowani w wiekszosci ,jak goscie drugiej kategorii. jesli chodzi o gosci, hotel zdominowany przez Rosjan, troche Niemcow, Francuzow itd. w lazienkach we wszystkich typach pokoi pojawialy sie karaluchy, u nas cieklo z kibelka. jednak lazienka byla ladna,spora.pokoj takze przestronny i przyjemnie urzadzony. sprzatanie ok,codziennie zmiana recznikow. jedzenie- spory wybor,ale srednio smaczne i w zasadzie codziednnie to samo. napoje fatalne,pod koniec wyjazdu konczyly sie widocznie koncetraty ,bo cola itp mialy smak wody i znacznie mniej intensywna barwe:).<br>
    Ogólnie: Hotel wizualnie atrakcyjny. plaza zwirowa,mala, bardzo kamieniste dno. polozenie koszmarne-do drogi ktora jezdzi autobus ok 4 godz piechota, 15min do wioski milatos (mozna smacznie zjesc,napic sie ,zrobic zakupy), 1 godz piechota do sissi. obsluga fatalna, wymuszanie napiwkow,
    w zasadzie lepiej sie obsluzyc samemu,trzeba sie prosic o wszystko,nawet o kieliszki i komplet sztuccow. kiepskie traktowanie klientow,niegrzeczne, aroganckie, (takze na recepcji). Polacy traktowani w wiekszosci ,jak goscie drugiej kategorii. jesli chodzi o gosci, hotel zdominowany przez Rosjan, troche Niemcow, Francuzow itd. w lazienkach we wszystkich typach pokoi pojawialy sie karaluchy, u nas cieklo z kibelka. jednak lazienka byla ladna,spora.pokoj takze przestronny i przyjemnie urzadzony. sprzatanie ok,codziennie zmiana recznikow. jedzenie- spory wybor,ale srednio smaczne i w zasadzie codziednnie to samo. napoje fatalne,pod koniec wyjazdu konczyly sie widocznie koncetraty ,bo cola itp mialy smak wody i znacznie mniej intensywna barwe:).
  • 5.0
    czerwiec 2010

    Hotel godny polecenia

    <strong>Ogólnie:</strong> Hotel bardzo ładny, olbrzymi resort, dużo budynków i basenów. Widoki cudowne. Hotel o wysokim standardzie. Jedyny minus to to, że jest naprawdę na uboczu. Hotel typowo rodzinny.<br><strong>Infrastruktura:</strong> nie ma żadnego autobusu którym można się dostać do pobliskiego miasteczka. Ale można wynając samochód.<br><strong>Pokoje:</strong> Pokój mieliśmy z widokiem na morze. Naprawdę ładny i przytulny. Bardzo dbają o higienę.<br><strong>Posiłki:</strong> jedzenie mają przepyszne no i baaarzo duży wybór<br>
    Ogólnie: Hotel bardzo ładny, olbrzymi resort, dużo budynków i basenów. Widoki cudowne. Hotel o wysokim standardzie. Jedyny minus to to, że jest naprawdę na uboczu. Hotel typowo rodzinny.
    Infrastruktura: nie ma żadnego autobusu którym można się dostać do pobliskiego
    miasteczka. Ale można wynając samochód.
    Pokoje: Pokój mieliśmy z widokiem na morze. Naprawdę ładny i przytulny. Bardzo dbają o higienę.
    Posiłki: jedzenie mają przepyszne no i baaarzo duży wybór
  • 2.0
    czerwiec 2010

    Katastrofa

    <strong>Ogólnie:</strong> Jeśli jesteś odporny na stres to może wypoczniesz.<br><strong>Jakość/cena:</strong> Kompletne nieporozumienie. Hotel max 3* (i do tego w skali Egipskiej)<br><strong>Infrastruktura:</strong> Nic, zero. Przepraszam, była gra w piłkę wodną.<br><strong>Pokoje:</strong> Kompletne nieporozumienie. Hotel max 3* (i do tego w skali Egipskiej)<br><strong>Posiłki:</strong> Monotonne, bez smaku. Najsmaczniejsze ciastka - bo słodkie.<br><strong>Basen:</strong> Większość basenów ze słoną wodą !!<br><strong>Czystość i obsługa:</strong> Smieci nie było, ale sprzątanie pokoi poległo na pościeleniu łóżka i złożeniu ręczników.<br><strong>Lokalizacja:</strong> Totalne odludzie, jest to zaleta ale nie w przypadku tego beznadziejnego hotelu !!<br>
    Ogólnie: Jeśli jesteś odporny na stres to może wypoczniesz.
    Jakość/cena: Kompletne nieporozumienie. Hotel max 3* (i do tego w skali Egipskiej)
    Infrastruktura: Nic, zero. Przepraszam, była gra w piłkę wodną.

    Pokoje: Kompletne nieporozumienie. Hotel max 3* (i do tego w skali Egipskiej)
    Posiłki: Monotonne, bez smaku. Najsmaczniejsze ciastka - bo słodkie.
    Basen: Większość basenów ze słoną wodą !!
    Czystość i obsługa: Smieci nie było, ale sprzątanie pokoi poległo na pościeleniu łóżka i złożeniu ręczników.
    Lokalizacja: Totalne odludzie, jest to zaleta ale nie w przypadku tego beznadziejnego hotelu !!
Znasz ten hotel? Podziel się opinią!

Przewodnik

Wycieczki fakultatywne

Filmy i zdjęcia

Uwaga! Cena uległa zmianie.
Cena za osobę:
zł/os.
2 372 zł/os.
Kod oferty: 23052021WEZY2421
niedz. 23.05.2021
3 dni
Poznań
AI - All Inclusive
Coral Travel
Zobacz inne warianty
Zakwaterowanie
Zapytaj o ofertę

Szczegóły lotu

Wylot:
niedz. 23.05.2021 , godz. 00:00
Poznań
Travel Service Airlines
niedz. 23.05.2021 , godz. 00:00
Heraklion
Powrót:
śr. 26.05.2021 , godz. 00:00
Heraklion
Aegean Airlines
śr. 26.05.2021 , godz. 00:00
Poznań
Zamówienie wstępne
Prosimy o wypełnienie formularza w celu dokonania rezerwacji miejsc na wybraną wycieczkę. Przesłanie formularza nie wiąże się z żadnymi kosztami i jest niezobowiązujące.
Ta oferta jest dostępna online. W kolejnych krokach otrzymasz możliwość jej opłacenia.
Cena całkowita (): 2 460
Zaliczka:  zł
  • (zaliczka + ubezpieczenie)
Kup na raty 0%: 5 x  zł
Rzeczywiste raty 0% - bez odsetek i pierwszej wpłaty. Wybór płatności ratalnej będzie dostępny w dalszych krokach.
Wystarczy 100 zł zaliczki aby zarezerwować tę ofertę. Pozostałą kwotę należy wpłacić do 30 dni przed datą wyjazdu.
Czytaj więcej

Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Dalej”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.
KLAUZULA INFORMACYJNA
ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych na etapie poszukiwania imprezy turystycznej jest Travelplanet.pl S.A. z siedzibą we Wrocławiu, kod pocztowy 50-418, ul. Traugutta 45. W związku z zawarciem i realizacją umowy...

Wybrana oferta:

Radisson Blu Beach Resort (ex Minos Imperial)

Liczba osób:
2 dorosłych
Wyżywienie:
All Inclusive
Termin:
niedz. 23.05.2021
Wylot z:
Poznań
Cena
4 774
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY
niedz. 23.05.2021
3 dni
Poznań
AI - All Inclusive
Coral Travel
STANDARD ROOM (48164) 4 774
Room Superior (59257) 4 960
Room Standard SeaView (46637) 5 068
Deluxe Pure White JuniorSuite (85928) 5 068
Room Superior SeaView (48269) 5 285
Deluxe Pure White JuniorSuite Sea View (85929) 5 393
Deluxe Chill White JuniorSuite (85919) 5 501
Deluxe Chill White JuniorSuite Sea View (85927) 5 825
Deluxe Chill White JuniorSuite OutdoorJacuzzi (85924) 6 583
Deluxe Island Suite (85918) 6 799
Deluxe Chill White Junior Suite Private&#45 (85925) 7 232
Deluxe Island Suite SeaView (85922) 7 340
Deluxe Island Suite Outdoor Jacuzzi (85920) 7 340
Deluxe Island Suite Outdoor Jacuzzi SeaView (85923) 7 881
Superior Family Suite (85930) 7 881
Deluxe Island Hideaway Villa Private&#45 (85935) 8 421
Deluxe Island Suite SeaFront (85921) 8 421
Superior Family Suite Sea View (85192) 8 421
Deluxe Chill White Junior Suite SeafrontPrivate&#45 (85926) 8 854
Deluxe Island 2 Bedrooms Villa (85937) 8 962
2 Bedroom Open Plan LOFT Villa Private&#45 (85931) 9 503
Deluxe Island Hideaway Villa Private Pool Seafront (85936) 10 044
Deep Blu Villa 2 Bedrooms 2 Bathrooms Private Pool (85933) 11 126
Deluxe Island 3 Bedrooms Villa (85938) 12 207
Deluxe Island Hideaway 2Bedroom Villa Private&#45 (85932) 12 207
Dream Pool Villa 4 Bedrooms Private&#45 (85934) 15 452
Deluxe Island Hideaway 3Bedroom Villa Private&#45 (85939) 15 452
Deluxe Island Hideaway 4Bedrooms Villa Private&#45 (85940) 20 860