Atuty oferty

Lato 2020

Opis hotelu

Opinia Doradcy Travelplanet.pl
Anna

Niskobudżetowy hotel ze wspaniałą plażą

Kameralny hotel położony przy najpiękniejszej i najdłuższej plaży na Krecie, z bezpłatnym serwisem plażowym. To tutaj plaża ciągnie się kilometrami. Szum morza i piasek pod stopami ucieszy każdego plażowicza, który poszukuje odprężenia i błogiego leżakowania. A bliskość Rethymnonu zadowoli osoby nastawione na zwiedzanie i rozrywkę. Kavros Beach to dobra baza wypadowa i wypoczynkowa .

Polecam dla: dla par, dla seniorów, dla aktywnych, dla ceniących spokój i ciszę

Lokalizacja
4.0
Pokój
3.0
Basen
4.0
Czystość
4.0

POŁOŻENIE :

Hotel znajduje się w miejscowości Kavros, ok 2,3 km og Georgioupolis, ok, 43 km od Chanii. W pobliżu hotelu znajdują się sklepy, restauracje i przystanek autobusowy. Międzynarodowe lotnisko w Chanii oddalone o ok 49 km.

PLAŻA :

Bezpośrednio przy szerokiej, piaszczystej plaży z łagodnym zejściem do morza. Leżaki i parasole bezpłatne, ręczniki za dodatkową opłatą.

HOTEL :

KATEGORIA LOKALNA 3*
Niewielki, skromny hotel, otoczony zielenią. Polecany dla rodzin z dziećmi i osób aktywnych.

DO DYSPOZYCJI GOŚCI :

Recepcja, restauracja, bar, zaplecze konferencyjne, sejf (płatny)

INTERNET :

Bezpłatne Wi-Fi w lobby.

SPORT, REKREACJA I ROZRYWKA :

Bezpłatnie: basen, leżaki i parasole przy basenie, siłownia, tenis stołowy, rzutki, koszykówka, siatkówka, tenis, lekki program animacyjny
Odpłatnie: bilard, sporty wodne przy plaży.

DLA DZIECI :

brodzik, plac zabaw, animacje, łóżeczko

ZAKWATEROWANIE :

Pokoje typo standard - dwuosobowe z możliwocią 1 dostawki. Wyposażenie: łazienka (wanna/prysznic, WC, suszarka), indywidualnie sterowana klimatyzacja, TV, telefon, mini lodówka, balkon lub taras

WYŻYWIENIE :

HB - śniadania i obiadokolacje. Napoje do obiadokoloacji dodatkowo płatne.
All Inclusive - śniadania, obiady i kolacje w formie bufetu, przekąski w wyznaczonych godzinach. Napoje bezalkoholowe i lokalne napoje alkoholowe (10:00-22:00)

INFORMACJE DODATKOWE :

ADRES: Georgioupoli 730 07, Grecja

CENA :

Cena zawiera - oferta z przelotem: bilet lotniczy, bagaż rejestrowany 20 kg w przypadku ofert czarterowych, dla lotów na połączeniach rejsowych w tym LOT - bagaż podręczny 8 kg o maksymalnych wymiarach 55 x 40 x 23 cm, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, opłaty lotniskowe, opiekę polskojęzycznego rezydenta (oferta na Korfu, Santorini i Rodos - oferta bez rezydenta!- zaznaczone indywidalnie w "uwagach" przy opisie hotelu), ubezpieczenie ERGO Reiseversicherung (ERGO Ubezpieczenia Podróży) NNW, KL, bagaż, OC organizatora, składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG), VAT.
Cena zawiera - oferta z dojazdem własnym: zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, opiekę polskojęzycznego rezydenta, ubezpieczenie ERGO Reiseversicherung AG (ERGO Ubezpieczenia Podróży) NNW, KL, bagaż (od momentu rozpoczęcia imprezy do jej zakończenia z wyłączeniem czasu trwania dojazdu własnego), OC organizatora, VAT.
Cena nie zawiera:  dodatkowego ubezpieczenia: od kosztów rezygnacji ( ok 3% wartości rezerwacji), chorób przewlekłych( ok. 68 PLN/os/tydz.), a także dodatkowego ubezpieczenie KL w okresie pandemii (w tym COVID-19 - KL do 20 000 EUR) / cena ok. 47.12 PLN/ os/tydz.), w przypadku połaczeń rejsowych (nie czarter) w tym LOT opłaty za bagaż rejestrowany ok. 250pln, wycieczek fakultatywnych.
Podatek turystyczny: od dnia 01.01.2018, zgodnie z decyzją rządu greckiego, będzie pobierany podatek turystyczny. Zapłata za podatek odbywa się podczas zakwaterowania. Wysokość podatku turystycznego zależy od kategorii lokalnej hotelu/kwatery. Dla obiektów:
1- i 2-gwiazdkowych - ok. 0,50 EURO za pokój/noc
3-gwiazdkowych - ok. 1,50 EURO za pokój/noc
4-gwiazdkowych - ok. 3 EURO za pokój/noc
5-gwiazdkowych - ok. 4 EURO za pokój/noc
W przypadku połączeń rejsowych cena uzależniona jest od dostępności miejsc w samolocie w danej taryfie cenowej. Linie lotnicze podają ceny aktualne na chwile zapytania. W związku z powyższym ze względu na wyczerpanie się danych taryf, do momentu podpisania umowy cena może ulegać zmianom.
W przypadku bagażu, który przekracza obowiązujący bezpłatny limit (ilość sztuk lub wymiary) pobierane będą opłaty za nadbagaż. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu podręcznego podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie.

BAGAŻ :

DLA PRZELOTÓW LOW COST:
CENY DODATKOWEGO BAGAŻU REJESTROWANEGO:
Wizzair: 10kg/20kg/32kg - 100-400 zł - cena na potwierdzenie uzależniona od wagi bagażu, trasy i terminu lotu
Ryanair: 20 kg - ok 300 zł - cena na potwierdzenie uzależniona od trasy i terminu lotu
Uwaga!! Ceny podane na moment zakładania rezerwacji. Po potwierdzeniu rezerwacji cena bagażu dodatkowego może ulec zmianie!LIMIT BAGAŻU REJESTROWANEGO:
Wizzair: 10kg/20kg/32kg
Ryanair: 10kg/20kg
LIMIT BAGAŻU PODRĘCZNEGO w PRIMIE w cenie:
Wizzair: Klienci Prima Holiday mają wykupioną usługę WIZZ PRIORITY!
Usługa daje mozliwość:
* zabrania na pokład jednej sztuki małego bagażu, która musi zmieścić się pod fotelem, np. torbę na aparat, na laptopa, lub torebkę ( 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg))
* zabrania na pokład jednej podręcznej walizki na kółkach (55 x 40 x 23 cm, maks. 10 kg)
* pierwszeństwo wejścia na pokład
* Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne.
Ryanair: 10kg, nieprzekraczający wymiarów 55 x 40 x 20 cm, oraz dodatkowo jeden mały bagaż, np. torebkę lub torbę na laptopa, nieprzekraczający wymiarów 35 x 20 x 20 cm oraz pierwszeństwo wejścia na pokład. Pasażerowie, którzy wykupili opcję pierwszeństwa wejścia na pokład mogą wnieść na pokład jeden mały oraz jeden duży bagaż podręczny, chyba że ze względów operacyjnych konieczne jest umieszczenie dużego bagażu podręcznego w luku. Obowiązuje Regulamin dotyczący bagażu rejestrowanego.

WARUNKI WJAZDOWE :

* dokumentem podróży uprawniającym do wjazdu i pobytu (niezależnie od jego celu) na terytorium Grecjii jest ważny paszport lub dowód osobisty.
* Obywatele polscy korzystają z prawa do swobodnego przepływu osób w ramach Unii Europejskiej/Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
* każdy uczestnik imprezy zobowiązany jest do przestrzegania paszportowych, celnych, zdrowotnych i innych przepisów kraju, do którego podróżuje. Klient odpowiedzialny jest za dotrzymanie wszelkich przepisów niezbędnych do przeprowadzenia imprezy turystycznej, o których został poinformowany przez organizatora.

DOKUMENTY PODRÓŻY :

DOKUMENTY PODRÓŻY WYSYŁANE SĄ MAILEM NA 2 DZNI PRZED WYLOTEM.

Covid- 19 :

Grecja- aktualnie obowiazujace srodki majace na celu zapobieganie rozprzestrzenianiu sie wirusa COVID-19
Aktualizacja z dnia 03.08.2020 r.
Rząd grecki w związku panującą pandemią COVID-19 wprowadza:
Obowiązkowe użycie maski we wszystkich zamkniętych przestrzeniach:
* Sklepy oferujące towary i usługi wszelkiego rodzaju,
* Przedsiębiorstwa użyteczności publicznej,
* Banki,
* Gabinety lekarskie,
* Budynki komunalne (inne usługi publiczne),
* Sklepy spożywcze (piekarnie, sklepy mięsne, warzywniaki itp.)
* Salony fryzjerskie i kosmetyczne.
Inne obszary, w których stosowanie masek na twarz jest już obowiązkowe, obejmują:
* Cały transport publiczny,
* Taksówki,
* Supermarkety,
* Szpitale,
* Ośrodki zdrowia i centra diagnostyczne,
* Windy,
* Statki,
* Samoloty,
* Personel obsługujący klientów w restauracjach, kawiarniach i barach.
Nowe obostrzenia obowiązują do 31 sierpnia, chyba że rząd wyda inne polecenie
Grecki Rząd oficjalnie wprowadził nowe warunki wjazdowe dla turystów podróżujących do Grecji od 1 lipca 2020:
Na co najmniej na 24 godzin przed wjazdem do Grecji trzeba wypełnić formularz (Passenger Locator Form, PFL) na stronie https://travel.gov.gr/#/ W dokumencie trzeba podać informacje o miejscu przekroczenia granicy, długości pobytu w innych krajach i adres, pod którym będzie się przebywać w Grecji. System wygeneruje kod QR, który należy wydrukować lub zapisać na urządzeniu mobilnym - w wypadku podróży lotniczych będzie on skanowany przy wyjściu z samolotu.
Informujemy, że w związku z pojawiającymi się nowymi zarażeniami wirusem COVID-19 rząd grecki wprowadza nowe obostrzenia, które dotyczą obowiązku noszenia maseczki we wszystkich miejscach przestrzeni publicznej.
Transfer
Środki higieny i społeczny dystans - podczas transferu powinieneś mieć zapewniony dostęp do środków dezynfekujących. W czasie transferu wymagane jest także noszenie maseczki ochronnej i zachowanie społecznego dystansu. Zaleca się korzystanie ze środkowych i tylnych drzwi.
Prywatne transfery hotelowe - odbywają się w ograniczonej liczbie osób, zależnej od wielkości pojazdu. Kierowcy mają obowiązek stosowania masek ochronnych i rękawiczek oraz dezynfekcji pojazdów i ich regularnej, naturalnej wentylacji. Według wstępnych informacji autobusy będą mogły być wypełnione w 60%, a na ich pokładzie obowiązkowe będzie noszenie masek.
Hotele
Wszystkie hotele w Grecji zostały zobligowane do przestrzegania restrykcyjnych zasad bezpieczeństwa:
* Wyznaczenie koordynatora ds. Zdrowia - osoba pełniąca tę funkcję, będzie nadzorowała przestrzeganie protokołów i pracę wszystkich działów. Koordynator ds. Zdrowia musi zostać zgłoszony do rejestru Krajowej Organizacji Zdrowia Publicznego. Dodatkowo hotele zobowiązane są do sporządzenia planu operacyjnego na potrzeby zarządzania przypadkami COVID-19.
* Przeszkolony i zdyscyplinowany personel - kadra hoteli w Grecji musi zostać przeszkolona w zakresie przenoszenia wirusa i sposobie postępowania w przypadku wykrycia zakażeń. Zaleceniem jest, aby pracownicy codziennie mierzyli temperaturę i w przypadku wystąpienia niepokojących objawów, pozostali w domu.
* Obsługa medyczna - każdy obiekt jest zobowiązany do posiadania lekarza na wezwanie, który będzie działał zgodnie z instrukcjami w celu wykrycia podejrzanych przypadków COVID-19. Równolegle, za pośrednictwem telemedycyny, lekarze będą mogli obserwować podejrzane przypadki. Jednocześnie personel hotelowy ma obowiązek zapewnienia gościom maksymalnej ochrony poprzez utrzymywanie społecznego dystansu i regularnego stosowania środków higieny.
* Rejestr gości i personelu - Każdy hotel jest zobligowany do prowadzenia aktualnego i zgodne z przepisami RODO, rejestru członków personelu i gości, dzięki czemu w przypadku wykrycia przypadku choroby, wszystkie osoby mogące mieć z nim styczność, zostaną o tym fakcie poinformowane.
* Komunikacja i stosowanie widocznej informacji - wszystkie hotele w Grecji, muszą informować swoich gości na temat stosowanych zabezpieczeń. Zaleca się, aby na stronach internetowych hoteli, znajdowały się specjalne sekcje dedykowane COVID-19. Goście mają także mieć w ogólnodostępnych miejscach i pokojach, dokładne i wielojęzyczne instrukcje o działaniach zapobiegawczych i dostępnych środkach.
* Dystans społeczny - Goście i obsługa hoteli w Grecji zobowiązani są do utrzymywania 2 metrowego dystansu społecznego.
* Wykorzystanie technologii - rekomendacja stosowania technologii, umożliwiającej płatności zbliżeniowe oraz zakwaterowanie i wymeldowanie z obiektu, zamawianie dodatkowych usług, przez urządzenia mobilne.
* Zakaz wejścia dla osób z zewnątrz - goście spoza hotelu nie mogą do niego wchodzić.
* Przedłużenie czasu zameldowania i wymeldowania pomiędzy pobytami - zaleca się, aby wymeldowanie nastąpiło do 10 rano, a zameldowanie od godziny 15:00, aby pokoje zostały dokładnie wyczyszczone i zdezynfekowane oraz miały zapewnioną naturalną wentylację.
* Sprzątanie - Sprzątanie pokojów ma się odbywać z wykorzystaniem środków dezynfekujących a obsługa ma obowiązek zwrócenia specjalnej uwagi na dokładne czyszczenie wszystkich powierzchni łazienki przed przybyciem nowych gości. Należy unikać częstego sprzątania pokojów w czasie pobytu gości w celu unikania kontaktu z obsługą. Zalecane jest powiadomienie gości (na drzwiach lub wewnątrz pokoju) o tym, kiedy i w jaki sposób sprzątnięto ich pokoje. Ogólnodostępne pomieszczenia mają być czyszczone równie starannie, ze szczególnym naciskiem na częstą dezynfekcję takich miejsc jak klamki, przyciski windy itp.
* Dyskrecja - Personel ma obowiązek zapewnić dyskrecję gościom przebywającym na wczasach w Grecji, jeśli wykryto u nich objawy choroby.
* Ogólnodostępne środki dezynfekujące - Obiekty noclegowe są zobowiązane do udostępniania gościom i korzystania przez ich personel ze środków dezynfekujących. Wymagane jest także zapewnienie wystarczającej ilości materiałów jednorazowych, koniecznych do zachowania higieny i czystości (ręczniki papierowe, materiały jednorazowego użytku).
* Restauracje hotelowe - Restauracje są zobowiązane do przestrzegania najwyższych norm sanitarnych. Towary muszą być odbierane przez delegowane osoby, które będą nosić rękawiczki i maski ochronne. Pracownicy kuchni powinni zachować odległość od siebie, zgodną z wymogami Ministerstwa Zdrowia. Na terenie hotelowych restauracji, obowiązują identyczne zasady, jak w restauracjach i barach na terenie całej Grecji. Managerowie są natomiast odpowiedzialni za właściwe rozmieszczanie stolików, z zachowaniem społecznego dystansu.
* Place zabaw - na placach zabaw należy unikać przeludnienia i stosować zasady dystansu społecznego.
* SPA i Wellness - obowiązują zasady dystansu społecznego. Goście mają dostęp tylko po wcześniejszym uzgodnieniu. Zaleca się stosowanie okien z pleksiglasu w recepcji strefy SPA.
* Sklepy hotelowe i pomieszczenia ogólnodostępne - te przestrzenie są dostępne dla gości pod warunkiem zapewnienia dostosowanej do wielkości liczby gości oraz przestrzegania dystansu społecznego. Zaleca się, aby unikać korzystania z wind.
* Sprawna i zadbana klimatyzacja - Hotele mają obowiązek zwrócenia szczególnej uwagi na dobry stan klimatyzacji, jej właściwego funkcjonowania i zwiększenia cyrkulacji powietrza. Zaleca się także stosowanie naturalnej wentylacji w pokojach i ogólnodostępnych pomieszczeniach.
* Animacje - program animacyjny może zostać ograniczony do zabaw wyłącznie na świeżym powietrzu z zachowaniem dystansu społecznego. Akcesoria używane podczas animacji są obowiązkowo dezynfekowane po każdych zajęciach.
Plaże i baseny
Wybierając Grecję na wakacje, możesz korzystać z plaż i basenów. W celu zapewniania bezpieczeństwa, wprowadzono następujące zasady użytkowania:
* Odkryte baseny hotelowe - dozwolone jest wyłącznie korzystanie z odkrytych basenów kąpielowych. Zabrania się otwierania basenów krytych
* Ograniczenia w liczbie kąpiących - wskazana gęstość zatłoczenia w basenach hotelowych jest mierzona w stosunku 5m powierzchni wody na osobę
* Dystans społeczny - Greckie plaże i baseny mają mieć zapewniony bezpieczny, 2-metrowy dystans pomiędzy leżakami i wypoczywającymi (nie dotyczy wypoczywających wspólnie rodzin i

Informacje dotyczące COVID-19:
Zgodnie z nowymi zasadami wprowadzonymi przez rząd Grecji, Wszyscy turyści przybywający do tego kraju zobowiązani są na co najmniej 24 godzin przed podróżą (zalecamy 72 godzin), do wypełnienia formularza Passenger Locator Form (PLF).
Formularz dostępny jest na stronie www: travel.gov.gr
Należy w nim umieścić informacje o miejscu przylotu, adresie pobytu w Grecji, podstawowe dane osobowe i miejscu pobytu w ciągu ostatnich 14 dni przed przylotem. Po uzupełnieniu wszystkich wymaganych danych, podróżujący otrzyma kod QR, który należy wydrukować lub zapisać na urządzeniu mobilnym.

UWAGA: Plik otrzymasz w dniu planowanego przybycia do Grecji (o północy).
Tuż po wyjściu z samolotu, na podstawie tych danych pracownicy służb granicznych podejmą decyzję czy wjeżdżający może przekroczyć granicę, czy musi poddać się badaniu na COVID-19. Do chwili otrzymania wyniku badania, podróżujący ma obowiązek pozostania w izolacji w miejscu pobytu podanym w formularzu.

UWAGA: Osoby nieprzestrzegające przepisów, podlegają grzywnie w kwocie 500 Euro.

* Udogodnienia:

Bez paszportu Kurorty nadmorskie Dla rodzin z dziećmi Fitness / siłownia Bezpośrednio przy plaży Basen odkryty Przedszkole Animacje dla dorosłych Sport Tenis Jazda konna Dostęp do internetu Klimatyzacja

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu.

Lokalizacja

Opinie

3.6

Ocena klientów
na podstawie 156 dodanych opinii

Lokalizacja
4,2
Pokój
3,5
Posiłki
3,0
Basen
4,0
Czystość
3,7
Obsługa
3,8
Klienci polecają hotel dla:
  • par
  • ceniących spokój i ciszę
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • seniorów
  • aktywnych
  • 3.7
    wrzesień 2020

    Bardzo słabe jedzenie

    Właśnie wróciłam z tego hotelu<br />Miłe zaskoczenie -,pokój z widokiem na morze bez dopłaty ,czysto , miła obsługa , hotel z dużym potencjałem <br />Ale... fatalne jedzenie<br />Śmierdzące ,okropne przyprawy, <br />Wszystko przerabiane, nawet pieczywo to stare bułki gnieciuchy<br />
    Właśnie wróciłam z tego hotelu
    Miłe zaskoczenie -,pokój z widokiem na morze bez dopłaty ,czysto , miła obsługa , hotel z dużym potencjałem
    Ale... fatalne jedzenie
    Śmierdzące ,okropne przyprawy,
    Wszystko przerabiane, nawet pieczywo to stare bułki gnieciuchy
  • 4.2
    sierpień 2020

    Było dobrze z wyjatkami

    Byłam z rodziną tam na wakacjach. Hotel piekny, szczerze polecam. Jednakże posiłki słabiutkie, codziennie to samo, niezbyt smaczne. Wersja all inclusive niezbyt ciekawa. Całość w skali od 1 do 10 daje dobrą 9. Z chęcią tam wrócę ale bez posiłków. Nie wiem czy to spowodowane covidem ale nikt nie chodził sprzątać pokoi, można było szczotkę zostawić to sami byśmy sobie posprzatali A tak piasek z plaży na podłodze przeszkadzał.
    Byłam z rodziną tam na wakacjach. Hotel piekny, szczerze polecam. Jednakże posiłki słabiutkie, codziennie to samo, niezbyt smaczne. Wersja all inclusive niezbyt ciekawa. Całość w skali od 1 do 10 daje dobrą 9. Z chęcią tam wrócę ale bez posiłków. Nie wiem czy to spowodowane covidem ale nikt nie chodził
    sprzątać pokoi, można było szczotkę zostawić to sami byśmy sobie posprzatali A tak piasek z plaży na podłodze przeszkadzał.
  • 5.0
    sierpień 2020

    Rewelacja !!!

    Super miejsce , super ludzie , super obsługa , wszyscy uśmiechnięci , z mega pozytywnym podejściem . Serdecznie polecam dla rodzin jak młodych par , ludzi szukających spokoju i dobrego jedzenia !
    Super miejsce , super ludzie , super obsługa , wszyscy uśmiechnięci , z mega pozytywnym podejściem . Serdecznie polecam dla rodzin jak młodych par , ludzi szukających spokoju i dobrego jedzenia !
  • sierpień 2020

    Jest naprawdę super

    Jesteśmy z rodzina obecnie z hotelu już od tygodnia. Hotel bardzo milo nas rozczarował 😁 pokóje czyste. Z uwagi na covid w trakcie pobytu nie są sprzątane, ale czy to tak naprawdę jest istotne? Czy w domu każdy zmienia ręczniki codziennie? 😁 Wręcz fajnie, że podczas naszej nieobecnosci nikt nie ogląda naszych osobistych rzeczy. Jedzenie jak zawsze każdy znajdzie cos dla siebie. Plaża bezpośrednio przy hotelu. Strzeżona przez ratowników. Żadnych tłumów. Po drugiej stronie ulicy ciąg sklepów i restauracji. Korzystamy tylko że śniadan i kolacji w hotelu natomiast obiady jemy na "mieście" naprawdę jest smacznie i ceny przyzwoite. Zdjęcia natomiast częściowo przestawiaja hotel kavros garden. I na odwrót w ofercie hotelu kavros garden są zdjęcia hotelu kavros beach. Nie wiem z czego to wynika. Hotel kavros garden znajduje się po drugiej stronie ulicy. I napewno nie leży bezpośrednio przy plaży. Generalnie bardzo polecamy.
    Jesteśmy z rodzina obecnie z hotelu już od tygodnia. Hotel bardzo milo nas rozczarował 😁 pokóje czyste. Z uwagi na covid w trakcie pobytu nie są sprzątane, ale czy to tak naprawdę jest istotne? Czy w domu każdy zmienia ręczniki codziennie? 😁 Wręcz fajnie, że podczas naszej nieobecnosci nikt nie ogląda
    naszych osobistych rzeczy. Jedzenie jak zawsze każdy znajdzie cos dla siebie. Plaża bezpośrednio przy hotelu. Strzeżona przez ratowników. Żadnych tłumów. Po drugiej stronie ulicy ciąg sklepów i restauracji. Korzystamy tylko że śniadan i kolacji w hotelu natomiast obiady jemy na "mieście" naprawdę jest smacznie i ceny przyzwoite. Zdjęcia natomiast częściowo przestawiaja hotel kavros garden. I na odwrót w ofercie hotelu kavros garden są zdjęcia hotelu kavros beach. Nie wiem z czego to wynika. Hotel kavros garden znajduje się po drugiej stronie ulicy. I napewno nie leży bezpośrednio przy plaży. Generalnie bardzo polecamy.
  • 3.3
    sierpień 2019

    Już tam nie wrócę.

    Lokalizacja i wygląd hotelu z zewnątrz jest bardzo ładne, niestety pokoje to już zupełnie inna bajka, standard nieciekawy. Trzy dni z rzędu była zimna woda, mimo zgłoszeń obsługa bardzo opieszale zajmowała się sprawą. Jedzenie niezbyt smaczne, mam wątpliwości co do standardów przygotowania posiłków, niestety nie ominęło mnie zatrucie pokarmowe. Mała różnorodność i najtańsze i niskiej jakości produkty sprawiły że stołowaliśmy się czesto po za hotelem, bo przecież Kreta ma do zaoferowania wiele ciekawych potraw i pysznych smaków! Opcja All inclusive średnia, wszystkie napoje (łącznie z mlekiem do kawy) były rozwodnione. Na plus oceniam baseny, dostęp do morza oraz zagospodarowanie terenu hotelu. Całe wakacje były udane, ale hotel niestety był najslabszym elementem.
    Lokalizacja i wygląd hotelu z zewnątrz jest bardzo ładne, niestety pokoje to już zupełnie inna bajka, standard nieciekawy. Trzy dni z rzędu była zimna woda, mimo zgłoszeń obsługa bardzo opieszale zajmowała się sprawą. Jedzenie niezbyt smaczne, mam wątpliwości co do standardów przygotowania posiłków,
    niestety nie ominęło mnie zatrucie pokarmowe. Mała różnorodność i najtańsze i niskiej jakości produkty sprawiły że stołowaliśmy się czesto po za hotelem, bo przecież Kreta ma do zaoferowania wiele ciekawych potraw i pysznych smaków! Opcja All inclusive średnia, wszystkie napoje (łącznie z mlekiem do kawy) były rozwodnione. Na plus oceniam baseny, dostęp do morza oraz zagospodarowanie terenu hotelu. Całe wakacje były udane, ale hotel niestety był najslabszym elementem.
  • 4.3
    sierpień 2019

    Fajne miejsce

    Hotel przyjazny, pokoje skromne, ale czyste, z odnowionymi łazienkami. Nie bardzo rozumiem klucz sprzątania - raz było sprzątane codziennie, raz co dwa dni. To samo zmiana ręczników, ale to w sumie do przeżycia. Hotel położony przy plaży, ma ładny basen.Moim zdaniem jest za mało leżaków.
    Hotel przyjazny, pokoje skromne, ale czyste, z odnowionymi łazienkami. Nie bardzo rozumiem klucz sprzątania - raz było sprzątane codziennie, raz co dwa dni. To samo zmiana ręczników, ale to w sumie do przeżycia. Hotel położony przy plaży, ma ładny basen.Moim zdaniem jest za mało leżaków.
  • 3.8
    sierpień 2019

    Słabo

    Największym i niestety prawie jedynym plusem było położenie hotelu (głównego budynku)- piękny krajobraz, połączenie gór i morza. Prywatna, ładna plaża to dodatkowy atut.<br />Przystanki autobusowe zlokalizowane blisko budynku głównego-warto pojechać zobaczyć Rethymno czy Chanie.<br />Duży, czysty i dobrze wyposażony pokój (jak na pokój ekonomiczny byłam bardzo pozytywnie zaskoczona).                                                                      <br />Największy minus to oferta "all inclusive"- zdecydowanie nie powinno się nazywać tego takową formą wyżywienia. Posiłki były większości niesmaczne, monotonne a w dodatku wybór był znikomy. Zazwyczaj wystawiane były cztery bemary z jedzeniem na ciepło.  O owocach czy warzywach można było pomarzyć. Jeden o owoc zazwyczaj od biedy pokrojony i rzucony na półmisek znikał w mgnieniu oka. Ze świeżych warzyw tylko cebula, w innym wypadku skapciałe pomidory w zalewie..<br />Kawa tylko w wybranych godzinach (15-17). Jeśli chodzi o herbatę to prawdopodobnie tylko przy śniadaniu, oczywiście rozrobiona lura w dystrybutorze. Napisałam prawdopodobnie ze względu na sytuację, gdy zapytałam o herbatę w budynku, w którym znajdował się mój pokój (budynek Beach Garden) arogancki, siwy pan odpowiedział, że "PO HERBATĘ TO MOGĘ SOBIE IŚĆ DO SKLEPU".<br />Z czymś takim nigdy się nie spotkałam, w szczególności nie sądziłam, że w hotelu świadczącym usługi w formie all inclusive będzie miało to miejsce. Na temat wcześniej wspomnianego pana mogłabym napisać esej, a dokładnie jego wyrachowania, arogancji i łaski , z którą miałam wrażenie robi wszystko będąc opiekunem baru i budynku. W skrócie współczuję wszystkim, którzy mieli z nim do czynienia.  Przejście do budynku głównego odbywa się przez AUTOSTRADĘ, warto o tym wspomnieć w ofercie, ponieważ osoby z różnymi dysfunkcjami ruchu mogę mieć problem z przedostaniem się na drugą stronę. Podsumowując bardzo słabo jeśli chodzi o kwestię świadczonych usług, piękne widoki bronią tylko ten hotel, by nie napisać całkiem negatywnej opinii. Kwotę blisko trzech tysięcy za tygodniowy pobyt uważam za zbyt wysoką. Szkoda, gdyż hotel ma potencjał i mógłby naprawdę świetnie prosperować.
    Największym i niestety prawie jedynym plusem było położenie hotelu (głównego budynku)- piękny krajobraz, połączenie gór i morza. Prywatna, ładna plaża to dodatkowy atut.
    Przystanki autobusowe zlokalizowane blisko budynku głównego-warto pojechać zobaczyć Rethymno czy Chanie.
    Duży, czysty i dobrze
    wyposażony pokój (jak na pokój ekonomiczny byłam bardzo pozytywnie zaskoczona).                                                                      
    Największy minus to oferta "all inclusive"- zdecydowanie nie powinno się nazywać tego takową formą wyżywienia. Posiłki były większości niesmaczne, monotonne a w dodatku wybór był znikomy. Zazwyczaj wystawiane były cztery bemary z jedzeniem na ciepło.  O owocach czy warzywach można było pomarzyć. Jeden o owoc zazwyczaj od biedy pokrojony i rzucony na półmisek znikał w mgnieniu oka. Ze świeżych warzyw tylko cebula, w innym wypadku skapciałe pomidory w zalewie..
    Kawa tylko w wybranych godzinach (15-17). Jeśli chodzi o herbatę to prawdopodobnie tylko przy śniadaniu, oczywiście rozrobiona lura w dystrybutorze. Napisałam prawdopodobnie ze względu na sytuację, gdy zapytałam o herbatę w budynku, w którym znajdował się mój pokój (budynek Beach Garden) arogancki, siwy pan odpowiedział, że "PO HERBATĘ TO MOGĘ SOBIE IŚĆ DO SKLEPU".
    Z czymś takim nigdy się nie spotkałam, w szczególności nie sądziłam, że w hotelu świadczącym usługi w formie all inclusive będzie miało to miejsce. Na temat wcześniej wspomnianego pana mogłabym napisać esej, a dokładnie jego wyrachowania, arogancji i łaski , z którą miałam wrażenie robi wszystko będąc opiekunem baru i budynku. W skrócie współczuję wszystkim, którzy mieli z nim do czynienia.  Przejście do budynku głównego odbywa się przez AUTOSTRADĘ, warto o tym wspomnieć w ofercie, ponieważ osoby z różnymi dysfunkcjami ruchu mogę mieć problem z przedostaniem się na drugą stronę. Podsumowując bardzo słabo jeśli chodzi o kwestię świadczonych usług, piękne widoki bronią tylko ten hotel, by nie napisać całkiem negatywnej opinii. Kwotę blisko trzech tysięcy za tygodniowy pobyt uważam za zbyt wysoką. Szkoda, gdyż hotel ma potencjał i mógłby naprawdę świetnie prosperować.
Znasz ten hotel? Podziel się opinią!

Przewodnik

Wycieczki fakultatywne

Filmy i zdjęcia

Uwaga! Cena uległa zmianie.
Cena za osobę:
zł/os.
1 059 zł/os.
Kod oferty: 12102020BVPR1188
5 dni
HB - Dwa posiłki
Prima Holiday
Zobacz inne warianty
Zakwaterowanie
Zapytaj o ofertę

Szczegóły wyjazdu

Uwaga! Oferta z dojazdem własnym.
Wyjazd:
pon. 12.10.2020
Powrót:
sob. 17.10.2020
Zamówienie wstępne
Prosimy o wypełnienie formularza w celu dokonania rezerwacji miejsc na wybraną wycieczkę. Przesłanie formularza nie wiąże się z żadnymi kosztami i jest niezobowiązujące.
Ta oferta jest dostępna online. W kolejnych krokach otrzymasz możliwość jej opłacenia.
Cena całkowita (): 2 460
Zaliczka:  zł
  • (zaliczka + ubezpieczenie)
Kup na raty 0%: 5 x  zł
Rzeczywiste raty 0% - bez odsetek i pierwszej wpłaty. Wybór płatności ratalnej będzie dostępny w dalszych krokach.
Wystarczy 100 zł zaliczki aby zarezerwować tę ofertę. Pozostałą kwotę należy wpłacić do 30 dni przed datą wyjazdu.
Czytaj więcej

Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Dalej”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.
KLAUZULA INFORMACYJNA
ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych na etapie poszukiwania imprezy turystycznej jest Travelplanet.pl S.A. z siedzibą we Wrocławiu, kod pocztowy 50-418, ul. Traugutta 45. W związku z zawarciem i realizacją umowy...

Wybrana oferta:

Kavros Beach

Liczba osób:
2 dorosłych
Wyżywienie:
HB - Dwa posiłki
Termin:
pon. 12.10.2020
Cena
2 118
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY
1 dzień
2 dni
3 dni
4 dni
5 dni
6 dni
7 dni
8 dni
9 dni
10 dni
11 dni
12 dni
13 dni
14 dni
15 dni
16 dni
17 dni
18 dni
19 dni
20 dni
21 dni
22 dni
23 dni
24 dni
25 dni
26 dni
27 dni
28 dni
HB - Dwa posiłki
Prima Holiday
Standard DBL (1WN) 2 118