Atuty oferty

Region

Grecja / Kreta

Opis oferty:

Położony na południowym wybrzeżu Krety, rodzinny hotel znanej sieci Dessole. Otoczony zielonym ogrodem, oferuje miłą i przyjazną atmosferę oraz widok na sąsiednią wyspę Chrissi. Tuż przy hotelu piękna, piaszczysta plaża z krystalicznie czystą wodą, idealne miejsce na relaks na leżaku lub uprawianie sportów wodnych. Na miejscu są 2 baseny, na dzieci czeka brodzik i zajęcia w miniklubie. Wieczorem najlepiej zrelaksować się przy hotelowych animacjach, popijając drinka w jednym z 3 barów. Blisko stąd do centrum pięknej Ierapetry - znanej jako najcieplejsze miasto w całej Grecji!

POŁOŻENIE:

ok. 5 km od centrum IERAPETRY ze sklepami, barami i restauracjami; ok. 60 km od lotniska w Sitii, ok. 100 km od lotniska w Heraklionie, ok. 240 km od lotniska w Chanii; przystanek autobusowy naprzeciwko hotelu (Ierapetra/ok. 2 EUR).

PLAŻA:

publiczna, piaszczysto-żwirkowa, łagodne zejście do morza, bezpośrednio przy hotelu, bezpłatne parasole, leżaki i ręczniki.

HOTEL:

czterogwiazdkowy, zbudowany w 2000 r., odnowiony w 2006 r., 154 pokoje, 6 budynków, do 2 pięter, winda, lobby, całodobowa recepcja, 2 restauracje: główna - dania w formie bufetu, kuchnia międzynarodowa, dostępne foteliki i menu dla dzieci, dania wegetariańskie, Olives przy basenie, 3 bary: w lobby, Chryssi, Kafeneion; sklep z pamiątkami; ogród, bezpłatny internet bezprzewodowy; za opłatą: pralnia; akceptowane karty kredytowe: Visa, MasterCard.

standardowy:

2-os., ok. 15 m², skromny, indywidualnie sterowana klimatyzacja, łazienka (wanna lub prysznic, wc; suszarka), telewizja satelitarna, telefon, lodówka, sejf; bezpłatne łóżeczko dla dziecka do 2 lat na zamówienie przed przyjazdem; balkon (stolik i krzesełka);

superior:

2-os. (możliwość 1 dostawki), ok. 22 m², wyposażenie jak w pokoju standardowym;

rodzinny:

dla maks. 4 os., ok. 38-42 m², 2 pomieszczenia nie dzielone drzwiami, wyposażenie jak w pokoju standardowym.

SPORT I ROZRYWKA:

2 baseny, słodka i słona woda: ok. 144 m², gł. 1,3-1,6 m, ok. 260 m², gł. 1,3-1,6 m, brodzik dla dzieci, słodka woda, ok. 9 m², gł. 0,4 m, przy basenie bezpłatne parasole, leżaki i ręczniki; kort tenisowy z wypożyczalnią sprzętu (kaucja: ok. 20 EUR), aerobik, aqua aerobik, stretching, siatkówka plażowa, rzutki, tenis stołowy, boccia; miniklub (4-12 lat), animacje dla dorosłych i dzieci: zajęcia sportowe, wieczorne show, muzyka na żywo, karaoke; za opłatą: bilard, łaźnia turecka, jacuzzi, health club; sporty wodne na plaży.

ALL INCLUSIVE:

śniadanie (7.00-10.00), późne śniadanie (10.00-11.00), obiad (13.00-15.00), kolacja (19.00-22.00) w formie bufetu w restauracji głównej; podwieczorek (16.00-17.00), przekąski (11.00-16.00) w restauracji Olives; raz na pobyt kolacja w restauracji Olives (wymagana rezerwacja); napoje bezalkoholowe i lokalne napoje alkoholowe w wyznaczonym barze (10.00-24.00); wymagane noszenie opasek all inclusive.

KONTAKT:

0030/2842025060,, www.dessolehotels.com

GRATIS:

serwis plażowyWi-Fi

Podatek turystyczny
Przy zakwaterowaniu od Klientów pobierany jest obowiązkowy podatek turystyczny. Jego wysokość zależy od lokalnej kategorii danego hotelu i wynosi od 0,25 EUR (obiekty 1-2 gwiazdkowe) do 4 EUR (obiekty 5 gwiazdkowe) od pokoju za dzień.

* Udogodnienia:

• Klimatyzacja
  • Życie nocne
  • Blisko centrum
* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu

Dokumenty podróży:

Obsługa: 4,4
Klienci polecają hotel dla:
  • par
  • ceniących spokój i ciszę
  • seniorów

Polecam ten hotel.
  • 4.3
    ( lipiec 2018 )

Fajny hotel, ale mogło być lepiej

Pobyt 08.07- 15.08.2018r. All Inclusive. Byliśmy we dwójkę w hotelu Dessole Blue Star Resort. Jeśli chodzi o zalety to napewno duży wybór jedzenia, natomiast wątpliwej jakości: ryby były zazwyczaj tłuste, albo z łuskami, które trudno było oddzielić od mięsa. Sytuację ratowały... jajka, ale gotowane na twardo- jajecznica nie była zbyt smaczna. Duży wybór owoców, codziennie lody, gyros, pizza, naleśniki. Świetna obsługa baru, która bardzo sprawnie i z uśmiechem ogarnia co się dzieje wokół. Świetną sprawą był fakt, że można było wyjść za hotel na plażę, na której były leżaki. Cieszyła nas także możliwość oglądnięcia meczów Mundialu w sali obok basenu. Niestety nie oglądaliśmy sami- nasze oglądanie zakłóciła przebieżka między nogami dwóch 5cio centymetrowych karaluchów, które łaziły nawet po ścianach. Woda w basenie była czysta, której próbki były codziennie pobierane do badania. Niemiła sytuacja zastała nas na koniec pobytu- po opuszczeniu pokoju udaliśmy się do recepcji, by zdać klucz, oraz by pobrać bon na obiad, który miał być dla nas ostatnim posiłkiem (za to, że naszym pierwszym posiłkiem w trakcie wyjazdu była kolacja). Bon miał być darmowy, a Pani Recepcjonistka mając przed oczami zeszyt ze spisem lokatorów i kwotami jakie wpłacili oraz godzinami ich przyjazdu żądała za bony od nas pieniędzy. Nie zgodziliśmy się na taki stan rzeczy i postanowiliśmy zadzwonić do rezydenta: podeszliśmy do kartki z numerami do rezydentów (na oczach recepcjonistki) i zaczęliśmy dzwonić- najpierw do Pana Rezydenta, następnie do Pani Rezydent. Obydwoje nie odebrali od nas połączeń, ani nie oddzwonili, natomiast Pani Recepcjonistka widząc, że dzwonimy podeszła do nas z zeszytem, który miała wcześniej przed sobą i powiedziała, że bardzo nas przeprasza, ale należy nam się posiłek za darmo. Twardo powiem, że uważam to za brak profesjonalizmu ze strony Rezydentów, oraz nieudaną próbę oszukania nas przez Panią Recepcjonistkę. Oprócz tego fenomenalni Animatorzy, pokój sprzątany codziennie jak należy, klimatyzacja działająca prawidłowo, jednak były problemy z jej włączeniem.
  • 4.2
    ( wrzesień 2017 )

Bardzo przyjemne miejsce

Standard zgodny z opisem. Bardzo spokojne miejsce, ładnie zagospodarowany teren, bezpośrednio przy plaży, morze widac z leżaków przy basenie. Zejście do morza kamieniste, ale woda bardzo czysta i ciepła.<br />Pokoje czyste, codziennie sprzątanie, mieliśmy pokój w budynku głównym typu superior,dośc duży, klimatyzacja indywidualnie sterowana, sejf , balkon z suszarką na ręczniki. W innych budynkach są mniejsze, z wejściem bezpośrednio z zewnątrz.<br />Byliśmy we wrześniu (druga połowa), także dzieci było niewiele, zresztą dla maluchów nie ma zbyt wielu atrakcji, basen jest głęboki (od 1,40 m) a brodzik mikroskopijny, nie ma zjeżdzalni, zejście do morza kamieniste.<br />W najbliższej okolicy nie ma nic, poza jednym marketem z pamiątkami i przystankiem autobusowym, z którego można dojechać do Ierapetry, tam pełno jest sklepów, tawern itp.<br />Posiłki smaczne i spory wybór, ale jak to na ALL: szybko się przejadają ;)<br />Polecam spragnionym słońca, wody i leniwego wypoczynku od zgiełku miasta. Widoki przepiękne, z jednej strony góry, z drugiej błękit basenu i morza, nie bez powodu hotel ma nazwa hotelu to Blue Star<br />I jeszcze uwaga do klimatu, często wieje tu scirocco, bardzo suchy ale dość intensywny wiatr, doświadczyliśmy jego w pierwszy dzień, później osłabł i był przyjemniejszy, a jak w ogóle przestało wiać, to było za gorąco ;)<br /><br />
    Posiłki smaczne i spory wybór, ale jak to na ALL: szybko się przejadają ;)

• 2.8
    ( czerwiec 2017 )

Napewno tam nie wrócimy

Nie rozumiem wcześniejszych opinii, albo są sponsorowane , albo pisały osoby typu "pierwszy raz za granicą". Hotel zaniedbany, pokój mikro 10m2 a miało być 18m2, syfiasta łazienka. Plaża żwirowo kamienista, miała być piaszczysto żwirowa. Klima w recepcji wyłączona by nie korzystać z baru, który tam się znajduje. W recepcji pracują dwa gbury na zmianę i w wolnej chwili obsługują tenże bar. Jedzenie dość smaczne lecz brakowało potraw regionalnych, a o owocach morza to nikt nie słyszał. Chmary much łażących po jedzeniu, i kupy zdechłych na podłodze w restauracji. Lokalizacja na niewielkim terenie, wszędzie blisko. Blisko ciekawego miasteczka z portem i tawernami. Animacje bardzo nienachalne, tzn. prawie brak. Hotel ustawiony wyłącznie pod gości z Rosji, wszystkie informacje, menu w rest. a`la carte, animacje, oraz obsługa . Baseny ze słoną wodą raczej dla osób pływających, b. małe obszary z płytką wodą (1.45m). Przy drugim basenie nie było baru, więc świecił pustkami. Tradycyjnie codzienna walka o leżaki. I ten hotel ma 4 gwiazdki, nawet na najgorszej polskiej kwaterze nie widziałem takiego pokoju. Wszystkie opinie o pokoju dotyczą DBL. Wiem że były też pokoje o zdecydowanie lepszym standardzie lecz chyba nie dla Polaków.
  • 4.7
    ( czerwiec 2017 )

Bardzo nam się podobało

Hotel bardzo dobry na odpoczynek, praktycznie jest tylko jeden sklep w okolicy. Bardzo czysty, pokoje codziennie sprzątane, z klimatyzacją i sejfem. Na terenie obiektu są dwa duże baseny (jeden ze słodką wodą) i brodzik. Dzieci nie chciały wyjść z wody. Obsługa bardzo miła i pomocna. Jedzenie bardzo dobre, duży wybór- nawet niejadek coś wybierze. Przekąski przy basenie palce lizać. Niestety plaża jest kamienista. Koniecznie trzeba zabrać buty do wody. Można zabrać maski do nurkowania - są fajne rybki. Warto wybrać się statkiem na pobliską wyspę Chrissi, gdzie plaża jest piaszczysta a widoki zapierają dech w piersiach. W pokojach są również ręczniki plażowe. Mogłoby być więcej animacji dla dzieci. Jednak polecam ten hotel. Naprawdę z całą rodziną odpoczęłam.
  • 5.0
    ( wrzesień 2015 )

Bardzo fajny hotel, polecam

j.w. - rewelacyjny hotel na tygodniowy urlop. Położony w spokojnej okolicy. W zasadzie nic poza 1 sklepem w pobliżu nie ma :), do najbliższego miasta ok 5km (taxówka 9E, autobus 2E).<br />Miejsce rewelacyjne na Relax - nie na zwiedzanie, dlatego maxymalnie na 7 dni.<br />Basen czysty, jedzenie ok (chociaż, po 5 dniach juz monotonne). Obsługa przyjazna.<br />Jedyny minus - masa "przyjaciół" zza wschodniej granicy.
    Miejsce rewelacyjne na Relax - nie na zwiedzanie, dlatego maxymalnie na 7 dni.
    Basen czysty, jedzenie ok (chociaż,
    po 5 dniach juz monotonne). Obsługa przyjazna.
    Jedyny minus - masa "przyjaciół" zza wschodniej granicy.
  • 5.0
    ( czerwiec 2015 )

Wspaniałe wakacje

Spędziliśmy w tym hotelu wspaniałe wakacje. Okolica bardzo spokojna, można było naprawdę odpocząć od codziennego zgiełku i miasta. Z racji tego, że jest w sporej odległości od miejscowości typowo turystycznych, nie było możliwości uczestniczenia w wycieczkach fakultatywnych. Jedyną opcją na zwiedzenie wyspy było wypożyczenie samochodu. Pokoje sprzątane codziennie, czyste, schludne. Hotel składa się z budynku głównego i domków rozmieszczonych w pięknym, zadbanym ogrodzie. My trafiliśmy do pokoju w głównej części hotelu, skąd mieliśmy niesamowity widok na góry i gaje oliwne. Obsługa bardzo dbała o gości, była bardzo pomocna, uśmiechnięta. Jedzenie nieco monotonne, ale każdy znajdzie w nim coś dla siebie. W barze przy basenie w ciągu dnia przekąski i napoje. Jedynym minusem była plaża - wbrew opisowi piasku prawie na niej nie było - tylko żwir i kamienie, podobnie wejście do morza - żwirowe i kamieniste. Woda za to czysta i przejrzysta, dobre miejsce do nurkowania. Hotel nastawiony na Rosjan, animacje głównie po rosyjsku. W okolicy góry i klify ze wspaniałymi widokami.

Przewodnik

Wycieczki fakultatywne

Filmy i zdjęcia

Uwaga! Cena uległa zmianie.
Cena za osobę: Kod oferty: 24072019VITX10699
(dla 2 osób)
5 798
Szczegóły ceny

Zgodnie z ustawą z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych do rezerwacji imprezy turystycznej doliczona zostanie składka, którą Organizator turystyki w całości odprowadza na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny.

Wysokość składki zależna jest od rodzaju transportu oraz miejsca docelowego imprezy i wynosi:

• 1) 15 PLN/os. – za imprezy lotnicze czarterowe za wyjątkiem imprez, o których mowa w pkt 6;
  • 2) 13 PLN/os. – za imprezy innym środkiem transportu niż loty czarterowe realizowane poza Europę;
  • 3) 10 PLN/os. – za imprezy innym środkiem transportu niż loty czarterowe realizowane w Europie za wyjątkiem imprez, o których mowa w pkt 6;
  • 4) 7 PLN/os. – za imprezy z dojazdem własnym poza Europą;
  • 5) 5 PLN/os. – za imprezy z dojazdem własnym w Europie;
  • 6) 0 PLN – za imprezy realizowane do krajów mających granicę lądową z Polską oraz na terytorium Polski.
Kup na raty 0%
15:50 - Heraklion
20:20 - Bydgoszcz

Szybki kontakt

Jesteś zainteresowany tą ofertą? Zostaw numer telefonu,
oddzwonimy!
* Wyrażam zgodę na kierowanie do mnie przez Travelplanet.pl S.A. informacji handlowejrozwiń drogą elektroniczną i telefoniczną (zgodnie z art. 172 ust. z 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne).
Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzaćrozwiń Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Proszę o kontakt”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.

Gwarancje Travelplanet.pl

• 1,4 mln zadowolonych Klientów

Doświadczeni i profesjonalni konsultanci dobiorą najlepszą ofertę do Twoich potrzeb.

• Gwarancja Ceny

Wycieczki kosztują dokładnie tyle, ile u organizatorów!

• Największa liczba wycieczek

W jednym miejscu możesz porównać i kupić wakacje od ponad 50 organizatorów.

Zamówienie wstępne
  • (zaliczka + ubezpieczenie)
Zaliczka:
 zł
Rzeczywiste raty 0% - bez odsetek i pierwszej wpłaty. Wybór płatności ratalnej będzie dostępny w dalszych krokach.
Kup na raty 0%:
5 x  zł
Wystarczy 100 zł zaliczki aby zarezerwować tę ofertę. Pozostałą kwotę należy wpłacić do 30 dni przed datą wyjazdu.
Czytaj więcej

Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Dalej”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.

KLAUZULA INFORMACYJNA

ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych na etapie poszukiwania imprezy turystycznej jest Travelplanet.pl S.A. z siedzibą we Wrocławiu, kod pocztowy 53-238, ul. Ostrowskiego 9. W związku z zawarciem i realizacją umowy...