Atuty oferty

Opis hotelu

POŁOŻENIE :

W popularnej miejscowości turystycznej Hersonissos, ok. 25 km od lotniska w Heraklionie. Przy piaszczystej plaży w centrum Hersonissos ok. 30 km od centrum Heraklionu ok. 27 km od lotniska w Heraklionie

PLAŻA :

przy hotelu długa, piaszczysta łagodne wejście do wody oddzielona lokalną drogą

HOTEL :

KATEGORIA LOKALNA 4*
kompleks budynków bocznych i budynek główny, częściowo odnowiony na sezon 2018 i 2019. 51 pokoi

DO DYSPOZYCJI GOŚCI :

Recepcja, lobby, restauracja, bar, bar przy basenie, przechowalnia bagażu, parking, odpłatne usługi pralni chemicznej.

INTERNET :

Bezpłatny interet WiFi w miejscach ogólnodostępnych i w pokojach.

SPORT, REKREACJA I ROZRYWKA :

Bezpłatnie: basen
Odpłatnie: sporty wodne na plaży (oferta zewnętrzna) basen zewnętrzny

ZAKWATEROWANIE :

Oferuje 51 pokoi. Pokoje standard dwuosobowe z możliwością jednej dostawki, o powierzchni ok.20m, dla 2-3 os. dostawka dla 3. osoby klimatyzacja sejf TV-SAT, telefon balkon lub taras

WYŻYWIENIE :

All Inclusive: śniadanie, lunch, kolacja - bufet lokalne i wybrane międzynarodowe napoje alkoholowe i bezalkoholowe w wyznaczonych barach do 23:00

INFORMACJE DODATKOWE :

www.memoryhotel.gr
Oferta bez rezydenta!

CENA :

Cena zawiera - oferta z przelotem: bilet lotniczy, bagaż rejestrowany 20 kg w przypadku ofert czarterowych, dla lotów na połączeniach rejsowych w tym LOT - bagaż podręczny 8 kg o maksymalnych wymiarach 55 x 40 x 23 cm, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, opłaty lotniskowe, opiekę polskojęzycznego rezydenta (oferta na Korfu, Santorini i Rodos - oferta bez rezydenta!- zaznaczone indywidalnie w "uwagach" przy opisie hotelu), ubezpieczenie ERGO Reiseversicherung (ERGO Ubezpieczenia Podróży) NNW, KL, bagaż, OC organizatora, składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG), VAT.
Cena zawiera - oferta z dojazdem własnym: zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, opiekę polskojęzycznego rezydenta, ubezpieczenie ERGO Reiseversicherung AG (ERGO Ubezpieczenia Podróży) NNW, KL, bagaż (od momentu rozpoczęcia imprezy do jej zakończenia z wyłączeniem czasu trwania dojazdu własnego), OC organizatora, VAT.
Cena nie zawiera:  dodatkowego ubezpieczenia: od kosztów rezygnacji ( ok 3% wartości rezerwacji), chorób przewlekłych( ok. 68 PLN/os/tydz.), a także dodatkowego ubezpieczenie KL w okresie pandemii (w tym COVID-19 - KL do 20 000 EUR) / cena ok. 47.12 PLN/ os/tydz.), w przypadku połaczeń rejsowych (nie czarter) w tym LOT opłaty za bagaż rejestrowany ok. 250pln, wycieczek fakultatywnych.
Podatek turystyczny: od dnia 01.01.2018, zgodnie z decyzją rządu greckiego, będzie pobierany podatek turystyczny. Zapłata za podatek odbywa się podczas zakwaterowania. Wysokość podatku turystycznego zależy od kategorii lokalnej hotelu/kwatery. Dla obiektów:
1- i 2-gwiazdkowych - ok. 0,50 EURO za pokój/noc
3-gwiazdkowych - ok. 1,50 EURO za pokój/noc
4-gwiazdkowych - ok. 3 EURO za pokój/noc
5-gwiazdkowych - ok. 4 EURO za pokój/noc
W przypadku połączeń rejsowych cena uzależniona jest od dostępności miejsc w samolocie w danej taryfie cenowej. Linie lotnicze podają ceny aktualne na chwile zapytania. W związku z powyższym ze względu na wyczerpanie się danych taryf, do momentu podpisania umowy cena może ulegać zmianom.
W przypadku bagażu, który przekracza obowiązujący bezpłatny limit (ilość sztuk lub wymiary) pobierane będą opłaty za nadbagaż. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu podręcznego podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie.

BAGAŻ :

DLA PRZELOTÓW LOW COST:
CENY DODATKOWEGO BAGAŻU REJESTROWANEGO:
Wizzair: 10kg/20kg/32kg - 100-400 zł - cena na potwierdzenie uzależniona od wagi bagażu, trasy i terminu lotu
Ryanair: 20 kg - ok 300 zł - cena na potwierdzenie uzależniona od trasy i terminu lotu
Uwaga!! Ceny podane na moment zakładania rezerwacji. Po potwierdzeniu rezerwacji cena bagażu dodatkowego może ulec zmianie!LIMIT BAGAŻU REJESTROWANEGO:
Wizzair: 10kg/20kg/32kg
Ryanair: 10kg/20kg
LIMIT BAGAŻU PODRĘCZNEGO w PRIMIE w cenie:
Wizzair: Klienci Prima Holiday mają wykupioną usługę WIZZ PRIORITY!
Usługa daje mozliwość:
* zabrania na pokład jednej sztuki małego bagażu, która musi zmieścić się pod fotelem, np. torbę na aparat, na laptopa, lub torebkę ( 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg))
* zabrania na pokład jednej podręcznej walizki na kółkach (55 x 40 x 23 cm, maks. 10 kg)
* pierwszeństwo wejścia na pokład
* Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne.
Ryanair: 10kg, nieprzekraczający wymiarów 55 x 40 x 20 cm, oraz dodatkowo jeden mały bagaż, np. torebkę lub torbę na laptopa, nieprzekraczający wymiarów 35 x 20 x 20 cm oraz pierwszeństwo wejścia na pokład. Pasażerowie, którzy wykupili opcję pierwszeństwa wejścia na pokład mogą wnieść na pokład jeden mały oraz jeden duży bagaż podręczny, chyba że ze względów operacyjnych konieczne jest umieszczenie dużego bagażu podręcznego w luku. Obowiązuje Regulamin dotyczący bagażu rejestrowanego.

WARUNKI WJAZDOWE :

* dokumentem podróży uprawniającym do wjazdu i pobytu (niezależnie od jego celu) na terytorium Grecjii jest ważny paszport lub dowód osobisty.
* Obywatele polscy korzystają z prawa do swobodnego przepływu osób w ramach Unii Europejskiej/Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
* każdy uczestnik imprezy zobowiązany jest do przestrzegania paszportowych, celnych, zdrowotnych i innych przepisów kraju, do którego podróżuje. Klient odpowiedzialny jest za dotrzymanie wszelkich przepisów niezbędnych do przeprowadzenia imprezy turystycznej, o których został poinformowany przez organizatora.

DOKUMENTY PODRÓŻY :

DOKUMENTY PODRÓŻY WYSYŁANE SĄ MAILEM NA 2 DZNI PRZED WYLOTEM.

Covid- 19 :

Grecja- aktualnie obowiazujace srodki majace na celu zapobieganie rozprzestrzenianiu sie wirusa COVID-19
Aktualizacja z dnia 03.08.2020 r.
Rząd grecki w związku panującą pandemią COVID-19 wprowadza:
Obowiązkowe użycie maski we wszystkich zamkniętych przestrzeniach:
* Sklepy oferujące towary i usługi wszelkiego rodzaju,
* Przedsiębiorstwa użyteczności publicznej,
* Banki,
* Gabinety lekarskie,
* Budynki komunalne (inne usługi publiczne),
* Sklepy spożywcze (piekarnie, sklepy mięsne, warzywniaki itp.)
* Salony fryzjerskie i kosmetyczne.
Inne obszary, w których stosowanie masek na twarz jest już obowiązkowe, obejmują:
* Cały transport publiczny,
* Taksówki,
* Supermarkety,
* Szpitale,
* Ośrodki zdrowia i centra diagnostyczne,
* Windy,
* Statki,
* Samoloty,
* Personel obsługujący klientów w restauracjach, kawiarniach i barach.
Nowe obostrzenia obowiązują do 31 sierpnia, chyba że rząd wyda inne polecenie
Grecki Rząd oficjalnie wprowadził nowe warunki wjazdowe dla turystów podróżujących do Grecji od 1 lipca 2020:
Na co najmniej na 24 godzin przed wjazdem do Grecji trzeba wypełnić formularz (Passenger Locator Form, PFL) na stronie https://travel.gov.gr/#/ W dokumencie trzeba podać informacje o miejscu przekroczenia granicy, długości pobytu w innych krajach i adres, pod którym będzie się przebywać w Grecji. System wygeneruje kod QR, który należy wydrukować lub zapisać na urządzeniu mobilnym - w wypadku podróży lotniczych będzie on skanowany przy wyjściu z samolotu.
Informujemy, że w związku z pojawiającymi się nowymi zarażeniami wirusem COVID-19 rząd grecki wprowadza nowe obostrzenia, które dotyczą obowiązku noszenia maseczki we wszystkich miejscach przestrzeni publicznej.
Transfer
Środki higieny i społeczny dystans - podczas transferu powinieneś mieć zapewniony dostęp do środków dezynfekujących. W czasie transferu wymagane jest także noszenie maseczki ochronnej i zachowanie społecznego dystansu. Zaleca się korzystanie ze środkowych i tylnych drzwi.
Prywatne transfery hotelowe - odbywają się w ograniczonej liczbie osób, zależnej od wielkości pojazdu. Kierowcy mają obowiązek stosowania masek ochronnych i rękawiczek oraz dezynfekcji pojazdów i ich regularnej, naturalnej wentylacji. Według wstępnych informacji autobusy będą mogły być wypełnione w 60%, a na ich pokładzie obowiązkowe będzie noszenie masek.
Hotele
Wszystkie hotele w Grecji zostały zobligowane do przestrzegania restrykcyjnych zasad bezpieczeństwa:
* Wyznaczenie koordynatora ds. Zdrowia - osoba pełniąca tę funkcję, będzie nadzorowała przestrzeganie protokołów i pracę wszystkich działów. Koordynator ds. Zdrowia musi zostać zgłoszony do rejestru Krajowej Organizacji Zdrowia Publicznego. Dodatkowo hotele zobowiązane są do sporządzenia planu operacyjnego na potrzeby zarządzania przypadkami COVID-19.
* Przeszkolony i zdyscyplinowany personel - kadra hoteli w Grecji musi zostać przeszkolona w zakresie przenoszenia wirusa i sposobie postępowania w przypadku wykrycia zakażeń. Zaleceniem jest, aby pracownicy codziennie mierzyli temperaturę i w przypadku wystąpienia niepokojących objawów, pozostali w domu.
* Obsługa medyczna - każdy obiekt jest zobowiązany do posiadania lekarza na wezwanie, który będzie działał zgodnie z instrukcjami w celu wykrycia podejrzanych przypadków COVID-19. Równolegle, za pośrednictwem telemedycyny, lekarze będą mogli obserwować podejrzane przypadki. Jednocześnie personel hotelowy ma obowiązek zapewnienia gościom maksymalnej ochrony poprzez utrzymywanie społecznego dystansu i regularnego stosowania środków higieny.
* Rejestr gości i personelu - Każdy hotel jest zobligowany do prowadzenia aktualnego i zgodne z przepisami RODO, rejestru członków personelu i gości, dzięki czemu w przypadku wykrycia przypadku choroby, wszystkie osoby mogące mieć z nim styczność, zostaną o tym fakcie poinformowane.
* Komunikacja i stosowanie widocznej informacji - wszystkie hotele w Grecji, muszą informować swoich gości na temat stosowanych zabezpieczeń. Zaleca się, aby na stronach internetowych hoteli, znajdowały się specjalne sekcje dedykowane COVID-19. Goście mają także mieć w ogólnodostępnych miejscach i pokojach, dokładne i wielojęzyczne instrukcje o działaniach zapobiegawczych i dostępnych środkach.
* Dystans społeczny - Goście i obsługa hoteli w Grecji zobowiązani są do utrzymywania 2 metrowego dystansu społecznego.
* Wykorzystanie technologii - rekomendacja stosowania technologii, umożliwiającej płatności zbliżeniowe oraz zakwaterowanie i wymeldowanie z obiektu, zamawianie dodatkowych usług, przez urządzenia mobilne.
* Zakaz wejścia dla osób z zewnątrz - goście spoza hotelu nie mogą do niego wchodzić.
* Przedłużenie czasu zameldowania i wymeldowania pomiędzy pobytami - zaleca się, aby wymeldowanie nastąpiło do 10 rano, a zameldowanie od godziny 15:00, aby pokoje zostały dokładnie wyczyszczone i zdezynfekowane oraz miały zapewnioną naturalną wentylację.
* Sprzątanie - Sprzątanie pokojów ma się odbywać z wykorzystaniem środków dezynfekujących a obsługa ma obowiązek zwrócenia specjalnej uwagi na dokładne czyszczenie wszystkich powierzchni łazienki przed przybyciem nowych gości. Należy unikać częstego sprzątania pokojów w czasie pobytu gości w celu unikania kontaktu z obsługą. Zalecane jest powiadomienie gości (na drzwiach lub wewnątrz pokoju) o tym, kiedy i w jaki sposób sprzątnięto ich pokoje. Ogólnodostępne pomieszczenia mają być czyszczone równie starannie, ze szczególnym naciskiem na częstą dezynfekcję takich miejsc jak klamki, przyciski windy itp.
* Dyskrecja - Personel ma obowiązek zapewnić dyskrecję gościom przebywającym na wczasach w Grecji, jeśli wykryto u nich objawy choroby.
* Ogólnodostępne środki dezynfekujące - Obiekty noclegowe są zobowiązane do udostępniania gościom i korzystania przez ich personel ze środków dezynfekujących. Wymagane jest także zapewnienie wystarczającej ilości materiałów jednorazowych, koniecznych do zachowania higieny i czystości (ręczniki papierowe, materiały jednorazowego użytku).
* Restauracje hotelowe - Restauracje są zobowiązane do przestrzegania najwyższych norm sanitarnych. Towary muszą być odbierane przez delegowane osoby, które będą nosić rękawiczki i maski ochronne. Pracownicy kuchni powinni zachować odległość od siebie, zgodną z wymogami Ministerstwa Zdrowia. Na terenie hotelowych restauracji, obowiązują identyczne zasady, jak w restauracjach i barach na terenie całej Grecji. Managerowie są natomiast odpowiedzialni za właściwe rozmieszczanie stolików, z zachowaniem społecznego dystansu.
* Place zabaw - na placach zabaw należy unikać przeludnienia i stosować zasady dystansu społecznego.
* SPA i Wellness - obowiązują zasady dystansu społecznego. Goście mają dostęp tylko po wcześniejszym uzgodnieniu. Zaleca się stosowanie okien z pleksiglasu w recepcji strefy SPA.
* Sklepy hotelowe i pomieszczenia ogólnodostępne - te przestrzenie są dostępne dla gości pod warunkiem zapewnienia dostosowanej do wielkości liczby gości oraz przestrzegania dystansu społecznego. Zaleca się, aby unikać korzystania z wind.
* Sprawna i zadbana klimatyzacja - Hotele mają obowiązek zwrócenia szczególnej uwagi na dobry stan klimatyzacji, jej właściwego funkcjonowania i zwiększenia cyrkulacji powietrza. Zaleca się także stosowanie naturalnej wentylacji w pokojach i ogólnodostępnych pomieszczeniach.
* Animacje - program animacyjny może zostać ograniczony do zabaw wyłącznie na świeżym powietrzu z zachowaniem dystansu społecznego. Akcesoria używane podczas animacji są obowiązkowo dezynfekowane po każdych zajęciach.
Plaże i baseny
Wybierając Grecję na wakacje, możesz korzystać z plaż i basenów. W celu zapewniania bezpieczeństwa, wprowadzono następujące zasady użytkowania:
* Odkryte baseny hotelowe - dozwolone jest wyłącznie korzystanie z odkrytych basenów kąpielowych. Zabrania się otwierania basenów krytych
* Ograniczenia w liczbie kąpiących - wskazana gęstość zatłoczenia w basenach hotelowych jest mierzona w stosunku 5m powierzchni wody na osobę
* Dystans społeczny - Greckie plaże i baseny mają mieć zapewniony bezpieczny, 2-metrowy dystans pomiędzy leżakami i wypoczywającymi (nie dotyczy wypoczywających wspólnie rodzin i

Podatek turystyczny
Przy zakwaterowaniu od Klientów pobierany jest obowiązkowy podatek turystyczny. Jego wysokość zależy od lokalnej kategorii danego hotelu i wynosi od 0,25 EUR (obiekty 1-2 gwiazdkowe) do 4 EUR (obiekty 5 gwiazdkowe) od pokoju za dzień.

Informacje dotyczące COVID-19:
Zgodnie z nowymi zasadami wprowadzonymi przez rząd Grecji, Wszyscy turyści przybywający do tego kraju zobowiązani są na co najmniej 24 godzin przed podróżą (zalecamy 72 godzin), do wypełnienia formularza Passenger Locator Form (PLF).
Formularz dostępny jest na stronie www: travel.gov.gr
Należy w nim umieścić informacje o miejscu przylotu, adresie pobytu w Grecji, podstawowe dane osobowe i miejscu pobytu w ciągu ostatnich 14 dni przed przylotem. Po uzupełnieniu wszystkich wymaganych danych, podróżujący otrzyma kod QR, który należy wydrukować lub zapisać na urządzeniu mobilnym.

UWAGA: Plik otrzymasz w dniu planowanego przybycia do Grecji (o północy).
Tuż po wyjściu z samolotu, na podstawie tych danych pracownicy służb granicznych podejmą decyzję czy wjeżdżający może przekroczyć granicę, czy musi poddać się badaniu na COVID-19. Do chwili otrzymania wyniku badania, podróżujący ma obowiązek pozostania w izolacji w miejscu pobytu podanym w formularzu.

UWAGA: Osoby nieprzestrzegające przepisów, podlegają grzywnie w kwocie 500 Euro.

* Udogodnienia:

Bez paszportu Kurorty nadmorskie Basen odkryty Sporty wodne Dostęp do internetu Klimatyzacja

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu.

Lokalizacja

Opinie

3.1

Ocena klientów
na podstawie 8 dodanych opinii

Lokalizacja
3,6
Pokój
3,1
Posiłki
2,6
Basen
2,4
Czystość
3,6
Obsługa
3,8
Klienci polecają hotel dla:
  • par
  • miłośników życia nocnego
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • ceniących spokój i ciszę
  • 4.0
    październik 2019

    Jak nazwa mówi mały hotel

    Mimo że sprzątane pokoje codziennie i zmieniane ręczniki i posciele i miła obsługa .jedzenie powtarzalne po 3dniach można zatęsknić za czymś innym.hałas całą noc przez cały tydzień z imprez obok hotelu
    Mimo że sprzątane pokoje codziennie i zmieniane ręczniki i posciele i miła obsługa .jedzenie powtarzalne po 3dniach można zatęsknić za czymś innym.hałas całą noc przez cały tydzień z imprez obok hotelu
  • 4.5
    sierpień 2019

    Bardzo nam się podobało

    Hotel mały jak nazwa sama mówi "boutique " , ale atmosfera <br /> jak w domu.przesympatyczna obsługa, troszczaca się o gości. Bardzo blisko morza. Jedzenie dobre. Rezydent bardzo miły, dbający o gości.
    Hotel mały jak nazwa sama mówi "boutique " , ale atmosfera
    jak w domu.przesympatyczna obsługa, troszczaca się o gości. Bardzo blisko morza. Jedzenie dobre. Rezydent bardzo miły, dbający o gości.
  • 4.7
    sierpień 2019

    super

    Witam wraz z żoną oraz córką właśnie wróciliśmy z tego hotel, niestety nie mogliśmy zostać dłużej ;)<br />hotel sam w sobie kameralny ale żadna z negatywnych opinii poniżej w naszym odczuciu się nie potwierdza, hotel jest położony w świetnej lokalizacji około 100 m. do morza,jedzenie bardzo zróżnicowane...ale po pewnym czasie brakuje naszych Polskich zapiekanek ;) obsługa lub właściciele przesympatyczni np. pierwszego dnia byliśmy około 8 rana, właściciel sam poczęstował nas śniadaniem a z racji tego iż zobaczył zmęczenie córki wpuścił nas do jedynego wolnego pokoju by mała mogła odpocząć, jeżeli np znudzi nam się hotelowe jedzenie można wyjść na promenadę gdzie za nie duże pieniądze dostaniemy porcje czterokrotnie większe niż nad naszym morzem, dodatkowo rezydent super Pan Marcin ma do polecenia przeuroczą tawernę z pysznym typowo Greckim jedzeniem (David Vegera) teraz o wycieczkach od biura Grecos fakt są droższe niż te "z ulicy" ale z pewnością są profesjonalne i w super atmosferze, chyba że np nie zatrzyma się nam Grecki kierowca autobusu ale wychodzimy z założenia że to jest zwyczajnie ich mentalność a nie wina rezydenta któremu w zaistniałej sytuacji było widać że jest przykro<br />podsumowując w naszej opinii hotel jest super dla rodzin, wiadomo z opisu wynika iż basen jest trochę mały ale ludzie macie to w opisie i wiecie czego się można spodziewać, my z dużą pewnością wrócimy za rok.
    Witam wraz z żoną oraz córką właśnie wróciliśmy z tego hotel, niestety nie mogliśmy zostać dłużej ;)
    hotel sam w sobie kameralny ale żadna z negatywnych opinii poniżej w naszym odczuciu się nie potwierdza, hotel jest położony w świetnej lokalizacji około 100 m. do morza,jedzenie bardzo zróżnicowane...ale
    po pewnym czasie brakuje naszych Polskich zapiekanek ;) obsługa lub właściciele przesympatyczni np. pierwszego dnia byliśmy około 8 rana, właściciel sam poczęstował nas śniadaniem a z racji tego iż zobaczył zmęczenie córki wpuścił nas do jedynego wolnego pokoju by mała mogła odpocząć, jeżeli np znudzi nam się hotelowe jedzenie można wyjść na promenadę gdzie za nie duże pieniądze dostaniemy porcje czterokrotnie większe niż nad naszym morzem, dodatkowo rezydent super Pan Marcin ma do polecenia przeuroczą tawernę z pysznym typowo Greckim jedzeniem (David Vegera) teraz o wycieczkach od biura Grecos fakt są droższe niż te "z ulicy" ale z pewnością są profesjonalne i w super atmosferze, chyba że np nie zatrzyma się nam Grecki kierowca autobusu ale wychodzimy z założenia że to jest zwyczajnie ich mentalność a nie wina rezydenta któremu w zaistniałej sytuacji było widać że jest przykro
    podsumowując w naszej opinii hotel jest super dla rodzin, wiadomo z opisu wynika iż basen jest trochę mały ale ludzie macie to w opisie i wiecie czego się można spodziewać, my z dużą pewnością wrócimy za rok.
  • 2.7
    lipiec 2019

    nie polecam

    Witam! Rzeczywistość w przypadku tego hotelu rozczarowuje (: daleko mu do standardu czterech gwiazdek... budynek hotelu połączony z drugim hotelem, który od kamienisto-żwirkowej plaży dzieli ruchliwa ulica, deptak.Brak własnego kawałka plaży jak przy większości hoteli, na kórym z reguły hotel ma swoje leżaki i stoliki przy których można np.zjeść posiłek lub choćby wypić kawę.Z jednej strony uliczka, którą całą noc chodzą ludzie a z drugiej duża dyskoteka grająca cały tydzień do 5.00 rano. Jedzenie monotonne, bez miejscowych specjałów, których pełno we wszystkich okolicznych restauracjach, kompletny brak soków owocowych.Na plus jedynie bardzo miła obsługa, pomocna w każdej sprawie,ładna okolica, dużo sklepów restauracji...
    Witam! Rzeczywistość w przypadku tego hotelu rozczarowuje (: daleko mu do standardu czterech gwiazdek... budynek hotelu połączony z drugim hotelem, który od kamienisto-żwirkowej plaży dzieli ruchliwa ulica, deptak.Brak własnego kawałka plaży jak przy większości hoteli, na kórym z reguły hotel ma swoje
    leżaki i stoliki przy których można np.zjeść posiłek lub choćby wypić kawę.Z jednej strony uliczka, którą całą noc chodzą ludzie a z drugiej duża dyskoteka grająca cały tydzień do 5.00 rano. Jedzenie monotonne, bez miejscowych specjałów, których pełno we wszystkich okolicznych restauracjach, kompletny brak soków owocowych.Na plus jedynie bardzo miła obsługa, pomocna w każdej sprawie,ładna okolica, dużo sklepów restauracji...
  • 3.0
    lipiec 2019

    NIE POLECAM

    1. Pokoje bardzo niskiej jakości <br />2. W łazience mieliśmy robaki<br />3. W pokoju śmierdziało jakby kot nasikał<br />4. Mały wybór alkoholi, brak soków <br />5.w ostatni dzień znalazłam glizdę w ziemniaku<br />6. Często leciała zimna woda pod prysznicem<br />7. Śniadania bardzo kiepskie. Ciągle to samo <br />8. Obiady bez szału. Wszystko bez smaku.<br />9. Na deser tylko arbuz i cały czas te same kremy. Lody kiepskie <br />10. Kolacje były najlepsze, ale mimo to średnie<br />11. Kawa niedobra<br />12.brak snackbaru, tylko śniadanie, obiad i kolacje
    1. Pokoje bardzo niskiej jakości
    2. W łazience mieliśmy robaki
    3. W pokoju śmierdziało jakby kot nasikał
    4. Mały wybór alkoholi, brak soków
    5.w ostatni dzień znalazłam glizdę w ziemniaku
    6. Często leciała zimna woda pod prysznicem
    7. Śniadania bardzo kiepskie. Ciągle to
    samo
    8. Obiady bez szału. Wszystko bez smaku.
    9. Na deser tylko arbuz i cały czas te same kremy. Lody kiepskie
    10. Kolacje były najlepsze, ale mimo to średnie
    11. Kawa niedobra
    12.brak snackbaru, tylko śniadanie, obiad i kolacje
  • 1.5
    czerwiec 2019

    nie nie nie nie ja p..rd

    po prostu wszystko nizej prawda x2:)masakra
    po prostu wszystko nizej prawda x2:)masakra
  • 2.0
    sierpień 2011

    Bezczelna obsługa

    Całym hotelem kieruje jedna kobieta, która traktuje gości jak niepotrzebny balast. Ma opracowaną listę zakazów, nie można się kąpać w basenie od 18:30, pić własnego picia nigdzie, przy kolacji patrzy Ci w talerz czy za dużo nie jesz i cały czas strofuje gości jak w przedszkolu. Mi zabroniła zjeść arbuza ! Plaża przy hotelu brudna i mała, ładne plaże dopiero za jakieś 2-3 km.
    Całym hotelem kieruje jedna kobieta, która traktuje gości jak niepotrzebny balast. Ma opracowaną listę zakazów, nie można się kąpać w basenie od 18:30, pić własnego picia nigdzie, przy kolacji patrzy Ci w talerz czy za dużo nie jesz i cały czas strofuje gości jak w przedszkolu. Mi zabroniła zjeść arbuza
    ! Plaża przy hotelu brudna i mała, ładne plaże dopiero za jakieś 2-3 km.
Znasz ten hotel? Podziel się opinią!

Przewodnik

Wycieczki fakultatywne

Filmy i zdjęcia

Uwaga! Cena uległa zmianie.
Cena za osobę:
zł/os.
2 459 zł/os.
Kod oferty: 23082020BVPR19820
niedz. 23.08.2020
5 dni
Warszawa
AI - All Inclusive
Prima Holiday
Zobacz inne warianty
Zakwaterowanie

Szczegóły lotu

Wylot:
niedz. 23.08.2020 , godz. 15:20
Warszawa
LOT Polish Airlines
niedz. 23.08.2020 , godz. 19:25
Heraklion
Powrót:
pt. 28.08.2020 , godz. 20:25
Heraklion
-
pt. 28.08.2020 , godz. 22:30
Warszawa
Zamówienie wstępne
Prosimy o wypełnienie formularza w celu dokonania rezerwacji miejsc na wybraną wycieczkę. Przesłanie formularza nie wiąże się z żadnymi kosztami i jest niezobowiązujące.
Ta oferta jest dostępna online. W kolejnych krokach otrzymasz możliwość jej opłacenia.
Cena całkowita (): 2 460
Zaliczka:  zł
  • (zaliczka + ubezpieczenie)
Kup na raty 0%: 5 x  zł
Rzeczywiste raty 0% - bez odsetek i pierwszej wpłaty. Wybór płatności ratalnej będzie dostępny w dalszych krokach.
Wystarczy 100 zł zaliczki aby zarezerwować tę ofertę. Pozostałą kwotę należy wpłacić do 30 dni przed datą wyjazdu.
Czytaj więcej

Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Dalej”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.
KLAUZULA INFORMACYJNA
ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych na etapie poszukiwania imprezy turystycznej jest Travelplanet.pl S.A. z siedzibą we Wrocławiu, kod pocztowy 50-418, ul. Traugutta 45. W związku z zawarciem i realizacją umowy...

Wybrana oferta:

Memory Boutique (Hersonissos)

Liczba osób:
2 dorosłych
Wyżywienie:
All Inclusive
Termin:
niedz. 23.08.2020
Wylot z:
Warszawa
Cena
4 918
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY
niedz. 23.08.2020
5 dni
Warszawa
AI - All Inclusive
Prima Holiday
Double Room (1DD) 4 918