Atuty oferty
Bezpłatna zmiana rezerwacji

Bezpłatna zmiana rezerwacji

dowiedz się więcej
Gwarancja najniższej ceny

Gwarancja najniższej ceny

Zaliczka 15% - dopłata do 30 dni przed wyjazdem

Niska zaliczka - tylko 15%

Opis hotelu

KATEGORIA:

4*

REGION:

Kreta

OPIS:

Położony na północnym wybrzeżu wyspy hotel zbudowany został w tradycyjnym stylu. Kilka kroków dzieli nas od kameralnej plaży. Hotel przyjazny rodzinom z dziećmi stanowi jednocześnie świetną bazę wypadową do zwiedzania wyspy. Dzięki wykupionej opcji AII Inclusive możemy być pewni udanych wakacji na tej słonecznej wyspie.

lokalizacja:

500 m od Gouves, 30 km od lotniska w Heraklionie-HER. Hotel usytuowany na powierzchni: 5000 m2.

kategoria organizatora:

4*

kategoria lokalna:

4*

Data otwarcia:

1997 r. Odnowiony w 2017 r.
Na terenie hotelu: restauracja, bar, sejf w recepcji (płatny), basen odkryty.

internet:

- Wi-Fi w lobby bezpłatne

plaża:

Przy hotelu, prywatna, piaszczysta, 200 m długości, dojście do plaży ulicą. Bezpłatne: parasole, leżaki.

pokoje:

Zlokalizowane są w 3 budynkach:
- 3 budynki główne (liczba pięter: 4, liczba wind: 1)
Typy pokoi:
- pokoje double dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, minibar (pusty), TV, łazienka (prysznic, WC), balkon
- pokoje rodzinne open plan dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, minibar (pusty), TV, łazienka (prysznic, WC), balkon
- pokoje double standardowe ground floor dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, minibar (pusty), TV, łazienka (prysznic, WC), balkon
- pokoje rodzinne open plan ground floor dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, minibar (pusty), TV, łazienka (prysznic, WC), balkon
- pokoje rodzinne z jedną sypialnią i salonem dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, minibar (pusty), TV, łazienka (prysznic, WC), balkon

Wyżywienie:

- restauracja główna, bar
All Inclusive
(11:00-23:00)
- śniadanie (07:30-09:30), obiad (12:30-14:30), kolacja (19:00-21:15)
- przekąski (16:45-18:00)
- napoje bezalkoholowe, lokalne napoje alkoholowe

z myślą o dzieciach:

- brodzik
- krzesełka dla dzieci w restauracji
- łóżeczko dla dziecka do 2 lat (bezpłatne, na zamówienie przed przyjazdem)

płatne:

- bilard
DODATKOWE INFORMACJE
Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.
Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:
- Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE
- Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK
- Czy w hotelu można kupić maseczki? - DOSTĘPNE BEZPŁATNIE
- Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK
- Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE
- Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp.? - TAK
- Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK
- Jak często są sprzątane pokoje? - RAZ NA TYDZIEŃ
- Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK, NA ŚNIADANIE, OBIAD I KOLACJĘ
- Jak będą serwowane posiłki? - OBSŁUGA KELNERSKA
- Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK
- Czy jest dostępna usługa Room Service? - TAK (NA ŻYCZENIE)
- Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - TAK
- Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - 20 GOŚCI NA 40 M2
- Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - TAK
- Czy na leżakach są materace? - NIE
- Czy na plaży są dostępne ręczniki? - TAK (BEZPŁATNE, INDYWIDUALNIE PAKOWANE)
- Czy leżaki są dezynfekowane? - NIE
- Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - NIE
- Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - NIE
- Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? - WYZNACZONO OSOBĘ ODPOWIEDZIALNĄ ZA KONTAKT Z LEKARZEM W RAZIE WYSTĄPIENIA SYTUACJI KRYZYSOWEJ
- Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - GOŚĆ Z PODEJRZENIEM ZAKAŻENIA ZOSTAJE W SWOIM POKOJU I CZEKA NA LEKARZA. LEKARZ WYKONA TEST, A JEŚLI WYNIK BĘDZIE POZYTYWNY, TO GOŚĆ ZOSTANIE PRZENIESIONY NA KWARANTANNĘ DO SPECJALNIE WYZNACZONEGO HOTELU
PODATEK TURYSTYCZNY
W Grecji od dnia 01.01.2018, zgodnie z decyzją rządu greckiego, będzie pobierany podatek turystyczny. Zapłata za podatek odbywa się podczas zakwaterowania. Wysokość podatku turystycznego zależy od kategorii lokalnej hotelu/kwatery. Opłaty kształtują się następująco: a) Hotel 5-gwiazdkowy - 4,00 EUR za pokój / doba, b) Hotel 4-gwiazdkowy - 3,00 EUR za pokój / doba, c) Hotel 3-gwiazdkowy - 1,50 EUR za pokój / doba, d) Hotel 1- i 2-gwiazdkowy - 0,50 EUR za pokój / doba, e) Apartament 4 Klucze - 1,00 EUR za pokój / doba, f) Apartament 3 Klucze - 0,50 EUR za pokój / doba, g) Apartament 1 i 2 Klucze - 0,25 EUR za pokój / doba.

Aktualizacja opisu:

16.11.2020 18:42

usługi dostępne w hotelu:

Hotel rodzinny
Wi-Fi
Przy plaży
All Inclusive
Serwis plażowy
Pokoje 4 osobowe

Podatek turystyczny
Przy zakwaterowaniu od Klientów pobierany jest obowiązkowy podatek turystyczny. Jego wysokość zależy od lokalnej kategorii danego hotelu i wynosi od 0,25 EUR (obiekty 1-2 gwiazdkowe) do 4 EUR (obiekty 5 gwiazdkowe) od pokoju za dzień.

Informacje dotyczące COVID-19:

Podróżujący z Polski do Grecji od 3 października 2020 muszą przedstawić negatywny wynik testu PCR na COVID-19. Koszty takich testów i obowiązek ich wykonania w Polsce, spoczywa na podróżujących.

Zgodnie z nowymi zasadami wprowadzonymi przez rząd Grecji, Wszyscy turyści przybywający do tego kraju zobowiązani są na co najmniej 24 godzin przed podróżą (zalecamy 72 godzin), do wypełnienia formularza Passenger Locator Form (PLF).
Formularz dostępny jest na stronie www: travel.gov.gr
Należy w nim umieścić informacje o miejscu przylotu, adresie pobytu w Grecji, podstawowe dane osobowe i miejscu pobytu w ciągu ostatnich 14 dni przed przylotem. Po uzupełnieniu wszystkich wymaganych danych, podróżujący otrzyma kod QR, który należy wydrukować lub zapisać na urządzeniu mobilnym.

UWAGA: Plik otrzymasz w dniu planowanego przybycia do Grecji (o północy).
Tuż po wyjściu z samolotu, na podstawie tych danych pracownicy służb granicznych podejmą decyzję czy wjeżdżający może przekroczyć granicę, czy musi poddać się badaniu na COVID-19. Do chwili otrzymania wyniku badania, podróżujący ma obowiązek pozostania w izolacji w miejscu pobytu podanym w formularzu.

UWAGA: Osoby nieprzestrzegające przepisów, podlegają grzywnie w kwocie 500 Euro.

* Udogodnienia:

Bez paszportu Kurorty nadmorskie Basen odkryty Blisko lotniska Sporty wodne Zwierzęta domowe Dostęp do internetu Klimatyzacja Darmowe WiFi

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu.

Lokalizacja

Opinie

3.4

Ocena klientów
na podstawie 4 dodanych opinii

Lokalizacja
4,3
Pokój
3,5
Posiłki
3,7
Basen
4,7
Czystość
3,3
Obsługa
3,5
Klienci polecają hotel dla:
  • par
  • ceniących spokój i ciszę
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • singli
  • 1.0
    czerwiec 2018

    Tragedia. NIGDY więcej

    Totalnie nieodpowiedzialny personel, brak managera, bałagan, brak profesjonalizmu.<br />Przyjechaliśmy z rodziną (4 osoby). Zaprowadzono nas do pokoju 3 osobowego, z wykutą dziurą w podłodze łazienki wydzielającą smród szamba na cały pokój. Pokój znajdował się w PIWNICY, z balkonu widok był na ścianę korytarza. Żadnego innego okna, nieba czy słońca. Za ścianą non-stop huczały i wyły pompy basenowe.<br />Recepcja kręciła, podawała różne informacje mi a różne przedstawicielowi biura podróży. Pobrali podatek hotelowy i odmówili jego zwrotu mimo rezygnacji z pobytu. Dopiero po przymuszeniu przez biuro oddali pieniądze (po kilku dniach). Recepcja zasłaniała się managerem a jego rzekomo nie ma ani osobiście ani pod telefonem. Po 5h użerania się dzięki wyłącznie staraniom biura podróży Coral Travel Wezyr (DZIĘKUJEMY!!!) zostaliśmy przeniesieni do innego hotelu. Diegnis Palace wcześniej odmówił zamiany na inny pokój nawet mimo desperackiej propozycji z mojej strony dopłaty do pokoju o wyższym standardzie (zostałem oskarżony o próbę wręczenia łapówki). Jedyne o co dbała recepcja to aby pozbyć się nas z holu recepcji. Po awanturze dostawiono łóżko i zamurowano dziurę. Smród, hałas i lokalizacja w piwnicy pozostały.
    Totalnie nieodpowiedzialny personel, brak managera, bałagan, brak profesjonalizmu.
    Przyjechaliśmy z rodziną (4 osoby). Zaprowadzono nas do pokoju 3 osobowego, z wykutą dziurą w podłodze łazienki wydzielającą smród szamba na cały pokój. Pokój znajdował się w PIWNICY, z balkonu widok był na ścianę
    korytarza. Żadnego innego okna, nieba czy słońca. Za ścianą non-stop huczały i wyły pompy basenowe.
    Recepcja kręciła, podawała różne informacje mi a różne przedstawicielowi biura podróży. Pobrali podatek hotelowy i odmówili jego zwrotu mimo rezygnacji z pobytu. Dopiero po przymuszeniu przez biuro oddali pieniądze (po kilku dniach). Recepcja zasłaniała się managerem a jego rzekomo nie ma ani osobiście ani pod telefonem. Po 5h użerania się dzięki wyłącznie staraniom biura podróży Coral Travel Wezyr (DZIĘKUJEMY!!!) zostaliśmy przeniesieni do innego hotelu. Diegnis Palace wcześniej odmówił zamiany na inny pokój nawet mimo desperackiej propozycji z mojej strony dopłaty do pokoju o wyższym standardzie (zostałem oskarżony o próbę wręczenia łapówki). Jedyne o co dbała recepcja to aby pozbyć się nas z holu recepcji. Po awanturze dostawiono łóżko i zamurowano dziurę. Smród, hałas i lokalizacja w piwnicy pozostały.
  • 4.7
    lipiec 2017

    Hotel ładny jednak...

    ... jedzenie jak dla mnie bardzo słabe.. po powrocie cieszyłam się, że zjem pachnący chleb i schabowego. Obsługa bardzo miła i troskliwa. Trafiliśmy akurat na overbooking jednak do hotelu żalu nie mamy ale do biura podróży przez, które było to organizowane. Hotel polecam jak najbardziej.
    ... jedzenie jak dla mnie bardzo słabe.. po powrocie cieszyłam się, że zjem pachnący chleb i schabowego. Obsługa bardzo miła i troskliwa. Trafiliśmy akurat na overbooking jednak do hotelu żalu nie mamy ale do biura podróży przez, które było to organizowane. Hotel polecam jak najbardziej.
  • 4.8
    wrzesień 2016

    Polecam Diogenis Palace

    Na wakacjach w tym hotelu byliśmy we wrześniu z 8-miesięcznym dzieckiem. Chociaż w biurze turystycznym zgłaszaliśmy ten fakt to na miejscu okazało się, że będziemy mieszkali na 1 pietrze a to oznaczało wnoszenie wózka po schodach. Dałem radę z wnoszeniem wózka lecz osoby o mniejszej zawartości siły powinni poświęcić więcej uwagi na lokalizację w hotelu. Myślę, że to jedyny minus. Dostaliśmy pokój przestronny z dużym tarasem z widokiem na basen. Basen według mnie czysty z brodzikiem w którym mogą się pluskać maluchy. Obsługa była super. Nie mieliśmy z nimi problemów. All inclusive to fajna sprawa można pić ile się chce. Co prawda odniosłem wrażenie i nie tylko ja, że cola czy oranżada oraz piwo były niestety rozcieńczone. Podobno to nagminne w hotelach greckich. Z napojów mocniejszych polecam Raki a to obsługa potrafiła namieszać z odpowiednimi proporcjami. Jedzenie dobre lecz monotonne. W każdy dzień frytki na obiad i kolację i jakieś mięso + sałatki.<br />A na koniec zostawiłem najlepsze. Tuż nieopodal hotelu cudowne morze z czystą, ciepłą i falującą wodą. Atrakcje turystyczne? Troszkę słabo. Jakieś 3km fantastyczne oceanarium z rekinami a tak pozatym raczej nic. Żeby zwiedzić trzeba wsiąść do jakiegoś mobila i pojechać w inne rejony. <br />Ogólnie wakacje uważam za udane, warte wydanej fortuny chociaż jak dla mnie pobyt dłuższy nić 7-10 dni może spowodować odczucie nudy i monotonii. Gorąco polecam.<br />
    Na wakacjach w tym hotelu byliśmy we wrześniu z 8-miesięcznym dzieckiem. Chociaż w biurze turystycznym zgłaszaliśmy ten fakt to na miejscu okazało się, że będziemy mieszkali na 1 pietrze a to oznaczało wnoszenie wózka po schodach. Dałem radę z wnoszeniem wózka lecz osoby o mniejszej zawartości siły powinni
    poświęcić więcej uwagi na lokalizację w hotelu. Myślę, że to jedyny minus. Dostaliśmy pokój przestronny z dużym tarasem z widokiem na basen. Basen według mnie czysty z brodzikiem w którym mogą się pluskać maluchy. Obsługa była super. Nie mieliśmy z nimi problemów. All inclusive to fajna sprawa można pić ile się chce. Co prawda odniosłem wrażenie i nie tylko ja, że cola czy oranżada oraz piwo były niestety rozcieńczone. Podobno to nagminne w hotelach greckich. Z napojów mocniejszych polecam Raki a to obsługa potrafiła namieszać z odpowiednimi proporcjami. Jedzenie dobre lecz monotonne. W każdy dzień frytki na obiad i kolację i jakieś mięso + sałatki.
    A na koniec zostawiłem najlepsze. Tuż nieopodal hotelu cudowne morze z czystą, ciepłą i falującą wodą. Atrakcje turystyczne? Troszkę słabo. Jakieś 3km fantastyczne oceanarium z rekinami a tak pozatym raczej nic. Żeby zwiedzić trzeba wsiąść do jakiegoś mobila i pojechać w inne rejony.
    Ogólnie wakacje uważam za udane, warte wydanej fortuny chociaż jak dla mnie pobyt dłuższy nić 7-10 dni może spowodować odczucie nudy i monotonii. Gorąco polecam.
  • 3.0
    wrzesień 2015

    średnia jakośc za średnią cenę

    hotel dla niewymagających, raczej jako baza wypadowa, okolica spokojna, zero imprez, więc nie zaszalejecie, wypoczynek, wypoczynek, obsługa dosyć miła, opieka rezydenta ok, posiłki również dla niewymagających, w sezonie może być problem z miejscami na stołówce, mała plaża właściwie to skrawek za to bezpłatna, w okolicy blisko kilka innych plaż płatnych za wypożyczenie leżaczka
    hotel dla niewymagających, raczej jako baza wypadowa, okolica spokojna, zero imprez, więc nie zaszalejecie, wypoczynek, wypoczynek, obsługa dosyć miła, opieka rezydenta ok, posiłki również dla niewymagających, w sezonie może być problem z miejscami na stołówce, mała plaża właściwie to skrawek za to
    bezpłatna, w okolicy blisko kilka innych plaż płatnych za wypożyczenie leżaczka
Znasz ten hotel? Podziel się opinią!

Przewodnik

Wycieczki fakultatywne

Filmy i zdjęcia

Uwaga! Cena uległa zmianie.
Cena za osobę:
zł/os.
1 546 zł/os.
Kod oferty: 06062021WEZY37133
niedz. 06.06.2021
3 dni
Katowice
AI - All Inclusive
Coral Travel
Zobacz inne warianty
Zakwaterowanie
Zapytaj o ofertę

Szczegóły lotu

Wylot:
niedz. 06.06.2021 , godz. 00:00
Katowice
Enter Air
niedz. 06.06.2021 , godz. 00:00
Heraklion
Powrót:
śr. 09.06.2021 , godz. 00:00
Heraklion
Enter Air
śr. 09.06.2021 , godz. 00:00
Katowice
Zamówienie wstępne
Prosimy o wypełnienie formularza w celu dokonania rezerwacji miejsc na wybraną wycieczkę. Przesłanie formularza nie wiąże się z żadnymi kosztami i jest niezobowiązujące.
Ta oferta jest dostępna online. W kolejnych krokach otrzymasz możliwość jej opłacenia.
Cena całkowita (): 2 460
Zaliczka:  zł
  • (zaliczka + ubezpieczenie)
Kup na raty 0%: 5 x  zł
Rzeczywiste raty 0% - bez odsetek i pierwszej wpłaty. Wybór płatności ratalnej będzie dostępny w dalszych krokach.
Wystarczy 100 zł zaliczki aby zarezerwować tę ofertę. Pozostałą kwotę należy wpłacić do 30 dni przed datą wyjazdu.
Czytaj więcej

Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Dalej”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.
KLAUZULA INFORMACYJNA
ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych na etapie poszukiwania imprezy turystycznej jest Travelplanet.pl S.A. z siedzibą we Wrocławiu, kod pocztowy 50-418, ul. Traugutta 45. W związku z zawarciem i realizacją umowy...

Wybrana oferta:

Diogenis Blue Palace

Liczba osób:
2 dorosłych
Wyżywienie:
All Inclusive
Termin:
niedz. 06.06.2021
Wylot z:
Katowice
Cena
3 093
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY
niedz. 06.06.2021
3 dni
Katowice
AI - All Inclusive
Coral Travel
Room Standard Ground Floor (58293) 3 093
Room Double (47271) 3 167
Room Family Ground Floor (58292) 3 237
Room Family OpenPlan (57494) 3 341
Room Family 1 Bedroom (51199) 3 455