Atuty oferty

Lato 2020

Opis hotelu

POŁOŻENIE :

Hotel położony na wzgórzu, około 35 km od  Rethymnonu, około 67 km od lotniska w Heraklionie i około 100 km od lotniska w Chanii. Do centrum Bali z tawernami, restauracjami i sklepami jest około 800 metrów.

PLAŻA :

Plaża piaszczysta, publiczna, około 550 m od hotelu ( w zależności od miejsca zakwaterowania). Parasole i leżaki: płatne, dojście schodkami.

HOTEL :

KATEGORIA LOKALNA: 3*
Hotel wyremontowany w 2015 roku. Położony na powierzchni 5000 m2.
Hotel nie jest polecany osobom z ograniczeniami ruchowymi ze względu nierówności terenu i schody.

DO DYSPOZYCJI GOŚCI :

recepcja czynna całą dobę, restauracja główna, bar w holu, bar przy basenie głównym i bar przy basenie w części Village (czynny sezonowo), bar przy plaży: dodatkowo płatny, kącik telewizyjny, pralnia: płatna, sejf:płatny
Akceptowane płatności kartami: Visa, MasterCard, American Express, Diners Club.

INTERNET :

Wi - Fi płatne w miejscach ogólnodostępnych.

SPORT, REKREACJA I ROZRYWKA :

Bezpłatnie: basen odkryty, tenis stołowy, siłownia
Odpłatnie: bilard, kort do tenisa ziemnego, sporty wodne na plaży

DLA DZIECI :

brodzik, krzesełka w restauracji, łóżeczko dla dziecka do 2 lat: bezpłatnie, na zamówienie przed przyjazdem.

ZAKWATEROWANIE :

Pokoje standardowe i rodzinne.
Pokoje wyposażone w:klimatyzację: płatną, sejf: płatny , łazienkę z prysznicem i suszarką, lodówkę, balkon lub taras, TV/SAT

WYŻYWIENIE :

ALL INCLUSIVE: śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Lokalne napoje bezalkoholowe i alkoholowe serwowane w wyznaczonych przez hotel miejscach.

INFORMACJE DODATKOWE :

www.balimare.com

CENA :

Cena zawiera - oferta z przelotem: bilet lotniczy, bagaż rejestrowany 20 kg w przypadku ofert czarterowych, dla lotów na połączeniach rejsowych w tym LOT - 8 kg, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, opłaty lotniskowe, opiekę polskojęzycznego rezydenta (przy pobytach na Korfu obsługa anglojęzyczna), ubezpieczenie ERGO Reiseversicherung (ERV AG) NNW, KL, bagaż, OC organizatora, składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG), VAT.
Cena zawiera - oferta z dojazdem własnym: zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, opiekę polskojęzycznego rezydenta, ubezpieczenie Europäische Reiseversicherung AG (ERV AG) NNW, KL, bagaż (od momentu rozpoczęcia imprezy do jej zakończenia z wyłączeniem czasu trwania dojazdu własnego), OC organizatora, VAT.
Cena nie zawiera:  dodatkowego ubezpieczenia: od kosztów rezygnacji ( ok 3% wartości rezerwacji), chorób przewlekłych( ok. 68 PLN/os/tydz.), a także dodatkowego ubezpieczenie KL w okresie pandemii (w tym COVID-19 - KL do 20 000 EUR) / cena ok. 47.12 PLN/ os/tydz.), w przypadku połaczeń rejsowych (nie czarter) w tym LOT opłaty za bagaż rejestrowany ok. 250pln, wycieczek fakultatywnych.
Podatek turystyczny: od dnia 01.01.2018, zgodnie z decyzją rządu greckiego, będzie pobierany podatek turystyczny. Zapłata za podatek odbywa się podczas zakwaterowania. Wysokość podatku turystycznego zależy od kategorii lokalnej hotelu/kwatery. Dla obiektów:
1- i 2-gwiazdkowych - ok. 0,50 EURO za pokój/noc
3-gwiazdkowych - ok. 1,50 EURO za pokój/noc
4-gwiazdkowych - ok. 3 EURO za pokój/noc
5-gwiazdkowych - ok. 4 EURO za pokój/noc
W przypadku połączeń rejsowych cena uzależniona jest od dostępności miejsc w samolocie w danej taryfie cenowej. Linie lotnicze podają ceny aktualne na chwile zapytania. W związku z powyższym ze względu na wyczerpanie się danych taryf, do momentu podpisania umowy cena może ulegać zmianom.
W przypadku bagażu, który przekracza obowiązujący bezpłatny limit (ilość sztuk lub wymiary) pobierane będą opłaty za nadbagaż. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu podręcznego podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie.

BAGAŻ :

DLA PRZELOTÓW LOW COST:
CENY DODATKOWEGO BAGAŻU REJESTROWANEGO:
Wizzair: 10kg/20kg/32kg - 100-400 zł - cena na potwierdzenie uzależniona od wagi bagażu, trasy i terminu lotu
Ryanair: 20 kg - ok 300 zł - cena na potwierdzenie uzależniona od trasy i terminu lotu
Uwaga!! Ceny podane na moment zakładania rezerwacji. Po potwierdzeniu rezerwacji cena bagażu dodatkowego może ulec zmianie!LIMIT BAGAŻU REJESTROWANEGO:
Wizzair: 10kg/20kg/32kg
Ryanair: 10kg/20kg
LIMIT BAGAŻU PODRĘCZNEGO w PRIMIE w cenie:
Wizzair: Klienci Prima Holiday mają wykupioną usługę WIZZ PRIORITY!
Usługa daje mozliwość:
* zabrania na pokład jednej sztuki małego bagażu, która musi zmieścić się pod fotelem, np. torbę na aparat, na laptopa, lub torebkę ( 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg))
* zabrania na pokład jednej podręcznej walizki na kółkach (55 x 40 x 23 cm, maks. 10 kg)
* pierwszeństwo wejścia na pokład
* Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne.
Ryanair: 10kg, nieprzekraczający wymiarów 55 x 40 x 20 cm, oraz dodatkowo jeden mały bagaż, np. torebkę lub torbę na laptopa, nieprzekraczający wymiarów 35 x 20 x 20 cm oraz pierwszeństwo wejścia na pokład. Pasażerowie, którzy wykupili opcję pierwszeństwa wejścia na pokład mogą wnieść na pokład jeden mały oraz jeden duży bagaż podręczny, chyba że ze względów operacyjnych konieczne jest umieszczenie dużego bagażu podręcznego w luku. Obowiązuje Regulamin dotyczący bagażu rejestrowanego.

WARUNKI WJAZDOWE :

* dokumentem podróży uprawniającym do wjazdu i pobytu (niezależnie od jego celu) na terytorium Grecjii jest ważny paszport lub dowód osobisty.
* Obywatele polscy korzystają z prawa do swobodnego przepływu osób w ramach Unii Europejskiej/Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
* każdy uczestnik imprezy zobowiązany jest do przestrzegania paszportowych, celnych, zdrowotnych i innych przepisów kraju, do którego podróżuje. Klient odpowiedzialny jest za dotrzymanie wszelkich przepisów niezbędnych do przeprowadzenia imprezy turystycznej, o których został poinformowany przez organizatora.

DOKUMENTY PODRÓŻY :

DOKUMENTY PODRÓŻY WYSYŁANE SĄ MAILEM NA 2 DZNI PRZED WYLOTEM PO GODZINIE 12:00

Covid- 19 :

Grecja- aktualnie obowiazujace srodki majace na celu zapobieganie rozprzestrzenianiu sie wirusa COVID-19
Grecki Rząd oficjalnie wprowadził nowe warunki wjazdowe dla turystów podróżujących do Grecji od 1 lipca 2020:
Na co najmniej na 48 godzin przed wjazdem do Grecji trzeba wypełnić formularz (Passenger Locator Form, PFL) na stronie https://travel.gov.gr/#/ W dokumencie trzeba podać informacje o miejscu przekroczenia granicy, długości pobytu w innych krajach i adres, pod którym będzie się przebywać w Grecji. System wygeneruje kod QR, który należy wydrukować lub zapisać na urządzeniu mobilnym - w wypadku podróży lotniczych będzie on skanowany przy wyjściu z samolotu.
Transfer
Środki higieny i społeczny dystans - podczas transferu powinieneś mieć zapewniony dostęp do środków dezynfekujących. W czasie transferu wymagane jest także noszenie maseczki ochronnej i zachowanie społecznego dystansu. Zaleca się korzystanie ze środkowych i tylnych drzwi.
Prywatne transfery hotelowe - odbywają się w ograniczonej liczbie osób, zależnej od wielkości pojazdu. Kierowcy mają obowiązek stosowania masek ochronnych i rękawiczek oraz dezynfekcji pojazdów i ich regularnej, naturalnej wentylacji. Według wstępnych informacji autobusy będą mogły być wypełnione w 60%, a na ich pokładzie obowiązkowe będzie noszenie masek.
Hotele
Wszystkie hotele w Grecji zostały zobligowane do przestrzegania restrykcyjnych zasad bezpieczeństwa:
* Wyznaczenie koordynatora ds. Zdrowia - osoba pełniąca tę funkcję, będzie nadzorowała przestrzeganie protokołów i pracę wszystkich działów. Koordynator ds. Zdrowia musi zostać zgłoszony do rejestru Krajowej Organizacji Zdrowia Publicznego. Dodatkowo hotele zobowiązane są do sporządzenia planu operacyjnego na potrzeby zarządzania przypadkami COVID-19.
* Przeszkolony i zdyscyplinowany personel - kadra hoteli w Grecji musi zostać przeszkolona w zakresie przenoszenia wirusa i sposobie postępowania w przypadku wykrycia zakażeń. Zaleceniem jest, aby pracownicy codziennie mierzyli temperaturę i w przypadku wystąpienia niepokojących objawów, pozostali w domu.
* Obsługa medyczna - każdy obiekt jest zobowiązany do posiadania lekarza na wezwanie, który będzie działał zgodnie z instrukcjami w celu wykrycia podejrzanych przypadków COVID-19. Równolegle, za pośrednictwem telemedycyny, lekarze będą mogli obserwować podejrzane przypadki. Jednocześnie personel hotelowy ma obowiązek zapewnienia gościom maksymalnej ochrony poprzez utrzymywanie społecznego dystansu i regularnego stosowania środków higieny.
* Rejestr gości i personelu - Każdy hotel jest zobligowany do prowadzenia aktualnego i zgodne z przepisami RODO, rejestru członków personelu i gości, dzięki czemu w przypadku wykrycia przypadku choroby, wszystkie osoby mogące mieć z nim styczność, zostaną o tym fakcie poinformowane.
* Komunikacja i stosowanie widocznej informacji - wszystkie hotele w Grecji, muszą informować swoich gości na temat stosowanych zabezpieczeń. Zaleca się, aby na stronach internetowych hoteli, znajdowały się specjalne sekcje dedykowane COVID-19. Goście mają także mieć w ogólnodostępnych miejscach i pokojach, dokładne i wielojęzyczne instrukcje o działaniach zapobiegawczych i dostępnych środkach.
* Dystans społeczny - Goście i obsługa hoteli w Grecji zobowiązani są do utrzymywania 2 metrowego dystansu społecznego.
* Wykorzystanie technologii - rekomendacja stosowania technologii, umożliwiającej płatności zbliżeniowe oraz zakwaterowanie i wymeldowanie z obiektu, zamawianie dodatkowych usług, przez urządzenia mobilne.
* Zakaz wejścia dla osób z zewnątrz - goście spoza hotelu nie mogą do niego wchodzić.
* Przedłużenie czasu zameldowania i wymeldowania pomiędzy pobytami - zaleca się, aby wymeldowanie nastąpiło do 10 rano, a zameldowanie od godziny 15:00, aby pokoje zostały dokładnie wyczyszczone i zdezynfekowane oraz miały zapewnioną naturalną wentylację.
* Sprzątanie - Sprzątanie pokojów ma się odbywać z wykorzystaniem środków dezynfekujących a obsługa ma obowiązek zwrócenia specjalnej uwagi na dokładne czyszczenie wszystkich powierzchni łazienki przed przybyciem nowych gości. Należy unikać częstego sprzątania pokojów w czasie pobytu gości w celu unikania kontaktu z obsługą. Zalecane jest powiadomienie gości (na drzwiach lub wewnątrz pokoju) o tym, kiedy i w jaki sposób sprzątnięto ich pokoje. Ogólnodostępne pomieszczenia mają być czyszczone równie starannie, ze szczególnym naciskiem na częstą dezynfekcję takich miejsc jak klamki, przyciski windy itp.
* Dyskrecja - Personel ma obowiązek zapewnić dyskrecję gościom przebywającym na wczasach w Grecji, jeśli wykryto u nich objawy choroby.
* Ogólnodostępne środki dezynfekujące - Obiekty noclegowe są zobowiązane do udostępniania gościom i korzystania przez ich personel ze środków dezynfekujących. Wymagane jest także zapewnienie wystarczającej ilości materiałów jednorazowych, koniecznych do zachowania higieny i czystości (ręczniki papierowe, materiały jednorazowego użytku).
* Restauracje hotelowe - Restauracje są zobowiązane do przestrzegania najwyższych norm sanitarnych. Towary muszą być odbierane przez delegowane osoby, które będą nosić rękawiczki i maski ochronne. Pracownicy kuchni powinni zachować odległość od siebie, zgodną z wymogami Ministerstwa Zdrowia. Na terenie hotelowych restauracji, obowiązują identyczne zasady, jak w restauracjach i barach na terenie całej Grecji. Managerowie są natomiast odpowiedzialni za właściwe rozmieszczanie stolików, z zachowaniem społecznego dystansu.
* Place zabaw - na placach zabaw należy unikać przeludnienia i stosować zasady dystansu społecznego.
* SPA i Wellness - obowiązują zasady dystansu społecznego. Goście mają dostęp tylko po wcześniejszym uzgodnieniu. Zaleca się stosowanie okien z pleksiglasu w recepcji strefy SPA.
* Sklepy hotelowe i pomieszczenia ogólnodostępne - te przestrzenie są dostępne dla gości pod warunkiem zapewnienia dostosowanej do wielkości liczby gości oraz przestrzegania dystansu społecznego. Zaleca się, aby unikać korzystania z wind.
* Sprawna i zadbana klimatyzacja - Hotele mają obowiązek zwrócenia szczególnej uwagi na dobry stan klimatyzacji, jej właściwego funkcjonowania i zwiększenia cyrkulacji powietrza. Zaleca się także stosowanie naturalnej wentylacji w pokojach i ogólnodostępnych pomieszczeniach.
* Animacje - program animacyjny może zostać ograniczony do zabaw wyłącznie na świeżym powietrzu z zachowaniem dystansu społecznego. Akcesoria używane podczas animacji są obowiązkowo dezynfekowane po każdych zajęciach.
Plaże i baseny
Wybierając Grecję na wakacje, możesz korzystać z plaż i basenów. W celu zapewniania bezpieczeństwa, wprowadzono następujące zasady użytkowania:
* Odkryte baseny hotelowe - dozwolone jest wyłącznie korzystanie z odkrytych basenów kąpielowych. Zabrania się otwierania basenów krytych
* Ograniczenia w liczbie kąpiących - wskazana gęstość zatłoczenia w basenach hotelowych jest mierzona w stosunku 5m powierzchni wody na osobę
* Dystans społeczny - Greckie plaże i baseny mają mieć zapewniony bezpieczny, 2-metrowy dystans pomiędzy leżakami i wypoczywającymi (nie dotyczy wypoczywających wspólnie rodzin i grup znajomych). Plażowiczom zaleca się nie umieszczanie ręczników pomiędzy leżakami i parasolami.
* Dezynfekcja leżaków i ogólnodostępnych sprzętów - personel hotelowy ma obowiązek dezynfekcji leżaków kilka razy dziennie, zwłaszcza po zakończeniu korzystania z przedmiotu po indywidualnym gościu. Zaleca się także przykrywanie leżaków i ogólnodostępnych sprzętów, materiałami które można skutecznie zdezynfekować.
Atrakcje turystyczne i inne
Wycieczki fakultatywne - wycieczki fakultatywne mogą się odbywać w mniejszych grupach z zachowaniem dystansu społecznego. Zaleca się zwiększenie liczby wycieczek na świeżym powietrzu, omijanie dużych skupisk ludzi i stosowanie maseczek ochronnych tam, gdzie jest to wymagane.
Sklepy i restauracje - Greckie sklepy i restauracje są otwarte i zobowiązane do przestrzegania określonych protokołów higieny.
Muzea i zabytki - Greckie muzea i zabytki są otwarte dla zwiedzających w ramach ściśle określonych zasad przestrzegania higieny i bezpieczeństwa.
Maseczki ochronne w przestrzeni pu

Informacje dotyczące COVID-19:
Zgodnie z nowymi zasadami wprowadzonymi przeze rząd Grecji, Wszyscy turyści przybywający do tego kraju zobowiązani są na co najmniej 48 godzin przed podróżą, do wypełnienia formularza Passenger Locator Form (PLF).

Formularz dostępny jest na stronie www: travel.gov.gr
Należy w nim umieścić informacje o miejscu przylotu, adresie pobytu w Grecji, podstawowe dane osobowe i miejscu pobytu w ciągu ostatnich 14 dni przed przylotem. Po uzupełnieniu wszystkich wymaganych danych, podróżujący otrzyma kod QR, który należy wydrukować lub zapisać na urządzeniu mobilnym.

* Udogodnienia:

Bez paszportu Kurorty nadmorskie Basen odkryty Rowery Blisko lotniska Animacje dla dorosłych Tenis Sporty wodne Żeglarstwo Dostęp do internetu Klimatyzacja

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu.

Lokalizacja

Opinie

3.5

Ocena klientów
na podstawie 3 dodanych opinii

Lokalizacja
5,0
Pokój
4,0
Posiłki
2,7
Basen
2,7
Czystość
3,7
Obsługa
4,0
Klienci polecają hotel dla:
  • par
  • ceniących spokój i ciszę
  • 3.8
    październik 2018

    Ogólnie oceniam średnio

    Na wstępnie muszę przyznać, że sam hotel i lokalizacji bardzo nas zachwyciły, widać , że dużo pracy włożono w cały kompleks. Jeśli chodzi o pokój to ogólnie nie mam zastrzeżeń, jedyny minus i to spory, że brak uchylnych co w tym klimacie szczególnie w nocy bardzo uciążliwe.<br />Niestety największe zastrzeżenia mam do kuchni, typowo hotelowa, monotonna. Jestem wegetarianką i nie miałam wielu dań do wyboru szczególnie na obiad i kolację. Przeszkadzało mi również to, że potrawy nie były podpisane, a kelnerzy podawali nieprawdziwe informacje, że sałatka jest z tuńczykiem a była z szynką. Kolejny minus to bar godziny nie pokrywały się z tymi w ofercie nie było przekąsek tylko sam alkohol. Na koniec największy minus to podatek turystyczny, brakowało mi tej w ofercie a wysokość podatku była wysoka jak na hotel trzygwiazdkowy poza sezonem.
    Na wstępnie muszę przyznać, że sam hotel i lokalizacji bardzo nas zachwyciły, widać , że dużo pracy włożono w cały kompleks. Jeśli chodzi o pokój to ogólnie nie mam zastrzeżeń, jedyny minus i to spory, że brak uchylnych co w tym klimacie szczególnie w nocy bardzo uciążliwe.
    Niestety największe zastrzeżenia
    mam do kuchni, typowo hotelowa, monotonna. Jestem wegetarianką i nie miałam wielu dań do wyboru szczególnie na obiad i kolację. Przeszkadzało mi również to, że potrawy nie były podpisane, a kelnerzy podawali nieprawdziwe informacje, że sałatka jest z tuńczykiem a była z szynką. Kolejny minus to bar godziny nie pokrywały się z tymi w ofercie nie było przekąsek tylko sam alkohol. Na koniec największy minus to podatek turystyczny, brakowało mi tej w ofercie a wysokość podatku była wysoka jak na hotel trzygwiazdkowy poza sezonem.
  • 3.8
    sierpień 2017

    hotel Bali Mare

    Kiedy tylko przyjechaliśmy do hotelu to Sasha- recepcjonista przydzielił nam pokoje i nas tam zaprowadził. Jeżeli chodzi o okolice to nie ma zbyt dużo zieleni za to, na terenie hotelu rosły drzewa fig, limonek oraz granatów. Do plaży jest jakieś 300 m. Sama plaża jest bardzo czysta. Woda jest wręcz krystaliczna. Na plaży można było wynająć leżak na cały dzień za 3 euro lub 2 za 6 euro. Warto udać się na wycieczki które zaproponuje nam rezydentka. Ja akurat byłam w Knossos i na wyspie Gramvousa oraz Laguna Balos- przepiękne miejsce :) Więc był czas na troche historii i relaksu :) Jedynym minusem hotelu było wyżywienie :( Codziennie to samo makaron 2 rodzaje. Plus jakiś sos typu spagetti tylko bez mięsa i ryby. Jedzenie które zostało "przerabiano" na inne jedzenie np jeżeli rano na śniadaniu nie zszedł ser i szynka to na obiad robili z tego pizze. Raz mi i jakiejś innej dziewczynie trafiła się spleśniała kromka chleba :((((( ale obsługa natychmiast pokroiła nowy.Pokoje były sprzątane co 2 dni mi sie trafił z tarasem i pięknym widokiem na morze. Jeżeli chodzi o sklepy to jakieś 200 m schodząc w dół drogi będzie parę marketów w których można kupić ciekawe rzeczy. Z lotniska jest prosto dowóz autokarem pod hotel i tak samo z hotelu prosto do lotniska. Podczas lotu bardzo ładne widoki :)) moje ogólne wrażenie to 6,5/10
    Kiedy tylko przyjechaliśmy do hotelu to Sasha- recepcjonista przydzielił nam pokoje i nas tam zaprowadził. Jeżeli chodzi o okolice to nie ma zbyt dużo zieleni za to, na terenie hotelu rosły drzewa fig, limonek oraz granatów. Do plaży jest jakieś 300 m. Sama plaża jest bardzo czysta. Woda jest wręcz krystaliczna.
    Na plaży można było wynająć leżak na cały dzień za 3 euro lub 2 za 6 euro. Warto udać się na wycieczki które zaproponuje nam rezydentka. Ja akurat byłam w Knossos i na wyspie Gramvousa oraz Laguna Balos- przepiękne miejsce :) Więc był czas na troche historii i relaksu :) Jedynym minusem hotelu było wyżywienie :( Codziennie to samo makaron 2 rodzaje. Plus jakiś sos typu spagetti tylko bez mięsa i ryby. Jedzenie które zostało "przerabiano" na inne jedzenie np jeżeli rano na śniadaniu nie zszedł ser i szynka to na obiad robili z tego pizze. Raz mi i jakiejś innej dziewczynie trafiła się spleśniała kromka chleba :((((( ale obsługa natychmiast pokroiła nowy.Pokoje były sprzątane co 2 dni mi sie trafił z tarasem i pięknym widokiem na morze. Jeżeli chodzi o sklepy to jakieś 200 m schodząc w dół drogi będzie parę marketów w których można kupić ciekawe rzeczy. Z lotniska jest prosto dowóz autokarem pod hotel i tak samo z hotelu prosto do lotniska. Podczas lotu bardzo ładne widoki :)) moje ogólne wrażenie to 6,5/10
  • 3.0
    październik 2015

    bida z nedza

    jedzenie okrone,jakies papki porobione ,codziennie jajka , stare pieczywo ,brudno na stolowce,koty siedza na krzeslach,,,,wlasciciel to sknera,hotelik ladny ale jednak trzeba brac 4 gwiazdki,bo 3 to jest bardzo ubogi standard....w basenie brudne kafelki po bokach az obrzydzalao wejsc....
    jedzenie okrone,jakies papki porobione ,codziennie jajka , stare pieczywo ,brudno na stolowce,koty siedza na krzeslach,,,,wlasciciel to sknera,hotelik ladny ale jednak trzeba brac 4 gwiazdki,bo 3 to jest bardzo ubogi standard....w basenie brudne kafelki po bokach az obrzydzalao wejsc....
Znasz ten hotel? Podziel się opinią!

Przewodnik

Wycieczki fakultatywne

Filmy i zdjęcia

Uwaga! Cena uległa zmianie.
Cena za osobę:
zł/os.
1 099 zł/os.
Kod oferty: 14102020BVPR19182
5 dni
AI - All Inclusive
Prima Holiday
Zobacz inne warianty
Zakwaterowanie

Szczegóły wyjazdu

Uwaga! Oferta z dojazdem własnym.
Wyjazd:
śr. 14.10.2020
Powrót:
pon. 19.10.2020
Zamówienie wstępne
Prosimy o wypełnienie formularza w celu dokonania rezerwacji miejsc na wybraną wycieczkę. Przesłanie formularza nie wiąże się z żadnymi kosztami i jest niezobowiązujące.
Ta oferta jest dostępna online. W kolejnych krokach otrzymasz możliwość jej opłacenia.
Cena całkowita (): 2 460
Zaliczka:  zł
  • (zaliczka + ubezpieczenie)
Kup na raty 0%: 5 x  zł
Rzeczywiste raty 0% - bez odsetek i pierwszej wpłaty. Wybór płatności ratalnej będzie dostępny w dalszych krokach.
Wystarczy 100 zł zaliczki aby zarezerwować tę ofertę. Pozostałą kwotę należy wpłacić do 30 dni przed datą wyjazdu.
Czytaj więcej

Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Dalej”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.
KLAUZULA INFORMACYJNA
ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych na etapie poszukiwania imprezy turystycznej jest Travelplanet.pl S.A. z siedzibą we Wrocławiu, kod pocztowy 50-418, ul. Traugutta 45. W związku z zawarciem i realizacją umowy...

Wybrana oferta:

Bali Mare

Liczba osób:
2 dorosłych
Wyżywienie:
All Inclusive
Termin:
śr. 14.10.2020
Cena
2 198
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY
1 dzień
2 dni
3 dni
4 dni
5 dni
6 dni
7 dni
8 dni
9 dni
10 dni
11 dni
12 dni
13 dni
14 dni
15 dni
16 dni
17 dni
18 dni
19 dni
20 dni
21 dni
22 dni
23 dni
24 dni
25 dni
26 dni
27 dni
28 dni
AI - All Inclusive
Prima Holiday
Double Room Garden View (1DV) 2 198