• UWAGA: Zgodnie z prawem greckim od dnia 1 stycznia 2024 obowiązuje nowa taryfa podatku od noclegów, naliczanego za pokój za każdą dobę pobytu. Jego wysokość jest uzależniona od kategorii obiektu: 1* i 2* - ok. 1,50 EUR za pokój/noc, 3* - ok. 3 EUR za pokój/noc, 4* - ok. 7 EUR za pokój/noc, 5* - ok. 10 EUR za pokój/noc.

Hotel Sunny Resort (ex. D&D Ntanelis)

Grecja, Kreta, Analipsis

KATEGORIA

REGION

Kreta

hotel

lokalizacja

Analipsi, 7 km od Hersonissos, 22 km od lotniska w Heraklionie-HER. Hotel usytuowany na powierzchni: 4000 m2.

kategoria hotelu

kategoria lokalna hotelu

Data otwarcia

1998 r. Odnowiony w 2018 r.

Na terenie hotelu: restauracja, bar, sejf w recepcji (płatny), pralnia (płatna), baseny odkryty.Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.

internet

- Wi-Fi w hotelu bezpłatne

plaża

400 m od hotelu, publiczna, piaszczysta, dojście do plaży ulicą. Płatne: parasole, leżaki.

pokoje

Zlokalizowane są w 2 budynkach:
- 1 budynek główny (liczba pięter: 5, liczba wind: 1)
- 1 aneks (liczba pięter: 4, liczba wind: 1)

Typy pokoi:

- pokoje standardowe double dla max. 2 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna (płatna), sejf (płatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon
- pokoje superior double dla max. 2 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna (płatna), sejf (płatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon

- restauracja główna, bar

śniadanie i obiadokolacja

- śniadanie (07:30-10:00), kolacja (18:30-21:00) serwowane w restauracji głównej

All Inclusive
(24h)

- śniadanie (07:30-10:00), obiad (12:30-14:00), kolacja (18:30-21:00) serwowane w restauracji głównej
- przekąski (10:00-18:00), podwieczorek (16:00-17:00) serwowane w barze przy basenie
- wybrane lokalne napoje bezalkoholowe i alkoholowe

dodatkowe informacje

Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.
PODATEK TURYSTYCZNY
W Grecji podczas zakwaterowania pobierany podatek turystyczny. Jego wysokość zależy od kategorii danego obiektu i od dnia 1 stycznia 2024 kształtuje się następująco:
a) Hotel 5-gwiazdkowy - 10,00 EUR za pokój / doba,

All Inclusive 24H

Serwis plażowy

• Odległość od centrum miasta Centrum miasta 0 m
  • Leżaki i parasole przy basenie, Leżaki i parasole na plaży Leżaki i parasole przy basenie tak
  • Surfing Surfing tak
  • Centrum nurkowania Centrum nurkowania tak
  • Spokojna okolica Spokojna okolica tak
  • Bar Bar tak
  • Zwierzęta dozwolone Zwierzęta dozwolone tak
  • Wypożyczalnia rowerów Wypożyczalnia rowerów tak

Dobry (Na podstawie 33 opinii)

517. najwyższa ocena z 3366 hoteli w Kreta

Ilektra Vincencová

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 18.9. - 28.9.2022 Oceniono: Październik 2022

Sunny Resort (ex. D&D Ntanelis) Ocena: 3/5 Grecja, Kreta

Ogólnie zadowolona, pogoda dopisała - choć kiedyś nie dało się pływać - duże fale (czerwona flaga) - ale przynajmniej organizm "odpoczął" od nawału słońca. W jadalni robotnicy krzątali się, zabierając talerze, czyszcząc stoły dla następnego gościa. i widać było, że kiedy ktoś jej dziękował, był szczęśliwy.

Jeśli chodzi o hotel, to miał trzy gwiazdki. Kiedyś byliśmy w lepszym miejscu, ale chodziło o to, gdzie odpocząć, byliśmy gdzieś przez większość dnia. W łazience brakowało tylko półki do przechowywania takich rzeczy jak kubeczek ze szczoteczką do zębów, kremy itp. Szafa była na tyle wysoka, że mogłem wyprać wieszak na ubrania. Wszystko było czyste, balkon był również codziennie myty. W przeciwnym razie OK

Lecieliśmy do Grecji, więc chciałem spróbować greckiego jedzenia i spróbowaliśmy. Podobało nam się wszystko. tylko raz zwróciliśmy coś za słodkiego jak na mój gust, poza tym wszystko nam smakowało. Nawet po raz pierwszy spróbowałem kalmarów i były pyszne, a raczej mi smakowały. Wybór był zawsze z kilku dań. Dużo owoców, warzyw, napojów. Kiedy zobaczyłem, jak niektórzy jedzą spaghetti lub frytki… cóż, ich wybór. Podobała nam się ich Pita z serem lub szpinakiem lub słodka z orzechami i migdałami. Biały jogurt był pyszny. Nie mogę narzekać, a komu się nie podobało, zastanawiam się, co jedzą w domu.

Nie potrzebowaliśmy usług. Na basenie wszystko było w porządku, rozmawiałem ze mną po grecku, pracownicy byli zadowoleni, że mówię po grecku i poprawiali mnie, gdy powiedziałem coś nie tak, co było dla mnie w porządku.

„Znaleźliśmy” „naszą” plażę, na której spędzaliśmy czas, było też mniej ludzi, piasek, drobne kamyki. Ciekawe, że w morzu dalej od brzegu były większe kamienie (gładkie), ale trochę dalej był piasek. Daleko było wystarczająco płytko, odpowiednie dla dzieci, były też rodziny z dziećmi. wszyscy, miałem swoją przestrzeń i swoją „prywatność”.

Karla Šišková

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 25.9. - 2.10.2022 Oceniono: Październik 2022

Sunny Resort (ex. D&D Ntanelis) Ocena: 3/5 Grecja, Kreta

Naprawdę podobały nam się wakacje.

Zakwaterowanie było przyjemne, mniejszy hotel z przyjazną obsługą.

Jedzenie było dobre, zawsze było coś do wyboru według gustu.

Personel był pomocny i przyjemny. Pojechałem na wakacje o kulach po złamaniu kostki. Wszyscy byli przychylnie nastawieni i pozwolili mi iść dalej przez restaurację do basenu.

Dotarcie na plażę zajęło kilka minut.

Ilektra Vincencová

Karla Šišková

Sunny Resort (ex. D&D Ntanelis) Ocena: 3/5 Grecja, Kreta

Naprawdę podobały nam się wakacje.

Zakwaterowanie było przyjemne, mniejszy hotel z przyjazną obsługą.

Jedzenie było dobre, zawsze było coś do wyboru według gustu.

Dotarcie na plażę zajęło kilka minut.

Jana Steinerová

Sunny Resort (ex. D&D Ntanelis) Ocena: 3/5 Grecja, Kreta

Ogólnie byliśmy zadowoleni. Drobne błędy zostały naprawione.

Hotel był przyjemny, znaleźliśmy się tu w mgnieniu oka. Zachwycił nas basen i drzewa wokół niego usiane granatami i limonkami, kwitnący hibiskus, winne winogrona nad barem, po prostu przyjemna atmosfera, wzmocniona przyjemną muzyką wczesnym wieczorem.

Na pewno nie chodziliśmy tu głodni, chociaż jedzenie rzadko było ciepłe, niezależnie od tego, kiedy przyjechaliśmy. Wybór był trochę jednostronny, ale zawsze znaleźliśmy to, co nam się podobało. Zaskoczył nas zakaz wynoszenia jedzenia z jadalni, bo też mieliśmy prawo do obiadu, ale ponieważ codziennie jeździliśmy na jednodniowe wycieczki, robiliśmy też zakupy na zewnątrz. Ale to chyba głównie nasz brak doświadczenia, bo zauważyliśmy, że inni zwykle robili na śniadanie kanapki, które zawijali w serwetki i wrzucali do bajgla, rozwiązując w ten sposób lunch. Kiedy zrobiliśmy to samo dzień przed lotem, aby następnego dnia zjeść śniadanie, nikt nawet się nie zatrzymał, żeby zauważyć, że zabieramy jedzenie w serwetce. Niestety, jeśli ktoś chciał coś zabrać na basen lub do pokoju, był bezkompromisowo odsyłany do jadalni z nawiązaniem do miejscowego zakazu. Odniosłem więc wrażenie, że chodziło głównie o dania, choć pytanie brzmi, czy przypadkiem obsługa nie wyróżniała się kolorem opaski.. obiadokolacja czy wszystko na wyłączność?

Bardzo miła recepcjonistka, gdy utknęliśmy w windzie z własnej winy "uratowali nas w 5 minut"????, sprzątanie pokoju.. nooo, w związku ze zbliżającym się wyjazdem pokojówki chyba stwierdziły, że nie warto .. bar przy basenie miał wybór jak w trzygwiazdkowym hotelu. Jeśli nie oczekujesz luksusu, niczego ci nie brakuje. Zaskoczył mnie ratownik na basenie, który cały czas nie spuszczał wzroku z naszej wnuczki, ilekroć tam wpadała????. Dziecko zanurzone pod wodą na prawie 2 godziny z przerwami na oddychanie, to naprawdę wymaga mocnych nerwów???? (i my też nad nią czuwaliśmy).

Do morza było około 400 m, co było przyjemnym spacerem i po zwiedzeniu wybrzeża wybraliśmy miejsce, które nam odpowiadało i mimo, że było trochę dalej, wciąż tam wracaliśmy. Piękne pływanie.. Od lat nie byłem w wodzie godzinami.

Jaroslava L.

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 19.9. - 26.9.2022 Oceniono: Październik 2022

Bardzo dobrze

Trzeba było zmienić pokój, odcięto prąd. Nawet w nowym pokoju czasami trzeba było otworzyć balkon, żeby światło przestało migotać.

Odpowiedziała 3*

Znudzona barmanka, którą trzeba było mówić do każdej filiżanki drinka. Możesz sam strzelać do drinka tylko w jadalni. Chociaż śniadanie było do 10:00, pięć minut przed dziesiątą wyrzucono cię z jadalni, mówiąc, że bar będzie od 11:00.

Ładny

Milan V.

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 21.9. - 29.9.2022 Oceniono: Październik 2022

Sunny Resort (ex. D&D Ntanelis) Ocena: 3/5 Grecja, Kreta

To było dobre dla pieniędzy ????

Klasyczny *** hotel, nie oczekuj cudów, ale spełnił swoje zadanie.Co mnie zaskoczyło to opłata za klimatyzację.

Dieta była nieco poniżej średniej, ale nikt nie umarł z głodu. Tragedią jest jednak kawa... Jeśli ktoś rano potrzebuje kawy, to tutaj po pierwszym kroku pokona go ochota.

Osobiście nie przyjechałem spędzić czasu w hotelu, ale nie było tam żadnej dodatkowej rozrywki... Może widziałem kulisa, ale nie mam pojęcia w jakim był stanie.

Do plaży niedaleko... Czystość jest, ale mocno poniżej średniej. Zejście do morza jest kamieniste, ale można znaleźć wąskie przesmyki, dzięki którym można dojść pieszo do miejsc, gdzie jest piasek... W przeciwnym razie PET butelki toczące się po plaży i drobne śmieci należą do standardu miejsca, w którym byliśmy.