Znakomity wybór! Nasi Klienci byli tym hotelem zachwyceni.

• Wjazd możliwy na podstawie ważnego paszportu lub dowodu osobistego.
  • Nie ma szczególnych wymagań dotyczących szczepień​​​​​​.
  • UWAGA: Zgodnie z prawem greckim od dnia 1 stycznia 2024 obowiązuje nowa taryfa podatku od noclegów, naliczanego za pokój za każdą dobę pobytu. Jego wysokość jest uzależniona od kategorii obiektu: 1* i 2* - ok. 1,50 EUR za pokój/noc, 3* - ok. 3 EUR za pokój/noc, 4* - ok. 7 EUR za pokój/noc, 5* - ok. 10 EUR za pokój/noc.
[data: 20.03.2024]
Przed wykupieniem wycieczki polecamy sprawdzić aktualne informacje na oficjalnej stronie rządowej.

Hotel Castro

Grecja, Kreta, Ammoudara

Informacje ogólne

Castro Hotel położony jest w centrum Ammoudara, 400 m od słynnej piaszczystej plaży Ammoudara. Oferuje 53 pokoje z indywidualnymi łazienkami. Ponadto z pokoje wychodzą na basen, góry lub posiadają ograniczony widok na morze. Goście mogą korzystać z basenu zewnętrznego z leżakami i parasolami.
Podatek turystyczny wynosi 1,5 Euro/noc/pokój (marzec - październik) oraz 50 centów/noc/pokój (listopad - luty).

Kategoria lokalna

2 gwiazdki

Położenie

* w miejscowości Ammoudara
* 400 m od plaży
* 10 km od lotniska w Heraklionie

* 400 m od hotelu
* piaszczysto-żwirowa
* leżaki i parasole za opłatą
* pomiędzy hotelem a plażą znajduje się ulica

Pokoje:
* Standard Single -  maksymalnie 1 os.,
* Superior Single - maksymalnie 1 os.
* Standard Double - 15 m2, maksymalnie 2+1 os., 1 łóżko podwójne lub 2 łóżka pojedyncze, odnawiane w 2019
* Superior Doouble - 17 m2, maksymalnie 2+1 os., 1 łóżko podwójne lub 2 łóżka pojedyncze, odnawiane w 2022
* Deluxe Family Room Comfort - 40 m2, maksymalnie 2+2 os., salon i oddzielna sypialnia, 4 łóżka pojedyncze i 1 rozkładana sofa, odnawianie w 2021
Wyposażenie:
* indywidualna klimatyzacja (w cenie)
* bezpłatne wi-fi do 200 Mbps (25 MB/s)
* telewizor z kanałami satelitarnymi i muzycznymi (Smart TV w pokojach Deluxe i Superior)
* elektroniczny sejf (dodatkowa opłata 2 dziennie)
* mała lodówka

* basen zewnętrzny
* leżaki przy basenie

Dzieci

brak dodatkowych udogodnień dla dzieci

Restauracje i bary:
* Maxim Restaurant & Cocktail Bar - restauracja a la carte i bar, kuchnia grecka i międzynarodowa
System żywnościowy:
* Śniadania
* Śniadania i Obiadokolacje
* Śniadania, Obiady i Kolacje

• Odległość od centrum miasta Centrum miasta 8 km
  • Leżaki i parasole przy basenie Leżaki i parasole przy basenie tak
  • Golf Golf tak
  • Aneks kuchnny Aneks kuchnny tak

336. najwyższa ocena z 3366 hoteli w Kreta

Klient chciał pozostać anonimowy

Zweryfikowana opinia (Invia.hu) Data pobytu 3.9. - 10.9.2022 Oceniono: Wrzesień 2022

Jozef Adamec

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 3.8. - 13.8.2022 Oceniono: Sierpień 2022

Pokój przeciętny, ale czysty, częsta zmiana pościeli i ręczników. Widok z pokoju typu superior był okropny. Nie przeszkadzałoby nam, gdybyśmy nie mieli widoku na morze, ale z balkonu, na którym odpoczywaliśmy, mieliśmy widok na wysypisko śmieci, plus ogromny hałas od samochodów

Mieliśmy obiadokolację. Śniadanie było całkiem miłe, chociaż było oczywiste, że trochę na nas oszczędzają. Żadnego masła, tylko margaryna (nigdy nie używamy jej w domu), tanie salami z miękkiej mąki - ani wysokiej jakości szynki, ani wysokiej jakości suchego salami. Obiad serwowany. Nie mieliśmy jednak wyboru, był tylko jeden posiłek. Miała to być tradycyjna kuchnia kreteńska, ale niektóre potrawy smakowały nam naprawdę dziwnie - mięso i ryby w słodkich sosach cebulowych, a często. Nie znaczy to, że obiady były kiepskiej jakości, być może wypadałoby zaproponować co najmniej 2 dania do wyboru.Tak zwana przystawka - sałatki, które mogliśmy wybrać przed podaniem obiadu, była doskonała. Jednak personel był bardzo miły i pomocny.Wiemy, że się starali.

Za hotelem był basen, ale czynny tylko od 11:00 do 19:00. Jednak bar, który znajdował się przed basenem, nie działał ani w ciągu dnia, ani wieczorem, czego bardzo brakowało. W przeciwnym razie personel hotelu był miły i pomocny.

Największym rozczarowaniem była plaża i morze, dla których tu przyjechaliśmy. W ciągu 11 dni nie mieliśmy porządnej kąpieli, wciąż bardzo silny wiatr, czerwone flagi i duże fale. Co roku jeździmy nad morze w inne miejsca, kilka razy doświadczyliśmy dużych fal, ale te były pełne żwiru i piasku, a wejście do wody było naprawdę niebezpieczne. Uprawiamy sport i pływamy, ale tutaj niestety wcale nam się to nie podobało. O tym kurorcie Amoudara mówi się, że cały czas wieje, a morze faluje – dzikie, o czym wcześniej nie mieliśmy pojęcia. Do tego na plaży była elektrownia, co nie dodało temu miejscu wiele romantyzmu.Byliśmy na wycieczce na południowy-wschód Krety a także na wyspę Koufonissi. W przeciwieństwie do kurortu Amoudara, miejsca te były malownicze, piękne, romantyczne, ze spokojnym i czystym morzem. Więc Kreta też ma piękne miejsca. Naszego jednak wśród nich nie ma.

Klient chciał pozostać anonimowy

Jozef Adamec

Eva Holzweber

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 16.7. - 23.7.2022 Oceniono: Lipiec 2022

idealne zakwaterowanie, czystość i usługi na poziomie

pomimo urozmaiconego wyżywienia nie spełniło naszych oczekiwań na przyszłość, przyjmę nocleg bez wyżywienia

byli chętni i życzliwi do pomocy, gdzie tylko mogli

plaża była czysta ze stopniowym zejściem do morza, ale wiatr i silne fale uniemożliwiły kąpiel w morzu...ale nikt nie jest temu winny

Tamás Horváth

Zweryfikowana opinia (Invia.hu) Data pobytu 25.6. - 5.7.2022 Oceniono: Lipiec 2022

nie było daleko od wybrzeża, 10-15 minut autobusem do centrum miasta w Heraklionie, wszystko w restauracji było bardzo czyste, nie widzieliśmy ani jednego brudnego sztućca ani szklanki. Zdezynfekowali wszystko.

Było dobrze, było dużo, nie mogliśmy zjeść obiadu po 3 dniu, bo po prostu byliśmy głodni. Ich wino jest bardzo dobre.

Tylko za sejf trzeba było zapłacić, klimatyzacja była wliczona w cenę, jak się okazało. W basenie jest słodka woda, łóżka dla gości hotelowych są bezpłatne, więc jest super. Zapłaciliśmy już za to dodatkowo w innych hotelach.

Cóż, nie pływaliśmy tam, morze nie było złe, ale plaża, na której można było zejść, była bardzo zaniedbana.