Atuty oferty
Otwarte granice

oferta dostępna dla turystów z Polski

dowiedz się więcej

Opis hotelu

Kategoria:

****

Region:

Grecja / Kreta

Opis oferty: :

Położony niedaleko piaszczystej plaży, zapewnia świetny wypoczynek dla par oraz wszystkich, którzy chcą poczuć klimat greckich wakacji. Przeznaczony tylko dla dorosłych Gości, oferuje elegancko urządzone pokoje, 2 restauracje z kuchnią grecką i śródziemnomorską oraz basen. Zadowoleni będą również miłośnicy sportów wodnych, którzy w ramach oferty zewnętrznej mogą poczuć prawdziwie wakacyjne szaleństwo. Hotel znajduje się w centrum kurortu z restauracjami, klubami i tawernami, dzięki czemu rozrywka jest tutaj na wyciągnięcie ręki! W 2019 r. hotel otrzymał ŻAGIEL ITAKI za najwyższą jakość świadczonych usług.

POŁOŻENIE: :

w centrum AGIA MARINA ze sklepami i barami, ok. 10 km od centrum Chanii; ok. 23 km od lotniska w Chanii; przystanek autobusowy przy hotelu (ok. 2 EUR/Chania).

PLAŻA: :

publiczna, piaszczysta, łagodne zejście do morza, ok. 100 m od hotelu, przejście przez ulicę, parasole i leżaki płatne (ok. 6 EUR/komplet), ręczniki za kaucją.

HOTEL: :

czterogwiazdkowy, nowoczesny, 70 pokoi, 1 budynek, 3 piętra, winda, małe lobby, całodobowa recepcja, restauracja główna - dania w formie bufetu, kuchnia grecka i międzynarodowa, show-cooking, 3 razy w tygodniu wieczór tematyczny, dostępne dania wegetariańskie, restauracja á la carte Eataliano (dodatkowo płatna) - kuchnia śródziemnomorska i międzynarodowa, bar przy basenie; bezpłatny internet bezprzewodowy w lobby, restauracji głównej i przy pool barze; za opłatą: lekarz na wezwanie, pralnia, wypożyczalnie samochodów; akceptowane karty kredytowe: Visa, MasterCard, Diners Club; hotel przyjmuje gości powyżej 17. roku życia.

standardowy: :

2-os., ok. 19 m², nowoczesny, indywidualnie sterowana klimatyzacja, łazienka (prysznic, wc; suszarka, szlafrok i kapcie), telewizja satelitarna, telefon, minibar (płatny wg. konsumpcji; butelka wody na powitanie), zestaw do kawy/herbaty, za opłatą: internet bezprzewodowy (ok. 20 EUR/tydz.), sejf (ok. 20 EUR/tydz.); balkon (stolik i krzesełka); widok na ogród lub ulicę;

studio: :

2-os. (możliwość 1 dostawki - sofa), ok. 25 m², nowoczesny, wyposażenie jak w pokoju standardowym;

junior suite: :

2-os. (możliwość 1 dostawki dla 2 os. - sofa), ok. 35 m², nowoczesny, otwarty plan pokoju, wyposażenie jak w pokoju standardowym.

SPORT I ROZRYWKA: :

basen, słodka woda, ok. 130 m², gł. 1,5 m, przy basenie bezpłatne parasole i leżaki, ręczniki za kaucją; za opłatą: pokój gier; oferta zewnętrzna: sporty wodne.

ALL INCLUSIVE:

śniadanie (7.30-10.00), późne śniadanie kontynentalne (10.00-10.30), obiad (12.30-14.30), kolacja (19.00-21.30) w formie bufetu w restauracji głównej; zimne przekąski, ciasto, kanapki, owoce, lody (11.00-12.30), podwieczorek: ciasto i lody (17.00-18.00) w barze; napoje bezalkoholowe i lokalne napoje alkoholowe (10.30-23.00) w barze; wymagane noszenie opasek all inclusive.

KONTAKT: :

0030/2821068825, www.solimarhotels.gr

GRATIS: :

Wi-Fi

Podatek turystyczny
Przy zakwaterowaniu od Klientów pobierany jest obowiązkowy podatek turystyczny. Jego wysokość zależy od lokalnej kategorii danego hotelu i wynosi od 0,25 EUR (obiekty 1-2 gwiazdkowe) do 4 EUR (obiekty 5 gwiazdkowe) od pokoju za dzień.

Informacje dotyczące COVID-19:
Zgodnie z nowymi zasadami wprowadzonymi przez rząd Grecji, Wszyscy turyści przybywający do tego kraju zobowiązani są na co najmniej 24 godzin przed podróżą (zalecamy 72 godzin), do wypełnienia formularza Passenger Locator Form (PLF).
Formularz dostępny jest na stronie www: travel.gov.gr
Należy w nim umieścić informacje o miejscu przylotu, adresie pobytu w Grecji, podstawowe dane osobowe i miejscu pobytu w ciągu ostatnich 14 dni przed przylotem. Po uzupełnieniu wszystkich wymaganych danych, podróżujący otrzyma kod QR, który należy wydrukować lub zapisać na urządzeniu mobilnym.

UWAGA: Plik otrzymasz w dniu planowanego przybycia do Grecji (o północy).
Tuż po wyjściu z samolotu, na podstawie tych danych pracownicy służb granicznych podejmą decyzję czy wjeżdżający może przekroczyć granicę, czy musi poddać się badaniu na COVID-19. Do chwili otrzymania wyniku badania, podróżujący ma obowiązek pozostania w izolacji w miejscu pobytu podanym w formularzu.

UWAGA: Osoby nieprzestrzegające przepisów, podlegają grzywnie w kwocie 500 Euro.

* Udogodnienia:

Bez paszportu Kurorty nadmorskie

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu.

Opinie

3.8

Ocena klientów
na podstawie 4 dodanych opinii

Lokalizacja
4,5
Pokój
3,0
Posiłki
3,8
Basen
4,3
Czystość
3,5
Obsługa
3,8
Klienci polecają hotel dla:
  • par
  • ceniących spokój i ciszę
  • 5.0
    październik 2019

    bardzo się podobało.

    bardzo się podobało.
    bardzo się podobało.
  • 4.8
    wrzesień 2019

    Cudowne wakacje w Agia Marina

    Hotel godny polecenia.Hotel tylko dla dorosłych .Bardzo dobre położeniu w centrum miejscowości .Plaża niedaleko , przejście przez ulicę na prawo piaszczysta i czysta. Bardzo dobre jedzenie, każdy znajdzie coś dla siebie, dużo owoców, bardzo dobre ciasta, sałatki, różnego rodzaju mięsa, ryby , do picia różne soki, woda mineralna , wino, piwo. Posiłki można było zjeść w restauracji i na tarasie , nigdy nie było tłoku, być może dlatego , że byliśmy od 15 września .Bar dla gości przy basenie i przemili barmani a szczególnie barman mówiący po polsku, bardzo dobre mocne drinki nie rozcieńczane. Basen czysty, duża ilość wolnych leżaków. Obsługa hotelowa miła, pomocna , uprzejma. Pokój sprzątany codziennie, ręczniki również wymieniane codziennie. Około 10 km do Chanii, przystanek przy hotelu, bilet w jedną stronę 1,80 euro, warto zobaczyć miasto.Mimo, iż doba kończy się o 12 , my mieliśmy wyjazd na lotnisko o 23.10 , mogliśmy korzystać nadal ze wszystkiego w hotelu ( wyżywienie itp.). Wybraliśmy się na jedną wycieczkę z Itaką - zwiedzenie Knosos i muzeum archeologiczne w Heraklionie.Pani przewodnik kompetenta z ogromną wiedzą ale nie ma co się dziwić, ponieważ mieszka na Krecie. Druga Pani z Itaki, która towarzyszyła nam w autokarze również mieszka już 25 lat na Krecie, więc różne ciekawostki o zwyczajach nam opowiadała. Organizacja ze strony Itaki profesjonalna, bez zarzutu.Jesteśmy bardzo zadowoleni z pobytu naKrecie i w hotelu.Polecamy.
    Hotel godny polecenia.Hotel tylko dla dorosłych .Bardzo dobre położeniu w centrum miejscowości .Plaża niedaleko , przejście przez ulicę na prawo piaszczysta i czysta. Bardzo dobre jedzenie, każdy znajdzie coś dla siebie, dużo owoców, bardzo dobre ciasta, sałatki, różnego rodzaju mięsa, ryby , do picia
    różne soki, woda mineralna , wino, piwo. Posiłki można było zjeść w restauracji i na tarasie , nigdy nie było tłoku, być może dlatego , że byliśmy od 15 września .Bar dla gości przy basenie i przemili barmani a szczególnie barman mówiący po polsku, bardzo dobre mocne drinki nie rozcieńczane. Basen czysty, duża ilość wolnych leżaków. Obsługa hotelowa miła, pomocna , uprzejma. Pokój sprzątany codziennie, ręczniki również wymieniane codziennie. Około 10 km do Chanii, przystanek przy hotelu, bilet w jedną stronę 1,80 euro, warto zobaczyć miasto.Mimo, iż doba kończy się o 12 , my mieliśmy wyjazd na lotnisko o 23.10 , mogliśmy korzystać nadal ze wszystkiego w hotelu ( wyżywienie itp.). Wybraliśmy się na jedną wycieczkę z Itaką - zwiedzenie Knosos i muzeum archeologiczne w Heraklionie.Pani przewodnik kompetenta z ogromną wiedzą ale nie ma co się dziwić, ponieważ mieszka na Krecie. Druga Pani z Itaki, która towarzyszyła nam w autokarze również mieszka już 25 lat na Krecie, więc różne ciekawostki o zwyczajach nam opowiadała. Organizacja ze strony Itaki profesjonalna, bez zarzutu.Jesteśmy bardzo zadowoleni z pobytu naKrecie i w hotelu.Polecamy.
  • 2.8
    czerwiec 2019

    niestety nie polecam

    Ogólnie hotel ok, jedzenie smaczne co prawda mięso wydzielane przez kucharz na ostrzu noża co wprawiało nas w osłupienie i zażenowanie raczej hotel dla warzywo-żerców :). Pokoje o numerach zaczynających się od 1... w suterenie poniżej poziomu ulicy. Z zewnątrz w sumie nieźle to wygląda szczególnie wieczorem, ale przed śniadaniem czeka was codzienna ścieżka po robakach, gdyż do stołówki wchodzi się z zewnątrz budynku, a dodatkowo w przedostatni dzień pobytu cała łazienka zalana szambem (fekalia w całej części prysznicowej i okropny smród) do reszty zepsuły moją opinię o tym hotelu. Jeżeli już wybierzecie ten hotel to z daleka od pokoju 106.
    Ogólnie hotel ok, jedzenie smaczne co prawda mięso wydzielane przez kucharz na ostrzu noża co wprawiało nas w osłupienie i zażenowanie raczej hotel dla warzywo-żerców :). Pokoje o numerach zaczynających się od 1... w suterenie poniżej poziomu ulicy. Z zewnątrz w sumie nieźle to wygląda szczególnie wieczorem,
    ale przed śniadaniem czeka was codzienna ścieżka po robakach, gdyż do stołówki wchodzi się z zewnątrz budynku, a dodatkowo w przedostatni dzień pobytu cała łazienka zalana szambem (fekalia w całej części prysznicowej i okropny smród) do reszty zepsuły moją opinię o tym hotelu. Jeżeli już wybierzecie ten hotel to z daleka od pokoju 106.
  • 2.5
    czerwiec 2019

    Monotonne jedzenie, pleśń na ścianie

    Spędziliśmy w hotelu 15 dni na przełomie maja i czerwca. Pierwszego dnia pobytu zauważyliśmy pleśń na ścianie (pokój 513). Po zgłoszeniu wyczyszczono pleśń, zamalowano ścianę i mogliśmy zostać. Jednak wybraliśmy opcję zmiany pokoju. Dodam, że w pokoju 513 klimatyzacja ledwo dmuchała. Nowy pokój był przestronniejszy bez grzyba i ze sprawną klimatyzacją. Jednak podobał się również mrówkom, których było pełno i zostały z nami do końca pobytu, a właziły dosłownie wszędzie. Spacerowały po podłodze, szafkach, szczoteczkach do zębów itp. Wygląda to tak, jakby ktoś celowo spryskał wszystko wodą z cukrem. Mogę potwierdzić, że pokoje były SPRZĄTANE co dzień, ale to żaden wyczyn, tylko norma w hotelach. A sprzątane nie oznacza posprzątane. Umyta podłoga wymienione ręczniki to wszystko. A piach jak był tak został. Drugiego dnia na podłogę upadła nam tabletka i została na podłodze do końca wyjazdu. Nawet papier toaletowy nie został dołożony przez sprzątaczkę. Pomimo wywieszki nie przeszkadzać obsługa hotelowa weszła do pokoju, to kolejny minus. Wchodząc na balkon trzeba uważać, bo z klimatyzatora woda zalega na balkonie, nie raz spowodowało to poślizgnięcie, na szczęście bez uszczerbku na zdrowiu. Na plus na pewno są kosmetyki do kąpieli nawet odżywka, balsam do ciała dokładane w trakcie pobytu. Jedzenie strasznie monotonne. 15 dni dosłownie to samo na śniadanie. Na obiad i kolację bardzo podobnie, 13 dnia nawet cieszyliśmy się ze smażonej kiełbasy, bo to zawsze jakaś odmiana. Kaczka, indyk itp. zawsze przesuszone lub po prostu spalone, więc często będąc na basenie przed obiadem, kolacją można było wyczuć zapach przypalanego jedzenia. Dania nie podpisane, więc nie wiadomo co się je. Podpisany był ketchup i musztarda. Oczywiście były też dania godne zjedzenia, głównie frytki , sałatki dobre poza przypadkami kiedy były zrobione z resztek wcześniejszych posiłków. Desery były obłędne, pyszne i w dużych ilościach. Na basenie przekąski różne, pizza smaczna, ale hot dogi i hamburgery na zimno już nie . A teraz zasoby baru. Do 4.06 do obiadu raczyliśmy się szampanem, szerokim wyborem drinków, a po obiedzie listę skrócono. Same drinki były robione przez różne osoby i ich skład znacząco się różnił. Jeden ten sam drink był robiony z 2 do 4 składników. Ilość leżaków wystarczająca w stosunku do ilości osób w hotelu, zawsze wolne leżaki. Basen nie za duży jednak wystarczający i przez większość czasu pusty. Plaża bliziutko zgodnie z wcześniejszymi opiniami nie powala. Natomiast zanieczyszczenia to nie papiery czy śmieci tylko kamienie, wodorosty wyrzucanie przez morze. I tak wtedy jest wywieszona czerwona flaga i nie można się kąpać. Ładniejsza plaża jest na prawo od hotelu. Po mimo wspomnianych niedogodności pobyt uznaję za udany. Jednak w ofercie ITAKI są inne hotele godne polecenia, do których mam zamiar wrócić, a Solimar do nich nie należy zwłaszcza biorąc pod uwagę ceny wycieczek. Animacji brak, to ogromny plus. Brak dzieci to jeszcze większy plus, może dlatego było pusto w basenie. Nie polecamy.
    Spędziliśmy w hotelu 15 dni na przełomie maja i czerwca. Pierwszego dnia pobytu zauważyliśmy pleśń na ścianie (pokój 513). Po zgłoszeniu wyczyszczono pleśń, zamalowano ścianę i mogliśmy zostać. Jednak wybraliśmy opcję zmiany pokoju. Dodam, że w pokoju 513 klimatyzacja ledwo dmuchała. Nowy pokój był przestronniejszy
    bez grzyba i ze sprawną klimatyzacją. Jednak podobał się również mrówkom, których było pełno i zostały z nami do końca pobytu, a właziły dosłownie wszędzie. Spacerowały po podłodze, szafkach, szczoteczkach do zębów itp. Wygląda to tak, jakby ktoś celowo spryskał wszystko wodą z cukrem. Mogę potwierdzić, że pokoje były SPRZĄTANE co dzień, ale to żaden wyczyn, tylko norma w hotelach. A sprzątane nie oznacza posprzątane. Umyta podłoga wymienione ręczniki to wszystko. A piach jak był tak został. Drugiego dnia na podłogę upadła nam tabletka i została na podłodze do końca wyjazdu. Nawet papier toaletowy nie został dołożony przez sprzątaczkę. Pomimo wywieszki nie przeszkadzać obsługa hotelowa weszła do pokoju, to kolejny minus. Wchodząc na balkon trzeba uważać, bo z klimatyzatora woda zalega na balkonie, nie raz spowodowało to poślizgnięcie, na szczęście bez uszczerbku na zdrowiu. Na plus na pewno są kosmetyki do kąpieli nawet odżywka, balsam do ciała dokładane w trakcie pobytu. Jedzenie strasznie monotonne. 15 dni dosłownie to samo na śniadanie. Na obiad i kolację bardzo podobnie, 13 dnia nawet cieszyliśmy się ze smażonej kiełbasy, bo to zawsze jakaś odmiana. Kaczka, indyk itp. zawsze przesuszone lub po prostu spalone, więc często będąc na basenie przed obiadem, kolacją można było wyczuć zapach przypalanego jedzenia. Dania nie podpisane, więc nie wiadomo co się je. Podpisany był ketchup i musztarda. Oczywiście były też dania godne zjedzenia, głównie frytki , sałatki dobre poza przypadkami kiedy były zrobione z resztek wcześniejszych posiłków. Desery były obłędne, pyszne i w dużych ilościach. Na basenie przekąski różne, pizza smaczna, ale hot dogi i hamburgery na zimno już nie . A teraz zasoby baru. Do 4.06 do obiadu raczyliśmy się szampanem, szerokim wyborem drinków, a po obiedzie listę skrócono. Same drinki były robione przez różne osoby i ich skład znacząco się różnił. Jeden ten sam drink był robiony z 2 do 4 składników. Ilość leżaków wystarczająca w stosunku do ilości osób w hotelu, zawsze wolne leżaki. Basen nie za duży jednak wystarczający i przez większość czasu pusty. Plaża bliziutko zgodnie z wcześniejszymi opiniami nie powala. Natomiast zanieczyszczenia to nie papiery czy śmieci tylko kamienie, wodorosty wyrzucanie przez morze. I tak wtedy jest wywieszona czerwona flaga i nie można się kąpać. Ładniejsza plaża jest na prawo od hotelu. Po mimo wspomnianych niedogodności pobyt uznaję za udany. Jednak w ofercie ITAKI są inne hotele godne polecenia, do których mam zamiar wrócić, a Solimar do nich nie należy zwłaszcza biorąc pod uwagę ceny wycieczek. Animacji brak, to ogromny plus. Brak dzieci to jeszcze większy plus, może dlatego było pusto w basenie. Nie polecamy.
Znasz ten hotel? Podziel się opinią!

Przewodnik

Wycieczki fakultatywne

Filmy i zdjęcia

Uwaga! Cena uległa zmianie.
Cena za osobę:
4 999 zł/os.
3 819 zł/os.
Kod oferty: 25042021VITX199151
niedz. 25.04.2021
7 dni
Katowice
AI - All Inclusive
Itaka
Zobacz inne warianty
Zakwaterowanie
Zapytaj o ofertę

Szczegóły lotu

Wylot:
niedz. 25.04.2021 , godz. 00:00
Katowice
niedz. 25.04.2021 , godz. 00:00
Chania
Powrót:
niedz. 02.05.2021 , godz. 00:00
Chania
niedz. 02.05.2021 , godz. 00:00
Katowice
Zamówienie wstępne
Prosimy o wypełnienie formularza w celu dokonania rezerwacji miejsc na wybraną wycieczkę. Przesłanie formularza nie wiąże się z żadnymi kosztami i jest niezobowiązujące.
Ta oferta jest dostępna online. W kolejnych krokach otrzymasz możliwość jej opłacenia.
Cena całkowita (): 2 460
Zaliczka:  zł
  • (zaliczka + ubezpieczenie)
Kup na raty 0%: 5 x  zł
Rzeczywiste raty 0% - bez odsetek i pierwszej wpłaty. Wybór płatności ratalnej będzie dostępny w dalszych krokach.
Wystarczy 100 zł zaliczki aby zarezerwować tę ofertę. Pozostałą kwotę należy wpłacić do 30 dni przed datą wyjazdu.
Czytaj więcej

Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Dalej”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.
KLAUZULA INFORMACYJNA
ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych na etapie poszukiwania imprezy turystycznej jest Travelplanet.pl S.A. z siedzibą we Wrocławiu, kod pocztowy 50-418, ul. Traugutta 45. W związku z zawarciem i realizacją umowy...

Wybrana oferta:

Solimar Turquoise

Liczba osób:
2 dorosłych
Wyżywienie:
All inclusive
Termin:
niedz. 25.04.2021
Wylot z:
Katowice
Cena
7 638
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY
niedz. 25.04.2021
7 dni
Katowice
AI - All Inclusive
Itaka
Pok. 2 os. (DBL) 7 638
Studio 2 os. (ST2) 7 958
Junior Suite 2 os. (JS2) 8 178