Atuty oferty

Opis hotelu

Opinia Doradcy Travelplanet.pl - Karolina

Leniwy wypoczynek, niedaleko do centrum miejscowości

Jeżeli w życiu codziennym jesteś zaganiany, masz dużo spraw na głowie, a na wakacjach potrzebujesz ciszy, spokoju i relaksu w atrakcyjnej cenie to ten hotel jest dla Ciebie idealny. Położony w spokojnym miejscu, w okolicy pastwiska (w drodze na plażę można spotkać stado kóz), ale w spacerowej odległości do centrum miejscowości. Pokoje podstawowo wyposażone- w niektórych pokojach ciekawe łóżka z baldachimem, łazienki dość małe ale czyste. Hotel położony na dużym terenie, sporo tu zieleni, każdy znajdzie odrobinę miejsca tylko dla siebie. Świetna propozycja jako baza wypadowa do zwiedzania wyspy. Polecam osobom, które chcą w dobrej cenie odpocząć, zwiedzić okolicę i nie mają bardzo dużych wymagań co do standardu hotelu.

Polecam dla: dla rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia, dla seniorów, dla ceniących spokój i ciszę

Zobacz szczegółowe oceny

Lokalizacja: 4.0
Pokój: 3.0
Basen: 4.0
Czystość: 4.0
Obsługa: 4.0


Kategoria

***

Region

KOS/GRECJA

Wyposażenie

• punkt internetowy (płatny) • leżaki, parasole (przy basenie, w cenie) • recepcja 24 h • taras słoneczny • biblioteka • ogród • wypożyczalnia rowerów i samochodów • parking (w cenie)

Karty

Visa, MasterCard

Liczba pokojów

109

Kategoria lokalna

3 gwiazdki

Dodatkowe informacje

Podatek turystyczny: od dnia 01.01.2018, zgodnie z decyzją rządu greckiego, będzie pobierany podatek turystyczny. Zapłata za podatek odbywa się podczas zakwaterowania.
Wysokość podatku turystycznego zależy od kategorii lokalnej hotelu/kwatery. Dla obiektów:

1- i 2-gwiazdkowych - ok. 0,50 EURO za pokój/noc

3-gwiazdkowych - ok. 1,50 EURO za pokój/noc

4-gwiazdkowych - ok. 3 EURO za pokój/noc

5-gwiazdkowych - ok. 4 EURO za pokój/noc


Hotele o kodzie CHQ można łączyć tylko z przelotem/wylotem do/z Chanii - kod lotniska CHQ.

Sport i wellness

Płatne • bilard • wypożyczalnia rowerów • tenis stołowy

Pokoje

Pokój jednoosobowy EZX1

• 1 os. • balkon • wanna lub prysznic • WC • klimatyzacja (indywidualnie sterowana, płatna) • TV sat. • telefon • sejf (płatny)

Pokój 2-osobowy DZX1

• 2-3 os. • ok. 22 m2 • balkon • wanna lub prysznic • WC • klimatyzacja (indywidualnie sterowana, płatna) • TV sat. • telefon • sejf (płatny)

Wyżywienie

All inclusive • śniadanie, obiad, kolacja (w formie bufetu) • napoje bezalkoholowe i lokalne napoje alkoholowe

Dwa posiłki • śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu

Podatek turystyczny
Przy zakwaterowaniu od Klientów pobierany jest obowiązkowy podatek turystyczny. Jego wysokość zależy od lokalnej kategorii danego hotelu i wynosi od 0,25 EUR (obiekty 1-2 gwiazdkowe) do 4 EUR (obiekty 5 gwiazdkowe) od pokoju za dzień.

* Udogodnienia:

  • Bez paszportu
  • Kurorty nadmorskie
  • Dla rodzin z dziećmi
  • Fitness / siłownia
  • Basen odkryty
  • Rowery
  • Blisko lotniska
  • Sport
  • Sporty wodne
  • Nurkowanie
  • Windsurfing
  • Dostęp do internetu
  • Klimatyzacja
  • Wellness / spa
* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu

Dokumenty podróży:

Lokalizacja

Opinie

Znasz ten hotel? Podziel się opinią! Dodaj opinię
3.7

Ocena klientów
na podstawie 19 dodanych opinii

Lokalizacja: 3,6
Pokój: 3,7
Posiłki: 3,4
Basen: 4,2
Czystość: 4,1
Obsługa: 3,9
Klienci polecają hotel dla:
  • ceniących spokój i ciszę
  • par
  • seniorów
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • aktywnych
  • 3.5
    ( lipiec 2019 )

    Ogólnie bardzo mi się podobało

    Hotel-położenie, roślinność, czystość otoczenia, basen-jak najbardziej ok. Łazienki wymagają remontu kapitalnego. Jedzenie niestety nie w moim guście, ale w tawernach greckich przepyszne. Dobra baza wypadową do zwiedzania wyspy.
    Hotel-położenie, roślinność, czystość otoczenia, basen-jak najbardziej ok. Łazienki wymagają remontu kapitalnego. Jedzenie niestety nie w moim guście, ale w tawernach greckich przepyszne. Dobra baza wypadową do zwiedzania wyspy.
  • 3.2
    ( lipiec 2019 )

    Przeżyłam...jakoś.

    Zacznę może od pozytywów bo na pewno będzie krócej. Obsługa i czystośc w "obejściu" bez zarzutu. Począwszy od pomocnych i uśmiechniętych pracowników recepcji ,poprzez kelnerów uwijających się jak mrówki po przemiłe panie z room service - taka jest obsługa hotelu. To jedna z nielicznych rzeczy, która sprawia, że w moim odczuciu ten hotel jeszcze funkcjonuje. Na dworze czysto, wszystko zadbane, ale o to dba personel więc nie mogło być inaczej. <br />Reszta.....reszta pozostawia wiele do zyczenia. Płatna klimatyzacja ze spa z grzybów, które zdążyły tam się zasiedlić już pewnie na stałe, wc z jednoczesną funkcją mycia stóp bo by usiąść na wc trzeba wsadzić nogi do prysznica. Praktycznie nie istniejące all inclusive , które powinno przyjąć raczej opcję "och excuse me". Na śniadanie jajka, jajka i jeszcze raz jajka plus chleb w jajku i sałatka z jajkami. Obiady nieco bardziej różnorodne...Przed śmiercią głodową albo przed przejedzeniem od serwowanego non stop arbuza krojonego na milion sposobów ratowały nas 2 wieczory greckie, na których serwowali naprawdę pyszne jedzenie....Napoje wybiórczo dobierane do posiłków. Do sniadania soki, kawa, herbata, woda ale za to do obiadku już tylko gazowane - soków brak. To samo do kolacji- gazowane napoje, których np moja córka nie pije. Alkohole all inclusive tak samo eksluzywne jak przekąski- ouzo, wytrawne wino, anyżowe brandy i obrzydliwe, kwaśne piwo, które wszystkich doprowadzało do rozstroju żołądka.<br />Na koniec hit hitów- wegetacja na sofach bez opcji wyżywienia czy korzystania z czegokolwiek w dniu wylotu....Czuliśmy się jak "biedapodróżnicy" koczujący z 2 małych dzieci na fotelach do przyjazdu autobusu. Hotel w momencie wymeldowania zabiera opaski pozbawiając swoich gości automatycznie korzystania z czegokolwiek. 1 posiłek do wyboru i to na tyle.<br />Dobrze, że córka uwielbia wodę i basen z naprawdę ciepłą wodą rekompensował niedogodności.<br />Hotel rozrywkowo nie oferuje praktycznie nic. Monotonna muzyka puszczana z pseudogłośników, plac zabaw, który pamięta jeszcze czasy Hipokratesa.....Generalnie standard tych niby 3 gwiazdek dla mnie nie istnieje. Gdybym miała tam kiedykolwiek wrócić to tylko po to by zobaczyć jak głęboko gdzieś właściciel ma swoich gości , nie reagując na zglaszane przeze mnie problemy.
    Zacznę może od pozytywów bo na pewno będzie krócej. Obsługa i czystośc w "obejściu" bez zarzutu. Począwszy od pomocnych i uśmiechniętych pracowników recepcji ,poprzez kelnerów uwijających się jak mrówki po przemiłe panie z room service - taka jest obsługa hotelu. To jedna z nielicznych rzeczy, która
    sprawia, że w moim odczuciu ten hotel jeszcze funkcjonuje. Na dworze czysto, wszystko zadbane, ale o to dba personel więc nie mogło być inaczej.
    Reszta.....reszta pozostawia wiele do zyczenia. Płatna klimatyzacja ze spa z grzybów, które zdążyły tam się zasiedlić już pewnie na stałe, wc z jednoczesną funkcją mycia stóp bo by usiąść na wc trzeba wsadzić nogi do prysznica. Praktycznie nie istniejące all inclusive , które powinno przyjąć raczej opcję "och excuse me". Na śniadanie jajka, jajka i jeszcze raz jajka plus chleb w jajku i sałatka z jajkami. Obiady nieco bardziej różnorodne...Przed śmiercią głodową albo przed przejedzeniem od serwowanego non stop arbuza krojonego na milion sposobów ratowały nas 2 wieczory greckie, na których serwowali naprawdę pyszne jedzenie....Napoje wybiórczo dobierane do posiłków. Do sniadania soki, kawa, herbata, woda ale za to do obiadku już tylko gazowane - soków brak. To samo do kolacji- gazowane napoje, których np moja córka nie pije. Alkohole all inclusive tak samo eksluzywne jak przekąski- ouzo, wytrawne wino, anyżowe brandy i obrzydliwe, kwaśne piwo, które wszystkich doprowadzało do rozstroju żołądka.
    Na koniec hit hitów- wegetacja na sofach bez opcji wyżywienia czy korzystania z czegokolwiek w dniu wylotu....Czuliśmy się jak "biedapodróżnicy" koczujący z 2 małych dzieci na fotelach do przyjazdu autobusu. Hotel w momencie wymeldowania zabiera opaski pozbawiając swoich gości automatycznie korzystania z czegokolwiek. 1 posiłek do wyboru i to na tyle.
    Dobrze, że córka uwielbia wodę i basen z naprawdę ciepłą wodą rekompensował niedogodności.
    Hotel rozrywkowo nie oferuje praktycznie nic. Monotonna muzyka puszczana z pseudogłośników, plac zabaw, który pamięta jeszcze czasy Hipokratesa.....Generalnie standard tych niby 3 gwiazdek dla mnie nie istnieje. Gdybym miała tam kiedykolwiek wrócić to tylko po to by zobaczyć jak głęboko gdzieś właściciel ma swoich gości , nie reagując na zglaszane przeze mnie problemy.
  • 4.0
    ( lipiec 2019 )

    Satysfakcjonujące, pod każdym względem, wakacje.

    Zauważyłem, że ludzie maja bardzo różne oczekiwania i wymagania w stosunku do hoteli, w dodatku przymierzają je, co zrozumiałe, do kategorii obiektu. Ja na ogół nie potrzebuje wysokiego standardu czy komfortu i może dlatego Roselands Hotel był dla mnie przyjemną niespodzianką. Sympatyczny pokój, codziennie sprzątany (na tyle, na ile jest to niezbędne), smaczne, proste, w miarę różnorodne posiłki, bardzo życzliwa obsługa. Tak jak na całym w zasadzie Kosie hotel składa się z niewysokich, maksymalnie dwupiętrowych budynków. Pokoje skromnie, ale funkcjonalnie umeblowane. Przy temperaturze w nocy ok. 25-26 stopni nie było potrzeby, by używać klimatyzacji, czego zresztą i tak staram się unikać - wystarczyło zostawiać otwarte drzwi balkonowe, zasłonięte przeciwkomarową siatką (komary pojawiają się, gdy zmierzcha). W naszym pokoju dwuosobowym było bardzo szerokie, wygodne łóżko, spało się komfortowo. Muzyka dochodząca z baru nad basenem oczywiście była słyszalna, ale po całym dniu w wysokiej temperaturze szybko oboje zasypialiśmy. <br />menu śniadaniowe jest w miarę stałe, głównie jajka pod różnymi postaciami, ale i sałatki, wędliny, ser, także dania w stylu angielskim i różne słodkości. Obiadokolacja (wersja HB) zasadniczo powtarzalna w układzie tygodniowym, choćby tak, że bodaj w środy i piątki były przygotowywane dania z grilla, ale generalnie wybór duży i smacznie. Kiepsko tylko oceniam ryby, głównie przygotowywane na parze i mało przyprawiane. Z owoców arbuzy, melony, innych raczej brakowało. Różnorodne desery.<br />Dość spokojnie, naprawdę przyjemnie. Do plaży 15 min. spacerem, plaża ładna, można sobie wybrać. która bardziej odpowiada. Za parasol z leżakami płaci się 6-8 euro za dzień. Dosłownie o krok przystanek autobusu jadącego do Kosu.
    Zauważyłem, że ludzie maja bardzo różne oczekiwania i wymagania w stosunku do hoteli, w dodatku przymierzają je, co zrozumiałe, do kategorii obiektu. Ja na ogół nie potrzebuje wysokiego standardu czy komfortu i może dlatego Roselands Hotel był dla mnie przyjemną niespodzianką. Sympatyczny pokój, codziennie
    sprzątany (na tyle, na ile jest to niezbędne), smaczne, proste, w miarę różnorodne posiłki, bardzo życzliwa obsługa. Tak jak na całym w zasadzie Kosie hotel składa się z niewysokich, maksymalnie dwupiętrowych budynków. Pokoje skromnie, ale funkcjonalnie umeblowane. Przy temperaturze w nocy ok. 25-26 stopni nie było potrzeby, by używać klimatyzacji, czego zresztą i tak staram się unikać - wystarczyło zostawiać otwarte drzwi balkonowe, zasłonięte przeciwkomarową siatką (komary pojawiają się, gdy zmierzcha). W naszym pokoju dwuosobowym było bardzo szerokie, wygodne łóżko, spało się komfortowo. Muzyka dochodząca z baru nad basenem oczywiście była słyszalna, ale po całym dniu w wysokiej temperaturze szybko oboje zasypialiśmy.
    menu śniadaniowe jest w miarę stałe, głównie jajka pod różnymi postaciami, ale i sałatki, wędliny, ser, także dania w stylu angielskim i różne słodkości. Obiadokolacja (wersja HB) zasadniczo powtarzalna w układzie tygodniowym, choćby tak, że bodaj w środy i piątki były przygotowywane dania z grilla, ale generalnie wybór duży i smacznie. Kiepsko tylko oceniam ryby, głównie przygotowywane na parze i mało przyprawiane. Z owoców arbuzy, melony, innych raczej brakowało. Różnorodne desery.
    Dość spokojnie, naprawdę przyjemnie. Do plaży 15 min. spacerem, plaża ładna, można sobie wybrać. która bardziej odpowiada. Za parasol z leżakami płaci się 6-8 euro za dzień. Dosłownie o krok przystanek autobusu jadącego do Kosu.
  • 2.0
    ( czerwiec 2019 )

    Nie polecam! Cieszę się, że byłam tam tylko tydzień...

    Zacznę od tego, że nie należę do osób wymagających. W końcu jadę na wypoczynek, a nie żeby siedzieć w hotelu. Jednak to, co się tam działo było poniżej jakichkolwiek oczekiwań. Obsługa na recepcji to jakaś pomyłka, nic nie dało się załatwić, problemem było nawet zapłacenie podatku, bo "nie mamy tutaj kasy, więc nie ma jak wydać", mimo, że np osoba przede mną jakimś cudem miała drobne. Drugi napotkany problem to niedziałający prąd/światło, które nie zostało naprawione przez cały dzień (w tym czasie poszliśmy na plażę), jednak wieczorem trzeba było kolejny raz dopominać się o interwencje (na recepcji była już inna osoba, która nie miała bladego pojęcia o usterce)! Innym razem planowaliśmy wieczorną wycieczkę, więc nie mogliśmy być na kolacji, a pytając o możliwość zamiany na obiad lub boxa na wynos, usłyszałam jedynie suche "No". Pani na recepcji kompletnie nie zależało na naszym miłym pobycie ani dobrej opinii o hotelu, jak i niej samej, co można było zauważyć już feralnego pierwszego dnia. Nie obyło się także bez obrażania gości i złośliwych komentarzy pod nosem.<br />Jedzenie dobre podczas wieczorów na tarasie (co drugi dzień), do śniadania i kolacji brakowało owoców i warzyw lub były niedojrzałe.<br />Rezydentka z TUI wykazała się słabą znajomością wyspy - wyglądało jakby też była tu pierwszy raz, a ofertę wycieczek i atrakcji czytała z kartki. Na pytanie o kursowanie autobusów w okolicy, poleciła wynajęcie samochodu (oczywiście u niej, chyba ok 70 euro za dzień).
    Zacznę od tego, że nie należę do osób wymagających. W końcu jadę na wypoczynek, a nie żeby siedzieć w hotelu. Jednak to, co się tam działo było poniżej jakichkolwiek oczekiwań. Obsługa na recepcji to jakaś pomyłka, nic nie dało się załatwić, problemem było nawet zapłacenie podatku, bo "nie mamy tutaj
    kasy, więc nie ma jak wydać", mimo, że np osoba przede mną jakimś cudem miała drobne. Drugi napotkany problem to niedziałający prąd/światło, które nie zostało naprawione przez cały dzień (w tym czasie poszliśmy na plażę), jednak wieczorem trzeba było kolejny raz dopominać się o interwencje (na recepcji była już inna osoba, która nie miała bladego pojęcia o usterce)! Innym razem planowaliśmy wieczorną wycieczkę, więc nie mogliśmy być na kolacji, a pytając o możliwość zamiany na obiad lub boxa na wynos, usłyszałam jedynie suche "No". Pani na recepcji kompletnie nie zależało na naszym miłym pobycie ani dobrej opinii o hotelu, jak i niej samej, co można było zauważyć już feralnego pierwszego dnia. Nie obyło się także bez obrażania gości i złośliwych komentarzy pod nosem.
    Jedzenie dobre podczas wieczorów na tarasie (co drugi dzień), do śniadania i kolacji brakowało owoców i warzyw lub były niedojrzałe.
    Rezydentka z TUI wykazała się słabą znajomością wyspy - wyglądało jakby też była tu pierwszy raz, a ofertę wycieczek i atrakcji czytała z kartki. Na pytanie o kursowanie autobusów w okolicy, poleciła wynajęcie samochodu (oczywiście u niej, chyba ok 70 euro za dzień).
  • 2.8
    ( czerwiec 2019 )

    Napewno tam nie wrócimy

    Hotel dla mało wymagających, ale tylko i wyłącznie w cenie last minute. Cena normalna jest zdecydowanie zawyżona.<br />Hotel położony w na uboczu w Marmari - miejscowość wiejsko -turystyczna. Do morza prowadzi prosta asfaltowa droga ok 15 min. Do najbliższego sklepu/ restauracji 5-10 min. Blisko hotelu przystanek autobusowy do KOS - cena biletu 2,10 euro. <br /><br />Hotel posiada dwa baseny z zimna wodą. Mocno zużyte leżaki i parasole, w których są gniazda os.<br />Hotel sprzątany "po grecku" czyli po łepkach. Ręczniki i pościel wymieniana regularnie co 3 dni. Obsługa bardzo miła. W pokojach nie było sprzątane przez cały wyjazd, sprzątaczki wyrzucały tylko śmieci i ścieliły łóżka. <br /><br />Klimatyzacja centralnie sterowana to mit - była wyłączona - za włączenie opłata 4 euro za dzień.Klimatyzacja nieodgrzybiana i nieczyszczony filtr pyłkowy od lat.<br /><br />Prąd w pokoju działał tylko w momencie włożonej karty magnetycznej do portu. Co uniemożliwiało prawidłową prace lodówki, która ciągle się rozmrażała. Nie można było schłodzić własnych napojów.<br /><br />Wieczorami brak ciepłej wody do mycia.<br /><br />śniadania monotonne - jajka w 5 wariantach: sadzone, gotowane, w tostach francuskich, jajecznica z proszku, jajka zapiekane w piecu. Pełno grzanek ze starego chleba, brak sałatki greckiej, pomidorów czy owoców lokalnych (tylko jabłka pokrojone w plastry i pojedyncze morele). Stare owoce z dnia poprzedniego najpierw były polewane syropem aby zatuszować ich wiek, a kolejnego dnia lądowały w jogurcie greckim. Kucharz ma problem z soleniem i często stosuje gotowe produkty z paczki np. musy czekoladowe, budyń, ciasto, ciastka i babki. kawa i herbata niskiej jakości i bardzo słodkie soki.<br /><br />Obiadokolacje zróżnicowane, każdy znajdzie coś dla siebie o ile kucharz nie przesolił potrawy albo dodał za dużo proszku do pieczenia do ciasta, albo go nie spalił. Dobrym pomysłem są wieczory z grillem na powietrzu i kolacje tematyczne. <br />obsługa kelnerska sprawna i sympatyczna. Menadżer sali nadgorliwy i niesympatyczny; wybuchowy.<br />
    Hotel dla mało wymagających, ale tylko i wyłącznie w cenie last minute. Cena normalna jest zdecydowanie zawyżona.
    Hotel położony w na uboczu w Marmari - miejscowość wiejsko -turystyczna. Do morza prowadzi prosta asfaltowa droga ok 15 min. Do najbliższego sklepu/ restauracji 5-10 min. Blisko hotelu
    przystanek autobusowy do KOS - cena biletu 2,10 euro.

    Hotel posiada dwa baseny z zimna wodą. Mocno zużyte leżaki i parasole, w których są gniazda os.
    Hotel sprzątany "po grecku" czyli po łepkach. Ręczniki i pościel wymieniana regularnie co 3 dni. Obsługa bardzo miła. W pokojach nie było sprzątane przez cały wyjazd, sprzątaczki wyrzucały tylko śmieci i ścieliły łóżka.

    Klimatyzacja centralnie sterowana to mit - była wyłączona - za włączenie opłata 4 euro za dzień.Klimatyzacja nieodgrzybiana i nieczyszczony filtr pyłkowy od lat.

    Prąd w pokoju działał tylko w momencie włożonej karty magnetycznej do portu. Co uniemożliwiało prawidłową prace lodówki, która ciągle się rozmrażała. Nie można było schłodzić własnych napojów.

    Wieczorami brak ciepłej wody do mycia.

    śniadania monotonne - jajka w 5 wariantach: sadzone, gotowane, w tostach francuskich, jajecznica z proszku, jajka zapiekane w piecu. Pełno grzanek ze starego chleba, brak sałatki greckiej, pomidorów czy owoców lokalnych (tylko jabłka pokrojone w plastry i pojedyncze morele). Stare owoce z dnia poprzedniego najpierw były polewane syropem aby zatuszować ich wiek, a kolejnego dnia lądowały w jogurcie greckim. Kucharz ma problem z soleniem i często stosuje gotowe produkty z paczki np. musy czekoladowe, budyń, ciasto, ciastka i babki. kawa i herbata niskiej jakości i bardzo słodkie soki.

    Obiadokolacje zróżnicowane, każdy znajdzie coś dla siebie o ile kucharz nie przesolił potrawy albo dodał za dużo proszku do pieczenia do ciasta, albo go nie spalił. Dobrym pomysłem są wieczory z grillem na powietrzu i kolacje tematyczne.
    obsługa kelnerska sprawna i sympatyczna. Menadżer sali nadgorliwy i niesympatyczny; wybuchowy.
  • 3.5
    ( październik 2018 )

    Ok

    Otoczenie hotelu na plus, jedzenie niezbyt smaczne i non stop to samo, piwo all inclusive właściwie bezalkoholowe, do plaży 10 minut, pokoje ok.
    Otoczenie hotelu na plus, jedzenie niezbyt smaczne i non stop to samo, piwo all inclusive właściwie bezalkoholowe, do plaży 10 minut, pokoje ok.
  • 4.8
    ( wrzesień 2018 )

    Wspaniały hotel dla wszystkich

    Hotel ,w którym jest klimat ,położenie,czystość,personel oraz super posiłki zasługuje na 4*.Ogólnie od 30 lat jeżdżę po świecie w Grecji tej kontynentalnej i na Rodos,Evi,Krecie byłem kilka razy w obiektach od 3 stars do pięciu...jednak Roseland,s u mnie zapisał się jako Wspaniały hotel o super klimacie wśród zieleni i spokoju.Dziękuję za super pobyt całemu personelowi i pozdrawiam gorąco Tomek
    Hotel ,w którym jest klimat ,położenie,czystość,personel oraz super posiłki zasługuje na 4*.Ogólnie od 30 lat jeżdżę po świecie w Grecji tej kontynentalnej i na Rodos,Evi,Krecie byłem kilka razy w obiektach od 3 stars do pięciu...jednak Roseland,s u mnie zapisał się jako Wspaniały hotel o super klimacie
    wśród zieleni i spokoju.Dziękuję za super pobyt całemu personelowi i pozdrawiam gorąco Tomek

Przewodnik

Wycieczki fakultatywne

Uwaga! Cena uległa zmianie.
Cena za osobę: Kod oferty: 12102019TUIZ22801
1 332 - zł %
Zobacz wszystkie warianty
Zapytaj o ofertę »
Teraz płacisz tylko zaliczkę
Cena całkowita:
(dla 2 osób)
2 664
Szczegóły ceny
  •  
 

Zgodnie z ustawą z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych do rezerwacji imprezy turystycznej doliczona zostanie składka, którą Organizator turystyki w całości odprowadza na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny.

Wysokość składki zależna jest od rodzaju transportu oraz miejsca docelowego imprezy i wynosi:

  • 1) 15 PLN/os. – za imprezy lotnicze czarterowe za wyjątkiem imprez, o których mowa w pkt 6;
  • 2) 13 PLN/os. – za imprezy innym środkiem transportu niż loty czarterowe realizowane poza Europę;
  • 3) 10 PLN/os. – za imprezy innym środkiem transportu niż loty czarterowe realizowane w Europie za wyjątkiem imprez, o których mowa w pkt 6;
  • 4) 7 PLN/os. – za imprezy z dojazdem własnym poza Europą;
  • 5) 5 PLN/os. – za imprezy z dojazdem własnym w Europie;
  • 6) 0 PLN – za imprezy realizowane do krajów mających granicę lądową z Polską oraz na terytorium Polski.
Kup na raty 0%
5 x  zł
Oferta w promocji
Rezerwuj za 100 zł
Zapytaj o ofertę »
sob. 12.10.2019
7 dni
Poznań
HB - Dwa posiłki
TUI
Wylot:
Enter Air
sob. 12.10.2019
21:40 - Poznań
01:30 - Kos
Powrót:
niedz. 20.10.2019
02:15 - Kos
04:10 - Poznań

Szybki kontakt

Jesteś zainteresowany tą ofertą? Zostaw numer telefonu,
oddzwonimy!
* Wyrażam zgodę na kierowanie do mnie przez Travelplanet.pl S.A. informacji handlowejrozwiń drogą elektroniczną i telefoniczną (zgodnie z art. 172 ust. z 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne).
Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzaćrozwiń Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Proszę o kontakt”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.

Gwarancje Travelplanet.pl

  • 1,8 mln zadowolonych Klientów

    Doświadczeni i profesjonalni konsultanci dobiorą najlepszą ofertę do Twoich potrzeb.

  • Gwarancja Ceny

    Wycieczki kosztują dokładnie tyle, ile u organizatorów!

  • Największa liczba wycieczek

    W jednym miejscu możesz porównać i kupić wakacje od ponad 50 organizatorów.

Zamówienie wstępne
  • (zaliczka + ubezpieczenie)
Zaliczka:
 zł
Rzeczywiste raty 0% - bez odsetek i pierwszej wpłaty. Wybór płatności ratalnej będzie dostępny w dalszych krokach.
Kup na raty 0%:
5 x  zł
Wystarczy 100 zł zaliczki aby zarezerwować tę ofertę. Pozostałą kwotę należy wpłacić do 30 dni przed datą wyjazdu.
Czytaj więcej

Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Dalej”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.

KLAUZULA INFORMACYJNA

ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych na etapie poszukiwania imprezy turystycznej jest Travelplanet.pl S.A. z siedzibą we Wrocławiu, kod pocztowy 53-238, ul. Ostrowskiego 9. W związku z zawarciem i realizacją umowy...

Czytaj całość

Wybrana
oferta:

Roselands

Liczba osób:
2 dorosłych
Wyżywienie:
HB - Dwa posiłki
Termin:
sob. 12.10.2019
Wylot z:
Poznań
Cena
2 664
sob. 12.10.2019
7 dni
Poznań
HB - Dwa posiłki
TUI
Pokój 2-osobowy (DZX1) 1 332