Atuty oferty

• ogród
• taras
• Wi-Fi: w miejscach ogólnodostępnych
• parking: niestrzeżony, w zależności od dostępności, w cenie

Liczba pokojów:

Kategoria lokalna:

3 gwiazdki

Dodatkowe informacje:

• Podatek turystyczny: od dnia 01.01.2018, zgodnie z decyzją rządu greckiego, będzie pobierany podatek turystyczny. Zapłata za podatek odbywa się podczas zakwaterowania.
Wysokość podatku turystycznego zależy od kategorii lokalnej hotelu/kwatery. Dla obiektów:

1- i 2-gwiazdkowych - ok. 0,50 EURO za pokój/noc

3-gwiazdkowych - ok. 1,50 EURO za pokój/noc

4-gwiazdkowych - ok. 3 EURO za pokój/noc

5-gwiazdkowych - ok. 4 EURO za pokój/noc

Dla dzieci:

• pokój gier i zabaw
• plac zabaw
• wysokie krzesełka dla dzieci
• basen dla dzieci

Sport i wellness:

Płatne • windsurfing

Pokoje:

Aprtament APX1

• 1-3 os. • ok. 30 m2 • 2 pomieszczenia wydzielone optycznie przesuwanymi drzwiami • klimatyzacja: płatność gotówką, za dzień ok. 6 €, indywidualnie sterowana • sejf: płatność gotówką, za dzień ok. 2 € • aneks kuchenny • lodówka • stół jadalny • telefon • Wi-Fi • TV sat. • serwis sprzątający: pon.-pt. • prysznic • WC • oddzielne WC • balkon lub taras: z miejscami do siedzenia

Aprtament APX2

• 3-4 os. • ok. 34 m2 • 2 pomieszczenia wydzielone optycznie przesuwanymi drzwiami • klimatyzacja: płatność gotówką, za dzień ok. 6 €, indywidualnie sterowana • sejf: płatność gotówką, za dzień ok. 2 € • aneks kuchenny • lodówka • stół jadalny • telefon • Wi-Fi • TV sat. • serwis sprzątający: pon.-pt. • prysznic • WC • oddzielne WC • balkon lub taras: z miejscami do siedzenia

Wyżywienie:

All inclusive • śniadanie: kontynentalne
• obiad: w formie bufetu
• kolacja: w formie bufetu
• napoje: wybrane napoje bezalkoholowe, wybrane lokalne napoje alkoholowe

Restauracje i bary • restauracja: rodzaje kuchni: regionalna, bufet, codziennie 07:30 - 09:30, 13:30 - 15:30 i 19:00 - 21:00, z klimatyzacją, z tarasem, wysokie krzesełka dla dzieci
• bar

Podatek turystyczny
Przy zakwaterowaniu od Klientów pobierany jest obowiązkowy podatek turystyczny. Jego wysokość zależy od lokalnej kategorii danego hotelu i wynosi od 0,25 EUR (obiekty 1-2 gwiazdkowe) do 4 EUR (obiekty 5 gwiazdkowe) od pokoju za dzień.

* Udogodnienia:

Bez paszportu Kurorty nadmorskie Dla rodzin z dziećmi Rowery Blisko lotniska Sport Tenis Minigolf Sporty wodne Windsurfing Dostęp do internetu Darmowe WiFi

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu.

Lokalizacja

Obsługa
3,8
Klienci polecają hotel dla:
  • ceniących spokój i ciszę
  • par
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • seniorów
  • 4.2
    wrzesień 2019

Ogolnie - było OK.

Spędziliśmy z partnerką tydzien w połowie września. Tydzien udany z super pogodą. Temp. 28-30 stopni, woda ok.25., więc cieplutko ale nie uciążliwie gorąco. Hotel bardzo fajny-pokoje przestronne-mieliśmy dwa duże pokoje i...2 balkony.Piękne otoczenie hotelu-zadbany , wypielęgnowany ogrod i fajny basen, plus basen dla dzieci. Do morza, plaży ok 500m. Do slonego jeziora z flamingami też ok 500m.. Piękna plaża z krystaliczną wodą.Wyżywienie i napoje w Al incluziw znośne, chociaż lunch i kolacja mogyby być bardziej europejskie.Napoje alkoholowe-brendy, ouzo, wina i dobre piwo.Polecam wybrac wycieczke - na mieście ( o polowe tansze jak u organizatora wczsów) na wulkaniczną wyspe Nisyros-niesamowite widoki i wrażenia!!!! Placiliśmy po 25 euro za osobe. Ale WARTO. Ogólnie pobyt uważamy za bardzo udany- właśnie we wrzesniu. Arganizator TUI spisal się dobrze.<br />
  • 2.0
    sierpień 2018

Wystrzegaj się takich miejsc

Po 1 to nie hotel tylko apart hotel i na pewno standard to nie 3 a może max uwaga 1 gwiazka. Piszą że przyjazny dla dzieci... zero menu dla dzieci, brak brodzika tylko mniejszy basen, warunki sanitarne pokaże na zdjęciach jak dopuszczą do publikacji tego komentarza, łóżeczko polowe dla dziecka bez materaca i pościeli!!! stary koc obwinięty w niedopraną poszwę za uwaga 25 euro dopłaty bez potiwerdzenia tylko gotówką bo nie mają terminala a do bankomatu jest ok 1,5 km, wystające kable ze ścian i brudna wanna!!! jadalnia bez klimatyzacji, pootwierane oka i wszędzie muchy, menu to do wyboru 2 desery lub jeden, 2 potrawy na obiad i niezmiennie ryż frytki lub makaron. soft all oznacza że bar tylko od 10.30 do 22 serwuje nam w cenie coś co miało przypominać brendy ale nie dało się tego pić.. okropne wino... i piwo z zawartością akoholu mnieszą niż w cukierkach... barman nie myje tylko płucze plastikowe kubki pod wodą, drink w cenie 5 euro... w pokoju były mrówki!!! codziennie musiałem z nimi walczyć... byłem z dwójka dzieci, zero animacji tylko dwie chuśtawki. Syf kiła i mogiła. ale niedoprane i poplamione prześcieradła i poduszki o już był gwóźdź do trumny. jak zadzwoniłem do rezydentki i się z nią umówiłem na godz 10 dnia następnego oczywiście mnie olała, dzięki B.. mm esemesa, dorawałm ją przed hotelem jak sprzedawała wycieczki!!! totalna zlewka.
  • 4.3
    wrzesień 2017

Udany wyjazd ! hotel ok

Byliśmy w hotelu Giakalis rodziną 6 osobową w 2 tygodniu września 2017. Dostaliśmy 3 pokoje na 1 piętrze z widokiem na basen . Zakwaterowanie odbyło się bardzo szybko i zdążyliśmy zjeść kolację . <br />Pokoje - bardzo duże ! drzwi i łazienka zalatywały lekko komuną ale dało się to przeżyć . Trzeba pamiętać ,że to hotel 3 gwiazdkowy a nie 4 . Generalnie codziennie sprzątany oprócz niedzieli .Łóżko duże , materace twarde ale mnie to odpowiadało . Prześcieradła i ręczniki trochę zniszczone. <br />Wyżywienie - All inc soft. od 7:30 do 22. Napoje: wino,piwo,ouzo ,soki, brandy. Jedzenie mało urozmaicone ale bardzo dobre!! Na śniadanie codziennie prawie to samo jak w każdym innym hotelu . Ser,szynka, 3 rodzaje mortadeli , jajecznica, grzanki, pieczarki, płatki,mleko, jogurt ,dżemy itd. Na obiad spory wybór warzyw , 2 rodzaje mięsa i na kolację podobnie. Mój tata jest dosyć wybredny w jedzeniu ale najadał się do syta zarówno jak i mój brat vegan . Ja również się najadałam. Brakowało nam jedynie zup ale spotkaliśmy się ,że w menu restauracyjnym ich również nie było. Były też serwowane greckie potrawy jak mousaka .<br />basen- czysty ale dają jak dla mnie za dużo chloru . Dużo leżaków nigdy nam ich nie brakowało . Basen również prawie pusty.<br />Obsługa hotelowa - bardzo miła ,pomocna ,wytłumaczy wszystko ! <br />Położenie- na przeciwko hotelu sklep, do morza 7 minut spacerem. plaża ładna .parasolki płatne 6 e ale mozna za te 6 euro kupić napoje. Nie daleko hotelu jezioro .Flamingów nie było podobno są na początku sezonu ale widoki piekne. Rowerem blisko do wioski Zia ,aquaparku, Tigaki . Hotel jest położony w środku pola ale my lubimy odludzie. pierwsze 2 dni śmierdziało trochę z pól ale potem człowiek się przyzwyczaił i nie było nic czuć .<br /><br />Polecam również wycieczkę na wyspę Nisiros . <br /><br />W hotelu można wypozyczyć rower ,samochód itp. Wycieczki doradzam kupić na mieście bo jest dużo taniej . <br />Ogółem mogę polecić ten hotel osobą nie wymagającym. Lubiącym wypoczynek aktywny. My w zasadzie do pokojów chodziliśmy się tylko przebierać i spać .<br /><br />UWAGA! biuro nie mówi ,że all inc również zaczyna się od 14-15. byli ludzie co przyjechali nad ranem i do 15 siedzieli o suchym pysku .all inc kończy się o 12 . My dostaliśmy jeszcze lunch ponieważ w dniu przyjazdu jedliśmy tylko kolację . Biuro nie mówi ,że za łóżeczko płaci się 2,5 euro za dzień . Hotel oceniam na dobrą 4 !
    Obsługa hotelowa - bardzo miła ,pomocna ,wytłumaczy wszystko !

Polecam również wycieczkę na wyspę Nisiros .

• 4.5
    wrzesień 2017

Bardzo nam sie podobało, polecamy

Hotel świetny,posiłki smaczne lecz monotonne. Obsługa na piątkę z plusem. Jeśli chodzi o miejsce, to jest położony trochę na uboczu, ale bardzo blisko znajduje sie wypożyczania rowerów/skuterów/samochodów, wiec wyspę objechaliśmy wzdłuż i wszerz. Najlepsze wakacje życia!
  • 2.2
    sierpień 2017

Najgorszy hotel w jakim kiedykolwiek byliśmy

Jest to najgorszy hotel w jakim mieliśmy okazję być. Na szczęście byliśmy sami na wyjeździe, bez dzieci. Po 2 nocy zorientowaliśmy się, że po naszych rzeczach regularnie biega szczur. <br />Hotel obskurny, jak z czasów komunistycznych, wszystko w opłakanym stanie.<br /> Jedzenie monotonne. Nie polecam!!!
    Hotel obskurny, jak z czasów komunistycznych, wszystko w opłakanym stanie.
    Jedzenie monotonne. Nie polec
    am!!!
  • 2.2
    sierpień 2017

Nie polecam hotelu, nie pojechała bym w to miejsce ani razu.

Hotel od zewnątrz wygląda bardzo ładnie, ale nie mozna powiedzieć tego samego o pokojach w środku, co jak co pokoje można by przeżyć gdyby nie sam fakt iż wykupione było All inclusive, która tak na prawdę nie miało z tym nic wspólnego, Jedzenie fatalne.. !! Obsługa ma za przeproszenie gdzieś gości wszyscy zarozumiali atmosfera nie najlepsza. Nie polecam.
    zarozumiali atmosfera nie najlepsza. Nie polecam.
  • 2.8

50/50

Obaluga straszna, naburmuszona barmanka, która nie rozumie po angielsku i barman któremu musisz udowodnić, ze wypiłeś drinka przynosząc pusty kubeczek, oczywiście jeśli chcesz drinka dla drugiej osoby musisz przynieść dwa kubeczki inaczej musicie nacieszyć się jednym drinkiem :) jedzenie monotonne i w większości bez smaku, jajecznica z proszku, kawa tylko do śniadania, na obiad i kolacje CODZIENNIE wołowina, czasem pojawi się jakieś kurczak albo kiełbasa :) jednak najgorszy był gruby, długi, czarny włos znaleziony w mięsu podczas kolacji. Ogólnie rzecz biorąc górę jest okej, lokalizacja spokojna, jednak wybierając się tam nie polecam all in, ponieważ i tak chodzi się na miasto zjeść coś porządnego ;)
Znasz ten hotel? Podziel się opinią!

Przewodnik

Wycieczki fakultatywne

Uwaga! Cena uległa zmianie.
Cena za osobę:

wt. 23.06.2020 , godz. 09:15
wt. 23.06.2020 , godz. 11:05
Zamówienie wstępne
Prosimy o wypełnienie formularza w celu dokonania rezerwacji miejsc na wybraną wycieczkę. Przesłanie formularza nie wiąże się z żadnymi kosztami i jest niezobowiązujące.
Ta oferta jest dostępna online. W kolejnych krokach otrzymasz możliwość jej opłacenia.
Cena całkowita (): 2 460
Zaliczka:  zł
  • (zaliczka + ubezpieczenie)
Kup na raty 0%: 5 x  zł
Rzeczywiste raty 0% - bez odsetek i pierwszej wpłaty. Wybór płatności ratalnej będzie dostępny w dalszych krokach.
Wystarczy 100 zł zaliczki aby zarezerwować tę ofertę. Pozostałą kwotę należy wpłacić do 30 dni przed datą wyjazdu.
Czytaj więcej

Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Dalej”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.
KLAUZULA INFORMACYJNA
ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych na etapie poszukiwania imprezy turystycznej jest Travelplanet.pl S.A. z siedzibą we Wrocławiu, kod pocztowy 53-238, ul. Ostrowskiego 9. W związku z zawarciem i realizacją umowy...