Atuty oferty

Kategoria lokalna:

2 gwiazdki

Dodatkowe informacje:

• hotel nie akceptuje zwierząt domowych

• Podatek turystyczny: od dnia 01.01.2018, zgodnie z decyzją rządu greckiego, będzie pobierany podatek turystyczny. Zapłata za podatek odbywa się podczas zakwaterowania.
Wysokość podatku turystycznego zależy od kategorii lokalnej hotelu/kwatery. Dla obiektów:

1- i 2-gwiazdkowych - ok. 0,50 EURO za pokój/noc

3-gwiazdkowych - ok. 1,50 EURO za pokój/noc

4-gwiazdkowych - ok. 3 EURO za pokój/noc

5-gwiazdkowych - ok. 4 EURO za pokój/noc

Sport i wellness:

Płatne • wypożyczalnia rowerów: w ofercie firm zewnętrznych

Pokoje:

Pokój 2-osobowy DZX1

• 1-2 os. • ok. 18 m2 • balkon • wanna lub prysznic • WC • klimatyzacja: w cenie • TV • telefon • Wi-Fi: w cenie • suszarka do włosów

Wyżywienie:

Śniadania • kontynentalne w formie bufetu

Podatek turystyczny
Przy zakwaterowaniu od Klientów pobierany jest obowiązkowy podatek turystyczny. Jego wysokość zależy od lokalnej kategorii danego hotelu i wynosi od 0,25 EUR (obiekty 1-2 gwiazdkowe) do 4 EUR (obiekty 5 gwiazdkowe) od pokoju za dzień.

* Udogodnienia:

Bez paszportu Kurorty nadmorskie

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu.

Lokalizacja

• aktywnych
  • singli
  • miłośników życia nocnego
  • ceniących spokój i ciszę
  • 2.2
    wrzesień 2019

Hotel dokładnie taki jak opinie-bardzo slaby

Hotel dokładnie taki jak pisali poprzednicy. Byliśmy bardzo pozytywnie nastawieni i przy tej cenie mieliśmy minimalne wymagania, a nawet ich nie spełniono. Myślę, że w okolicy można znaleźć hotele w podobnej cenie gdzie gratis jest miła obsługa. <br /> Do hotelu dotarliśmy w godzinach porannych, więc nie spodziewaliśmy sie gotowego pokoju, jednak jedynym miejscem gdzie można było zostawić bagaże byl środek holu. Doba hotelowa zaczynała sie o godzinie 14. O 14poinformowano nas, że pokoje są niegotowe i mamy czekać. Pół godziny później od niechcenia i z wielką laska zaczęto wydawać pokoje. O 15 dostaliśmy klucz, jak sie okazało nieprzygotowanego pokoju. Zglosilismy właścicielce że pokój nie był posprzątany, to zarzucono nam, co to dla nas znaczy nie posprzątany (??!! Nie zmieniona posciel, ręczniki na podłodze). Poczekalismy więc kolejne pół godziny na sprzatniecie na szybko pokoju. Jedyna osoba która nas przeprosiła była Pani sprzątająca. Udało nam się w końcu o 15.30 wbić do pokoju. Ręczników nie było, musieliśmy o nie prosić kilka razy, aby pod koniec dnia dostać jeszcze mokre. Balkon wychodził na wewnętrzna część budynku, co na swoje nieszczęście miało plus, bo nie było głośno od strony ulicy, ale każdy kto wchodził do swojego pokoju na piętrze mijał nasz balkon... Pokoje były sprzątanie codziennie i to jedyny plus. Posciel zmieniana codziennie, ale często było czuć stechlizne. Ręczniki szaro-brudne, na spłuczkę w toalecie mieliśmy metodę, a prysznic zalewal całą łazienkę... Wisienką na torcie były sniadania, nigdy nie spotkałam sie z tak biedna forma bufetu... Brak czegokolwiek na ciepło, jedyne co zawsze było, to czerstwy chleb, gotowane jajka, dżemy i margaryna. Rarytasy jak sucharki, babka, bułki, ogórek czy pomidor, donoszone raz na godzinę po.kilka sztuk. Obsługa interesowała sie tylko tym, czy już skończyliśmy jeść. Większość gości schodziła na sniadania z własnymi produktami.<br /> Czy poleciłabym komuś ten hotel? Nie. Właścicieli witaliśmy każdego wieczora wracając do pokoju i.nigdy nie usłyszeliśmy odpowiedzi. Zero życzliwości w hotelu, w przeciwieństwie do tego, jak wiele oferował jej grecy na Kos.
    Do hotelu dotarliśmy w godzinach porannych, więc
  • 3.4
    wrzesień 2019

Obsługa bardzo miła, śniadania nie do przyjęcia.

Oprócz śniadań, które nie spełniają żadnych norm, obsługa miła i nienachalna.<br /> Śniadania, mimo bardzo taniej wycieczki, nie do przyjęcia - bardzo mały wybór, bez warzyw, brakujące sztućce i filiżanki. <br />Gorzej niż w roku 2018!
    Oprócz śniadań, które nie spełniają żadnych norm, obsługa miła i nienachalna.
    Gorzej niż w roku 2018!
  • 3.0

Nie polecam

Hotel położony w doskonałej lokalizacji. Blsko do centrum, restauracji, plaży i portu. Pokoje sprzątane, panie sprzątające bardzo miłe. Z negatywów? Zimna woda rano więc trzeba było zaciskać zęby podczas prysznica. Klimatyzacja działała ale tak śmierdziała pleśnią, że szybko z niej zrezygnowaliśmy. W nocy mieliśmy otwarte drzwi na balkon aby się nie ugotować. Niestety balkon wychodził na ulicę, którą 24 na dobrę jeździły skutery, autokary, ciężarówki przez co nie dało się spać. Największym skandalem były śniadania. Na miejscu Pani właścicielki (wiecznie obrażonej) byłoby mi wstyd podawać takie jedzenie komukolwiek! Jak pierwszy raz to zobaczyłam to byłam w szoku. Czesrtwy, a często spleśniały chleb (raz musiałam wypluć). Kilka plasterków mortadelli i sera żółtego. Mała miseczka fety (często zepsutej), mała miseczka pomidorów, czasem jakiś jogurt grecki. Były też płatki z mlekiem ale nie było w czym ani czym ich zjeść. Osobiście "śniadanie" jadłam może 2 razy i składało się ono z sucharów i dżemu z pudełeczka plastikowego. To miejsce ma ogromny potencjał ale póki właściciele nie włożą w nie więcej serca i nie przestaną traktować gości jak intruzów to będzie coraz gorzej. Pani właścicielce życzę uśmiechu i rozwiązania wszystkich problemów, bo widać, że jest bardzo nieszczęśliwą kobietą.
  • 2.3

Kos

Na początku zacznę od pozytywów, czyli od tego że Kos jest wspaniałym i urokliwym miasteczkiem. Jest tu mnóstwo atrakcji, wypożyczalni samochodów, skuterów, quadów, buggy, rowerów. Wiele jest tawern, sklepików, biur turystycznych u których możemy zamówić różne wycieczki. Wychodzą o wiele taniej niż w Polskich biurach. Więc powracając do hotelu jeśli ktoś wybiera się z myślą, że będzie to baza wypadowa to ok. Odnośnie pierwszego wrażenia, obsługa hotelowa pracuje tu tak jakby za karę. Jeśli chodzi o pokoje to jest to wczesny PRL, łazienki z lusterkiem malutkim, brak w niej gwiazdka. Odnośnie porządków to wywiązują się dobrze, wymiana ręczników co ok 2 dni, ładnie poukładane w kokardki. Raz zdarzyło się, że hotel nie miał ręczników na wymianę, nie wiem czemu, pralnia jest pod spodem. 2 razy nie było prądu po ok godzinie. Niestety w pokoju naszym były mrówki i nie mogliśmy sobie z nimi poradzić przez cały wyjazd. Odradzam zostawiania jedzenia luzem, ponieważ mrówki się nim z pewnością zainteresują. Brak możliwości regulacji klimatyzacji. I na koniec zostawiam opis śniadania które jest dla mnie wielkim nieporozumieniem. Składa się ono niezmiennie z czerstwego chleba, kilku plasterków najtańszej wędliny chyba marmolada, paru plasterków sera żółtego, jajka gotowane, ale dużo wcześniej bo były zimne jakby były wyjęte z lodówki. w kilku pękniętych widziana była pleśń. Ser feta też czasami spleśniały. Płatki kukurydziane i czekoladowe ale też najgorszej jakości.Brzoskwinie w syropie oczywiście z puszki, kilka plasterków ogórka i pomidor który był chyba krojony widelcem. Masło i marmolada w kostkach standardowo. Miód w nalewakach z których nie można nic wylać. Mleko rozrabiane z wodą (tak to nie żart!), sok z automatu; ananasowy, pomarańczowy i woda - da się wypić. I na koniec ekspres z którego leci kawa rozpuszczalna, po naciśnięciu raz jest na jeden łyk i oczywiście jest karta z napisem po angielsku żeby przyciskać tylko raz. Po dwóch dniach takich śniadań przynosiliśmy swoje jedzenie, a w ostatni dzień poszliśmy do tawerny na śniadanie, bo tego poprostu nie da się jeść. Więc podsumowując, jeśli chodzi o lokalizację hotelu to jest na ok, ponieważ wszędzie jest blisko, ale jeśli ktoś przyjeżdża na wypoczynek w tym hotelu to zdecydowanie odradzam.
  • 4.2
    czerwiec 2019

Czysty hotel w dobrej lokalizacji.

Hotel czysty, codziennie sprzątane pokoje, śniadania takie same codziennie ale Oki, można coś zjeść. Jak na dwie gwiazdki mile byłam zaskoczona. Pan z nocnej zmiany bardzo miły i pomocny, gorzej z Panią z dziennej (nigdy się nie usmiechała). Klimatyzacja działała bez zarzutów. Hotel w super lokalizacji, blisko sklepy, plaża, port, centrum i wypożyczalnie np. Rowerów i aut.<br />
    blisko sklepy, plaża, port, centrum i wypożyczalnie np. Rowerów i aut.
  • 4.8
    wrzesień 2017

było super

Hotel bardzo ładny, czysto, pokoje sprzątane codziennie wraz z wymianą ręczników. Bardzo miła obsługa. Jesteśmy bardzo zadowoleni z pobytu w tym hotelu.
  • 3.8
    wrzesień 2017

Hotel tylko do spania

Poza tym nic więcej, żadnych atrakcji dla turystów. Jak ktoś lubi rano wypić gorącą kawę polecam wyposażyć się w czajnik w hotelu nic takiego nie mają.Śniadania monotonne ser,szynka jajko na twardo feta oliwki dżemy kulki czekoladowe lub miodowe coś co przypomina masło w kostkach mleko i automat z napojami kawo podobnymi...i tak przez 7 dni codziennie. Bar(hehehe)..taki jak na zdjęciu i z takim samym wyposażeniem 4-6 butelek nawet nie wiem czego i nic więcej. Przez 7 dni pobytu nie widziałem ani jednej osoby korzystającej z baru. Obsługa- panie sprzątające miłe i uśmiechnięte...recepcja- lepiej nie podchodzić:)<br />Hotel bez basenu przy głównym skrzyżowaniu(rondzie) ruch non stop..plus że wszędzie blisko :)
Znasz ten hotel? Podziel się opinią!

Przewodnik

Wycieczki fakultatywne

Uwaga! Cena uległa zmianie.
Cena za osobę:

wt. 08.09.2020 , godz. 09:15
wt. 08.09.2020 , godz. 11:05
Zamówienie wstępne
Prosimy o wypełnienie formularza w celu dokonania rezerwacji miejsc na wybraną wycieczkę. Przesłanie formularza nie wiąże się z żadnymi kosztami i jest niezobowiązujące.
Ta oferta jest dostępna online. W kolejnych krokach otrzymasz możliwość jej opłacenia.
Cena całkowita (): 2 460
Zaliczka:  zł
  • (zaliczka + ubezpieczenie)
Kup na raty 0%: 5 x  zł
Rzeczywiste raty 0% - bez odsetek i pierwszej wpłaty. Wybór płatności ratalnej będzie dostępny w dalszych krokach.
Wystarczy 100 zł zaliczki aby zarezerwować tę ofertę. Pozostałą kwotę należy wpłacić do 30 dni przed datą wyjazdu.
Czytaj więcej

Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Dalej”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.
KLAUZULA INFORMACYJNA
ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych na etapie poszukiwania imprezy turystycznej jest Travelplanet.pl S.A. z siedzibą we Wrocławiu, kod pocztowy 53-238, ul. Ostrowskiego 9. W związku z zawarciem i realizacją umowy...