• UWAGA: Zgodnie z prawem greckim od dnia 1 stycznia 2024 obowiązuje nowa taryfa podatku od noclegów, naliczanego za pokój za każdą dobę pobytu. Jego wysokość jest uzależniona od kategorii obiektu: 1* i 2* - ok. 1,50 EUR za pokój/noc, 3* - ok. 3 EUR za pokój/noc, 4* - ok. 7 EUR za pokój/noc, 5* - ok. 10 EUR za pokój/noc.

Hotel Studia Barbayiannis

Grecja, Korfu, Moraitika

Nie ma żadnych ofert dla tego hotelu

Wybierz inny hotel

Pokaż podobne hotele w tej lokalizacji

Do tego hotelu opis jeszcze nie jest gotowy

Poniżej średniej (Na podstawie 15 opinii)

177. najwyższa ocena z 1352 hoteli w Korfu

Péter K.

Zweryfikowana opinia (Invia.hu) Data pobytu 24.8. - 31.8.2023 Oceniono: Wrzesień 2023

Pokój jest czysty. Jednak jest trochę ciasno. Ale wystarczy, że zatrzymam się tam na tydzień. W pokoju znajduje się lodówka, czajnik i toster, dwa kubki i talerze. Ale nie dali mi gąbki i detergentu, więc kupiłem to. Wujek właściciel jest bardzo miły, dał nam figi.

Nie prosiliśmy o posiłek. W okolicy znajduje się wiele restauracji i sklepów spożywczych. Z obiektu ok. Do piekarni można dojść w 5 minut. Warto spróbować.

Z obiektu ok. 15 minut powolnym spacerem do plaży. Brzeg plaży jest żwirowy na długości 1-2 metrów, następnie piaszczysty, woda jest czysta, bardzo dobra. Restauracje na plaży są dobre. Zeszliśmy od strony restauracji Zorba, tam na dole jest dobry sklep - na dachu są greckie flagi - jest bardzo dobrze, warto tam pojechać. Sprzedają dużo greckiej żywności i produktów. Do plaży można dojść z drugiego kierunku w 15-20 minut.

Andrea K. S.

Zweryfikowana opinia (Invia.hu) Data pobytu 3.8. - 10.8.2023 Oceniono: Sierpień 2023

Z lokalizacją nie ma problemu, mówili, że będzie przy głównej ulicy, nasz taras wychodził na ogródek za domem, który jest zaniedbany./widzieliśmy też kilka razy rodzinę szczurów/

zapytaliśmy przezornie,

Nie świadczy żadnych usług, wyposażenie jest niekompletne / papier toaletowy, worki na śmieci, sztućce/

Dostępność plaży jest oznakowana, jej zaludnienie jest dopuszczalne, a jakość wody również dobra.

Péter K.

Andrea K. S.

zapytaliśmy przezornie,

Piroska Torzsa

Zweryfikowana opinia (Invia.hu) Data pobytu 13.9. - 20.9.2022 Oceniono: Wrzesień 2022

To było niesklasyfikowane. Zarośnięte podwórko, zniszczone krzesła. Sprzątanie było niepełne, nie było papieru toaletowego.

To było dla mnie w porządku.

Nie otrzymaliśmy żadnej usługi. Przyjazd był na Zorbas, z czego byłem zadowolony. Moi rówieśnicy przegapili wybór.

Plaża jest idealna! Czysto, schludnie, wszystko idealne!

Erzsébet Rózsa R.

Zweryfikowana opinia (Invia.hu) Data pobytu 6.9. - 13.9.2022 Oceniono: Wrzesień 2022

Studio, nie mieszkanie. Niezbyt duży pokój, łazienka i balkon. Nadaje się na 1 tydzień, ale także na 2. Do morza około 350 m. Idealnie nam to pasowało.

Zapłaciliśmy za obiadokolację. Śniadanie było teraz takie samo każdego dnia (w zeszłym roku było zróżnicowane). Kolacja to pyszne greckie jedzenie, sałatka grecka ze wszystkim, duża porcja obiadu.Dwa posiłki wystarczyły nam na cały dzień.

Nie prosiliśmy już o klimatyzację, we wrześniu można wytrzymać noc przy otwartych drzwiach. Sprzątane co 2 dni, czysta pościel i ręczniki. Jest czajnik, poprosiliśmy o gulasz.

Plaża jest czysta, nie zatłoczona, woda jest bardzo przejrzysta i stworzyła piękne niebieskie kolory dla naszych oczu, co wpłynęło również na nasze dusze.

Ágnes Nyers

Zweryfikowana opinia (Invia.hu) Data pobytu 16.8. - 23.8.2022 Oceniono: Sierpień 2022

Oczekiwaliśmy trochę więcej od zakwaterowania. Brakowało mi prądu w pokoju, trochę łatwiej jest wcześniej rozwiązać samowystarczalność, niż z tosterem. Niestety miejsca do pakowania było bardzo mało, była szafa "miejsce" w której zmieściły się dwie (mniejsze) walizki, nad nią nie było osobnej półki, tylko wieszak z 2 wieszakami, nie było nawet małej szafy obok łóżko. Było też kilka złączy, co najmniej jeden dystrybutor mógł być opcją. Toaleta: oczywiście wiemy, jaki jest zwyczaj w Grecji, przestrzegamy go, ale był zapach kanalizacji, większe okno lub wentylację można by rozwiązać w łazience. Łóżko było dla mnie wygodne, wieczorami dobrze wypoczywaliśmy, do pokoju wpadała przyjemna bryza. Co dwa dni przychodziła sprzątaczka, która była urocza i wszystko sprzątała. Poszliśmy spać do kwatery, gospodarze życzliwie nas przyjęli, jak był jakiś problem to przyjeżdżali i załatwiali (ze względu na smród z kanalizacji, ale niestety nieskuteczny) Dziękujemy

Plaża była 10 minut spacerem od obiektu, można zejść kilkoma małymi uliczkami, na szczęście po plaży lub w pobliżu nie jeżdżą samochody, więc powietrze jest wygodne, ciche i czyste. Woda była bardzo czysta, wokół nas były małe rybki (był żywy świat, widzieliśmy nawet ośmiornicę), żwirowe kamyki na brzegu, potem weszliśmy metr, dno morza było czyste, piaszczyste, z przyjemnej temperaturze, moglibyśmy tam być. Leżak lepiej zarezerwować jak najwcześniej, z ręcznikiem, a potem, gdy wyjdziesz w ciągu dnia, aby za niego zapłacić, najemcy zwrócą na to uwagę i przyjdą.