Milan M.
Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 17.3. - 28.3.2024 Oceniono: Kwiecień 2024
The Retreat Palm Dubai MGallery by Sofitel Ocena: 5/5 Emiraty Arabskie, Dubaj
Należy szybko ulepszyć usługi delegatów i ich organizację. Zaraz po przylocie czekaliśmy kolejne 2 godziny na lotnisku, zanim zorganizowali nam transport do hotelu. Następnego dnia delegat nie zadał sobie trudu przybycia do hotelu na pierwsze spotkanie i nie kontaktował się z nami w żaden inny sposób, że nie przyjdzie. Kiedy skontaktowaliśmy się z nim po ponad dwóch godzinach oczekiwania, kontaktował się z nami jedynie w formie SMS-a poprzez aplikację mobilną, abyśmy mogli za pośrednictwem tej aplikacji rozwiązać wszystkie sprawy. Do hotelu dotarł z prawie 4-godzinnym opóźnieniem i to tylko dlatego, że chcieliśmy wykupić wycieczki fakultatywne. Potem w ogóle go nie widzieliśmy. A kiedy chcieliśmy dokupić więcej wycieczek, poinformowano nas, że nie jest to możliwe, a ich partnerska CA oferuje takie wycieczki.
Należy szybko ulepszyć usługi delegatów i ich organizację. Zaraz po przylocie czekaliśmy kolejne 2 godziny na lotnisku, zanim zorganizowali nam transport do hotelu. Następnego dnia delegat nie zadał sobie trudu przybycia do hotelu na pierwsze spotkanie i nie kontaktował się z nami w żaden inny sposób, że nie przyjdzie. Kiedy skontaktowaliśmy się z nim po ponad dwóch godzinach oczekiwania, kontaktował się z nami jedynie w formie SMS-a poprzez aplikację mobilną, abyśmy mogli za pośrednictwem tej aplikacji rozwiązać wszystkie sprawy. Do hotelu dotarł z prawie 4-godzinnym opóźnieniem i to tylko dlatego, że chcieliśmy wykupić wycieczki fakultatywne. Potem w ogóle go nie widzieliśmy. A kiedy chcieliśmy dokupić więcej wycieczek, poinformowano nas, że nie jest to możliwe, a ich partnerska CA oferuje takie wycieczki.
Zakwaterowanie
Zakwaterowanie było w porządku, muszę podkreślić, że było bardzo czyste, a personel sprzątający był bardzo, bardzo miły. Czego nie można powiedzieć o personelu, który zapewnił wymianę ręczników plażowych, zachowywał się raczej arogancko.
Wyżywienie
Posiłek adekwatny do ceny wycieczki, natomiast obsługa w restauracji to kompletny chaos i brak profesjonalizmu. Kiedy zamówiliśmy napoje, nawet nam ich nie przynieśli. Nie zawsze sztućce były czyste, na każdym stole było inne nakrycie, brakowało szklanek, część przypraw była brudna, część była brudna. Za to, że byliśmy na Palm Island w Dubaju, taka katastrofa. Poziom mogę porównać do Egiptu w kategoryzacji trzech gwiazdek.
Obsługa w hotelu
Inne usługi hotelu były całkiem miłe, w tym inżynierowie plażowi z ręcznikami i personel restauracji
Plaża
Plaża była czysta i okolica basenu i basenu również czysta, co do morza to było raczej bagno a nie morze. Nurkowanie tam jest niemożliwe.
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate
Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)