Atuty oferty

Opis hotelu

Opinia Doradcy Travelplanet.pl - Małgorzata

Bardzo dobrze położony hotel

Położony ok. 5 min spacerkiem od Namma Bay. Posiada 2 plaże jedna w Namma piaszczystą oddaloną o ok. 1km, drugą w Hadabie z rafą – ok. 5 km od hotelu. Hotel posiada 2 baseny, jeden z podgrzewana wodą, przy jednym z basenów 2 nieduże zjeżdżalnie. Uważam jest to dobra propozycja dla ludzi młodych i wszystkich nastawionych na rozrywkę, ze względu na bliskość Namma, a poza tym w hotelu jest dyskoteka- wstęp wolny, napoje płatne dodatkowo. Pokoje hotelowe czyste, przestronne, łazienki też ok.

Polecam dla: dla miłośników życia nocnego, dla aktywnych

Zobacz szczegółowe oceny

Lokalizacja: 4.0
Pokój: 5.0
Basen: 4.0


KATEGORIA

4*

REGION

Sharm El Sheikh

OPIS

Hotel polecany osobom szukającym rozrywki. W hotelu znajdziemy wszystko do wspólnych wypadów z przyjaciółmi, baseny na świeżym powietrzu, zjeżdżalnie wodne, dyskotekę czy boisko sportowe. Pomocna obsługa i AII Inclusive pozwolą nam wypocząć bez stresu przez cały pobyt.

kategoria hotelu

4*

kategoria lokalna hotelu

4*

Data otwarcia

1998 r. Odnowiony w 2015 r.
Na terenie hotelu: restauracje (2), bary (3), room service (płatny), sejf w recepcji (bezpłatny), pralnia (płatna), sala konferencyjna, basen odkryty, 2 zjeżdżalnie wodne dla dorosłych,czynne w godzinach 10:30-12:30,14:03-16:30). Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.

internet

Wi-Fi w lobby bezpłatne, Kawiarenka internetowa płatna

plaża

1 km od hotelu, prywazne!: parasole, leżaki, płatne: bar na plaży.

pokoje

Zlokalizowane są w 9 budynkach:9 budynków (liczba pięter: 2)
Typy pokoi:
pokoje standardowe: klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon lub taras

Wyżywienie

restauracja główna 1, restauracja a la carte, bary (3)
All Inclusive
(10:00-23:00)
śniadanie (07:00-10:00), późne śniadanie (10:30-11:30), obiad (13:00-15:00), przekąski (17:00-18:30), kolacja (19:00-22:00) serwowane w restauracji na basenie, wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe, pakiety dla nowożeńców i urodzinowe (na życzenie)
Restauracje a la carte
- płatna. Wymagana rezerwacja.owoce morza

z myślą o dzieciach

brodzik, animacje dla dzieci oraz miniklub dla dzieci w wieku 4-12 lat, dzieci w wieku 1-3 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna, plac zabaw, menu i krzesełka dla dzieci w restauracji, krzesełka dla dzieci w restauracji, łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zamówienie przed przyjazdem)

w cenie

kort do tenisa ziemnego, tenis stołowy, rzutki, siatkówka, aerobik, animacje , dyskoteka

płatne

oświetlenie kortów, piłka nożna, squash, bilard, siłownia, centrum SPA, masaż, sauna, jacuzzi, salon piękności

Aktualizacja opisu

21.03.2019 15:23

usługi dostępne w hotelu

Niepełnosprawni
Wi-Fi
SPA
Disco
Tenis
Mini Klub
All Inclusive
Serwis plażowy
Zjeżdżalnie

* Udogodnienia:

  • Kurorty nadmorskie
  • Dla rodzin z dziećmi
  • Fitness / siłownia
  • Basen odkryty
  • Przedszkole
  • Zjeżdżalnie wodne
  • Blisko lotniska
  • Animacje dla dorosłych
  • Sport
  • Tenis
  • Sporty wodne
  • Nurkowanie
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych
  • Dostęp do internetu
  • Klimatyzacja
  • Życie nocne
  • Blisko centrum
  • Wellness / spa
  • Darmowe WiFi
* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu

Dokumenty podróży:

Lokalizacja

Opinie

Znasz ten hotel? Podziel się opinią! Dodaj opinię
4.1

Ocena klientów
na podstawie 31 dodanych opinii

Lokalizacja: 4,4
Pokój: 3,7
Posiłki: 3,7
Basen: 4,0
Czystość: 3,5
Obsługa: 3,9
Klienci polecają hotel dla:
  • miłośników życia nocnego
  • par
  • singli
  • aktywnych
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • 2.0
    ( czerwiec 2019 )

    Tragedia!!!

    Jak już ktoś przede mną tu wspomniał, hotel na pewno ma dobre lata za sobą... Jedyne, co było czyste w hotelu, to może pokoju, ale też tylko w camp9 co wynikało z rozmów z gośćmi z innych campów... Łazienka brudna, zagrzybiała, problem z doproszeniem się o sprzątanie, ba..chociażby odnalezienie kogoś sprzątającego. Baseny czyszczone co wieczór, jak najbardziej...roztworem chloru.. Wlewanym "na oko" przy gościach. Samo otoczenie basenu jednego czy drugiego rozpoczynało się koło godz.9 kiedy wszyscy goście już byli na miejscu. Pływające kubki i śmieci w basenie też dla szanownej " ciężko" wzdychającej z przemęczenia obsługi. Pomijam fakt, że obsługa rozumiała po angielsku i rosyjsku do momentu problemy lub kłopotliwe sytuacji. Przy jakimkolwiek problemie krzyczeli coś w swoim języku i udawali że nic nie rozumieją, oczywiście olśnienia dostawali wraz z "bakszyszem", lecz też na jakąś godzinę. Z doświadczenia już wiem że mają bardzo krótką pamięć i nie jest to kwestia ilości gości.. 50 osób to maksimum ilu nas było. Jeżeli chodzi o jedzenie, kto co lubi, stąd tu oceny wystawiać nie będę, choć mi osobiście nie podchodziło. I tu wrócimy do czystości. Walające się resztki jedzenia po podłodze, stołach nie były problemem dla obsługi. Brudny obrus na stole zastepowali..tym samym obrusem strzepniętym i obróconym ma lewą stronę :)... Zamiast jednorazowych serwetek, byly bawełniane chustki..więc wzajemnie można było po sobie wycierać ręce..oczywiście rozłożone przez gościa i zostawione były ponownie złożone i odstawione na stole obok... Urządzenie nalewające wodę, z tzw.baniaka całe w grzybie, nie czyszczone parę miesięcy z czarnymi plamami, a obok "źródełka" 120 Kosz na śmieci z resztkami jedzenia... Kawa tylko rozpuszczalna w słoiku jak 20 lat temu w ośrodkach kolonijnych Wszystkie napoje ciepłe czy zimne podawane w plastikowych kubkach 200ml, lub papierowych 250ml... Oczywiście o szkle nie było mowy, jednak patrząc na stan i czystość talerzy, to może i lepiej... Mleko do kawy stało cały dzień w brudnym dzbanku lub poprostu w kartonie, otwarte na temperaturze 40 stopni, a przy basenie w słońcu, więc wszyscy wiemy jak smierdziało, nie strasząc smakiem. I teraz najlepsze... Wszyscy znamy trunek piwa z wódką, jak nie znamy, to ten hotel o bar przy basenie będzie idealny. Otóż barman codziennie miał przygotowane w ledwo działającej lodówce piwa, butelki wcześniej odkapslowane, zmieszane piwo z alkoholem smierdzącym słabej jakości bimbrem, a raczej "metą". Odgazowane, mieszane kiedy nikt nie widział, więc mogło tam być własne wszystko, a na pewno nie pewnego pochodzenia alkohol. Pozostałe podawane alkohole były o 7 rano rozlewane z baniala 30/40l lejkiem do plastikowych butelek, które stały jak mleko cały dzień na barze w słońcu, bez lodu, Bez lodówki, odkręcone... Barman upominany iż to nie jest piwo tylko mieszanka, kłamał prosto w oczy udając ile siły wkłada w odkapslowanie już otwartego piwa... Było to żałosne i śmieszne, a gdy się to mu wypomnialo to zaczynał krzyczeć coś po swojemu, upominany że żąda się rozmowy z menagerem baru wychodził i wracał już z dobrym piwem. I tak było trzeba robić za każdym jednym razem, inaczej lał to mieszane. Rozmowa z menagerem jak to oni twierdzili też się odbyła, jednakże rozumiał po angielsku przez pierwsze 2 zdania, potem niepanimaju już nic. Świetna ucieczka... Tak więc hotel jest tragedią, która zamieniła się z wielkiej tragedii na średnią po przyjeździe gości miejscowych świętujących zakonczenie ramadanu. Wtedy nawet na kolacje jedynie mogliśmy dostać owoce, które miały być calodniowo dostępne. Wszystko oczywiście ciepłe, nawet napoje "zimne"... O hotelu można by tak pisać dwa dni, więc na tym poprzestanę, bo trudno już to opisać. Samo sharm.. Ok.. Daje duży plus, nama bay obok hotelu więc zakupy były fajnym spacerkiem po kolacji, piękna plaża hadaba - piękne rewelacyjne miejsce. Niestety widać że tendencja spadkowa nastąpiła tam w większości hoteli, bo niestety tak ładny kurort jak Sharm poprostu umiera na naszych oczach. Próbujcie innych hoteli, bo tu nie ma czego szukać. A propo, w trakcie naszego pobytu odbywał się audyt zewnętrzny bodajże z Rosji.. Pani Irina miała to samo zdanie co my... Tyle na koniec. Mam nadzieję że moja opinia pomoże komuś nie wpaść w to, w co ja się dałem wpakować.
    Jak już ktoś przede mną tu wspomniał, hotel na pewno ma dobre lata za sobą... Jedyne, co było czyste w hotelu, to może pokoju, ale też tylko w camp9 co wynikało z rozmów z gośćmi z innych campów... Łazienka brudna, zagrzybiała, problem z doproszeniem się o sprzątanie, ba..chociażby odnalezienie kogoś
    sprzątającego. Baseny czyszczone co wieczór, jak najbardziej...roztworem chloru.. Wlewanym "na oko" przy gościach. Samo otoczenie basenu jednego czy drugiego rozpoczynało się koło godz.9 kiedy wszyscy goście już byli na miejscu. Pływające kubki i śmieci w basenie też dla szanownej " ciężko" wzdychającej z przemęczenia obsługi. Pomijam fakt, że obsługa rozumiała po angielsku i rosyjsku do momentu problemy lub kłopotliwe sytuacji. Przy jakimkolwiek problemie krzyczeli coś w swoim języku i udawali że nic nie rozumieją, oczywiście olśnienia dostawali wraz z "bakszyszem", lecz też na jakąś godzinę. Z doświadczenia już wiem że mają bardzo krótką pamięć i nie jest to kwestia ilości gości.. 50 osób to maksimum ilu nas było. Jeżeli chodzi o jedzenie, kto co lubi, stąd tu oceny wystawiać nie będę, choć mi osobiście nie podchodziło. I tu wrócimy do czystości. Walające się resztki jedzenia po podłodze, stołach nie były problemem dla obsługi. Brudny obrus na stole zastepowali..tym samym obrusem strzepniętym i obróconym ma lewą stronę :)... Zamiast jednorazowych serwetek, byly bawełniane chustki..więc wzajemnie można było po sobie wycierać ręce..oczywiście rozłożone przez gościa i zostawione były ponownie złożone i odstawione na stole obok... Urządzenie nalewające wodę, z tzw.baniaka całe w grzybie, nie czyszczone parę miesięcy z czarnymi plamami, a obok "źródełka" 120 Kosz na śmieci z resztkami jedzenia... Kawa tylko rozpuszczalna w słoiku jak 20 lat temu w ośrodkach kolonijnych Wszystkie napoje ciepłe czy zimne podawane w plastikowych kubkach 200ml, lub papierowych 250ml... Oczywiście o szkle nie było mowy, jednak patrząc na stan i czystość talerzy, to może i lepiej... Mleko do kawy stało cały dzień w brudnym dzbanku lub poprostu w kartonie, otwarte na temperaturze 40 stopni, a przy basenie w słońcu, więc wszyscy wiemy jak smierdziało, nie strasząc smakiem. I teraz najlepsze... Wszyscy znamy trunek piwa z wódką, jak nie znamy, to ten hotel o bar przy basenie będzie idealny. Otóż barman codziennie miał przygotowane w ledwo działającej lodówce piwa, butelki wcześniej odkapslowane, zmieszane piwo z alkoholem smierdzącym słabej jakości bimbrem, a raczej "metą". Odgazowane, mieszane kiedy nikt nie widział, więc mogło tam być własne wszystko, a na pewno nie pewnego pochodzenia alkohol. Pozostałe podawane alkohole były o 7 rano rozlewane z baniala 30/40l lejkiem do plastikowych butelek, które stały jak mleko cały dzień na barze w słońcu, bez lodu, Bez lodówki, odkręcone... Barman upominany iż to nie jest piwo tylko mieszanka, kłamał prosto w oczy udając ile siły wkłada w odkapslowanie już otwartego piwa... Było to żałosne i śmieszne, a gdy się to mu wypomnialo to zaczynał krzyczeć coś po swojemu, upominany że żąda się rozmowy z menagerem baru wychodził i wracał już z dobrym piwem. I tak było trzeba robić za każdym jednym razem, inaczej lał to mieszane. Rozmowa z menagerem jak to oni twierdzili też się odbyła, jednakże rozumiał po angielsku przez pierwsze 2 zdania, potem niepanimaju już nic. Świetna ucieczka... Tak więc hotel jest tragedią, która zamieniła się z wielkiej tragedii na średnią po przyjeździe gości miejscowych świętujących zakonczenie ramadanu. Wtedy nawet na kolacje jedynie mogliśmy dostać owoce, które miały być calodniowo dostępne. Wszystko oczywiście ciepłe, nawet napoje "zimne"... O hotelu można by tak pisać dwa dni, więc na tym poprzestanę, bo trudno już to opisać. Samo sharm.. Ok.. Daje duży plus, nama bay obok hotelu więc zakupy były fajnym spacerkiem po kolacji, piękna plaża hadaba - piękne rewelacyjne miejsce. Niestety widać że tendencja spadkowa nastąpiła tam w większości hoteli, bo niestety tak ładny kurort jak Sharm poprostu umiera na naszych oczach. Próbujcie innych hoteli, bo tu nie ma czego szukać. A propo, w trakcie naszego pobytu odbywał się audyt zewnętrzny bodajże z Rosji.. Pani Irina miała to samo zdanie co my... Tyle na koniec. Mam nadzieję że moja opinia pomoże komuś nie wpaść w to, w co ja się dałem wpakować.
  • 4.6
    ( marzec 2019 )

    Dobry hotel

    Hotel usytuowany blisko Naama Bay gdzie jest dużo sklepów i kafejek. Pokoje wygodne czyste klimatyzowane. W hotelu są dwa baseny jeden z nich z podgrzewaną ciepłą wodą. Na dwie plaże jeździ hotelowy bus. Polecamy plażę Hadaba z piękną rafa koralowa. Bardzo dużym plusem jest obsługa. Duży ukłon w stronę recepcji w której pracuje nieoceniona pani Milena z Polski zawsze uśmiechnięta i pomocna w każdej sprawie. Pracownicy hotelu przyjaźnie nastawieni do gości i bardzo kompetentni. Pozdrawiamy barmana Waela. Dziękujemy Panu Mohammedowi z Coral Travel za opiekę. Ogólnie wrażenia z pobytu bardzo pozytywne.
    Hotel usytuowany blisko Naama Bay gdzie jest dużo sklepów i kafejek. Pokoje wygodne czyste klimatyzowane. W hotelu są dwa baseny jeden z nich z podgrzewaną ciepłą wodą. Na dwie plaże jeździ hotelowy bus. Polecamy plażę Hadaba z piękną rafa koralowa. Bardzo dużym plusem jest obsługa. Duży ukłon w stronę
    recepcji w której pracuje nieoceniona pani Milena z Polski zawsze uśmiechnięta i pomocna w każdej sprawie. Pracownicy hotelu przyjaźnie nastawieni do gości i bardzo kompetentni. Pozdrawiamy barmana Waela. Dziękujemy Panu Mohammedowi z Coral Travel za opiekę. Ogólnie wrażenia z pobytu bardzo pozytywne.
  • 4.0
    ( styczeń 2019 )

    bardzo nam sie podobało hotel godny polecenia

    dużym plusem jest położenie blisko centrum ,hotel ma dwie plaże w naama bay i najładniejszą Hadaba beach na którą dowozi bus co godzinę czas 15 min.widok i rafa inne hotele tego nie mają a objezdziłem cały Sharm el Sheikh . Pokoje czyste z tv Polonia płaski ekran.w hotelu pracuje Pani Milena Polka gdy macie problem czy pytania udzieli wam informacji czy załatwi sprawę , opinie z lat 2016-2017 kurort miał kryzys przez ten samolot, sam z kolegą mieszkaliśmy tylko we dwoje w innym hotelu,kto był teraz to widzi jak wszystko powraca .A tak porównajcie zimny brudny Bałtyk a tu !!! cieszcie się pogodą morzem klimatem i co więcej trzeba.KAZIMIERZ.
    dużym plusem jest położenie blisko centrum ,hotel ma dwie plaże w naama bay i najładniejszą Hadaba beach na którą dowozi bus co godzinę czas 15 min.widok i rafa inne hotele tego nie mają a objezdziłem cały Sharm el Sheikh . Pokoje czyste z tv Polonia płaski ekran.w hotelu pracuje Pani Milena
    Polka gdy macie problem czy pytania udzieli wam informacji czy załatwi sprawę , opinie z lat 2016-2017 kurort miał kryzys przez ten samolot, sam z kolegą mieszkaliśmy tylko we dwoje w innym hotelu,kto był teraz to widzi jak wszystko powraca .A tak porównajcie zimny brudny Bałtyk a tu !!! cieszcie się pogodą morzem klimatem i co więcej trzeba.KAZIMIERZ.
  • 3.5
    ( listopad 2018 )

    Czysto i miła obsługa

    + Świetna obsługa - naprawdę przesympatyczni, pomocni ludzie na każdym stanowisku, z którym miałem kontakt (przemiły nocny recepcjonista - Taha!). Na pewno najjaśniejszy punkt hotelu.<br />+ Schludnie, czysto, nie ma syfu i tony śmieci. Pokój sprzątany odpowiednio (pozdrowienia dla Salaha).<br />- Słabe jedzenie, mało zróżnicowane (praktycznie przez cały tydzień na obiad z mięs - jedynie kawałki kurczaka...), chociaż kucharz przy kuchence robił ciekawsze i bardziej smaczne rzeczy.<br />- Widać, że hotel nie pierwszej świeżości - klamka odpadała w szafce, ktoś przez cały dzień nie miał gorącej wody, u kogoś cieknąca klimatyzacja, itp.<br />- Basen zamykany o 17:00 (!!!).
    + Świetna obsługa - naprawdę przesympatyczni, pomocni ludzie na każdym stanowisku, z którym miałem kontakt (przemiły nocny recepcjonista - Taha!). Na pewno najjaśniejszy punkt hotelu.
    + Schludnie, czysto, nie ma syfu i tony śmieci. Pokój sprzątany odpowiednio (pozdrowienia dla Salaha).
    - Słabe
    jedzenie, mało zróżnicowane (praktycznie przez cały tydzień na obiad z mięs - jedynie kawałki kurczaka...), chociaż kucharz przy kuchence robił ciekawsze i bardziej smaczne rzeczy.
    - Widać, że hotel nie pierwszej świeżości - klamka odpadała w szafce, ktoś przez cały dzień nie miał gorącej wody, u kogoś cieknąca klimatyzacja, itp.
    - Basen zamykany o 17:00 (!!!).
  • 2.5
    ( lipiec 2017 )

    nigdy więcej

    W tym hotelu byliśmy z mężem po raz drugi ( i ostatni) w roku 2011 było super i dlatego zdecydowaliśmy się polecieć do niego po raz kolejny.Teraz to hotel dla tubylców 99,99%.Jedzenie też przygotowywane dla miejscowych, brudno, wróciliśmy z chorobą "zemsta faraona" chociaż nie używaliśmy wody z kranu nawet do mycia zębów. Nie polecamy tego hotelu.
    W tym hotelu byliśmy z mężem po raz drugi ( i ostatni) w roku 2011 było super i dlatego zdecydowaliśmy się polecieć do niego po raz kolejny.Teraz to hotel dla tubylców 99,99%.Jedzenie też przygotowywane dla miejscowych, brudno, wróciliśmy z chorobą "zemsta faraona" chociaż nie używaliśmy wody z kranu
    nawet do mycia zębów. Nie polecamy tego hotelu.
  • 4.5
    ( czerwiec 2017 )

    POLECAM

    Przemiła obsługa hotelu, zainteresowanie gośćmi, bardzo blisko z hotelu do centrum, całość naprawdę na wysokim poziomie. Do plaży dojazd busikiem, praktycznie co chwilę. <br />Animatorzy wielki plus, obsługa z baru i kelnerzy również plus.<br />Polecam wybierać się do tego hotelu podczas ramadanu, jest wtedy praktycznie pusto i spokojnie.<br /><br /><br />
    Przemiła obsługa hotelu, zainteresowanie gośćmi, bardzo blisko z hotelu do centrum, całość naprawdę na wysokim poziomie. Do plaży dojazd busikiem, praktycznie co chwilę.
    Animatorzy wielki plus, obsługa z baru i kelnerzy również plus.
    Polecam wybierać się do tego hotelu podczas ramadanu, jest
    wtedy praktycznie pusto i spokojnie.


  • 3.0
    ( czerwiec 2017 )

    NIGDY WIĘCEJ

    Hotel masakra. Najgorszy w jakim byliśmy. Opis zupełnie jakby o innym obiekcie była mowa. Jedzenie- ohyda, brak wyboru. Brak klimatyzacji w restauracji (!!!) Bród, zaniedbanie na każdym kroku. Mało ludzi. Pokoje da się przezyc. Bar przy basenie zdemolowany. leżanki i parasole (materace również) zdewastowane. na plaży nie lepiej.<br />Jedyny plus miła obsługa i blisko do centrum Namma Bay.<br /><br />ogólnie nie polecam!
    Hotel masakra. Najgorszy w jakim byliśmy. Opis zupełnie jakby o innym obiekcie była mowa. Jedzenie- ohyda, brak wyboru. Brak klimatyzacji w restauracji (!!!) Bród, zaniedbanie na każdym kroku. Mało ludzi. Pokoje da się przezyc. Bar przy basenie zdemolowany. leżanki i parasole (materace również) zdewastowane.
    na plaży nie lepiej.
    Jedyny plus miła obsługa i blisko do centrum Namma Bay.

    ogólnie nie polecam!

Przewodnik

Wycieczki fakultatywne

Uwaga! Cena uległa zmianie.
Cena za osobę: Kod oferty: 22062019WEZY590
2 057 2 254 - 9 %
Zobacz wszystkie warianty
Zapytaj o ofertę »
Teraz płacisz tylko zaliczkę
Cena całkowita:
(dla 2 osób)
4 145
Szczegóły ceny
  •  
 

Zgodnie z ustawą z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych do rezerwacji imprezy turystycznej doliczona zostanie składka, którą Organizator turystyki w całości odprowadza na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny.

Wysokość składki zależna jest od rodzaju transportu oraz miejsca docelowego imprezy i wynosi:

  • 1) 15 PLN/os. – za imprezy lotnicze czarterowe za wyjątkiem imprez, o których mowa w pkt 6;
  • 2) 13 PLN/os. – za imprezy innym środkiem transportu niż loty czarterowe realizowane poza Europę;
  • 3) 10 PLN/os. – za imprezy innym środkiem transportu niż loty czarterowe realizowane w Europie za wyjątkiem imprez, o których mowa w pkt 6;
  • 4) 7 PLN/os. – za imprezy z dojazdem własnym poza Europą;
  • 5) 5 PLN/os. – za imprezy z dojazdem własnym w Europie;
  • 6) 0 PLN – za imprezy realizowane do krajów mających granicę lądową z Polską oraz na terytorium Polski.
Kup na raty 0%
5 x  zł
Oferta w promocji
Rezerwuj za 100 zł
Zapytaj o ofertę »
So 22.06.2019
7 dni
Warszawa
AI - All Inclusive
Coral Travel
Wylot:
Enter Air
So 22.06.2019
14:05 - Warszawa
18:25 - Sharm El Sheik
Powrót:
So 29.06.2019
07:15 - Sharm El Sheik
11:35 - Warszawa

Szybki kontakt

Jesteś zainteresowany tą ofertą? Zostaw numer telefonu,
oddzwonimy!
* Wyrażam zgodę na kierowanie do mnie przez Travelplanet.pl S.A. informacji handlowejrozwiń drogą elektroniczną i telefoniczną (zgodnie z art. 172 ust. z 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne).
Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzaćrozwiń Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Proszę o kontakt”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.

Gwarancje Travelplanet.pl

  • 1,4 mln zadowolonych Klientów

    Doświadczeni i profesjonalni konsultanci dobiorą najlepszą ofertę do Twoich potrzeb.

  • Gwarancja Ceny

    Wycieczki kosztują dokładnie tyle, ile u organizatorów!

  • Największa liczba wycieczek

    W jednym miejscu możesz porównać i kupić wakacje od ponad 50 organizatorów.

Zamówienie wstępne
  • (zaliczka + ubezpieczenie)
Zaliczka:
 zł
Rzeczywiste raty 0% - bez odsetek i pierwszej wpłaty. Wybór płatności ratalnej będzie dostępny w dalszych krokach.
Kup na raty 0%:
5 x  zł
Wystarczy 100 zł zaliczki aby zarezerwować tę ofertę. Pozostałą kwotę należy wpłacić do 30 dni przed datą wyjazdu.
Czytaj więcej

Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Dalej”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.

KLAUZULA INFORMACYJNA

ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych na etapie poszukiwania imprezy turystycznej jest Travelplanet.pl S.A. z siedzibą we Wrocławiu, kod pocztowy 53-238, ul. Ostrowskiego 9. W związku z zawarciem i realizacją umowy...

Czytaj całość

Wybrana
oferta:

Sharm Holiday

Liczba osób:
2 dorosłych
Wyżywienie:
All Inclusive
Termin:
So 22.06.2019
Wylot z:
Warszawa
Cena
4 145
So 22.06.2019
7 dni
Warszawa
AI - All Inclusive
Coral Travel
STANDARD ROOM (38K) 2 057